Varkens bestaan! Daarom gaan moslims massaal naar de hel

Is de koran perfect? Bevat de koran informatie over de toekomst? Bevat de koran wonderen? Is de koran het woord van God? Of begonnen als een tekstuitleg bij de bijbel?
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Varkens bestaan! Daarom gaan moslims massaal naar de hel

Bericht door hans van de mortel »

Alle moslims gaan naar de hel

Hoe weet ik dat? Deze vraag is makkelijker te beantwoorden dan het antwoord op de vraag of iemand misschien gezien heeft dat een supergrote postduif met de naam Gabriël is neder gedaald tot het vergane lijk Mohammed en hem namens god (jaja weleens een engel gezien die kon praten? Moslims zijn getikt! Hardstikke van de pot gerukt!) een aantal regels zelfverheerlijkende witmakers heeft laten opschrijven. Pardon, laten onthouden . . . Later probeerde men zich daarvan nog wat te herinneren om vervolgens bij elkaar te vergaren in het flinterdunne boekje dat men de koran noemde.

Gaan moslims naar de hel? JA! Omdat zij varkensdom zijn. Zij gaan naar de hel doordat zij frites consumeren dat met varkensvet gefrituurd is. Geen fritesbakker die nog rundervet gebruikt. Veel te duur. Zij gaan naar de hel doordat zij van alles en nog wat consumeren waarin varkens verwerkt zijn. In bijna alle produkten die de mens in Europa consumeert zitten varkens verwerkt.

Ik hoop op de medewerking van alle forumleden om hiermee gezamenlijk te bewijzen dat moslims volslagen achterlijk zijn en met z’n allen voor straf in de hel zullen komen. Een schaamhaarbedekking dragen, 5x per dag met je achterwerk omhoog richting een zelfbedachte god stupide rituele regeltjes opzeggen en herhalen, het halstarrig weigeren om ook maar iets met varkens te maken willen hebben, terwijl zij in feite dagelijks iets van varkens consumeren, heeft moslims en de islam gemaakt tot de allergrootste lachwekkende zotterie in onze beschaving.

Morgen kom ik met het eerste overzicht van bijna alle artikelen waarin varkens verwerkt zijn. Zoals wij weten kopen allahtone hielenlikkers van de islam traditioneel bij Liddl en de Aldi.

Welnu, van de Aldi kan ik al melden dat bijna in al hun producten varkens verwerkt zijn. Nooit bij stil gestaan. Maar voor allahtone hielenlikkers van de islam, Mohammed en zijn knecht allah lijkt mij dit een regelrechte ramp. Ik gun het ze dan ook van harte!

Vanmiddag op een voetbaltoernooi aten alle Marokkaanse jongens en hun vaders frietjes met mayonaise! To hell with them! (ehhh . . . van mij hoeven ze niet hoor . . . , maar ze willen zelf zo graag. Met de meest onnozele, Chaimae, voorop)
Laatst gewijzigd door hans van de mortel op di jul 15, 2008 9:44 pm, 2 keer totaal gewijzigd.
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
Amazigh
Berichten: 1449
Lid geworden op: wo mei 02, 2007 9:42 pm

Re: Waarom alle moslims naar de hel gaan

Bericht door Amazigh »

hans van de mortel schreef:Alle moslims gaan naar de hel

Hoe weet ik dat? Deze vraag is makkelijker te beantwoorden dan het antwoord op de vraag of iemand misschien gezien heeft dat een supergrote postduif met de naam Gabriël is neder gedaald tot het vergane lijk Mohammed en hem namens god (jaja weleens een engel gezien die kon praten? Moslims zijn getikt! Hardstikke van de pot gerukt!) een aantal regels zelfverheerlijkende witmakers heeft laten opschrijven. Pardon, laten onthouden . . . Later probeerde men zich daarvan nog wat te herinneren om vervolgens bij elkaar te vergaren in het flinterdunne boekje dat men de koran noemde.

Gaan moslims naar de hel? JA! Omdat zij varkensdom zijn. Zij gaan naar de hel doordat zij frites consumeren dat met varkensvet gefrituurd is. Geen fritesbakker die nog rundervet gebruikt. Veel te duur. Zij gaan naar de hel doordat zij van alles en nog wat consumeren waarin varkens verwerkt zijn. In bijna alle produkten die de mens in Europa consumeert zitten varkens verwerkt.

Ik hoop op de medewerking van alle forumleden om hiermee gezamenlijk te bewijzen dat moslims volslagen achterlijk zijn en met z’n allen voor straf in de hel zullen komen. Een schaamhaarbedekking dragen, 5x per dag met je achterwerk omhoog richting een zelfbedachte god stupide rituele regeltjes opzeggen en herhalen, het halstarrig weigeren om ook maar iets met varkens te maken willen hebben, terwijl zij in feite dagelijks iets van varkens consumeren, heeft moslims en de islam gemaakt tot de allergrootste lachwekkende zotterie in onze beschaving.

Morgen kom ik met het eerste overzicht van bijna alle artikelen waarin varkens verwerkt zijn. Zoals wij weten kopen allahtone hielenlikkers van de islam traditioneel bij Liddl en de Aldi.

