Dochter bekeerd tot de islam.

Hoe moeilijk is het om getrouwd te zijn met een moslim(a)? Wat als je kind zich tot de islam bekeert?
Gebruikersavatar
Freya
Berichten: 1229
Lid geworden op: wo apr 25, 2007 2:57 pm

Bericht door Freya »

Fijne berichten om te lezen van Steffi! :D
Gebruikersavatar
Freya
Berichten: 1229
Lid geworden op: wo apr 25, 2007 2:57 pm

Bericht door Freya »

Kwam toevallig dit verhaaltje tegen, http://www.moslima.nl/nwmoslimas/imane.htm

Nogal onnozel, deze vrouw. Je leest al, iemand met veel problemen, zie daarvoor aanwijzingen in haar brief aan haar ouders. En dan nog overtuigd moslima worden na een flutbloekje gelezen te hebben, "de ideale moslimvrouw" met dat achterlijke verhaal over de vrouw als diamant.

Koran? Heeft ze waarschijnlijk nog nooit gelezen.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89714
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Ik word ook niet goed van dit soort verhalen.
Het doet me zeer om te zien wat een rot liefdeloos leven sommige kinderen hebben. Islam is voor hun een vangnet. Islam is voor hun de veiligheid die ze ontbeert hebben in hun jeugd.
Ik voelde me goed bij mijn moslimvrienden, ik wou één van hun zijn,
Tja… Ik wilde een van hen zijn. Ik was eenzaam, ik wilde ergens bij horen. Ik had het niet goed thuis. Te weinig liefde . Het oude vertrouwde verhaal waarom veel van dit soort meisjes zich in de val van Islam laten lokken
Welke andere godsdienst zegt dat je niet mag drinken (hoeveel verkeerde dingen zijn er gebeurd door drank, denk eens ?), geen drugs moogt nemen, niet moogt roken, geen geweld moogt uitvoeren, altijd vriendelijk moet zijn tegen ieder ander levend wezen op aarde, de vrouwen zich moeten bedekken voor hun eigen respect en voor het respect van hun man!
Alsof je deze dingen niet kan laten als je geen religie aanhangt. Uit wat voor gezin komt zo’n kind vraag ik me af.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Steffi
Berichten: 464
Lid geworden op: wo apr 18, 2007 11:33 am
Locatie: Borgerhout (België)

Bericht door Steffi »

Heb heeel deze topic nog eens doorlezen en ik vind het zo raar
dat ik dingen heb gezegd die ik mezelf amper herriner..
Ik wist niet dat ik ooit zo dacht :shock:
Love is like war..Easy to start..difficult to end.. impossible to forget..
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Bericht door Chaimae »

Steffi,

Hoe sta jij nu tegenover de islaam?
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Bericht door hans van de mortel »

Chaimae schreef:Steffi,

Hoe sta jij nu tegenover de islaam?
Ik weet het niet meer, heb rare dromen, ben volkomen onafscheidelijk schizofreen geworden. Met dank aan alles wat islam is: zeker zo’n 68 contradicties. Kortom, het zijn bedriegers daar in Mekka, en wie daar in wil geloven bedriegt zichzelf. Ik ben - denk ik - zo’n islamitische onaneerder, maar de psychiater heeft nog hoop (zei hij met gefronsde wenkbrouwen).

Sorry,

Steffie
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
Gebruikersavatar
Aldebaran
Berichten: 649
Lid geworden op: di jan 01, 2008 6:32 pm

Bericht door Aldebaran »

hans van de mortel schreef:
Chaimae schreef:Steffi,

Hoe sta jij nu tegenover de islaam?
Ik weet het niet meer, heb rare dromen, ben volkomen onafscheidelijk schizofreen geworden. Met dank aan alles wat islam is: zeker zo’n 68 contradicties. Kortom, het zijn bedriegers daar in Mekka, en wie daar in wil geloven bedriegt zichzelf. Ik ben - denk ik - zo’n islamitische onaneerder, maar de psychiater heeft nog hoop (zei hij met gefronsde wenkbrouwen).

