Wat bezielt mensen om zich tot islam te bekeren?

Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89874
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

IslamGirl__ schreef: Precies ja, waarom wordt de islam er dan van beschuldigd als er iets gebeurd. Als bijv. Moh B iemand Meneer Van Gogh dood? Waarom is het tot nu in het nieuws? Toen Pim van Tuin bijvoorbeeld vermoord werd door een niet moslim, is het zo snel weer uit het nieuws gegaan? Ik heb niks over geloof gehoord..

Het is niet zo dat in de koraan of in het geloof word bedoeld.. Dood de niet-moslims.. :|

Lieve Islamgirl.. Het is Pim Fortuyn . Maar ja, jij bent nog te jong om dit allemaal te weten.

En Pim is vermoord door Volkert van der Graaf, een linkse milieuactivist die erg op de hand van Moslims was. Deze eenzame gek is net zo gevaarlijk als een moslimfundamentalist.
Hij zag Pim Fortuyn als een gevaar voor de samenleving met name voor kwetsbare groepen zoals asielzoekers, moslims en mensen met een WAO-uitkering, aldus de verklaring van het Openbaar Ministerie.
Extreem links is in mijn ogen dus net zo verwerpelijk en gevaarlijk als moslimfundamentalisten.

Trouwens, onzin. De moord op Pim heeft heel veel belangstelling in de pers gehad en nog steeds wordt er over gesproken.
Ik vermoed dat jij te jong was toen die gebeurde en dat het niet bij je is blijven hangen.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
IslamGirl__
Berichten: 41
Lid geworden op: za jan 19, 2008 4:24 pm
Locatie: Prive
Contacteer:

Bericht door IslamGirl__ »

De fatwa tegen Rushdie was uitgesproken door de religieuze overheid. Mohammed B (moge hij voor varken verkracht worden) handelde uit religieuze, en niet politieke overtuigingen.

Aight?
Stond er in de koraan of een overlevering voorgeschreven dat Meneer Van Gogh dood moest gaan omdat hij tegen de islam was? ZOveel mensen zijn het niet eens met de islam. En zoveel moslims weten dat Moh. B het niet goed heeft gedaan, door hem te doodden.

En als je het zo stelt, hebben de Joden geen gang onder de gouden Koepen (In Jaruzalen) gegraven, in de hoop dat de moskee zou instorten?
Ik denk niet dat dit uit politieke overtuiging was, toch?
Ik ben een moslim en laat dat graag zien,
Precies, ik ben gehecht aan mijn dien
Weet je wel hoe blij ik me voel, met de islam in mijn hart?
Ik ben zo, en blijf zo.. Ik zal de islam nooit meer verlaten.
Gebruikersavatar
migrantenjong
Berichten: 1064
Lid geworden op: za nov 24, 2007 4:58 pm
Locatie: Antwerpen/Gent Ideologie: Stokslagen en waterkanonnen

Bericht door migrantenjong »

IslamGirl__ schreef:
De fatwa tegen Rushdie was uitgesproken door de religieuze overheid. Mohammed B (moge hij voor varken verkracht worden) handelde uit religieuze, en niet politieke overtuigingen.

Aight?
Stond er in de koraan of een overlevering voorgeschreven dat Meneer Van Gogh dood moest gaan omdat hij tegen de islam was? ZOveel mensen zijn het niet eens met de islam. En zoveel moslims weten dat Moh. B het niet goed heeft gedaan, door hem te doodden.

En als je het zo stelt, hebben de Joden geen gang onder de gouden Koepen (In Jaruzalen) gegraven, in de hoop dat de moskee zou instorten?
Ik denk niet dat dit uit politieke overtuiging was, toch?
De excuus van de moslim is altijd "die mensen die het doen zijn geen moslims".

Maar dat is juist wat ze zijn, moslims.

En die gang was politiek gegraven. De Joden in Israel zijn in heel veel gevallen ongelovige mensen.


NIET iedereen is aanhanger van een georganiseerd geloof. NIET. NEEN. NIET.
Veel mensen in onze maatschappij zijn vrijzinnig. Heel veel mensen.
Now watch what you say, or they'll be calling you a radical, a liberal, oh fanatical, criminal.
Gebruikersavatar
IslamGirl__
Berichten: 41
Lid geworden op: za jan 19, 2008 4:24 pm
Locatie: Prive
Contacteer:

Bericht door IslamGirl__ »

Het is Pim Fortuyn
:razz:
Trouwens, onzin. De moord op Pim heeft heel veel belangstelling in de pers gehad en nog steeds wordt er over gesproken.
De moord van Pim heeft inderdaad veel belangstelling gehad, maar zeker niet zoveel als dat van Moh. B. Door al dat negatieve nieuws is Amsterdam Slotervaart bij wijze van spreke een criminelen stadsdeel waar Toevallig veel moslims wonen. *Niemand* Is het met hem eens.. Waarom is het dan dat de Islam terecht staat..


Ik Moet Nu Echt Gaan ;) Tot Later
Ik ben een moslim en laat dat graag zien,
Precies, ik ben gehecht aan mijn dien
Weet je wel hoe blij ik me voel, met de islam in mijn hart?
Ik ben zo, en blijf zo.. Ik zal de islam nooit meer verlaten.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89874
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

IslamGirl__ schreef: Stond er in de koraan of een overlevering voorgeschreven dat Meneer Van Gogh dood moest gaan omdat hij tegen de islam was? ZOveel mensen zijn het niet eens met de islam. En zoveel moslims weten dat Moh. B het niet goed heeft gedaan, door hem te doodden.
Niet met zoveel woorden in de Koran, maar wel in de Hadith.
Ken je de Hadith waarin Mohammed mensen liet vermoorden die slecht over hem spraken en over hem schreven?

