De leugens over de vrouwen van Mohammed op Risallah.com.

Is Mohammed het zegel der profeten? Of gewoon één der velen? Debatteer over zijn leven, visies, psychologie, sucessen en mislukkingen. Kun je hem met Jezus vergelijken?
Gebruikersavatar
Battle_for_peace
Berichten: 331
Lid geworden op: di jan 10, 2006 4:57 pm

Bericht door Battle_for_peace »

Wat een bullshit… Aisha stemde in met dit huwelijk? Hoe kan een kind van 6 jaar toestemmen in een huwelijk. Heeft Mohammed niet gezegd:… “Zwijgen is toestemmen?” o lust ik er nog wel een. Aisha zal wel gezwegen hebben. Voor de zoveelste keer. Mohammed was een profeet en zogenaamd een man van God en was, en is nog steeds een voorbeeld voor al zijn volgelingen. Hij trouwde op bejaarde leeftijd met een kind van 6 jaar, en had seks met haar toen Aisha 9 jaar was. Een kind van 9 is lichamelijk en geestelijk niet rijp om te trouwen en zeker niet om seks mee te hebben. Toen niet, en nu ook niet. Omdat Mohammed jullie profeet dit goede voorbeeld gaf, worden er nu hedendaags nog steeds kleine meisjes gemolesteerd door vieze oude moslim mannen omdat Mohammed hier het startsein voor gegeven heeft. Kom nu niet met het verhaal van vroeger… vroeger, vroeger… Ik heb het over het nu… Nog steeds worden er kindbruidjes misbruikt door Moslims… NU…… En dat is de schuld van een zogenaamde profeet. Of het zo moet zijn werd deze video me zo in de schoot geworpen. Toeval bestaat niet.

Ten eerste als je geen bewijs hebt moet je niet praten, geef 1 bewijs, 1tje maar waar staat dat Aicha werd gedwongen om te trouwen, of waar ze klaagde over de trouwerij. Ten tweede, deze trouwwerij van Aicha werd een paar jaar geleden door zo'n jood naar voren gebracht, terwijl zijn boek toestemming geeft om 3 jarige meisjes te verkrachten. Ten derde, DE KEUS VAN EEN TROUWERIJ LIGT BIJ DE MEISJE ZELF!! Wil ze niet trouwen, dan gaat het niet door. Een paar keer was een vrouw gedwongen te trouwen en de profeet verbrak de huwelijk en zei dat dat niet kan. Ten vierde jou hele stamhoofd tot de duizendste genreatie aan toe was een pedofiel als je het zo wilt bekijken, want ze trouwden allemaal met jonge meisjes. In Israel nog steeds trouwen rabi's met hele jonge meisjes, wie klaagt daarover? Ten vijfde, ik zeg tegen jou dat je nooit een meisje van daar hebt gezien of ontmoet, dus zwijg daarover. Praat nooit zonder kennis, daar zijn de meisjes veel eerder dan hier in pubertijd. Heb je problemen mee dat jonge moslim meisjes willen trouwen?

Dan ga en probeer het op te lossen, hahaha wie ben jij man. Ze trouwen wanneer zij willen en hoe zij het willen, of wil je daar ook de held komen spelen met je beschaafde gedoe? Die mensen trouwen wanneer zij willen, niemand wordt gedwongen om te trouwen. Je hart is zo bedorven dat je de links over vrouwenrechten die ik gaf niet wilt bezoeken. Wat is jou probleem eigenlijk? Wil je Islam zwart maken ook al is het goed? Ik zit hier te praten met zielige vrouwen man, jongen je kent de situaties van daar en hier niet en kijkt niet naar de toestanden van toen en jankt op elke forum om die trouwerij. Hoe het ook gegaan is, zo zullen moslims het doen, hij was onze voorbeeld en de beste voorbeeld, vind je dat niet kunnen? Dan blijf op je plaats zitten en ga je eigen 'beschaafde regeltjes' volgen, waar de verkrachter 2 jaar cel krijgt. Wat betreft je video, die vrouw is een comuniste en strijdt tegen Islam met haar mondje, en God zal haar ondervragen over haar leugens.
Tu quoque is geen goede verdediging.
hahahahahaa is dat het enige wat je kon verzinnen?
Nou…Zeker weten dat het onrechtvaardig is om Mohammed te beschuldigen van pedofilie. Mag ik me even beeldend uitspreken? Wat is er verkeerd aan als een oude man van 56 jaar seks heeft met een baby van 9. Niks toch? Wat was er verkeerd aan dat hij de kleine beentjes van dit meisje uit elkaar duwde en zijn volwassen maar toch iets verschrompelde oude penis in de onvolgroeide vagina van Aisha duwde. Niets toch? Wat is er erg aan dat pijn gedaan moet hebben. Niets toch? Wat was er verkeerd aan dat Mohammed zwetend met zijn dikke lijf lag op het kleine lijfje van Aisha, en hijgend klaar kwam. Niets toch. Dit alles is zeker geen reden om Islam te verwerpen. Nee toch?
Niks toch, niks toch, niks toch hahaha lellie. Ik heb je al gezegd dat je hele stamboom pedofielen zijn als hij dat was. Jullie zijn echte huichelaars he, als wij homo's niet accepteren janken jullie van alle kanten en op elke forum, en volgens jullie is onze profeet een pedofiel en jullie zeggen, 'Dit kan niet' hahaha dubbele standaard. Waarom accepteren jullie al die miljoenen pedofielen die nu leven en die alleen kleine kinderen verkrachten? De trouwerij van Aicha, als zij nu hier was he, zij zou jullie allemal uitlachen, domme mensen. Kijk wat er op de wereld aan de hand is en waar jullie om huilen.
En daar gaat het dus om. jij vroeg waarom "wij" niet janken om wat er vroeger in het christendom gebeurde. Kijk naar wat ik vet gemaakt heb in je reply en je ziet waarom. Wat vroeger in het christendom gebeurde was vroeger. Er is niemand die een 3 of 9 jarig meisje trouwt, dat wordt (ook in het christendom) gezien als pedofilie. Moslims zien het niet als pedofilie maar vinden het normaal. In de islam IS er geen vroeger.....wat 1500 jaar geleden "normaal" was vinden moslims nog steeds''normaal" en volgen dan ook de gedragingen en gewoontes van een volk ver weg van 1500 jaar geleden. Over stiltstand gesproken. Ik vind het allemaal prima wanneer mensen willen leven zoals 1500 jaar geleden...maar....val daar een ander niet me lastig. DAAR gaat het om.
Afbeelding

Weet je wie dit is? Het is een 10 jarige Christelijke meisje uit Romenië, ze trouwt op die leeftijd. Jullie weten niks van de buitenwereld man, deze dingen gebeuren over de hele wereld, zelfs in Amerika liggen die mensen met zulke meisjes in bed, zonder trouwerij, nog erger. Waar jullie om janken is lucht, allemaal onzin. Als je 1 voorbeeldje hebt van iemand die gedwongen wordt om te trouwen, dan kom en schuif het naar voren. Als zij zelf instemmen, wat is jullie probleem? haha zielige mensen zijn jullie man, wake up. In Islam zal je niet iets vinden, dat tegen de menselijke natuur ingaat. Alles is goed en perfect, zonder tekortkomingen. Wie het daar niet mee eens is, is zelf ziek. Islam heeft geen donkere en schone kant, het is 1 pure en schone weg naar God, de Almachtig en de Heer der Werelden.

