Het geloof bij God is de islam.

islaminside20
Berichten: 446
Lid geworden op: za apr 26, 2008 9:19 am

Bericht door islaminside20 »

H.Numan schreef De bidmachine babbelde:
Het geloof bij God is de Islam[/b]
Men geloofd niet bij een god, maar in een god of goden.
Islam betekend onderwerping. Onderwerpen wil niet automatisch zeggen dat je geloofd. Ik ben onderworpen aan de wet, maar geloof dat ik even een kopje koffie ga halen. Ergo: dit is complete onzin. Maar van een bidmachine kan men nu eenmaal niet veel meer verwachten.

Het geloof bij Allah is de islam.
Het geloven in Allah doen de gelovigen.
En onderwerpen aan de islam (moslim zijn) betekent dat je volledigt moet overgeven aan Allah(sbht). Je kan niet zegen ja' ik ben moslim maar ik steel af en toe. Nee'' een moslim is zoals Allah(sbht) zegt:

Die zich tot Allah bekeren, die aanbidden, die prijzen, die vasten, die zich nederbuigen, die zich ter aarde werpen, die tot het goede aansporen en het kwade verbieden, die de door Allah gestelde grenzen in acht nemen; breng aan de gelovigen blijde tijding.

En moslim is iemand die zijn leven en bezittingen op weg van zijn heer geeft. En het gaat mij altijd om de waarheid de persoon is onbelangrijk. Het gaat mij om de uitspraken die hij doet, als hij iets beweerd wat in strijd is met de Koran en de Suna dan zullen we hem weerleggen, tegenspreken en duidelijk maken aan de anderen. Want ik bekomer mij over de gemeenschap, wij willen namelijk niet dat mensen door zijn woorden afdwalen. Maar bij H.Numan is het een persoonlijke kwestie, het gaat hem om de persoon. En daarom zal je zien dat hij vaak meer op de persoon speelt en meer de persoon uitscheldt dan zijn verwoordingen en uitspraken. En meschien zal hij je geeneens vertelen wat hij verkeerd doet! kijk uit voor hem hij is gevaarlijk, hij is dat en zus. En wat heeft hij gedaan? Dat weten ze niet te zeggen. Dat is het probleem, het is niets anders dan jaloerzie niets anders dan afgunst. Als je ziet dat een persoon zomaar scheld en niet kan basseren of feiten en bewijzen weet dat die persoon vervult is met afgunst
Laatst gewijzigd door islaminside20 op di jun 10, 2008 7:13 am, 6 keer totaal gewijzigd.
"En wie spreekt beter woord dan hij die mensen tot Allah uitnodigt en goede werken doet en zegt: 'Waarlijk, ik behoor tot de Moslims'. soerat: El- Fussilet 33

http://nl.youtube.com/watch?v=7CpYEwzCJkI
islaminside20
Berichten: 446
Lid geworden op: za apr 26, 2008 9:19 am

Re: Het geloof bij God is de islam.

Bericht door islaminside20 »

Typische hypocrisie. Zo eigen aan de monotheïst.
Vrijheid van geloof predikken en moord en doodslag op zogenaamde 'leugenaars' goedpraten. Het zijn verdorie gewoon mensen die hun religieuze identiteit vreedzaam, niet wreedaardig zoals vele 'echte' moslims, willen beleiden.
Ze vertellen daarbij leugens over Allah en zijn profeet(vzmh) en zij helpen daarbij moslims in verdeeltheid, innovatie, en dwaling. Er lopen moslims op de wereld die niet meer weten wat ze moeten volgen vanwege alleen maar de leugenaars en hypocrieten die leugens over Allah en zijn boodschapper vertellen en daarbij de mensen laten dwalen en haat en afgunst onder elkaar laten groeien. Ga toch weg met je religieuze identiteit. Er is maar 1 islam en dat is het gehoorzamen van Allah en zijn boodschapper. En iedereen die iets anders gehoorzaamt zoals het gehoorzamen van Ahmad van de Ahmadjia-beweging of ander sektes die je andere dingen wijsmaken VAN DE ISLAM zijn dwalenden.
En het is niet toegestaam om onschudlige mensen te doden behalve als ze de moslims van hun woonhuizen verdrijven of hun geloof aanvallen.
Kijk maar in Irak en omgeving de sjieten proberen de soenieten te verdrijven en andersom. En Allah(sbht) zegt daarom:

Roep tot de weg van uw Heer met wijsheid en goede raad en redetwist met hen op een gepaste wijze. Voorzeker, uw Heer weet het beste wie van Zijn weg is afgedwaald; en Hij kent degenen die juist goed geleid zijn.” (soerat An-Nahl: 125
Sorry, Islaminside, ik hoop dat je inziet dat jij intolerantie predikt. Prachtig bewijs dat de Koran gerust van de duivel kan komen. Je gunt immers niemand z'n eigen zoektocht naar >God<.
Sorry' voor jou beste Ketter. Ik predik geen intolerantie meschien in jou ogen maar als je weet wat er gaande is dan zou je zeker hetzelfde beseffen. Ja' een Jood heeft een onschuldige palestijnse kind doodgeschoten vanwege dat het kindje met een steen naar hem gooide. Prachtig bewijs dat de thora van de duivel komt. De ongelovigen hebben god ontkent prachtig bewijs dat de ongelovigen duivelaanbidders zijn. Hilter is christen, hij liet miljoenen mensen vermoorden. Prachtig bewijs dat de bijbel van de duivel komt. Ga toch weg man. De grootste truc van de duivel is niet dat hij huichelt maar dat hij iedereen laat denken dat hij niet bestaat. wij gelovigen weten da thij bestaat dus vallen wij niet voor zijn listen. Helaas geloven de ongelovigen niet in de duivel dus zijn zij het doelwit van de duivel.

En ik gun iedereen zijn zoektocht naar god. Maar wie leugens over Allah(sbht) en zijn boodschapper vertelt zoals de ahmadjia kan aannemen dat ik hem of haar ga weerlegen en tegenspreken. Waarom: omdat ik geef voor de islam en niet wil dat iemand de islamitische gemeentschap laat dwalen. En de profeet(vzmh) heeft het 14 eeuw geleden al gezegd dat de islam zich zal insplitsen in 73 sektes. Elke van hun gaat het hellevuur in behalve 1 en dat zijn degene die Allah en zijn boodschapper gehoorzamen.

Ik ben hier om de islam te beschermen niet om de islam te onderwijzen!
Laatst gewijzigd door islaminside20 op ma jun 09, 2008 10:47 am, 1 keer totaal gewijzigd.
"En wie spreekt beter woord dan hij die mensen tot Allah uitnodigt en goede werken doet en zegt: 'Waarlijk, ik behoor tot de Moslims'. soerat: El- Fussilet 33

http://nl.youtube.com/watch?v=7CpYEwzCJkI
Gebruikersavatar
H.Numan
Berichten: 8527
Lid geworden op: do mei 08, 2008 3:33 am

Bericht door H.Numan »

Kijk, dat is nou een bidmachine. Het debateert niet, het ratelt (in dit geval) koran tekstjes af. Meer doet het niet, en meer kan het niet. Het werkt vrijwel identiek aan een schijtrollen automaat met muntslot. Alleen hier hoef je geen munten in te gooien, het papier komt vanzelf er uit rollen.

Afbeelding
een volk dat voor korannen zwicht
zal meer dan lijf en goed verliezen
dan dooft het licht….
Anoniem
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Bericht door BFA »

En moslim is iemand die zijn leven en bezittingen op weg van zijn heer geeft.
9.111

Voorzeker, Allah heeft van de gelovigen hun persoon en hun bezittingen gekocht in ruil voor het paradijs - zij vechten voor de zaak van Allah en zij doden en worden gedood
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
Gebruikersavatar
H.Numan
Berichten: 8527
Lid geworden op: do mei 08, 2008 3:33 am

Bericht door H.Numan »

"Een moslim is iemand die andermans leven en bezittingen op weg naar zijn heer neemt."