De moord op Ka’b bin Ashraf

Boechari Volume 3, Boek 45, Nummer 687

Mohammed zei: “Wie wil Ka ’b bin Al-Ashraf (een dichter die spotverzen over de islam maakte) doden omdat hij Allah en zijn Apostel schade deed?” Mohammed bin Maslama (stond op en) zei: “Ik zal hem doden.” Dus ging Mohammed bin Maslama naar Ka’b en zei: “Ik wil een lening van één of twee Wasqs graan.” Ka’b zei: “Geef je vrouwen als onderpand.” Mohammed bin Maslama zei: “Hoe kunnen we onze vrouwen als onderpand geven, gezien je de knapste onder de Arabieren bent?” Hij zei: “Geef dan je zonen als onderpand.” Mohammed zei: “Hoe kunnen we onze zonen als onderpand geven, aangezien de mensen hen zullen misbruiken omdat ze voor één of twee Wasqs graan als onderpand worden gegeven. Dat is een schande voor ons. Maar we zullen onze wapens als onderpand geven.” Dus beloofde Mohammed bin Maslama hem dat hij terug zou komen. Zij (Mohammed bin Maslama en zijn metgezellen) kwamen zoals beloofd en vermoordden hem. Daarna gingen ze naar de Profeet en vertelden hem erover.

Moord op `Asma' Bint Marwan

`Asma' Bint Marwan heeft een gedicht over Mohammed gemaakt, en toen Mohammed dit hoorde zei hij: “Wie zal mij verlossen van Marwans dochter?” ‘Oemair b. ‘Adie al-Chatmi die bij hem was hoorde hem, en die nacht ging hij naar haar huis en doodde haar. In de morgen kwam hij tot de apostel en vertelde hem wat hij gedaan had en zei: “U heeft God en Zijn apostel geholpen, O ‘Oemair! Toen hij vroeg of hij enige negatieve gevolgen zou moeten dragen zei de apostel: “Twee geiten zullen niet hun koppen op elkaar rammen om haar,” dus ging ‘Oemair terug naar zijn mensen.

Twee voorbeelden IslamGirl, waardoor je kan zien dat Mohammed B dacht dat hij er goed aan deed om Theo te vermoorden.
Heb jij trouwens wel eens de brief van Mohammed B gelezen?
Dit is een link naar de brief.
http://www.planet.nl/planet/show/id=629 ... /sc=16c82f

En als je het zo stelt, hebben de Joden geen gang onder de gouden Koepen (In Jaruzalen) gegraven, in de hoop dat de moskee zou instorten?
Ik denk niet dat dit uit politieke overtuiging was, toch?
En dit moet je even toelichten. Ik begrijp hier niet veel van.

Vriendelijke groet.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Roelof
Berichten: 1718
Lid geworden op: vr jul 11, 2003 2:38 am

Bericht door Roelof »

IslamGirl__ schreef:Stond er in de koraan of een overlevering voorgeschreven dat Meneer Van Gogh dood moest gaan omdat hij tegen de islam was?
Onze IslamGirl is duidelijk niet op de hoogte van de ideologie waarvoor zij dagelijks 5X op de knietjes ligt...
de (schijn)heilige koran schreef:Hoofdstuk 9, vers 123:
O, jij die gelooft, bestrijdt de ongelovigen die in uw nabijheid zijn en laat hen hardheid in u vinden en weet, dat God met de godvruchtigen is.

Hoofdstuk 9, vers 29:
Bestrijdt diegenen onder de mensen van het Boek, die in God noch in de laatste Dag geloven, noch voor onwettig houden wat God en Zijn boodschapper voor onwettig hebben verklaard, noch de ware godsdienst belijden totdat zij de belasting met eigen hand betalen, terwijl zij onderdanig zign.

Hoofdstuk 4, vers 101:
Voorwaar, de ongelovigen zijn een openlijke vijand voor u.

Hoofdstuk 25, vers 52:
Dus volg de ongelovigen niet, en voer met (de Koran) een grote strijd tegen hen.

Hoofdstuk 61, De strijdplaats (as-Saff)
Vers 4:

Voorzeker, God heeft diegenen lief die terwille van Hem strijden in geordende gelederen, alsof zij een hechte muur vormen.

Hoofdstuk 2, vers 178:
O jij die gelooft, vergelding inzake doodslag is je voorgeschreven

Hoofdstuk 2, vers 191:
En doodt hen, waar je hen ook ontmoet en drijft hen uit, vanwaar zij u hebben uitgedreven; want vervolging is erger dan doden. En bevecht hen niet nabij de heilige Moskee, voordat zij je daarin bevechten. Maar indien zij je bevechten, bevecht hen dan - zo is de vergelding voor de ongelovigen.

Hoofdstuk 4, vers 89:
Zij wensen dat gij verwerpt, evenals zij hebben verworpen, zodat gij aan hen gelijk zult worden. Neemt derhalve geen vrienden uit hun midden totdat zij voor de zaak van God werken. En indien zij tot vijandschap vervallen, grijpt hen dan en doodt hen waar gij hen ook vindt; en neemt vriend noch helper uit hun midden.

Hoofdstuk 4, vers 91:
Gij zult anderen vinden die veilig bij u willen zijn en bij hun eigen volk; telkens wanneer zij tot vijandigheid worden opgeroepen, doen zij blindelings mee. Als zij zich derhalve niet op een afstand van u houden, noch u vrede aanbieden, noch hun handen terughouden, grijpt hen dan aan en doodt hen waar gij hen ook vindt. Tegen dezen hebben Wij u duidelijk gezag gegeven.

