De geestelijke gezondheid van Mohammedanen

Mahalingam
Berichten: 52311
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

De gezondheid van Mohammedanen (i.v.m. sla)

Bericht door Mahalingam »

De gezondheid van Mohammedanen (i.v.m. sla)
http://www.ynetnews.com/articles/0,7340 ... 99,00.html
Website calls on Israeli Arabs to avoid dressing after consumer discovers it contains alcohol
Het gaat over sla waarover men tegenwoordig niet meer een scheutje azijn opdoet, een paar druppels citroensap en een kwak mayo maar kant en klare sla-dressing gebruikt. Zonder dat ziet sla er erg uit als konijnenvoedsel:

Afbeelding

En waarom moeten Mohammedanen de sla-dressing niet meer nuttigen? Omdat er alcohol in zit. Tenminste in de soort Thousand Island dressing, in Engeland Burger Sauce geheten en bij ons bekend als American Dressing.
Als je het zelf maakt kan het alcoholvrij. Lees maar:
http://www.dekooktips.com/recepten/thous-i-dres.htm

Afbeelding
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Mahalingam
Berichten: 52311
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

De gezondheid van Mohammedanen (i.v.m. Barbie poppen)

Bericht door Mahalingam »

In Iran vreest men de multikul. Dat is iets duivels voor de ayatolla's.
Na de kleding van dames kwam de kleding van heren in het vizier van de Religieuze Politie. En nu is men overtuigd van de schadelijke gedachten die in kinderhoofdjes opkomen als ze met barbie-poppen spelen.
http://www.volkskrant.nl/buitenland/art ... se_cultuur
'Barbiepoppen verwoesten Iraanse cultuur'
TEHERAN - De Iraanse justitie heeft maandag gewaarschuwd voor de verwoestende consequenties van Barbiepoppen en ander westers speelgoed op sociaal en cultureel gebied. Procureur-generaal Ghorban Ali Dori Najafabadi noemde het speelgoed in een brief aan de Iraanse vice-president een gevaar, dat een halt moet worden toegeroepen.
[...]
In 2002 begon de Iraanse overheid een campagne om alle Barbiepoppen in winkels in beslag te nemen. Deze campagne was echter maar een kort leven beschoren. Iran lanceerde daarna de poppentweeling Dara en Sara, die het met traditionele kleding en bijbehorende verhaallijnen tegen hun Amerikaanse tegenhangster moesten opnemen. Ook die poging kon de populariteit van de blondine echter niet ondermijnen. Een Iraanse organisatie voor het welzijn van kinderen noemde Barbie ooit een 'Paard van Troje', bedoeld om westerse invloeden als make-up en korte rokjes het islamitische land in te smokkelen.
Een afbeelding van de halal-Barbie:

Afbeelding
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Bericht door hans van de mortel »

Mahalingam schreef:Hier is een foto van de reactie van marktbezoekers die een samengaan van komkommer met tomaat aanschouwen.
Afbeelding
Hee! Kijk nou eens. Wie hebben we daar? Ons eigen lid Migrantenjong!
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Bericht door Chaimae »

Ik heb gisteravond tonijnsalade gehad. Niks bijzonders zou je denken? MAAR er zat gewoon wijnazijn in!! IEEEEEEEEEEEL. Mijn moeder gaat nooooooooooit meer tonijnsalade halen, dankzij mij.
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Bericht door Manon »

Chaimae schreef:Ik heb gisteravond tonijnsalade gehad. Niks bijzonders zou je denken? MAAR er zat gewoon wijnazijn in!! IEEEEEEEEEEEL. Mijn moeder gaat nooooooooooit meer tonijnsalade halen, dankzij mij.
ho verdorie! nu gaat heel de chaimae familie branden in de hel! nou, de dames gingen daar sowieso naartoe, maar nu moet haar vader en haar broers hun 72 hoeren missen!

ach die smerige kaffers toch! wijnazijn in tonijnsla! hoe durven ze!
(is natuurlijk een pact met de duivel die zijn hel wil kunnen opstoken)
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Bericht door BFA »

IEEEEEEEEEEEL
Hysterisch van een druppel. Of moeilijk doen om moeilijk te zijn.
1 soeplepel wijnazijn, 4,3% alcohol, in 1 liter olie voor de saus. dat maakt 0.043% alcohol in de saus.
Moet er ook nog de tonijn bij.
De hoeveelheid wordt zo gering dat het nog steeds halal is.

