URGENT: PETITIE TEGEN DOODSTRAF

anna
Berichten: 331
Lid geworden op: za feb 17, 2007 1:32 am

URGENT: PETITIE TEGEN DOODSTRAF

Bericht door anna »

Wil iedereen s.v.p. urgent onderstaande petitie tegen de Doodstraf tekenen gevonnisd voor een jonge student/journalist in Afghanistan 'VOOR HET BELEDIGEN VAN DE ISLAM'.

In de hoop dat zijn leven nog gered kan worden:

http://www.petitiononline.com/mod_perl/ ... i?af8f6912

hartelijk dank
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Bericht door Chaimae »

Het doet et niet.
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
anna
Berichten: 331
Lid geworden op: za feb 17, 2007 1:32 am

Bericht door anna »

@ Chamae

Het lukte mij wel. Hier nogmaals:

http://www.petitiononline.com/af8f6912/petition.html

heb je nog moeite kan je hier vragen stellen.

Ameen Afghan, [email protected]
anna
Berichten: 331
Lid geworden op: za feb 17, 2007 1:32 am

Bericht door anna »

Chamae

en bedankt voor het willen tekenen. :D
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Bericht door Chaimae »

Dankjewel.

Het is gelukt.
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
Gebruikersavatar
migrantenjong
Berichten: 1064
Lid geworden op: za nov 24, 2007 4:58 pm
Locatie: Antwerpen/Gent Ideologie: Stokslagen en waterkanonnen

Bericht door migrantenjong »

Klaar.
Now watch what you say, or they'll be calling you a radical, a liberal, oh fanatical, criminal.
stropke
Berichten: 3409
Lid geworden op: zo nov 06, 2005 12:25 am
Locatie: Limburg

Bericht door stropke »

Getekend met de punt van mijn zwaard.
Mo is dood. Jezus is de Opgestane Heer, das het wezenlijk verschil !!
Wat heb je aan een dode profeet? Nopes !
Alba
Berichten: 729
Lid geworden op: zo sep 03, 2006 4:11 pm
Locatie: Aarde

Bericht door Alba »

Getekend. Ik ben nog maar nummer 307.... is dat niet wat weinig?
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Bericht door BFA »

De petitie is pas sinds gisteren vermeld op verschillende Blogs.
307 ondertekenaars valt mee in deze korte tijdspanne.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89717
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Ik was gisteren een van de eerste die getekend heeft.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Thomas
Berichten: 3890
Lid geworden op: wo apr 12, 2006 3:53 pm
Locatie: De Sleutelstad

Bericht door Thomas »

stropke schreef:Getekend met de punt van mijn zwaard.
En een goede tekst erbij Stropke!!!

Uiteraard heb ik deze petitie ook ondertekend.
Context???
Uitleg???
Ik lees wat er staat ...en er staat wat ik lees!!!!
Ruth
Berichten: 1232
Lid geworden op: vr apr 06, 2007 8:14 pm

Bericht door Ruth »

en nog een !!!
Als je denkt dat je te klein bent om invloed te hebben, dan heb je waarschijnlijk nog nooit de nacht doorgebracht met een mug op je kamer.

Wie vecht kan verliezen, wie niet vecht is al verloren.

EDL
anna
Berichten: 331
Lid geworden op: za feb 17, 2007 1:32 am

Bericht door anna »

Dank voor het tekenen aan iedereen. heartbeat:

Zendt de petitie door naar anderen als je dat kunt s.v.p.
Menneke
Berichten: 313
Lid geworden op: vr nov 17, 2006 6:36 pm
Locatie: Utrecht

Bericht door Menneke »

Ik ben radicaal tegen de doodstraf, maar ik teken deze petitie niet. Laat de moslimlanden toch lekker reclame maken voor hun vredelievende en tolerante geloof. Er is geen betere manier je te isoleren van de rest van de wereld dan door dit soort van onbenullige acties.
Words, like eyglasses, blur everything that they do not make clear. (Joseph Joubert)
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Bericht door Monique »

661

het wil niet hard?
Amorele atheistische nitwit
Gebruikersavatar
Anneke
Berichten: 1174
Lid geworden op: vr jan 12, 2007 6:59 pm

Bericht door Anneke »

682... Schiet niet op nee.
Ruth
Berichten: 1232
Lid geworden op: vr apr 06, 2007 8:14 pm

Bericht door Ruth »

we maken ons in dit idiote land liever druk over een zekere Geert Wilders dan dat we in de bres springen voor een jonge vent die de doodstraf krijgt.

