Wat bezielt mensen om zich tot islam te bekeren?

Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Re: Islam

Bericht door hans van de mortel »

Chaimae schreef: God heeft het niet nodig geprezen te worden, want Hij is boven alle lofprijs verheven. Wij, de mensen hebben het nodig.
Oei! Die staat als een paal boven water! Dat zijn waarachtig wijze woorden. Eindelijk iemand die het onbegrijpelijke niet begrijpelijk probeert te maken langs wegen die krom zijn. Wees en blijf altijd jezelf. Onderzoek alle dingen en geloof nooit klakkeloos wat anderen zeggen. Ook al hebben zij de titel van professor.

Carl Jung was ooit een fervent aanhanger van Freud. Zij waren ook goed bevriend met elkaar. Toch vormde Jung later een eigen mening die tegen de bevindingen van Freud inging. Zo kun je ooit een goed journalist worden. Door je eigen hersens te gebruiken en niet die van anderen. Waarom zou er bijvoorbeeld maar één Almacht bestaan? Geen mens die dat weet of kan bepalen. Ik weet niets, maar word soms radeloos van die onvolwassen achterlijke hersenspinsels over een zelfbedachte religie uit de arabische woestijn van 1400 jaar geleden. Ik wil mezelf niet rechtvaardigen omdat ik 12 jaar mee heb gehuppeld bij de Jehovah’s Getuigen. Maar dat heb ik mede gedaan omdat ik kots en kots misselijk was van al dat moorden dat door de christenheid en de islam in de loop van de menselijke geschiedenis was bedreven uit naam van een zelfbedachte god. De Jehovah’s Getuigen begonnen in 1870. Zonder ook maar een enkel spoor van getier, geschreeuw, geweld - laat staan van moorden die zij uit naam van hun zelfbedachte god bedrijven.

De enige religie die geen bloedschuld draagt is de organisatie van Jehovah’s Getuigen. Als moslims zichzelf zo graag rechtvaardig willen verklaren moeten zij de islam verlaten en zich aansluiten bij de Jehovah’s Getuigen.

Ik raad het echter af. Op basis van wat Chaimae hierboven terecht heeft opgemerkt.

Elke religie wordt bepaald door mensen en niet vanuit jou zelf! Je levert namelijk altijd je eigen verantwoordelijkheid in voor die van een ander. Bloedlink. (Bij de Jehovah’s Getuigen is het dan ook verboden een bloedtransfusie te ondergaan! Dat is ooit bepaald door een paar mensen die zo op een afschuwelijke manier macht konden uitoefenen over meer dan zes miljoen onderdanen - zeg maar slachtoffers van indoctrinatie)
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
Gebruikersavatar
IslamGirl__
Berichten: 41
Lid geworden op: za jan 19, 2008 4:24 pm
Locatie: Prive
Contacteer:

Bericht door IslamGirl__ »

Hé, wat is het verschil tussen eisen en willen in dit opzicht.
Nog even dit hierboven. Eisen= Moeten
Zegmaar: Van Allah MOETEN wij een hoofddoek dragen
Maar als Allah het WIL, wilt hij dat gewoon.. Hij verplicht het niet.
Vele zeggen.. Waarom draag je een hoofddoek? Het staat niet in de koraan.. Maar een hoofddoek dragen is Soennah (Dat wat de profeet van ons vraagt.. --> Dus niet verplicht stelt! )
Ik ben een moslim en laat dat graag zien,
Precies, ik ben gehecht aan mijn dien
Weet je wel hoe blij ik me voel, met de islam in mijn hart?
Ik ben zo, en blijf zo.. Ik zal de islam nooit meer verlaten.
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Bericht door Chaimae »

IslamGirl__ schreef:
Jij draagt de hoofddoek dus alleen maar om zo de buitenwereld te laten zien dat je een moslim bent?
Waarom niet? Je bedoelt ALLEEn voor de buiten wereld? Dat niet. Kijk, de islam staat vaak slecht in het nieuws. Kan ik niet laten zien wie ik ben? Allah vraagt de moslima's om een hoofddoek te dragen. Zou ik hem dan moeten gehoorzamen? Natuurlijk.
Je behoort de hoofddoek met de juiste intentie te dragen. Ik zie veelal meiden die de hoofddoek niet correct dragen.

Als je van jezelf weet dat je het je niet kan permitteren, draag het dan gewoon niet.

Een voorbeeld:
Onlangs was ik in Utrecht. Er liep een dame langs met een hoofddoek, dat verre van moslimwaardig was. Ze droeg namelijk een strakke witte broek, met een korte leren jas (bontkraag) erop, kauwde als een koe, opgemaakt en liep heupwiegend. Bovendien leek het wel alsof ze op water liep, jeetje wat keek ze arrogant. Oh, en ze had verroeste hakken.

In vergelijking met mij, ondanks het feit dat ik de hoofddoek niet draag. Ik stond er met een spijkerbroek, lange witte trui (over mijn derrière), en daarop een net zwart colbertje. Mijn haren had ik vast met gouden klipjes, geen make-up. En een vriendelijke lach.

Wat is nou beter?
Laatst gewijzigd door Chaimae op za jan 19, 2008 8:33 pm, 3 keer totaal gewijzigd.
naar boven
Berichten: 5046
Lid geworden op: do nov 16, 2006 10:14 pm
Contacteer:

Re: Islam

Bericht door naar boven »

hans van de mortel schreef:
Chaimae schreef: God heeft het niet nodig geprezen te worden, want Hij is boven alle lofprijs verheven. Wij, de mensen hebben het nodig.
Oei! Die staat als een paal boven water! Dat zijn waarachtig wijze woorden...
Waarvoor anders dan voor het regelmatig spoelen van de hersentjes zou deze aangeleerde dwangneurose bedacht zijn?
RTFM
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Bericht door Chaimae »

IslamGirl__ schreef:
Hé, wat is het verschil tussen eisen en willen in dit opzicht.
Nog even dit hierboven. Eisen= Moeten
Zegmaar: Van Allah MOETEN wij een hoofddoek dragen
Maar als Allah het WIL, wilt hij dat gewoon.. Hij verplicht het niet.
Vele zeggen.. Waarom draag je een hoofddoek? Het staat niet in de koraan.. Maar een hoofddoek dragen is Soennah (Dat wat de profeet van ons vraagt.. --> Dus niet verplicht stelt! )
Ki7ki7.

