Héhé, ik ben er weer

Moderator: M

momo
Berichten: 503
Lid geworden op: di jan 02, 2007 12:52 am

Bericht door momo »

Chaimae schreef:
momo schreef:
Chaimae schreef:Hoe bevalt je opleiding je?
Leuk hoor, en hoe gaat het eigenlijk met je?
Goed om te horen. Een jongen, Lucas, bij me in de klas is erg geintresseerd in de islaam en wil de koran maar al te graag bestuderen. Ik ga hem hierbij helpen, insa'Allah. Zijn Nederlandse vriend is onlangs bekeerd tot de islaam vertelde hij me. Ik heb 3 uur lang met hem in de kantine gezeten en heb het één en ander verteld over de islaam. Hij vond het erg intressant.

Heb jij nog tips, of mogelijke suggesties over hoe ik dit dien te doen? Mijn ouders vertelden me dat ik mijn koran aan hem moet geven, wat ik hem al beloofd had.
Wel zoals je mama heeft gezegt is het wel slim om hem een koraan te geven. Maar deze moet dan best wel vertaald zijn, en met de vermelding dat de Koraan uniek is en dus niet 100% vertaalbaar is.


En voor de anderen: Ik heb jullie vragen heus niet vergeten hoor, ik heb gewoon wat tijd nodig, wat ik de laatste tijd niet vind :s
allah oe akbar
naar boven
Berichten: 5046
Lid geworden op: do nov 16, 2006 10:14 pm
Contacteer:

Bericht door naar boven »

Teva Teff schreef:
migrantenjong schreef:
Chaimae schreef: Goed om te horen. Een jongen, Lucas, bij me in de klas is erg geintresseerd in de islaam en wil de koran maar al te graag bestuderen. Ik ga hem hierbij helpen, insa'Allah. Zijn Nederlandse vriend is onlangs bekeerd tot de islaam vertelde hij me. Ik heb 3 uur lang met hem in de kantine gezeten en heb het één en ander verteld over de islaam. Hij vond het erg intressant.

Heb jij nog tips, of mogelijke suggesties over hoe ik dit dien te doen? Mijn ouders vertelden me dat ik mijn koran aan hem moet geven, wat ik hem al beloofd had.
Ajajaj. Jij praat met een jongen. Hoe haram van je.
Wedden dat ze het wel hééééééél gezellig vond, lekker luchtig kletsen met die naievige jongen.
Het baart me toch wel zorgen dat nu, in 2008, naïeve meisjes nog steeds in de eerste de beste versiertruc trappen.
Het is iets van alle tijden blijkbaar..
RTFM
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Bericht door Chaimae »

migrantenjong schreef:
Chaimae schreef:
momo schreef: Leuk hoor, en hoe gaat het eigenlijk met je?
Goed om te horen. Een jongen, Lucas, bij me in de klas is erg geintresseerd in de islaam en wil de koran maar al te graag bestuderen. Ik ga hem hierbij helpen, insa'Allah. Zijn Nederlandse vriend is onlangs bekeerd tot de islaam vertelde hij me. Ik heb 3 uur lang met hem in de kantine gezeten en heb het één en ander verteld over de islaam. Hij vond het erg intressant.

Heb jij nog tips, of mogelijke suggesties over hoe ik dit dien te doen? Mijn ouders vertelden me dat ik mijn koran aan hem moet geven, wat ik hem al beloofd had.
Ajajaj. Jij praat met een jongen. Hoe haram van je.
Het was de eerste keer dat ik uperhaupt met een klasgenoot heb gesproken. En zoals Teva Teff al zei, het was heeeeeeeeeeeeeeel gezellig.
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Bericht door Manon »