Welnu, van de Aldi kan ik al melden dat bijna in al hun producten varkens verwerkt zijn. Nooit bij stil gestaan. Maar voor allahtone hielenlikkers van de islam, Mohammed en zijn knecht allah lijkt mij dit een regelrechte ramp. Ik gun het ze dan ook van harte!

Vanmiddag op een voetbaltoernooi aten alle Marokkaanse jongens en hun vaders frietjes met mayonaise! To hell with them! (ehhh . . . van mij hoeven ze niet hoor . . . , maar ze willen zelf zo graag. Met de meest onnozele, Chaimae, voorop)

Serieuze vraag

Heb je niks te doen in je leven, of hou je ervan om mensen te bespioneren.



Lol ik heb trouwens bijna 1 jaar gewerkt bij een snackbar,op CS utrecht en daar werd alles apart gebakken. :lol:
A proud amazigh!
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Bericht door Chaimae »

Winkels waarvan ik weet dat het eten niet apart gebakt wordt zal ik nooit en te nimmer betreden. Bovendien let ik bij het kopen van voedselwaren op de ingredienten. En bovenal eet ik weinig tot zelden buiten, er gaat niks boven Marokkaans eten!!
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Bericht door BFA »

Bovendien let ik bij het kopen van voedselwaren op de ingredienten.
Dit doet iedereen. Alleen nemen normale mensen geen ingredienten waarvan ze weten dat er mee gefraudeerd wordt.
Moslims niet dus. 90% van het verkochte halalvlees komt uit de gewone slachterij. Halal is voor de meeste Moslimbeenhouwers een term om vlees boven de prijs te kunnen verkopen.

Beenhouwers gaan naar de hel, dat is zeker. Hun klanten die in overtreding zijn met voedselvoorschriften zullen ook wel volgen.

Zal het artikel opzoeken of je gelooft me niet. (Engels kan je niet lezen, geeft niet in dit geval: het is in het Frans.)
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Bericht door BFA »

Alsjeblief C,
Je link.

http://www.chris-kutschera.com/Halal.htm

Veel leesgenot.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Bericht door hans van de mortel »

Allah’s wonderbaarlijke schepping - speciaal voor moslims!

Afbeelding

Varkens behoren tot de meest intelligente dieren op aarde. Vandaar dat deze taboe zijn bij mohammedanen. Onbegrijpelijk, want Nederland telt meer varkens dan inwoners. Hoe leg je zoiets uit aan mohammedanen? Een varken is vies, zegt de moslim. Dan zijn alle moslimvrouwen vies. Want ze wassen hun haar blijkbaar nooit. Vandaar die schaamhaarbedekking. En wat te denken van al die moslims die poepen en piesen en later hun eigen verwerkte afval aan hun mede mohammedanen aanbieden middels een glas water uit de kraan?

De Nederlandse moslim kan niet zonder het varken - of hij het niet leuk vindt of wel, varkenbestanddelen zijn overal in de voedselketen verwerkt. Het zit zelfs in tandpasta! Is een moslim allah daar dankbaar voor? ben je gek! Een allahtone islamaanhanger is nu eenmaal primitief onwetend tegen de draad in. HIJ weet immers altijd alles beter. Niet de moslim is stom, nee, wij zijn stom. Sommige Nederlanders eten simpelweg geen vlees. Zij zijn vegetariër. Maar dat wil niet zeggen dat zij een afschuw hebben van varkens. Waarom zouden ze? Overal worden we als consument geconfronteerd met het varken. Integreren? Wij blijven liever achterlijk, denkt de allahtone islamitische godsdienstwaanzinnige!

De achterlijke mohammedaan rijdt misschien op bio brandstof. Hij maakt dan gebruik van het varken! Hij komt dus regelrecht in de hel! Prima toch?

Afbeelding

Varkensvet verandert in biobrandstof

Door JEROEN SCHUTIJSER

SON - Je stopt er dierlijk vet in dat gemaakt is van bijproducten van geslachte varkens, runderen en pluimvee, en er komt enkele uren later biobrandstof uit. Dat is kortweg gezegd de werkwijze van de splinternieuwe biodieselfabriek van Ecoson in het Brabantse Son.

Vandaag start de fabriek de productie van duurzame energie. Jaarlijks wordt 50.000 ton dierlijke vetten verwerkt. Eén en ander vergde een investering van tien miljoen euro.

,,Met deze fabriek besparen we ons milieu tot 4600 ton CO2-uitstoot per jaar,’’ aldus Ecoson- woordvoerder Tom Doomen.

Uit het biogas is 9000 MWh energie op te wekken, waarmee ongeveer 2700 doorsnee huishoudens kunnen worden voorzien van elektriciteit.
Met de jaarcapaciteit aan biodiesel kun je bijna 2000 keer de wereld rond (wat neerkotm op 75 miljoen kilometer) in een personenauto.

Ecoson is een dochter van de VION Food Group. Met Ecoson maakt VION een verduurzaming van het vleesverwerkingsproces mogelijk, meent het bedrijf.

