Geert Wilders in Hollywood. Kritische film over Islam

Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89883
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Kijken jongens....Heel leuk.

Nova... Het valt allemaal erg mee. Er was zelfs een Iraanse vrouw die Geert Wilders gelijk geeft.

http://www.novatv.nl/novaplayer/player1 ... rep-5899-0

De Nederlandse regering houdt haar hart vast voor woedende reakties uit de islamitische wereld als Fitna in première gaat.

Maar zal de anti-Koranfilm van Geert Wilders echt zoveel losmaken?

Áls er een plek is waar de emoties hoog zouden moeten oplopen dan is het wel de Islamitische Republiek Iran. Jan Eikelboom sprak daar met geestelijken, gewone Iraniërs en een Nederlands gezin.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Mahalingam
Berichten: 52313
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Bericht door Mahalingam »

Nog even over die http://www.mediamatic.net/ die de Fitna-movie op het Internet in ruis willen doen verdrinken.
Hier is een beetje doopceel:
http://www.emerce.nl/nieuws.jsp?id=275160
De Amsterdamse cultuurstichting Mediamatic heeft voor de komende jaren een flinke subsidie opgestreken van de Raad voor Cultuur. Mediamatic gaat van een subisidie van 49.880 euro naar 220.000 euro. Saillant detail is dat over de commerciele bv’s van het bedrijf Mediamatic Interactive Publishing en Mediamatic Netles onlangs nog het faillisement werd uitgesproken. Met de nieuwe subsidie slaat Mediamatic terug.
Er valt te lezen:
Mediamatic is niet het enige ínternet-bedrijf dat subsidie heeft gekregen van de raad.

Ook instellingen als Submarine Media, V2, Waag Society en Vereniging Virtueel Platform hebben 900.000 euro aan extra middelen gekregen. Allen hebben subsidie gekregen uit het ’subsidiepotje’ Beeldende Kunst.
Ik kan van de vermelde bedrijven geen webpages vinden.
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89883
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Dus als men anti Wilders is, kan men een leuke subsidie opstrijken. :cool:
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Socrates
Berichten: 725
Lid geworden op: di jan 30, 2007 2:14 am
Locatie: Earth

Bericht door Socrates »

:D Leuk....Nederlandse familie in Iran, waarom zijn ze daar gaan wonen? Zal vast wel met werk te maken hebben.

@ Ariel
Ik geef Wilders ook (deels) gelijk, maar ik ben geen fan van de politicus Wilders.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89883
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Socrates schreef::D Leuk....Nederlandse familie in Iran, waarom zijn ze daar gaan wonen? Zal vast wel met werk te maken hebben.

@ Ariel
Ik geef Wilders ook (deels) gelijk, maar ik ben geen fan van de politicus Wilders.
Lieverd, je hoeft hem niet gelijk te geven. Ik geeft hem ook niet in alles gelijk.
Je mag best kritisch zijn, Eigenlijk moet je kritisch zijn op alles wat je leest en hoort.

Waar ben je geweest Socrates . Ik heb je gemist.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89883
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Anti-Koranfilm Wilders voor 1 april op web

DEN HAAG - Geert Wilders plaatst zijn anti-Koranfilm Fitna voor 1 april op internet. Dat heeft de politicus dinsdag gezegd in de wandelgangen van de Tweede Kamer.

Een exacte datum kon de PVV-leider nog niet noemen. ,,Zodra ik het voor elkaar heb, laat ik het u weten'', zei Wilders.

Hij is momenteel nog bezig de techniek op orde te krijgen. Wilders wil onder meer voorkomen dat de website waarop Fitna verschijnt, bezwijkt onder grote belangstelling. Mogelijk is hij ruim voor april al in staat de film online te zetten.