Sorry,

Steffie
Hans nodigt weer eens op geheel eigen wijze uit tot het debat...
“There's nothing I like less than bad arguments for a view that I hold dear.” - Daniel Dennett
Gebruikersavatar
Steffi
Berichten: 464
Lid geworden op: wo apr 18, 2007 11:33 am
Locatie: Borgerhout (België)

Bericht door Steffi »

Chaimae schreef:
Steffi,

Hoe sta jij nu tegenover de islaam?
Ik besef dat ik vrij laat ben met mijn antwoord,maar wist nooit echt
wat ik als antwoord op deze vraag moest schrijven.
Ik had er gewoon geen antwoord op want ik wist het zelf niet.

Pas nu na vele maanden heb ik het gevoel dat ik er wel op kan antwoorden.
Alhoewel het gevoel dat ik heb moeilijk in woorden te omschrijven valt.

Wel komt het erop neer dat de Islam in mijn leven niets meer te maken heeft,het is zelf zover gekomen dat alle informatie wat ik wist over de Islam ,dat ik die ( bewust ? ) vergeten ben ..

Ik voel me voor het eerst in lange,heel lange tijd zelfs,echt goed in men vel en voel me sinds lange tijd echt gelukkig.

Ik weet zelf niet hoe het komt maar heb gewoon het gevoel dat ik
door alles wat er is gebeurd, de Islam, Rachid, Mijn ouders,..
mezelf echt heb leren kennen en nu pas stilletjes aan begin te weten wie ik ben en wat ik waard ben..

Ik weet dat ik al een lange tijd niets van me laat horen hier op FFI,
maar wil toch even zeggen dat ik jullie niet vergeten ben.
Jullie waren er steeds wanneer ik op het ,tot nu toe , domste punt in mijn leven stond, en jullie waren er steeds weer wanneer ik opnieuw in R. zijn valletje trapte.

Jullie woorden hebben me echt geholpen en mede dankzij jullie ben ik veranderd van een onzeker,naief kwetsbaar meisje naar iemand die sterk in haar schoenen staat,weet wat ze wil en niets of nieman nodig heeft om te bepalen wat ik wel of niet mag doen.En dat is de mooiste cadeau dat ik ooit heb gekregen.. Bedankt !!


X :oops:
Love is like war..Easy to start..difficult to end.. impossible to forget..
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89714
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

En dit antwoord is het mooiste cadeau dat je ons kan geven Steffi.
Niet omdat je Islam verlaten hebt, ( alhoewel dat een leuke meenemer is) maar dat jij je gelukkig en sterk voelt, en dat jij nu een prachtige sterke vrouw bent, die zelf weet wat ze met haar leven aanwil, en geen domme regels nodig heeft om een gelukkig en waardevol leven te leiden.

En je weet dat je mooi bent, dus dat hoef ik niet extra te vermelden, want anders ga je maar naast je schoenen lopen.
Verdraaid. Nou heb ik het toch tegen je gezegd. ( dat je een mooie meid ben)

Jij dank je wel, en een dikke zoen.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Ruth
Berichten: 1232
Lid geworden op: vr apr 06, 2007 8:14 pm

Bericht door Ruth »

Lieve Steffi,

hoe trots we ook op je zijn, bedenk dit dan:
Je hebt dit zelf gedaan beste meid. Wees in de eerste plaats trots op jezelf.
Volwassen worden gaat nu eenmaal meestal niet van een leien dakje en helaas leer je vaak het beste van fouten. (eigen ervaring !!!!!)

succes en je laat af en toe wel wat horen he !

groetjes
Ruth
Als je denkt dat je te klein bent om invloed te hebben, dan heb je waarschijnlijk nog nooit de nacht doorgebracht met een mug op je kamer.

Wie vecht kan verliezen, wie niet vecht is al verloren.

