Is voetbal haram?

In dit forum kunnen we de problematiek met betrekking tot integratie en multiculturele samenleving bespreken.
Teva Teff

Bericht door Teva Teff »

Chaimae schreef: Zie de ernst er niet van in. Ik heb zo vaak een gezellig praatje met Hollandse mannen in de trein. Hartstikke gezellig.
Goed zo, ik hou de spanning er nog lekker even in.
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Bericht door Chaimae »

Ik lig er niet wakker van.
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
Teva Teff

Bericht door Teva Teff »

Nee het zit meer zo. Mannen moeten hun ogen naar de grond houden, hoe zeg je dat... Dat staat in de Koran, dat ze hun ogen moeten ... en hun passies moeten beheersen. Waneer een vrouw geluid maakt, of beter gezegd, waneer je een geluid hoort, kijk je automatisch op en trekt de aandacht naar de geluidsbron. Dus in dit geval, trekt de vrouw alle aandacht op zich. Ze probeert dat juist niet te doen door haar gedrag, haar bedekking, etc, dus dan is met hakken lopen een rare verkeerde keuze, die tegen de rest van de regels indruist
Nee, ik hoorde de aardige vrouw niet aankomen, ze klikklakte dus niet, ik had ze wel al gezien toen ze in mijn richting liep langs het hek waar de ganzen achter stonden. Waarom zou ik mijn ogen dan naar beneden moeten richten? Over het algemeen zijn de ogen van de mens automatisch op de horizon afgesteld, tenzij er in een andere richting iets aandachttrekkend gebeurd.
Gebruikersavatar
migrantenjong
Berichten: 1064
Lid geworden op: za nov 24, 2007 4:58 pm
Locatie: Antwerpen/Gent Ideologie: Stokslagen en waterkanonnen

Bericht door migrantenjong »

Ik kijk naar waar en wie ik wil.

Dus ook naar vrouwen.

Vanaf nu ga ik staren naar moslima's in bussen, trams en treinen. Dan gaan ze zich vies en haram voelen. Hihihi.
Now watch what you say, or they'll be calling you a radical, a liberal, oh fanatical, criminal.
Teva Teff

Bericht door Teva Teff »

Keek ik een keertje op een lekkere warme zomerse dag in het late voorjaar naar een stelletje ganzen achter een hekje. Volwassen ganzen en gansjes die nog niet zo lang uit het ei waren gekropen. Schattig!
Ik kan wel zo'n stoere vent zijn, maar als ik jonge dieren zie, ben ik dat altijd even kwijt.
Komt er een aardige en ook heel aardig ogend mevrouw naast me staan en voordat ik het wist raakte ik gezellig met haar aan de praat. Daarna gingen we allebei een andere kant op, we hebben elkaar nooit meer gezien.
De puzzel voor Vera, de moslimabekeerlinge die ondanks haar redelijk IQ toch ten onrechte alles beter denkt te weten, wat is er nu zo bijzonder aan dit verhaal?
Die vrouw en ik waren die zonnige dag naakt.
Laatst gewijzigd door Teva Teff op zo feb 03, 2008 4:13 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Teva Teff

Bericht door Teva Teff »

naturistendag

Als het dit jaar mooi weer is, ga ik weer lekker het zonnetje opzoeken.
Laatst gewijzigd door Teva Teff op ma apr 30, 2012 6:29 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Mahalingam
Berichten: 52307
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Bericht door Mahalingam »

Na het opduiken van de Satans-voetballen in Afghanistan, lees ik nu dat ze ook in Bangla Desh zijn opgedoken. Weliswaar in een andere uitvoering: geen Israel vlag oid maar een arabische tekst uit de Koraan.
The Bangladesh government says it's banned the sale of soccer balls inscribed with a Koranic verse to avoid offending the faithful in the mainly Muslim country.

The move came after hundreds of people held angry protests in the capital, Dhaka, at the weekend.

The government says the marketing of such footballs is an outrageous and contemptuous act, which has hurt the sentiments of devout Muslims.

An official investigation has also been launched into how the balls were imported and sold in the country.
http://www.radioaustralia.net.au/news/s ... 154349.htm
De bevolking is voor meer dan 50 % analfabeet. En van de alfabeten kan slechts een klein deel het arabische schrift lezen.
Het balletje is waarschijnlijk aan het rollen gegaan toen een imam een bal voor zijn kop kreeg en toen opeens een Koraan-fragment in handen had. Dat was heel erg schrikken voor de man.
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89874
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Ik heb geprobeerd om er achter te komen wat er nou op die bal stond, maar het is me niet gelukt.