Koran 21:107. En Wij hebben jou (Mohammed) alleen gezonden als een genade voor de werelden.
"Alif Laam Raa. Dit is een Boek dat Wij aan jou hebben geopenbaard, zodat jij de mensen door het gebod van hun Heer uit de duisternis tot het licht zult brengen op het pad van de Almachtige, de Geprezene". (Qur'an 14:1).
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Bericht door Monique »

Battle_for_peace schreef:Afbeelding

Weet je wie dit is? Het is een 10 jarige Christelijke meisje uit Romenië, ze trouwt op die leeftijd.
Zo te zien is degene met wie ze trouwt van dezelfde leeftijd en geen vieze oude man van 50.
Wanneer mensen van DEZELFDE leeftijd trouwen maakt de leeftijd niet uit er is geen machtverschil!
Zie je nu echt niet het verschil tussen een trouwerij van een meisje van 9 met een jongen van 9 en een meisje van 9 met een man van 50.. ?
:shock:
Is een trouwerij van een jongen van 9 met een vrouw van 50 ook 'normaal"..?
Amorele atheistische nitwit
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Bericht door Manon »

2]. Een pedofiel zit achter kleuters aan, hij trouwt niet met oude vrouwen.
Hoeveel vrouwen had Mohammad?
OUDE vrouwen? Je hebt er geen idee van hoe OUD de vrouwen van je 55 jarige profeet waren hé Battletje?

Met uitzondering van de 25 jaar oudere en RIJKE Kahidjah, was er geen enkel vrouw OUD hoor. Zelfs degene "van middelbare leeftijd" die hij als huishoudster nam om voor zijn tweede vrouwke Aisha te zorgen en de rest van zijn kinderen was nog jonger dan hem. En de rest? "weduwen" tussen 17 en 32! OUDE vrouwen dus voor zo'n jonge knappe gast van tegen de zestig! moet kunnen!

En opofferen dat die man zich deed! Echt waar! Gewoon om al die oude wijven van straat te houden!

http://www.dutch.faithfreedom.org/forum ... ammed#8521 hier heb ik al de "oude" vrouwen van Mohammed stuk voor stuk beschreven aan de hand van halal islamitische bronnen.

--------------
Ach circe, wat moet ik je nou zeggen. Zo'n vraag had ik niet verwacht. Lees terug wat ik zei en je zult begrijpen dat Mohammad niet onrechtvaardig heeft gehandeld in zijn hele leven. Zij stemde zelf in, anders zou die trouwerij tegen de Qur'an in zijn gegaan, want je mag niemand dwingen om te trouwen. Als je zoiets voor mijn gezicht zou zeggen, zou ik me omdraaien en je nooit meer aankijken. Wat is dit voor iets? Gebruik tenminste normale woorden, dat is passender
.
Passender? Passender? Wat dacht je dat jouw oude geile profeet deed met het negenjarige kind? Met de poppen spelen?
En allemaal gaven ze hun "toestemming"? Natuurlijk! ook en vooral diegene wiens hele familie diezelfde dag door die oude geile bok werden afgeslacht! Geil dat ze stond zeg! Diezelfde nacht lag ze met de oude bok in bed! Ze kon geeneens wachten! Toestemming zeg je? Het mes op de keel ja!
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Gebruikersavatar
Battle_for_peace
Berichten: 331
Lid geworden op: di jan 10, 2006 4:57 pm

Bericht door Battle_for_peace »

OUDE vrouwen? Je hebt er geen idee van hoe OUD de vrouwen van je 55 jarige profeet waren hé Battletje? Met uitzondering van de 25 jaar oudere en RIJKE Kahidjah, was er geen enkel vrouw OUD hoor. Zelfs degene "van middelbare leeftijd" die hij als huishoudster nam om voor zijn tweede vrouwke Aisha te zorgen en de rest van zijn kinderen was nog jonger dan hem. En de rest? "weduwen" tussen 17 en 32! OUDE vrouwen dus voor zo'n jonge knappe gast van tegen de zestig! moet kunnen! En opofferen dat die man zich deed! Echt waar! Gewoon om al die oude wijven van straat te houden! http://www.dutch.faithfreedom.org/forum ... ammed#8521 hier heb ik al de "oude" vrouwen van Mohammed stuk voor stuk beschreven aan de hand van halal islamitische bronnen.

Al je moeite leidt tot niks, je doet zoveel moeite om Islam zwart te maken, maar hoe goed je ook je best doet, je acties en pogingen zijn zoals as op een rots op een regenachtige dag, er komt regen en storm en laat de rots kaal achter, alles voor niks. Die trouwerijen zijn gehouden en daar kan jij of ik niks aan veranderen. Wat jij hebt komt allemaal van Anti Islam sites en jij volgt ze tegen beter weten in. Je wilt Islam gewoon niet kennen, dan is dat jou probleem. De enige maagde vrouw van profeet Mohammad was Aicha en hij trouwde haar toen ze 9 was en hij ging vijf of zes jaar daarna met haar naar bed. Er zijn zelfs Hadith's die zeggen dat ze 18 was toen ze trouwde, maar dat zijn hadith's weet je. De meesten zijn pas lang na de dood van profeet Mohammad opgeschreven en genoteerd en ze gaan zo, 'Ik hoorde mijn vader zeggen, dat zijn vader zei dat zijn vader zei dat hij de profeet heeft horen zeggen...' we weten of ze betrouwbaar zijn of niet door naar de ketens van overleveraars te kijken. Waar jullie op willen aandringen is niks, willen jullie die trouwerij veranderen ofzo? Zo is het gegaan en als je mensen kent die het nu zo praktiseren dan noem namen.
Passender? Passender? Wat dacht je dat jouw oude geile profeet deed met het negenjarige kind? Met de poppen spelen? En allemaal gaven ze hun "toestemming"? Natuurlijk! ook en vooral diegene wiens hele familie diezelfde dag door die oude geile bok werden afgeslacht! Geil dat ze stond zeg! Diezelfde nacht lag ze met de oude bok in bed! Ze kon geeneens wachten! Toestemming zeg je? Het mes op de keel ja!
hahahaahahahahahaahhahahaaaa mijn dag kan niet meer stuk hahaha. Breng 1 Hadith waarin Aicha werd gedwongen om te trouwen hahahahhahahaha dit is je zoveelste leugen over deze man, schandeloos ga je door met je propaganda's en praat met manieren aub. God houdt niet van beledigende taal.
Zo te zien is degene met wie ze trouwt van dezelfde leeftijd en geen vieze oude man van 50. Wanneer mensen van DEZELFDE leeftijd trouwen maakt de leeftijd niet uit er is geen machtverschil! Zie je nu echt niet het verschil tussen een trouwerij van een meisje van 9 met een jongen van 9 en een meisje van 9 met een man van 50.. ? Is een trouwerij van een jongen van 9 met een vrouw van 50 ook 'normaal"..?
Oww dus nu gaat het niet meer om de leeftijd van Aciha, maar om de leeftijd van Mohammad? U moet praten met goede manieren, Mohammad was geen vieze opa. Wij moslims wassen onze handen, voeten, gezichten, oren, neuzen, monden en geslachtsdelen soms wel 5 keer per dag, voor iedere gebed als je naar de wc bent geweest. U hebt het over vroeger, noem namen van moslims die nu zo trouwen. Ook al doen ze het, wat is uw probleem? Gaat u ze nu ook verbieden om te trouwen? De man en vrouw stemmen allebei in, als Aicha niet wou trouwen had ze wel, 'Nee' gezegd en geklaagd. Ik zei al dat deze dingen te maken hebben met cultuur, in de Nederlandse cultuur kan het niet maar daar wel. Zoals jullie en wij geen zeeslakken of een octopus eten, in China is dat doodsnormaal.
"Alif Laam Raa. Dit is een Boek dat Wij aan jou hebben geopenbaard, zodat jij de mensen door het gebod van hun Heer uit de duisternis tot het licht zult brengen op het pad van de Almachtige, de Geprezene". (Qur'an 14:1).
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Bericht door Monique »