Hoofdstuk 5, vers 33:
De vergelding dergenen die oorlog tegen God en Zijn boodschappers voeren en er naar streven wanorde in het land te scheppen, is slechts dat zij gedood of gekruisigd worden, of dat hun handen en hun voeten de ene rechts en de andere links, worden afgesneden, of dat zij het land worden uitgezet. Dat zal voor hen een schande in deze wereld zijn en in het Hiernamaals zullen zij een grote straf ontvangen.

Hoofdstuk 9, vers 5:
Wanneer de heilige maanden voorbij zijn, doodt dan de afgodendienaren waar je hen ook vindt en grijpt hen en belegert hen en loert op hen uit elke hinderlaag.
De islam: Een 'religie' (sekte) die uit is op macht en overheersing, en dit doel doormiddel van geweld en bedreiging probeert te bereiken.
Een kankergezwel in de wereld dat sinds de oprichting door een pedofiele woestijnrover uit de middeleeuwen al vele miljoenen onschuldige slachtoffers op zijn naam heeft staan:
Over the last 1400 years, 270 million non-believers were murdered by Muslim jihadists.
Islam destroyed the Christian Middle East and Christian North Africa.
It is estimated that upwards of 60 million Christians were slaughtered during this conquest.
Also, half the Hindu civilization was annihilated and 80 million Hindus murdered.
Islamic jihad also destroyed over 10 million Buddhists.

In other words;
  • ISLAM IS A KILLING MACHINE!
"The sword of islam"
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Bericht door Chaimae »

En als je het zo stelt, hebben de Joden geen gang onder de gouden Koepen (In Jaruzalen) gegraven, in de hoop dat de moskee zou instorten?
Ik denk niet dat dit uit politieke overtuiging was, toch?
De joden zijn niet voor niets vervloekt. Had Mohammed (vzmh) ons niet voor de joden gewaarschuwd?

Levi Eshkol, de premier in 1967, heeft ooit heel fraai gezegd: ''Israel zonder Jeruzalem is Israel zonder een hoofd.''

Voor de Israeli's valt daar niet over te tornen. De verovering van Palestijns Jeruzalem, en met name daar gelegen Oude Stad, met de Klaagmuur, had de Israeli's in complete euforie gedompeld. Prompt werd het stadsdeel geannexeerd. De soevereniteit die Israel zich toe-eigende besloeg vele kilometers.

Aan het zionistische brein ontsproot een religieus excuus.

Ik heb geen afkeers jegens een volk, maar de joden staan op de zwarte lijst. Moge Allah ze vervloeken, zowel hier als in het Hiernamaals. Ameen.
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Bericht door Chaimae »

migrantenjong schreef:
IslamGirl__ schreef:
Christendom en oorlog zijn 2 verschillende zaken.
Beslissingen over oorlog liggen in het christendom bij de staat. Het is niet de kerk die dit maakt.
Precies ja, waarom wordt de islam er dan van beschuldigd als er iets gebeurd. Als bijv. Moh B iemand Meneer Van Gogh dood? Waarom is het tot nu in het nieuws? Toen Pim van Tuin bijvoorbeeld vermoord werd door een niet moslim, is het zo snel weer uit het nieuws gegaan? Ik heb niks over geloof gehoord..

Het is niet zo dat in de koraan of in het geloof word bedoeld.. Dood de niet-moslims.. :|
De fatwa tegen Rushdie was uitgesproken door de religieuze overheid. Mohammed B (moge hij voor varken verkracht worden) handelde uit religieuze, en niet politieke overtuigingen.

Aight?
Mijnheer Rushdie heeft de bevoegdheid niet om een fatwa uit te spreken.

Bovendien is een fatwa een niet bindend advies. De fatwa is over het algemeen onderworpen aan bespreking en revisie.
Aldus, volgens alShatibi, moeten wij bewijsmateriaal wegen en het meest overwegende advies volgen, niet de mensen latend om te kiezen wat aan hen van onder de meningen van de geleerden gelijkend is. D.w.z., wij moeten volgen wat veiliger is aan onze godsdienst en meer dichtbij aan de waarheid.
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
Dutch
Berichten: 3285
Lid geworden op: ma jan 20, 2003 7:10 pm
Locatie: Darul Hourria

Bericht door Dutch »

Ik heb geen afkeers jegens een volk, maar de joden staan op de zwarte lijst. Moge Allah ze vervloeken, zowel hier als in het Hiernamaals. Ameen.
Dat noemt men anti-semitisme Chaimae, zie je wat de islam van jou maakt ?
Mooie god heb jij daar. Een antisemitische godheid, die de frustratie van warlord mohamed beaamt... Doet dit je nog altijd niet nadenken ?
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Bericht door Chaimae »

Dutch schreef:
Ik heb geen afkeers jegens een volk, maar de joden staan op de zwarte lijst. Moge Allah ze vervloeken, zowel hier als in het Hiernamaals. Ameen.
Dat noemt men anti-semitisme Chaimae, zie je wat de islam van jou maakt ?
Mooie god heb jij daar. Een antisemitische godheid, die de frustratie van warlord mohamed beaamt... Doet dit je nog altijd niet nadenken ?
Mijn God staat hier los van.
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Bericht door Manon »

Mijnheer Rushdie heeft de bevoegdheid niet om een fatwa uit te spreken.


Mijnheer Rushdie heeft helemaal geen behoefte eraan om een fatwa uit te spreken.

Het zijn die islamitische achterlijke moefti's die een doodsfatwa over Rushdie hebben uitgesproken.