Dat lijkt me een meer correcte omschrijving. Ali Baba en de veertig rovers is niet voor niets in Arabie geschreven.
een volk dat voor korannen zwicht
zal meer dan lijf en goed verliezen
dan dooft het licht….
Anoniem
Gebruikersavatar
Ketter
Berichten: 4218
Lid geworden op: do jun 22, 2006 9:06 am
Locatie: Vlaanderen

Re: Het geloof bij God is de islam.

Bericht door Ketter »

islaminside20 schreef:Ze vertellen daarbij leugens over Allah en zijn profeet(vzmh) en zij helpen daarbij moslims in verdeeltheid, innovatie, en dwaling.
Waarom probeer je me altijd wijs te maken dat God een idoot is, die toelaat dat mensen die in 'hem' geloven afdwalen zonder bij te sturen?
Wat maakt jou zo zeker dat niet zij, maar jij over Mohammed liegt? Jij kiest en zoekt uit in de Koran en Hadith wat je aanstaat en legt opzij wat je niet aanstaat.
islaminside20 schreef:Ja' een Jood heeft een onschuldige palestijnse kind doodgeschoten vanwege dat het kindje met een steen naar hem gooide. Prachtig bewijs dat de thora van de duivel komt. Hilter is christen, hij liet miljoenen mensen vermoorden. Prachtig bewijs dat de bijbel van de duivel komt. Ga toch weg man.
Neen, je hebt gelijk. Of heel het Christendom, Jodendom en Islam kunnen gewoon van de duivel komen als je de duivel beschrijft als in de Islam, of de God die jij beschrijft bestaat niet. Een niet-idiote God zou niet toestaan dat zijn teksten voor geweld worden gepredikt, of het is heel normaal dat de meest verstandige, etische en menselijke individuen onder de mensheid zich afwenden van religie. Zoals Einstein.

Kijk, je kunt niet eens hard bewijzen dat de Koran niet van de duivel komt... Dat is m'n hint voor jou. Ik doe dat immers omdat jij anderen beschuldigd dat ze de duivel volgen. Ik hoop maar dat je beseft hoe onethisch je eigenlijk bezig bent en hoe grondig je je religie belachelijk maakt op die manier. Maar ik denk het niet.
islaminside20 schreef:De ongelovigen hebben god ontkent prachtig bewijs dat de ongelovigen duivelaanbidders zijn.
Ongelovigen, aanbidden per definitie niets. Stop met tegen jezelf te liegen.
islaminside20 schreef:En de profeet(vzmh) heeft het 14 eeuw geleden al gezegd dat de islam zich zal insplitsen in 73 sektes. Elke van hun gaat het hellevuur in behalve 1 en dat zijn degene die Allah en zijn boodschapper gehoorzamen.
En al de rest gaat naar de hel.
Waarom wil je me altijd doen geloven dat God een intolerante idioot is?

mvg,
Ketter
Zonder (ji)haat straat.

Wat is er zo moeilijk te begrijpen aan het feit dat ik niet kan geloven in een God die zo duidelijk kwaadaardig is?
Gebruikersavatar
H.Numan
Berichten: 8527
Lid geworden op: do mei 08, 2008 3:33 am

Bericht door H.Numan »

allah's toiletrol schreef:Maar bij H.Numan is het een persoonlijke kwestie, het gaat hem om de persoon.
Sorry, Ik veeg normaliter mijn reet af met de koran, dus ik las je onzin niet. Bij toeval zag ik dat je de naam van de Heer ijdel gebruikte.

Welnee. Hooguit in jouw geval . En met zeer goede redenen. Dit forum is om te debateren. Iets dat jullie muzelmannekes en vrouwtjes bijzonder slecht afgaat.

Jij debateert in z'n geheel niet. Je citeert koranteksten. Zou ik moderator zijn, zou je allang een ban aan je broek gekregen hebben. Niet omdat ik je niet mag, er zijn wel meer mensen die ik niet mag. Ook niet omdat je de intelligentie van een niet bijster slimme tuinslak bij lange na niet benaderd. Maar omdat je hier probeert te prosteliseren.