Ken jij deze site Mahalingam ? Allemaal hot islamitisch nieuws.. Zo voor het grijpen.

http://www.newsnow.co.uk/newsfeed/?name=Islamic+News
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Mahalingam
Berichten: 52307
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Bericht door Mahalingam »

Er is geen woord Duits bij in het onderstaande.
Er is ook niets speciaals aan want dit gedrag is een vorm van rituele tribale oorlog zoals je die ook tegen komt in het zaterdag voetbal tussen clubs uit de 4-de divisie zoals in Vlaardingen bij HVO tegen Zwaluwen.
http://www.voetbalrotterdam.nl/index.ph ... Itemid=173
Waarom ik het 'ritueel' noem? Omdat er geen AK-47's gebruikt werden.
http://www.telegraaf.nl/binnenland/3270 ... html?p=4,2
Zwanenburg-Sporting Maroc gelijkspel..
AMSTERDAM - Het was prachtig weer, twee elftallen hadden trek in een lekker potje voetbal, maar het eindigde in een massale kloppartij. Het ging zondagmiddag zwaar mis op de velden van VV Zwanenburg, waar een elftal van de thuisclub het op zou nemen tegen een ploeg van het Amsterdamse Sporting Maroc.
Tegen 12.45 uur was het al goed mis. De twee teams konden het niet bijster met elkaar vinden en waren overgegaan tot een fysiekere benadering. Toen gealarmeerde politieagenten op het sportpark kwamen zaten de teams echter al in de kleedkamer.

Ook de scheidsrechter bleek te grazen te zijn genomen. Hij werd door een 18-jarige speler van Sporting Maroc geslagen en geschopt en deed hiervan aangifte. De speler was al weg, maar er wordt proces-verbaal opgemaakt tegen hem.
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Vera
Berichten: 756
Lid geworden op: ma jun 11, 2007 4:43 pm

Bericht door Vera »

Teva Teff schreef:
Keek ik een keertje op een lekkere warme zomerse dag in het late voorjaar naar een stelletje ganzen achter een hekje. Volwassen ganzen en gansjes die nog niet zo lang uit het ei waren gekropen. Schattig!
Ik kan wel zo'n stoere vent zijn, maar als ik jonge dieren zie, ben ik dat altijd even kwijt.
Komt er een aardige en ook heel aardig ogend mevrouw naast me staan en voordat ik het wist raakte ik gezellig met haar aan de praat. Daarna gingen we allebei een andere kant op, we hebben elkaar nooit meer gezien.
De puzzel voor Vera, de moslimabekeerlinge die ondanks haar redelijk IQ toch ten onrechte alles beter denkt te weten, wat is er nu zo bijzonder aan dit verhaal?
Die vrouw en ik waren die zonnige dag naakt.
En omdat ik dat niet wist, ben ik onnozel?
Laa ilaaha illallaah
Teva Teff

Bericht door Teva Teff »

Toch een grappige ontknoping, vind je niet?

En het respectvolle gedrag dat een naakte doch zeer beschaafde Teva Teff voor deze blote aardige vrouw laat zien, daar kan de onbeschaafde moslimman never nooit aan tippen.
ja, Vera, beschaving zit in je hoofd niet in de achterlijke kledingvoorschriften.
Vera
Berichten: 756
Lid geworden op: ma jun 11, 2007 4:43 pm

Bericht door Vera »

Teva Teff schreef:Toch een grappige ontknoping, vind je niet?

En het respectvolle gedrag dat een naakte doch zeer beschaafde Teva Teff voor deze blote aardige vrouw laat zien, daar kan de onbeschaafde moslimman never nooit aan tippen.
ja, Vera, beschaving zit in je hoofd niet in de achterlijke kledingvoorschriften.
Tja, grappig.. Zo zou ik het niet noemen...
Laa ilaaha illallaah
Teva Teff

Bericht door Teva Teff »

Vera schreef:
Teva Teff schreef:Toch een grappige ontknoping, vind je niet?

En het respectvolle gedrag dat een naakte doch zeer beschaafde Teva Teff voor deze blote aardige vrouw laat zien, daar kan de onbeschaafde moslimman never nooit aan tippen.
ja, Vera, beschaving zit in je hoofd niet in de achterlijke kledingvoorschriften.
Tja, grappig.. Zo zou ik het niet noemen...
Vertel.
Vera
Berichten: 756
Lid geworden op: ma jun 11, 2007 4:43 pm

Bericht door Vera »

Teva Teff schreef: Vertel.
Als jij dat fijn vind, ga je gang. Het is jou feestje. Mijn ouders zijn sauna-gangers (we hebben zelfs 1 in de badkamer) dus ik ken het wel.

Maar dwing mij daar niet toe, geef mij de keuze om het onplezierig te vinden en het niet te doen.
Laa ilaaha illallaah
Teva Teff

Bericht door Teva Teff »

Vera schreef:
Teva Teff schreef: Vertel.
Als jij dat fijn vind, ga je gang. Het is jou feestje. Mijn ouders zijn sauna-gangers (we hebben zelfs 1 in de badkamer) dus ik ken het wel.

Maar dwing mij daar niet toe, geef mij de keuze om het onplezierig te vinden en het niet te doen.
Het onderwerp was respect. En de zelfbeheersing van de moslimman inzake geile agressieve gevoelens.
Vera
Berichten: 756
Lid geworden op: ma jun 11, 2007 4:43 pm

Bericht door Vera »

Teva Teff schreef:
Vera schreef:
Teva Teff schreef: Vertel.
Als jij dat fijn vind, ga je gang. Het is jou feestje. Mijn ouders zijn sauna-gangers (we hebben zelfs 1 in de badkamer) dus ik ken het wel.

