Vraagje

Moderator: M

Teva Teff

Bericht door Teva Teff »

momo schreef:ach, jullie zijn hopeloze mensen... Jullie zitten dag en nacht mey man en macht te vechten tegen de islam. Maar wat jullie doel is, gaan jullie nooit bereiken, integendeel zelfs, het zal tegen jullie werken?

Na 11 september heeft Amerika de jachte tegen het terrorisme geopend. Hij wou eigenlijk gewoon de oorlog tegen de islam openen, en had eigenlijk niets met terrorisme te maken. Sindsdien zijn de mensen zich gaan verdiepen in de islaam, en men wou weten wat er achter de islam schuilt... Mensen begonnen de waarheid in te zien en dergelijke. Jullie oorlog zal tegen jullie zelf inwerken... Doe zo voort zou ik zeggen...
Voor een normale heb je nog geen één overtuigend lettertje op dit forum kunnen zetten. Moslims zijn religieus gehandicapt en jij laat ongewild maar met volle overtuiging zien dat je dat vooral zo wilt houden. Inderdaad er moeten wat dingetjes gebeuren voor de domme nederlandse massa het ware gezicht van de islam ziet, maar de afkeer voor je achterlijke woestijnreligie groeit wel degelijk in Nederland en de stelselmatige afstraffing van de groeiende moslimbrutaliteit zal ook toenemen.
momo
Berichten: 503
Lid geworden op: di jan 02, 2007 12:52 am

Bericht door momo »

Ariel schreef:Vertel mij dan eens wat een echte moslim is momo.
Vertel me waar de ware Islam voor staat.
Ik ben zo benieuwd.

Is een moslim een vreedzaam iemand.
Mag een moslim niemand vermoorden?
Hoeveel echte moslims zijn er op deze aarde?

Vriendelijke groet.
Een echte moslim is vreedaam, helpt anderen, vermoordt niet (onrechtvaardig) en er zijn veel moslims op aarde.
allah oe akbar
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Bericht door BFA »


Een echte moslim is vreedaam, helpt anderen, vermoordt niet (onrechtvaardig) en er zijn veel moslims op aarde.
Er zijn veel Moslms op aarde die maken dat het tegengestelde ook opgaat.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
momo
Berichten: 503
Lid geworden op: di jan 02, 2007 12:52 am

Bericht door momo »

Teva Teff schreef:
momo schreef:ach, jullie zijn hopeloze mensen... Jullie zitten dag en nacht mey man en macht te vechten tegen de islam. Maar wat jullie doel is, gaan jullie nooit bereiken, integendeel zelfs, het zal tegen jullie werken?

Na 11 september heeft Amerika de jachte tegen het terrorisme geopend. Hij wou eigenlijk gewoon de oorlog tegen de islam openen, en had eigenlijk niets met terrorisme te maken. Sindsdien zijn de mensen zich gaan verdiepen in de islaam, en men wou weten wat er achter de islam schuilt... Mensen begonnen de waarheid in te zien en dergelijke. Jullie oorlog zal tegen jullie zelf inwerken... Doe zo voort zou ik zeggen...
Voor een normale heb je nog geen één overtuigend lettertje op dit forum kunnen zetten. Moslims zijn religieus gehandicapt en jij laat ongewild maar met volle overtuiging zien dat je dat vooral zo wilt houden. Inderdaad er moeten wat dingetjes gebeuren voor de domme nederlandse massa het ware gezicht van de islam ziet, maar de afkeer voor je achterlijke woestijnreligie groeit wel degelijk in Nederland en de stelselmatige afstraffing van de groeiende moslimbrutaliteit zal ook toenemen.
Het is een kwestie van tijd teva. Een tijd waarin jullie kerken zullen omgevormt worden tot moskeeën...
allah oe akbar
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89883
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

momo schreef:
Het is een kwestie van tijd teva. Een tijd waarin jullie kerken zullen omgevormt worden tot moskeeën...
Is dit jouw definitie van een vreedzame moslim en van vreedzaam islam momo?
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Bericht door BFA »


Het is een kwestie van tijd teva. Een tijd waarin jullie kerken zullen omgevormt worden tot moskeeën...
Islam is niet imperialistisch. Wat is deze uitspraak dan?
In ieder geval een van de donkerste dingen die uit je pen zijn gekomen.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89883
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

momo schreef:
Een echte moslim is vreedaam, helpt anderen, vermoordt niet (onrechtvaardig) en er zijn veel moslims op aarde.
Nou daar gaan we dan momo...