Het baart me toch wel zorgen dat nu, in 2008, naïeve meisjes nog steeds in de eerste de beste versiertruc trappen.
Het is iets van alle tijden blijkbaar..
whistling:
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Bericht door Chaimae »

naar boven schreef:
Teva Teff schreef:
migrantenjong schreef: Ajajaj. Jij praat met een jongen. Hoe haram van je.
Wedden dat ze het wel hééééééél gezellig vond, lekker luchtig kletsen met die naievige jongen.
Het baart me toch wel zorgen dat nu, in 2008, naïeve meisjes nog steeds in de eerste de beste versiertruc trappen.
Het is iets van alle tijden blijkbaar..
Hij heeft een vriendin.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Een jongen, Lucas, bij me in de klas is erg geintresseerd in de islaam en wil de koran maar al te graag bestuderen. Ik ga hem hierbij helpen, insa'Allah.
Ben jij hassanats aan het verzamelen Chaimae ?
Je bent op dit moment Dawah aan het plegen.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
migrantenjong
Berichten: 1064
Lid geworden op: za nov 24, 2007 4:58 pm
Locatie: Antwerpen/Gent Ideologie: Stokslagen en waterkanonnen

Bericht door migrantenjong »

Chaimae schreef: Hij heeft een vriendin.
Ja, en?

Jij weet hoe mannen zijn. Als jij geen bourka draagt word je sowieso verkracht.
En jij was hier aan't zeggen dat het superharam is om met mannen om te gaan. Nu doe jij het.
Uiteraard doe jij het om brownie points te winnen bij die verzonnen idioot die jij Allah noemt.

Trouwens, Ariel en co weten heel veel over de Koran. Laat de jongen naar hier komen.
Now watch what you say, or they'll be calling you a radical, a liberal, oh fanatical, criminal.
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Bericht door Chaimae »

Ariel schreef:
Een jongen, Lucas, bij me in de klas is erg geintresseerd in de islaam en wil de koran maar al te graag bestuderen. Ik ga hem hierbij helpen, insa'Allah.
Ben jij hassanats aan het verzamelen Chaimae ?
Je bent op dit moment Dawah aan het plegen.
Hij begon over de islaam en vertelde me dat hij de Koraan wilt bestuderen. Ik begon er niet over..
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Bericht door Chaimae »

migrantenjong schreef:
Chaimae schreef: Hij heeft een vriendin.
Ja, en?

Jij weet hoe mannen zijn. Als jij geen bourka draagt word je sowieso verkracht.
En jij was hier aan't zeggen dat het superharam is om met mannen om te gaan. Nu doe jij het.
Uiteraard doe jij het om brownie points te winnen bij die verzonnen idioot die jij Allah noemt.

Trouwens, Ariel en co weten heel veel over de Koran. Laat de jongen naar hier komen.
Het is inderdaad niet toegestaan. Maar ik bevond me in een openbare ruimte met mensen in de omgeving. Het is pas haram als jij je met iemand van het ander geslacht in een dichte ruimte bevind, de derde persoon is namelijk de duivel. En daarbij keek ik hem bij het communiceren niet in het gezicht aan, maar sloeg netjes mijn ogen neer, zoals het een moslima betaamt. Ik ken mijn grenzen.

Mohammed zei;
“Als iemand van jullie in het hoofd gestoken zou worden met een stuk ijzer, zou dat beter voor hem zijn dan wanneer hij een vrouw aan zou raken die niet toegestaan is voor hem om aan te raken.”
Gebruikersavatar
migrantenjong
Berichten: 1064
Lid geworden op: za nov 24, 2007 4:58 pm
Locatie: Antwerpen/Gent Ideologie: Stokslagen en waterkanonnen

Bericht door migrantenjong »

Vraag dat die jongen zich hier registreert.
Now watch what you say, or they'll be calling you a radical, a liberal, oh fanatical, criminal.
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Bericht door Chaimae »

migrantenjong schreef:Vraag dat die jongen zich hier registreert.
Nee.
Gebruikersavatar
migrantenjong
Berichten: 1064
Lid geworden op: za nov 24, 2007 4:58 pm
Locatie: Antwerpen/Gent Ideologie: Stokslagen en waterkanonnen

Bericht door migrantenjong »

Chaimae schreef:
migrantenjong schreef:Vraag dat die jongen zich hier registreert.
Nee.
Haha.

Bang dat hij de andere kant te zien krijgt?


