Fitna

Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Bericht door Chaimae »

Drie keer niks! Zelfs ik had zo'n filmpje in elkaar kunnen zetten in twee dagen tijd. Amateur!

Wilders gebruikt de verkeerde foto bij de stem van Mohammed B. :lol: Dom blondje is het toch ook. Ben je maanden bezig met zo'n film en dan kan je zelfs geen juiste foto plaatsen.
Laatst gewijzigd door Chaimae op do mar 27, 2008 10:26 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Bericht door Chaimae »

Fitna verwisselt rapper met Mohammed B.

DEN HAAG - De foto die Geert Wilders toont in zijn film Fitna bij het gesproken woord van Mohammed B. is niet van de moordenaar van Theo van Gogh. Het gaat om een foto van de Nederlandse rapper Salah Edin. De beeltenis van de zanger is onder meer te zien op de site YouTube. Het is dezelfde foto als in Fitna.

De rapper maakte voor de cover van zijn debuutalbum Nederlands Grootste Nachtmerrie een foto die lijkt op de politiefoto van de moordenaar van Theo van Gogh. In juni 2007 plaatste dagblad DAG die foto bij een artikel over Mohammed B.. De advocaten van Edin troffen een financiële schikking met de krant en DAG plaatste een rectificatie en excuses.
http://www.telegraaf.nl/binnenland/3....__.html?p=3,1
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Bericht door Monique »

Chaimae schreef:Moge Allah zijn nek breken. Ameen.
Waarom?
Wat is er zo kwetsend in die film dat ie dood moet?
Amorele atheistische nitwit
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89722
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Chaimae als je deze draad gelezen had, dan had je gemerkt dat het bericht van Mohammed B er al op staat.
Jij leest niet meisje. ben jij zo boos?
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Roelof
Berichten: 1718
Lid geworden op: vr jul 11, 2003 2:38 am

Bericht door Roelof »

Monique schreef:
Chaimae schreef:Moge Allah zijn nek breken. Ameen.
Waarom?
Wat is er zo kwetsend in die film dat ie dood moet?
Het enige wat Chaimae doet is het nut van de film aantonen Monique. :wink:
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89722
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Film in anderhalf uur ruim miljoen keer bekeken
donderdag 27 maart 2008

(Novum) - De Nederlandse versie van de antikoranfilm van Geert Wilders was donderdagavond rond 20.35 uur ruim 1,2 miljoen keer bekeken. De Engelse variant was op dat moment ruim 410 duizend keer bezichtigd. Dat is te lezen op liveleak.com, waarop de film te zien is.

Rond 19.00 uur ging 'Fitna' de lucht in. Een kwartier nadat bekend werd dat de film online stond liep de website van de PVV vast. Op de site stond een link naar liveleak.com.
http://www.elsevier.nl/nieuws/laatste_2 ... index.html
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89722
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Islamdeskundige betwijfelt schokeffect film
donderdag 27 maart 2008

(Novum) - De film 'Fitna' van Geert Wilders zal geen schokeffect in de Arabische wereld veroorzaken. Dat stelt hoogleraar Islam in West-Europa aan de Universiteit Leiden Maurits Berger donderdagavond. 'Het zijn schokkende beelden, maar niet meer dan dat. Ik zou het zwaar overdreven vinden als men in islamitische landen hiervoor de straat op gaan.'

Volgens Berger is 'Fitna' een filmisch evenbeeld van Wilders zelf. 'Wat hij al jaren uitdraagt is nu achter elkaar gemonteerd: een reeks van gruwelijke beelden van aanslagen door terroristen die door de islam zijn geïnspireerd. Niet echt vernieuwend. Maar de profeet en Allah worden nergens beledigd. Nogmaals, ik verwacht niet dat deze reeds bekende boodschap voor veel ophef zal gaan zorgen.'
http://www.elsevier.nl/nieuws/laatste_2 ... index.html
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
stropke
Berichten: 3409
Lid geworden op: zo nov 06, 2005 12:25 am
Locatie: Limburg

Bericht door stropke »

Chaimae schreef:Moge Allah zijn nek breken. Ameen.

Ga die film zelf eerst kijken en kijk uit waar ge loopt, anders breekt ge uw nek zelf nog over losliggende stoep tegels.
Maja, da zal dan ook allake's wil zijn zekers ?????
Alles is toch de wil en gril van die kleregod, zelfs losliggende stoeptegels.
Mens, gebruik eens uwe kop :mad:
Mo is dood. Jezus is de Opgestane Heer, das het wezenlijk verschil !!
Wat heb je aan een dode profeet? Nopes !
Gebruikersavatar
Anneke
Berichten: 1174
Lid geworden op: vr jan 12, 2007 6:59 pm

Bericht door Anneke »

http://www.youtube.com/watch?v=6_D1oJG1OBc

De hele film op youtube! Ben benieuwd hoelang ie het volhoudt.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89722
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

:razz: Is Balkenende bang?????

