T-shirt Inter Millaan een belediging voor Islam.

BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

T-shirt Inter Millaan een belediging voor Islam.

Bericht door BFA »

Turkse voetbalfans kunnen niet tegen hun verlies.

27 nov, Inter-Milaan X Fenerbahçe werd gewonnen met 3-O.
De Turkan willen nu dat de wedstrijd ongeldig wordt verklaard. Het winnend punt aan hun wordt toegekend.

Reden: Het t-shirt van Inter-Milaan, wit met een rood kruis op de borst, doet denken aan de kruisvaarders. is een belediging voor Islam.

Zijn de Turken vergeten dat tijdens de Kruistochten Turkije nog Christelijk was?
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
Mahalingam
Berichten: 52151
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Bericht door Mahalingam »

http://nl.wikipedia.org/wiki/Internazionale
Hier kan je het tenu van deze voetballers zien. Er zijn er twee: eentje voor thuis en eentje voor uit.
Thuis is blauw met verticalezwarte strepen en uitspelen is wit met een rood kruis.
Dat laatste komt van de stad Milaan.
http://www.crwflags.com/fotw/flags/it-lom-m.html
About the origin of the white flag with the red cross, some authors state that in the year 930 the town got the citizenship of Milan, receiving the standard from the archibishop of Milan, Lambert. The use of the cross dates back to the X century, well before the crusades.
Nu komt de vraag: speelde Inter Milan thuis? Ik kan het nergens vinden maar meestal is de eerste vermelde club de thuisclub.
Dus zouden ze zich in thuismenu (blauw/zwart) moeten kleden.
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
naar boven
Berichten: 5046
Lid geworden op: do nov 16, 2006 10:14 pm
Contacteer:

Bericht door naar boven »

Mahalingam schreef:Nu komt de vraag: speelde Inter Milan thuis? Ik kan het nergens vinden maar meestal is de eerste vermelde club de thuisclub.
Dus zouden ze zich in thuismenu (blauw/zwart) moeten kleden.
Inter speelde thuis:
Groep G: Inter Milan verzekerd (sic) zich van tweede ronde

En zo te zien in het rood-wit:
Afbeelding

Waarschijnlijk is dit een onzinverhaal.
Want heeft het Turkse nationale elftal ooit dit bezwaar laten horen als het moest spelen tegen Denemarken, Zweden, Noorwegen, Finland, IJsland of Zwitserland?
Laatst gewijzigd door naar boven op wo dec 12, 2007 12:55 am, 1 keer totaal gewijzigd.
RTFM
Gebruikersavatar
Silly
Berichten: 2256
Lid geworden op: do jan 11, 2007 12:01 pm

Bericht door Silly »

dat is 1000 jaar geleden

GET OVER IT!!
And if you tolerate this, then your children will be next...
**{I WILL NEVER APOLOGIZE FOR BEING FREE!!}**
naar boven
Berichten: 5046
Lid geworden op: do nov 16, 2006 10:14 pm
Contacteer:

Bericht door naar boven »

Silly schreef:dat is 1000 jaar geleden

GET OVER IT!!
Ja wat vliegt de tijd, hè..
RTFM
Mahalingam
Berichten: 52151
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Bericht door Mahalingam »

In april 2006 was er belangrijk voetbal voor de Engelsen. Dus net zoals in ons landje doste men zich uit in zaken afgeleid van nationale symbolen.
Onze Nederlandse driekleur zien wij op officieele feestdagen en op Koninklijke Verjaardagen wapperen. Ook hangen mensen die uit (met schooltas) als een kind geslaagd is voor een examen. Verder versieren we onze haringkarren ermee.
Maar buiten die momenten de vlag uitsteken of met afbeeldingen van de vlag rondlopen, doet men al heel lang niet meer.(en als enige scholieren het wagen om een ned. vlaggetje op hun kleding te monteren: schorsing of..) Dat is politiek correct want vlaggengedoe is fascistisch. De vlag wordt opgevat als anti-multikul. Veroorzaakt splijting in de maatschappij. Maar gelukkig hebben wij als het voetbal-enthousiasme stijgt de uitwijkmogelijkheid naar dingen die oranje zijn. Onze driekleur hebben we dan niet nodig.