Dat slaat als een tang op een varken.
Gebruikersavatar
IslamGirl__
Berichten: 41
Lid geworden op: za jan 19, 2008 4:24 pm
Locatie: Prive
Contacteer:

Bericht door IslamGirl__ »

Ik wilde nog aan de christenen vragen. Kijk, christenen aanbidden het kruis. waarom? Is het kruis niet waarmee jezus, 'de zoon van god' mee 'gedood' is? Waarom aanbidden jullie het kruis, terwijl de heilige Jezus hiermee gedood is? Stel nou, dat jezus gedood zou zijn door een auto (Bijvoorbeeld he..) Zouden jullie de auto dan aanbidden? Je aanid toch ook niet iets waarmee 'de zoon van god' gekruisigd mee is?

Trouwens, De islam is het snelst groeiend geloof op de aarde. De meest voorkomende naam is Mohammed. Dat wordt overal verteld, op westerse kanalen en spelprogamma's. Het christendom staat tot nu toe op de 'eerste' plaats. Maar tegenwoordig kiest bijna niemand meet voor het Christendom. Waarom? was het vroeger niet zo dat je een plaatsje in de hemel kon kopen. Dus al je bijvoorbeeld een crimineel was, maar toch rijk, kon je een plaatsje in de hemel kopen. Terwijl die arme mensen moeite doen om in de hemel te komen, kopen bijvoorbeeld criminelen een plaatsje in de hemel.

Trouwens, als je als christen een zonde hebt begaan moet je gaan biechten in de kerk. Kun je niet gewoon vergeving vragen tegenover god? Waarom moet het via de kerk?
Ik ben een moslim en laat dat graag zien,
Precies, ik ben gehecht aan mijn dien
Weet je wel hoe blij ik me voel, met de islam in mijn hart?
Ik ben zo, en blijf zo.. Ik zal de islam nooit meer verlaten.
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Bericht door BFA »

Waarom zou er bijvoorbeeld maar één Almacht bestaan?
Ons heelal kent één beginpunt.
Dat beginpunt is niet God. De Goden komen eruit voort.

Allah is niet meer dan de naam van een God, tussen de velen.
Allah is de god met de grootste.

Allah is groot
Allah is prachtig
Allah heeft een pik van
1m80

ALs er zulk een aanhangsel van 1m80 je het lopen en alle vooruitgang onmogelijk maakt, is het heel normaal dat je gefrustreerd door en gepikeerd op al die anderen die wel vooruitgaan loopt.
Tel daar nog eens bij op dat er af en toe iemand, gewild of ongewild eens op trapt. Hoe kan dat anders met zulk ding.
Begrijp je best zijn enge karakter.

Beter mijden zulk een wezen.
Wie met de hond slaapt krijgt vlooien.
Een kreng aanraken geeft ziektes.
Spreekwoorden genoeg die dit mijden illustreren.

Speel je met de varkens, moet je modder wassen, is er nog zo eentje.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Bericht door Chaimae »

Ik wilde nog aan de christenen vragen. Kijk, christenen aanbidden het kruis. waarom? Is het kruis niet waarmee jezus, 'de zoon van god' mee 'gedood' is? Waarom aanbidden jullie het kruis, terwijl de heilige Jezus hiermee gedood is? Stel nou, dat jezus gedood zou zijn door een auto (Bijvoorbeeld he..) Zouden jullie de auto dan aanbidden? Je aanid toch ook niet iets waarmee 'de zoon van god' gekruisigd mee is?
Dus?

Wat kan het jou als moslimzijnde schelen waarom christenen de kruis aanbidden? Iedereen zijn/haar geloof.
Trouwens, De islam is het snelst groeiend geloof op de aarde.
Dat zegt niks over een waarheidsgehalte van een religie.
Een slechte indicatie dus.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Lieve IslamGirl.

Even een waarschuwing.
Je hebt nu genoeg verhaaltjes verteld.
Vanaf nu komen je verhaaltjes terecht in de Zoo http://www.dutch.faithfreedom.org/forum ... m.php?f=42 of in het topic van Teva Teff lullige verhaaltjes.
http://www.dutch.faithfreedom.org/forum ... highlight=

Dat zou jammer zijn, want wij vinden jouw aanwezigheid op dit forum, en je inbreng , heel waardevol.

En nu ga ik eerste even eten.
Tot staks..

PS.
Ik zag dat je al heel veel mensen beantwoord hebt, maar ik mis je antwoord op mijn post naar jouw toe. Ik voel me buitengesloten. :(
http://www.dutch.faithfreedom.org/forum ... 328#123328

Vriendelijke groet.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Bericht door Chaimae »

Geen muziek: Wie zegt dat? Zoveel moslims luisteren naar muziek. Denk je soms dat een moslim niet weet wie Jennifer Lopez is? En trouwens, anasheed is ook muziek. Anasheed IS islamitische muziek. Waarom is islamitische muziek anders dan de Muziek in het westen? Christenen en Joden hebben allemaal ook hun eigen muziek, Is het niet?
Muziek is niet toegestaan.

Ik zou het liever zo hebben gezien: Muziek is toegestaan om te beluisteren, integendeel, het is alleen fout als deze godslasterlijk is.

Maar het zij zo.
Gebruikersavatar
IslamGirl__
Berichten: 41
Lid geworden op: za jan 19, 2008 4:24 pm
Locatie: Prive
Contacteer:

Bericht door IslamGirl__ »

Dus?

Wat kan het jou als moslimzijnde schelen waarom christenen de kruis aanbidden? Iedereen zijn/haar geloof.
Het kan mij veel schelen. Ik ben geintereseerd in verschillende geloven. En waarom mogen mensen mij aanspreken op mijn geloof? Ik wil alleen een logische verklaring. Waarom aanbidden christenen het kruis, terwijl Jezus daarmee gekruisigd is?

En deze zag ik ook net pas:
Een voorbeeld:
Onlangs was ik in Utrecht. Er liep een dame langs met een hoofddoek, dat verre van moslimwaardig was. Ze droeg namelijk een strakke witte broek, met een korte leren jas (bontkraag) erop, kauwde als een koe, opgemaakt en liep heupwiegend. Bovendien leek het wel alsof ze op water liep, jeetje wat keek ze arrogant. Oh, en ze had verroeste hakken.