Battle_for_peace schreef:
Zo te zien is degene met wie ze trouwt van dezelfde leeftijd en geen vieze oude man van 50. Wanneer mensen van DEZELFDE leeftijd trouwen maakt de leeftijd niet uit er is geen machtverschil! Zie je nu echt niet het verschil tussen een trouwerij van een meisje van 9 met een jongen van 9 en een meisje van 9 met een man van 50.. ? Is een trouwerij van een jongen van 9 met een vrouw van 50 ook 'normaal"..?
Oww dus nu gaat het niet meer om de leeftijd van Aciha, maar om de leeftijd van Mohammad?
Je hebt geen enkel benul waar het om draait?
Het gaat NIET om de leeftijd van aisha en het gaat NIET om de leeftijd van mohammed.
Het gaat om het LEEFTIJDSVERSCHIL..!!!!!
Een pedofiel is iemand die VEEEEEEEEEL ouder is dan het kind.
Een meisje van 9 en een jongen van 11.....is die jongen een pedofiel?
NEE.
Een meisje van 9 en een man van 50....is die man een pedofiel..?
JAAAAAAAAAA

Snap je het nu?
U moet praten met goede manieren,
Les 1:
Ik MOET helemaal niets.. :wink:
Mohammad was geen vieze opa. Wij moslims wassen onze handen, voeten, gezichten, oren, neuzen, monden en geslachtsdelen soms wel 5 keer per dag, voor iedere gebed als je naar de wc bent geweest.
Ok, mohammed was een schoongewassen viespeuk. Zo goed?
U hebt het over vroeger,
Nee, ik heb het over het FEIT dat moslims helemaal NIETS verkeerd zien in sex tussen een 9 jarig kind en een 50 jarige man.
Je snapt er nog steeds helemaal niets van?
noem namen van moslims die nu zo trouwen. Ook al doen ze het, wat is uw probleem?
In het westen zijn ze er niet. Hier mag het namelijk niet.
In islamitische landen ken ik persoonlijk geen namen maar loop het nieuws maar na op internet en je komt de ophangingen tegen van meisjes die als kind getrouwd zijn, door "manlief" als hoer verhuurd zijn en nu opgehangen worden wegens "overspel".

Gaat u ze nu ook verbieden om te trouwen?
Kij, en dat is nu het grote verschil tussen de islam en mij: ik wil niemand ook maar iets verbieden.
De man en vrouw stemmen allebei in,
Mis. De man en het kindje gaan trouwen.
als Aicha niet wou trouwen had ze wel, 'Nee' gezegd en geklaagd.
Waar staat dat haar iets gevragd is?
Mohammed moest een of ander gebod van allah uit zijn grote toverhoed toveren om de vader van Aisha zo ver te krijgen om Aisha uit te huwelijken.
Laat zien waar staat dat haar gevraagd is dat ze wil trouwen?

Ik zei al dat deze dingen te maken hebben met cultuur,
Cultuur?
Het is toch onderdeel van de islam? mo was toch een profeet van de islam en niet van de cultuur?
in de Nederlandse cultuur kan het niet maar daar wel. Zoals jullie en wij geen zeeslakken of een octopus eten, in China is dat doodsnormaal.
Wanneer ze er mee zouden trouwen zou je een punt hebben.
Amorele atheistische nitwit
Gebruikersavatar
Battle_for_peace
Berichten: 331
Lid geworden op: di jan 10, 2006 4:57 pm

Bericht door Battle_for_peace »

Je hebt geen enkel benul waar het om draait?
Het gaat NIET om de leeftijd van aisha en het gaat NIET om de leeftijd van mohammed.
Het gaat om het LEEFTIJDSVERSCHIL..!!!!!
Een pedofiel is iemand die VEEEEEEEEEL ouder is dan het kind.
Een meisje van 9 en een jongen van 11.....is die jongen een pedofiel?
NEE.
Een meisje van 9 en een man van 50....is die man een pedofiel..?
JAAAAAAAAAA

Snap je het nu?

Ook al was hij dat, en dan? Wat wil je doen? He? Wat wou jij eraan doen? Je kan erom janken, maar wij doen het zo en een meisje zal nooit gedwongen worden om te trouwen, daar is toestemming voor nodig. En een vader die zijn dochter niet wilt uithuwelijken aan een man van 40 of 50, dat is dan zijn keuze, daar is niks mis mee. En als een meisje niet wilt trouwen tot haar 30ste, dat is haar zaak een vader mag haar niet dwingen, dat gaat tegen de Qur'an in en dat is ook nooit gebeurt. Waarom komt het zo hard aan bij jou, als een meisje en een oudere man met elkaar WILLEN trouwen? Wat is je probleem eigenlijk? Zoek a.u.b andere dingen waarmee je Islam zal kunnen aanvallen, want dit wordt niks, je verspilt jou en ons tijd. Iedereen deed het zo, dus is dit een reden dat Mohammad geen ware profeet was?

Koran 2:13. En wanneer hun wordt gezegd, 'Geloof, zoals andere mensen geloven', zeggen zij, 'Zullen wij geloven, zoals de dwazen hebben geloofd?' Zie toe! Zij zijn de dwazen, maar zij weten het niet.
"Alif Laam Raa. Dit is een Boek dat Wij aan jou hebben geopenbaard, zodat jij de mensen door het gebod van hun Heer uit de duisternis tot het licht zult brengen op het pad van de Almachtige, de Geprezene". (Qur'an 14:1).
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Bericht door Monique »

Battle_for_peace schreef:
Je hebt geen enkel benul waar het om draait?
Het gaat NIET om de leeftijd van aisha en het gaat NIET om de leeftijd van mohammed.
Het gaat om het LEEFTIJDSVERSCHIL..!!!!!
Een pedofiel is iemand die VEEEEEEEEEL ouder is dan het kind.
Een meisje van 9 en een jongen van 11.....is die jongen een pedofiel?
NEE.
Een meisje van 9 en een man van 50....is die man een pedofiel..?
JAAAAAAAAAA

Snap je het nu?

Ook al was hij dat, en dan? Wat wil je doen? He? Wat wou jij eraan doen? Je kan erom janken, maar wij doen het zo en een meisje zal nooit gedwongen worden om te trouwen, daar is toestemming voor nodig. En een vader die zijn dochter niet wilt uithuwelijken aan een man van 40 of 50, dat is dan zijn keuze, daar is niks mis mee. En als een meisje niet wilt trouwen tot haar 30ste, dat is haar zaak een vader mag haar niet dwingen, dat gaat tegen de Qur'an in en dat is ook nooit gebeurt. Waarom komt het zo hard aan bij jou, als een meisje en een oudere man met elkaar WILLEN trouwen? Wat is je probleem eigenlijk? Zoek a.u.b andere dingen waarmee je Islam zal kunnen aanvallen, want dit wordt niks, je verspilt jou en ons tijd. Iedereen deed het zo, dus is dit een reden dat Mohammad geen ware profeet was?
Je begrijpt er echt helemaal niets van.
Jij zou het dus doodnormaal vinden wanneer je zusje van 6 met een man van 50 trouwt?
Of..je broertje van 6 met een vrouw van 50?

Moet je horen, ik heb er geen enkel probleem mee dat dingen VROEGER zo gingen. Er zijn in de geschiedenis dingen gebeurd waarvan we nu (nu er veel meer kennis is) zeggen dat dat niet kon. Daarom worden er ook steeds wetten bijgesteld. Wanneer er meer kennis is over bepaalde dingen worden de wetten veranderd.
Vroeger kregen psychiatrische patienten stroomstoten e.d. Tegenowwrdig weten we dat dat niet goed is en zijn er andere wegen ingeslagen. Dat is meegaan met de tijd en de kennis.