Ik kom hierop omdat de Engelsen ook met dit probleem worstelen: hun Union Jack
Afbeelding

wordt daar opgevat als te rascistisch vanwege de besmetting met een koloniaal verleden. Een soldaat die bij de politie solliciteerde werd afgewezen als rascist omdat die een union jack op zijn arm had getatoueerd.
Maar ze hebben een alternatief gevonden:
Afbeelding

De ST.Georg flag. Maar waar lijkt die op? welke associatie kan men erbij hebben? Juist, kruistochten. En zo is deze vlag nu ook fatwa-waardig.
Afbeelding

Hier is een bericht over de vlag-problemen uit 2006:
http://www.ynetnews.com/articles/0,7340 ... 13,00.html
England afraid to fly its own flag
Following warnings by extremist Islamic group al-Muhajiroun, in which the group said that the red cross in the England flag symbolizes the 'blood thirsty crusaders' and the occupation of Muslims, some of the largest companies in England have ordered their workers not to wave the flags.

The flag has recently appeared in England on everything from bikinis to cars, and sold in endless versions in stores.

But the Islamic protest forced some corporations, such as cable companies NTL, and even the Drivers and Vehicles Licensing Agency to ban the flag in every form due to fears from reactions of Muslims.

The Sun tabloid newspaper has in recent days launched a campaign to bring back the flag, and has published a blacklist of companies preventing their workers from expressing their patriotism at work.

The Sun said that a large pub network has banned drinkers from entering with symbols of the national team.

The hero of the day is a two year-old toddler, who was thrown out with his parents from Leicester, because he wore the England team's uniform.
Een heel uitgebreid verhaal over het treurige lot van de Engelse vlaggen en de teloorgang van de natie kan je bij Family Security Matters lezen:
http://www.familysecuritymatters.org/gl ... id=1385864
Britain's Lessons in Cultural Suicide
Toch maar even een citaatje:
In Hounslow, west London, the local council had previously displayed the Palestinian flag on its civic center, but decided in February 2005 to refuse to allow the flag of St George, as it was deemed "socially divisive". A motion to hoist this flag on St George's Day (April 23) was almost unanimously defeated by council members.
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Silly
Berichten: 2256
Lid geworden op: do jan 11, 2007 12:01 pm

Bericht door Silly »

naar boven schreef:
Silly schreef:dat is 1000 jaar geleden

GET OVER IT!!
Ja wat vliegt de tijd, hè..
nou echt he, ze schijnen het zich te kunnen herinneren als de dag van gister want ze zeiken er nog steeds over door :S
And if you tolerate this, then your children will be next...
**{I WILL NEVER APOLOGIZE FOR BEING FREE!!}**
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Bericht door BFA »

Wat wil je, ze leven nog in de dag van gister.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
Mahalingam
Berichten: 52151
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Bericht door Mahalingam »

Dat Spanje geen Al-Andalus is, zit de Mohammedanen nog steeds niet lekker. En ze worden liever niet aan dit feit herinnerd. Nu wil het geval de de FC Barcelona shirts heeft met heraldieke neigingen. Deze:

Afbeelding

En ja, daar zit zo'n kruis in.
http://www.nieuwnieuws.nl/archives/buit ... barca.html
Moslims censureren shirt Barça
Winkels in Saudi-Arabië hebben het embleem op de shirts van FC Barcelona aangepast. De Arabieren hebben een rood kruis met een witte achtergrond van het shirt verwijderd uit geloofsovertuiging.

Eerder ontstond er reeds ophef over het shirt van Internazionale in de wedstrijd tegen het Turkse Fenerbahce. De Italianen hadden een wit shirt met een rood kruis aan. Verschillende moslims vonden dit niet goed.
Ergens in het Middenoosten zouden ze toch een islamitisch verantwoorde auto gaan maken? Naar verluid moet die het doen zonder kruiskoppeling en zonder kruiskopschroeven.
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Bericht door BFA »

zonder kruiskoppeling en zonder kruiskopschroeven.
KOGELkoppelingen en POPrivetten kmen meer overeen met Moslims aard.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
Mahalingam
Berichten: 52151
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Bericht door Mahalingam »

