CAMPAGNE : OPROEP VAN FFI AAN ALLE TEKENAARS

Is de islamitische openbaring uniform? Wordt deze door alle gelovigen op dezelfde manier geïnterpreteerd? Hoe denken anderen zoals de Arabist HANS JANSEN over de islam?
Plaats reactie
Dutch
Berichten: 3285
Lid geworden op: ma jan 20, 2003 7:10 pm
Locatie: Darul Hourria

CAMPAGNE : OPROEP VAN FFI AAN ALLE TEKENAARS

Bericht door Dutch »

Neem jullie potlood ter hand en maak een mooie, waarheidsgetrouwe tekening van mohamed op basis van de koran en ahadith. Lees eerst even wat de bedoeling is!
Materiaal daarvoor vinden jullie hier :
http://www.faithfreedom.org/oped/sina60206p2.htm
De tekeningen kunnen daar ook gepost worden.
Maroc_21
Berichten: 1813
Lid geworden op: di feb 01, 2005 10:30 am

Re: CAMPAGNE : OPROEP VAN FFI AAN ALLE TEKENAARS

Bericht door Maroc_21 »

Dutch schreef:Neem jullie potlood ter hand en maak een mooie, waarheidsgetrouwe tekening van mohamed op basis van de koran en ahadith. Lees eerst even wat de bedoeling is!
Materiaal daarvoor vinden jullie hier :.
Gebaseerd op de Koran en de ahadith zou je de Profeet (vzmh) niet mogen afbeelden. :lol:
Zeg: “Als jullie Allah liefhebben, volgt mij dan en Allah zal jullie liefhebben en jullie zonden vergeven" (Koran3:31)
Gebruikersavatar
fucmoh
Berichten: 858
Lid geworden op: za dec 24, 2005 10:48 pm
Locatie: AMSTERDAM

Re: CAMPAGNE : OPROEP VAN FFI AAN ALLE TEKENAARS

Bericht door fucmoh »

Maroc_21 schreef:
Dutch schreef:Neem jullie potlood ter hand en maak een mooie, waarheidsgetrouwe tekening van mohamed op basis van de koran en ahadith. Lees eerst even wat de bedoeling is!
Materiaal daarvoor vinden jullie hier :.
Gebaseerd op de Koran en de ahadith zou je de Profeet (vzmh) niet mogen afbeelden. :lol:
Mohammed in de ballenbak bij McDonalds, mag dat ook niet?
Brullio
Berichten: 35
Lid geworden op: do apr 13, 2006 1:16 pm

Bericht door Brullio »

'Gebaseerd op de Koran en de ahadith zou je de Profeet (vzmh) niet mogen afbeelden. Laughing'

ehm, wij, niet moslims, hebben helemaal geen boodschap aan je dreigementen. Wij tekenen de pedoprofeet in alle posities die we willen, en dan gaan we er bij staan lachen. Daarna pissen we over de profeet.

ik ben bezig met een kunstwerkje: een koran, met daarop een grote mooie hoop poep.

wij hebben geen boodschap aan jou heilige regeltjes, en wanneer je iemand mag vermoorden die zich daar niet aan houd. We mogen geen tekeningen maken van de profeet, zeker niet als bejaarde pedo samen met het kleine onschuldige meisje aisha, omdat dan zelfs de domgehouden, analfabete, gehersenspoelde volgelingen wel eens vervelende vragen zouden kunnen gaan stellen.

dan vermoord je toch gewoon een tekenaar/theo? dan kan iedereen zien hoe VREDIG de islam is.

de islam is de pest van onze samenleving. De islam is niet vrij. wie aan de islam denkt, denkt aan geweld. Aan de Great Child Molester, die jullie voor gods boodschapper aanzien.

waarom zouden wij, ongelovigen, ons aan de sharia moeten houden? omdat we anders geslacht worden? FUCK islam! Verbrand de koran! breek de moskeeën af!

