Saudi-Arabië verbiedt rode roos voor Valentijnsdag

Is het leven in een land van de islam echt het paradijs? Waarom zijn er geen rustige, stabiele islamitische landen op onze planeet?
Gebruikersavatar
migrantenjong
Berichten: 1064
Lid geworden op: za nov 24, 2007 4:58 pm
Locatie: Antwerpen/Gent Ideologie: Stokslagen en waterkanonnen

Bericht door migrantenjong »

Chaimae schreef:De islaam kent slechts twee officiele feestdagen. Gezien de oorsprong van Valentijnsdag is het als moslimzijnde uit den boze om het te vieren. Valentijnsdag is een feestdag van de Romeinse afgodenaanbidders. Het is een uitdrukking van afgodenaanbidding bij de Romeinen. Een christen viert toch ook geen Suikerfeest? Waarom viert een moslims dan wel een feest der afgoden?

Dit is onze feestdag;
"Er is niets dat een hart gelukkig
zal maken, behalve Allah."
Verbieden wij jullie om suikerfeesten te vieren en dieren te slachten?

Integendeel.
Now watch what you say, or they'll be calling you a radical, a liberal, oh fanatical, criminal.
naar boven
Berichten: 5046
Lid geworden op: do nov 16, 2006 10:14 pm
Contacteer:

Bericht door naar boven »

Mahalingam schreef:Wat saai zeg. Ik lees net dat de Mohammedanen maar 2 feestdagen hebben...
Welnee.
Elke dag dat er kaffirbloed vloeit is het feest in de islam en elke islamitische feestdag is gedrenkt in bloed.
RTFM
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Bericht door Chaimae »

migrantenjong schreef:
Chaimae schreef:De islaam kent slechts twee officiele feestdagen. Gezien de oorsprong van Valentijnsdag is het als moslimzijnde uit den boze om het te vieren. Valentijnsdag is een feestdag van de Romeinse afgodenaanbidders. Het is een uitdrukking van afgodenaanbidding bij de Romeinen. Een christen viert toch ook geen Suikerfeest? Waarom viert een moslims dan wel een feest der afgoden?

Dit is onze feestdag;
"Er is niets dat een hart gelukkig
zal maken, behalve Allah."
Verbieden wij jullie om suikerfeesten te vieren en dieren te slachten?

Integendeel.
Verbieden moslims de Nederlanders Valentijnsdag te vieren? Nee.
Zolang ik het maar niet vier. En dat is mijn goed recht.
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Bericht door Manon »

En waren moeten de niet-moslims die in Saoudi verblijven dan hun rode roos kopen Chaimae?

Of wil je me vertellen dat wij hier verbieden om schapen te verkopen als jullie het offerfeest vieren zelfs tegen de slachtwetten in?
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89882
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Cartoon In Saudi Paper On Controversy Over Valentine's Day

Afbeelding

Man: "I told you not to celebrate Valentine's Day!"

Woman: "Who said I was celebrating?"

Source: Al-Watan, Saudi Arabia, February 15, 2008
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
nadia
Berichten: 2237
Lid geworden op: vr sep 01, 2006 5:16 am

Bericht door nadia »

x
Laatst gewijzigd door nadia op wo mar 25, 2009 4:18 pm, 2 keer totaal gewijzigd.
katie
Berichten: 427
Lid geworden op: vr sep 22, 2006 3:55 pm
Locatie: belgie

Bericht door katie »

Ik verblijf momenteel in een moslimland - Egypte- en heb met eigen ogen gezien hoe hypocriet die moslims hier zijn.
Het was allemaal Valentijn wat de klok sloeg.
Alle hotels, shopping centers,... behangen met rode bloemen en hartjes van hier tot ginder.
Ik heb zelfs boerka vrouwen gezien (zonder ogen, weet je wel ) die met rood verpakte teddybeertjes, bloemen, ... rondliepen.
Toen we terug in ons hotel kwamen van een Valentijndiner lag ons bed vol met rozenblaadjes ....

In feite niet zo slect ; in plaats van SIOE doen we zo een beetje aan de Europesiation of Egypt....
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89882
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Zweepslagen voor kus

DHAKA - Een man in Bangladesh heeft een Valentijnskus aan zijn schoonzus moeten bekopen met vijf zweepslagen en 200 taka (2 euro) boete, meldde de krant Ittefaq zondag

De broer van de man had geklaagd bij de lokale autoriteiten van een dorp in het noordelijke district Joypurjat. Die kwamen daarop de straf persoonlijk opleggen.

In het overwegend door moslims bewoonde land wordt Valentijnsdag ieder jaar populairder, vooral onder jongeren.
http://www.telegraaf.nl/buitenland/3318 ... kus__.html
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Plaats reactie