,,De toepassingen van slacht-bijproducten zijn al legio,’’ zegt Ecoson-woordvoerder Tom Doomen. ,,Ingrediënten voor de voedingsmiddelenindustrie, farmaceutische toepassingen, diervoeders en mengvoederindustrie, óveral worden de producten ingezet. Nu er ook biobrandstoffen van gemaakt worden, zal dat alleen maar toenemen.’’

Dat zei ik: islam is een en al achterlijkheid met een traditie van 1400 jaar woestijn wijsheid! Nog even en de moslim is kettergek gemaakt door onze moderne beschaving. Wij presenteren hem ’HELL ON EARTH’! Als dank voor zijn niet willen integreren in onze beschaving. Zo, en straks een lekker patatje met mayo. Allebei met varkensvet bereid! Kijk, daar zie ik een moslim met een patatje. En daar weer een, en weer een, en nog een. Ziet u ze straks ook al branden in het eeuwige hellevuur van hun huisvriend allah?

IS ER STRAKS NOG WEL GENOEG PLAATS IN DE HEL VOOR AL DIE ANDERHALF MILJARD MOSLIMS?

Want alle westerse producten worden ook nog eens uitgevoerd naar al die islamitische kutlanden. Stomme achterlijke onwetende massa islamisten, verdrinkende in hun niet aflatende godsdienstwaanzin!
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
Gebruikersavatar
H.Numan
Berichten: 8527
Lid geworden op: do mei 08, 2008 3:33 am

Bericht door H.Numan »

Chaimae schreef:Winkels waarvan ik weet dat het eten niet apart gebakt wordt zal ik nooit en te nimmer betreden. Bovendien let ik bij het kopen van voedselwaren op de ingredienten. En bovenal eet ik weinig tot zelden buiten, er gaat niks boven Marokkaans eten!!
Ik had ook niets anders verwacht van een bedouinen vrouwtje.
Uiteraard eet je geen varkensvlees. Maar je poest wel je tanden met haram pasta. En wast er je haren mee. Je kan kijken tot je tureluurs ziet; op een tube tandpasta staat hooguit dat het met 'vet' bereidt is. Niet welk vet.

Kijk, dat vinden wij nou leuk. Jij loopt je stinkende best te doen om zo opvallend mogelijk mohammedaanse te zijn. En ondertussen treiter je allah helemaal gek door allerlei haram producten op de lichaam te smeren. :cool:

Heb je toevallig al tickets gereserveerd voor die warme plek? Je mag naast mij zitten, hoor.
een volk dat voor korannen zwicht
zal meer dan lijf en goed verliezen
dan dooft het licht….
Anoniem
Links666
Berichten: 1039
Lid geworden op: di mei 20, 2008 1:36 pm
Locatie: Flanders Fashion Institute

Bericht door Links666 »

tante Chaimae schreef: Bovendien let ik bij het kopen van voedselwaren op de ingredienten.
Heel slim, doe ik als vegetarier ook! Danzij de zegeningen van de Westerse technologie kan een Japanse professor sinds kort uit eiwitrijke menselijke uitwerpselen, een lekker portie nep-vlees maken. Vanaf nu ga ik de ingredienten dus EXTRA goed controleren :yuk:
Gebruikersavatar
H.Numan
Berichten: 8527
Lid geworden op: do mei 08, 2008 3:33 am

Bericht door H.Numan »

Weet je, ik zou eigenlijk ook vegetarier zijn. Als ze tenminste dieren niet in bijzonder smakelijk vlees hadden verpakt... :razz:

Even over die Japanse imitatie van Soylent Green: in principe is alle eten recycled. Waar groeien planten op? Op mest. Toch prefeer ik slagroom over mijn aardbeitjes...
een volk dat voor korannen zwicht
zal meer dan lijf en goed verliezen
dan dooft het licht….
Anoniem
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Bericht door hans van de mortel »

Het lachwekkende aan moslims is, dat zij zich laten besodemieteren omdat zij nu eenmaal besodemieterd willen worden. Dat begint al bij de woestijnprofeet van 1400 jaar geleden. Een echte moslim zegt immers: ”Nee hoor, ik word niet besodemieterd, want daarover staat niets in de koran.” DUS IS HET OMGEKEERDE HALAL! OF ANDERSOM. Voor een moslim maakt het niet uit of hij door de geit of door het varken gebeten wordt, als hij maar besodemieterd wordt. En zo gaat het maar door met de omgekieperde wereld van de allahtone islamaanhanger. Islam gewelddadig? Hoe komt iemand daarbij - helemaal fout! - islam betekent immers vrede. Islam verdient respect? Welnee! WIJ EISEN RESPECT! :twisted:
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Bericht door hans van de mortel »

Als lid van een achterlijke primitieve beschaving met enorme achterstand in de wetenschap vergeleken met Marokko, presenteer ik u de almachtige wijsheid van een Marokkaanse moslima. Ik hoop dat onze geachte leden vanaf nu hun nederige plaats weten binnen de in spe overheersende islam in Nederland.

