Héhé, ik ben er weer

Moderator: M

momo
Berichten: 503
Lid geworden op: di jan 02, 2007 12:52 am

Héhé, ik ben er weer

Bericht door momo »

Lange tijd hé? niet? Ik ben er weer, kunnen we weer wat vette discusies maken :p ... Zeg eens, een vraagje, wat vinden jullie van het aantal bekeerlingen in antwerpen en dergelijke? Ik ben onlangs nog in Antwerpen geweest, ON-GE-LOOF-LIJK!!!! zovéél belgen die zich hebben bekeert. Onlangs ook nog een reportage gezien waarbij vrouwen hun verhaaltje konden vertellen. En geloof mij, het was niet door onderdrukking of door de liefde, maar uit pure inzicht en opening van het hart naar de waarheid...

There we go...
allah oe akbar
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89879
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Kijk eens aan wie we daar weer hebben. :smile: De verloren zoon.
Welkom thuis momo. We gaan het vetgemeste varken voor je slachten, en feest vieren .
De campagne zal rijkelijk vloeien.

ON-GE-LOOF-LIJK leuk dat je zo’n leuke tijd gehad hebt op het bekeerlingen feestje in Antwerpen.
Maar ik neem aan dat je meer gedaan hebt in de tijd dat jij je FFI huis verliet.

Trouwens, heb je nog foto’s van dit heugelijk feest genomen? Ik ben benieuwd. Ik hoop trouwens ook dat alle dames keurig een kopvod op hadden, en de mannen keurig in een schoon wil nachthemd liepen. We moeten er toch niet aan denken dat ze er op de eerste dag van hun bekering als een ordinaire kafir bij liepen..

Anyway… Leuk om je weer te zien momo..
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
SDX
Berichten: 1815
Lid geworden op: ma feb 04, 2008 3:37 am
Locatie: Thuis

Bericht door SDX »

L.u.l niet uit je nek momo...niet voor niks dat in Antwerpen steeds opnieuw het Vlaams Belang de meerderheid haalt...maar de andere partijen zich in de raarste bochten wringt om het BLOK toch maar in discrediet te brengen...
"Joew hef toe tôk toe mie wiz RIESPEK, aaj em moesliem en aaj em bedder den joew!" [Some average muslim]
Gebruikersavatar
SDX
Berichten: 1815
Lid geworden op: ma feb 04, 2008 3:37 am
Locatie: Thuis

Bericht door SDX »

was dat voor raars, ik heb niet geschreven jonge heer niet uit je nek :O
"Joew hef toe tôk toe mie wiz RIESPEK, aaj em moesliem en aaj em bedder den joew!" [Some average muslim]
naar boven
Berichten: 5046
Lid geworden op: do nov 16, 2006 10:14 pm
Contacteer:

Bericht door naar boven »

SDX schreef:was dat voor raars, ik heb niet geschreven jonge heer niet uit je nek :O
Dat is de automatische taalkuismachine in werking.. :)
RTFM
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89879
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Er staan een paar woorden in het Censuurwoordenbeheer SDX.
Van een tijd geleden. :razz: Ik heb dit woord er uitgehaald, en nu kan dit lichaamdeel weer normaal beschreven worden.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
SDX
Berichten: 1815
Lid geworden op: ma feb 04, 2008 3:37 am
Locatie: Thuis

Bericht door SDX »

Dat is de automatische taalkuismachine in werking..

Ohw...dan zal ik int vervolg jonge heer niet uit je nek moeten intypen, misschien zet die automatische kuismachine dan wel neer wat ik bedoel LOL :evil: haha...en toch vind ik nog steeds dat ie uit zn nek *jonge heert* :lol:
"Joew hef toe tôk toe mie wiz RIESPEK, aaj em moesliem en aaj em bedder den joew!" [Some average muslim]
momo
Berichten: 503
Lid geworden op: di jan 02, 2007 12:52 am

Bericht door momo »

SDX schreef:
Dat is de automatische taalkuismachine in werking..