EDL
Dutch
Berichten: 3285
Lid geworden op: ma jan 20, 2003 7:10 pm
Locatie: Darul Hourria

Bericht door Dutch »

Lieve Internetdochter,
Ben reuzeblij te horen dat alles goed gaat met en voor jou.
De islam had jou bijna in zijn macht omdat jij op dat moment in je leven erg kwetsbaar en verloren was. Gelukkig heb je een fijn stel hersens en heb je een voor jou bevrijdende en goede richting genomen!
En Ariel heeft gelijk, je bent een mooie meid en er wacht jou nog zoveel moois in het leven !
Laat je toch nog van je horen ? Liefs.
Maggy
Berichten: 4
Lid geworden op: zo jun 01, 2008 2:50 pm

Bericht door Maggy »

Suhbaan Allah, Lilliane, wat heb je een verstandige dochter op de wereld gezet!
17 jaar, en toch de beslissing nemen het goede pad te volgen. Wat moet je gelukkig zijn! In plaats van haar leeftijdgenoten te volgen, kiest ze voor een sereen leven vol vergaring van nieuwe kennis. Wetende dat 80% van de 17-jarige Belgische pubermeisjes uitgaan, roken, drugs gebruiken, spijbelen, al jaren sex hebben met jan en alleman (je bent naïef wanneer je dit niet inziet), kan jij op je beide oren slapen, want jouw dochter denkt er nog niet aan zulke dingen te doen! Maar wat doe jij? Jij verracht haar keuze, ookal geeft ze zélf aan gelukkig te zijn! Je wil haar terugtrekken uit haar geloof, meesleuren in het ongelovige leven, waar alles mag, alles kan, niets is teveel, alles is te weinig, geen normen geen waarden (enige norm is: alles wat vreemd is aan ons leven, is slecht en moeten we vermijden). Sta je er wel voor open? Heb je 1x gedacht: 'Misschien is ze wél gelukkig? Misschien heeft ze er wel goed over nagedacht en wil ze dit leven leiden'.
Ikzelf zal volgend jaar, inchAllah afstuderen als master Tolk. Maar geloof me, tegenover jouw dochter die jaren jonger is als mij, voel ik me een domme gans! Hoe moedig is ze niet, uit te komen voor haar keuze en het haar ouders meteen te zeggen. Ookal wist ze misschien dat jullie zo zouden reageren. Ik worstel er ondertussen al 2 jaar mee, hoewel ik een volwassen, verstandige vrouw ben, durf ik het niet aan mijn ouders te vertellen dat ik de shahada wil uitspreken en als moslima door het leven wil gaan. Ben ook niet van plan dit zonder hun medeweten te doen. Dit maakt me ongelukkig. DAT IS PAS ONDERDRUKKING!

En de verklaringen van personen op dit forum slaan echt alles. Wat een onwetendheid! Zeg alsjeblieft niet tegen je dochter dat ze "geen internet meer mag gebruiken" en "niet meer buiten mag" als moslima. Zelfs moslims met de allerminste kennis over de Islam, beseffen dat dit de reinste onzin is! Op het internet vergaar je kennis, leg je contacten met andere personen, dit zijn voorschriften van de Islam !! Breid je kennis uit, probeer zoveel mogelijk van de wereld te zien, ga op reis, praat met mensen en geniet zo van wat Allah je heeft geschonken!

Liefste Lilliane, ik begrijp dat je je dochter wil beschermen, en vanuit jouw standpunt enkel het beste voor haar wil. Maar spreek je niet uit over dingen waar je dochter ondertussen waarschijnlijk zelf meer over weet dan jij. Als niet-gelovige is het zeer moeilijk je niet te laten misleiden door vooroordelen, en het mooie van de Islam in te zien. Maar kijk naar je dochter, is ze gelukkig? Ondanks haar ouders hun reactie en het feit dat ze haar belemmeren te zijn wie ze is?
Ik ben blij voor haar dat ze de MOED heeft gehad open te zijn tegen haar ouders, misschien hoopte ze van hen wel begrip te krijgen. Ik put hieruit kracht en het steunt me dit te horen, maar het maakt me bang dat ik en zij nooit zullen kunnen zijn wie we willen zijn, zonder protest vanuit onze omgeving, en zonder dat ze openstaan voor ons geluk.
(ze zullen het misschien wel zéggen, maar forums als deze maken duidelijk dat achterklap alle 'goede intenties en begrip' kunnen verzieken)

Doe vele lieve groetjes aan je prachtige dochter. Ik bewonder haar.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89714
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Halo maggi.
Van harte welkom op ons forum.