Afbeelding
De regering van de Verenigde Arabische Emiraten heeft een document, samengesteld door Professor Ahmed Saqr van Beiroet gepubliceerd, waarin na een gedegen onderzoek een lijst wordt meegegeven van gefabriceerde artikelen, die een of onderdeel bevat van het varken, waarover velen geen kennis over hebben. Het is een religieuze plicht van alle moslims kennis te nemen van deze artikelen en dit onder de aandacht te brengen van andere moslims, opdat zij tot de gewaarschuwden zullen blijven behoren. Zelfs de moslim handelaren, die deze producten aan de man brengen zullen moeten stoppen: niet slechts het consumeren van producten in kwestie is Haraam (onwettig), Haraam is ook het kopen en verkopen ervan! Hieronder treffen jullie een aantal van deze producten aan.

1: Kaas: Bij vervaardigen van kaas worden ook dierlijke vetten en zelfs vlees gebruikt, bijvoorbeeld maagdeeltjes van babybiggen.

2: Frisdranken: Sommige fabrikanten gebruiken een substraat met als bestanddeel het bloed van het varken. Aan de chemische benaming is niet te zien dat er stoffen inzitten die Haraam zijn, zoals pepsine.

3: Gebak: in de meeste gebak- en broodsoorten zit varkensvet. Men gebruikt deze naam i.p.v. varkensvet: Reuzel is het vet achter in de buikholte van een varken die op de bakplaten wordt gesmeerd. Daarom dient dit vermeden te worden. Andere benamingen voor dit vet zijn; Pork, Sporkle, Bacon, Proker en Hog.

4: Zeep enz: Bij het fabriceren van zeep gebruikt men varkensvet.

5: Shortenine of animal Shortenine (dierlijk vet): is een bakolie die olien bevatten of van varkens of van dieren, die niet op islamitische wijze werden geslacht.

6: Gello of Gelatine: men gebruikt huiden en beenderen van varkens bij de productie hiervan.

Nu komt er een voor de dames. Willen jullie niet geloven.
7: Make up (lippenstift); ook hierin zit varkensvet;

Tegenwoordig hebben heel veel additieven die in voedsel gebruikt worden een E-nummer gekregen. Heel veel mensen kijken of er geen dierlijke vetten in bijv. een pak koekjes zitten, maar ze letten niet op de E-nummers. terwijl er wel de hulpstof E471 aan toegevoegd is (Mono- en diglyceriden van vetzuren) dit zijn dan vetten van varkens of van niet halal geslachte runderen.

Hieronder wordt een overzicht gegeven van emulgatoren én van andere E-nummers, die uit dierlijke producten (kunnen) bestaan.
Emulgatoren zijn stoffen, die het mogelijk maken dat twee stoffen mengbaar worden, die anders niet te mengen zijn. Vet en water zijn niet te mengen, maar door toevoeging van lecithine (uit ei) zijn ze wel mengbaar (bijvoorbeeld in mayonaise). Lecithine is dan de emulgator.
Veel levensmiddelen zijn erg complex van samenstelling en bevatten dus vet en water. Daarom worden in sauzen, puddings, snoep, soep etc emulgatoren toegevoegd. Producten gaan anders schiften, zakken uit of zien er in ieder geval niet meer aantrekkelijk uit.

Het probleem is de oorsprong van de vetzuren. Deze is niet te achterhalen in het eindproduct. Zowel dierlijke als plantaardige vetten zijn chemisch 100% identiek. De producent maakt de vetzuren meestal uit het goedkoopste vet. Dit zal in vrijwel alle gevallen plantaardig vet zijn, echter het gebruik van dierlijk vet is niet uitgesloten. En dat kan runder- of varkensvet zijn. Maar ja zoals de Profeet Salla Allahu 3alaihi wa Salam in een hadith zegt:

”Geef datgene op wat je doet twijfelen en houdt je vast aan datgene wat zonder twijfel is, want oprechtheid geeft rust van geest en leugenachtigheid is twijfel”

Beter voorkomen dan genezen. Ik weet dat het erg moeilijk is om al die producten die je koopt af te gaan op de E-nummers. Maar het zal inshaAllah alleen ten goede van ons komen. Er zijn Alhamdolilah heel wat biologische producten in de supermarkten, weliswaar iets duurder, maar de tevredenheid van Allah Ta3alaa (inshaAllah ya Rabb!) is niet uit te drukken in euro’s.

"Verboden is u het gestorvene , het bloed en het varkensvlees en al waarover een andere naam dan Allah is aangeroepen . . . " ( Qur'aan Al Ma'ida:3 )

Omdat het varken van vuil en afval houdt, is zijn vlees voor iemand met een fatsoenlijke smaak iets weerzinwekkends. Verder heeft medisch onderzoek uitgewezen, dat het eten van varkensvlees in elk klimaat ( en wel in het byzonder in hete klimaten) de gezondheid schaadt. Wetenschappelijk onderzoek heeft verder bewezen dat varkens onder andere een dodelijke paraciet (trichina) bij zich dragen, en niemand kan zeggen welke ontdekkingen de wetenschap in de toekomst zal doen om de wijsheid van dit verbod nog meer te verduidelijken.