De PVV-politicus heeft de afgelopen weken herhaaldelijk aangegeven dat hij zijn film eind maart zal publiceren. Hij hoopte in eerste instantie een omroep te interesseren voor Fitna. Nadat volledige uitzending op televisie onmogelijk bleek, wilde Wilders zijn film tijdens een persconferentie presenteren en vervolgens op internet plaatsen. Een week geleden besloot het Tweede Kamerlid echter dat de beveiliging voor een perspresentatie hem te veel geld kost.

Hij wil Fitna nu online zetten en vervolgens informeel de pers te woord staan.
http://www.ad.nl/binnenland/2146362/Ant ... p_web.html
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Socrates
Berichten: 725
Lid geworden op: di jan 30, 2007 2:14 am
Locatie: Earth

Bericht door Socrates »

Lief om te horen Ariel :)
Ik ben er gewoon hoor en het meeste nieuws volg ik wel, het belangrijkste is altijd voorpagina Telegraaf, die bezorg ik....dus...
Ik ben van plan BFA te verrassen met mn kunstwerken binnenkort...hehe, heb al teveel verklapt. Dus ik ben nu veel tekenen(/schilderen) en lezen, studies voorbereiden etc.
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Bericht door Monique »

Socrates schreef:Ik geef Wilders ook (deels) gelijk, maar ik ben geen fan van de politicus Wilders.
Ik denk dat het er niet om gaat of hij gelijk heeft of of dat iemand het ermee eens is of niet.
Het gaat er in feite om dat iemand gewoon zijn mening moet kunnen zeggen.

Wanneer moslims b.v. in Nederland beknot zouden worden om hun mening te mogen geven ga ik daar ook voor "vechten".
Het gaat om vrijheid.... voor iedereen... niets meer en niets minder.

(voor mij dan).
Amorele atheistische nitwit
Mahalingam
Berichten: 52313
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Bericht door Mahalingam »

Nog een aanvulling op de Fitna-saga:
PVV-er Raymond de Roon zou gezegd hebben tijdens een debat met de premier over de Europese top (waar de regeringshoofden tijdens het diner instemmend knikten toen onze JPB smeekte om hulp van de EU-disgenoten.), dat bij de aftiteling van 'Fitna' de premier JPB bedankt wordt voor de PR en marketing.
Verder zou die gezegd hebben tegen JPB dat hij de plannen voor de film heeft laten lekken. "De pers heeft dat verder opgeblazen en de regering heeft dat niet tegengehouden." en "Erkent de regering die verantwoordelijkheid?"
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89883
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

:? Ik weet niet wat ik hier van moet denken.

Een FFI lid van internationaal heeft Geert Wilders een mail gestuurd, en hij kreeg dit als antwoord terug. Een primeur?
March 17th 2008
From the man himself, in an email this morning…

Geert Wilders writes to Infidels Are Cool:

John,

UK version Fitna movie to be released on 23rd March 2008 on:

http://www.fitnathemovie.co.uk

Geert Wilders

I can't wait!
http://www.faithfreedom.org/forum/viewt ... 71#1077371
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89883
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Deense premier distantieert zich van Wilders
woensdag 19 maart 2008

De Deense premier Anders Fogh Rasmussen stelt geen prijs op de steunbetuiging die hij afgelopen maandag van Geert Wilders kreeg: 'Ik neem afstand van Geert Wilders' opvattingen en wil duidelijk zijn poging afwijzen om de Deense regering ervoor te winnen.'


'De regering staat voor vrijheid van meningsuiting, maar ik wil opnieuw onderstrepen dat wij de waarden en zienswijze waar Wilders voor staat niet delen,' zo liet Rasmussen vandaag weten.

Vorige week liet de Deense premier op de Europese top in Brussel weten dat Nederland op de volledige steun van Denemarken kan rekenen, mocht het tot rellen in moslimlanden komen als Wilders zijn koranfilm vertoont.

Interviews
Zelf moest Denemarken twee jaar geleden onvoorwaardelijke steun van Europa missen, toen de Mohammedcartoons van de Deense tekenaar Kurt Westergaard tot wereldwijde moslimprotesten tegen Denemarken leidden.