Politie sluit Binnenhof af
donderdag 27 maart 2008

(Novum) - Het Binnenhof is donderdagavond in Den Haag afgesloten. De politie doet dit uit veiligheidsoverwegingen, in verband met de verschijning van de antikoranfilm van Geert Wilders op internet.

De Tweede Kamer heeft extra beveiliging gekregen. Premier Jan Peter Balkenende houdt later op de avond een persconferentie naar aanleiding van het verschijnen van 'Fitna'.
http://www.elsevier.nl/nieuws/laatste_2 ... index.html
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Anneke
Berichten: 1174
Lid geworden op: vr jan 12, 2007 6:59 pm

Bericht door Anneke »

Ongetwijfeld Ariel. Bangerik.

Hebben jullie de extra uitzending op RTL4 gezien? Tof dat Hans Jansen er was, maar waarom deed hij zo politiek correct? :shock:
Amazigh
Berichten: 1449
Lid geworden op: wo mei 02, 2007 9:42 pm

Bericht door Amazigh »

De langverwachte film blijkt dan toch a shit movie te zijn.
9/11 hij wil echt dolgraag dat moslims nog een keer de doelwit worden van racisten.
Die eerste vers die in de film is is echt zo makkelijk uit te leggen:P
Alleen idioten die geen kennis hebben van begrijpend lezen en context zullen erintrappen:P
Hoe kun je in godsnaam 3000 doden bij een vliegtuigaanslag vergelijken met bijna 1 miljoen doden in irak door Amerika?
Maar dat is allemaal bijzaak want het waren tenslotte geen amerikanen dus het is niet zo erg allemaal.

Ik gun deze idioot een ziekte die hij heel z,n leven draagt en elke dag pijn lijdt tot z,n dood.
En daarna de hel in forever.
A proud amazigh!
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89722
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Ilona schreef:Ongetwijfeld Ariel. Bangerik.

Hebben jullie de extra uitzending op RTL4 gezien? Tof dat Hans Jansen er was, maar waarom deed hij zo politiek correct? :shock:
Ik zit nu te kijken naar Balkenende..
:shock: mijn hemel, wat een broek poeper. Kijken Ilona.. Op Nova
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89722
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

ajax schreef:De langverwachte film blijkt dan toch a shit movie te zijn.
9/11 hij wil echt dolgraag dat moslims nog een keer de doelwit worden van racisten.
Die eerste vers die in de film is is echt zo makkelijk uit te leggen:P
Alleen idioten die geen kennis hebben van begrijpend lezen en context zullen erintrappen:P
Hoe kun je in godsnaam 3000 doden bij een vliegtuigaanslag vergelijken met bijna 1 miljoen doden in irak door Amerika?
Maar dat is allemaal bijzaak want het waren tenslotte geen amerikanen dus het is niet zo erg allemaal.

Ik gun deze idioot een ziekte die hij heel z,n leven draagt en elke dag pijn lijdt tot z,n dood.
En daarna de hel in forever.
Het is vervelend dat de bijna 1 miljoen doden door Moslims gepleegd zijn Ajax.
Doet het zeer wat Geert heeft laten zien ajax? Heeft hij geen goede koran teksten gebruikt?
Gelden deze teksten niet meer?
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Kafir
Berichten: 284
Lid geworden op: wo okt 29, 2003 11:19 pm
Locatie: Nederland

Bericht door Kafir »

ajax schreef:Ik gun deze idioot een ziekte die hij heel z,n leven draagt en elke dag pijn lijdt tot z,n dood.
En daarna de hel in forever.
Wat zijn aanhangers van de Islam toch vredelievend. Ik ben diep onder de indruk van je islamitische menslievendheid.

Overigens vallen de meeste doden in Irak door de slachtingen van moslims onderling.

Gegroet.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89722
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Buitenland neutraal over opwinding

AMSTERDAM - De film Fitna van Geert Wilders gaat als een lopend vuurtje de internetwereld over.

Op de site Liveleak.com waar Wilders de film op postte, staat ook de 'tegenfilm' van de Nederlandse Wereldomroep.

Liveleak zelf plaatste een statement waarin staat dat iedereen het recht heeft films te plaatsen. Maar dat dat niet betekent dat ze het eens zijn met Wilders.Volgens de site zijn er vast betere manieren om te discussiëren, maar is Fitna een aanzet tot een dialoog..

De BBC houdt het op de neutrale vaststelling dat de 'omstreden' film er is. De 'grap' met het telefoonboek is de Engelsen ook niet ontgaan. De New York Times meldt de verschijning van de film op de kunstpagina en houdt het alleen op de feiten.