Ohw...dan zal ik int vervolg jonge heer niet uit je nek moeten intypen, misschien zet die automatische kuismachine dan wel neer wat ik bedoel LOL :evil: haha...en toch vind ik nog steeds dat ie uit zn nek *jonge heert* :lol:
Wat lullen jullie??
allah oe akbar
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89879
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

En vertel eens momo, wat heb je de laatste tijd uitgegeten. Toch geen slechte dingen gedaan hoop ik?
Ben je nog op vakantie geweest? We hebben je gemist momo..
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Bericht door BFA »

kunnen we weer wat vette discusies maken
Woorden waar het varkensvet afdruipt.

allahumma salli ala sayyidina Muhammed wasallim

Of letterlijk:

Oh Allah bid voor onze meester Mohamed en zeg goeiedag tegen hem.

Waarom moet Allah voor Mohammed bidden? Is het Mohammed die de meester van het universum is?

Slaat op niet veel hé. Niet de vertaling en niet het arabisch.
Te vettig van de reuzel?
Waarschijnlijk wel, waarom moet bij de arabieren de god voor een persoon bidden? Normaal gaat een gebed in de omgekeerde richting.
Bij de arabieren is alles de wereld op zijn kop.

Net zoals het gebruik van het woord: Wassalim. Wassalim betekent goeiedag. Dit zeg je bij een weerzien.
Wil dit zeggen dat Mohammed nooit in het paradijs bij Allah is geraakt, dat Allah nog steeds op zijn komst daar wacht?
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
stropke
Berichten: 3409
Lid geworden op: zo nov 06, 2005 12:25 am
Locatie: Limburg

Re: Héhé, ik ben er weer

Bericht door stropke »

momo schreef:Lange tijd hé? niet? Ik ben er weer, kunnen we weer wat vette discusies maken :p ... Zeg eens, een vraagje, wat vinden jullie van het aantal bekeerlingen in antwerpen en dergelijke? Ik ben onlangs nog in Antwerpen geweest, ON-GE-LOOF-LIJK!!!! zovéél belgen die zich hebben bekeert. Onlangs ook nog een reportage gezien waarbij vrouwen hun verhaaltje konden vertellen. En geloof mij, het was niet door onderdrukking of door de liefde, maar uit pure inzicht en opening van het hart naar de waarheid...

There we go...

Al die Belgen die zich verkeerd hebben zijn echt domme Belgen.. :roll:
Mo is dood. Jezus is de Opgestane Heer, das het wezenlijk verschil !!
Wat heb je aan een dode profeet? Nopes !
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89879
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Net zo als Allahoe Akbar (Allah is de grootste)
De grootste van wie?
Ik weet het. Hij is de grootste van alle afgoden uit het pre islamitisch tijdperk. Hij, de maangod werd door mohammed verheven tot de aller grootste.

Groter dan de rest van de afgoden die daar aanbeden werden.
Oorspronkelijke is de naam van de maangod Nanna(r/n) Suen of Asimbabbar.

De maangod werd Al-Ilah genoemd, d.w.z. "De God", en dat werd ingekort tot Allah in pre-islamitische tijden. De heidense Arabieren gebruikten zelfs Allah in de namen die ze aan hun kinderen gaven. Zo hadden zowel Mohammeds vader als zijn nonkel "Allah" als deel van hun namen. Het feit dat zulke namen gegeven werden door hun heidense ouders bewijst dat zelfs in Mohammeds tijd Allah de titel was voor de maangod.

Nou, dat was weer even een lesje geschiedenis voor je momo. Ik hoop dat ze de nieuwe moslims dit ook verteld hebben. Altijd een leuk weetje als men straks met een wit laken om hun bast de zwarte steen in Mekka gaan kussen.
Laatst gewijzigd door Ariel op di feb 05, 2008 11:35 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
SDX
Berichten: 1815
Lid geworden op: ma feb 04, 2008 3:37 am
Locatie: Thuis

Bericht door SDX »

Die hebben zich helemaal niet massaal bekeerd, terwijl momo een tijdje weg was hebben die moslims zich natuurlijk ontzettend vlijtig massaal voortgeplant.
"Joew hef toe tôk toe mie wiz RIESPEK, aaj em moesliem en aaj em bedder den joew!" [Some average muslim]
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Bericht door Chaimae »

BFA schreef:
kunnen we weer wat vette discusies maken
Woorden waar het varkensvet afdruipt.

allahumma salli ala sayyidina Muhammed wasallim

Of letterlijk:

Oh Allah bid voor onze meester Mohamed en zeg goeiedag tegen hem.