Hoe meer geweld de islam pleegt in naam van allag en zijn gestoorde pedo-profeet, hoe meer weldenkende mensen dat geloof zullen haten.

geloven is VRIJ. de islam is NIET vrij. De islam is dan ook geen GELOOF. het is een ONDERDRUKKINGMECHANISME.
Gebruikersavatar
fucmoh
Berichten: 858
Lid geworden op: za dec 24, 2005 10:48 pm
Locatie: AMSTERDAM

Re: CAMPAGNE : OPROEP VAN FFI AAN ALLE TEKENAARS

Bericht door fucmoh »

Maroc_21 schreef:
Dutch schreef:Neem jullie potlood ter hand en maak een mooie, waarheidsgetrouwe tekening van mohamed op basis van de koran en ahadith. Lees eerst even wat de bedoeling is!
Materiaal daarvoor vinden jullie hier :.
Gebaseerd op de Koran en de ahadith zou je de Profeet (vzmh) niet mogen afbeelden. :lol:
Vandaar dat de islam massaal alle anti-islam sites blokkeren. De domme moslims mochten de waarheid over de valse profeet eens ontdekken.
Zijn ze soms een beetje bang aan het worden??
ABTT
Berichten: 47
Lid geworden op: za apr 22, 2006 2:36 am

Re: CAMPAGNE : OPROEP VAN FFI AAN ALLE TEKENAARS

Bericht door ABTT »

Maroc_21 schreef:
Dutch schreef:Neem jullie potlood ter hand en maak een mooie, waarheidsgetrouwe tekening van mohamed op basis van de koran en ahadith. Lees eerst even wat de bedoeling is!
Materiaal daarvoor vinden jullie hier :.
Gebaseerd op de Koran en de ahadith zou je de Profeet (vzmh) niet mogen afbeelden. :lol:
:lol: is al eerder bekend, akhie

Soura Al Baqara vers 85 [....] Geloven jullie in een gedeelte van de Schrift en in een ander gedeelte niet? [....]
- Versta je dit?
- only muslims
-> Hm? <-
Sjoerd
Berichten: 1261
Lid geworden op: vr apr 28, 2006 5:02 am

Bericht door Sjoerd »

Laatst gewijzigd door Sjoerd op wo aug 01, 2007 3:42 am, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
nadia
Berichten: 2237
Lid geworden op: vr sep 01, 2006 5:16 am

Bericht door nadia »

jammer sjoerd maar maroc geeft geen bewijs:
het is ook niet nodig maroc want mohammed is geen profeet maar wel een valse profeet, behalve dat hij de wereld wil onderwerpen aan zijn regels preekt hij ook voor misdaad.
dit maakt hem een satan, god's vijand en volgens mij helpen wij juist god eerder door mohammed goed uit te beelden zodat men gaat inzien wat mohammed's koningkrijk in petto heeft!!!

tekenaars: (jammer maar ik kan niet tekenen, echt jammer)
vergeet niet bij het tekenen van mohammed zijn sexueel beluste karakter goed uit te tekenen, heeeeeel belangerijk want mohammed neukte er op los, en niet zo'n beetje ook niet.
zonder liefde uiteraard want liefde kent mohammed niet anders zou hij er niet op los neuken en zoveel vrouwen nemen.
hij neukte zelfs een kind.

oja, vergeet zijn joodse vrouw niet waarvan hij de familie eerst heeft uitgemoord en daarna doodleuk het meisje tot zichzelf nam.

gatver wat een klootzak was mohammed toch.
bij dit soort gedachtens kan ik wel kotsen maar goed we moeten sterk blijven.

liefs nadia
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Bericht door Chaimae »

Mohammed, echter, veroordeelde het maken van afbeeldingen:

Verteld door Aboe Talha:

De Profeet zei: “Engelen betreden niet een huis waarin een hond is of afbeeldingen zijn.”(Sahieh Boechari, Volume 7, Boek 72, Nummer 833)

Verteld door Salim’s vader:

Eens beloofde Gabriël beloofde om de Profeet te bezoeken maar hij stelde het uit en de Profeet maakte zich er zogen over. Op het laatst kwam hij naar buiten en vond Gabriël en klaagde tot hem zijn grief (vanwege zijn uitstel). Gabriël zei tot hem: “We betreden niet een plaats waarin een afbeelding of een hond is.” (Sahieh Boechari, Volume 7, Boek 72, Nummer 843)

Betekent dit dat er geen engelen waren die op Mozes of Salomo letten, of dat zij nooit Gods tempel binnentraden vanwege de afbeeldingen die daarin geplaats waren?