Wilders was afgelopen maandag in Denemarken waar hij verschillende interviews gaf. Voor de Deense radio en televisie liet hij zich lovend uit over premier Rasmussen. Die heeft - in tegenstelling tot zijn Nederlandse collega Jan Peter Balkenende - wel de vrijheid van meningsuiting verdedigd, aldus Wilders.

'Warm bad'
Gisteren verklaarde de fractievoorzitter van de PVV dat hij het bezoek aan Denemarken als een 'warm bad' had ondergaan. Ook verklaarde hij dat hij met zijn standpunten in Denemarken op veel meer begrip kan rekenen dan in Nederland.


Door Robbert de Witt
http://www.elsevier.nl/nieuws/laatste_2 ... index.html
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89883
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Deense premier laakt uitspraken Wilders
woensdag 19 maart 2008

(Novum/AP) - De Deense premier Anders Fogh Rasmussen heeft uitspraken van Tweede Kamerlid Geert Wilders over de koran woensdag 'uitermate beledigend' genoemd.

Foght Rasmussen reageerde in een verklaring op uitspraken die Wilders dinsdag op de Deense televisie deed. De PVV-leider noemde de koran 'fascistisch' en 'gewelddadig'. Ook prees hij de Deense premier voor de verdediging van de vrijheid van meningsuiting na de protesten van moslims tegen de Deense spotprenten van de profeet Mohammed.
http://www.elsevier.nl/nieuws/laatste_2 ... index.html
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
naar boven
Berichten: 5046
Lid geworden op: do nov 16, 2006 10:14 pm
Contacteer:

"Dan zou ons werk minder moeilijk zijn"

Bericht door naar boven »

'Wilders bemoeilijkt werk veiligheidsdiensten'

DEN HAAG - PVV-leider Geert Wilders bemoeilijkt het werk van de veiligheidsdiensten door de inhoud van zijn anti-Koranfilm en het moment van publicatie geheim te houden.

Dat heeft minister Ernst Hirsch Ballin (Justitie) woensdag gezegd in een overleg met de Tweede Kamer over de bestrijding van terrorisme.

Inhoud

Om de risico's goed te kunnen inschatten en de juiste maatregelen te kunnen nemen, zou het volgens de bewindsman beter zijn de inhoud van de film Fitna te kennen en het tijdstip waarop die verschijnt. "Dan zou ons werk minder moeilijk zijn", zei hij.

Hirsch Ballin stelde ook dat de verantwoordelijkheid die al op Wilders rust, groter wordt als hij de regering hiervan niet van tevoren op de hoogte brengt.

De Nationaal Coördinator Terrorismebestrijding (NCTb) had Wilders eerder al gevraagd de film van tevoren te laten zien om veiligheidsmaatregelen te kunnen nemen.

Garantie

De politicus eiste echter de garantie dat de voorvertoning niet wordt gebruikt om de film te verbieden of het Openbaar Ministerie (OM) te informeren als er een strafbaar feit wordt geconstateerd. Die toezegging kon de minister niet doen.

Hirsch Ballin zei verder dat de onbekende film nog geen concrete dreiging voor de staatsveiligheid vormt. Afhankelijk van de inhoud ervan kan dat veranderen, bijvoorbeeld als de film leidt tot polarisatie tussen bevolkingsgroepen en bedreigingen jegens personen en objecten in binnen- en buitenland.

Zorg

Volgens de minister zijn er geen concrete aanwijzingen voor een mogelijke terroristische aanslag in Nederland. Wel zijn er signalen die "aanleiding geven voor zorg".

