(Discriminerende) handtekening van Migrantenjong?

Gebruikersavatar
Socrates
Berichten: 725
Lid geworden op: di jan 30, 2007 2:14 am
Locatie: Earth

(Discriminerende) handtekening van Migrantenjong?

Bericht door Socrates »

Ik ben niet verplicht om respect, begrip, tolerantie, consequentie of relativeringsvermogen te tonen, indien U moslim bent.
Ik lees dit zin ongeveer als:

Ik ben niet verplicht om respect, begrip, tolerantie, consequentie of relativeringsvermogen te tonen, indien U lijdt/besmet bent aan/met AIDS of tuberculose.

Verder zou je het woord moslim ook kunnen vervangen door:
laagopgeleid, niet toerekenningsvatbaar en zelfs Jood of Christen.

laagopgeleid, omdat ik van mening ben...dat de Islam zeer eenvoudig te weerleggen is en iemand die dat niet wilt begrijpen/toegeven en herkennen is niet anders dan zeer laagopgeleid (lage IQ).

Mensen die niet toerekenningsvatbaar zijn kunnen ook evenals moslims in staat zijn geweld te plegen of doden.

Een moslim, die niet de ''verschrikkelijke'' teksten van de Quran volgt is in principe hetzelfde als een Jood of Christen die ook niet de desbetreffende teksten van de Thura of Bijbel navolgt.
Gebruikersavatar
migrantenjong
Berichten: 1064
Lid geworden op: za nov 24, 2007 4:58 pm
Locatie: Antwerpen/Gent Ideologie: Stokslagen en waterkanonnen

Bericht door migrantenjong »

Wel wel.

Een moslim moet, voordat ik nog zelfs overweeg om ermee in debat te treden, logisch consistente bewijzen kunnen voorleggen dat zijn theorie recht heeft op bestaan. Wanneer ik keer op keer logische fouten zie in zijn argumentatie, hou ik op met mijn serieuze toon en stap ik ofwel op mijn "ga spelen in de zandbak"-toon ofwel op mijn "spring uit een vliegtuig, boom, wolkenkrabber of torenkraan"-houding.

Mensen die zodanig gek zijn dat ze wetenschap afzweren omdat een Boekje het anders dicteert, en dit niet in stilte doen, maar heel luid en zelfs gewelddadig, vind ik lachwekkend en gevaarlijk.

Waarom zou ik deze mensen serieus nemen? Waarom zouden wij elke vorm van dogmatisch idiotarisme serieus nemen?
Zijn de daden van de volgelingen van Kukulkan (mensenoffers) gerechtwaardigd omdat heel veel mensen daarin geloven?



Wat consequent gedrag betreft: ik ben een voorstander van de doctrine van inconsequentie tegenover moslims. Waarom?
Omdat ze dit doen tegenover ons.
Als zij iets niet mogen, gebruiken zij onze waarden tegen ons. Wij mogen niet klagen op het feit dat ze hun vrouw minderwaardig achten, want dat is inperking van vrijheid van godsdienst.
Maar wanneer wij klagen over hun onmenselijkheid tegenover afvalligen zeggen ze dat het hun geloof is en dat men dat niet mag discrimineren.

Bovendien heb ik geen enkele moslim gehoord die iets deftig te vertellen had over homoseksuelen.

Daarom zeg ik: wees inconsequent. Ookal heb je ongelijk, doe alsof je gelijk hebt!
Israel? Gestolen land? Zelfs als het zo is, het is Westers, en het bestrijdt moslims. Steunen!
Kosovo? Is Servisch, want Albanezen zijn moslims!
Tsjetsjenie? Is Russisch. Zelfde reden.
Moslimjongeren krimineel? Dubbele straf. Waarom? Islam!

Wij hebben hier te maken met een volk dat vijandig tegenover ons staat. Wij moeten hetzelfde doen. De Britse koloniale aanpak beginnen toepassen.



Wat ik zeg mag radicaal zijn, maar ik vind dat men korte metten moet maken met idiotaire stromingen.
Now watch what you say, or they'll be calling you a radical, a liberal, oh fanatical, criminal.
Gebruikersavatar
migrantenjong
Berichten: 1064
Lid geworden op: za nov 24, 2007 4:58 pm
Locatie: Antwerpen/Gent Ideologie: Stokslagen en waterkanonnen

Bericht door migrantenjong »

Bovendien, Socractes, vergeet niet: Geschiedenis zelf lacht ons uit.

Zij heeft al veel rijken zien ondergaan door oorlog, door natuurrampen. Grote civilisaties heeft zij zien ondergaan door decadentie, of door een verkeerd leiderschap.