In de islam gebeurt dat niet.
Het maakt allemaal geen bal uit wat de kennis van tegenwoordig is. Als in de koran stat dat zwaartekracht neit bestaat...dan bestaat zwaartekracht ook niet. Punt uit.
Het gaat niet om het "zwartmaken" van de islam; dat doen moslims veel beter dan kafir.
Het gaat om het FEIT dat moslims van tegenwoordig (21e eeuw) nog steeds de levenswijze, wetenschap, handelwijze en "cultuur" van 1500 jaar geleden als het ultieme zien.
Niets van wat er toen gebeurde is tegenwoordig "fout".
Omdat 1500 jaar geleden oude mannen met kinderen trouwden moet dat nu ook kunnen.

Stel je voor dat iedereen op deze aarde dezelfde instelling zou hebben als moslims. Dan zaten we nu nog in het stenen tijdperk met berenvellen in een grot te kleumen.
Het draait alleen maar om "verandering". De wereld verandert, mensen verandert, kennis verandert..alles verandert....alleen de islam en moslims zijn hetzelfde als 1500 jaar geleden.
Dat gaat toch fout?
Amorele atheistische nitwit
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89874
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Je wilt Islam gewoon niet kennen, dan is dat jou probleem. De enige maagde vrouw van profeet Mohammad was Aicha en hij trouwde haar toen ze 9 was en hij ging vijf of zes jaar daarna met haar naar bed. Er zijn zelfs Hadith's die zeggen dat ze 18 was toen ze trouwde, maar dat zijn hadith's weet je.
Aisha speelde met poppen.
Ja toen ze nog niet in het pubertijd was, maar de profeet had pas jaren later seksueel gemeenschap met haar. Luister, ik heb genoeg gepraat over dit met die vrouwen, lees daar. Geen zin om elke keer uitleg te geven aan iedereen hier.
Er bestaat nu Saheeh Bukharie en Saheeh Muslim bijvoorbeeld, wat daarin staat is waar maar nooit 100% zoals de Qur'an.
Ik ben blij dat ik de hadiths van Muslim mag gebruiken Battle.
Ik word trouwens ook een beetje verdrietig dat ik steeds maar voor Moslims hadiths moet opzoeken om mijn gelijk te krijgen.

Book 008, Number 3310:
'A'isha (Allah be pleased with her) reported: Allah's Apostle (may peace be upon him) married me when I was six years old, and I was admitted to his house when I was nine years old.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Battle_for_peace
Berichten: 331
Lid geworden op: di jan 10, 2006 4:57 pm

Bericht door Battle_for_peace »

Je begrijpt er echt helemaal niets van.
Jij zou het dus doodnormaal vinden wanneer je zusje van 6 met een man van 50 trouwt?
Of..je broertje van 6 met een vrouw van 50?

Moet je horen, ik heb er geen enkel probleem mee dat dingen VROEGER zo gingen. Er zijn in de geschiedenis dingen gebeurd waarvan we nu (nu er veel meer kennis is) zeggen dat dat niet kon. Daarom worden er ook steeds wetten bijgesteld. Wanneer er meer kennis is over bepaalde dingen worden de wetten veranderd.
Vroeger kregen psychiatrische patienten stroomstoten e.d. Tegenowwrdig weten we dat dat niet goed is en zijn er andere wegen ingeslagen. Dat is meegaan met de tijd en de kennis.

In de islam gebeurt dat niet.
Het maakt allemaal geen bal uit wat de kennis van tegenwoordig is. Als in de koran stat dat zwaartekracht neit bestaat...dan bestaat zwaartekracht ook niet. Punt uit.
Het gaat niet om het "zwartmaken" van de islam; dat doen moslims veel beter dan kafir.
Het gaat om het FEIT dat moslims van tegenwoordig (21e eeuw) nog steeds de levenswijze, wetenschap, handelwijze en "cultuur" van 1500 jaar geleden als het ultieme zien.
Niets van wat er toen gebeurde is tegenwoordig "fout".
Omdat 1500 jaar geleden oude mannen met kinderen trouwden moet dat nu ook kunnen.

Stel je voor dat iedereen op deze aarde dezelfde instelling zou hebben als moslims. Dan zaten we nu nog in het stenen tijdperk met berenvellen in een grot te kleumen.
Het draait alleen maar om "verandering". De wereld verandert, mensen verandert, kennis verandert..alles verandert....alleen de islam en moslims zijn hetzelfde als 1500 jaar geleden.
Dat gaat toch fout?
Islam verandert niet, de regels zijn nooit achterlijk, het zijn de beste regels en gelden tot de Dag des Oordeels. Als jullie van het dak springen, wij zullen jullie niet volgen. In Nederland trouwen meisjes niet op hun 9e, in die landen wel. Niet alleen in moslimlanden, ook in andere landen is het zo. Problemen mee? Wat is jou probleem man, als ZIJ DAT WILLEN dan wie ben jij? Wil je ze tegenhouden? Ga maar.
Ik ben blij dat ik de hadiths van Muslim mag gebruiken Battle.
Ik word trouwens ook een beetje verdrietig dat ik steeds maar voor Moslims hadiths moet opzoeken om mijn gelijk te krijgen. Book 008, Number 3310: 'A'isha (Allah be pleased with her) reported: Allah's Apostle (may peace be upon him) married me when I was six years old, and I was admitted to his house when I was nine years old.
Saheeh Muslim mag je gebruiken, ook daar zitten een paar dingetjes waar jullie het niet mee eens zullen zijn, maar dat is jullie probleem en niet ons probleem. In die Hadith's staat dat ze trouwde op haar 6de en bij hem mogt wonen op haar 9e en seksueel gemeenschap hadden ze jaren later. Wanneer houdt deze discusie nou eens op man? Wat willen jullie bereiken? Islam veranderen? Try it, wij zullen Islam niet veranderen om anderen blij te maken. Als zij willen trouwen en jullie houden ze tegen dan zijn jullie de pest en niet zij.
"Alif Laam Raa. Dit is een Boek dat Wij aan jou hebben geopenbaard, zodat jij de mensen door het gebod van hun Heer uit de duisternis tot het licht zult brengen op het pad van de Almachtige, de Geprezene". (Qur'an 14:1).
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Bericht door Monique »

Ok, B4P, ik zal het anders proberen.
Meisjes trouwen in sommige landen wanneer ze 9 jaar oud zijn.
Ik neem aan dat dat is met veel oudere (volwassen) mannen. Een jongen van 9 zal geen "vrouw" kunnen onderhouden.

Ik vraah mij dan af wat de reden is van zo'n huwelijk van een 50 jarige man met een 9 jarig meisjes.
Is dat op geestelijke basis, hun persoonlijkheden, interesses es intellectueel niveau komen zo goed overeen dat ze uitstekende partners zijn?
Is dat op lichamelijke basis? De hormonen van het 9 jarige meisje gieren door haar lichaam wanneer ze deze aantrekkelijke man ziet en ze wil hem constant bespringen en vice versa?

Wat is de basis van een dergelijk "huwelijk".?
Amorele atheistische nitwit
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89874
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Onze huis imam Battle of Peace schrijft...
Islam verandert niet, de regels zijn nooit achterlijk, het zijn de beste regels en gelden tot de Dag des Oordeels. Als jullie van het dak springen, wij zullen jullie niet volgen. In Nederland trouwen meisjes niet op hun 9e, in die landen wel. Niet alleen in moslimlanden, ook in andere landen is het zo. Problemen mee? Wat is jou probleem man, als ZIJ DAT WILLEN dan wie ben jij? Wil je ze tegenhouden? Ga maar.
Nee, inderdaad… Islam veranderd niet…
Daarom is het onze taak om de verrotte regels van de Islam ten kaak te stellen.

Zoals bijvoorbeeld dat het belangrijk is dat iedereen in het vrije westen deze beroemde uitspraak van tabari gelezen moet hebben.

Tabari IX:69 “Killing disbelievers is a small matter to us.”
Het vermoorden van ongelovige gaat ons gemakkelijk af…

Dit is de islam jongeman..
Je kunt er een suikerlaagje op smeren zodat het allemaal wat minder erg lijkt , maar de kern van Islam is…..