Wat moet jij een verdraaid moeilijk leven hebben door in dit goddeloze België te moeten leven waar 80% van de 17-jarige Belgische pubermeisjes uitgaan, roken, drugs gebruiken, spijbelen, al jaren seks hebben met jan en alleman.
Dat zal zeker niet meevallen. Waarschijnlijk had jij liever in een land gewoond waar jij rustig je religie kan belijden zonder dat je met deze zonde geconfronteerd wordt. Ik heb met je te doen.
InchAllah kan je misschien eens verhuizen naar een echt Islamitische land, waar niet zoveel verleidingen en ontucht bestaan.

Als ik jou was, dan zou ik eerlijk tegen je ouders zeggen dat jij Moslima bent, want eerlijkheid duurt het langst. Wat kan je gebeuren. Ze zullen je niet vermoorden, want eermoord is niet gebruikelijk in het westen. Misschien zullen ze je de deur uit zetten, maar dan kan je toch bij een islamitische zuster in huis trekken. Ze zullen je met open armen ontvangen. Wellicht zoeken ze een goede vrome man voor je.
Het is toch niet zo dat je nu op de zak van je ongelovige kafirs ouders wilt leven. Ik zou zelfs hun geld niet willen aanraken. Het is verdient op een haram manier, dus hartstikke fout. Ik raad je aan bij een moskee aan te kloppen zodat die de rest van je studie kunnen betalen. Als ik moslim was zou ik er niet aandenken om bevuilt geld aan te pakken.


Vriendelijke groet, en nogmaals van harte welkom op dit forum.

PS
Ik zie dat jij kennis over islam wil vergaren. Dat wil ik ook. Kan jij me misschien vertellen waar ik in de koran over een eicel kan lezen.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Maggy
Berichten: 4
Lid geworden op: zo jun 01, 2008 2:50 pm

Bericht door Maggy »

Bedankt voor je bezorgdheid, maar ik hoef geen medelijden, daar heb ik niet om gevraagd. Nochtans vind ik het attent dat je wijst op de soms lastige situatie waarin moslims zich bevinden in België. En ja, natuurlijk had ik liever in een land gewoond waar jongens en meisjes van 12 jaar spelen met de blokken of in de velden, in plaats van op elkaars kamer aan elkaar te frutselen, want dankzij hun vrije opvoeding is daar toch niets mis mee? De perfecte wereld is niet voor de levenden bestemd, dus daar ga ik ook niet over kankeren, ik kan enkel m'n mening erover uiten.
Je hebt gelijk dat ik zo snel mogelijk moet vertellen aan m'n ouders dat ik integenstelling tot hen, gelovig ben en me wil bekeren. Die raad heb ik al veel gekregen. Wat jij je niet kan veroorloven is m'n ouders ongelovige kafirs te noemen. En hun geld, m'n beste, is niet op haram manier verdient. Nogmaals: spreek je niet uit over dingen waar je niets over weet. Jij kan je niet uitspreken over wat haram is en wat niet. Dat is niet jouw taak. Uit je posts kan ik opmaken dat jij je blijkbaar de Almachtige voelt. In de islam is het niet de gewoonte mensen te verheerlijken als goden. Dus hou je persoonlijke opmerkingen over wat goed en niet goed is voor jezelf.
Mijn reactie was aan Lilliane gericht, en aan niemand anders op dit forum, de enige feedback die m'n daarvan kan verwachten zijn sarcastische, onwetende opmerkingen. En als moslim krijg je daar na jaaaaaren wel stilaan genoeg van, denk ik dan :wink:
Maggy
Berichten: 4
Lid geworden op: zo jun 01, 2008 2:50 pm