PVV-Kamerlid Raymond de Roon maakte tijdens het overleg op aandringen van de VVD een einde aan speculaties dat er helemaal geen film van Wilders is. "Ik kan u verzekeren: de film bestaat", zei De Roon. Hij wilde na afloop niet ingaan op de vraag of hij Fitna zelf al heeft gezien. Wilders zei dinsdag dat hij de film voor 1 april op internet zet. Een exacte datum noemde hij nog niet.
RTFM
naar boven
Berichten: 5046
Lid geworden op: do nov 16, 2006 10:14 pm
Contacteer:

In the shadow of a fatwa

Bericht door naar boven »

A film-maker who lives in the shadow of a fatwa

Geert Wilders, the controversial Dutch politician, says that the Koran should be banned but his film attacking it must be seen. He makes his case to Douglas Murray

Debate about Geert Wilders and his anti-Koran film Fitna is everywhere in Holland. Newspapers, television shows and private conversations are awash with apprehension.

Since the murders of Pim Fortuyn and Theo van Gogh, and the hounding into exile of Ayaan Hirsi Ali, Wilders is the most prominent critic of Islam in Holland. With his shock of blond hair and startlingly frank language, the MP and leader of the Dutch Party for Freedom is instantly recognisable.

But what about Fitna — the movie that no one has seen, but everyone, including the Dutch government, has already condemned for being likely to kick off the next round in the violent confrontation between radical Islam and European liberalism?

A few days before I saw Wilders last week, Holland’s Prime Minister, Jan Peter Balkenende, held a press conference calling for the film to be halted. Others have followed suit. ‘The government leaked that the movie was coming,’ says Wilders. ‘Our foreign minister went to Syria and said what they said to every diplomat all over the world... Listen, there is a movie, we are fully against this movie... So they created a huge thing, almost a self-fulfilling prophecy because, thanks to the government, it was now known from Timbuktu to Afghanistan that there will be a movie.’

The government has tried legal threats, financial and moral blackmail — including the claim that the movie will make Dutch troops in Afghanistan a target — to persuade Wilders to pull the movie. For their part, al-Qa’eda has issued a fatwa calling on all Muslims everywhere to try to kill Wilders. Even for a man who has been under 24-hour security protection for three and a half years (‘It’s something that you don’t wish for your worst enemy’) this is a new order of threat.

And while the death threats flood in, so do the kind of petty threats from the home-side which can rankle even more. Fear of terrorist attacks in response to the film mean the government is threatening to close the streets around the parliament. Shopkeepers are already presenting pre-emptive claims for lost earnings to Wilders.

‘[We] have such a coward of a Prime Minister,’ he says. ‘They are trying to get fear in the heads of the people of the Netherlands. ‘If something happens they want to say afterwards, this guy was to blame.’

And will he not be at all? Wilders is adamant: ‘I’m not bound to any Afghan or Sufi or Pakistani law. I am bound to the Dutch law and I’m sure that my movie will be within all the boundaries of the Dutch law. You can like the text or dislike the text, like the message or dislike the message, but I’m not doing anything that will be an incitement of hatred or things like that.’ So what is his aim?

‘I really believe that the Koran is a fascist book and Islam — which is more ideology, according to me, than religion — is something that is at least very bad for our values and our society. I’m not a cultural relativist. I believe that we should be proud of our culture. Our culture is far better than the more retarded Islamic culture. So this is why last year in an article I wrote, I said, well, we should ban the Koran. I initiated a big debate with the Prime Minister in the Dutch parliament about it and talked about how it would be good if there could be a new Koran like a New Testament and all the hatred and incitement and intolerance — get rid of that.’ The sole limit to freedom of speech that Wilders recognises is incitement. And this is the problem he has with the Koran.

‘Big parts of the Koran today are still used... to do the most terrible things. And I believe a lot of people don’t know that and I hope it will open their eyes and we will get a discussion going about the real nature of Islam. We should stop this process of Islamisation and we should protect not only our identity but also our freedom more. With the growing amount of Islamisation of both our countries and our societies we will lose our freedoms. At the end of the day Islam will kill our democracy and our society, and I know it will not happen tomorrow or the day after tomorrow but there is a process going on and there is a total lack of urgency of people who really feel that it is a threat.’