Jij wordt een slechte journaliste Chaima. Een goede journalist bekijkt, en toont, beide kanten van het verhaal.
Jij kijkt altijd maar naar een kant, en toont maar een kant.
Now watch what you say, or they'll be calling you a radical, a liberal, oh fanatical, criminal.
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Bericht door Chaimae »

migrantenjong schreef:
Chaimae schreef:
migrantenjong schreef:Vraag dat die jongen zich hier registreert.
Nee.
Haha.

Bang dat hij de andere kant te zien krijgt?


Jij wordt een slechte journaliste Chaima. Een goede journalist bekijkt, en toont, beide kanten van het verhaal.
Jij kijkt altijd maar naar een kant, en toont maar een kant.
De islaam kent slechts één kant.
Gebruikersavatar
migrantenjong
Berichten: 1064
Lid geworden op: za nov 24, 2007 4:58 pm
Locatie: Antwerpen/Gent Ideologie: Stokslagen en waterkanonnen

Bericht door migrantenjong »

Alles kent twee kanten.
Now watch what you say, or they'll be calling you a radical, a liberal, oh fanatical, criminal.
Gebruikersavatar
Roelof
Berichten: 1718
Lid geworden op: vr jul 11, 2003 2:38 am

Bericht door Roelof »

Chaimae schreef:
momo schreef:
Chaimae schreef:Hoe bevalt je opleiding je?
Leuk hoor, en hoe gaat het eigenlijk met je?
Goed om te horen. Een jongen, Lucas, bij me in de klas is erg geintresseerd in de islaam en wil de koran maar al te graag bestuderen. Ik ga hem hierbij helpen, insa'Allah. Zijn Nederlandse vriend is onlangs bekeerd tot de islaam vertelde hij me. Ik heb 3 uur lang met hem in de kantine gezeten en heb het één en ander verteld over de islaam. Hij vond het erg intressant.
Zozo..., en jij hebt hem natuurlijk eerlijk verteld dat de islam een sekte is die uit is op macht en overheersing en dit probeert te bereiken door mensen te bedreigen met vreselijke straffen in het zogenaamde 'hiernamaals' als ze niet buigen voor de verdorven wetten die in de koran beschreven staan, en die de mensen die het in zijn macht heeft probeert aan te zetten tot onderdrukking, discriminatie, haat, moord en doodsalg, en het gebruik van geweld tegen de mensen die zich niet onderwerpen aan de dictatoriale wil van de islam?

Of heb je hem dezelfde leugens verteld die je op dit forum loopt te verkondigen?
Heb jij nog tips, of mogelijke suggesties over hoe ik dit dien te doen? Mijn ouders vertelden me dat ik mijn koran aan hem moet geven, wat ik hem al beloofd had.
Als je hem echt wil helpen zou je hem inderdaad het adres van deze site moeten geven.
Al zal die jongen als hij een klein beetje verstand en gevoel voor zijn medemens heeft zich na het lezen van de koran zich wel 1000 keer bedenken voor hij zich anderwerpt aan de duivelse ideologie die men "islam" noemt.

Of hij moet net zo'n dikke plaat voor zijn kop hebben als jij...
Teva Teff

Bericht door Teva Teff »

Chaimea is geen haar beter dan de klasgenoot die hem een pilletje of een jointje aan wil smeren.
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Bericht door BFA »

Chaimea is geen haar beter dan de klasgenoot die hem een pilletje of een jointje aan wil smeren.
De drug is anders, het doel blijft hetzelfde. Extase.
In tegenstelling tot wat velen denken: drugs maken de mens niet creatief. Dit geldt voor Islam net zoals voor jointjes of pilletjes.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
Gebruikersavatar
migrantenjong
Berichten: 1064
Lid geworden op: za nov 24, 2007 4:58 pm
Locatie: Antwerpen/Gent Ideologie: Stokslagen en waterkanonnen

Bericht door migrantenjong »

BFA schreef: De drug is anders, het doel blijft hetzelfde. Extase.
In tegenstelling tot wat velen denken: drugs maken de mens niet creatief. Dit geldt voor Islam net zoals voor jointjes of pilletjes.
Psychedelica openen de hersenen en vernietigen inconsistente wereldbeelden, door de hersenen af te stellen om dingen meteen te begrijpen.