Een echte moslim is vreedzaam... vermoordt niet (onrechtvaardig)

http://www.thereligionofpeace.com/

Afbeelding
De teller staat vandaag op 10569 dodelijke terroristische aanslagen momo..
De telling is nog niet compleet, want de aanslagen van vandaag zijn nog niet bijgewerkt.
Waren al deze aanslagen en moordpartijen gerechtvaardigd of waren het geen echte moslims die deze aanslagen gepleegd hebben.
De meeste van deze moslims riepen wel Allah Ackbar terwijl ze hun gerechtvaardigde of ongerechtvaardigde moordpartijen uitvoerde momo..
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Teva Teff

Bericht door Teva Teff »

BFA schreef:

Het is een kwestie van tijd teva. Een tijd waarin jullie kerken zullen omgevormt worden tot moskeeën...
Islam is niet imperialistisch. Wat is deze uitspraak dan?
In ieder geval een van de donkerste dingen die uit je pen zijn gekomen.
Moslims willen overheersen.
Dat feit is iets wat dus ook langzamerhand doorsijpelt in de botte hersens van de autochtone europabewoners.
Dat is het belangrijkste onderscheid met de andere nieuwkomers.
Gebruikersavatar
Roelof
Berichten: 1718
Lid geworden op: vr jul 11, 2003 2:38 am

Bericht door Roelof »

Teva Teff schreef:Moslims willen overheersen.
Graag zou ik een kleine rectificatie willen aanbrengen op deze uitspraak als het mag.

Niet moslims maar de islam wil overheersen, moslims worden al door de islam overheerst.

Eigenlijk zijn moslims lafbekken die zich bang laten maken door de bedreigingen die bedacht zijn door een middeleeuwse pedofiele woestijnrover.
Het zijn egoïsten die alles doen om hun eigen zieltje te redden voor het zogenaamde 'hiernamaals'.
Vergelijkbaar met NSB'ers uit de 2e wereldoorlog geven zij zich volledig over aan een denkbeeldige onderdrukker en hebben zij er totaal geen moeite mee om hun ziel te verkopen door een medemens te verraden.

Het enige wat moslims doen is de wil van die onderdrukker/dictator opvolgen, net als de nazi's dat in de 2e wereldoorlog deden...
Gebruikersavatar
Aldebaran
Berichten: 649
Lid geworden op: di jan 01, 2008 6:32 pm

Bericht door Aldebaran »

Roelof schreef:
Teva Teff schreef:Moslims willen overheersen.
Graag zou ik een kleine rectificatie willen aanbrengen op deze uitspraak als het mag.

Niet moslims maar de islam wil overheersen, moslims worden al door de islam overheerst.

Eigenlijk zijn moslims lafbekken die zich bang laten maken door de bedreigingen die bedacht zijn door een middeleeuwse pedofiele woestijnrover.
Het zijn egoïsten die alles doen om hun eigen zieltje te redden voor het zogenaamde 'hiernamaals'.
Vergelijkbaar met NSB'ers uit de 2e wereldoorlog geven zij zich volledig over aan een denkbeeldige onderdrukker en hebben zij er totaal geen moeite mee om hun ziel te verkopen door een medemens te verraden.

Het enige wat moslims doen is de wil van die onderdrukker/dictator opvolgen, net als de nazi's dat in de 2e wereldoorlog deden...
Wat is het toch heerlijk om te luisteren naar deze zelfbevestigende en zelfbvlekkende eendimensionale retoriek waarbij je jezelf verheft tot de zoveelste god die dit universum mocht aanschouwen. NSB'ers? Niet te kort! Dat zal ze leren. Het drijft ze definitief terug naar hun land van herkomst. De snelwegen zitten nu al verstopt! De vliegvelden kunnen het niet aan. Welk een triomf. De victorie is aan ons eigen eigenste volk. Drijft hen in zee met een brei van fnuikend fulminerende frustratie en bejubelt de kracht van het woord, het ultieme voortbrengsel van westerse verlichting. Nee, het is teveel. Deze erudiete kracht, logische onderbouwing, dit mengsel van diepe individueel gevoelde vrijheid om zich te uiten en niet te schromen voor de peilloze leegheid van het eigen argument. Ik ben verkocht. Het is volbracht.
“There's nothing I like less than bad arguments for a view that I hold dear.” - Daniel Dennett
naar boven
Berichten: 5046
Lid geworden op: do nov 16, 2006 10:14 pm
Contacteer:

Bericht door naar boven »

Aldebaran schreef:Wat is het toch heerlijk om te luisteren naar deze zelfbevestigende en zelfbvlekkende eendimensionale retoriek waarbij je jezelf verheft tot de zoveelste god die dit universum mocht aanschouwen. NSB'ers? Niet te kort! Dat zal ze leren. Het drijft ze definitief terug naar hun land van herkomst. De snelwegen zitten nu al verstopt! De vliegvelden kunnen het niet aan. Welk een triomf. De victorie is aan ons eigen eigenste volk. Drijft hen in zee met een brei van fnuikend fulminerende frustratie en bejubelt de kracht van het woord, het ultieme voortbrengsel van westerse verlichting. Nee, het is teveel. Deze erudiete kracht, logische onderbouwing, dit mengsel van diepe individueel gevoelde vrijheid om zich te uiten en niet te schromen voor de peilloze leegheid van het eigen argument. Ik ben verkocht. Het is volbracht.
Ook toevallig. Exact deze tekst staat bij mij thuis op een tegeltje.
Toch maar eens ophangen dat ding..
RTFM
Gebruikersavatar
Aldebaran
Berichten: 649
Lid geworden op: di jan 01, 2008 6:32 pm

Bericht door Aldebaran »

naar boven schreef:
Aldebaran schreef:Wat is het toch heerlijk om te luisteren naar deze zelfbevestigende en zelfbvlekkende eendimensionale retoriek waarbij je jezelf verheft tot de zoveelste god die dit universum mocht aanschouwen. NSB'ers? Niet te kort! Dat zal ze leren. Het drijft ze definitief terug naar hun land van herkomst. De snelwegen zitten nu al verstopt! De vliegvelden kunnen het niet aan. Welk een triomf. De victorie is aan ons eigen eigenste volk. Drijft hen in zee met een brei van fnuikend fulminerende frustratie en bejubelt de kracht van het woord, het ultieme voortbrengsel van westerse verlichting. Nee, het is teveel. Deze erudiete kracht, logische onderbouwing, dit mengsel van diepe individueel gevoelde vrijheid om zich te uiten en niet te schromen voor de peilloze leegheid van het eigen argument. Ik ben verkocht. Het is volbracht.
Ook toevallig. Exact deze tekst staat bij mij thuis op een tegeltje.
Toch maar eens ophangen dat ding..
Hang 'm gerust boven je bed.
Gebruik wel een flinke haak. Zo'n enorme tegel heeft nogal last van de zwaartekracht.
“There's nothing I like less than bad arguments for a view that I hold dear.” - Daniel Dennett
Gebruikersavatar
Roelof
Berichten: 1718
Lid geworden op: vr jul 11, 2003 2:38 am

Bericht door Roelof »

Aldebaran schreef:
naar boven schreef:
Aldebaran schreef:Wat is het toch heerlijk om te luisteren naar deze zelfbevestigende en zelfbvlekkende eendimensionale retoriek waarbij je jezelf verheft tot de zoveelste god die dit universum mocht aanschouwen. NSB'ers? Niet te kort! Dat zal ze leren. Het drijft ze definitief terug naar hun land van herkomst. De snelwegen zitten nu al verstopt! De vliegvelden kunnen het niet aan. Welk een triomf. De victorie is aan ons eigen eigenste volk. Drijft hen in zee met een brei van fnuikend fulminerende frustratie en bejubelt de kracht van het woord, het ultieme voortbrengsel van westerse verlichting. Nee, het is teveel. Deze erudiete kracht, logische onderbouwing, dit mengsel van diepe individueel gevoelde vrijheid om zich te uiten en niet te schromen voor de peilloze leegheid van het eigen argument. Ik ben verkocht. Het is volbracht.
Ook toevallig. Exact deze tekst staat bij mij thuis op een tegeltje.
Toch maar eens ophangen dat ding..
Hang 'm gerust boven je bed.
Gebruik wel een flinke haak. Zo'n enorme tegel heeft nogal last van de zwaartekracht.
Zo zwaar is PedoMoh's gedachtegoed nu ook weer niet...
Gebruikersavatar
Aldebaran
Berichten: 649
Lid geworden op: di jan 01, 2008 6:32 pm