In vergelijking met mij, ondanks het feit dat ik de hoofddoek niet draag. Ik stond er met een spijkerbroek, lange witte trui (over mijn derrière), en daarop een net zwart colbertje. Mijn haren had ik vast met gouden klipjes, geen make-up. En een vriendelijke lach.

Wat is nou beter?
Wie zegt dat alle moslims met hoofddoekken zo zijn? Er zijn toch ook zoveel mensen die zich gedragen en doen zoals jij jezelf beschrijfd.. --> Maar dan met een hoofddoek..
Ik ben een moslim en laat dat graag zien,
Precies, ik ben gehecht aan mijn dien
Weet je wel hoe blij ik me voel, met de islam in mijn hart?
Ik ben zo, en blijf zo.. Ik zal de islam nooit meer verlaten.
Gebruikersavatar
migrantenjong
Berichten: 1064
Lid geworden op: za nov 24, 2007 4:58 pm
Locatie: Antwerpen/Gent Ideologie: Stokslagen en waterkanonnen

Bericht door migrantenjong »

IslamGirl__ schreef:
Zeg eens, als Allah almachtig is, waarom eist hij dan dat jij bidt?

Heeft hij een minderwaardigheidscomplex en wilt die wat aandacht?
Allah wil dat we biddenn, hij eist het niet. Allah zegt in de koraan: "Ik heb de mens en de djinn slechts geschapen om mij te aanbidden". HIJ heeft ons geschapen, mag hij dan niet iets terug vragen? het enige wat hij ons vraag is om te bidden. En dat eist hij NIEt. Hij wil het van ons. En degene die dat wil, luistert naar wat hij ons vraagt. En trouwens.. Vraag jij hulp aan Allah/God, alleen wanneer jij hem nodig hebt? Vergeet jij hem in blije tijden? Trouwens, zoveel is het ook weer niet he, 3x5 minuten op een dag aan jouw schepper denken? De hele dag heb je voor jezelf.

8** zo terug
De god van Chaimae bevalt mij meer dan je god.
Now watch what you say, or they'll be calling you a radical, a liberal, oh fanatical, criminal.
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Bericht door hans van de mortel »

Chaimae schreef:Het is nodig voor onze eigen geestelijke troost. Ik ervaar het gebed als iets moois. Ondanks het feit dat ik er mee speel; dan bid ik eens twee weken, en stop ik vervolgens weer een week en pak het dan vervolgens weer op. Ik weet 't allemaal niet.

Door God te aanschouwen, te aanbidden, Zijn ziel te leren en Zijn liefde bereid je je voor om de Allerhoogste, God, te aanschouwen. Door te bidden vereer je de absolute waarheid. Het gebed is de fundering van de islam, en de doel van de islam is dus om de ziel van een mens te zuiveren van alles wat haar vervuild. Bidden hangt ook af van kennis en is ook één van de manieren om kennis te vergaren. Door het gebed worden we ons namelijk bewust van Gods bestaan, en door te bidden kan Hij in ons hart. Via het gebed reinigt Hij onze ziel.

Het gebed moet niet als een last gezien worden die de mens is opgelegd. Het behoort een innerlijke behoefte te zijn die in iedere ware gelovige zit. Een dringende behoefte in jezelf om zo je Schepper te dienen en Hem te gehoorzamen. Het gebed is slechts een klein gebaar van dankbaarheid voor alle talrijke gunsten die Hij ons iedere dag opnieuw schenkt.

De mens is van nature zwak. Hij heeft hulp nodig in moeilijke tijden. En de beste hulp die we kunnen krijgen is die van geduld in tegenslagen en het gebed. Zie het gebed als een soort van een samenvatting van de relatie tussen God en de mens. Je bent God aan het lofprijzen. Het moet natuurlijk wel uit je diepste wezen komen, wil je afgestemd zijn op Gods wil. Het kwade wordt verwijderd en je komt tot het goeie en de innerlijke rust.
Prachtig mooi wat je allemaal hebt gezegd. Psychologisch beschouwd begrijpelijk en niet gevaarlijk, ware het niet dat je het in verband brengt met de islam. Dus . . . gevaarlijk!
Daarmee kan het dus weer linea recta de prullenbak van het verderf in. En ik - naïeveling - maar denken dat je verstandig bent geworden. Nou ja, eens zal het gebeuren. Veel hangt ook af van de opleiding van moslims. Ons jongste kamerlid (SP) aller tijden, Bashir, een uit Afghanistan afkomstige moslim, waar hij overigens totaal geen schuld aan heeft - wij kunnen hem niets vewijten, heeft tijdens een interview met wijze woorden aangegeven dat hij GEEN PRAKTISERENDE moslim is. Nou ja, hij heeft dan ook VWO en studeert nu op 20-jarige leeftijd aan de universiteit Natuurkunde.

Iedereen weet dat onder de heidense aanbidders van de islam meestal de laagstgeschoolde en slecht opgeleide mensen wandelen. Mensen die je makkelijk kunt beïnvloeden en van alles en nog wat op de mouw kunt spelden, als het maar het etiket ’allah’ draagt, een arabische rot klank voor het synoniem ’god’.
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
Gebruikersavatar
migrantenjong
Berichten: 1064
Lid geworden op: za nov 24, 2007 4:58 pm
Locatie: Antwerpen/Gent Ideologie: Stokslagen en waterkanonnen

Bericht door migrantenjong »

Chaimae schreef:Het is nodig voor onze eigen geestelijke troost. Ik ervaar het gebed als iets moois. Ondanks het feit dat ik er mee speel; dan bid ik eens twee weken, en stop ik vervolgens weer een week en pak het dan vervolgens weer op. Ik weet 't allemaal niet.

Door God te aanschouwen, te aanbidden, Zijn ziel te leren en Zijn liefde bereid je je voor om de Allerhoogste, God, te aanschouwen. Door te bidden vereer je de absolute waarheid. Het gebed is de fundering van de islam, en de doel van de islam is dus om de ziel van een mens te zuiveren van alles wat haar vervuild. Bidden hangt ook af van kennis en is ook één van de manieren om kennis te vergaren. Door het gebed worden we ons namelijk bewust van Gods bestaan, en door te bidden kan Hij in ons hart. Via het gebed reinigt Hij onze ziel.