Allah de Almachtige sprak de waarheid toen Hij de Profeet ( vrede zij met hem ) zei:

"en verbiedt het kwade" (Qor'aan Al A'raaf:156 )

_________________
Voorwaar de enige godsdient bij ALLAH is de ISLAM
Ik wens u allen een behouden vaart met de islam!
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Bericht door hans van de mortel »

Energie-opwekking uit varkensvet in Groningen
GRONINGEN (ANP) - De Groningse varkensvetsmelterij Ten Kate gaat in Ter Apelkanaal een centrale bouwen die van energie wordt voorzien door reuzel. De centrale kan tien megawatt elektriciteit opwekken, oftewel stroom voor 30.000 Nederlandse huishoudens.

Reuzel is een bijproduct uit varkensslachterijen, en wordt wereldwijd gebruikt door bakkerijen. Volgens de Groningse ondernemer Sjoerd-Jan ten Kate, eigenaar van fabrieken in Ter Apelkanaal en Duitsland, is dit vet afkomstig uit de varkensslachterijen ,,qua calorische waarde gelijk aan stookolie'', zo zegt hij zaterdag in het Dagblad van het Noorden.
Volgens hem is reuzel uitstekend geschikt om verbrandingsmotoren op te laten draaien, en daarmee ook om stroom op te wekken. De nieuwe fabriek verrijst naast de bestaande fabriek van Ten Kate Holding in Ter Apelkanaal.
De bouw van de fabriek wordt ondersteund door Energy Valley, een publiek-privaat samenwerkinsgverband in Noord-Nederland dat is opgezet om de energie-activiteiten in Noord-Nederland te bevorderen en de overgang naar nieuwe energievormen te stimuleren.

(uit: Dagblad Trouw, 10 juni 2006)
Moslims kunnen nu niet meer zeggen dat ze ’het niet wisten’. Ze kunnen hooguit in alle eerlijkheid zeggen dat ze last hebben van godsdienstwaanzin en ten gevolge hiervan volslagen achterlijk zijn gebleven sinds hun vertrek uit het islamtische broeinest van armoede en onwetendheid. Kijk, dat allah hen nergens voor waarschuwt is begrijpelijk, dat weet ieder weldenkend mens. Anders hadden al die verzamelde arabische moslimlegers niet in de pan gehakt geworden door dat kleine miezerige legertje van een paar joden.

Dus, moslims zitten hier in Nederland met een levensgroot probleem. Als ze zo doorgaan en hier blijven leven, zal het eeuwige hellevuur van boeman Allah de onvermijdelijke straf zijn voor hun niet aflatende huichelachtige gebruik van alles wat met varkens te maken heeft. Zelfs het aanzetten van hun TV heeft te maken met varkens. Vanwege de opgewekte stroom uit varkensvet.

Moslims hebben geen gevoel voor humor. Waarom niet? Omdat zij zich vanuit hun achterlijke godsdienstwaanzinnige cultuur dagelijks voor de gek houden
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89717
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

‘Veel moslims weten niet dat chocola niet halal is’
Sara Berkeljon
gepubliceerd op 17 juni 2008 02:47, bijgewerkt op 17 juni 2008

AMSTERDAM - ‘Onze kauwgom kauwt wel ietsje stugger dan gewone’, zegt Jeremy Deacon. Hij is directeur van Marhaba Food, het eerste Nederlandse bedrijf dat halalsnoep op de markt brengt.

Dat betekent: kauwgum, chocola en andere snoepjes zonder gelatine. Dat verdikkingsmiddel wordt gewonnen door huiden en beenderen van vooral varkens en koeien te laten trekken in heet water. Ook E-nummers 472, 441, 485 en 471 zijn uit den boze. Die kunnen bestanddelen van onreine dieren bevatten, weet Deacon. Voor veel Nederlandse moslims is het halal-snoep een eye-opener. ‘Er zijn weinig moslims die in de supermarkt met een lijstje met E-nummers rondlopen’, zegt hij. ‘Veel moslims weten dat kauwgum gelatine bevat, maar van chocola is dat minder bekend.’

Meiden van Halal
Hij huurde de van televisie bekende Meiden van Halal in als boegbeeld, en inmiddels is het Marhaba-snoep in ongeveer honderd Nederlandse winkels verkrijgbaar, waaronder grote supermarktketens als Vomar, Albert Heijn en Plus. Ook breidt Marhaba uit in het buitenland. In Engeland zijn de repen, bonbons en snoepjes in zestig winkels te koop – binnenkort zelfs in het wereldberoemde Harrods. Ook Frankrijk en Duitsland staan op het programma. Marhaba heeft nu vijf werknemers, waarvan drie moslim. Winst maakt het bedrijfje nog niet, vertelt Deacon. ‘We hebben nog een lange weg te gaan.’

Engelsman Deacon – zelf geen moslim – woont al decennialang in Nederland en werkte bij Unilever, Sara Lee en Campina. Ook heeft hij een marketingcommunicatiebureau. Sinds hij als kind een paar jaar in Maleisië woonde, is hij geïnteresseerd in de islamitische cultuur, vertelt hij. Maar in het halal-snoepgoed ziet hij ook een lucratieve business. ‘Er zijn miljoenen moslims in Europa.’ Bovenal wil hij een ‘positieve, multiculturele onderneming’ opzetten.

