Oproep van Ehsam Jami

Dit forum is alleen bedoeld voor getuigenissen van ex Moslims en de moderator heeft het recht zonder enige voorkennis alle off-topic threads verplaatsen in daarvoor bestemde folders.
Plaats reactie
Dutch
Berichten: 3285
Lid geworden op: ma jan 20, 2003 7:10 pm
Locatie: Darul Hourria

Oproep van Ehsam Jami

Bericht door Dutch »

Voor alle ex-moslims, hieronder een oproep van Ehsan Jami, één van de oprichters van het Comite voor ex-moslims :
Is het nog mogelijk dat je IEDEREEN die je kent (ex-moslims) benadert om te vragen of ze hun levensverhaal willen schrijven en naar mij sturen?
Het mag ook onder een andere naam. Het moet gaan over waarom ze islam hebben verlaten en wat de consequentie erna was.
Zou je dat voor mij willen regelen?
Is erg belangrijk voor geloofwaardigheid, want ik heb nu honderden mails van mensen die ex-moslims zijn, maar niet naar buiten durven te komen.
We moeten NU een voorbeeld zijn voor anderen!!

Groetjes,

Ehsan Jami
Het email adres van Ehsan Jami : [email protected]

Schrijven mensen, anoniem of onder een nickname kan ook !
Amazigh
Berichten: 1449
Lid geworden op: wo mei 02, 2007 9:42 pm

Bericht door Amazigh »

Dacht dat hij honderden e-mails had gekregen Afbeelding
A proud amazigh!
Gebruikersavatar
Thomas
Berichten: 3890
Lid geworden op: wo apr 12, 2006 3:53 pm
Locatie: De Sleutelstad

Bericht door Thomas »

ajax schreef:Dacht dat hij honderden e-mails had gekregen Afbeelding
als je goed kunt lezen staat dat daar ook. Inmiddels heeft hij al vele honderden verhalen in zijn mailbox gehad ajax.

En ik verzeker je....dat worden er duizenden.
Context???
Uitleg???
Ik lees wat er staat ...en er staat wat ik lees!!!!
Amazigh
Berichten: 1449
Lid geworden op: wo mei 02, 2007 9:42 pm

Bericht door Amazigh »

Thomas schreef:
ajax schreef:Dacht dat hij honderden e-mails had gekregen Afbeelding
als je goed kunt lezen staat dat daar ook. Inmiddels heeft hij al vele honderden verhalen in zijn mailbox gehad ajax.

En ik verzeker je....dat worden er duizenden.
Ja dat zegt ie om aandacht te trekken :) is het dan niet opgevallen
Anders zou hij niet smeken
A proud amazigh!
Gebruikersavatar
Thomas
Berichten: 3890
Lid geworden op: wo apr 12, 2006 3:53 pm
Locatie: De Sleutelstad

Bericht door Thomas »

ajax schreef:
Thomas schreef:
ajax schreef:Dacht dat hij honderden e-mails had gekregen Afbeelding
als je goed kunt lezen staat dat daar ook. Inmiddels heeft hij al vele honderden verhalen in zijn mailbox gehad ajax.

En ik verzeker je....dat worden er duizenden.
Ja dat zegt ie om aandacht te trekken :) is het dan niet opgevallen
Anders zou hij niet smeken
Tis goed Ajax.
Steek jij lekker je kop in het zand. Ok???
Context???
Uitleg???
Ik lees wat er staat ...en er staat wat ik lees!!!!
Peter Louter
Berichten: 934
Lid geworden op: zo feb 26, 2006 2:21 pm

Bericht door Peter Louter »

Het gaat goed daar blijkens dit bericht (nu de PvdA nog):

Reacties stromen binnen bij Comité voor Ex-moslims
Uitgegeven: 2 juni 2007 14:34
Laatst gewijzigd: 2 juni 2007 15:36

LEIDSCHENDAM - Het nog op te richten Comité voor Ex-moslims heeft nu al tweehonderd reacties gehad. Dat meldde oprichter Ehsan Jami zaterdag. Het comité wil afvallige moslims helpen en de taboes in de moslimwereld over huiselijk geweld en schending van vrouwenrechten op de agenda zetten.