“Killing disbelievers is a small matter to us.”

Saheeh Muslim mag je gebruiken, ook daar zitten een paar dingetjes waar jullie het niet mee eens zullen zijn, maar dat is jullie probleem en niet ons probleem. In die Hadith's staat dat ze trouwde op haar 6de en bij hem mogt wonen op haar 9e en seksueel gemeenschap hadden ze jaren later. Wanneer houdt deze discusie nou eens op man? Wat willen jullie bereiken? Islam veranderen? Try it, wij zullen Islam niet veranderen om anderen blij te maken. Als zij willen trouwen en jullie houden ze tegen dan zijn jullie de pest en niet zij.
Ik mag geloof ook Bukhari gebruiken.
In deze hadith kan je lezen dat Aisha 9 jaar was, toen Mohammed seks met haar had.

Sahih Bukhari Volume 7, Book 62, Number 88
Narrated 'Ursa:
The Prophet wrote the (marriage contract) with 'Aisha while she was six years old and consummated his marriage with her while she was nine years old and she remained with him for nine years (i.e. till his death).


Waarom maken wij ons druk over het feit dat Mohammed seks had met een 9 jarig kind.
Ik zal het je vertellen Battle…
Moslims beschouwen Mohammed als een perfect mens, en een voorbeeld voor alle tijden.
Dus ook voor deze tijd. ( daar zijn we het toch over eens? )
Omdat hij zo perfect was had hij moeten weten dat seks met een jong kind van 9 jaar verkeerd was. Hij is immers een voorbeeld voor de mensheid, en niet alleen voor zijn tijd, maar ook nog eens voor eeuwig en altijd?
Wij weten nu dat seks met een klein kind niet goed is, en daarom, omdat Mohammed als perfect mens dit had moeten weten, mogen we hem nu op zijn tekortkomingen veroordelen.

Je kunt in de volgende hadith lezen dat de vader van Aisha helemaal niet zo blij was dat Mohammed om de hand van zijn dochter kwam vragen.
De goede man probeerde nog om Mohammed van gedachte te laten veranderen door te zeggen…
“maar ik ben toch je broer? “
Dat verzoek maakte geen indruk op pedofiel Mohammed want hij wilde zijn zin doordrijven.
Hij zou en moest met het meisje trouwen.
Wat wij willen bereiken met ons gedram is om lezers van deze site de immorele kant van de islam te laten zien Batteltje…..

Sahih Bukhari 7.18
Narrated 'Ursa:
The Prophet asked Abu Bakr for 'Aisha's hand in marriage. Abu Bakr said "But I am your brother." The Prophet said, "You are my brother in Allah's religion and His Book, but she (Aisha) is lawful for me to marry."


Mmmmmmmmmm, Islam is peace........

“Killing disbelievers is a small matter to us.”
Laatst gewijzigd door Ariel op ma jan 23, 2006 12:48 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
weda
Berichten: 948
Lid geworden op: wo feb 11, 2004 10:39 am
Locatie: haar
Contacteer:

Bericht door weda »

vanaf nu verander ik de naam van battle for peace in: battle for pedophile.
wat is allah toch geweldig: bij mij heeft ie de oren en ogen afgesloten en bij de moslims het verstand.
Gebruikersavatar
Battle_for_peace
Berichten: 331
Lid geworden op: di jan 10, 2006 4:57 pm

Bericht door Battle_for_peace »

Nee, inderdaad… Islam veranderd niet… Daarom is het onze taak om de verrotte regels van de Islam ten kaak te stellen.
Je wilt Islam aanpassen, je kan niet eens je veters strikken
Zoals bijvoorbeeld dat het belangrijk is dat iedereen in het vrije westen deze beroemde uitspraak van tabari gelezen moet hebben. Tabari IX:69 “Killing disbelievers is a small matter to us.” Het vermoorden van ongelovige gaat ons gemakkelijk af… Dit is de islam jongeman..

Dat is islam jongeman ahahaha welke tabari is dat? Heeft Tabarie die hadith goed of zwak verklaard? Wat is de context ervan? Wie zei het? Wat is the chain of narrators? haha die ding heb je gekopierd van prophet of doom, geschreven door iemand wiens boek het verplicht om jullie en jullie kinderen af te slachten, als jullie niet Christendom volgen haha hier is een beetje antwoord op zijn boekje

http://www.answering-christianity.com/p ... buttal.htm
Ik mag geloof ook Bukhari gebruiken. In deze hadith kan je lezen dat Aisha 9 jaar was, toen Mohammed seks met haar had.

jullie lijken net van die zielige babies die janken, wat je ze ook geeft ze stoppen niet voordat je iets in hun monden stopt haha. Jongen, zet dit in je hoofd, 'Islam is Islam, het is zo gegaan en het gebeurt nog steeds in die landen, niet alleen Islamitishe landen, en als zij beiden willen trouwen, wat kan dat jou nou schelen? Wat kan het jou schelen? We verkrachten niemand, als dat gebeurde dan zouden wij zelf gestenigd worden, jullie janken om niks'.
vanaf nu verander ik de naam van battle for peace in: battle for pedophile.

Jij ben een grote fool jij, een pedofiel zit achter kinderen aan, hoeveel oudere vrouwen had Mohammad?
Je kunt in de volgende hadith lezen dat de vader van Aisha helemaal niet zo blij was dat Mohammed om de hand van zijn dochter kwam vragen. De goede man probeerde nog om Mohammed van gedachte te laten veranderen door te zeggen…“maar ik ben toch je broer? “ Dat verzoek maakte geen indruk op pedofiel Mohammed want hij wilde zijn zin doordrijven. Hij zou en moest met het meisje trouwen. Wat wij willen bereiken met ons gedram is om lezers van deze site de immorele kant van de islam te laten zien Batteltje….. Sahih Bukhari 7.18 Narrated 'Ursa: The Prophet asked Abu Bakr for 'Aisha's hand in marriage. Abu Bakr said "But I am your brother." The Prophet said, "You are my brother in Allah's religion and His Book, but she (Aisha) is lawful for me to marry."
Abu Bakr, deze man zou nooit iets weigeren voor profeet Mohammad, nooit. Op een keer liepen zij buiten en Abu Bakr rende van links naar recht, van links naar voren, van voor hem naar achter hem etc. en profeet Mohammad zei, 'Wat doe jij?' hij zei, 'Als ik voor je sta dan ben ik bang dat je van achteren zal worden aangevallen, dus ren ik snel achter je en als ik achter je ben wordt ik bang dat iemand je van rechts zal aanvallen, dus ren ik gelijk daarheen etc'. Zijn geloof was zoooooo sterk he, de beste man na profeet Mohammad was hij. Iedere vriend van profeet Mohammad zou zijn leven willen opofferen voor hem, zelfs de moslims van nu zouden dat doen, dat is de liefde die God in onze harten heeft geplaatst voor hem. Abu Bakr dagt dat zo'n huwelijk niet kon want hij zag hem als een broer, niemand klaagde over haar leeftijd. Kijk jullie dan, allemaal streven jullie ernaar om Islam onderuit te halen, maar ik wil jullie herineren dat leugens nooit de waarheid onderuit hebben gehaald en dat zal ook nooit gebeuren, Islam zal zegevieren of je dat nou wilt ofniet.
"Alif Laam Raa. Dit is een Boek dat Wij aan jou hebben geopenbaard, zodat jij de mensen door het gebod van hun Heer uit de duisternis tot het licht zult brengen op het pad van de Almachtige, de Geprezene". (Qur'an 14:1).
weda
Berichten: 948
Lid geworden op: wo feb 11, 2004 10:39 am
Locatie: haar
Contacteer:

Bericht door weda »

B4Pedophile,

even een vraag. jullie idioten mogen geen vrienden zijn met joden en christenen. dat lees ik in de koran.

stel, (ik weet dat dit jouw leuk in de oren gaat klinken) dat er geen joden meer zijn. een cultuur/religie/beschaving kan helemaal uitgeroeid worden door bv natuurrampen etc. stel (ik hoop dat de joden blijven) dat er op aarde geen enkele jood of christen is, dan betekent dat de vers uit de koran (van de haatzaaiende allah) overbodig is.

mijn vraag: waarom zou de koran dan universeel en voor altijd zijn.

b4pedophle, doe je best om deze vraag te beantwoorden. ik lees jouw idiote anwtoord morgen.
wat is allah toch geweldig: bij mij heeft ie de oren en ogen afgesloten en bij de moslims het verstand.
FW
Berichten: 39
Lid geworden op: ma jan 23, 2006 8:57 am
Locatie: Nijmegen

Bericht door FW »

Battle_for_peace schreef:Je wilt Islam aanpassen (...)
Islam aanpassen? Islam gaat uiteindelijk gewoon verdwijnen, net als het geloof in de Egyptische goden, het geloof in de Romeinse goden...