Ook in Israel heb je voetbalbobo's die van alles bedisselen.
Het Israeli Football Association tribunal heeft een club gestraft voor supporters die foute leuzen riepen. En de verschrikkelijke discriminerende rascisme aanwakkerrende en exofobe kreet was: "Mohammed is Dood". De kreet "Alla Hakbar" schijnt wel door de beugel te kunnen. (excuus= ze riepen "Halal Snackbar" net zoals bij ons demonstraten heel vroeger riepen 'Johnson Molenaar"?)
http://www.jpost.com/servlet/Satellite? ... 2FShowFull
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Bericht door hans van de mortel »

ALLES WAT ONBEDEKT IS – OOK DE WAARHEID – IS ONACCEPTABEL VOOR DE ISLAM ALS GODS VERTEGENWOORDIGER OP AARDE.

Gelukkig heeft God ook nog andere dealers die zich wel nuttig maken in zijn naam. Hun succes getuigt van Gods waarachtigheid.
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
Mahalingam
Berichten: 52151
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Bericht door Mahalingam »

Er is een vervolg gekomen op de shirt-rel van Milaan.
Na al die stennis van Turkse zijde over 'kruisvaarders-shirts' die niet moeten mogen, is ook tot de voetbal bobo's doorgedrongeen dat ze respect moeten tonen voor Islamitische woedeaanvallen.
Het gaat over de voerbalclub Eintracht Frankfurt die een poll uitschreef onder zijn fans om te stemmen op een nieuw soort shirt. Je kan ze hier zien:
http://www.eintracht.de/aktuell/trikot2008/
De stand werd: 4 maal zoveel stemmen voor nummer 16 als de volgende koploper nummer 1.
En wie wint? Nummer 1. Want nummer 16 mag niet. En waarom? Dat valt hier te lezen:
http://www.eintracht.de/aktuell/23744/
Na uitgebreide testen werd vastgesteld dat het winnende shirt met het kruis helaas niet te realiseren is omdat het symbool op de voorkant een religieuze achtergrond heeft. Omdat het Italiaanse team Inter Milan met een dergelijk shirt speelde in de Champions League en daarvoor scherp becritiseerd werd, heeft Eintracht Frankfurt na diepgaand overleg besloten voor het andere ontwerp te kiezen.
Een protesterend Turks advocaatje die met veel stennis de aandacht van de media op zich weet te vestigen is voldoende om alle voetbalshirts in Europa kruis-vrij te maken?? Het zal toch niet waar zijn?
Wat volgt? Het Rode Kruis op onze ambulances? (wordt het reddingspersoneel soms daarom aangevallen in onze enclaves?)
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
migrantenjong
Berichten: 1064
Lid geworden op: za nov 24, 2007 4:58 pm
Locatie: Antwerpen/Gent Ideologie: Stokslagen en waterkanonnen

Bericht door migrantenjong »

Now watch what you say, or they'll be calling you a radical, a liberal, oh fanatical, criminal.
Mahalingam
Berichten: 52151
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Bericht door Mahalingam »

Zeg je voetbal, dan zeg je bier. Op de een of andere manier wekt een bewegende bal op een groen veld enorme dorst op. Na het voetballen gaat men drinken in de sportkantine. Kijkt men voetbal op de TV dan hangt men op de bank met bier.
In Duitsland heeft een firma een kroonkurken actie:
http://www.herforder.de/
daar zie je de 16 kroonkurken. Maar ik tel er 15. Nummer 16 was van Turkije en ziet er zo uit:

Afbeelding

En wij zien natuurrlijk direct (daar hebben we een apart zintuig voor ontwikkeld) wat er fout mee is.
Niet omdat er “Serefe” (=turks voor 'proost') op staat maar om die afbeelding. De Agia Sophia, een Christelijke kerk die verbouwd is tot moskee en nu museum is. Was die kerk nog Christelijk geweest dan was er geen probleem, maar nu wel. Nu is het een symbool van de overwinning van het imperialistische Mohammedanisme op het Christendom. Turken protesteren en deze kroonkurken krijgen een hoge verzamelaarswaarde.
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
migrantenjong
Berichten: 1064
Lid geworden op: za nov 24, 2007 4:58 pm
Locatie: Antwerpen/Gent Ideologie: Stokslagen en waterkanonnen

Bericht door migrantenjong »

Heeft Turkije een golf van islamisering gekend de voorbije 10 jaar?