Waarom moet Allah voor Mohammed bidden? Is het Mohammed die de meester van het universum is?

Slaat op niet veel hé. Niet de vertaling en niet het arabisch.
Te vettig van de reuzel?
Waarschijnlijk wel, waarom moet bij de arabieren de god voor een persoon bidden? Normaal gaat een gebed in de omgekeerde richting.
Bij de arabieren is alles de wereld op zijn kop.

Net zoals het gebruik van het woord: Wassalim. Wassalim betekent goeiedag. Dit zeg je bij een weerzien.
Wil dit zeggen dat Mohammed nooit in het paradijs bij Allah is geraakt, dat Allah nog steeds op zijn komst daar wacht?
Ohjee! Nog zo'n iemand die denkt het Arabisch onder de knie te hebben.

Hetgeen wat je zegt betekent ''moge Allah Zijn Zegeningen doen neerdalen op Mohammed, Vrede Zij Met Hem.'' ( allahumma salli ala sayyidina Muhammed wasallim). Bovendien hoort er voor wassalim nog salahlahouwa hlie wa sallim.

Wasallim betekent slechts vrede, en betekent niet goeiedag, zoals jij suggereert. Goeiedag is in het Arabisch gewoon masa al ghair.

En ik (als Arabier en Arabisch sprekende) kan het weten.

Spijker je Arabisch even bij, voor zover je die taal kan spreken en verstaan, en doe in het vervolg geen loze uitspraken. Dit moest even rechtgezet worden.
Laatst gewijzigd door Chaimae op wo feb 06, 2008 12:23 am, 1 keer totaal gewijzigd.
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
Gebruikersavatar
SDX
Berichten: 1815
Lid geworden op: ma feb 04, 2008 3:37 am
Locatie: Thuis

Bericht door SDX »

Alzo gesproken door de koningin van de loze uitspraken!
"Joew hef toe tôk toe mie wiz RIESPEK, aaj em moesliem en aaj em bedder den joew!" [Some average muslim]
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Bericht door Chaimae »

SDX schreef:Alzo gesproken door de koningin van de loze uitspraken!
Ik beheers het Arabisch en weet het dus.
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
Gebruikersavatar
SDX
Berichten: 1815
Lid geworden op: ma feb 04, 2008 3:37 am
Locatie: Thuis

Bericht door SDX »

Goed zo meis, nu nog het logisch denken.
Ik heb je een paar vraagjes gesteld in een ander topic, blijkbaar heb je daar nog niet kunnen over nadenken, waren echter heel simpele vragen.
"Joew hef toe tôk toe mie wiz RIESPEK, aaj em moesliem en aaj em bedder den joew!" [Some average muslim]
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Bericht door BFA »

'moge Allah Zijn Zegeningen doen neerdalen op Mohammed,
Veranderd niets aan mijn standpunt.
Waarom heeft Mohammed de zegeningen van Allah nodig?
KAn alleen als hij zich op de enige plaats bevindt waar Allah niet alomtegenwoordig is: De Hel.
Vrede zij met hem
Diegenen die vreedzaam zijn hoeven dit niet toegewenst.
Vrede zij mlet hem, is voor de oorlogszuchtigen.

Verder, Arabisch is een verschrikkelijk onnauwkeurige taal. Enkel bruikbaar om te liegen zoals het gedrukt staat.
En ik (als Arabier en Arabisch sprekende) kan het weten.
Een Berbeer die zich uit drang voor een hogere status bij een ander volk rekent.
Zoiets noemt men verraders.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
momo
Berichten: 503
Lid geworden op: di jan 02, 2007 12:52 am

Bericht door momo »