De Belgische krant Het Laatste Nieuws beschrijft Fitna uitgebreid maar blijft verder op de vlakte. De Gazet van Antwerpen geeft een link naar de film op Liveleak.

:razz: De Duitse schandaalkrant Bild heeft veel belangrijker nieuws uit Nederland : de boezem van Linda de Mol is vier centimeter gezakt. Maar dat wisten we al lang..
BRON!!!!!!!!
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89722
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Moslims niet onder de indruk

AMSTERDAM - Mustafa Biltunku van de Eyüp Sultan-moskee in Amsterdam, heeft de film niet gezien. „Geen aandacht aan besteden”, luidde donderdagavond zijn devies van de Turkse imam. „Zolang we dat wel doen, wordt hij alleen maar belangrijker, terwijl hij dat niet waard is. Zo adviseer ik ook mijn achterban”, aldus Biltunku

Imam Ali Kartal van de Mescid-i Aksa Moskee van Milli Görüs in Utrecht zei dat hij geen aandacht in zijn preek aan de film zal besteden. „We moeten niet dansen in de tuin van Geert Wilders. Die man is dat niet waard. Ook als moskeebezoekers vragen hebben, zal ik hen adviseren niet te reageren.”

Kartal heeft alleen maar korte stukjes van de film gezien. „Ik had niet anders verwacht. Dat hij een anti-islamfilm wilde maken, was wel duidelijk.”

De voormalige hoofdimam van Milli Görüs M. Hulusi Ünye toonde zich eveneens niet onder de indruk. „Dit soort reacties is er al sinds de openbaring van de Koran. De Koran en de islam zijn groot genoeg om dit te weerstaan.”
http://www.telegraaf.nl/binnenland/3655 ... ruk__.html
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89722
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Tiental actievoerders bij Het Plein

DEN HAAG - Bij Het Plein in Den Haag heeft zich donderdagavond een tiental jonge actievoerders verzameld. Ze zijn geheel in zwart gekleed, dragen een groot spandoek met de tekst 'Wilders is een Zionist' en weigeren verder commentaar te geven.

Zionisme is het streven van de joden naar een eigen staat in Palestina.

De actievoerders vertrokken na ongeveer een kwartier even geruisloos als ze waren gekomen.


BRON!!!!!!!!
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89722
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Balkenende: kabinet betreurt film

DEN HAAG - Het kabinet betreurt dat PVV-leider Geert Wilders zijn film naar buiten heeft gebracht. Het is wel blij met de eerste evenwichtige reacties uit de Nederlandse moslimwereld.

Premier Jan Peter Balkenende heeft dat donderdag gezegd in een reactie op Fitna. Volgens de premier stelt de film de islam gelijk met het plegen van gruweldaden. „Wij verwerpen deze voorstelling van zaken.” De film heeft geen ander doel dan het kwetsen van gevoelens, aldus de premier.
BRON!!!!!!!!
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Amazigh
Berichten: 1449
Lid geworden op: wo mei 02, 2007 9:42 pm

Bericht door Amazigh »

Ariel schreef:
ajax schreef:De langverwachte film blijkt dan toch a shit movie te zijn.
9/11 hij wil echt dolgraag dat moslims nog een keer de doelwit worden van racisten.
Die eerste vers die in de film is is echt zo makkelijk uit te leggen:P
Alleen idioten die geen kennis hebben van begrijpend lezen en context zullen erintrappen:P
Hoe kun je in godsnaam 3000 doden bij een vliegtuigaanslag vergelijken met bijna 1 miljoen doden in irak door Amerika?
Maar dat is allemaal bijzaak want het waren tenslotte geen amerikanen dus het is niet zo erg allemaal.

Ik gun deze idioot een ziekte die hij heel z,n leven draagt en elke dag pijn lijdt tot z,n dood.
En daarna de hel in forever.
Het is vervelend dat de bijna 1 miljoen doden door Moslims gepleegd zijn Ajax.
Doet het zeer wat Geert heeft laten zien ajax? Heeft hij geen goede koran teksten gebruikt?
Gelden deze teksten niet meer?

Geloof me hoor m,n hersens zijn nog werkend en het doet helemaal niet zeer want al die koranverzen waren allang bekend bij me, ik heb ook gekeken of het klopt snap je:P maar zoals verwacht blijkt het niet zo te zijn.

Jaa natuurlijk door moslims wie anders, de amerikanen zijn daar aan het chillen doen verder niks.
Compleet onschuldige ventjes tenslotte ze zijn amerikaans he:P
A proud amazigh!
Gebruikersavatar
Anneke
Berichten: 1174
Lid geworden op: vr jan 12, 2007 6:59 pm

Bericht door Anneke »

Ariel, heb momenteel geen tv onder beschikking, wat heeft Balkenende zoal te zeggen?