Marketingstrategie
Vorige maand ontving Deacon uit handen van de president van Maleisië de Halal Journal Award. De jury prees de marketingstrategie van Marhaba: het bedrijfje zou een brug slaan tussen moslims en niet-moslims. Deacon wijst erop dat een groot deel van zijn klantenkring uit niet-moslims bestaat. Zo is het mogelijk om op marhabafood.com een gratis reep te bestellen. Dat laatste is, volgens Deacon, vooral populair bij autochtone Nederlanders.
BRON!!!!!!!!


Bestel hier een gratis halal reep chocola.
http://www.marhabafood.com/nl_chocform.php
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Mahalingam
Berichten: 52151
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Bericht door Mahalingam »

Varkens zijn overal
Varkens zijn overal in onze samenleving vertegenwoordigd. Christien Meindertsma heeft sporen van varkensvlees gevonden in maarliefst 187 producten. De onderzoekster vond sporen van een varkenskadaver (PIG 05049) in bier, medicijnen, munitie, hartkleppen, remschijven en kauwgum, meldt De Telegraaf.

Het varken waarvan ze uitging, woog 104 kilo schoon aan de haak. Daarvan werd 54 kilo verorberd door vleeseters. Maar de huid, de botten, de organen, het bloed, het vet, de hoeven en de haren kwamen terecht in dropjes, antirimpelcrème, in het geleidingsmiddel van kogels.

Varkensresten

De rest werd verwerkt in brood (proteïne uit varkenshaar waardoor het brood lekker zacht blijft) en bij de productie van groene stroom. De bevindingen van Meindertsma zijn van 21 juni tot en met 28 september te bewonderen in de Kunsthal in Rotterdam.
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Bericht door hans van de mortel »

Afbeelding

Miss Piggy of Miss Halal?

Binnenkort kan National Geographics de panda vervangen door het varken als symbool voor bedreigde diersoorten. De toekomst ziet er namelijk niet rooskleurig uit voor dit beestje, dat nochtans alle vierpoters het nakijken geeft wat "savoir vivre" betreft...

In Turkije zijn de varkens, sinds de AKP van Erdogan aan de macht is, reeds compleet geëlimineerd, alle varkenshouderijen zijn bij decreet gesloten. Daarmee sluit Turkije aan bij de andere islamitische landen die het varken uitgeroeid willen zien.

Zijn die hoog intelligente beestjes dan misschien veilig in het Westen? Niet langer, nee. De "halal-gekte" die in het Westen om zich heen grijpt, heeft voor gevolg dat het zwijn straks nog alleen voortleeft in legenden en stripverhalen.

En daar zijn wij zelf debet aan. Artieste Christien Meindertsma uit Nederland onderzocht drie jaar lang welke producten zo allemaal van varkens worden gemaakt en haar speurtocht leverde maar liefst 187 producten op!

Deze lijst is nu openbaar, de fanatici onder de islamieten - en dat zijn er nogal wat - hebben er kennis van kunnen nemen, zetten al hun propaganda-middelen in, spannen hun apologisten en collaborateurs voor de kar en bezegelen zo het lot van het varken.

Blijkt immers dat wij Westerlingen het varken, naast de gekende producten als gehakt, riblap, achterham, varkenshaas, koteletten en dies meer, ook aanwenden voor de productie van bier, medicijnen, munitie, hartkleppen, remschijven, kauwgom, drop, kwarttaart, tiramisu, anti-rimpel-crème, shampoo, lucifers, brood enzovoort enzovoort enzovoort.

De halal-teller slaat tilt! De moslim wordt gek nu hij merkt hoeveel varken hij al heeft moeten slikken de afgelopen jaren. Heerlijk zeg!

O zwijntje, wat een nuttig, intelligent beestje ben je toch! Je zou nu bedreigd zijn door islamieten?

Waar kiezen we voor jongens, miss Piggy of miss Halal?

Ham, daar kan geen schaap tegenop!

(Overgenomen van blog KafirHarby)

De afbeelding van Miss Piggy heb ik eigenhandig sterk uitvergroot omdat anders de koran niet zo goed zou uitkomen. En dat zou ’allah’ mij weleens kwalijk kunnen nemen. Hij was het immers die een van de meest intelligente en bijzondere dieren heeft geschapen: het zwijntje!
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Bericht door hans van de mortel »

Domme, hoe o zo ongelooflijk domme moslims! Niemand zo dom als de domme moslim. Hij praat zonder na te denken als een kip zonder kop. Hij meent de wijsheid in pacht te hebben vanwege zijn stupide islam geloof. Een geloof uit de woestijnzandbak van een analfabete arabier met de wereldwijd overspoelende naam van Mohammed. Typisch een naam die nauwelijks nog exclusief is te noemen en door zijn veelvoud in het gebruik, gedegenereerd is tot het niveau van het stukje wc-papier verbonden aan de rolhouder in het toilet.

Een varken is onrein. Een tosti kan alleen gegeten worden met kaas - beslist geen ham. En ga zo maar door zoals het beslist wordt door islam voor de onnadenkende mens die zich moslim noemt. De moslim heeft geen flauw idee hoe zijn door een analfabete woestijnarabier zelfbedachte imbeciele nietszeggende waardeloze allah hem elke dag mateloos belachelijk maakt en voor schut zet tegenover de hele beschaafde wereld door vrijelijk links en rechts in alles de moslim ongewild te confronteren met het varken.