Maar we willen uiteraard dat proces wel helpen versnellen.
'Met of zonder religie heb je goede mensen die goede dingen doen, en slechte mensen die slechte dingen doen. Maar om goede mensen slechte dingen te laten doen, heb je religie nodig.’

Steven Weinberg
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Bericht door Manon »

Jij ben een grote fool jij, een pedofiel zit achter kinderen aan, hoeveel oudere vrouwen had Mohammad?
Welgeteld één (1) : een oudere rijke weduwe van 40 toen hij 25 was! Tegenwoordig noemen we jonge gasten die het met oudere RIJKE vrouwen doen "gigolo's".

Dat Kahidja Mohammed zèlf heeft gevraagd te trouwen is ook zo'n goei! Gigolo's hoef je ook maar gewoon te telefoneren.
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Bericht door Monique »

Monique schreef:Ok, B4P, ik zal het anders proberen.
Meisjes trouwen in sommige landen wanneer ze 9 jaar oud zijn.
Ik neem aan dat dat is met veel oudere (volwassen) mannen. Een jongen van 9 zal geen "vrouw" kunnen onderhouden.

Ik vraah mij dan af wat de reden is van zo'n huwelijk van een 50 jarige man met een 9 jarig meisjes.
Is dat op geestelijke basis, hun persoonlijkheden, interesses es intellectueel niveau komen zo goed overeen dat ze uitstekende partners zijn?
Is dat op lichamelijke basis? De hormonen van het 9 jarige meisje gieren door haar lichaam wanneer ze deze aantrekkelijke man ziet en ze wil hem constant bespringen en vice versa?

Wat is de basis van een dergelijk "huwelijk".?
Antwoord aub?
Amorele atheistische nitwit
Gebruikersavatar
Battle_for_peace
Berichten: 331
Lid geworden op: di jan 10, 2006 4:57 pm

Bericht door Battle_for_peace »

Waarom zou de koran dan universeel en voor altijd zijn.
Ik ga je eerst een paar voorbeeldjes geven over hoe exact de Qur'an is over zaken, ik ga zometteen in op je vragen.

[1].
Koran 4:157. En om hun zeggen: "Wij hebben de Messias, Jezus, zoon van Maria, de boodschapper van God gedood", maar zij doodden hem niet, noch kruisigden zij hem.

Als hier stond, 'En om hun zeggen: "Wij hebben Jezus de zoon van God gedood", maar zij doodden hem niet, noch kruisigden zij hem'' dan zou het betekenen dat hij wel God's zoon was, en dat gaat sterk tegen de Qur'an in. Zo'n kleine foutje en alles is fout.

[2].
Koran 63:1. Wanneer de huichelaars tot u komen, zeggen zij: "Wij getuigen dat gij inderdaad de boodschapper van God zijt." God weet dat gij Zijn boodschapper zijt, en God getuigt dat de huichelaars inderdaad leugenaars zijn.

Als er stond, 'De huichelaars zeggen, ''Wij getuigen dat jij de boodschapper van God bent' God getuigt dat zij leugenaars zijn!'' dan zou het betekenen dat Mohammad geen boodschapper van God zou zijn, want de huichelaars zeiden het en God zegt dat ze liegen, toch? Snap je?

[3].
Koran 23:1. Waarlijk, de ware gelovigen slagen.
2. Degenen die nederig zijn in hun gebeden.

Als er stond, 'De ware gelovigen slagen, zij zijn altijd nederig in hun gebeden' dan zou iemand kunnen zeggen, 'Ik ken iemand die nederig is in zijn gebeden en 5 keer per dag bidt, en hij steelt, verkracht en doodt mensen, dus hij slaagt en gaat naar het Paradijs volgens de Qur'an, de Qur'an heeft gelogen'. Nee, lees de Qur'an vers opnieuw, elke lettertje is een openbaring van God, er staat niet dat iedereen die nederig is in zijn gebeden zal slagen, als dat er stond dan zou de Qur'an bewezen fals zijn. Er staat de gelovigen die nederig zijn in hun gebeden zullen slagen. Dus er staat niet dat iedereen die nederig is in zijn gebeden zal slagen. Als dat ene woordje erbij stond, de hele Qur'an was fout. God kiest de beste woorden, en Hij weet dan er mensen zijn die zulke dingen zullen zoeken.

[4].
Koran 3:59. Voorzeker, het geval van Jezus is bij God hetzelfde als dat van Adam. Hij schiep hem uit stof en zei: "Wees" en hij werd.

Als je het zo leest, zie je geen problemen, alles lijkt goed er staat dat de schepping van Jezus en Adam bij God hetzelfde is. Maar er is meer, als je de naam van Jezus in de Qur'an optelt dan komt zijn naam 25 keer daarin voor, en als je Adam's naam optelt ook 25 keer. Dus niet alleen de Schepping is hetzelfde, ze zijn ook zoveel keren vermeldt. En als je van het begin van de Qur'an tot die vers leest, zal je zien dat Adam en Jezus hetzelfde aantal keren worden genoemd tot die vers, dat is 7 keer.

[5]. Qur'an codes
Woord Aantal keren vermeldt
Deze wereld 115×
Het Hiernamaals 115×

Engelen 88×
Duivelen 88×

Leven 145×
Dood 145×

Man 24×
Vrouw 24×

Mensen 50×
Boodschappers 50×

Iblies 11×
Toevlucht tegen Iblies 11×

Ellende 75×
Dankbaarheid 75×

Uitgeven 73×
Tevredenheid 73×

Misleide mensen 17×
Dode mensen 17×

Moslims 41×
Jihaad 41×

Magie 60×
Misleiding 60×

Aalmoes 32×
Beloning 32×

Tong 25×
Preek 25×

Moeilijke tijden 114×
Geduld 114×

Mohammad
Shariah

Dag 365×
Maand 12×

Welke woestijn Arabier kan zoiets maken? Er zijn veel meer voorbeelden te geven, dit was even kort, ik ga zo antwoordden op je vraag. Hiermee is bewezen dat Mohammad nooit die boek geschreven kon hebben, en dat het een boek is voor altijd en voor iedere zoeker naar kennis in elke tijd en elke plaats.
"Alif Laam Raa. Dit is een Boek dat Wij aan jou hebben geopenbaard, zodat jij de mensen door het gebod van hun Heer uit de duisternis tot het licht zult brengen op het pad van de Almachtige, de Geprezene". (Qur'an 14:1).
nina
Berichten: 1884
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 10:53 pm

Bericht door nina »

circe schreef:
Jij ben een grote fool jij, een pedofiel zit achter kinderen aan, hoeveel oudere vrouwen had Mohammad?
Welgeteld één (1) : een oudere rijke weduwe van 40 toen hij 25 was! Tegenwoordig noemen we jonge gasten die het met oudere RIJKE vrouwen doen "gigolo's".