Bericht door Maggy »

n.b.: als je meer wil teweten komen over eicellen stel ik je voor je biologie boeken van onder het stof te halen. Daar ga je meer in vinden dan in de Qoran. Internet is ook altijd een optie als je wil weten wat de islam voorschrijft i.v.m. voortplanting en fertiliteit (als je er niet mee inzit onbetrouwbare bronnen te raadplegen). Een nederlandstalige vertaling van de Qoran raad ik je af, het Arabisch is namelijk veel te gecompliceerd om correct en zonder dubbelzinnigheden te vertalen naar het simpele Nederlands. Wat je altijd kan doen, is zoals mij Arabisch studeren en de Qoran in zijn originele versie bij je nemen (kan enkele jaren in beslag nemen). Of je laat je informeren bij een imam als je correcte informatie hieromtrent wil.
Gebruikersavatar
SDX
Berichten: 1815
Lid geworden op: ma feb 04, 2008 3:37 am
Locatie: Thuis

Bericht door SDX »

Ik heb hier een kakelvers ticket richting MO, je mag zelfs kiezen; SA, Iran, Pakistan, Afghanistan, dan kan jij je mooie, enige, echte, ware religie van de 'vrede' in alle rust & vrijheid beleven zonder de verderflijke, decadente invloed van de westerse waarden en normen.
Ik begrijp dat het voor jou een hel moet zijn om elke dag weer geconfronteerd te moeten worden met die verwerpelijke democratische waarden en normen. Minstens 1 jaar in een écht islamitisch land waar je die mooie religie ten volle kan proeven moet voor jou een geschenk van allah zijn, dus...go for it...dag meisje...ik wens je de vrede en vrijheid die je verdient.
"Joew hef toe tôk toe mie wiz RIESPEK, aaj em moesliem en aaj em bedder den joew!" [Some average muslim]
Gebruikersavatar
SDX
Berichten: 1815
Lid geworden op: ma feb 04, 2008 3:37 am
Locatie: Thuis

Bericht door SDX »

Maggy schreef:n.b.: als je meer wil teweten komen over eicellen stel ik je voor je biologie boeken van onder het stof te halen. Daar ga je meer in vinden dan in de Qoran. Internet is ook altijd een optie als je wil weten wat de islam voorschrijft i.v.m. voortplanting en fertiliteit (als je er niet mee inzit onbetrouwbare bronnen te raadplegen). Een nederlandstalige vertaling van de Qoran raad ik je af, het Arabisch is namelijk veel te gecompliceerd om correct en zonder dubbelzinnigheden te vertalen naar het simpele Nederlands. Wat je altijd kan doen, is zoals mij Arabisch studeren en de Qoran in zijn originele versie bij je nemen (kan enkele jaren in beslag nemen). Of je laat je informeren bij een imam als je correcte informatie hieromtrent wil.
Kind, wij weten best wat een eicel is, mohamed blijkbaar niet, vandaar de vraag...wáár staat ze vermeld in het boek, het enige, échte woord van de almachtige?
PS: Niemand heeft een originele versie van de koran, want die is niet eens geschreven in het huidige moderne Arabisch.
"Joew hef toe tôk toe mie wiz RIESPEK, aaj em moesliem en aaj em bedder den joew!" [Some average muslim]
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89714
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Lieve schat, dit is een post van een jaar geleden, en ik heb Lilliane niet meer gezien op het forum, dus de kans dat ze je post leest is klein. Ik heb trouwens van Lilliane gehoord dat haar dochter Islam afgezworen heeft, en de dochter van Lilliane is dus nu een afvallige Moslim die als het aan Islam ligt vermoord mag worden.

Volume 9, Book 84, Number 57:
Narrated 'Ikrima:
Some Zanadiqa (atheists) were brought to 'Ali and he burnt them. The news of this event, reached Ibn 'Abbas who said, "If I had been in his place, I would not have burnt them, as Allah's Apostle forbade it, saying, 'Do not punish anybody with Allah's punishment (fire).' I would have killed them according to the statement of Allah's Apostle, 'Whoever changed his Islamic religion, then kill him
.'"