Een trip op psylocybine-houdende paddestoelen zou de meeste moslims van hun godsdienst helpen.
Now watch what you say, or they'll be calling you a radical, a liberal, oh fanatical, criminal.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Deze jongen waar Chaimae het over heeft bestaat niet.
Chaimae is gewoon de boel aan het stangen. Chaimae twijfelt aan Islam, en ze zit op dit moment in de ontkenningsfase.
Het komt wel goed met haar.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Bericht door BFA »

Psychedelica openen de hersenen en vernietigen inconsistente wereldbeelden,
Volgens Huxley, in de 'Doors of Perception' hebben wij filters in onze hersenen. Die filters laten maar een deel van de ons omringende werkelijheid toe.

Het gebruik van drugs, LSD, Mescaline, Psylocibine, stelt die filters bij, zodat er andere werkelijkheden onze hersenen kunnen binnenvloeien.
Veel van die door drugs opgewekte werkelijkheden komen overeen met mystieke ervaringen, beschreven in de wereldgodsdiensten.


Zohar, Bardol Toto, Hindugeschriften, stukken uit het OT, De mysterien van Eleusis,... komen op dezelfde ervaringen uit.

De ontdekking van LSD en psylocibine in de jaren '50, maakte daat vele Hindu Gurus, Buddhistische Wijzen, Joodse Rabbis, psychedelica als een goed hulpmiddel zagen ter inwijding van de mensen in de mystiek.

In het oude Griekenland werd de mensen ook aangeraden eens in hun leven kennis te maken met de inititatie tot de mysterien van Eleusis. Een trip op de lyserginehoudende ergotschimmel, het basisbestanddeel van LSD.

Vele antropologen kennen de vele afbeeldingen van paddestoelen toe aan inwijdingsrites, op psylocibine.
Leggen ook de oorsprong van Judaisme en Christendom bij Psylocibine.

LSD, Mescaline, Psylocibine geven een unificerende mystieke ervaring. Deze ervaring zou gebruikt zijn om de mens een gevoel van eenheid te geven met de stam in heden, verleden en mogelijke toekomst.
Een trip op psylocybine-houdende paddestoelen zou de meeste moslims van hun godsdienst helpen.
Dit zou wel eens heel negatief kunnen uitvallen.
Psychidelica kunnen latente schizofrenie en psychotische ziektes lostriggeren, wekken dit in de gezonde geest niet op.
De meeste Moslims hebben mogelijk lostriggerbare deze psychische ziektes reeds uit hoofde van de brainwashing door hun religie.
Het hele wereldbeeld is omgekeerd, het gebruik van psychedelica gaat hun alle houvast ontnemen.
Het resultaat zou dan ook eens het tegengestelde kunnen zijn van wat gewenst wordt.

Al bij al, zou het experiment kunnen genomen worden.
Zijn Taliban in Guantanamo en andere gevangenissen beschikbaar voor.
Kan wat belangrijk is, onder welke vorm van begeleiding, kan men een Moslim naar niet-Moslim in enkele sessies krijgen.

In de jaren '50/'60 is LSD gebruikt in de psychiatrie voor wegnemen van verschillende verslavingen en dwangneuroses.
Succes hangt van de begeleiding af.
Eens de juiste begeleiding gevonden, kenden deze behandelingen hoge slaagpercentages.
Bestaat weinig documentatie over, daar het nefaste en snel opkomend straatgebruik deze geneesmiddelen verboden heeft gemaakt.

Experiment kan gemaakt worden, voor midden deze eeuw geen betrouwbaar resultaat. In de tussentijd, Islam blijven bevechten met alle andere middelen.

Natuurlijk kan je ook het experiment nemen, door in Teheran of Riyadh een flinke dosis in de drinkwatervoorziening te doen.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
Plaats reactie