Begin mei maakte het PvdA-gemeenteraadslid in Leidschendam-Voorburg de plannen bekend. Sindsdien stromen de e-mails binnen. "Het is werkelijk ongelooflijk", aldus Jami.



"En het worden er steeds meer. Ik had wel veel belangstelling verwacht, maar dit overtreft mijn stoutste dromen. We hebben zelfs reacties van mensen uit Afghanistan, Iran en Saudi-Arabië."

Lid

Deze mensen worden overigens niet automatisch lid, vertelt Jami, die de grootste stormloop verwacht in september, als het comité officieel van start gaat en ze een grote, internationale persconferentie geven.

"Ze mailen nu vooral omdat ze graag hun verhaal willen doen. Afvallige moslims worden binnen hun religieuze gemeenschap niet geaccepteerd en ze worden regelmatig bedreigd, zelfs met de dood.

Ik gebruik hun ervaringen voor een boek dat ik aan het schrijven ben - al wordt er niemand bij naam genoemd."

Actief

In het comité komen uiteindelijk vier of vijf mensen te zitten, onder wie hijzelf. Zij worden het gezicht en zullen actief naar buiten treden.

Zijn eigen partij, de PvdA is hier overigens niet heel gelukkig mee. Uit een interne e-mail bleek zaterdag dat de partij wil dat hij zijn toon matigt, zo meldde het NRC Handelsblad. De partij heeft een grote allochtone achterban.

Jammer

"Ik vind het jammer dat mijn partij dit soort dingen doet", reageert Jami, die niet van plan is om bij de PvdA weg te gaan. "Ik zou alleen willen dat de PvdA niet aan stemmen maar aan burgers zou denken.

Het zou dan ook mooi zijn als ze mij zouden steunen. Het lijkt er nu heel sterk op dat een thema als 'vrijheid van godsdienst' alleen voorbehouden is aan rechts, terwijl het iedereen aangaat en het niets met politieke voorkeur te maken zou moeten hebben."

(c) ANP
Uit naam van de Verlichting: Red moslims van de orthodoxe islam!
"Religion is regarded by the common people as true, by the wise as false, and by the rulers as useful" - Seneca (5 BC - 65 AD)
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Bericht door Manon »

Ik vrees dat de maskers stilaan gaan vallen.

De linkse partijen hebben het helemaal niet over "vrijheid van godsdienst", maar over "vrijheid voor islamitische stemmen"...

Voor de christelijke toestanden hadden ze nooit zoveel respect in het verleden : zoals hierboven gezegd: dit vonden ze te réchts! :razz: :evil:
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Max2007
Berichten: 11
Lid geworden op: wo mei 23, 2007 10:47 pm
Locatie: NL

Bericht door Max2007 »

De website voor ex-moslims vraagt ook om verhalen...

Er staat ook WAAROM zij een website voor ex-moslims willen maken.

1. Om begrip voor de beweegredenen van ex-moslims te kweken
2. Om ex-moslims te bewegen ‘uit de kast te komen’.
3. Om duidelijk te maken dat een leven zonder godsgeloof eerder vanzelfsprekend dan noodzakelijk is.

Als ik een ex-moslim was zou ik NIET graag aan HUN (3) redenen willen voldoen om mijn verhaal te vertellen!

MIJN EIGEN reden zou zijn dat ik met lotgenoten zou willen communiceren en van hen eventueel advies en/of steun kan krijgen.

Ad 1) Ik zou NIET geinteresseerd zijn bij ANDEREN (buiten mijn lotgenoten) begrip te kweken voor mijn situatie, het zou mij helemaal niet om anderen gaan, maar om MIJZELF! En om mijn lotgenoten.

Ad 2) Ik vind het niet juist om “bewogen te worden uit de kast te komen”. Dat maak ik zelf wel uit. Een forum voor ex-moslims zou mij wellicht wel HELPEN uit de kast te komen. Doordat ik steun ondervind van lotgenoten of van hen kan leren hoe zij het hebben gedaan enzovoort. Maar om iemand te “bewegen uit de kast te komen”... lijkt wel alsof mij dan opnieuw een denkrichting wordt opgedrongen, toch? Laat mensen zelf beslissen en zichzelf bewegen!