Dat Kahidja Mohammed zèlf heeft gevraagd te trouwen is ook zo'n goei! Gigolo's hoef je ook maar gewoon te telefoneren.
Nou, je vergeet er nog een, Sauda bint Zama. Die moest het huishouden doen en voor de kleine Aisha zorgen, de baby- echtgenote die nog zo jong was dat ze nog niet voor zichzelf kon zorgen.

Mohammed was niet verplicht seks te hebben met Sauda. Daar was hij onderuit gekomen door haar te dreigen met verstoting. Aangezien oudere weduwen zonder familie geen overlevingskansen hebben in het islamitisch paradijs, moest ze wel ingaan op het 'aanbod' gratis huishoudster zonder seks te worden. Een 'offer she couldn't refuse', zal ik maar zeggen. :wink:
Gebruikersavatar
Battle_for_peace
Berichten: 331
Lid geworden op: di jan 10, 2006 4:57 pm

Bericht door Battle_for_peace »

B4Pedophile, even een vraag. jullie idioten mogen geen vrienden zijn met joden en christenen. dat lees ik in de koran. stel, (ik weet dat dit jouw leuk in de oren gaat klinken) dat er geen joden meer zijn. een cultuur/religie/beschaving kan helemaal uitgeroeid worden door bv natuurrampen etc. stel (ik hoop dat de joden blijven) dat er op aarde geen enkele jood of christen is, dan betekent dat de vers uit de koran (van de haatzaaiende allah) overbodig is. mijn vraag: waarom zou de koran dan universeel en voor altijd zijn. b4pedophle, doe je best om deze vraag te beantwoorden. ik lees jouw idiote anwtoord morgen.
Koran 5:5. En geoorloofd zijn voor u kuise, gelovige vrouwen en kuise vrouwen uit het midden dergenen, wie het Boek was gegeven vóór u.

OK jood, lees deze vers, er staat dus dat het voor ons geoorloofd is om met de Joden en Christelijke vrouwen te trouwen, maar hoeft niet. Als je met ze trouwt magje volgens profeet Mohammad hun nooit tegenhouden om naar de kerk te gaan en je moet ze behandelen zoals je je eigen vrouw hoort te behandelen. Als zij afgodenaanbidden dan mogen we niet met ze trouwen, tegenwoordig zijn er bijna geen Christenen meer die niet Jezus of de geest naast God aanbidden, als ze dat doen dan mogen we ook niet met hun trouwen staat in hoofdstuk 2 vers 221. Het punt is dat er toestemming is gegeven, moet niet, als je niet wilt of ze zijn er niet, no problem dan doe je het niet. Nergens wordt het verplicht, als het was verplicht dan had je een punt, maar zoals die dingen die ik je in mijn vrorige post gaf is dit zo eentje. Zoals slavernij, de Qur'an spoort aan om slaven te bevrijden en verbiedt het niet zolang je ze zoals je familie behandelt, dus er is toestemming maar niemand doet het. Er wordt over gesproken maar niemand heeft ze meer, daarom staan er andere dingen bij, voor mensen die geen slaven hebben of voor tijden waarin geen slaven zullen zijn. Lees deze mooie hadith.

Toen we naast de Profeet zaten kwam er een man aan en zei, 'O Allah's Boodschapper! Ik ben vernietigd!'. De Boodschapper van Allah vroeg wat er aan de hand was met hem, hij zei, 'Ik heb sexueel gemeenschap gehad met mijn vrouw, terwijl ik aan het vasten was'. De Profeet, vrede zij met hem, zei, 'Kan je een slaaf bevrijden?' Hij had het niet. Toen zei de Profeet, 'Kan je twee volledige maanden vasten?' Hij kon dat niet. Toen zei de Profeet, 'Kan je zestig armen voeden?' Hij zei nee. De Profeet werd stil en wij ook. Op dat moment kwam er iemand binnen met een mand dadels naar de Profeet toe. Hij vroeg, 'Waar is de vraagsteller?' Hij antwoordde, 'Hier ben ik' Dus de Profeet zei tegen hem, 'Neem deze mand en geef het als liefdadigheid'. Hij zei, 'Moet ik het geven aan iemand die armer is dan ik? Bij Allah! Er is geen familie tussen deze twee bergen [Van Madina] die armer is dan ik' De Profeet glimlachte tot zijn tanden zichtbaar werden en zei, 'Voed je familie ermee'. [Overgeleverd in Sahih Bukharie 031/157].

Dus profeet Mohammad gaf hem andere keuzes, voor hem en mensen die na zijn tijd komen, wat zij moeten doen als ze geen slaven meer hebben. Zo worden ook andere dingen genoemd in de Qur'an, als je zo en zo'n zonde begaat, laat slaaf vrij, heb je niet? Doe dan dat en dat en dat etc.
Islam aanpassen? Islam gaat uiteindelijk gewoon verdwijnen, net als het geloof in de Egyptische goden, het geloof in de Romeinse goden. Maar we willen uiteraard dat proces wel helpen versnellen.
hahaha farao's hadden pyramides, anderen hadden kastelen, anderen bouwden huizen uit de bergen, anderen leefden in Maya's en anderen leven wolkenkrabbers, ze eindigen allemaal hetzelfde. In de Qur'an is dat beloofd, en God breekt nooit Zijn beloftes. Profeet Mohammad had gezegd dat het Uur niet zal komen totdat mensen hoge gebouwen zullen bouwen, muziek normaal zou worden, homosekualiteit normaal wordt, het een schande wordt als je Islam volgt etc. dus het Uur is nabij, daar is geen twijfel meer aan. Lees deze link voor grote tekenen van het uur die uitkwamen

http://www.harunyahya.com/books/faith/s ... 3a.php#101
Welgeteld één (1) : een oudere rijke weduwe van 40 toen hij 25 was! Tegenwoordig noemen we jonge gasten die het met oudere RIJKE vrouwen doen "gigolo's". Dat Kahidja Mohammed zèlf heeft gevraagd te trouwen is ook zo'n goei! Gigolo's hoef je ook maar gewoon te telefoneren.
Zometteen bedenken jullie een woord voor trouwen op gelijke leeftijd haha hou op met dit onzin
Ok, B4P, ik zal het anders proberen. Meisjes trouwen in sommige landen wanneer ze 9 jaar oud zijn. Ik neem aan dat dat is met veel oudere (volwassen) mannen. Een jongen van 9 zal geen "vrouw" kunnen onderhouden. Ik vraah mij dan af wat de reden is van zo'n huwelijk van een 50 jarige man met een 9 jarig meisjes. Is dat op geestelijke basis, hun persoonlijkheden, interesses es intellectueel niveau komen zo goed overeen dat ze uitstekende partners zijn?
Is dat op lichamelijke basis? De hormonen van het 9 jarige meisje gieren door haar lichaam wanneer ze deze aantrekkelijke man ziet en ze wil hem constant bespringen en vice versa? Wat is de basis van een dergelijk "huwelijk"?
Profeet Mohammad trouwde haar niet omdat ze mooi was, er waren genoeg andere vrouwen te krijgen. De redenen moet je aan een Imam vragen, die heeft er vast wel iets over gelezen. 105% van deze forum gaat over die huwelijk hahaha O MENS laat me met rust een keer haha het was en is normaal in die landen, het is normaal als zij dat willen, wie zijn wij om ze tegen te houden?
Laatst gewijzigd door Battle_for_peace op di jan 24, 2006 1:21 am, 1 keer totaal gewijzigd.
"Alif Laam Raa. Dit is een Boek dat Wij aan jou hebben geopenbaard, zodat jij de mensen door het gebod van hun Heer uit de duisternis tot het licht zult brengen op het pad van de Almachtige, de Geprezene". (Qur'an 14:1).
FW
Berichten: 39
Lid geworden op: ma jan 23, 2006 8:57 am
Locatie: Nijmegen

Bericht door FW »

Ik ben begonnen te tellen hoe vaak de woordjes 'de' en 'het' in de koran voorkomen, maar ik ben de tel kwijtgeraakt.