Het gebed moet niet als een last gezien worden die de mens is opgelegd. Het behoort een innerlijke behoefte te zijn die in iedere ware gelovige zit. Een dringende behoefte in jezelf om zo je Schepper te dienen en Hem te gehoorzamen. Het gebed is slechts een klein gebaar van dankbaarheid voor alle talrijke gunsten die Hij ons iedere dag opnieuw schenkt.

De mens is van nature zwak. Hij heeft hulp nodig in moeilijke tijden. En de beste hulp die we kunnen krijgen is die van geduld in tegenslagen en het gebed. Zie het gebed als een soort van een samenvatting van de relatie tussen God en de mens. Je bent God aan het lofprijzen. Het moet natuurlijk wel uit je diepste wezen komen, wil je afgestemd zijn op Gods wil. Het kwade wordt verwijderd en je komt tot het goeie en de innerlijke rust.
Je uitleg bevalt mij.

Het is zo dat elk mens een bepaalde toestand heeft waarin deze zich kan verdiepen om even uit te ademen en te reflecteren over zichzelf en de gebeurtenissen rond zich. Voor sommigen is het alles op een rijtje zetten, voor anderen net iets meer.

Wat jij doet is in feite meditatie. Ik herken je woorden, ik herken het gevoel dat jij mij wilt overbrengen via dit tekstuele medium.
Wat jij doet is in contact komen met -iets-. De Boeddhisten noemen dit iets het ware ik, de deisten noemen dit (een) god, de animisten noemen dit de geesten van de voorouders.

Ik ken de toestand, hoewel ik een compleet andere symboliek gebruik om daarin te geraken.

Jawel, symboliek. Ieder mens heeft symboliek nodig die deze toestand vergemakkelijkt. De lotusbloem, het kruis, Jezus, Allah, energieen, spirituele werelden etc. zijn allemaal symbolen die leiden naar een toestand die voor iedereen hetzelfde is, alleen benoemen de mensen dit anders.

Noteer ook: de naam van God, JHVH, betekent "Ik ben". De Boeddhisten zeggen dat in de helderste toestand men gewoon -is-, en niets anders.

Zo lang de Islam je helpt om in deze toestand van helderheid te geraken, heb ik er geen enkel probleem mee. Maar zodra de Islam (of welk ander godsdienst dan ook) het dagelijkse leven, de politiek en de sociale vrijheden begint aan te tasten, krijg ik er meteen een probleem mee.
Now watch what you say, or they'll be calling you a radical, a liberal, oh fanatical, criminal.
Gebruikersavatar
IslamGirl__
Berichten: 41
Lid geworden op: za jan 19, 2008 4:24 pm
Locatie: Prive
Contacteer:

Bericht door IslamGirl__ »

PS.
Ik zag dat je al heel veel mensen beantwoord hebt, maar ik mis je antwoord op mijn post naar jouw toe. Ik voel me buitengesloten. Sad
Srry Ariel :smile: Ff terug kijken.. Ik w8te al op je :wink:
Je zou niet alleen aan armen moeten denken, maar ook wat voor armen moeten doen. En vasten helpt dan niet.
Je zou heel veel geld aan deze armen kunnen geven, of gratis gaan werken in een land waar heel veel armen mensen zijn.
Je zou deze mensen daadwerkelijk moeten helpen als jij je schuldig voelt. En je moet je niet tegen Allah schuldig voelen, maar tegenover deze mensen behoor jij je schuldig te voelen.
Als Allah wil dan kan hij zo de armoede van deze mensen opheffen. Waarom doet hij dat niet? Allah is toch almachtig?

PS.. Weet jij wie deze armen mensen wel helpen? Dat zijn de atheïsten en de Christenen. Die reizen massaal af naar Islamitische landen waar deze armen volop te vinden zijn, en deze hulpverleners worden dan soms ook nog eens afgeslacht door wat rijkere moslims omdat het Christenen en Atheïsten zijn, omdat moslims denken dat deze hulpverleners armen mensen van Islam willen verwijderen.

Vriendelijke groet, en tot vanavond.
dat is waar.. Maar als 14-jarig meisje kan ik niet alleen naar het midden-oosten om geld te verdienen. Ik ben al heel lang aan het denken over een goede manier voor geld verdienen. Dat geld zou ik in de vakantie graag willen verspreiden over de armen.
Als Allah wil dan kan hij zo de armoede van deze mensen opheffen. Waarom doet hij dat niet? Allah is toch almachtig?
lees dat verhaaltje over die kapper..
PS.. Weet jij wie deze armen mensen wel helpen? Dat zijn de atheïsten en de Christenen. Die reizen massaal af naar Islamitische landen waar deze armen volop te vinden zijn
Dat is waar ja, het rode kruis bijvoorbeeld. Maar er bestaat ook nog Islamitic relief. Maar Als Atheisten en Christenen de armen helpen, waarom is er dan tegenwoordig oorlog tussen de amerikanen en de landen in het Midden-oosten? Grotendeels van de Christenen zijn toch ook Amerikanen? Toch, of niet? Er wordt zoveel verteld over de islam, dingen die soms totaal niet kloppen. Bijv. die Belgische mop. Die heb ik ook niet van een islamitsche site..
Ik ben een moslim en laat dat graag zien,
Precies, ik ben gehecht aan mijn dien
Weet je wel hoe blij ik me voel, met de islam in mijn hart?
Ik ben zo, en blijf zo.. Ik zal de islam nooit meer verlaten.
Gebruikersavatar
migrantenjong
Berichten: 1064
Lid geworden op: za nov 24, 2007 4:58 pm
Locatie: Antwerpen/Gent Ideologie: Stokslagen en waterkanonnen

Bericht door migrantenjong »

Islamgirl,

De Christenen aanbidden het kruis omdat de kerk haar best heeft gedaan om iets mooi te maken van de oneervolle dood van Jezus. In de echte schriften was de dood van Jezus onbelangerijk.

Maar saaie mannen met veel macht verzwegen de echte boodschap van Jezus, en verheerlijkten zijn dood.

Trouwens, niemand is verplicht om de hoofddoek te dragen. Zo lang men zich goed voelt in de kleren men draagt is het goed. Als men zich goed voelt in een korte rok, prima.
Maar niet alle vrouwen voelen zich goed in een korte rok, net zoals ik niet graag in een mouwloze t-shirt rondloop.