Maar nog nooit, nooit, heeft zij een rijk zien ondergaan door apologetisme.
Now watch what you say, or they'll be calling you a radical, a liberal, oh fanatical, criminal.
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Bericht door Manon »

ik zie ook niet in waarom het onderschrift van Migrantenjong zogezegd discriminerend zou zijn.

Waarom moet je respect betonen aan mensen die een ideologie volgen die zegt dat ze JOU de nek moeten afsnijden?

je kan dus stellen dat de moslims daar niet zelf om gevraagd hebben, en een beetje medelijden met die mensen hebben, maar waarom zou ik er RESPECT voor moeten betonen?
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89717
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Respect moet verdient worden.
Ik heb alleen respect voor mensen als ze zich als liefhebbend burger netjes gedragen.

Ik vermoed dat migrantenjong zoveel met moslims heeft meegemaakt dat hij zijn respect voor sommige moslims verloren heeft.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
migrantenjong
Berichten: 1064
Lid geworden op: za nov 24, 2007 4:58 pm
Locatie: Antwerpen/Gent Ideologie: Stokslagen en waterkanonnen

Bericht door migrantenjong »

Ariel schreef:
Ik vermoed dat migrantenjong zoveel met moslims heeft meegemaakt dat hij zijn respect voor sommige moslims verloren heeft.
Ruim voldoende, laten wij het zo stellen, allerliefste Ariel.

Bovendien waren er hier op de site al behoorlijk veel moslims die ons kwamen tonen hoe het "echt" zat.

Als ik mij goed kan herinneren gingen ze ofwel lopen met de staart tussen hun met tot de enkels reikende broek (of rok) gekleede benen, of bleven ze demagogie uitkramen.

Ik wil gerust met een moslim een gesprek houden, als hij zich aan de regels van de eenvoudige aardse logica houdt (want logica is van Allah, en Allah is swt enzo) en open staat voor alle argumenten die ik poneer.


Maar waar vind ik die moslim?!
Now watch what you say, or they'll be calling you a radical, a liberal, oh fanatical, criminal.
Dutch
Berichten: 3285
Lid geworden op: ma jan 20, 2003 7:10 pm
Locatie: Darul Hourria

Bericht door Dutch »

Ik ben niet verplicht om respect, begrip, tolerantie, consequentie of relativeringsvermogen te tonen, indien U moslim bent.
Zelf zou ik het woord 'moslim' vervangen door 'zelf geen respect, begrip, tolerantie, consequentie of relativeringsvermogen jegens mij betoont'. Want, het dient gezegd, de term 'moslim' dekt een hele waaier aan mensen, van de ultra orthodoxe wahabi over de modale moslim die de islam maar half kent tot de 'moslim enkel in naam' toe...
Er zijn goede, zeer goede mensen zelfs onder de noemer 'moslim' te vinden en hen dienen we geen onrecht aan te doen, zoveel is zeker.
Ik ben er vrij zeker van dat Migrantenjong deze visie ook heeft, weet zelfs dat hij een toffe knul is. Is het niet Migrantenjong?
Gebruikersavatar
migrantenjong
Berichten: 1064
Lid geworden op: za nov 24, 2007 4:58 pm
Locatie: Antwerpen/Gent Ideologie: Stokslagen en waterkanonnen

Bericht door migrantenjong »

Hmm, ja.
Ik denk dat je voorstel uit te proberen valt, Dutch. Zoals men in Rusland zegt: de wolven hebben gegeten, en de schapen zijn ongedeerd.

Ik had het vooral op mensen zoals Islaminside, momo en andere typische FFI-moslims die hier komen om dan zelf niet te begrijpen wat zij zeggen.
Veel andere moslims hebben wij hier niet gezien.
Now watch what you say, or they'll be calling you a radical, a liberal, oh fanatical, criminal.
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Bericht door Manon »

Je kan ook volgende aanpassen:


Ik ben niet verplicht om respect, begrip, tolerantie, consequentie of relativeringsvermogen te tonen, omdat U moslim bent.

je hoeft dat evenmin te doen omdat iemand katholiek, protestants, atheist of polytheist is.
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Gebruikersavatar
migrantenjong
Berichten: 1064
Lid geworden op: za nov 24, 2007 4:58 pm
Locatie: Antwerpen/Gent Ideologie: Stokslagen en waterkanonnen

Bericht door migrantenjong »

circe schreef:Je kan ook volgende aanpassen:


Ik ben niet verplicht om respect, begrip, tolerantie, consequentie of relativeringsvermogen te tonen, omdat U moslim bent.