Mijn vader die daar 15 a 20 jaar geleden regelmatig kwam zei dat de geest van het Kemalisme nog steeds leefde en bloeide in het Westen van het land.
Now watch what you say, or they'll be calling you a radical, a liberal, oh fanatical, criminal.
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Bericht door hans van de mortel »

migrantenjong schreef:Heeft Turkije een golf van islamisering gekend de voorbije 10 jaar?

Mijn vader die daar 15 a 20 jaar geleden regelmatig kwam zei dat de geest van het Kemalisme nog steeds leefde en bloeide in het Westen van het land.
Mensen die dom zijn worden dommer, omdat zij steeds minder nadenken, zoals de meeste moslims. Mensen die nadenken, denken steeds meer na. En dat zijn nu eenmaal de niet-moslims!
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89717
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Een trainer uit Haarlem is geschorst voor discriminerende taal.
Wat hij gezegt heeft wordt niet vermeld, maar men kan tegenwoordig beter niks zeggen.
Ik vermoed dat men blanke spelers wel gewoon rot kan blijven schelden.


Trainer Haarlem geschorst voor discriminerende taalzaterdag 22 maart 2008 15:00

(Novum) - Haarlem moet het seizoen afmaken zonder hoofdtrainer Jan Zoutman. De coach van de hekkensluiter uit de Eerste Divisie is door de tuchtcommissie voor vijf wedstrijden geschorst wegens wangedrag tijdens de met 2-1 verloren wedstrijd tegen ADO Den Haag. Zoutman zou discriminerende taal hebben geuit richting ADO-speler Hursut Meric.

Zoutman maakte zich vrijdagavond in Den Haag druk omdat Meric in zijn ogen Haarlem-verdediger Frank Karreman een rode kaart zou hebben aangesmeerd. Hij werd daarop door scheidsrechter Hessel Steegstra naar de tribune gestuurd. Karreman was overigens niet de enige die op de bon werd geslingerd. Steegstra deelde in het tumultueuze duel naast de rode ook acht gele kaarten uit.
http://www.elsevier.nl/nieuws/laatste_2 ... index.html
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Mahalingam
Berichten: 52151
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Bericht door Mahalingam »

@migrantenjong:
Niet alleen het kruis op ziekenwagens maar ook het Malteser Kruis op de gewaden van de leden van die orde (vroegere Kruisridders), zijn opeens verdwenen in Keulen:

Afbeelding

De gewaden zijn egaal wit zonder het orde-kruis. Dit was te zien in de kathedraal toen een processie van Maltezers het kruishout begeleidde zoals traditie is.
http://www.pi-news.net/2008/03/karfreit ... #more-8046

Afbeelding
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Bericht door Manon »

migrantenjong schreef:Heeft Turkije een golf van islamisering gekend de voorbije 10 jaar?

Mijn vader die daar 15 a 20 jaar geleden regelmatig kwam zei dat de geest van het Kemalisme nog steeds leefde en bloeide in het Westen van het land.
zeer zeker.

Ik kwam voor het eerst in Turkije rond 1996 en ben een keer of vijf teruggeweest.
De laatste maal, nu twee jaar geleden, voelde ik het zelf al aan. En dat waren dan nog de toeristische streken.
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Bericht door hans van de mortel »

Ariel schreef:Een trainer uit Haarlem is geschorst voor discriminerende taal.
Wat hij gezegt heeft wordt niet vermeld, maar men kan tegenwoordig beter niks zeggen. Ik vermoed dat men blanke spelers wel gewoon rot kan blijven schelden.