Kwestie van persoonlijke smaak.
Now watch what you say, or they'll be calling you a radical, a liberal, oh fanatical, criminal.
Gebruikersavatar
IslamGirl__
Berichten: 41
Lid geworden op: za jan 19, 2008 4:24 pm
Locatie: Prive
Contacteer:

Bericht door IslamGirl__ »

Ik zal nu gaan... Ik ben over een uurtje ongeveer terug.. :wink:
Ik ben een moslim en laat dat graag zien,
Precies, ik ben gehecht aan mijn dien
Weet je wel hoe blij ik me voel, met de islam in mijn hart?
Ik ben zo, en blijf zo.. Ik zal de islam nooit meer verlaten.
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: Islam in het nieuws

Bericht door Manon »

IslamGirl__ schreef:Je zegt dat Allah veel van ons vraagt. 5 Keer per dag bidden doen we omdat wij dat willen. Waarom zou ik 5 keer per dag bidden, terwijl ik dat niet wil? Ik bid omdat Allah dat van mij vraagt EN omdat ik dat zelf wil. Het is mijn eige keuze om te bidden.
Dus je moét helemaal geen vijf maal bidden? je doet dat gewoon voor de fun? Waarom doe je het dan geen twintigmaal per dag? gedurende telkens een halfuur of zo?

Je kent toch de reden waarom je vijf maal moet bidden en niet zevenmaal of zo? De Zoroasters baden namelijk 7x en in het begin moesten de moslims van Mohammed ook 7x maal bidden, maar dat vonden ze teveel, dus heeft Mohammed een deal kunnen sluiten met Allah dat moslims het SLECHTS 5x moesten doen! Straf hé!
Vasten: Allah vraagt ons om te vasten, om ons lichaam rein te maken. Terwijl wij vasten, denken wij aan de armen, aan de andere kant van de wereld, die het minder goed dan ons hebben. Door het vasten voelen wij wat zij voelen. Ik voel me schuldig tegenover Allah, omdat ik zoveel kan eten als ik wil. Ik kan me kleden hoe ik wil. Vasten is alleen verplicht als je in staat bent om het te doen. Als je zwanger, ziek of zelfs op reis bent, hoef je niet te vasten.
Zoals Ariel reeds zei: beter ware je het dat je extra werkte en die extra inkomsten besteedde aan het voeden van de arme mensen.
Vasten om je in te leven in het trieste leven van de door Allah geschapen armen, heeft geen zin. De enige zin die je kan vinden is dat men rijke mensen VERHINDERT om te kunnen eten, indien ze niet uit vrije wil hun overdaad willen delen met de armen. Door die rijke mensen te verplichten om ook honger te voelen kan men ze nadien gemakkelijker overhalen om hun rijkdom te delen. Het vasten op zich heeft geen enkele meerwaarde voor de armen die door Allah aan de honger worden overgeleverd.
En ja: vraag blijft natuurlijk of je Allah niet tegenwerkt als je de door Allah tot armoe veroordeelde schepselen zelf gaat eten geven, maar dat laat ik voor jouw rekening over.

Zich bedekken: Waarom mogen wij ons niet bedekken hoe Allah dat van ons wil? Vroeger vroeg ik mezelf ook van.. Waarom moet ik een hoofddoek dragen? Geloof zit toch in het hart? Dat is ook zo. Maar hoe wil je, in je hart, in Allah geloven, terwijl je niet doet wat hij van je wil. Een hoofddoek dragen is mijn eigen keus. Als moslima voel ik me erg prettiger bij. En trouwens: Een hoofddoek dragen veel van ons, door het westen. Hoevaak staat de islam wel niet slecht in het nieuws? Hoevaak proberen mensen ons zwart te maken? Zovaak. Maar dan denk ik van.. Ik ben toch ook een moslim? Als ik geen hoofddoek draag, weet niemand dat. Ik wil ook kunnen laten zien wie ik ben. Ik bedoel: Stel nou de de islam niet steeds in het nieuws zou staan. Stel nou dat de islam positiever in het nieuws zou staan. Dan weet ik 100% zeker dat er meisjes zouden zijn die geen hoofddoek zouden dragen. Veel moslima's dragen een hoofddoek, om te leten zien wie ze zijn.
--
Grandioos! JIJ draagt dus een doekie omdat andere moslims terroristische aanvallen uitvoeren, duizenden mensen vermoorden, en daarom door het westen kritisch worden bekeken. Als uw medegelovigen zich dus netjes zouden gedragen zou je geen doekie dragen?
Beetje zielig vind je niet?

Geen muziek: Wie zegt dat? Zoveel moslims luisteren naar muziek. Denk je soms dat een moslim niet weet wie Jennifer Lopez is? En trouwens, anasheed is ook muziek. Anasheed IS islamitische muziek. Waarom is islamitische muziek anders dan de Muziek in het westen? Christenen en Joden hebben allemaal ook hun eigen muziek, Is het niet?
Mohammed had een probleem met overdadig geluid. Daar kreeg ie hoofdpijn van door zijn tumor (wat standaard zo is).
Het zal mij een worst wezenindien jij niet van moderne muziek kan genieten, noch van westerse klassieke muziek, maar enkel van het gejengel van arabische klanken (waar zelfs Mohammed een hekel aan had: hij liet zanger en muzikanten een kopje kleiner maken - kind, je moet je toch beter gaan informeren).
Geen varkensvlees eten, geen glas wijn drinken: Iedereen weet dat een varken door de modder rolt. Een varken is een onrein dier. Waarom zouden wij eigenlijk varkensvlees eten, terwijl we ook vlees van een koe, schaap, kalkoen, kip, kameel enz.. kunnen eten? Iedereen eet wat hij/zij wil. Allah vraagt ons om geen varkensvlees te eten. Als ik in Hem geloof, waarom zou ik Hem dan tegen spreken? En dat is ook bij wijn. In wijn zit alcohol. Ik ken geen enkel voordeel om alcohol te drinken. Ze zeggen: Je zult je vrijer en vrolijker voelen. Kun je niet vrij zijn, of vrolijker worden, zonder alcohol? Je voelt je minder verlegen en durft meer. Heb je dan geen zelfvertrouwen? Trouwens, als je steeds alcohol drinkt, raak je er verslaafd aan. je bent geestelijk afhankelijk vn alcohol. Je lever, hersenen, maag en hart kunnen beschadigd raken. Waarom zou je dat risico nemen? En, waarom zou Allah denk je wijn verbieden? Allah houd van ons. Hij wil niet het slechte voor de mens. Denk je dat Allah gaat zeggen: Drink wijn, je zult je vrijer voelen en meer durfen. Nee. Allah wil het beste voor ons. Door jezelf over te geven aan de wil van Allah, krijg ik ook zelfvertrouwen. Waarom zou ik dat tegen gaan?
Het varken zal zich weinig door de modder hebben kunnen rollen in die woestijngebieden denk je niet? Nochtans heeft modder voor dieren die geen pels hebben een zeer belangrijke werking: het beschermt zowel tegen de gevaarlijke zonnestralen als tegen parasieten. Ik neem aan dat Allah dus een heleboel onreine dieren heeft geschapen? Olifanten rollen in de modder, nijlpaarden, neushoorns, noem maar op. Allemaal onrein (modder is vuil volgens ons suikerdoekie).