De nederlandse elite knuffelt liever een bepaalde religie dan dat ze alert zijn op de misdragingen van die religie.

bah :yuk:
Als je denkt dat je te klein bent om invloed te hebben, dan heb je waarschijnlijk nog nooit de nacht doorgebracht met een mug op je kamer.

Wie vecht kan verliezen, wie niet vecht is al verloren.

EDL
Menneke
Berichten: 313
Lid geworden op: vr nov 17, 2006 6:36 pm
Locatie: Utrecht

Bericht door Menneke »

Ruth schreef:we maken ons in dit idiote land liever druk over een zekere Geert Wilders dan dat we in de bres springen voor een jonge vent die de doodstraf krijgt.

De nederlandse elite knuffelt liever een bepaalde religie dan dat ze alert zijn op de misdragingen van die religie.

bah :yuk:
Noem mij een religie die tolerant is voor homo's. Niet een persoon die een geloof aanhangt en tolerant is, maar de hele geloofsgemeenschap en alle "heilige"boeken samen die tolerantie preken ten opzichte van homo's
Words, like eyglasses, blur everything that they do not make clear. (Joseph Joubert)
weda
Berichten: 948
Lid geworden op: wo feb 11, 2004 10:39 am
Locatie: haar
Contacteer:

Bericht door weda »

Menneke schreef:
Ruth schreef:we maken ons in dit idiote land liever druk over een zekere Geert Wilders dan dat we in de bres springen voor een jonge vent die de doodstraf krijgt.

De nederlandse elite knuffelt liever een bepaalde religie dan dat ze alert zijn op de misdragingen van die religie.

bah :yuk:
Noem mij een religie die tolerant is voor homo's. Niet een persoon die een geloof aanhangt en tolerant is, maar de hele geloofsgemeenschap en alle "heilige"boeken samen die tolerantie preken ten opzichte van homo's
wat dacht je van de vedische leer. met name yadoerveda hoofdstuk 40, vers 6
wat is allah toch geweldig: bij mij heeft ie de oren en ogen afgesloten en bij de moslims het verstand.
Menneke
Berichten: 313
Lid geworden op: vr nov 17, 2006 6:36 pm
Locatie: Utrecht

Bericht door Menneke »

weda schreef: Noem mij een religie die tolerant is voor homo's. Niet een persoon die een geloof aanhangt en tolerant is, maar de hele geloofsgemeenschap en alle "heilige"boeken samen die tolerantie preken ten opzichte van homo's
wat dacht je van de vedische leer. met name yadoerveda hoofdstuk 40, vers 6[/quote]

Sinds wanneer noem je een hokuspokus leer een religie? Of moet alles dat een beetje soft is en niet bewijsbaar direct een religie heten?
En wat zegt één citaat over een religie? in de 10 geboden staat ook gij zult niet doden. En in de bijbel gij zult uw naaste liefhebben. Toch dragen alle christelijke religies haat uit tegen de homo's
Words, like eyglasses, blur everything that they do not make clear. (Joseph Joubert)
Ruth
Berichten: 1232
Lid geworden op: vr apr 06, 2007 8:14 pm

Bericht door Ruth »

sorry menneke maar ik ben het niet met je eens. Christenen zijn het niet eens met het praktiseren van de homofiele levensstijl. Dat wil helemaal niet zeggen dat ze homo's haten.
Hier in Nederland zal er in geen een christelijke kerk, hoe orthodox zij ook moge zijn, haat worden gepredikt tegen wie dan ook.
En ik geloof dat ik weet waar ik over praat, ik ben er zelf opgegroeit.
Als je denkt dat je te klein bent om invloed te hebben, dan heb je waarschijnlijk nog nooit de nacht doorgebracht met een mug op je kamer.

Wie vecht kan verliezen, wie niet vecht is al verloren.