Verteld door ‘Aïsja:

Ik kocht een kussen met afbeeldingen erop. Toen Allah’s Apostel het zag, stopte hij bij de deur en trad niet binnen. Ik merkte op de tekenen van haat (hiervoor) op zijn gezicht! Ik zei: “O Allah’s Apostel! Ik keer naar Allah en Zijn Apostel in berouw! Welke zonde heb ik begaan?” Hij zei: “Wat betreft dit kussen?” Ik zei: ‘Ik heb hem voor u gekocht om erop te zitten en erop te rusten.” Allah’s Apostel zei: “De makers van deze afbeeldingen zullen (ernstig) gestraft worden op de Dag der Opstanding en het zal aan hen gezegd worden: ‘Breng tot leven wat je geschapen hebt.’” Hij voegde eraan toe: “Engelen betreden niet een huis waarin deze afbeeldingen zijn.” (Sahieh Boechari, Volume 7, Boek 72, Nummer 844)

Verteld door ‘Aïsja:

De Profeet kwam naar mij toe hoewel er een gordijn met afbeeldingen (van dieren) in het huis was. Zijn gezicht werd rood van woede, en toen nam hij het gordijn en scheurde het in stukken. De Profeet zei: “Dergelijke mensen die deze afbeeldingen schilderen zullen de ergste straf op de Dag der Opstandingen ontvangen.” (Sahieh Boechari, Volume 8, Boek 73, Nummer 130)

Opnieuw, als Mohammed juist was, betekent dit dan dat God Mozes, Aäron, Salomo en die Israelieten die opdracht gegeven waren om afbeeldingen te maken, ernstig zal straffen? Zal God ook eisen dat deze rechtvaardige en godvrezende mannen de afbeeldingen tot het leven brengen die Hij zelf hen opdroeg om te maken?

Bovendien, omdat soera 2:248 expliciet stelt dat engelen de Ark van het Verbond droegen, betekent dit daarom dat deze engelen bestraft zullen en in de hel geworpen worden voor het helpen bij het dragen, wat uitdrukkelijk volgens Mohammed veroordeeld werd door Gabiël?

Wat dit werkelijk verbazingwekkend maakt, als ook verbijsterd, is dat hoewel Mohammed het afbeelden veroordeelde, iets dat werd toegestaan door zowel de bijbel als de koran, hij een zwarte steen kuste en het daardoor vereerde, iets dat uitdrukkelijk als afgoderij veroordeeld wordt in zowel de bijbel als de koran!

Het voorgaande toont beslissed aan hoe zichzelf tegen sprekend en verwarrend Mohammeds praktijken en leringen werkelijk zijn.
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89874
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Chaimae schreef:Mohammed, echter, veroordeelde het maken van afbeeldingen:

Verteld door Aboe Talha:

De Profeet zei: “Engelen betreden niet een huis waarin een hond is of afbeeldingen zijn.”(Sahieh Boechari, Volume 7, Boek 72, Nummer 833)

Verteld door Salim’s vader:

Eens beloofde Gabriël beloofde om de Profeet te bezoeken maar hij stelde het uit en de Profeet maakte zich er zogen over. Op het laatst kwam hij naar buiten en vond Gabriël en klaagde tot hem zijn grief (vanwege zijn uitstel). Gabriël zei tot hem: “We betreden niet een plaats waarin een afbeelding of een hond is.” (Sahieh Boechari, Volume 7, Boek 72, Nummer 843)

Betekent dit dat er geen engelen waren die op Mozes of Salomo letten, of dat zij nooit Gods tempel binnentraden vanwege de afbeeldingen die daarin geplaats waren?