Ad 3) ”...een leven zonder godsgeloof eerder vanzelfsprekend dan noodzakelijk is.” Hallo! Weten ze niet dat drie kwart van de mensheid het bestaan van een god erkent?!? Toevallig omdat iemand ex-moslim wordt wil toch niet zeggen dat ie zonder godsgeloof verder moet leven?!? Is die website bedoeld om van ex-moslims atheisten te maken? Da’s ook een soort geloof! Van het ene geloof over op het andere. Laat dat toch aan die mensen zelf over hoe zij een invulling willen geven aan het onderwerp spiritualiteit en religie!

Betekent dit dat alleen ex-moslims mogen reageren die bereid zijn elk godsgeloof op te geven???

Waarom kan er niet gewoon een website voor ex-moslims komen PUNT UIT? Waarom moeten zij in een bepaalde richting geduwd worden? Alsof dat wellicht niet precies hetgeen is waar zij vanaf willen komen? Dat anderen hun denken willen bepalen. Ex-moslims, laat horen wat jullie ervan denken. Ik hoop dat mijn reactie op de websiet voor ex-moslims blijft staan. Het is niet mijn echte naam en heb er ook geen email adres bijgezet. Dus dat zouden jullie, ex-moslims, ook kunnen doen. Ik hoop voor alle ex-moslims dat zij nou eens eindelijk een veilig plekje krijgen waar zij met elkaar kunnen communiceren. Zonder inmenging, bemoeizucht en sturing van anderen. Gewoon met lotgenoten vrijelijk en anoniem kunnen praten… Dat moet toch ergens mogelijk zijn?!?
Gebruikersavatar
Bernie
Berichten: 434
Lid geworden op: do aug 10, 2006 8:59 pm

Bericht door Bernie »

3. Om duidelijk te maken dat een leven zonder godsgeloof eerder vanzelfsprekend dan noodzakelijk is.
Ex-moslims bekeren zich dikwijls tot een ander geloof zoals het christendom. Ofwel: ze gaan echt in God geloven in plaats van in een karikatuur die Mohammed heeft gecreeerd.
Max2007
Berichten: 11
Lid geworden op: wo mei 23, 2007 10:47 pm
Locatie: NL

Bericht door Max2007 »

De website voor ex-moslims wijst elk geloof af (wat ikzelf ook weer een soort "geloof" vind).

Het lijkt me dat een website of forum voor ex-moslims neutraal zou moeten zijn om toegankelijk voor elke ex-moslim te kunnen zijn. En uitsluitend bedoeld voor ex-moslims die met elkaar van gedachten willen wisselen. Zoals er zo veel soorten forums zijn waar lotgenoten elkaar kunnen ontmoeten. Ik ben zo'n forum nog niet tegengekomen. Er moet maar net een ex-moslim zijn die de tijd heeft (en het geld?) om zo'n forum op te zetten.
Bright
Berichten: 3
Lid geworden op: ma jun 04, 2007 1:16 pm

ex-moslims.nl

Bericht door Bright »

Even een misverstand uit de wereld helpen: ook de verhalen van ex-moslims die christenen zijn welkom. Het is inderdaad zo dat ex-moslims.nl vanuit brights.nl wordt aangestuurd, maar dat wil nog niet zeggen dat alleen verhalen van mensen die atheist zijn geworden welkom zijn. Ook op de eo kom je wel eens een atheist tegen.