And what is his main message to the non-Muslims who see his film?

‘Stop being a cultural relativist and be proud of who you are, and fight for it especially if, you know, I mean these people are not Buddhist. I wrote an article a few weeks ago that said, imagine if I would have said last year that I wanted to burn the Bible, that I want to make a movie to show the fascist character of Christianity. Would there be extra meetings of the government? Would there be evacuation plans of our embassies in Rome, Berlin and Brussels? Would there be bishops like grand muftis who say there would be bloodshed?... The answer of course is “no”. So it proves my point already. All the reactions of the Islamic world, even unfortunately from the Dutch government, show that Islam is something different, has to be treated differently, as something entirely beside our own culture and values.’

And why did he choose the title he did? Because ‘Islam is our challenge — our fitna. Every day, a few times every Muslim if he sees a woman walking in a short skirt or somebody with a picture or drawing of Mohammed, all the time they have fitnas... A Muslim knows from the age of five what fitna means, every Muslim and, well — Islam is the fitna of our society. Will we survive the challenge of this terrible ideology? Will we be able to stop it or to give it the place that it will not kill our democratic society and values that we share in the West?’

I leave Wilders and head back to Amsterdam. Before flying off I see Sooreh Hera, a young Iranian-exile photographer. She is now in her third month in hiding. Late last year her work attracted condemnation from Muslim extremists in Holland who threatened her life. The gallery where her work was most recently meant to be shown has cancelled the display after the curator received death threats and had to go under protection himself.

Though Fitna looks set to have loud consequences, perhaps the price of silence is already too high. When the limits of freedom of speech are dictated from outside you may not feel it today or tomorrow. But the day after, or some day soon, you will.

Wilders sums it up defiantly: ‘If I surrender, they will win. And they will never win. They have to lose, and they will lose.’
RTFM
Gebruikersavatar
Anneke
Berichten: 1174
Lid geworden op: vr jan 12, 2007 6:59 pm

Bericht door Anneke »

Our culture is far better than the more retarded Islamic culture

'We are far better than...' stellingen kan ik me nooit echt in vinden, maar voor de rest... Gooo Wilders! :D Wat is hij toch een geweldige kerel :)
Gebruikersavatar
migrantenjong
Berichten: 1064
Lid geworden op: za nov 24, 2007 4:58 pm
Locatie: Antwerpen/Gent Ideologie: Stokslagen en waterkanonnen

Bericht door migrantenjong »

Ilona schreef:Our culture is far better than the more retarded Islamic culture

'We are far better than...' stellingen kan ik me nooit echt in vinden, maar voor de rest... Gooo Wilders! :D Wat is hij toch een geweldige kerel :)
Wij zijn "far better than" hun.

Ontkennen maakt heel de strijd tegen de Islam nutteloos.
Now watch what you say, or they'll be calling you a radical, a liberal, oh fanatical, criminal.
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Bericht door Chaimae »

Ilona schreef:Our culture is far better than the more retarded Islamic culture

'We are far better than...' stellingen kan ik me nooit echt in vinden, maar voor de rest... Gooo Wilders! :D Wat is hij toch een geweldige kerel :)
Wie is Wilders?
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
Ruth
Berichten: 1232
Lid geworden op: vr apr 06, 2007 8:14 pm

Bericht door Ruth »

migrantenjong schreef:
Ilona schreef:Our culture is far better than the more retarded Islamic culture

'We are far better than...' stellingen kan ik me nooit echt in vinden, maar voor de rest... Gooo Wilders! :D Wat is hij toch een geweldige kerel :)
Wij zijn "far better than" hun.