Weet je waarom (vroeger, duizend+ jaren geleden) het varken door sommigen als onrein werd beschouwd? Omdat ze alleseters waren en ook in de poelen menselijke uitwerpselen opaten. Daardoor ontstond een cirkel van besmetting tussen dier en mens, ook omdat men het vlees niet voldoende verhitte.
Anno 2007 hebben de WESTERLINGEN(!!!!) het verstand gehad om a) aan varkens geen uitwerpselen te voederen en b) het varkensvlees voldoende te garen. Et voilà geen probleem meer.

Maar niemand verplicht U om varkensvlees te eten natuurlijk!

Iedereen weet dat de koraan nooit is veranderd. De islam is zo gebleven, als hoe het er meer dan 1000 jaar was. Een voorbeeld: Ieder mens en dier heeft chromosomen. Hoe lang geleden is de mens erachter gekomen hoeveel chomosomen een koe heeft? Mischien 50, 60 jaar geleden. Maar kijk eens een keertje in de koraan. Kijk hoeveel verzen de Soerah Al-Bakara (de koe) heeft. Tel ze allemaal. Het aantal verzen in Soerah Al-Bakara is gelijk aan het aantal chomosomen dat een koe heeft. Toeval denk je?? Ik dacht het niet. Precies hetzelfde bij Soerah Al-Ankaboet. Heeft iemand hier een logische reden voor?
IK HEB DAAR EEN LOGISCHE REDEN VOOR!

Een koe heeft 60 chromosomen, het hoofdstuk DE KOE heeft 268 verzen.
Dit zijn dus 4 koeien, blijven er 28 verzen over, de herder, een mens heeft er 46, oftwel 23 paren, blijven er 5 verzen over: dit zijn de hersencellen van Mohammed. Ongelooflijk hoe Allah dat zo duidelijk heeft kunnen voorspellen!
De koraan is in een tijd geopenbaard, toen kamelen en paarden het vervoer van de mens waren. Hoe kan het dan zijn, dat in de koraan precies staat, waar wetenschappers deze tijd pas zijn achter gekomen. Zo zijn er nog vele en vele wonderen in de koraan, die nu, deze tijd, pas zijn achter gekomen. Interrese? Vraag er dan maar verder over. Ik, en natuurlijk vele andere moslims, weten dat de koraan vele wonderen heeft.
Graag, we hebben op dit forum zelfs een heel hoofdstuk over de wonderen van de koran, ik kan er uren over nadenken!
Laatst gewijzigd door Manon op za jan 19, 2008 10:05 pm, 2 keer totaal gewijzigd.
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Gebruikersavatar
IslamGirl__
Berichten: 41
Lid geworden op: za jan 19, 2008 4:24 pm
Locatie: Prive
Contacteer:

Islam in het nieuws

Bericht door IslamGirl__ »

Hey.. Ben der weer..
Trouwens, niemand is verplicht om de hoofddoek te dragen. Zo lang men zich goed voelt in de kleren men draagt is het goed. Als men zich goed voelt in een korte rok, prima.
Maar niet alle vrouwen voelen zich goed in een korte rok, net zoals ik niet graag in een mouwloze t-shirt rondloop.

Kwestie van persoonlijke smaak.
precies, dat is het :D Ik voel me bijv. ook niet goed zonder hoofddoek ;)
Ik ben een moslim en laat dat graag zien,
Precies, ik ben gehecht aan mijn dien
Weet je wel hoe blij ik me voel, met de islam in mijn hart?
Ik ben zo, en blijf zo.. Ik zal de islam nooit meer verlaten.
Gebruikersavatar
migrantenjong
Berichten: 1064
Lid geworden op: za nov 24, 2007 4:58 pm
Locatie: Antwerpen/Gent Ideologie: Stokslagen en waterkanonnen

Re: Islam in het nieuws

Bericht door migrantenjong »

IslamGirl__ schreef:Hey.. Ben der weer..
Trouwens, niemand is verplicht om de hoofddoek te dragen. Zo lang men zich goed voelt in de kleren men draagt is het goed. Als men zich goed voelt in een korte rok, prima.
Maar niet alle vrouwen voelen zich goed in een korte rok, net zoals ik niet graag in een mouwloze t-shirt rondloop.

Kwestie van persoonlijke smaak.
precies, dat is het :D Ik voel me bijv. ook niet goed zonder hoofddoek ;)
Omdat jij per se wilt laten zien dat jij een moslima bent.

Wat een aandachttrekkerij, zeg. Echte puberale aandachttrekker ben je.
Now watch what you say, or they'll be calling you a radical, a liberal, oh fanatical, criminal.
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Bericht door BFA »

De Christenen aanbidden het kruis omdat de kerk haar best heeft gedaan om iets mooi te maken van de oneervolle dood van Jezus.
Leven, sterven en wederopstanding. Onderdeel van de evolutiestroom die uit de bron van alles vertrekt. De bron weet niet en heeft geen kennis. Alle kennis wordt opgedaan in het volgen van de stroom.
Helaas is in de 5de eeuw het begrip reincarnatie uit het Christendom geschrapt, met gevolg dat een deel van de bijhorende mystiek verdween.

Christenen aanbidden het kruis niet.
Christenen verzamelen zich rond het kruis in de eucharistieviering, om het feit te tonen dat ze deel uitmaken van een nieuw volk. Volk dat de tribale verschillen uit het verleden overspant.

Christenen danken hun God voor de overdracht creatieve en rationele talenten, talenten die mogelijkheid aan de mens geven van zijn omgeving te herscheppen. Zelfs als ze daar de omgeving, zoals door God geschapen door veranderen.