Waarschijnlijk ben je te jong om dit nog te herinneren. Maar het bewijst toch maar weer eens wat een vredelievende religie islam is.

Een schrijver moet worden vermoord omwillen van een FICTIE roman?
Een politicis moet worden vermoord omdat hij stukjes uit de koran wil laten halen?

Zie je het verschil?

Als wij islamitische gedachtengang moesten volgen dan konden we op basis van die Rushdie fatwa oproepen om alle moslims een kopje kleiner te maken!
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Gebruikersavatar
Freya
Berichten: 1229
Lid geworden op: wo apr 25, 2007 2:57 pm

Bericht door Freya »

Chaimae schreef:Voor de Israeli's valt daar niet over te tornen. De verovering van Palestijns Jeruzalem, en met name daar gelegen Oude Stad, met de Klaagmuur, had de Israeli's in complete euforie gedompeld. Prompt werd het stadsdeel geannexeerd. De soevereniteit die Israel zich toe-eigende besloeg vele kilometers.
Hallo, even vergeten dat de gouden koepel moskee is gebouwd op de grond van de door moslims verwoestte Joodse tempel? Dezelfde moslims die rovend en moordend Jeruzalem zijn binnen getreden?
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89874
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Freya schreef:
Chaimae schreef:Voor de Israeli's valt daar niet over te tornen. De verovering van Palestijns Jeruzalem, en met name daar gelegen Oude Stad, met de Klaagmuur, had de Israeli's in complete euforie gedompeld. Prompt werd het stadsdeel geannexeerd. De soevereniteit die Israel zich toe-eigende besloeg vele kilometers.
Hallo, even vergeten dat de gouden koepel moskee is gebouwd op de grond van de door moslims verwoestte Joodse tempel? Dezelfde moslims die rovend en moordend Jeruzalem zijn binnen getreden?
En waarom ???????????

Omdat Mohammed een niet gemaakte reis naar de hemel gemaakt heeft, en daar gebeden heeft bij een moskee die niet bestond.
Laten we nog maar weer eens even het mooie verhaal lezen van de reis van profeet Mohammed op zijn vliegend paard.

De Nachtreis of Isra en Mi'raj (Arabisch: الإسراء والمعراج ) verwijst naar de reis die de moslimse profeet Mohammed maakte op het hemelse dier Buraq in een nacht in het jaar AH 1.

Isra (Arabisch: الإسراء ) is de term die gebruikt wordt voor dat deel van de Nachtreis waarbij Mohammed van Mekka naar de plaats van de huidige Al-Aqsamoskee in Jeruzalem ging. Mi’raj (Arabisch: المعراج ) wordt gebruikt voor het tweede deel van de Nachtreis; van de Al-Aqsa naar de Hemel. Een aantal madhhabs gaan er vanuit dat het een droom betreft, zoals ook Aïsha eens gezegd zou hebben, hoewel veel moslims geloven dat Mohammed de reis fysiek gemaakt zou hebben.

In de Koran, o.a. Soera De Nachtreis, wordt de Nachtreis aangehaald. Ook in hadith zijn verhalen overgeleverd.

Volgens de overlevering verscheen Djibriel op een nacht aan Mohammed. Mohammed mocht in die nacht Buraq bestijgen om zo met Djibriel naar Jeruzalem te gaan. Daar aangekomen bond Mohammed Buraq met een touw vast aan een ring in de Westmuur. Na een gezamenlijke salat te hebben verricht met enkele profeten, besteeg Mohammed het dier weer en steeg op ten Hemel, alwaar hij door zeven Hemelen reisde.

In de eerste Hemel ontmoetten Mohammed en Djibriel de profeet Adam, in de tweede Hemel ontmoetten ze de profeten Yahya en Isa, in de derde Hemel ontmoetten ze Yusuf, in de vierde hemel ontmoetten ze Idries, in de vijfde hemel ontmoetten ze Haaroen, in de zesde hemel ontmoetten ze Musa en in de zevende hemel ontmoetten ze Ibrahim. Mohammed sprak met elke profeet en zij feliciteerden hem.

Tenslotte zou Mohammed God hebben ontmoet. God zei tegen Mohammed dat de moslims 50 keer per dag de salat moesten verrichten. Toen Mohammed met dit nieuws in de zesde Hemel arriveerde, stuurde Musa hem terug naar God; 50 keer zou te moeilijk zijn voor de gelovigen. Mohammed keerde op verzoek van Musa terug naar God en hem werd een tienmaal-dagelijkse salat meegegeven. Musa vond dit nog steeds teveel, dus Mohammed kwam een derde maal bij God. Ditmaal gaf God een vijfmaal-dagelijkse salat. Toen Mohammed bij Musa kwam en Musa hem zei dat dit nog steeds teveel was, zei Mohammed zich te schamen nog een keer terug te keren naar God om nog minder te vragen. Vanaf dat moment zouden moslims verplicht zijn vijf maal per dag de salat te verrichten.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Nachtreis
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Bericht door Manon »

de tweede Hemel ontmoetten ze de profeten Yahya en Isa, in de derde Hemel ontmoetten ze Yusuf, in de vierde hemel ontmoetten ze Idries, in de vijfde hemel ontmoetten ze Haaroen, in de zesde hemel ontmoetten ze Musa en in de zevende hemel ontmoetten ze Ibrahim
Wie zijn Idris en Haaroen?

Yahya = Jakob / Isa = Isaak / Yusus = Josef / Musa = Mozes / Ibrahim = Abraham

maar Idries en Haaroen ken ik niet.