je hoeft dat evenmin te doen omdat iemand katholiek, protestants, atheist of polytheist is.
Dat is een prima voorstel. Blijft kort, overzichtelijk, en drukt de boodschap goed uit.
Als iemand, zelfs als die persoon moslim is, wel redelijkheid van geest vertoont, ga ik er wel redelijk tegen doen, maar als deze persoon alles wat ik zeg ga counteren met: ja, maar dat is volgens mijn geloof en dat moet je dus respecteren, dan schakel ik om.
Now watch what you say, or they'll be calling you a radical, a liberal, oh fanatical, criminal.
Gebruikersavatar
Socrates
Berichten: 725
Lid geworden op: di jan 30, 2007 2:14 am
Locatie: Earth

Bericht door Socrates »

Volgens de statistieken zijn er meer Joden en Christen dan Moslims. In de heilige boeken van die godsdiensten staan ook soortgelijke passages als die van de Moslims. Het stoort jou niet dat een Jood of Christen gelooft in wat er in zon boek staat....maar bij een Moslim dan weer wel?

Een niet belijdend, onwetend, naief....Moslim...die niet die ''verschrikkelijke'' passages van de Quran omzet in daden.....is hetzelfde als al die Joden en Christenen die dat ook niet doen. Even onschuldig of even naief hoe je het ook wilt hebben.

Net als bij Hindu...dat zowel een ethniciteit, cultureel groep en een religieus groep is, zo is dat ook bij de Moslims. Ik ben zelf absoluut geen (religieus) Moslim, maar omdat ik een Arabisch/Perzisch uiterlijk heb....ben ik voor vele toch blijkbaar een (religieus) Moslim....en dat heb ik in de praktijk ook vaak ervaren.

Trouwens bij de Joden heb je dat ook....Jood (hoofdletter) als ethniciteit en jood (kleinletter) als religieus groep.
Dutch
Berichten: 3285
Lid geworden op: ma jan 20, 2003 7:10 pm
Locatie: Darul Hourria

Bericht door Dutch »

Socrates, daar maak je mijn bescheiden inziens een denkfout.
Voor moslims is de koran het letterlijke, onveranderlijke woord van allah voor alle volkeren en alle tijden, terwijl dat voor de andere religies niet zo is. De koran dient tekstueel opgevolgd, de andere heilige boeken zijn niet letterlijk te nemen, gelukkig maar anders hadden we hier op deze aardbol wel nog meer shit aan de hand, dan tierde terrorisme nog weliger...en bleef het niet verbonden aan 1 enkele religie, namelijk de islam.
Kan jij respect opbrengen voor iemand die jou naar het psychische en fysische leven staat ?

Socrates, ik vind jou bvb. naar islammaatstaven helemaal geen moslim of Moslim. Jij denkt namelijk na, jij gebruikt je hersencellen ook voor andere functies dan fysisch leven en dan ben je gelijk moslim-af.
Wat stellen bvb. de koran en de ahadith voor jou voor? Lees ze kritisch, wat logisch is want jij bent een logische redelijke geest en...kijk wat er gebeurt.

Gelukkig maar zijn de meeste moslims naar islambegrip 'slechte' moslims, zodat ook onder hen, zoals overal trouwens, goede mensen zijn ! Ze zijn goed ondanks de islam, niet dankzij de islam.

@ Migrantenjong : de term 'omdat' erbij is echt wel veel en veel beter, niemand verdient respect enkel en alleen omdat hij/zij een zogezegde 'ware' religie zou aanhangen.

Mijn conclusie : wat een geluk dat wij hier vrij kunnen denken en praten, want onder islamitisch juk was dat volstrekt onmogelijk.Houden zo!
Dus voor de islam kan ik geen enkel respect opbrengen, voor goede mensen, al dan niet moslims wel...
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Bericht door hans van de mortel »

Socrates schreef: Ik ben zelf absoluut geen (religieus) Moslim, maar omdat ik een Arabisch/Perzisch uiterlijk heb....ben ik voor vele toch blijkbaar een (religieus) Moslim....en dat heb ik in de praktijk ook vaak ervaren.

Hoi Socrates, Je bent toch niet lelijk qua uiterlijk? Zolang je geen baard draagt zal dat weinig negatieve blikken opleveren. Een vriendelijk knikje en een glimlach doen wonderen. Dat is nu wat Jezus met het toekeren van de andere wang bedoelde, alhoewel je dat natuurlijk niet letterlijk moet nemen. Jezus zelf was ook niet zo kinderachtig volgens de overleveringen. ’Heb je last van je linker hand? Hak hem dan af met je rechter’. Dat is zo’n lekkere Jezus’- uitspraak. Misschien borduurde de islam hier wel op door, ik weet het niet. Het ligt aan je eigen psyche. Volgens mij ben jij een persoon met een sterk rechtvaardigheidsgevoel. En dat is altijd prijzenswaardig te noemen.