Bericht door Aldebaran »

Roelof schreef:Zo zwaar is PedoMoh's gedachtegoed nu ook weer niet...
Wat je wilt. Je bent helemaal vrij om ook dat boven je bed te hangen
“There's nothing I like less than bad arguments for a view that I hold dear.” - Daniel Dennett
Gebruikersavatar
Roelof
Berichten: 1718
Lid geworden op: vr jul 11, 2003 2:38 am

Bericht door Roelof »

Aldebaran schreef:
Roelof schreef:Zo zwaar is PedoMoh's gedachtegoed nu ook weer niet...
Wat je wilt. Je bent helemaal vrij om ook dat boven je bed te hangen
Dank U, ik koester geen behoefte om mensonterende ideologieën boven mijn bed te hangen.
momo
Berichten: 503
Lid geworden op: di jan 02, 2007 12:52 am

Bericht door momo »

Wij willen niet overheersen... " Lakoem dienoekoem wa liadien": "Jullie jullie godsdienst en wij de onze"

Maar de meeste mensen beginnen in te zien wat de waarheid is, maar jullie kunnen of beter gezegt willen dit niet onder ogen zien. Jullie hebben er zo'n grote afkeer van dat jullie al jullie privé bezit zelfs zouden weggeven om de islam te stoppen.

"Al zou je mij de zon in mijn rechterhand geven en de maan in mijn linkerhand, dan zou ik nog steeds in Allah geloven"...
allah oe akbar
Gebruikersavatar
Roelof
Berichten: 1718
Lid geworden op: vr jul 11, 2003 2:38 am

Bericht door Roelof »

momo schreef:Wij willen niet overheersen... " Lakoem dienoekoem wa liadien": "Jullie jullie godsdienst en wij de onze"
de (schijn)heilige koran schreef:Hoofdstuk 9, vers 123:
O, jij die gelooft, bestrijdt de ongelovigen die in uw nabijheid zijn en laat hen hardheid in u vinden en weet, dat God met de godvruchtigen is.

Hoofdstuk 8, vers 12:
"Ik zal terreur zaaien in het hart van de ongelovigen. Slaat hun het hoofd af, verminkt hen in alle ledematen."

Hoofdstuk 9, vers 29:
Bestrijdt diegenen onder de mensen van het Boek, die in God noch in de laatste Dag geloven, noch voor onwettig houden wat God en Zijn boodschapper voor onwettig hebben verklaard, noch de ware godsdienst belijden totdat zij de belasting met eigen hand betalen, terwijl zij onderdanig zijn.

Hoofdstuk 4, vers 84:
Strijd daarom voor de zaak van God - slechts gij wordt verantwoordelijk gesteld - en spoor de gelovigen aan. Het kan zijn, dat God de macht der ongelovigen zal beteugelen en God is sterker in macht en streng in het opleggen van straf.

Hoofdstuk 4, vers 101:
Voorwaar, de ongelovigen zijn een openlijke vijand voor u.

Hoofdstuk 25, vers 52:
Dus volg de ongelovigen niet, en voer met (de Koran) een grote strijd tegen hen.

Hoofdstuk 47, vers 4:
"Wanneer gij de ongelovigen tegenkomt, houwt dan in op hun nek en wanneer gij onder hen een bloedbad aangericht hebt, bindt hen (= de overlevenden) dan in de boeien."

Hoofdstuk 2, vers 191:
En doodt hen, waar je hen ook ontmoet en drijft hen uit, vanwaar zij u hebben uitgedreven; want vervolging is erger dan doden. En bevecht hen niet nabij de heilige Moskee, voordat zij je daarin bevechten. Maar indien zij je bevechten, bevecht hen dan - zo is de vergelding voor de ongelovigen.