Enfin, toch maar een chance dat Mohammed zo goed heeft kunnen afpingelen bij Allah hé! Anders moesten de moslims 50 keer per dag bidden! dat is ongeveer elke 30 minuten, dag en nacht!!! zou wel lastig geweest zijn om tussendoor nog een job te vinden, of zelfs maar eten te koken! (ik zie ze al een ei bakken... :evil: )
Maar ook hier geldt: vermits Allah alwetend was, dan wist ie toch ook dat het uiteindelijk op 5 keer zou uitkomen? waarom dan nog eerst laten pingelen?
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Vera
Berichten: 756
Lid geworden op: ma jun 11, 2007 4:43 pm

Bericht door Vera »

IslamGirl__ schreef:
Het is Pim Fortuyn
:razz:
Trouwens, onzin. De moord op Pim heeft heel veel belangstelling in de pers gehad en nog steeds wordt er over gesproken.
De moord van Pim heeft inderdaad veel belangstelling gehad, maar zeker niet zoveel als dat van Moh. B. Door al dat negatieve nieuws is Amsterdam Slotervaart bij wijze van spreke een criminelen stadsdeel waar Toevallig veel moslims wonen. *Niemand* Is het met hem eens.. Waarom is het dan dat de Islam terecht staat..


Ik Moet Nu Echt Gaan ;) Tot Later
Precies, wij moeten ons verantwoorden voor de daden van mensen die zich Moslim noemen maar die niet leven volgens de geopenbaarde leiding en de overleveringen van de profeet. Iemand die niet werkt aan het opbouwen van een menselijke maatschappij op islamitische basis, maar juist het afbreekt!

Waarom ons aanvallen op daden van anderen? Dat is toch niet eerlijk. "Hee, leraar, waarom droeg Rik Westerlaken op het nieuws een roze stropdas? Nou, verantwoord die daad"
Dat kan toch niet....
Waarom dan wel "hee leerling, die en die is ook Moslima en die draagt geen hoofddoek, waarom is dat dan, waarom denk jij het beter te weten dan zij?"
Laa ilaaha illallaah
Mahalingam
Berichten: 52306
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Bericht door Mahalingam »

...wij moeten ons verantwoorden voor de daden van mensen die zich Moslim noemen maar die niet leven volgens de geopenbaarde leiding en de overleveringen van de profeet.
Ja, en hoe moet er tegen Radikale Islamieten worden aangekeken? Slechte Moslims die van het juiste pad zijn afgedwaald en die geweld gebruiken waarvoor de Goede Moslims zich moeten verontschuldigen?
Af en toe kom je juweeltjes tegen op het forum van De Telegraaf:
http://www.wuz.nl/artikel/54907425.islam.html
Door Sahane | Den Haag

Waarom zijn mensen zow tegen het Islam. Laatste jaren wordt in Nederland hier vaak over gepiekerd.

Komt het nu allemaal door die film van Wilders?

Waarom kunnen we niet gewoon elkaars geloof respecteren?

Ik Hou van de Islam ik ben zelf ook Moslim.

Maar wat is dan Radikale Islamieten?

Dat zijn Moslims die het Overdrijven? Nee dat zijn Moslims die maatregelen nemen op mensen die onze geloof discriminieren (voor de duidelijkheid).
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Volgens de islam leven wij in de hemel en moslims in de hel

Bericht door hans van de mortel »

Volgens de islam leven wij nu in de hemel en moslims in een door zichzelf in stand gehouden hel

Ik heb het niet echt gevolgd, maar de radicale Moslims waren een tijdje geleden weer eens boos, de Paus was toen de klos. Vreemde zaak, hij heeft toch al een burka aan? Kunnen Moslims zich niet met andere dingen bezig houden, zoals het verliezen van oorlogen tegen een héél erg klein landje vol Joden? Je mag van de Moslims Mohammed niet beledigen, wat nogal lastig is want daar zijn er zó veel van. Één ding kan ik wel voorspellen, als dit zo doorgaat kan het NOS journaal in huidige vorm niet langer bestaan. Dan hebben we naast het weerbericht, ook nog een vast Moslimbericht nodig. Zodat we weten waarom de radicale Moslims deze keer boos zijn.

De Paus heeft gezegd, dat iemand anders ooit een keer heeft gezegd, dat mensen zich alleen onder dwang tot de Islam bekeren. Als reactie daarop worden kerken in de fik gestoken en is een non vermoord, want laat niemand beweren dat Moslims gewelddadig zijn. Dat is een interessant filosofisch standpunt, maar niet helemaal to the point.

Wat al die boze baardmannen namelijk nalaten ons te vertellen, is waarom iemand zich überhaupt vrijwillig tot de Islam zou willen bekeren. Want dat zou een gepast antwoord zijn op de stelling van de Paus. In betere kringen noemen ze zoiets een dialoog.

Daarom mijn vraag wat de Islam voor 1 miljard mensen zo aantrekkelijk maakt? Zijn het de baarden of de burka's? Is het 't afhakken van handen, of het ophangen van minderjarigen? Wat maakt de Islam nou eigenlijk zo leuk?

Nou onthoofdingen, bijvoorbeeld. Onthoofdingen zijn echt super. Ik weet wel een paar mensen die ik daarvoor zou willen aanmelden. Gretta. Maar mijn persoonlijke voorkeur - in tegenstelling tot die van moslims - gaat meer uit naar die 72 maagden. Daar kan het Christendom met al dat gedoe rond het celibaat, niet tegenop. Één maagd had ik eerlijk gezegd al voldoende gevonden, twee dames vind ik al héél kinky...maar 72? Ik zou er verlegen van worden. 