Kun jij dat opnieuw voor me doen, de komende weken, tussen je examens door? En kun je me dan ook uitleggen wat de uitkomst te betekenen heeft?
'Met of zonder religie heb je goede mensen die goede dingen doen, en slechte mensen die slechte dingen doen. Maar om goede mensen slechte dingen te laten doen, heb je religie nodig.’

Steven Weinberg
Gebruikersavatar
Battle_for_peace
Berichten: 331
Lid geworden op: di jan 10, 2006 4:57 pm

Bericht door Battle_for_peace »

Ik ben begonnen te tellen hoe vaak de woordjes 'de' en 'het' in de koran voorkomen, maar ik ben de tel kwijtgeraakt. Kun jij dat opnieuw voor me doen, de komende weken, tussen je examens door? En kun je me dan ook uitleggen wat de uitkomst te betekenen heeft?

ha ha ha die zullen we onthouden :?
Je wilt het niet weten he, het woord dag staat er 365× in en 1 jaar heeft 365 dagen. De maand staat er 12× in en 1 jaar heeft 12 maanden. Toeval? Man en vrouw, Leven en dood allebei komen ze evenveel aantal keren voor, toeval? Wat toeval? Als een muntje 99 van de 100 keren op kop valt, kan het geen toeval zijn. Deze codes zijn strakke feiten en met de computers berekend, paar jaar geleden, er zijn veel meer dingen ontdekt in mijn boek. Let op deze 'Allah' die in het Arabish wordt gevormd, als je de Qur'an aantal verzen en hoofdstukken in een grafiek zet.

AfbeeldingAfbeelding

Koran 39:1. De openbaring van dit Boek is van God, de Almachtige, de Alwijze.
"Alif Laam Raa. Dit is een Boek dat Wij aan jou hebben geopenbaard, zodat jij de mensen door het gebod van hun Heer uit de duisternis tot het licht zult brengen op het pad van de Almachtige, de Geprezene". (Qur'an 14:1).
FW
Berichten: 39
Lid geworden op: ma jan 23, 2006 8:57 am
Locatie: Nijmegen

Bericht door FW »

Battle_for_peace schreef:Als een muntje 99 van de 100 keren op kop valt, kan het geen toeval zijn.
Ja, dat kan het wel. Als er maar genoeg mensen met muntjes gaan gooien, is het zelfs waarschijnlijk dat dat eens voorkomt - en er staan nogal wat woorden in de koran, vind je niet? (Bovendien, als het geen toeval is, dan is dat manipulatie. En de koran is nu eenmaal een bijelkaargemanipuleerd boek. Geeft niet, hoor, dat is de bijbel ook).

Trouwens, wat is die allah van je voor een bizarre sadist dat hij bijna niet te vinden codes in de koran verstopt als bewijsmateriaal, bewijsmateriaal dat alleen met computerprogramma's te vinden is, en vervolgens iedereen die dat bewijsmateriaal niet gevonden heeft en daardoor niet overtuigd raakte, voor eeuwig laat branden in de hel?

Je hebt me tenminste ergens van overtuigd: als de koran daadwerkelijk van allah zou komen, dan is allah een gewetenloze maniak.

Dit alles onder de voorlopige aanname dat je beweringen voor één keertje waar zijn.
Laatst gewijzigd door FW op di jan 24, 2006 3:35 am, 1 keer totaal gewijzigd.
'Met of zonder religie heb je goede mensen die goede dingen doen, en slechte mensen die slechte dingen doen. Maar om goede mensen slechte dingen te laten doen, heb je religie nodig.’

Steven Weinberg
Sjeng
Berichten: 5515
Lid geworden op: di dec 07, 2004 3:52 am

Bericht door Sjeng »

Battle_for_peace schreef:AfbeeldingAfbeelding

Koran 39:1. De openbaring van dit Boek is van God, de Almachtige, de Alwijze.
haha, heerlijk die bijgelovigheid. Alleen jammer dat veel moslims deze pesudo-wetenschap serieus nemen. Je vraagt je echt af wat er met hun hersens is gebeurd... :?
Dit principe van "als het maar een beetje zo lijkt" dan IS HET ZO, lijk je over toe te passen...
net als bij koran & 'wetenschap'.
Kende je deze al?

Afbeelding

Afbeelding

PS: lees het citaat van die Verlichte Arabische dichter eens, die ik bij iedere post toe voeg onderaan...
Jammer dat de moslimwereld zo is afgezakt naar het achterlijkste cultuurgebied op aarde.
"Wij zijn allen atheïst. Het enige verschil is dat ik in een god minder geloof dan jij. Als je begrijpt waarom je alle andere goden behalve de jouwe verwerpt, zul je tevens begrijpen waarom ik ook jouw god verwerp" - Stephen Roberts (atheïst)
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89874
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Battle of Peace ik moet je even waarschuwen.
Als je het zo leest, zie je geen problemen, alles lijkt goed er staat dat de schepping van Jezus en Adam bij God hetzelfde is. Maar er is meer, als je de naam van Jezus in de Qur'an optelt dan komt zijn naam 25 keer daarin voor, en als je Adam's naam optelt ook 25 keer. Dus niet alleen de Schepping is hetzelfde, ze zijn ook zoveel keren vermeldt. En als je van het begin van de Qur'an tot die vers leest, zal je zien dat Adam en Jezus hetzelfde aantal keren worden genoemd tot die vers, dat is 7 keer.

[5]. Qur'an codes
Woord Aantal keren vermeldt
Deze wereld 115×
Het Hiernamaals 115×

Engelen 88×
Duivelen 88×

Leven 145×
Dood 145×

Man 24×
Vrouw 24×

Mensen 50×
Boodschappers 50×

Iblies 11×
Toevlucht tegen Iblies 11×

Ellende 75×
Dankbaarheid 75×

Uitgeven 73×
Tevredenheid 73×

Misleide mensen 17×
Dode mensen 17×

Moslims 41×
Jihaad 41×

Magie 60×
Misleiding 60×

Aalmoes 32×
Beloning 32×

Tong 25×
Preek 25×

Moeilijke tijden 114×
Geduld 114×

Mohammad
Shariah

Dag 365×
Maand 12×

Welke woestijn Arabier kan zoiets maken? Er zijn veel meer voorbeelden te geven, dit was even kort, ik ga zo antwoordden op je vraag. Hiermee is bewezen dat Mohammad nooit die boek geschreven kon hebben, en dat het een boek is voor altijd en voor iedere zoeker naar kennis in elke tijd en elke plaats.
[/quote]

Ik zou oprecht onder de indruk zijn als dit waar is, maar….
Ook dit wonder klopt weer niet.

Het woord Dag komt namelijk geen 365 keer voor in de koran, maar 475.
Ik wil niet kinderachtig lijken, en je opnieuw een wonder ontnemen, maar het scheelt verdorie 110 keer.
Als het 5 keer was geweest had ik me echt niet druk gemaakt.. Geloof me.
Maar 110 keer…Tja.

http://answering-islam.org.uk/Religions ... 5hoax.html

Als ik zin heb, dan ga ik nog even op zoek naar de rest.
Goed Battle?
Ik begin je aardig te vinden, en ik wil niet dat je voor joker staat als je deze onzin overal rond gaat strooien. Dat lijkt zo dom. :(
Straks als je afgestudeerd bent, moet je gaan solliciteren. En stel dat je dit wonder aan je toekomstige werknemer verteld omdat je indruk op hem wil maken.
Daar moet je toch niet aan denken. :oops:
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Plaats reactie