Hoofdstuk 9, vers 5:
Wanneer de heilige maanden voorbij zijn, doodt dan de afgodendienaren waar je hen ook vindt en grijpt hen en belegert hen en loert op hen uit elke hinderlaag.
whistling:
Teva Teff

Bericht door Teva Teff »

momo schreef:Wij willen niet overheersen... " Lakoem dienoekoem wa liadien": "Jullie jullie godsdienst en wij de onze"

Maar de meeste mensen beginnen in te zien wat de waarheid is, maar jullie kunnen of beter gezegt willen dit niet onder ogen zien. Jullie hebben er zo'n grote afkeer van dat jullie al jullie privé bezit zelfs zouden weggeven om de islam te stoppen.

"Al zou je mij de zon in mijn rechterhand geven en de maan in mijn linkerhand, dan zou ik nog steeds in Allah geloven"...
Jij bent een moslimleugenaar.
Jij wilt wel overheersen.
Als islamiet over alle niet-islamieten.
momo
Berichten: 503
Lid geworden op: di jan 02, 2007 12:52 am

Bericht door momo »

Teva Teff schreef:
momo schreef:Wij willen niet overheersen... " Lakoem dienoekoem wa liadien": "Jullie jullie godsdienst en wij de onze"

Maar de meeste mensen beginnen in te zien wat de waarheid is, maar jullie kunnen of beter gezegt willen dit niet onder ogen zien. Jullie hebben er zo'n grote afkeer van dat jullie al jullie privé bezit zelfs zouden weggeven om de islam te stoppen.

"Al zou je mij de zon in mijn rechterhand geven en de maan in mijn linkerhand, dan zou ik nog steeds in Allah geloven"...
Jij bent een moslimleugenaar.
Jij wilt wel overheersen.
Als islamiet over alle niet-islamieten.
Hihih, hoe zielig...
En blijven beschuldigen en roepen en tieren...
Ga en doe iets nuttig...
allah oe akbar
Gebruikersavatar
Thomas
Berichten: 3890
Lid geworden op: wo apr 12, 2006 3:53 pm
Locatie: De Sleutelstad

Bericht door Thomas »

momo schreef:
Teva Teff schreef:
momo schreef:Wij willen niet overheersen... " Lakoem dienoekoem wa liadien": "Jullie jullie godsdienst en wij de onze"

Maar de meeste mensen beginnen in te zien wat de waarheid is, maar jullie kunnen of beter gezegt willen dit niet onder ogen zien. Jullie hebben er zo'n grote afkeer van dat jullie al jullie privé bezit zelfs zouden weggeven om de islam te stoppen.

"Al zou je mij de zon in mijn rechterhand geven en de maan in mijn linkerhand, dan zou ik nog steeds in Allah geloven"...
Jij bent een moslimleugenaar.
Jij wilt wel overheersen.
Als islamiet over alle niet-islamieten.
Hihih, hoe zielig...
En blijven beschuldigen en roepen en tieren...
Ga en doe iets nuttig...
Doe jij maar eens iets nuttigs doen.
Bijvoorbeeld reageren op de koranteksten die Roelof heeft geplaatst.

Succes.

Thomas
Context???
Uitleg???
Ik lees wat er staat ...en er staat wat ik lees!!!!
Gebruikersavatar
migrantenjong
Berichten: 1064
Lid geworden op: za nov 24, 2007 4:58 pm
Locatie: Antwerpen/Gent Ideologie: Stokslagen en waterkanonnen

Bericht door migrantenjong »

momo,

Wij wachten nog steeds op onze antwoorden. Ik had beloofd om mij te bekeren als jij mij overtuigt. Maar voorlopig ben ik even ver van de overtuiging als altijd.
Now watch what you say, or they'll be calling you a radical, a liberal, oh fanatical, criminal.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89883
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

momo schreef:
Ariel schreef: Welke zoon is er verdronken? Sem, Cham of Jafet
Deze vraag moet toch niet zo moeilijk te bantwooorden zijn.
De Koran geeft antwoord op alle vragen.. ( zucht)
Eerlijk gezegt weet ik het niet, maar ik kan het wel is navragen.

momo.. ik vermoed dat je nog geen navraag gedaan hebt?
Laat maar, want ik ga het je vertellen.

Lees deze Hadith even.

Shem, the son of Noah was the father of the Arabs, the Persians, and the Greeks; Ham was the father of the Black Africans; and Japheth was the father of the Turks and of Gog and Magog who were cousins of the Turks. Noah prayed that the prophets and apostles would be descended from Shem and kings would be from Japheth. He prayed that the African’s color would change so that their descendants would be slaves to the Arabs and Turks.