Ik vraag me overigens wel serieus af waarom een moslim christen zou worden. Het komt bij mij over als 'een ezel stoot zich niet twee keer aan dezelfde steen': wie de bijbel goed leest en daar de geschiedenis van bestudeert (wie schreef de bijbel?) loopt tegen exact dezelfde motieven aan om van het christengeloof af te vallen als waarom je de islam de rug zou toekeren. En dan heb je natuurlijk nog de immense hoeveelheid andere redenen om niet in God te geloven. Lees eens Richard Dawkins boek 'God als misvatting' maar eens. Of gewoon 'een kleien geschiedenis van bijna alles' van bill bryson (hoewel daar geen woord over God staat, uiteindelijk blijft van God niets over)
Gebruikersavatar
Ketter
Berichten: 4218
Lid geworden op: do jun 22, 2006 9:06 am
Locatie: Vlaanderen

Re: ex-moslims.nl

Bericht door Ketter »

Bright schreef:Even een misverstand uit de wereld helpen: ook de verhalen van ex-moslims die christenen zijn welkom. Het is inderdaad zo dat ex-moslims.nl vanuit brights.nl wordt aangestuurd, maar dat wil nog niet zeggen dat alleen verhalen van mensen die atheist zijn geworden welkom zijn. Ook op de eo kom je wel eens een atheist tegen.

Ik vraag me overigens wel serieus af waarom een moslim christen zou worden. Het komt bij mij over als 'een ezel stoot zich niet twee keer aan dezelfde steen': wie de bijbel goed leest en daar de geschiedenis van bestudeert (wie schreef de bijbel?) loopt tegen exact dezelfde motieven aan om van het christengeloof af te vallen als waarom je de islam de rug zou toekeren. En dan heb je natuurlijk nog de immense hoeveelheid andere redenen om niet in God te geloven. Lees eens Richard Dawkins boek 'God als misvatting' maar eens. Of gewoon 'een kleien geschiedenis van bijna alles' van bill bryson (hoewel daar geen woord over God staat, uiteindelijk blijft van God niets over)
Ik ben het volledig met je eens, Bright. Toch wat betreft de inhoud van de tweede paragraaf.

Maar, je laat wel uitschijnen dat ex-moslims.nl wel degelijk een site is voor ontkeerlingen. Dus mensen die zich niet alleen afwenden van Islam, maar van religie over de hele lijn. Overigens "op de eo komt men ook wel eens een atheist tegen", ik zou er toevoegen in de traditionele Christelijke sfeer: "ocharme het verdwaalde schaap".

Maar eigenlijk zou ik willen concentreren op onze maatschappelijke problematiek: ex-moslims kunnen niet genieten van de fundamentele vrijheid van religie (door er geen te hebben of door Christen te worden), door de aard van het beestje "Islam".

mvg,
Ketter
Zonder (ji)haat straat.

Wat is er zo moeilijk te begrijpen aan het feit dat ik niet kan geloven in een God die zo duidelijk kwaadaardig is?
Max2007
Berichten: 11
Lid geworden op: wo mei 23, 2007 10:47 pm
Locatie: NL

Bericht door Max2007 »

Max2007 schreef:De website voor ex-moslims wijst elk geloof af (wat ikzelf ook weer een soort "geloof" vind).
Ik vind nog steeds dat een forum voor ex-moslims neutraal zou moeten zijn om toegankelijk voor elke ex-moslim te kunnen zijn. En uitsluitend bedoeld voor ex-moslims die MET ELKAAR van gedachten willen wisselen. Zoals er zo veel soorten forums zijn waar lotgenoten elkaar kunnen ontmoeten. Op die forums wordt ook geen bemoeizucht bedreven door anderen, laat staan van hogerhand. Laat de ex-moslims (en ook twijfelende moslims) alsjeblieft het ZELF uitmaken wat ze met elkaar te bepraten hebben! Maar ja, dan moet er toch echt eentje komen die zo'n internet forum opzet. Zouden ze niet durven?
nederlandsemoslim
Berichten: 88
Lid geworden op: do jan 31, 2008 7:23 pm
Locatie: rotterdam

Re: Oproep van Ehsam Jami

Bericht door nederlandsemoslim »

Dutch schreef:Voor alle ex-moslims, hieronder een oproep van Ehsan Jami, één van de oprichters van het Comite voor ex-moslims :
Is het nog mogelijk dat je IEDEREEN die je kent (ex-moslims) benadert om te vragen of ze hun levensverhaal willen schrijven en naar mij sturen?
Het mag ook onder een andere naam. Het moet gaan over waarom ze islam hebben verlaten en wat de consequentie erna was.
Zou je dat voor mij willen regelen?
Is erg belangrijk voor geloofwaardigheid, want ik heb nu honderden mails van mensen die ex-moslims zijn, maar niet naar buiten durven te komen.
We moeten NU een voorbeeld zijn voor anderen!!