Laten we het even over het geld van je ouders hebben. Dat is namelijk WEL op een haram manier verdient. Je ouders zullen het geld niet gestolen hebben, ze zullen het op een eerlijke manier verdient hebben, maar het meeste geld in het verdorven land waar jij woont is haram. Met dit geld is gespeculeerd, er is rente over geheven, vieze kafirs hebben met dit geld betaald bij een slager, en die heeft op zijn beurt het briefje met bevuilde varkensvlees handen het briefje weer vastgepakt. Bah.. :shock: Daar moet je als bekeerde moslima toch niet aan denken. Maar het is wel de waarheid.

Ik weet niet in wat voor buurt jij woont en wat voor milieu jij komt, maar ik ken alleen maar kinderen van 12 jaar die gezellig spelen, dan wel niet met blokken, want een kafir kind is nu eenmaal geestelijk verder ontwikkeld dan een kind uit een achter gebleven islamitisch land..
( Alhoewel, Aisha was 9 jaar toen ze seks had met Mohammed, maar dat is weer een ander verhaal)
Nee, onze kinderen spelen met dingen die passen bij hun leeftijd, en ze lezen boeken of studeren hard om later een goed leven op te kunnen bouwen. In mijn milieu hebben kinderen van 12 geen seks.

Ik voel me niet almachtig hoor lieverd. Ik heb juist de indruk dat jij je verheven voelt boven niet gelovigen. Je schrijft namelijk zo denigrerend over ze, alsof het ongelovige westen een hoerentent is waar 80 procent van alle kinderen zich prostitueren en drugs gebruiken.
Jouw verhaal is typisch het verhaal van een bekeerde moslima . Je hebt ons alleen nog niet verteld dat je al vanaf je 6de jaar al wist dat islam het ware geloof is, en dat je katholiek opgevoed ben, en dat je altijd al niks snapte van de heilige drie-eenheid en dat het zo onlogische is dat Jezus aan het kruis gestorven is, en dat je het altijd al raar vond dat wij beelden aanbidden.


Weer met vriendelijke groet.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Maggy
Berichten: 4
Lid geworden op: zo jun 01, 2008 2:50 pm

Bericht door Maggy »

Ahzo, dus op dit democratische forum is het enkel toegestaan moslimjongens te denigreren en te kleineren, en ze allemaal over dezelfde kam te scheren? Wel als dat jullie manier is om je standpunt duidelijk te maken, zie ik spijtig genoeg ook geen andere manier om mijn standpunt duidelijk te maken. Ik zeg dan nog niet, zoals de meesten hier wel doen, dat "ALLE" 17 jarige meisjes volop sex hebben, ik zeg het overgrote deel. Ik ben van die generatie dus ik weet waarover ik spreek.

Moesten jullie het zijn vergeten, ik las hier dat "ALLE moslimmannen bedriegers zijn, een slechte opvoeding hebben gekregen en dat het hun gewoonte is te liegen." Dit was zelfs geen mening maar een vaststaand feit!

Ik steek hier geen tijd meer in, heb morgen namelijk een belangrijk examen. Het is ook ABSOLUUT mijn bedoeling niet om iemand te overtuigen mijn mening te volgen. Ik zou enkel willen dat ze geaccepteerd wordt, samen met de meningen van alle andere moslims, zonder die sarcastische en kwetsende persoonlijke opmerkingen die de meeste onder jullie echt niet kunnen laten blijkbaar.
Nogmaals, mijn bericht was naar Lilliane gericht en naar niemand anders. Jut jullie zelf nog maar wat op hier.

Het beste, moge Allah jullie op het juiste pad brengen.