Ik heb met dit prachtige idee alleen twee problemen. Ten eerste krijg je ze pas als je dood bent, wat volgens mij net te laat is. En ten tweede maak ik me ernstige zorgen hoe we aan onze beloofde portie maagden komen, als iedereen zich tot de Islam bekeerd heeft en er niemand meer is om op te blazen. Wat doen we dan?

Een poosje geleden heeft een Nederlandse prinses voorgesteld, om te gaan onderhandelen met Al-Qaida. Dat lijkt me een goed plan. Al-Qaida wil de Joden, de Amerikanen en de homo's uitroeien. "Dus", moet ze gedacht hebben "dat zijn vast wel mensen met wie valt te praten". Laten we haar daarom - bedekt met een laken, want anders schrikken die mensen zich rot - als speciale afgezand naar de Afghaanse grens met Pakistan sturen. Dan kan zij de onderhandelingen alvast beginnen met een openingsbod om 50% van de in Nederland aanwezige Joden, Amerikanen en homo's van de daken te gooien. Dat moet - gezien het verleden - wel een haalbaar target zijn. We kunnen dan onze heldenmoed tonen door één homoseksuele Amerikaanse Jood, voor drie te laten tellen. Dat zal ze leren. 

Maar goed, terug naar het onderwerp. Wat maakt de Islam aantrekkelijk?

Nou, wat ik zo leuk vind aan de Islam, is dat in de Islamitische hemel alles toegestaan wat op aarde is verboden. Als een Moslim naar de hemel gaat mag hij alcohol drinken, zeg maar zich lam zuipen, varkensvlees eten en zich helemaal uitleven in de liefde. Met andere woorden, hij mag leven zoals men dat in Westen pleegt te doen.

Dat betekent dus eigenlijk dat wij volgens de Islam nu in de hemel leven, en Moslims in een door zichzelf in stand gehouden hel.

Wie is er nou ontoerekeningsvatbaar? De allahtone islamaanganger of u die geen moslim bent.

(voor deze bijdrage is een artikel van Daniël T. Boom overgenomen)
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Bericht door BFA »

Precies, wij moeten ons verantwoorden voor de daden van mensen die zich Moslim noemen maar die niet leven volgens de geopenbaarde leiding en de overleveringen van de profeet.
De geopenbaarde overleveringen van de (valse) profeet zijn een aaneenschakeling van moord en verkrachting. Diegenen die op dit ogenblik in zijn naam moorden en verkrahten, zijn nog steeds zijn trouwste volgelingen.
Iemand die niet werkt aan het opbouwen van een menselijke maatschappij op islamitische basis, maar juist het afbreekt!
Blijkbaar ken jij de eerste voorwaarden nog niet die nodig zijn om een maatschappij te kunnen bouwen.
De eerste is spontane beheersing van de eigen sex-drive. Met een hogere eis van beheersing voor de mannelijke dan de vrouwelijke.
Kan men zijn sex-drive niet beheersen, is men de hele tijd aan sex aan het denken of doen. Dit maakt dat er geen plaats in de hersenen vrij is en tijd in de wereld om de dingen te doen die het bouwen van deze maatschappij mogelijk te maken.
Creatie, ontwikkeling van wetenschap en nutsvoorzieningen, hier komt allemaal niets van als de mens zich enkel met sex bezighoudt.

Jij met al je bedekkende kleding, je sadomasochistische sexuele drang om als object aanzien te worden, bent het beste voorbeeld dat jij niet capabel bent om aan eender welke maatschappij deel te nemen.
Misschien een Islamitische, of dat een maatschappij is naar de betekenis van het woord is een andere zaak.

Iets wat alle maatschapijen hadden, zij het het de oude Griekse of Perzische, is rioleringsystemen. De Romeinen hadden naast deze rioeringsystemen ook reeds centrale verwarming. Daar raken de Islamitische moderne stden nog bijna niet.
Wat kenmerkend is voor een Islamitische maatschappij in de 21ste eeuw is het ontbreken van riolering in de grote steden.

Dat zegt genoeg over hoe hoog deze Islamitische maatschappij op de ontwikkelingsladder staat. Geen bouwen voor nodig. Afbreken wat voor beschaafde volkeren al duizenden jaren de normaalste zaak ter wereld is en je bent er.
Waarom ons aanvallen op daden van anderen? Dat is toch niet eerlijk.
Toen ALLE Duitsers medeschuldig bevonden werden aan de misdaden van enkel Nazis werd dit als eerlijjk aanzien.
Even eerlijk is het om ALLE Moslims medeschuldig te verklaren aan de misdaden van enkele terroristen.
Waarom niet. Naast het zich witwassen van de daden van de Taliban, vierten ze ook feest een slaken hoerageroep als diezelfde Taliban enkele NATO-militairen overhoop schieten.

Die terroristen zijn naargelang onze stroopMoslims uitkkomt, geen Moslims of Moslims die de Islamterritoria verdedigen tegen agressie.