Gewone azijn bevat 8% alcohol. Al die gepekelde groenten, wortels, pepers, paprikas,... Specialiteit uit de Islamterritoria. worden in een verdunning van 50% azijn en 50% water gezet.
Lekker, heel wat sterker dan je tonijnsaus.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Bericht door hans van de mortel »

De god van Chaimae is net zo’n sukkel als Chaimae zelf. Welke islamitische god gaat er nou druiven maken als daar wijn van gefabriceerd kan worden?

Allahmachtig, dat Marokkaanse DNA-profiel van dommigheid zal voorlopig nog wel niet uitgewerkt zijn in haar bovenkamer. Je zal maar met zo’n mokkel getrouwd zijn. Nu begrijp ik pas waarom Mohammedanen zo vaak hun vrouwen in elkaar slaan. Dat soort type domme theatrale hoofddoeken islima’s kan een man werkelijk tot waanzijn drijven. Het staat niet voor niets in de koran vermeld. Dan moet er wel een reden voor zijn die wij heel goed begrijpen. Dankzij de koran en het levende bewijs Chaimae.
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Bericht door Chaimae »

Mijn ouders waren razend op Nissrin (mijn zusje)! Immers, zij heeft ze gehaald. Ze moet ze morgen gelijk terugbrengen van mijn vader. Hahahah!
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Bericht door Manon »

Chaimae schreef:Mijn ouders waren razend op Nissrin (mijn zusje)! Immers, zij heeft ze gehaald. Ze moet ze morgen gelijk terugbrengen van mijn vader. Hahahah!
nou toch wel iets positief.

Kon ook dat je broers ineens de winkel ineen moesten gaan kloppen.... maar het was geen kaffer winkel zeker?
Laatst gewijzigd door Manon op di apr 29, 2008 9:18 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Gebruikersavatar
SDX
Berichten: 1815
Lid geworden op: ma feb 04, 2008 3:37 am
Locatie: Thuis

Bericht door SDX »

ach die smerige kaffers toch! wijnazijn in tonijnsla! hoe durven ze!
Joodse samenzwering circe :razz:
"Joew hef toe tôk toe mie wiz RIESPEK, aaj em moesliem en aaj em bedder den joew!" [Some average muslim]
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Bericht door Manon »

SDX schreef:
ach die smerige kaffers toch! wijnazijn in tonijnsla! hoe durven ze!
Joodse samenzwering circe :razz:
dat moét zoiets zijn!
ik doe nooit wijnazijn in tonijnsla... 8)
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Bericht door BFA »

ik doe nooit wijnazijn in tonijnsla...
Dat is lekker. Een paar druppels erbovenop. MMMhhhh.
Rijstwijnazijn is de beste.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
Gebruikersavatar
SDX
Berichten: 1815
Lid geworden op: ma feb 04, 2008 3:37 am
Locatie: Thuis

Bericht door SDX »

ik doe nooit wijnazijn in tonijnsla...
Ik drink er eigenlijk liever een glaasje échte wijn bij circe :wink:
"Joew hef toe tôk toe mie wiz RIESPEK, aaj em moesliem en aaj em bedder den joew!" [Some average muslim]
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Bericht door hans van de mortel »

SDX schreef:
ik doe nooit wijnazijn in tonijnsla...
Ik drink er eigenlijk liever een glaasje échte wijn bij circe :wink:
Marokkaanse wijn is ook best lekker! :wink: Jammer dat Marokko een fascistische signatuur heeft. Dat zit denk ik van oorsprong in islamitische genen verstrengeld. :twisted:

Wij zijn anti-dictatuur. Islam is dictatuur. Waarom zijn wij dan niet tegen islam? :mad: Of zijn wij het logisch redeneren onder ’de dictatuur’ van Balkenende verleerd? :mad:
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Bericht door BFA »