Groetjes,

Ehsan Jami
Het email adres van Ehsan Jami : [email protected]

Schrijven mensen, anoniem of onder een nickname kan ook !
haha.. wat een grote kluns die jami ...

ff op internet bezig zijn met werven van ex-moslims...
tjah.. met 5 leden van de ex-moslim society kom je ook niet ver...

dus ik kan zijn bedoelingen wel begrijpen...
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Oproep van Ehsam Jami

Bericht door Ariel »

nederlandsemoslim schreef:


Het email adres van Ehsan Jami : [email protected]

Schrijven mensen, anoniem of onder een nickname kan ook !
haha.. wat een grote kluns die jami ...

ff op internet bezig zijn met werven van ex-moslims...
tjah.. met 5 leden van de ex-moslim society kom je ook niet ver...

dus ik kan zijn bedoelingen wel begrijpen..
Je bent wel erg negatief beste nederlandsemoslim.
Alleen op dit forum zijn meer dan 5 ex moslims.
En het aantal groeit nog steeds. Allemaal verstandige mensen die weten dat Islam nooit het ware geloof kan zijn.
Er staan namelijk zoveel fouten in de koran dat het nooit een heilig boek kan zijn.
Allah, als hij een god zou zijn, kan immers geen fouten maken?
Niet waar?

Wie weet ben jij over een paar jaar ook wel een ex-moslim. Je weet het maar nooit. Een mens mag nooit nooit zeggen. Dat is dom.
Ali Sina de oprichter van FFI heeft ons verteld dat het hem 7 jaar gekost heeft om Islam vaarwel te zeggen. Hij had steeds twijfels over Islam, maar toch had hij er heel veel moeite mee om te erkennen dat islam een valse religie is. Nu is hij een fanatieke ex-moslim die hoopt dat alle moslims eens het licht zullen zien, en hij wil jullie redden en aan jullie je vrijheid geven.
Hij biedt jullie een leven zonder angst aan. grijp die kans nederlandsemoslim. Je leven zal er zoveel beter uit zien.
En als je er nog niet aan toe bent, maak je dan geen zorgen. Die tijd komt vanzelf. Elk intelligent persoon zal eens inzien dat Islam niet voor haar/ hem is.
Ik hou goede moed.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
nederlandsemoslim
Berichten: 88
Lid geworden op: do jan 31, 2008 7:23 pm
Locatie: rotterdam

Re: Oproep van Ehsam Jami

Bericht door nederlandsemoslim »

Ariel schreef:
nederlandsemoslim schreef:


Het email adres van Ehsan Jami : [email protected]

Schrijven mensen, anoniem of onder een nickname kan ook !
haha.. wat een grote kluns die jami ...

ff op internet bezig zijn met werven van ex-moslims...
tjah.. met 5 leden van de ex-moslim society kom je ook niet ver...

dus ik kan zijn bedoelingen wel begrijpen..
Je bent wel erg negatief beste nederlandsemoslim.
Alleen op dit forum zijn meer dan 5 ex moslims.
.

meer dan 5 ex moslims...

wauww... dat is erg veel he...

nu ik deze reactie post zijn er in nederland wel 10 bekeerlingen geweest, dus ik ga het maar niet hebben over de statestieken...
nederlandsemoslim
Berichten: 88
Lid geworden op: do jan 31, 2008 7:23 pm
Locatie: rotterdam

Re: Oproep van Ehsam Jami

Bericht door nederlandsemoslim »

Ariel schreef:
nederlandsemoslim schreef:






Wie weet ben jij over een paar jaar ook wel een ex-moslim. Je weet het maar nooit. Een mens mag nooit nooit zeggen. Dat is dom.