In de Islamterritoria komt alle agressie van binnenuit.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
Gebruikersavatar
SDX
Berichten: 1815
Lid geworden op: ma feb 04, 2008 3:37 am
Locatie: Thuis

Bericht door SDX »

Ik heb geen afkeers jegens een volk, maar de joden staan op de zwarte lijst. Moge Allah ze vervloeken, zowel hier als in het Hiernamaals. Ameen.
Schaam jij je niet? Moge God je vergeven, volgens mij zijn álle schepsels (het woord zegt het zelf), geschapen door 1 en dezelfde God, als er al een God is. En jij zet een hele volksstam/volk/ethnische groep, op een zwarte lijst en hoopt dat jouw allah (moge God hém vergeven) ze allemaal zal vervloeken...
zegt genoeg over jou...én de rest van je bende...jullie zijn een schande, een regelrechte belediging voor een almachtige, barmhartige, liefdevolle, vergevensgezinde God !
"Joew hef toe tôk toe mie wiz RIESPEK, aaj em moesliem en aaj em bedder den joew!" [Some average muslim]
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Bericht door hans van de mortel »

Chaimae schreef:
En als je het zo stelt, hebben de Joden geen gang onder de gouden Koepen (In Jaruzalen) gegraven, in de hoop dat de moskee zou instorten?
Ik denk niet dat dit uit politieke overtuiging was, toch?
De joden zijn niet voor niets vervloekt. Had Mohammed (vzmh) ons niet voor de joden gewaarschuwd?

Levi Eshkol, de premier in 1967, heeft ooit heel fraai gezegd: ''Israel zonder Jeruzalem is Israel zonder een hoofd.''

Voor de Israeli's valt daar niet over te tornen. De verovering van Palestijns Jeruzalem, en met name daar gelegen Oude Stad, met de Klaagmuur, had de Israeli's in complete euforie gedompeld. Prompt werd het stadsdeel geannexeerd. De soevereniteit die Israel zich toe-eigende besloeg vele kilometers.

Aan het zionistische brein ontsproot een religieus excuus.

Ik heb geen afkeers jegens een volk, maar de joden staan op de zwarte lijst. Moge Allah ze vervloeken, zowel hier als in het Hiernamaals. Ameen.
Nog steeds van plan in de journalistiek door te gaan? God behoede de lezer! Gaan we uit van de redenatie van Chaimae - ik noem hier slechts één voorbeeld - dan zouden de Amerikanen Amerika moeten teruggeven aan de indianen. En zo kunnen we nog wel even doorgaan. Elke gebeurtenis heeft zijn verhaal. Een spreekwoord zegt ’Gedane zaken nemen geen keer’. Alhoewel er alle reden toe was, hebben Nederlanders nooit zulke uitspraken gedaan over de Duitsers als Chaimae en haar islamitische aanhang over de joden. In Nederland wonen ook joden - ze wonen eigenlijk overal. Elk land is daar blij mij. De komst van de joden was een verrijking van onze beschaving. Met de komst van Marokkanen is niemand gediend, althans geen enkele beschaving. Joden willen we graag behouden, allahtone islam- en koranaanhangers zien we liever vandaag dan morgen vertrekken.

Iets anders. Iemand is veroordeeld door de rechter tot 4 jaar gevangenisstraf. De persoon gaat in hoger beroep en krijgt vervolgens 5 jaar aan zijn broek. Het ook 3 jaar kunnen zijn. Zo moet je de kwestie in israël bezien. Door steeds maar weer te proberen de joden in de zee te dumpen hebben de Palestijnen, maar ook de meewerkende omliggende landen straf gekregen van Israël. Eerst een lichte straf en toen dat niet hielp een steeds zwaardere straf. Zowel Egypte, Libanon en vroeger ook Jordanië (als ik het goed heb) zijn door Israël voortdurend gewaarschuwd. Wie niet horen wil moet voelen en de straf werd steeds groter.

Het is een bekend euvel bij arabieren dat zij heel slecht tegen hun verlies kunnen. Ook Noord-Afrikanen zoals Chaimae kunnen slecht tegen hun verlies. En wat doen zulke types uit de zandwoestijnen van Noord-Afrika? Jawel, die gaan onmachtig schoppen, in het rond slaan en vooral heel hard ordinair schreeuwen en gillen. Alsof dat zoden aan de dijk zet en tot een verbeterde verstandhouding kan leiden.

Ach, het zijn parels voor de zwijnen, zullen we maar zeggen.
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Bericht door hans van de mortel »

De islam wordt tegenwoordig aan de wereld gepresenteerd in een mooie luxueuze verpakking in de hoop op een flinke omzetstijging

We zien in ons straatbeeld steeds vaker mooie Noord-Afrikaanse vrouwen op straat paraderen met een alleraardigste schaamhaar bedekking op hun hoofd. Deze alleraardigste schaamhaar bedekking accentueert soms het knappe profiel van een jonge Noord-Afrikaanse allahtone islamina die verstand heeft van goede make-up.

Moslimactivisten leggen er steeds vaker de nadruk op dat islam de ’ware’ religie is die van zijn volgelingen vraagt te geloven in allah (arabisch voor de god) en in de dag des oordeels, voor te schrijven wat rechtvaardig is, te verbieden wat slecht is, de voorgeschreven gebeden op de grond uit te voeren en liefdadigheid te beoefenen (sura 9:71).

Deze basis dogma’s van de islamitische leer klinken zo rechtvaardig, kietelen het welwillend luisterende oor op de juiste manier, dat zij een aantal mensen hebben getrokken in de schoot van de islam.

Er is echter een andere duistere kant aan de islam die gewoonlijk onderbelicht blijft en verborgen wordt gehouden voor nieuwe bekeerlingen. Belangrijke levensvragen die deel van de islam zijn, worden uit tactische overwegingen zorgvuldig vermeden, verduisterd of weggelaten als mensen tot dit geloof worden opgeroepen. Sommige passages van de koran worden onnauwkeurig vertaald vanuit de oorspronkelijke arabische tekst met het doel bekeerlingen te lokken.

De islam die dezer dagen door moslimactivisten wordt geïntroduceerd is totaal verschillend van de islam die wij kennen en ervaren in het Midden Oosten. DE ISLAM HEEFT IN HET WESTEN EEN GROTE FACELIFT ONDERGAAN.