Mijn ouders waren razend op Nissrin (mijn zusje)! Immers, zij heeft ze gehaald. Ze moet ze morgen gelijk terugbrengen van mijn vader. Hahahah!
Hoe geloviger de Moslim(a), hoe harder er gelachen wordt als ze iemand de duivel kunnen aandoen.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89879
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Chaimae schreef:Mijn ouders waren razend op Nissrin (mijn zusje)! Immers, zij heeft ze gehaald. Ze moet ze morgen gelijk terugbrengen van mijn vader. Hahahah!
Je zus komt nu vast in de hel alleen maar om het feit dat ze de tonijnsalade vastgepakt heeft, en de rest van de familie moet heel wat hassanats maken want anders komen jullie er ook in.
De winkel lacht zich rot als jullie de salade terug brengen. Weer een idiote moslim , en wat een achterlijk geloof zullen ze denken.
Je hebt Islam geen dienst bewezen door de salade terug te brengen. Je had het beter weg kunnen gooien.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Bericht door hans van de mortel »

Wist u dat er vierkante meloenen bestaan?

Ronde meloenen zijn eigenlijk maar heel onhandig; ze rollen weg en zijn niet efficiënt te vervoeren. Japanners hebben hier een oplossing voor bedacht; vierkante meloenen. Het kweken van een vierkante meloen is vrij simpel. Tijdens de groei wordt er een transparante kist omheen gezet. Japanse wetenschappers experimenteren ook met andere vormen.
Waarom doen allahtonen dat niet? Omdat ze op allah wachten? Tja . . . dan kun je als allahtoon héééééééééél lang wachten.

De ultieme karaktertrek van de moslim is dat ze niets anders kunnen dan wachten. Helaas. Want bij de islamitische bushalte zal geen allahbus langskomen. Laat staan stoppen!
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
naar boven
Berichten: 5046
Lid geworden op: do nov 16, 2006 10:14 pm
Contacteer:

Aspergebedrijf \'\'De Boerka

Bericht door naar boven »

Onder het (lege) zoekvakje. Met de kop 'Asperges zelf kweken' kweekt men hier - vermoedelijk - halal asperges:
Aspergebedrijf \'\'De Boerka
Gelegen op een uniek plekje ten noorden van Deventer worden op De BOERKAMP al sinds begin jaren tachtig asperges geteeld. Het bedrijf omvat naast aspergeteelt ook een melkveehouderij tak. http://www.deboerkamp.nl
Biologisch asperges kweken Asperges zijn heerlijk, met recht een edele groente te noemen, maar wel wat bewerkelijk om te kweken. Gelukkig staan de planten zeker 10 jaar op dezelfde plaats, dus je hebt er wel profijt van. http://biotuin.fol.nl/asperges.html
Zaaien of planten?
RTFM
Mahalingam
Berichten: 52311
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

De gezondheid van Mohammedanen (i.v.m. SMS-jes)

Bericht door Mahalingam »

http://www.nu.nl/news/1571170/50/Jakart ... risme.html
De moderne tijd, in dit geval het mobieltje met SMS-mogelijkheid, gecombineerd met achterlijke bijgelovige Mohammedanen, leidt soms tot overwachtte dingen. Techniek+magie = ??.
Ik herinner mij een SF-verhaal waarin er oorlog gevoerd werd en de vijand een nieuw wapen had: een mop/grap die als je hem hoorde je een lachstuip bezorgde met hartaanval.
Een verhaal met weinig science en veel fiction. Maar het is nu toch realiteit geworden: de vijanden van de ummah gebruiken een dergelijk wapen:
JAKARTA - De Indonesische politie is op jacht naar iemand die 'terreur tekstberichten' verstuurt naar mobiele nummers. De media meldden zaterdag dat sommige mensen na het ontvangen van 'infrarode tekstberichten' bloed ophoestten, flauw zijn gevallen of ineens drie talen gingen spreken.
Dit klinkt toch heel ernstig. 3 talen spreken! Er wordt niet gezegd hoe ze die 3 talen spraken: afwisselend of chaotisch door elkaar en welke talen zijn het? Spreken ze blijvend die talen of zakt het af? Vragen vragen..
Sommige nieuwsbronnen stellen dat er al negen mensen zijn overleden nadat ze het terroristische tekstbericht hadden ontvangen.

Shock
Doktoren en medische centra hebben bevestigd dat veel van deze 'sms-slachtoffers' in een soort shock verkeren en lichamelijk verzwakt zijn.