De coach van de hekkensluiter uit de Eerste Divisie is door de tuchtcommissie voor vijf wedstrijden geschorst wegens wangedrag tijdens de met 2-1 verloren wedstrijd tegen ADO Den Haag. Zoutman zou discriminerende taal hebben geuit richting ADO-speler Hursut Meric.
Ik was KNVB scheidsrechter en fluit nu weer op verzoek van de club waar mijn zoon speelt. Vijf wedstrijden schorsing is een héél zware straf. Beter is iemand zijn leven lang invalide schoppen. Daar krijg je hoogstens één wedstrijd schorsing voor. Of leest u nooit de voetbalberichten in de krant? Omdat mijn zoon 12 jaar is, heb ik te maken met jochies van Marokkaanse afkomst in Amsterdam. U begrijpt dat ik daar geen moeite mee heb. Maar de af en toe beledigingen die zij aan een andere scheidsrechter dan ik toewensen zouden een overeenkomstige straf rechtvaardigen. Niet dat zij vanuit hun geloof beledigen, maar een kind dat een ouder voor rotte vis uitmaakt is erger dan een lullig statement vanuit het verschil in geloofsopvatting. Maar er gebeurt niks in het veld. Slechts een vermanend woord. Volgens mij ruiken die jochies aan mij dat er niet met mij te spotten valt. Als er wat gebeurt gaan ze eruit en er volgt een begeleidend schrijven naar die kut KNVB. Ik geloof dat er vier van die jochies van Marokkaanse ouders meespelen in het team van mijn zoon. Slechts drie zijn brutaal. Dat zal lekker wezen bij mij als overtuigd lid van het FFI. Ik houd u daarom op de hoogte. Duidelijk is dat Wilders aan het bewind moet komen. En dan zal alles weer beter worden. Laat ik nou vertellen dat ik daarvan overtuigd ben. Binnenkort wordt Wilders minister-president. Zo niet, dan zit ik op Cuba. Een mens moet tenslotte keuzes maken in zijn leven.

Wat is er mis in Nederland? Even in het kort. Voordat de communistische revolutie in Rusland uitbrak, speelden bepaalde rechters een gematigde rol. Onder Stalin bleken diezelfde rechters een ommezwaai gemaakt te hebben van 180º. Zij waren geworden als gediplomeerde slagers; slachten van onschuldige mensen onder het regime van Stalin. Exact hetzelfde zien we nu al in Nederland gebeuren, terwijl de islam nog lang niet de baas is in Nederland.
Voor die rechters in Rusland kan ik nog enigszins begrip opbrengen. Stalin was de baas, dus . . . Maar godverdomme, wie is nu in Nederland de baas? Nederland is verworden tot een minderwaardig lafhartig nietszeggend walstantig verloren miezerig ondergelopen landje dat door troebel water dat islam heet in paniek is geraakt. Waar is onze man die de vinger in de dijk plaatst? Juist ja, dat is Wilders! Laten wij onze hoop op die man richten. Een andere keuze hebben we niet. Of Ariel of Wim Ahlers moet in de politiek gaan.
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Bericht door Manon »

toch maar voorzichtig zijn als scheidsrechter bij allochtone voetballertjes Hans.

In Berchem hebben ze vorig week de scheidsrechter met levensgevaar de kliniek ingewerkt. Met ijzeren staven enzo. Gelukkig dat de "tegenpartij" tussenkwam en zo de scheidsrechter het leven heeft gered.

De stouterd had een rode kaart gegeven! De racist!
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Bericht door hans van de mortel »

circe schreef:toch maar voorzichtig zijn als scheidsrechter bij allochtone voetballertjes Hans.

In Berchem hebben ze vorig week de scheidsrechter met levensgevaar de kliniek ingewerkt. Met ijzeren staven enzo. Gelukkig dat de "tegenpartij" tussenkwam en zo de scheidsrechter het leven heeft gered.