Omdat de islam hier in het beschaafde Europa niet langer het slachtmes van keurslager Mohammed kon gebruiken om de wereld te veroveren - zoals zij eens deden - besloot de leiding van de islam om subtiele methodes te gebruiken, daarbij vooral profiterend van . . . jawel - van de democratie in het Westen.

Hier volgen enige van de methodes die moslimactivisten hebben geadopteerd:

• Moslimactivisten in het Westen vermijden het refereren aan leerstellingen die de Westerse burger zouden kunnen beledigen, zoals het islamitisch strafrecht. (geen probleem, daar refereren wij wel aan op FFI)
• De gerestylde Westerse islam benadrukt dat zij gelooft in Mozes en Jezus. Zij onthouden zich ervan joden en christenen ’ongelovigen’ te noemen; zij noemen ze ook geen ’zionisten’ of ’kruisvaarders’. Het laatste wat zij willen is mensen shockeren. (dat doen wij wel voor ze op het FFI)
• In Amerika scheppen zij op over het feit dat zij Amerikanen zijn en gebruiken de Amerikaanse vlag als achtergrond bij hun programma’s. Dit is echter wel dezelfde vlag die moslims verbranden bij hun dagelijkse rituelen in islamitische landen, terwijl zij Amerika de ’Grote Satan’ noemen.

AANGEPASTE WOORDENSCHAT
In plaats van geïsoleerd te leven van de maatschappij, gebruiken zij nu geraffineerd een totaal nieuwe terminologie. Woorden zoals liefde, genade . . . maken nu deel uit van hun woordenschat. Theologische christelijke termen zoals redding, vergeving en reiniging maken nu deel uit van hun leer. Zij veranderen vertalingen van de koran om sommige wrange leerstellingen van de islam heimelijk te verbergen. Met recht de wolf in schaapskleren. Het is maar dat dit u niet ontgaat.

ISLAMITISCH BLUFPOKER
Een sterk staaltje van religieus blufpoker is de nieuwe Franse vertaling van de koran die een hysterische woedeuitbarsting heeft veroorzaakt onder moslim fundamentalisten. De vertaling probeerde joden een plezier te doen door enige verzen van de koran die joden veroordelen, te veranderen.

NIEUWE STRATEGIE
De nieuwe strategie bestaat eruit te proberen geaccepteerd te worden, opgenomen in de maatschappij en betrokken bij alle religieuze, sociale en politieke activiteiten. Zij beginen nu actief te worden in functies als aanhangers van politieke partijen om een stem te hebben in hun programma’s. In Amerika voeren zij campagnes door brieven te schrijven naar leden van het Congres om de wetgeving te beïnvloeden. Zij stellen zich verkiesbaar voor publieke functies in de hoop om een machtspositie te verwerven. Zij maken gebruik van hun stemrecht om consessies te verkrijgen die gunstig voor hen zijn. Zij proberen vertegenwoordigd te zijn in opvoedkundige programma’s zodat die zich aanpassen aan hun geloof. Nog even en de leuke varkens spaarpotjes voor onze kinderen zijn verboden.

Blijkbaar is alleen Wilders degene die dit opkomende fascistische islam heeft waargenomen. En natuurlijk FFI niet te vergeten!
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
Gebruikersavatar
Bernie
Berichten: 434
Lid geworden op: do aug 10, 2006 8:59 pm

Bericht door Bernie »

@ de moslims hier:

Ariel plaatste 2 hadiths die bewijzen dat Mohammed opdroeg een dichter te vermoorden. De moordenaar van Theo van Gogh deed niet anders dan het voorbeeld volgen van Mohammed.

Wat vinden jullie van dit gedrag?
hellhamer
Berichten: 2
Lid geworden op: wo feb 06, 2008 10:27 pm
Locatie: belgie

islam

Bericht door hellhamer »

De kracht de treu power dat spreekt mij aan bij de islam,de eenvoud,gezelligheid,de waarheid.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89874
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: islam

Bericht door Ariel »

hellhamer schreef:De kracht de treu power dat spreekt mij aan bij de islam,de eenvoud,gezelligheid,de waarheid.

Hallo hellhamer.
Welkom op FFI. :razz:

Verklaar je nader zoon.
Wat voor kracht, wat voor treu power....Wat voor waarheid.
Ik neem aan dat je een bekeerling bent?

Vriendelijke groet.
Ariel
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Re: islam

Bericht door hans van de mortel »

hellhamer schreef:De kracht de treu power dat spreekt mij aan bij de islam,de eenvoud,gezelligheid,de waarheid.
Gezelligheid? Bedoel je vrijuit praten, humor en lachen? Ja, dat heeft mij altijd al aangetrokken. Maar de humor van de islam ligt toch even anders dan wat een beschaafd mens mag verwachten: Amputatie - kinderen op de arm overrijden met een auto om zo een diefstal af te straffen, zweepslagen - steniging - verbranding - hoofden afhakken - de Hitlergroet in ere herstellen - vrouwen in een verplichte kolenzak verpakken - op de grond bonken met je voorhoofd - 5x per dag op de grond met je kont richting allah teneinde hem een plezier te doen - rondjes om een kubus lopen met daarin de steen van Mekka die door duizenden geile moslims gekust wordt - kans op de hoofdprijs in Mekka: vertrapping door het islam gepeupel. Tja, reuze gezellig. Het is maar wat je onder gezelligheid verstaat. Gekker moet het niet worden in de vrolijke zandbak van de analfabete woestijnreligie van 1400 jaar
geleden.

Voel je je nog wel thuis hier? Heb je geen heimwee?
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
Plaats reactie