Een 25-jarige medewerker van de ABN-Amro Bank in Jakarta vertelde de politie dat ze een tekstbericht ontving met de mededeling 'uw telefoon ontvangt een verhoogde infrarode radiatie'. Vervolgens was er een draaiend licht waarop de vrouw op de grond viel. Ze kon haar lichaam naar eigen zeggen niet meer bewegen en begon enorm te transpireren, zo bevestigden ook getuigen.

Onderzoek
Het ministerie van Communicatie is een onderzoek begonnen via de aanbieders van mobiele telefonie in Indonesië naar de zender van de merkwaardige berichten.

Die zijn verstuurd via een nummer van een nieuw bedrijf in Indonesië. Telecombedrijven menen dat deze 'terreurberichten' mogelijk afkomstig zijn van iemand die van de nieuwe concurrent af wil. Anderen zeggen dat iemand met politieke doeleinden onrust wil zaaien onder de mobiel bereikbare bevolking.
(c) ANP
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
naar boven
Berichten: 5046
Lid geworden op: do nov 16, 2006 10:14 pm
Contacteer:

Re: De gezondheid van Mohammedanen (i.v.m. SMS-jes)

Bericht door naar boven »

Mahalingam schreef:...
Ik herinner mij een SF-verhaal waarin er oorlog gevoerd werd en de vijand een nieuw wapen had: een mop/grap die als je hem hoorde je een lachstuip bezorgde met hartaanval.
...
Monty Python - The Funniest Joke In The World

R.I.P. To The Unknown Joke
RTFM
Mahalingam
Berichten: 52311
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Bericht door Mahalingam »

Zou het komen dat door het eten van niet-halal voedsel en het gebruik van dingen die met varken te maken hebben, de gezondheid van onze allahtonen zo slecht is? Of zou het komen door de mysogine grondslag van de cultuur die samenhangt met het geloof?
In een Deense krant:
http://www.kristeligt-dagblad.dk/artike ... -mere-syge
Indvandrere er mere syge
Immigrants more prone to disease

Immigrants from non-Western countries suffer from mental illness, diabetes and back pains more often than the rest of the population, shows a new study from the Center for Public Health in the Central Denmark Region.

Immigrants from ex-Yugoslavia, Somalia, Pakistan and Lebanon in particular suffer from diseases. While 2% of the ethnic Dutch suffer from diabetes, the illness is 8 times more common among immigrant groups - except for Iranians.

Back pains are up to three times as common among several ethnic groups than in the rest of the population. The same goes for mental illnesses, 23-40% of the immigrants from ex-Yugoslavia, Lebanon and Iraq have a transient mental illness such as depression, compared with 10% of the ethnic Dutch.
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Bericht door hans van de mortel »

Mahalingam schreef:Zou het komen dat door het eten van niet-halal voedsel en het gebruik van dingen die met varken te maken hebben, de gezondheid van onze allahtonen zo slecht is? Of zou het komen door de mysogine grondslag van de cultuur die samenhangt met het geloof?
Heel simpel. Marokkanen of wie zich als Marokkanen gedragen horen in Marokko thuis. Turken die zich als Turken gedragen in Turkije. In Nederland wonen meer varkens dan mensen. Dus wat hebben al die ’vieswordende’ zich besmettende moslims hier te zoeken? Geld alleen maakt niet gelukkig. Varkens blijkbaar WEL!
Laatst gewijzigd door hans van de mortel op di jul 15, 2008 9:39 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
Gebruikersavatar
SDX
Berichten: 1815
Lid geworden op: ma feb 04, 2008 3:37 am
Locatie: Thuis

Bericht door SDX »

In België was de reden dat muzelmannen zo vaak ziek waren, vooral rugpijnen, nadat ze ontdekt hadden dat de 'ziekenkas' betaalde om NIET te werken (zo'n 30/40 jaar geleden). In die tijd noemden ze die mannen dan ook de 'Fillipijnen' (fiele pijnen).
"Joew hef toe tôk toe mie wiz RIESPEK, aaj em moesliem en aaj em bedder den joew!" [Some average muslim]
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Bericht door hans van de mortel »