Ma'assalama.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89714
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Maggy schreef:n.b.: als je meer wil teweten komen over eicellen stel ik je voor je biologie boeken van onder het stof te halen. Daar ga je meer in vinden dan in de Qoran. Internet is ook altijd een optie als je wil weten wat de islam voorschrijft i.v.m. voortplanting en fertiliteit (als je er niet mee inzit onbetrouwbare bronnen te raadplegen). Een nederlandstalige vertaling van de Qoran raad ik je af, het Arabisch is namelijk veel te gecompliceerd om correct en zonder dubbelzinnigheden te vertalen naar het simpele Nederlands. Wat je altijd kan doen, is zoals mij Arabisch studeren en de Qoran in zijn originele versie bij je nemen (kan enkele jaren in beslag nemen). Of je laat je informeren bij een imam als je correcte informatie hieromtrent wil.
Oh, maar... Ik weet het wel over de eicellen en over hoe een baby gemaakt wordt. Maar jij als moslima behoort een ander idee over de voortplanting te hebben, want anders verwerp je de koran, en dat willen we niet . Niet waar? :shock:

Laat ik het je maar vertellen. In de koran , het boek van alle tijden, en waar je alle kennis die een mens nodig heeft uit kan halen spreekt namelijk niet over een eicel. Jullie heilige boek heeft het alleen over zwak zaad en zo.

Een veelgehoorde claim van gelovigen is dat de Koran, in een tijd waarin niemand het kon weten, verklaarde dat man en vrouw voortkomen uit een druppel zaad.

Sura 53:45: ‘En dat Hij in paren schept - mannelijk en vrouwelijk, van een druppel zaad wanneer het uitgestoten is

32:7. ‘Die alles wat Hij geschapen heeft goed maakt en Hij begon de schepping van de mens van klei. Toen maakte Hij hun nageslacht van een extract van uitgestoten vloeistof.


Maar laat je niet ontmoedigen door mij Maggy, de rest van onze leden
zijn wel 100 keer vriendelijker en liever dan ik.
Stoor je maar niet aan deze domme kafir.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89714
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Nou, :shock: dat was een kort maar krachtig bezoek.
Zo gaat het nou altijd met bekeerde moslim meisjes.
Die weten de koran nog niet te verdedigen, omdat ze te zwak staan in hun kennis over Islam.
Jammer.. Ze zijn nog niet geschikt om Dhawa te plegen. Hoe moet dat verder met jullie generatie. Dhawa plegen is verplicht in Islam, en als je het niet doet, dan kom je niet aan je hoeveelheid hassanats.

Het is heel vervelend voor je, maar Marokkaanse jongetjes verpesten het nu eenmaal voor Islam. Lees de krant en kijk hoeveel islamitische ettertjes er op deze aardkloot rondlopen.
Ik zeg niet dat alle moslim jongens dit doen, maar hun moslims broeders zorgen er wel voor dat ook de goede jongens gestigmatiseerd worden.
Ga tegen wat ettertjes mopperen, want die hebben je preek nodig,
Hoe gaat het met jouw vriendje waar jij je voor bekeerd hebt ? Is dat een goede jongen?
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Bericht door BFA »

Nou, Shocked dat was een kort maar krachtig bezoek.
Zo gaat het nou altijd met bekeerde moslim meisjes.
Is ze al weg?

Sexueel geobsedeerd, zo erg dat ze zich voorstelt dat ieder rond haar voortdurend sex heeft.
Sexueel gefrustreerd omdat ze zelf om de een of andere reden niet aan sex kan raken.
Uit armoe zoekt ze nu haar heil in de het surrogaat van religieuze extase.
Goed bereden zal ze in ieder geval nooit worden. Kinderfabriek en daarme is de kous af. Biggenzeug naast de 3 andere in een Moslimstal is de toekomst die haar wacht.