Het varken, het meest intelligente dier dat allah ooit heeft kunnen bedenken. En wie anders dan vriend allah heeft het varken uitgevonden? Nog even, en de moslim wil ons doen laten weten dat dit het werk van Satan was. Zou mij niet verbazen. Want in islam zijn satan en allah twee handen op één buik. Tenminste, als u de koran goed kent. Nou ja goed . . . De koran is één en al satan, gemixt met een beetje allah van alles en nog wat slecht, sadistisch, verdorven, haatdragend en vooral in alles mensonvriendelijk. Typisch islam!

Maar we zouden het hier over varkens hebben. Moslims mogen dan wel geen varkens goeiedag zeggen, maar ze gebruiken het varken wel als grote onontbeerlijke weldoener ter bevrediging van hun normale dagelijkse menselijke behoefte zonder zich hiervan bewust te willen zijn. Een moslim is niemand anders dan een gefrustreerde islamitische mens onder curatele van het hellevuur van het grote heidense woestijngedrocht dat allah heet namens zijn bekrompen bedenker Mohammed.

Kauwgum, drop en ander snoepgoed is voor de moslim verboden eetwaar. Gebruikt hij het dan niet? Ach kom! Geen grotere aansteller en lachwekkende figuur dan de islamaanhanger. Zelfs tandpasta mag hij eigenlijk niet gebruiken. Want ook daar is het varken in verwerkt.
En wat te denken van de alledaagse haarconditioner, wasverzachter en bodylotion? Strikt genomen kan zelfs het vuur om groenten te koken niet worden aangestoken met een lucifer.. Al deze producten bevatten namelijk dierlijke ingrediënten - van het vol afschuw door islam verwerpelijke varken om precies te zijn.

Naast gehaktbal, karbonade en frikandel, zijn er nog 187 andere producten waarvoor het varken wordt gebruikt. Maar weten onnozele goedgelovige in heidense rituelen bedreven moslims veel.
Het varken is gereduceerd tot een nummer, er staat nog net geen barcode bij. Het varken kan ontleed worden tot zeven categorieën: vlees, huid, beenderen, organen, bloed, vet en overig. Vervolgens kunnen we nagaan waar de lichaamsdelen voor gebruikt worden. Met bizar, af en toe zelfs lachwekkend resultaat.
Zo wordt collageen, dat afkomstig is uit de huid, gebruikt voor zowel bier als aspirine - hetzelfde varken dat de ongelovige koppijn bezorgt na teveel drankgelach, verlost je daar ook de volgende dag weer van. Ook tot nadenken stemt de combinatie kogels en schoonheidsinjecties in het gelaat, waarin eveneens collageen is verwerkt.

Bij het zien van al dit soort uiteenlopende producten - zeep, antivries en verf(vet), scheerkwast en insuline (overig), sigarettenfilter (bloed) en tamborijn (orgaan) - bekruipt je het beklemmende gevoel dat in onze comsumptiemaatschappij het varken geen dier meer is, maar een leverancier van industriële grondstoffen. Het is niet voor niets dat Nederland meer varkens heeft dan er mensen wonen. Is dat misschien de reden dat moslims zich zo uitzonderlijk op hun gemak voelen in ons land? Lijm wordt gemaakt van varkensresten. Lijmt de moslim dan nooit iets? Bijvoorbeeld zijn onsamenhangend geloof?

Het varken is alomtegenwoordig in het alledaagse leven.

Niettemin wordt het in grote delen van de wereld beschouwd als onrein, en heeft daar dientengevolge een status die bungelt ergens tussen de rat en kakerlak. Maar hoe de moslim ook wikt en weegt, het varken is niet meer weg te denken uit onze hedendaagse moderne maatschappij. De oprechte moslim die het varken afzweert zou ook met onmiddellijke ingang zijn mobiel moeten wegwerpen. Doet hij dat? NOOIT! Want de moslim is de grootste religieuze komediant die het mensdom ooit gekend heeft.Een puriteinse aansteller van de ergste misselijkmakende soort.

Het is alom duidelijk dat het varken door god bedacht, goed gekeurd en geschapen, wel iets meer respect verdient dan het nu krijgt van de allahtone aanstellerige islam komediant.
Leest de moslim dan nooit een krant? (je zou het haast geloven) Want de krant is gedrukt met inkt waarin - jawel - varkensresten zijn verwerkt. Één troost. In de religieuze jood kan hij zijn broeder vinden, want die denkt precies zo!

NA DE SLACHT KOMT HET VARKEN ZOAL TERECHT IN: AUTOVERF (botvet zorgt voor de glans), KWARKTAART (gelatine geeft stevigheid), EEN RÖNTGENFOTO (de foto bevat gelatine), ZEEP (gekookt botvet zorgt voor de hardheid), BIER (bij de productie wordt gelatine gebruikt om het helderder te maken).