Ariel schreef:En vertel eens momo, wat heb je de laatste tijd uitgegeten. Toch geen slechte dingen gedaan hoop ik?
Ben je nog op vakantie geweest? We hebben je gemist momo..
bwah niets speciaals, gewoon wat gestudeert en voor de rest niets speciaals. En gewoon wat bezig gehouden met zaalvoetbal...
allah oe akbar
Gebruikersavatar
migrantenjong
Berichten: 1064
Lid geworden op: za nov 24, 2007 4:58 pm
Locatie: Antwerpen/Gent Ideologie: Stokslagen en waterkanonnen

Bericht door migrantenjong »

momo schreef:
Ariel schreef:En vertel eens momo, wat heb je de laatste tijd uitgegeten. Toch geen slechte dingen gedaan hoop ik?
Ben je nog op vakantie geweest? We hebben je gemist momo..
bwah niets speciaals, gewoon wat gestudeert en voor de rest niets speciaals. En gewoon wat bezig gehouden met zaalvoetbal...
Wat studeer jij?

Ook examens gehad? Ik hoop dat die van u goed zijn gegaan, die van mij gingen iets minder. Ik vrees voor een paar tweede zitten.
Now watch what you say, or they'll be calling you a radical, a liberal, oh fanatical, criminal.
momo
Berichten: 503
Lid geworden op: di jan 02, 2007 12:52 am

Bericht door momo »

migrantenjong schreef:
momo schreef:
Ariel schreef:En vertel eens momo, wat heb je de laatste tijd uitgegeten. Toch geen slechte dingen gedaan hoop ik?
Ben je nog op vakantie geweest? We hebben je gemist momo..
bwah niets speciaals, gewoon wat gestudeert en voor de rest niets speciaals. En gewoon wat bezig gehouden met zaalvoetbal...
Wat studeer jij?

Ook examens gehad? Ik hoop dat die van u goed zijn gegaan, die van mij gingen iets minder. Ik vrees voor een paar tweede zitten.
ik studeer momenteel rechten op de VUB, en jij? Ja de mijne zijn meegevallen ;-)
allah oe akbar
Gebruikersavatar
migrantenjong
Berichten: 1064
Lid geworden op: za nov 24, 2007 4:58 pm
Locatie: Antwerpen/Gent Ideologie: Stokslagen en waterkanonnen

Bericht door migrantenjong »

momo schreef: ik studeer momenteel rechten op de VUB, en jij? Ja de mijne zijn meegevallen ;-)
Burgerlijk Ingenieur in Gent.

Heb nu mijn lesje geleerd: meer doen tijdens het jaar. Plezier kan in't weekend, in de week zal ik studeren.

In't hoeveelste zit je?
Now watch what you say, or they'll be calling you a radical, a liberal, oh fanatical, criminal.
momo
Berichten: 503
Lid geworden op: di jan 02, 2007 12:52 am

Bericht door momo »

migrantenjong schreef:
momo schreef: ik studeer momenteel rechten op de VUB, en jij? Ja de mijne zijn meegevallen ;-)
Burgerlijk Ingenieur in Gent.

Heb nu mijn lesje geleerd: meer doen tijdens het jaar. Plezier kan in't weekend, in de week zal ik studeren.

In't hoeveelste zit je?
éérste jaar...

En wat is je geloof?
allah oe akbar
Gebruikersavatar
migrantenjong
Berichten: 1064
Lid geworden op: za nov 24, 2007 4:58 pm
Locatie: Antwerpen/Gent Ideologie: Stokslagen en waterkanonnen

Bericht door migrantenjong »

momo schreef:
éérste jaar...

En wat is je geloof?
Mijn geloof? Meestal antwoord ik op die vraag met

"In maths we trust".

Ik neig naar het deisme, en verder is het nogal moeilijk om te verklaren. Sta wel altijd open voor een gesprek over metafysica en filosofie.
Now watch what you say, or they'll be calling you a radical, a liberal, oh fanatical, criminal.
Gebruikersavatar
migrantenjong
Berichten: 1064
Lid geworden op: za nov 24, 2007 4:58 pm
Locatie: Antwerpen/Gent Ideologie: Stokslagen en waterkanonnen

Bericht door migrantenjong »

Hoezo?
Now watch what you say, or they'll be calling you a radical, a liberal, oh fanatical, criminal.
Plaats reactie