Christenen eren God door die talenten te gebruiken om kunst wetenschappen en filosofie te scheppen en te laten evolueren.

Nergens is in het Christendom aanbidding van een God aanwezig zoals in Islam. Eerbetoon aan God, door de dingen die je doet zo goed mogelijk te doen.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
Gebruikersavatar
IslamGirl__
Berichten: 41
Lid geworden op: za jan 19, 2008 4:24 pm
Locatie: Prive
Contacteer:

Bericht door IslamGirl__ »

Dus je moét helemaal geen vijf maal bidden? je doet dat gewoon voor de fun? Waarom doe je het dan geen twintigmaal per dag? gedurende telkens een halfuur of zo?

Je kent toch de reden waarom je vijf maal moet bidden en niet zevenmaal of zo? De Zoroasters baden namelijk 7x en in het begin moesten de moslims van Mohammed ook 7x maal bidden, maar dat vonden ze teveel, dus heeft Mohammed een deal kunnen sluiten met Allah dat moslims het SLECHTS 5x moesten doen! Straf hé!
Wie zegt dat ik niet 20 maal per dag bid? die 5 keer is standaard, elke dag. De rest is vrijwillig zoals ik al zei. En hoe is het een straf om te bidden. Je richt je tot je schepper. zoals ik al zei, 3 minuten is heus niet veel hoor, als je een beetje van je schepper houdt.
Zoals Ariel reeds zei: beter ware je het dat je extra werkte en die extra inkomsten besteedde aan het voeden van de arme mensen.
Vasten om je in te leven in het trieste leven van de door Allah geschapen armen, heeft geen zin. De enige zin die je kan vinden is dat men rijke mensen VERHINDERT om te kunnen eten, indien ze niet uit vrije wil hun overdaad willen delen met de armen. Door die rijke mensen te verplichten om ook honger te voelen kan men ze nadien gemakkelijker overhalen om hun rijkdom te delen. Het vasten op zich heeft geen enkele meerwaarde voor de armen die door Allah aan de honger worden overgeleverd.
En ja: vraag blijft natuurlijk of je Allah niet tegenwerkt als je de door Allah tot armoe veroordeelde schepselen zelf gaat eten geven, maar dat laat ik voor jouw rekening over.
Kijk, vasten is een zuil van de islam. Allah wil dat een moslim vast, niet alleen om aan de armen te denken, maar ook om je ziel te reinigen. Oke, we hebben het over de armen.. Waarom kan jij wel zo'n makkelijke en luxe leven leiden? wie kan hier niet krijgen wat je wilt? Wie heeft hier nou geen lekker slapend bed? De armen hebben dat niet. Armen zijn mensen die hun geld uitgeven aan voedsel. Tijdens de ramadam bijvoorbeeld, vasten de armen ook. Maar die armen hoeven niet eens te vasten. Ze vasten omdat ze van hun schepper houden en willen laten zien dat ze het echt menen. Zoals ik al zij, ik vast ook vrijwillig op de maandag en donderdag. Niemand die dat verplicht stelt. Het staat zelfs niet in de koraan.
Grandioos! JIJ draagt dus een doekie omdat andere moslims terroristische aanvallen uitvoeren, duizenden mensen vermoorden, en daarom door het westen kritisch worden bekeken. Als uw medegelovigen zich dus netjes zouden gedragen zou je geen doekie dragen?
Beetje zielig vind je niet?
Vind ik niet. Ik weet niet welk geloof jij aanhangt, maar stel nou het christendom. Stel dat over de hele wereld een christenvrouw een hoofddoek zou dragen bijvoorbeeld. Stel dat het Christendom altijd slecht in het nieuws staat. Wil jij jezelf dan ook beschermen door geen hoofddoek te dragen? Jij wilt dan toch ook voor je zelf opkomen? Ik ken zoveel meiden die een hoofddoek dragen door het westen. En tergelijk hun plicht voldoen aan hun schepper. --> Met plicht bedoel ik hun 'vrijillige plicht...'
Mohammed had een probleem met overdadig geluid. Daar kreeg ie hoofdpijn van door zijn tumor (wat standaard zo is).
Het zal mij een worst wezenindien jij niet van moderne muziek kan genieten, noch van westerse klassieke muziek, maar enkel van het gejengel van arabische klanken (waar zelfs Mohammed een hekel aan had: hij liet zanger en muzikanten een kopje kleiner maken - kind, je moet je toch beter gaan informeren).
Hoe kom je daar nou bij? Alsof jij het beter weet. Alles staat in de Koraan en in zijn overleveringen. De profeet was ooit in een groepje moslims. Opeens kwamen er een paar kleine meisjes die voor hem zongen. Hij genoot ervan. Hoe kom je aan al die onzin.. deprofeet leiet zangers en muzikanten een kopje kleiner maken.. Heb je de bron toevallig? en ik heb me genoeg geinformeerd vind ik zelf.. Anders zou ik deze reacties niet kunnen geven, Toch?
Het varken zal zich weinig door de modder hebben kunnen rollen in die woestijngebieden denk je niet? Nochtans heeft modder voor dieren die geen pels hebben een zeer belangrijke werking: het beschermt zowel tegen de gevaarlijke zonnestralen als tegen parasieten. Ik neem aan dat Allah dus een heleboel onreine dieren heeft geschapen? Olifanten rollen in de modder, nijlpaarden, neushoorns, noem maar op. Allemaal onrein (modder is vuil volgens ons suikerdoekie).

Weet je waarom (vroeger, duizend+ jaren geleden) het varken door sommigen als onrein werd beschouwd? Omdat ze alleseters waren en ook in de poelen menselijke uitwerpselen opaten. Daardoor ontstond een cirkel van besmetting tussen dier en mens, ook omdat men het vlees niet voldoende verhitte.
Anno 2007 hebben de WESTERLINGEN(!!!!) het verstand gehad om a) aan varkens geen uitwerpselen te voederen en b) het varkensvlees voldoende te garen. Et voilà geen probleem meer.