De stouterd had een rode kaart gegeven! De racist!
Ik ga ook naar ze toe. Leg een hand om de schouder en zeg dat wat ze gedaan hebben niet nodig was, omdat ze een veel te goede voetballer zijn. En dat meen ik. Verder moet je de situatie juist inschatten. Als ik niet fluit dan vlag ik. Dat is nog lastiger dan fluiten. Ik had een keer een vrouw van de tegenpartij - je gelooft het niet - die met mij mee rende om mij maar te controleren dat ik niet vals vlagde voor buitenspel. Ik blijf daar stoïcijns onder, niet reageren Lena en blijven glimlachen. Marokkanen of Amsterdamse lefgosertjes, het maakt mij niet uit. Toen ik vroeger als beginnend KNVB-scheidsrechter een elftal van 12-jarigen vloot (D-junioren) waarin niet één allochtoon, floot ik voor een overtreding. Komt een jochie van de tegenpartij op mij af met een grote bek. Twee minuten het veld uit voor straf. Dat was toen de geldende maatregel volgens de regels die ik stringent opvolgde. Komt vervolgens zijn maatje verhaal halen bij mij. Dus ook twee minuten het veld uit. Tumult! En alsof dat nog niet genoeg was, komt een derde mij duidelijk maken dat ik vekeerd bezig ben. En dat allemaal binnen de tijd dat het spel nog niet door mij hervat was. Ook hij ging zonder pardon twee minuten het veld uit. En dat alles zonder woorden mijnerzijds, slechts met het opsteken van de twee vingers en dirigeren naar de zijlijn. Zo simpel is orde handhaven en regeren! Toen waren er nog maar 8 spelers in het veld. Bij 7 spelers dient de wedstrijd gestaakt te worden. Prima! Ik zag mijzelf al vroeg naar huis gaan . . . Toen greep de leider van het team in en gebood de spelers hun mond te houden tegen de scheidsrechter. Op de valreep. Bij het staken van de wewdstrijd had zijn cluppie een zware boete gekregen. Hij zag in dat ik niet te intimideren was. Door niemand. Conclusie?

Balkenende is een ontzettende walgelijke misselijke verachtelijke lafhartige eersteklas slapjanus en niet capabele leider van een volk dat democratie hoog in het vaandel heeft staan.

Is dat zo? Welnu, ik laat het graag aan de kiezers over. Een volk dat zo een eersteklas minderwaardige lafhartige kloothommel nog langer tot premier kiest is niet waardig zelstandig in vrijheid te leven.

Kies, sterf of leef! Balkenende of Wilders!
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
Mahalingam
Berichten: 52151
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Bericht door Mahalingam »

circe schreef:
toch maar voorzichtig zijn als scheidsrechter bij allochtone voetballertjes Hans.

Dat geldt zeker voor deze moedige scheidsrechter:
http://www.adnkronos.com/AKI/English/Sp ... 2033304667
Saudi Arabia: Swiss soccer ref stands by his 'crusader' whistle
Riyadh, 2 April (AKI) - Swiss football referee Massimo Busacca vowed he would wear a whistle with the Swiss Cross symbol on it during of the Saudi championship on Wednesday, despite anger voiced in the Kingdom at the 'crusader' item.

"I have respect for all religions, including Islam, but I don't see anything offensive in this and am optimistic. I will not give up my 'crusader' whistle," he told pan-Arab daily Al-Sharq al-Awsat.

Many in Saudi Arabia had called for Busacca to sport a different whistle to avoid offending Muslims. He has previously refereed several soccer matches in the Kingdom.
The Swiss Cross is Switzerland's national flag and also forms the world famous Swiss army knife logo.
But Muslims associate the Christian symbol with the bloody medieval crusades to conquer Jerusalem and the Holy Land.
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Bericht door hans van de mortel »

Mahalingam schreef:But Muslims associate the Christian symbol with the bloody medieval crusades to conquer Jerusalem and the Holy Land.
En dat zwaard in de vlag van Saoedi-Arabië symboliseert zeker een briefopener die het licht van de islamitische vooruitgang benadrukt waarmee progressieve kennis vergaart wordt?

Het is niet voor niets dat in de laatste duizend jaar net zoveel boeken vertaald zijn in de arabische wereld als in één jaar tijd in het niet-islamitische beschaafde Spanje. Dit feit werd laatst nog eens in een uitvoerig rapport van de VN in de openbaarheid gebracht. Waarop een wakker geworden Arabisch land (niet Saoedi-Arabië) reageerde door direct met plannen te komen om meer beroemde historische werken te vertalen in het arabisch. Of onder die plannenmakerij ook een plaatsje voor het allergrootste en beroemdste boek de bijbel was ingeruimd werd niet vermeld.
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
Plaats reactie