Met rechtvaardige groet,
Hans
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89717
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Hans, Hans.. Ik hou veel van je, maar de uitspraak van Jezus..’Heb je last van je linker hand? Hak hem dan af met je rechter’ is niet leterlijk bedoeld, en dat weet jij net zoals ik.
Je geeft Moslims munitie als je dit soort uitspraken doet.
"Zie je nu wel" zullen ze zeggen, "ook Jezus ging akkoord met onze sharia wetten. We doen het goed”

Als je Jezus uit de Bergrede wil quoten, dan moet je het goed doen, en de gehele Bergrede plaatsen

De Bergrede mag dan vrij ingewikkeld zijn om te interpreteren. In ieder geval roept zij op om goed te zijn voor je naasten, hen te respecteren en niet te veroordelen en om goed te zijn voor jezelf.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Bericht door Chaimae »

Net als bij Hindu...dat zowel een ethniciteit, cultureel groep en een religieus groep is, zo is dat ook bij de Moslims. Ik ben zelf absoluut geen (religieus) Moslim, maar omdat ik een Arabisch/Perzisch uiterlijk heb....ben ik voor vele toch blijkbaar een (religieus) Moslim....en dat heb ik in de praktijk ook vaak ervaren.
Wees blij met je Arabisch uiterlijk.

Jezus had ook een baard, sterk aanbevolen in al de drie abrahmitische religies.
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Bericht door hans van de mortel »

Ariel schreef:Hans, Hans.. Ik hou veel van je, maar de uitspraak van Jezus..’Heb je last van je linker hand? Hak hem dan af met je rechter’ is niet leterlijk bedoeld, en dat weet jij net zoals ik.
Je geeft Moslims munitie als je dit soort uitspraken doet.
"Zie je nu wel" zullen ze zeggen, "ook Jezus ging akkoord met onze sharia wetten. We doen het goed”

Als je Jezus uit de Bergrede wil quoten, dan moet je het goed doen, en de gehele Bergrede plaatsen

De Bergrede mag dan vrij ingewikkeld zijn om te interpreteren. In ieder geval roept zij op om goed te zijn voor je naasten, hen te respecteren en niet te veroordelen en om goed te zijn voor jezelf.
De Bergrede is niet ingewikkeld. Werd door Ghandi nog geroemd. En natuurlijk nemen wij niet alles letterlijk. Een bekende uitspraak van zichzelf blijvende Hollanders is: ”Doodschieten die klerelijers”. Over wie ze het hebben doet even niet ter zake. Mensen in Nederland worden doodgeschoten door criminelen en niet door mensen die een christelijk of geen geloof aanhangen. Maar wél door personen met een verkeerde religie, een religie die als zaligmakend wordt beschouwd, DIE LETTERLIJK DIENT OPGEVOLGD TE WORDEN.

Als ik Jezus belachelijk wil maken kost mij dat geen moeite, maar de feiten spreken voor zich dat Jezus een vredelievend figuur was met een menselijke aard en af en toe ook boos werd. MAAR JEZUS HEEFT NIET ÉÉN MENS GEDOOD. N I E T É É N M E N S! Daarom ook is hij een vredelievend voorbeeld voor iedereen.

En wat doen moslims? Moet ik dat nogmaals benadrukken? Die lopen als honden achter een keurslager aan uit de woestijn van 1400 jaar geleden. Achter een profeet van het geweld. Ook Hitler was een zachtaardig mens die goed met vrouwen en kindertjes kon omgaan. Hij stond bekend als een allercharmante man. Schizofreen noemen we zoiets. Mohammed had net zo goed diezelfde aardige trekjes, precies zoals Hitler!

Maar alleen een idioot prijst Hitler vanwege zijn goede dingen om daarmee zijn slechte dingen buiten beschouwing te laten. Dat is nu wat moslims doen: ons onophoudelijk wijzen op de islam die vrede is. Ons onophoudelijk wijzen op de leuke goede dingen van Mohammed. NOOIT, NOG NOOIT HEEFT ÉÉN MOHAMMEDAAN IETS VERKEERDS OVER MOHAMMED GEZEGD. Terwijl het toch een keurslager was met het allergrootste zwaard dat een analfabete arabier zich maar wensen kon.