Maar niemand verplicht U om varkensvlees te eten natuurlijk!
de varken werd inderdaad als onrein beschouwd. Oke, dus westelingen hebben ervoor gezorgd dat varkens geen uitwerpselen eten. En nadat hij 'rein' werd, aten jullie hem op. Oke, snap ik. Maar wast en 'ontsmet' het varken zichzelf niet in de modder? Wie weet hoe het varken word geslacht. Kijk, je zij hierboven zelf dat het varken een onrein dier was. Wie zegt dat hij dat nu niet meer is. Als mijn overovergrootopa bijvoorbeeld gehandicapt was, wie zegt dat ik dat niet kon zijn. Ik ken iemand die blond haar heeft, terwijl zijn hele familie donker haar heeft. Waarom kan een varken dan Opeens niet meer onrein zijn?
Ik ben een moslim en laat dat graag zien,
Precies, ik ben gehecht aan mijn dien
Weet je wel hoe blij ik me voel, met de islam in mijn hart?
Ik ben zo, en blijf zo.. Ik zal de islam nooit meer verlaten.
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Bericht door hans van de mortel »

IslamGirl__ schreef:Het kan mij veel schelen. Ik ben geintereseerd in verschillende geloven. En waarom mogen mensen mij aanspreken op mijn geloof? Ik wil alleen een logische verklaring. Waarom aanbidden christenen het kruis, terwijl Jezus daarmee gekruisigd is?
Goeie vraag. En zeker van een jonge vrouw van veertien jaar. Ach, Islamgirl, in werkelijkheid aanbidt bijna niet één enkele christen nog dat kruisbeeld. Daarvoor moet je bij het geloof zijn dat ooit vroeger de reputatie had van meest afschuwelijke mensonwaardige religie aller tijden, de rooms katholieke kerk. Alleen die religieuze clown uit het vaticaan in Rome, paus huppeldepup draagt altijd in zijn hand een staf met Jezus aan het kruis die hij aanbidt. Hij gaat ermee naar bed en staat ermee op. Zo heeft iedereen zijn seksuele afwijking. Het is hem gegund, daar niet van. Als hij maar met zijn poten van kleine jongetjes afblijft.

Trouwens, volgens de Jehovah’s Getuigen is Jezus niet aan het kruis tentoongesteld, maar aan een paal. En volgens mij zouden ze daarin best weleens gelijk kunnen hebben.

Je bent geïnteresseerd in verschillende geloven? Wat te denken van een geloof vanuit de enige vredelievende religie die de wereld op dit moment nog rijk is? De Jehovah’s Getuigen. Nog nooit heeft de wereld één wanklank over hen gehoord. Zij erkennen de God van Mozes en Ibrahim als de enige echte ware God. Wat let een oprechte moslim die het geweld verafschuwt binnen de islam? Is hij eerlijk, of blijft hij een huichelaar en een bedrieger in zijn eigen geloof? Wandel gerust eens de Koninkrijkszaal binnen en luister naar de lezing die best vaak interessant is. Daarna, na een uur, kun je weggaan of naar hun bijbelstudie luisteren aan de hand van de Wachttoren, het universele instrument waarmee wereldwijd hetzelfde godddelijke onderwijs wordt gegeven, op bijna hetzelfde tijdstip.

De Wachttoren, het religieuze tijdschrift van de Jehovah’s Getuigen wordt gedrukt in full color met 32 pagina’s en verschijnt in een tweewekelijkse oplage van 27.055.000 exemplaren (bijna 28 miljoen) in 155 verschillende talen.

Zou dit soms een idee kunnen zijn voor die stinkendrijke arabische islamlikkers? NEE! Zij kunnen dit niet organiseren en willen het ook niet. Het is vast niet de wil van ’allah’ om whiskydrinkende arabieren te bevoorrechten. Zij zijn nog niet in staat om hun eigen oliedrap uit het woestijnzand omhoog te pompen. Bij alles is in de islam de technologische kennis verrijst van de ’ongelovigen’, de christenen en de joden. Zonder die hulp sterft de allahtone islamaanhanger een eenzame dood in de brandende woestijn.

Ach, het wordt niet voor niets zo bejammerd in het arabisch (Nederlands ondertiteld):

http://nl.youtube.com/watch?v=6_oAHK67T ... re=related

Langzamerhand begint men toch door te krijgen dat de islam een aflopende zaak is. Tenminste voor mensen die vooruit willen komen en die niet langer willen vasthouden aan een zelfbedachte woestijnreligie uit de fantasie van een mensenslachter met een immens groot krom zwaard die iedereen om zeep hielp die zijn gedachtenspinsels niet wilde honoreren met directe onderworpenheid.

Mohammed, de historische honorabele mensenslachter, is de naam.
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
Gebruikersavatar
IslamGirl__
Berichten: 41
Lid geworden op: za jan 19, 2008 4:24 pm
Locatie: Prive
Contacteer:

Bericht door IslamGirl__ »

Citaat:
Trouwens, niemand is verplicht om de hoofddoek te dragen. Zo lang men zich goed voelt in de kleren men draagt is het goed. Als men zich goed voelt in een korte rok, prima.
Maar niet alle vrouwen voelen zich goed in een korte rok, net zoals ik niet graag in een mouwloze t-shirt rondloop.

Kwestie van persoonlijke smaak.


precies, dat is het Very Happy Ik voel me bijv. ook niet goed zonder hoofddoek Wink


Omdat jij per se wilt laten zien dat jij een moslima bent.

Wat een aandachttrekkerij, zeg. Echte puberale aandachttrekker ben je.
En jij niet wil je zeggen. Als ik een hoofddoek WIL dragen, is dat aantrekkerij? Jij wilt niet graag in een mouwloos t-shirt dragen. Je voel je er niet prettig bij. Wat is dan het verschil? Ik voel me niet prettig als ik geen hoofddoek draag. Ik wil mijn huis niet uit als ik geen hoofddoek draag. Kwestie van persoonlijke smaak. Zoals Jij zij.
Ik ben een moslim en laat dat graag zien,
Precies, ik ben gehecht aan mijn dien
Weet je wel hoe blij ik me voel, met de islam in mijn hart?
Ik ben zo, en blijf zo.. Ik zal de islam nooit meer verlaten.
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Bericht door BFA »

Wie weet hoe het varken word geslacht.
Voor de wilde varkens in het bos (everzwijnen) is een explosieve kogel heel effectief.
De boer hier schuin over, verdoofd het varken met de voorhamer voor de slachter de keel oversnijdt.
In het slachthuis wordt het varken verdoofd met een elektrische schok.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
Plaats reactie