EDL
Menneke
Berichten: 313
Lid geworden op: vr nov 17, 2006 6:36 pm
Locatie: Utrecht

Bericht door Menneke »

Ruth schreef:sorry menneke maar ik ben het niet met je eens. Christenen zijn het niet eens met het praktiseren van de homofiele levensstijl. Dat wil helemaal niet zeggen dat ze homo's haten.
Hier in Nederland zal er in geen een christelijke kerk, hoe orthodox zij ook moge zijn, haat worden gepredikt tegen wie dan ook.
En ik geloof dat ik weet waar ik over praat, ik ben er zelf opgegroeit.
Droom gerust verder. En omdat je het zelf niet gehoord hebt, hoeft het nog niet waar te zijn. Veel mensen horen alleen de dingen die ze willen horen. Ik denk dat jij dat ook doet.
Words, like eyglasses, blur everything that they do not make clear. (Joseph Joubert)
Ruth
Berichten: 1232
Lid geworden op: vr apr 06, 2007 8:14 pm

Bericht door Ruth »

Menneke schreef:
Ruth schreef:sorry menneke maar ik ben het niet met je eens. Christenen zijn het niet eens met het praktiseren van de homofiele levensstijl. Dat wil helemaal niet zeggen dat ze homo's haten.
Hier in Nederland zal er in geen een christelijke kerk, hoe orthodox zij ook moge zijn, haat worden gepredikt tegen wie dan ook.
En ik geloof dat ik weet waar ik over praat, ik ben er zelf opgegroeit.
Droom gerust verder. En omdat je het zelf niet gehoord hebt, hoeft het nog niet waar te zijn. Veel mensen horen alleen de dingen die ze willen horen. Ik denk dat jij dat ook doet.
Ik droom niet, jij daarentegen hebt het niet zo op religies. Vandaar dat je ze allemaal over een kam scheert.
Waar baseer je trouwens jouw beschuldiging op? Van horen zeggen?
Als je denkt dat je te klein bent om invloed te hebben, dan heb je waarschijnlijk nog nooit de nacht doorgebracht met een mug op je kamer.

Wie vecht kan verliezen, wie niet vecht is al verloren.

EDL
Menneke
Berichten: 313
Lid geworden op: vr nov 17, 2006 6:36 pm
Locatie: Utrecht

Bericht door Menneke »

Ruth schreef: Ik droom niet, jij daarentegen hebt het niet zo op religies. Vandaar dat je ze allemaal over een kam scheert.
Waar baseer je trouwens jouw beschuldiging op? Van horen zeggen?
Ik zal over jou geen oordeel hebben, want dat zou suggereren dat ik meer van jou wist dan jij van jezelf. Ik beschuldig niet, ik constateer slechts. En het is voor mij niet mogelijk met één tegenargument, dat geen enkele onderbouwing heeft, uit de wereld te helpen dat in alle reliegieboeken homosexualiteit, of homosexuele handelingen, verworpen worden. De "ware" gelovigen, zullen alles doen, en alles voor waar aannemen, wat in die boeken staat.
Dit was mijn laatste opmerking hierover. Als je niet snapt waarom, moet je mijn ondertitel maar lezen.
Words, like eyglasses, blur everything that they do not make clear. (Joseph Joubert)
Ruth
Berichten: 1232
Lid geworden op: vr apr 06, 2007 8:14 pm

Bericht door Ruth »

Menneke schreef:
Ruth schreef: Ik droom niet, jij daarentegen hebt het niet zo op religies. Vandaar dat je ze allemaal over een kam scheert.
Waar baseer je trouwens jouw beschuldiging op? Van horen zeggen?
Ik zal over jou geen oordeel hebben, want dat zou suggereren dat ik meer van jou wist dan jij van jezelf. Ik beschuldig niet, ik constateer slechts. En het is voor mij niet mogelijk met één tegenargument, dat geen enkele onderbouwing heeft, uit de wereld te helpen dat in alle reliegieboeken homosexualiteit, of homosexuele handelingen, verworpen worden. De "ware" gelovigen, zullen alles doen, en alles voor waar aannemen, wat in die boeken staat.
Dit was mijn laatste opmerking hierover. Als je niet snapt waarom, moet je mijn ondertitel maar lezen.
nu heb je toch een behoorlijke nuance in je bewering aangebracht. Van haat ben je nu naar verwerpen geswitcht. Nou dan zijn we het eens. Homosexualiteit wordt inderdaad afgewezen, dat is heel wat anders dan gehaat.
Als je denkt dat je te klein bent om invloed te hebben, dan heb je waarschijnlijk nog nooit de nacht doorgebracht met een mug op je kamer.

Wie vecht kan verliezen, wie niet vecht is al verloren.

EDL
Plaats reactie