Verteld door ‘Aïsja:

Ik kocht een kussen met afbeeldingen erop. Toen Allah’s Apostel het zag, stopte hij bij de deur en trad niet binnen. Ik merkte op de tekenen van haat (hiervoor) op zijn gezicht! Ik zei: “O Allah’s Apostel! Ik keer naar Allah en Zijn Apostel in berouw! Welke zonde heb ik begaan?” Hij zei: “Wat betreft dit kussen?” Ik zei: ‘Ik heb hem voor u gekocht om erop te zitten en erop te rusten.” Allah’s Apostel zei: “De makers van deze afbeeldingen zullen (ernstig) gestraft worden op de Dag der Opstanding en het zal aan hen gezegd worden: ‘Breng tot leven wat je geschapen hebt.’” Hij voegde eraan toe: “Engelen betreden niet een huis waarin deze afbeeldingen zijn.” (Sahieh Boechari, Volume 7, Boek 72, Nummer 844)

Verteld door ‘Aïsja:

De Profeet kwam naar mij toe hoewel er een gordijn met afbeeldingen (van dieren) in het huis was. Zijn gezicht werd rood van woede, en toen nam hij het gordijn en scheurde het in stukken. De Profeet zei: “Dergelijke mensen die deze afbeeldingen schilderen zullen de ergste straf op de Dag der Opstandingen ontvangen.” (Sahieh Boechari, Volume 8, Boek 73, Nummer 130)

Opnieuw, als Mohammed juist was, betekent dit dan dat God Mozes, Aäron, Salomo en die Israelieten die opdracht gegeven waren om afbeeldingen te maken, ernstig zal straffen? Zal God ook eisen dat deze rechtvaardige en godvrezende mannen de afbeeldingen tot het leven brengen die Hij zelf hen opdroeg om te maken?

Bovendien, omdat soera 2:248 expliciet stelt dat engelen de Ark van het Verbond droegen, betekent dit daarom dat deze engelen bestraft zullen en in de hel geworpen worden voor het helpen bij het dragen, wat uitdrukkelijk volgens Mohammed veroordeeld werd door Gabiël?

Wat dit werkelijk verbazingwekkend maakt, als ook verbijsterd, is dat hoewel Mohammed het afbeelden veroordeelde, iets dat werd toegestaan door zowel de bijbel als de koran, hij een zwarte steen kuste en het daardoor vereerde, iets dat uitdrukkelijk als afgoderij veroordeeld wordt in zowel de bijbel als de koran!

Het voorgaande toont beslissed aan hoe zichzelf tegen sprekend en verwarrend Mohammeds praktijken en leringen werkelijk zijn.
Chaimae, weet jij wel wat je schrijft, of op wat voor knip en plakwerk je ons wil tracteren.
Ik vermoed het niet.
Dit stukje is anti Islam lieverd.

Maar het is wel een goed stukje hoor.. Ik laat je nog even duidelijk de laatste regel zien , zodat je het nog een keer kan lezen.

Het voorgaande toont beslissed aan hoe zichzelf tegen sprekend en verwarrend Mohammeds praktijken en leringen werkelijk zijn.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
ric0
Berichten: 355
Lid geworden op: do nov 09, 2006 3:16 am

Bericht door ric0 »

hahhahhah.....Sorry maar dit is echt grappig

Hopelijk zie je nu zelf het belang van eigen onderzoek in



:D
When you believe in all the good things of the Gospel and reject everything you think is bad.You don't believe the Gospel but you believe yourself...(augustine)
Gebruikersavatar
Fleur
Berichten: 154
Lid geworden op: vr nov 17, 2006 5:47 pm

Bericht door Fleur »

Bij deze laatste posting van Chaimae dacht ik dat ze eindelijk het licht had gezien. Maar ze las gewoon haar eigen posting niet?? Handig wel en zeer vermakelijk. Het is te hopen dat ze ooit achter datgene zal staan wat ze hier neerzette.
Plaats reactie