Een mohammedaan die kritiek durft te hebben op keurslager Mohammed? Die moet nog uitgevonden worden!
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Bericht door Chaimae »

Welke moorden heeft Mohammed op zijn geweten?
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89717
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Als je iemand opdracht geeft om te vermoorden, dan ben je een moordenaar.
Mohammed liet heel veel mensen vermoorden.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Bericht door Chaimae »

Nogmaals: Welke moorden heeft hij op zijn geweten?
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89717
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Chaimae, als ik tegen migrantenjong zeg dat hij jou moet vermoorden, en ik geef hem het zwaard om je hoofd van je romp af te slaan, dan ben ik schuldig.

Ik weet niet waarom je zo dom doet meisje.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Bericht door Chaimae »

En toch wil ik weten welke moorden hij op zijn geweten heeft.
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
Gebruikersavatar
Socrates
Berichten: 725
Lid geworden op: di jan 30, 2007 2:14 am
Locatie: Earth

Bericht door Socrates »

Socrates, daar maak je mijn bescheiden inziens een denkfout.
Voor moslims is de koran het letterlijke, onveranderlijke woord van allah voor alle volkeren en alle tijden, terwijl dat voor de andere religies niet zo is.
Hmm....daar gaat het ook niet zo zeer om, ik gaf aan...dat een Jood, Christen of Moslim....die niet moorden en andersgelovigen als varken of hond beschouwt (wat in alle 3 de boeken staat) in principe onschadelijk zijn.
In de Quran zal er vast wel ergere dingen staan...en er zullen ook vast meer, veel meer terroristen voorkomen onder Moslims, dat terzijde.
Ook mensen als Zidane, Shahrukh Khan, Najib Amhali en menig andere beschouwen zich als Moslim......wanneer je iets over Moslims zegt vallen zij daar ook onder.
Ik vind het zelf niet slim....als je niet 5 x per dag biedt, diep in je hart niet eens bent met die vele hatelijke passages van de Quran en die je ook niet naleeft en je toch maar Moslim gaat noemen, maar het is niet anders in realiteit.
Socrates, ik vind jou bvb. naar islammaatstaven helemaal geen moslim of Moslim.
Ik vind mezelf ook geen Moslim.....het is heel interessant om eens te discussieren wanneer iemand echt (religieus) Moslim is?
Alleen Moslim heeft ook een....ethnische en cultureel betekenis gekregen.

+- 1.2 miljard mensen vallen onder de term ''Moslim'' toch?
Hoi Socrates, Je bent toch niet lelijk qua uiterlijk? Zolang je geen baard draagt zal dat weinig negatieve blikken opleveren.
Ik zie er zo uit:
http://img187.imageshack.us/img187/4344/pic2tq2.jpg

En hoezo als je geen baard hebt? Ik zal zelf niet gauw een baard laten staan, maar er is absoluut geen grondig reden om daar iets tegen te hebben.
Wees blij met je Arabisch uiterlijk.

Jezus had ook een baard, sterk aanbevolen in al de drie abrahmitische religies.
Ik ben trots op zowel mn Arabisch/Perzische rots evenals mn Nederlandse staatsburgerschap. :smile:
Laatst gewijzigd door Socrates op zo mar 23, 2008 6:26 pm, 2 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
migrantenjong
Berichten: 1064
Lid geworden op: za nov 24, 2007 4:58 pm
Locatie: Antwerpen/Gent Ideologie: Stokslagen en waterkanonnen

Bericht door migrantenjong »

Chaimae schreef: Wees blij met je Arabisch uiterlijk.

Jezus had ook een baard, sterk aanbevolen in al de drie abrahmitische religies.
Ik heb ook een baard. Wel een haram baardje.
Now watch what you say, or they'll be calling you a radical, a liberal, oh fanatical, criminal.
naar boven
Berichten: 5046
Lid geworden op: do nov 16, 2006 10:14 pm
Contacteer:

Bericht door naar boven »

Socrates schreef:Ik vind mezelf ook geen Moslim.....het is heel interessant om eens te discussieren wanneer iemand echt (religieus) Moslim is?
De enige belangrijke vraag is: waar ligt in het uiterste geval de loyaliteit?
RTFM
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Bericht door Chaimae »

migrantenjong schreef:
Chaimae schreef: Wees blij met je Arabisch uiterlijk.

Jezus had ook een baard, sterk aanbevolen in al de drie abrahmitische religies.
Ik heb ook een baard. Wel een haram baardje.
Jij bent een ongelovige, en daarmee heeft je baardje geen enkel nut.
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
Plaats reactie