SDX schreef:In België was de reden dat muzelmannen zo vaak ziek waren, vooral rugpijnen, nadat ze ontdekt hadden dat de 'ziekenkas' betaalde om NIET te werken (zo'n 30/40 jaar geleden). In die tijd noemden ze die mannen dan ook de 'Fillipijnen' (fiele pijnen).
Dit fenomeen heeft onder Lubbers - alweer zo’n CDA-mongool - gigantische vormen aangenomen en is volkomen uit de hand gelopen. En het waren niet alleen de Turken die last van hun rug hadden, maar ook vele Nederlanders. Dankzij Lubbers en zijn CD-waanzinnigen. Lubbers, de grote profiteur van de Nederlandse staatskas. Hij schaamde zich niet om even snel zijn privé-zaakjes - het ging om miljoenen te vorderen guldens op Koeweit - in Koeweit te regelen, alvorens als premier van Nederland het groene licht voor deelname aan de VN-acties tegen Irak vrij te geven. Wat hem direct ook lukte. Logisch, wat moest Koeweit anders doen dan snel zijn meningsverschil over een dikke faktuur van het familiebedrijf Lubbers bijleggen?

Balkenende, Lubbers, Van den Broek, Nelissen, Hirsch-Ballin, Donner. Het is een niet aflatende rij van huichelachtige christen democraten die niet te beroerd waren en zijn om de zaak te belazeren waar we bij staan om vervolgens met Kerstmis de handen te vouwen in gebed voor hun achterlijke godje. Nelissen spande de kroon als monsterieuze geldverspiller uit hoofde van zijn ministerschap van economische zaken. Twee of drie keer van meineed beschuldigd worden, daar draaide die huichelachtige christelijke kerkganger zijn hand niet voor om. En zo een iemand werd dan nog gevraagd om voorzitter Raad van Bestuur te worden van de Amro Bank. Uit persoonlijke ervaring weet ik dat Nelissen een arrogante flikker was. Dat zegt al genoeg over deze bank die destijds ook bekend stond als de grootste maffia-bank van Nederland.

Logisch dat het met dit soort achterlijke incompetente bestuurders nooit wat is geworden en kan worden. Het zijn allemaal vieze rukkers die zich in hun ongebreidelde arrogantie onbespied wanen in een aan het oog onttrokken darkroom, met daarin het giftige moeras van de islam.

Ik was toen net zoals moslims. Ik kende de reputatie van die maffia-kliek die Amro Bank heette, maar ik kreeg belangrijke opdrachten van die bank en dus huilde ik mee met de wolven in het bos. Precies wat al die moslims doen in Europa. Ze weten hoe slecht de islam in elkaar steekt met al dat criminele moordenaarstuig. Desondanks toch vrolijk tot allah blijven zeiken en de islam omarmen, het Nederlandse systeem en onze cultuur en beschaving afkraken om vervolgens bakken met geld te incasseren. Het zou beter voor ze zijn om met onmiddellijke ingang dit van god verlaten land de rug toe te keren en naar een fijn geweldig halal georiënteerd islamitisch land te repatriëren.

Ter eer en meerdere glorie van hun malafide zelfbedachte allah die met afgehakte handen, gecastreerd en dus zonder potentie, tussen de grijze wolken staat te turen, of ieder moslimwijf wel een schaamhaarbedekking om heeft.
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Bericht door hans van de mortel »

Mohammedanen kennen geen gezondheid. Zij zijn in en in-ziek. Geestelijk ziek wel te verstaan! En wij weten allemaal dat de positieve geest leiding geeft aan het fysieke voortbestaan van het sterfelijke lichaam. Heeft de moslim dan geen positieve geest?

NEE natuurlijk niet! Hij is geboren en getogen in achterlijkheid. Opgegroeid met islam. Dat betekent angst en niet meer normaal kunnen denken. Moslims hebben een afgestompte zwarte geest. Het zijn onnatuurlijke wezens die te laf zijn om zelfmoord te plegen. Zij wachten in tegenspoed af op hun overlijden en denken dan dat zij ergens ver weg in een zogenaamd onbeschreven paradijs van een zelfbedachte god zonder naam terecht komen. Dit soort mensen is geen verrijking van onze eeuwenoude cultuur en beschaving. Dit soort mensen haalt onze progressieve beschaving onderuit. Door hun niet aflatende negatieve destructieve onnadenkende idiote herhalingen van wat in de moskee tot hen neergedaald is.

Islam is een achterlijke beschaving. Vroeger misschien bruikbaar in de verstikkende hitte van allah’s woestijnzandbak. Tegenwoordig een beschamende belemmering in de vooruitgang van de individuele vrije mens.
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
Plaats reactie