wie weet ben jij over een paar jaar moslim....


zeg nooit, nooit :wink:
nederlandsemoslim
Berichten: 88
Lid geworden op: do jan 31, 2008 7:23 pm
Locatie: rotterdam

Re: Oproep van Ehsam Jami

Bericht door nederlandsemoslim »

Ariel schreef:
nederlandsemoslim schreef:



Ali Sina de oprichter van FFI heeft ons verteld dat het hem 7 jaar gekost heeft om Islam vaarwel te zeggen. Hij had steeds twijfels over Islam, maar toch had hij er heel veel moeite mee om te erkennen dat islam een valse religie is. Nu is hij een fanatieke ex-moslim die hoopt dat alle moslims eens het licht zullen zien, en hij wil jullie redden en aan jullie je vrijheid geven.
Hij biedt jullie een leven zonder angst aan. grijp die kans nederlandsemoslim. Je leven zal er zoveel beter uit zien.
En als je er nog niet aan toe bent, maak je dan geen zorgen. Die tijd komt vanzelf. Elk intelligent persoon zal eens inzien dat Islam niet voor haar/ hem is.
Ik hou goede moed.

ali sina ?

ik vraag me altijd af wie er nou werkelijk achter ali sina schuilt....


ik heb al een kans gegrepen toen ik de islam ontdekte, maar bedankt voor uw advies...
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Oh, maar dat kan ik je wel vertellen.
Ali Sina is een reïncarnatie van profeet Mohammed, die zijn fout nu probeert goed te maken.
Stinkend rijk.
Alle vaste leden hier worden betaald door Ali Sina.
Hoe meer je schrijft, hoe meer geld je ontvangt. Ik schrijf heel veel, dus heb ik een hoog salaris.
Ali Sina heeft een privé vliegtuig, en een paar grote huizen over de gehele wereld. Ik ben al een paar keer op een feest uitgenodigd.
Was geweldig. Butlers en schone jongelingen om ons vrouwen te bedienen, en maagden met grote borsten en prachtige bruine ogen voor de mannen.
Het leek de Islamitische hemel wel. Rivieren van wijn, fruit, heerlijk eten, en banken met zachte schaap vellen en kostbare tapijten op de grond. Geweldig .. ik heb er geen andere woorden voor.

Ali heeft ook een paleis in Saudi Arabie. Daar ben ik nog nooit geweest. Daar mag ik namelijk als niet moslim niet komen. ( in de buurt van Mekka.) Maar dat ligt niet aan Ali, maar aan SA.

Nou, ik hoef je zeker niet te vertellen hoe Ali aan zijn geld komt..
Hint.. Mekka, Saudi Arabie.. olie.. islam….
:wink: :wink:
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
nederlandsemoslim
Berichten: 88
Lid geworden op: do jan 31, 2008 7:23 pm
Locatie: rotterdam

Bericht door nederlandsemoslim »

Ariel schreef:Oh, maar dat kan ik je wel vertellen.
Ali Sina is een reïncarnatie van profeet Mohammed, die zijn fout nu probeert goed te maken.
Stinkend rijk.
Alle vaste leden hier worden betaald door Ali Sina.
Hoe meer je schrijft, hoe meer geld je ontvangt. Ik schrijf heel veel, dus heb ik een hoog salaris.
Ali Sina heeft een privé vliegtuig, en een paar grote huizen over de gehele wereld. Ik ben al een paar keer op een feest uitgenodigd.
Was geweldig. Butlers en schone jongelingen om ons vrouwen te bedienen, en maagden met grote borsten en prachtige bruine ogen voor de mannen.
Het leek de Islamitische hemel wel. Rivieren van wijn, fruit, heerlijk eten, en banken met zachte schaap vellen en kostbare tapijten op de grond. Geweldig .. ik heb er geen andere woorden voor.

Ali heeft ook een paleis in Saudi Arabie. Daar ben ik nog nooit geweest. Daar mag ik namelijk als niet moslim niet komen. ( in de buurt van Mekka.) Maar dat ligt niet aan Ali, maar aan SA.