Naar Mohammeds voorbeeld van 30 vrouwen in een nacht, is het plezier van de vrouw Moslims minste bekommernis.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
Gebruikersavatar
H.Numan
Berichten: 8527
Lid geworden op: do mei 08, 2008 3:33 am

Bericht door H.Numan »

Chaimae schreef:Steffi,

Hoe sta jij nu tegenover de islaam?
Waarschijnlijk gaf Steffi het verkeerde antwoord, want je bent opvallend stil... :razz:
een volk dat voor korannen zwicht
zal meer dan lijf en goed verliezen
dan dooft het licht….
Anoniem
Gebruikersavatar
H.Numan
Berichten: 8527
Lid geworden op: do mei 08, 2008 3:33 am

Bericht door H.Numan »

Maggy schreef:Ahzo, dus op dit democratische forum is het enkel toegestaan moslimjongens te denigreren en te kleineren,
Nee hoor, dat doen ze helemaal zelf. Wij tonen het alleen aan.
een volk dat voor korannen zwicht
zal meer dan lijf en goed verliezen
dan dooft het licht….
Anoniem
marokia1
Berichten: 8
Lid geworden op: ma jun 09, 2008 10:31 pm

Bericht door marokia1 »

Salaamou Aleykoum,

deze site heeft me echt laten lachen :-D
Teffie?????? misschien ken k je ik kom ook van die woonplaats,
lieve zusters,
Ik ben 't een nieuwe zuster hier op 't FORUM,
ik wil zeggen hoe ik van afgedwaalde pad naar het rechte pad ben gekomen,
ik ben een Marokkaanse meisje dat uitging enzu,
ik ging vooral om met belgen, cubaans, ecuadoriaans, ... opgevoed met zone mensen, ik overschreed al mijn grenzen, ik ging altijd maar te ver en te ver, en kwam LAAAAAAAAAT thuis,
op een dag dacht ik van ''moet ik zo leven? en wanneer ga ik me voorbereiden voor ik sterf??, die vraag had ik altijd in mijn hoofd, **
later dacht ik van een vriendje? Ik was op zoek, maar ik vertrouwde niemand, omdat de meeste meisjes worden bedrogen,
ik ga eerst wachten en dan de islam praktiseren ... maar WAT als de zon langs de andere kant opkomt? dan is 't TE LAAT..
ik luisterde meer en meer naar de koraan, ik vroeg Allah de weg die ik wil volgen vergemakkelijken,
SOUBHANAALLAH ontmoet ik een bekeerde belgische meisje,
zij steunde mij héél erg.
Ondertussen bad ik al 5x per dag, maar dan nog steeds een paranoia meisje, ik las meer boeken over de islam en ik dacht aan mijn vroegere leven wat ik allemaal heb misdaan,
ik richt mij tot ALLAH om vergiffenis en toon berouw en zei '' Oh Allah, vergeef mijn zonden, Oh Allah noooit meer zal ik deze zonde herdoen, YA ALLAH wat is mijn verblijfplaats? Ya ALLAH ik huilde net als een kleine KIND, weken lang zit ik te smeken, en ikkreeg plots eenvers uit de koraan : ALLAH IS VERGEVENSGEZIND EN BARMHARTIG
tijdens de nacht BAD ik voor ONZE SCHEPPER die wij zullen ontmoeten op de dag des oordeeeels.
Ik was zoooo bang alsik sliep en toen zei ik YA ALLAH VERHOOR MIJN WOORDEN NOOIT MEER ZAL IK DEZE WEG VERLATEN NOOIT MEER ZAL IK DE VORIGE WEG NEMEN, ik zal u altijd aanbidden opdat ik DANKBAAR zal zijn in t hiernamaals, opdat u mij zal helpen door te bidden,
ik ben ineens hoofddoeken , KLEEDJES (djelaba) gaan kopen,
en insjaAllah draag ik Khimaar,
en wil daarna gaan studeren in Marokko en dan niqaab insjaAllah.
Allah heeft mij van 'donker naar LICHT gebracht,
Ikben nu zoooooooooo gelukkig dat ik zeg waarom heb ik NU pas deze prachtige weg genomen????
Ik wou dat ik dit als kind opgroeide en moge onze schepper d'r schepselen behouden op de dag des oordeels die hem altijd aanbaden.
en voor godsvrezende een leuke TUIN geven.(djennah)


Dit is een héél kort verhaaltje van mij,

Wslm X x
Plaats reactie