Enne, moslims zijn niet onder de indruk... basterds geven dus aan dat het de waarheid is, en dat de islam zelfs nóg ranziger is dan Fitna.
Gebruikersavatar
Kafir
Berichten: 284
Lid geworden op: wo okt 29, 2003 11:19 pm
Locatie: Nederland

Bericht door Kafir »

ajax schreef: Geloof me hoor m,n hersens zijn nog werkend en het doet helemaal niet zeer want al die koranverzen waren allang bekend bij me, ik heb ook gekeken of het klopt snap je:P maar zoals verwacht blijkt het niet zo te zijn.
Onderbouwing? :D
Jaa natuurlijk door moslims wie anders, de amerikanen zijn daar aan het chillen doen verder niks.
Compleet onschuldige ventjes tenslotte ze zijn amerikaans he:P
Nou, die kerels die zichzelf opblazen en 'Allaahuu Akhbar' roepen, dat zijn vast en zeker Amerikanen die zich stiekum hebben vermomd :razz:
Amazigh
Berichten: 1449
Lid geworden op: wo mei 02, 2007 9:42 pm

Bericht door Amazigh »

Kafir schreef:
ajax schreef:Ik gun deze idioot een ziekte die hij heel z,n leven draagt en elke dag pijn lijdt tot z,n dood.
En daarna de hel in forever.
Wat zijn aanhangers van de Islam toch vredelievend. Ik ben diep onder de indruk van je islamitische menslievendheid.

Overigens vallen de meeste doden in Irak door de slachtingen van moslims onderling.

Gegroet.
Ja he want wilders wil mij geloof afpakken en medemoslims de toegang tot deze land verbieden.Hij wil vrouwen verbieden kleding te dragen die ze willen en wil alle islamitische scholen sluiten.
Dat is pas echte liefde.


WTF verwacht je wat ik ga zeggen?

Thanks Geert?!
A proud amazigh!
Joannes
Berichten: 332
Lid geworden op: do apr 19, 2007 10:55 am
Locatie: Brabant
Contacteer:

Bericht door Joannes »

Ik hoor zojuist van Cohen op Nova dat het rustig is in Amsterdam.

De enige reden dat het om 23.00 uur rustig is, is omdat het rellen niet plaatsvindt onder de 18 graden celcius.......
Amazigh
Berichten: 1449
Lid geworden op: wo mei 02, 2007 9:42 pm

Bericht door Amazigh »

Kafir schreef:
ajax schreef: Geloof me hoor m,n hersens zijn nog werkend en het doet helemaal niet zeer want al die koranverzen waren allang bekend bij me, ik heb ook gekeken of het klopt snap je:P maar zoals verwacht blijkt het niet zo te zijn.
Onderbouwing? :D
Jaa natuurlijk door moslims wie anders, de amerikanen zijn daar aan het chillen doen verder niks.
Compleet onschuldige ventjes tenslotte ze zijn amerikaans he:P
Nou, die kerels die zichzelf opblazen en 'Allaahuu Akhbar' roepen, dat zijn vast en zeker Amerikanen die zich stiekum hebben vermomd :razz:
Okee bijv de eerste vers:

Degenen met wie gij een verbond sluit, daarna schenden zij dit verbond telkens weer en zij vrezen niet.

Als gij hen in de oorlog ontmoet, jaagt dan degenen die achter hen zign vrees aan wegens hen, opdat zij er lering uit mogen trekken.

En als gij ontrouw van een volk vreest verstoot hen dan op gelijke wijze. Voorzeker, Allah heeft de ongelovigen niet lief.

En laat de ongelovigen niet denken dat zij een voorsprong hebben. Voorzeker, zij kunnen Ons niet ontkomen.

En maakt aan de grens alle mogelijke strijdkrachten en vastgehouden paarden voor hen gereed, waarmede gij de vijand van Allah en uw vijand en anderen buiten hen, die gij niet kent, doch die Allah kent, moogt afschrikken. En wat gij ook voor de zaak van Allah besteedt, het zal u ten volle worden terugbetaald en u zal geen onrecht worden aangedaan.

En als zij tot vrede neigen, neigt u er dan ook toe en legt uw vertrouwen in Allah. Voorzeker Hij is Alhorend, Alwetend.

En als zij u willen bedriegen is Allah voorzeker (als Helper) toereikend voor u. Hij is het, Die u heeft versterkt met Zijn hulp en met die der gelovigen,


Sorry hoor maar ik zie geen terrorisme in deze verzen? jij wel zeker?:P



En ze vermoorden zichzelf puur uit wanhoop ze willen terugvechten maar hebben simpelgenoeg niet de middelen ervoor of de mensen.
Zelfmoord is ook geen oplossing maar ik begrijp het wel hoor.
Je land word helemaal verwoest door amerikanen die zogenaamd op zoek zijn naar iets :wink:
A proud amazigh!
Plaats reactie