Nou, ik hoef je zeker niet te vertellen hoe Ali aan zijn geld komt..
Hint.. Mekka, Saudi Arabie.. olie.. islam….
:wink: :wink:
ehhhh....

ik had wat anders verwacht...

ali sina is gewoon een covernaam van een of andere atheist die de islam spuugzat is, en een leuke site heeft opgebouwd om zo zijn haat nog meer te versprijden, net zoals wat hitler deed... maar niet veel mensen hebben daar wat van opgestoken....

jammer !


en wat jouw betreft, jij mag blij zijn met je pentium 2 computertje, een tweedehandse toetsebord en een optic muisje van de sociale dienst..
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

nederlandsemoslim schreef: ehhhh....

ik had wat anders verwacht...

ali sina is gewoon een covernaam van een of andere atheist die de islam spuugzat is, en een leuke site heeft opgebouwd om zo zijn haat nog meer te versprijden, net zoals wat hitler deed... maar niet veel mensen hebben daar wat van opgestoken....

jammer !


en wat jouw betreft, jij mag blij zijn met je pentium 2 computertje, een tweedehandse toetsebord en een optic muisje van de sociale dienst..
Hahahahahahaha... :lol: :lol: Je bent echt leuk…. ik moet steeds meer om je lachen.
Nee hoor. Ali is echt een afvallige moslim. Ere woord. Ariel jokt nooit.
Er wonen veel afvallige moslims in SA. :razz: Eigenlijk klap ik nu uit de boot. Dit is een geheim.
Deze ex-moslims zijn van binnen uit Islam aan het op blazen.
Het lukt al aardig. Alleen domme Nederlandse mannetjes met een minderwaardigheid complex trappen tegenwoordig nog in de val van Islam.

Niet dat ik zeg dat jij een dom Nederlands mannetje met een minderwaardigheids gevoel bent. :oops: Ik zou niet durven, maar statisch gezien voldoen 8 van deze bekeerde mannetjes aan deze beschrijving. Of ze zijn in de gevangenis bekeerd. Dat kan ook nog.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Max2007
Berichten: 11
Lid geworden op: wo mei 23, 2007 10:47 pm
Locatie: NL

Bericht door Max2007 »

nederlamdsemoslim schreef: "...om zo zijn haat nog meer te versprijden, net zoals wat hitler deed... maar niet veel mensen hebben daar wat van opgestoken...."

Adolf preekte in zijn tijd
Dat het Germaanse ras
Met blauwe ogen en blond haar
Superieur en ook het zuiverst was

Mo zei: Al wie voor Allah buigt
En doet wat ik voorschreef
Is uitverkoren, en de rest
Is niet waard dat hij nog leeft

Adolf en Mohammed
Waren goed in hersenspoelen
En konden hun volk zich verheven
Boven andere laten voelen

Adolf en Mohammed
Bleven na hun dood bestaan
Door de boeken die zij schreven
Mein Kampf en de Koran

De ander als minderwaardig zien
Door het geloof in deze heren
Leidt zoals gebleken is
Tot geweld en discrimineren
Gebruikersavatar
vlindertje
Berichten: 12
Lid geworden op: zo apr 13, 2008 6:26 pm

Bericht door vlindertje »

prachtige vergelijking :wink:
Laat je hart leiden door jouw verstand en jouw verstand door jouw hart .
daniel565
Berichten: 87
Lid geworden op: ma aug 25, 2008 8:55 am

Bericht door daniel565 »

Waarom is Jami's project mislukt? Nu krijgt iedereen de indruk dat er geen ex moslims zijn.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Omdat het voor een moslim heel moeilijk is om uit de kast te komen vermoed ik.
Als men open en bloot verkondigd dat men moslim af is, dan verliest men de familie.
Hij kreeg te weinig steun, en teveel tegenwerking.

Ik ken iemand die op dit moment bezig is om een beweging van ex-moslims op de poten te zetten.
Hij heeft nu mensen nodig die vertaal werk en zo voor hem kunnen doen, of misschien wat ander werk.
Wil jij hem helpen?
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Plaats reactie