Maar dwing mij daar niet toe, geef mij de keuze om het onplezierig te vinden en het niet te doen.
Het onderwerp was respect. En de zelfbeheersing van de moslimman inzake geile agressieve gevoelens.
Niet iedere Moslimman heeft een super hoog libido. Oke oke, wel bijna alle die ik ken, maar dat is dus niet iedereen.

Ik heb het toch over respect? Ik respecteer jou keus en vraag jou om de mijne te respecteren.
Laa ilaaha illallaah
Teva Teff

Bericht door Teva Teff »

Is het je bekend dat een man zijn geile gevoelens van zich af kan zetten?
En weer aan zetten.
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Bericht door BFA »

Oke oke, wel bijna alle die ik ken, maar dat is dus niet iedereen.
De uitzondering die de regel bevestigd.
Moslims hebben geen controle over hun libido. Daar hun profeet een, alleen op de bevrediging van zijn lusten, psychopaat was die deze controle over zijn eigen libido niet nodig vondt.

Controle nemen over het eigen libido is nochtans de eerste voorwaarde voor het bouwen van een maatschappij. Dit geldt meer voor de man dan voor de vrouw.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
Teva Teff

Bericht door Teva Teff »

BFA schreef:
Oke oke, wel bijna alle (molimmannen) die ik ken, maar dat is dus niet iedereen.
De uitzondering die de regel bevestigd.
Moslims hebben geen controle over hun libido. Daar hun profeet een, alleen op de bevrediging van zijn lusten, psychopaat was die deze controle over zijn eigen libido niet nodig vondt.

Controle nemen over het eigen libido is nochtans de eerste voorwaarde voor het bouwen van een maatschappij. Dit geldt meer voor de man dan voor de vrouw.
BFA schreef:
Oke oke, wel bijna alle die ik ken, maar dat is dus niet iedereen.
De uitzondering die de regel bevestigd.
Moslims hebben geen controle over hun libido. Daar hun profeet een, alleen op de bevrediging van zijn lusten, psychopaat was die deze controle over zijn eigen libido niet nodig vondt.

Controle nemen over het eigen libido is nochtans de eerste voorwaarde voor het bouwen van een maatschappij. Dit geldt meer voor de man dan voor de vrouw.
Het is duidelijk dat de sexuele moraal, de sexuele beschaving van een atheïstische naturist in alle opzichten superieur is aan die van een moslim.
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Bericht door Chaimae »

Vera schreef:
Teva Teff schreef: Vertel.
Als jij dat fijn vind, ga je gang. Het is jou feestje. Mijn ouders zijn sauna-gangers (we hebben zelfs 1 in de badkamer) dus ik ken het wel.

Maar dwing mij daar niet toe, geef mij de keuze om het onplezierig te vinden en het niet te doen.
Sinds ik weet dat het een vrouw niet toegestaan is een badhuis (hammam) te betreden vertik het, om in Marokko zo'n badhuis te betreden. Dit tot grote ergenis van mijn moeder. Nogal logisch dat het niet toegestaan is. Iedereen die je lichaam bewondert, dan wel niet afkeurt, en dan voornamelijk de vrouwen die opzoek zijn naar een potentiele vrouw voor hun zoon. Nou, als je dan ook uit het buitenland komt, en daarbij ook nog eens in mooi lichaamsbouw heb (in mijn geval) dan is dit nogal irritant.
Teva Teff

Bericht door Teva Teff »

Chaimae schreef: .... en daarbij ook nog eens in mooi lichaamsbouw heb (in mijn geval) dan is dit nogal irritant.
Helaas kennen we je al langer als jokkebrok, dus het uitkristalliseren van het beeld dat jij graag in andermans hoofd wil oproepen, zal bij niemand echt lukken.
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Bericht door Chaimae »

Teva Teff schreef:
Chaimae schreef: .... en daarbij ook nog eens in mooi lichaamsbouw heb (in mijn geval) dan is dit nogal irritant.
Helaas kennen we je al langer als jokkebrok, dus het uitkristalliseren van het beeld dat jij graag in andermans hoofd wil oproepen, zal bij niemand echt lukken.
Elk moslim liegt alles bij elkaar, volgens jou. Zolang ik maar beter weet.
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Bericht door BFA »

Zolang ik maar beter weet.
Is dit ook Taqiyah?
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89874
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Chaimae schreef: Elk moslim liegt alles bij elkaar, volgens jou. Zolang ik maar beter weet.
Ik geloof je op je woord Chaimae.
Als jij vindt dat je mooi bent, dan is dat vast en zeker de waarheid.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Teva Teff

Bericht door Teva Teff »

Ariel schreef:
Chaimae schreef: Elk moslim liegt alles bij elkaar, volgens jou. Zolang ik maar beter weet.
Ik geloof je op je woord Chaimae.
Als jij vindt dat je mooi bent, dan is dat vast en zeker de waarheid.
Ze zou ook trouwen en bijna moslima-af zijn.
Plaats reactie