Weet je nog Momo dat jij dit geschreven heb?
momo schreef:amai, noemen jullie dat contradicties??? "hans van de mortel". Alles is zoo weerlegbaar, maar daarvoor heb ik wat tijd nodig. Maar ik néém één voorbeeld.

"30. - IS DE ZOON VAN NOACH VERDRONKEN?
Volgens soera 21:76 en 37:75-77 overleefden Noach en zijn hele familie de zondvloed, maar soera 11:42-43 zegt dat één van Noachs zoons is verdronken. "

Héél stom héé, maar jullie vergeten namelijk dat Allah hééft gezegt:
45. En Noach riep zijn Heer aan en zeide: "Mijn Heer, mijn zoon is voorwaar van mijn familie en Uw belofte is voorzeker waar en U bent de Rechter der rechters."

46. Hij (God) zeide: "O, Noach, hij behoort niet tot uw gezin omdat zijn daden niet goed zijn; daarom vraag Mij niet over hetgeen waarvan gij geen kennis bezit. Ik geef u raad om niet tot de onwetenden te behoren."
Nu mijn brandende vraag . Hoe kan het dat in de koran staat dat er een zoon van noach verdronken is maar..... dat er later in de hadith alle drie de zonen vermeld worden.

Heb jij daar een antwoord op? En zo niet, kan je het dan misschien aan de imam vragen?

Vriendelijke groet.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
weda
Berichten: 948
Lid geworden op: wo feb 11, 2004 10:39 am
Locatie: haar
Contacteer:

Bericht door weda »

migrantenjong schreef:momo,

Wij wachten nog steeds op onze antwoorden. Ik had beloofd om mij te bekeren als jij mij overtuigt. Maar voorlopig ben ik even ver van de overtuiging als altijd.
momo, ik sluit mij aan bij migrantenjong.
aub beantwoord mijn vragen en ik bekeer samen met mijn hele familie tot de islam. en als jij geen antwoord hebt: bekeer je tot een ander geloof, die wel antwoorden heeft. jij houdt toch van waarheid??
wat is allah toch geweldig: bij mij heeft ie de oren en ogen afgesloten en bij de moslims het verstand.
BlueAngel
Berichten: 3
Lid geworden op: wo feb 20, 2008 7:00 pm
Locatie: Rotterdam

Re: Vraagje

Bericht door BlueAngel »

weda schreef:
momo schreef:Als ik ook een vaste lid wordt van deze site, wordt ik dan ook betaald?? Dat zou eigelijk wel een goede bijverdienste zijn om mijn studies te betalen...
Beste Momo,

ik krijg de indruk dat je dom bent. kunnen je brotherhood brothers je niet helpen? om de misdaad (terroristen) te steunen hebben ze geld. waarvoor halen ze de zakaat op?? misschien kun je daar aanspraak op maken. waarom zou je kafirgeld aannemen? jij bent toch een echte moslim?

volgende keer wel beter nadenken hé voordat je zo'n vraagje stelt. :evil: :evil: :wink: :wink:
Jouw tekst getuigt van geen enkele intellegentie eerder domheid, en tussendoor een racistisch vleugje.. pure onzin!
Socialisme is de doctrine dat een mens geen recht heeft om voor zichzelf te leven!


Te grote avatar verwijderd door moderator.

Vriendelijke groet.
BlueAngel
Berichten: 3
Lid geworden op: wo feb 20, 2008 7:00 pm
Locatie: Rotterdam

Bericht door BlueAngel »

BFA schreef:

Een echte moslim is vreedaam, helpt anderen, vermoordt niet (onrechtvaardig) en er zijn veel moslims op aarde.
Er zijn veel Moslms op aarde die maken dat het tegengestelde ook opgaat.
Gaat dat niet op voor alle gelovigen.. ?
Je geeft aan dat het om "veel" gaat.. kun je ook aangeven hoeveel of gebruiken we hoeveelheid te pas en onpas.. om onze verklaringen een boost te geven ipv daadwerkelijk inhoudelijk in te gaan.. :?
Socialisme is de doctrine dat een mens geen recht heeft om voor zichzelf te leven!


Te grote avatar verwijderd door moderator.

Vriendelijke groet.
Plaats reactie