Moslim? Gebruik dat woord maar liever nooit meer. Om te voorkomen dat je volslagen voor debiel en achterlijk wordt aangezien! Met dank aan islam! Resultaat? Stomme moslims over de hele wereld!
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
dierenleed
Berichten: 1
Lid geworden op: ma jun 08, 2009 10:14 am

Re: Varkens bestaan! Daarom gaan moslims massaal naar de hel

Bericht door dierenleed »

hey meneer de allesweter!

jij geeft niks om die varkens , geef je om de varkens dan gebruik je kennis voor jezelf en eet je geen varkens niet meer.
Maar jij bent de onnozel en misselijkmakende himself.
Wij zijn allemaal verschillend en laat iedereen in zijn waarde zoals jij dat ook wilt dat bij jou gebeurd.
Moslims zijn omdat zij moslims zijn en jij bent wie jij bent.
gelukkig eten zij geen varkens ik ben er blij om!
varkens moeten niet uitgebuit worden, laat ze een varken zijn en laat ze leven!
Was iedereen maar een moslim dan werden er geen varkens uitgebuit!!
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Re: Varkens bestaan! Daarom gaan moslims massaal naar de hel

Bericht door BFA »

Was iedereen maar een moslim dan werden er geen varkens uitgebuit
Mensen uit de moderne wereld behandelen varkens beter dan een Mohammedaan zijn vrouw.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89717
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Varkens bestaan! Daarom gaan moslims massaal naar de hel

Bericht door Ariel »

dierenleed schreef:hey meneer de allesweter!

jij geeft niks om die varkens , geef je om de varkens dan gebruik je kennis voor jezelf en eet je geen varkens niet meer.
Maar jij bent de onnozel en misselijkmakende himself.
!!
Kom op mevrouw de dierenvriend. Doe niet zo lelijk. Zeg maar eerlijk, ook jij geeft niks om varkens. En ik ben er van overtuigd dat jouw familie in Turkije hun hand er niet voor omdraaien om een lief geitje of lammetje ritueel te slachten. Misschien moet je tegen hun gaan mopperen.

Verder is er nog heel veel werk voor je te doen. Zoals bijvoorbeeld de Taliban, Al Qaida . Hamas en meer van die pret clubjes uit gaan leggen dat ze mensen niet mogen uitbuiten en vermoorden, en als je daar in geslaagd bent, dan kunnen we tevreden zuchten......
Was iedereen maar een moslim dan werden er geen mensen afgeslacht!!!!!!!!!


Welkom op FFI , en vriendelijke groeten.

Ariel.

PS...
Waar je wel gelijk in hebt is dat varkens reuze leuke, intelligente en lieve dieren zijn. Het is ook zonde om ze te slachten.

Afbeelding
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Re: Varkens bestaan! Daarom gaan moslims massaal naar de hel

Bericht door Monique »

Ariel schreef:PS...
Waar je wel gelijk in hebt is dat varkens reuze leuke, intelligente en lieve dieren zijn.
En heel erg lekker :knorrie:
Amorele atheistische nitwit
Serkan
Berichten: 2
Lid geworden op: ma jul 20, 2009 3:47 pm

Re: Varkens bestaan! Daarom gaan moslims massaal naar de hel

Bericht door Serkan »

Je bent wat je eet !! :rongue:

Ik snap ook niet waar jullie je druk om maken .
Ieder mag toch zelf uitmaken wat die eet of wat niet ??
dat jij er geen problemen mee hebt kan ik best begrijpen .
Mij hoor je toch ook niets zeggen als jij een keer iets eet dat Halal is bijvoorbeeld een turkse pizza of een shoarmatje :)
Laatst gewijzigd door Serkan op ma jul 20, 2009 3:54 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Re: Varkens bestaan! Daarom gaan moslims massaal naar de hel

Bericht door Monique »

Wat eet jij?

Geit???? :razz:
Amorele atheistische nitwit
Serkan
Berichten: 2
Lid geworden op: ma jul 20, 2009 3:47 pm

Re: Varkens bestaan! Daarom gaan moslims massaal naar de hel

Bericht door Serkan »

:) geit is lekker mij een zorg .
maar vindt het jammer dat mensen elkaars geloof al helemaal niet meer respecteren .
vindt het echt jammerrr :turban:
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Re: Varkens bestaan! Daarom gaan moslims massaal naar de hel

Bericht door Monique »

Serkan schreef::) geit is lekker mij een zorg .
maar vindt het jammer dat mensen elkaars geloof al helemaal niet meer respecteren .
vindt het echt jammerrr :turban:
Ja, ik vind het ook erg jammer dat in islam ongeloof verboden is.

En dat in islam moslims niet met kafir mogen omgaan.
Heel jammer dat islam die apartheid zo propageert.
Amorele atheistische nitwit
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89717
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Varkens bestaan! Daarom gaan moslims massaal naar de hel

Bericht door Ariel »

Serkan schreef::) geit is lekker mij een zorg .
maar vindt het jammer dat mensen elkaars geloof al helemaal niet meer respecteren .
vindt het echt jammerrr :turban:
Heel jammer..... :turban: Ik zou om te beginnen willen dat Islam atheisten zou respecteren. En Christenen. Dat zou pas een goed begin zijn.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Plaats reactie