Ontkennen maakt heel de strijd tegen de Islam nutteloos.
Ik durf met mijn christelijke achtergrond niet snel te zeggen dat ik beter ben dan wie dan ook. Maar dat mijn principes vele malen beter zijn dan doorgedraaide moslimfanatici, dat staat als een paal boven water.
Verwaand, misschien...... maar dat moet dan maar

maar de islam zal nooit overwinnen, dat is zeker. Het zal uiteindelijk ineenstorten. De zuivere islam, zoals nu in opmars, zal nooit stand houden. Vroeg of laat komt het grootste deel van zijn aanhangers weer bij hun positieven.
Als je denkt dat je te klein bent om invloed te hebben, dan heb je waarschijnlijk nog nooit de nacht doorgebracht met een mug op je kamer.

Wie vecht kan verliezen, wie niet vecht is al verloren.

EDL
Gebruikersavatar
Socrates
Berichten: 725
Lid geworden op: di jan 30, 2007 2:14 am
Locatie: Earth

Bericht door Socrates »

Wij zijn "far better than" hun.
''wij'' en ''hun'' bestaat alleen helaas in je fantasie. :(

“Men's natures are alike; it is their habits that separate them”
Confucius.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89883
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Socrates schreef:
Wij zijn "far better than" hun.
''wij'' en ''hun'' bestaat alleen helaas in je fantasie. :(

“Men's natures are alike; it is their habits that separate them”
Confucius.

Socrates, ik ben het volmondig met je eens.

Juist het feit dat we afgescheiden van elkaar leven zorgt er voor dat er zoveel oorlogen op deze aarde zijn.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
migrantenjong
Berichten: 1064
Lid geworden op: za nov 24, 2007 4:58 pm
Locatie: Antwerpen/Gent Ideologie: Stokslagen en waterkanonnen

Bericht door migrantenjong »

Het is waar, Ariel, maar de realiteit is helaas anders. De realiteit heeft ons laten zien dat het soms beter is om hard te zijn.
Now watch what you say, or they'll be calling you a radical, a liberal, oh fanatical, criminal.
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Bericht door Chaimae »

migrantenjong schreef:Het is waar, Ariel, maar de realiteit is helaas anders. De realiteit heeft ons laten zien dat het soms beter is om hard te zijn.
Zachte heelmeesters maken stinkende wonden, he?
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
Gebruikersavatar
migrantenjong
Berichten: 1064
Lid geworden op: za nov 24, 2007 4:58 pm
Locatie: Antwerpen/Gent Ideologie: Stokslagen en waterkanonnen

Bericht door migrantenjong »

Chaimae schreef: Zachte heelmeesters maken stinkende wonden, he?
Inderdaad.
Now watch what you say, or they'll be calling you a radical, a liberal, oh fanatical, criminal.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89883
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

migrantenjong schreef:Het is waar, Ariel, maar de realiteit is helaas anders. De realiteit heeft ons laten zien dat het soms beter is om hard te zijn.

Ook jij hebt een punt migrantenjong. En het ligt niet aan ons dat we afgescheiden van elkaar leven. Hoe vaak hebben we in het begin een hand naar moslims uitgestoken? Heel vaak, maar een kafir hand is vies.

Laten we maar denken dat sommige volken sneller geëvolueerd zijn dan andere volken.
Maar in principe bestaan we uit het zelfde materiaal, en hebben we allemaal de zelfde wensen .
Een goed en gelukkig leven leiden.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
migrantenjong
Berichten: 1064
Lid geworden op: za nov 24, 2007 4:58 pm
Locatie: Antwerpen/Gent Ideologie: Stokslagen en waterkanonnen

Bericht door migrantenjong »

Harde maatregelen zullen uitgevoerd moeten worden om de toekomst aangenaamte maken. Kwaad is noodzakelijk als het een groter goed dient.
Net zoals Chaimae het poneerde bovenaan. Beter korte pijn dan lange, trage pijn die generaties lang duurt.

De mensen die nu daar in hun miserie leven, zijn grotendeels verloren, maar hun kinderen zijn het nog niet, en de kinderen van de kinderen zeker niet.
Now watch what you say, or they'll be calling you a radical, a liberal, oh fanatical, criminal.
Plaats reactie