Als je denkt dat ik je onheus bejegen, moet je dat imbeciele geneuzel eens proberen in alt.atheism. Kan je leren wat 'over de hekel getrokken' echt betekend. Religieuze gekken (voel je aub aangesproken) slopen we verbaal beter dan Dutroux in z'n ergste nachtmerries kan bedenken.
een volk dat voor korannen zwicht
zal meer dan lijf en goed verliezen
dan dooft het licht….
Anoniem
naar boven
Berichten: 5046
Lid geworden op: do nov 16, 2006 10:14 pm
Contacteer:

Bericht door naar boven »

H.Numan schreef:...
Jij debateert in z'n geheel niet. Je citeert koranteksten. Zou ik moderator zijn, zou je allang een ban aan je broek gekregen hebben.
...
Dat is juist, het discussieert niet, maar plakt, en exact om die reden wordt deze niet geband (niet dat ik daarover ga, of ooit toe zal oproepen):
een betere anti-reclame voor de mo-maffia kan men zich niet wensen.
RTFM
Gebruikersavatar
H.Numan
Berichten: 8527
Lid geworden op: do mei 08, 2008 3:33 am

Bericht door H.Numan »

allah's toiletrol schreef:En moslim is iemand die zijn leven en bezittingen op weg van zijn heer geeft.
Kijk, kijk. De Franciscaner minderbroeders, maar dan met baardjes. U en Zo? In mohammedaanse landen staan geen gevangenissen?
Ik hoor je al babbelen: "dat zijn geen echte muzelmannekes!" :razz:
En het gaat mij altijd om de waarheid de persoon is onbelangrijk. Het gaat mij om de uitspraken die hij doet, als hij iets beweerd wat in strijd is met de Koran en de Suna dan zullen we hem weerleggen, tegenspreken en duidelijk maken aan de anderen.
Welnee. Je krijgt gewoon een erectie als je kunt laten zien dat je echt geheelonthouder bent.

Vertel eens. Beschrijf ik je uiterlijk correct? Ongeveer 18 tot 24 jaar, mannelijk geslacht, ongehuwd, weinig of geen geslachtsgemeenschap, geen (speciale/echte) interesse in vrouwen, baardje, jurk, gebreidt mutsje, uitkering. Beste koran student van de school?
Want ik bekomer mij over de gemeenschap, wij willen namelijk niet dat mensen door zijn woorden afdwalen.
Zo zo. Om welke gemeenschap bekommer jij je dan wel?
Maar bij H.Numan is het een persoonlijke kwestie, het gaat hem om de persoon. En daarom zal je zien dat hij vaak meer op de persoon speelt en meer de persoon uitscheldt dan zijn verwoordingen en uitspraken.
Nee hoor. Alleen als ze hier gigabytes korantekstjes lopen te leuren. Anders echt niet. Ik vraag me toch echt af waar een moderator voor is. als er iemand een schop in z'n reet (b.v.k. met KL maat 43) verdient ben jij het wel.
En meschien zal hij je geeneens vertelen wat hij verkeerd doet!
Nee hoor. Meschen vallen onder de wapenwet. Meschienen denk ik ook.
kijk uit voor hem hij is gevaarlijk, hij is dat en zus. En wat heeft hij gedaan? Dat weten ze niet te zeggen. Dat is het probleem, het is niets anders dan jaloerzie niets anders dan afgunst.
Vertel eens, mijn allerbeste papagaai van allah. Waarom zou ik jaloers moeten zijn op een zielepoot?
Als je ziet dat een persoon zomaar scheld en niet kan basseren of feiten en bewijzen weet dat die persoon vervult is met afgunst.
Zo de waard is vertouwt hij zijn gasten.
Debatteren met iets als jij is volstrekt onmogelijk. Je debatteert nog slechter dan een Mormoon! (Die werk ik meestal binnen 10 minuten het graf in.) Jouw wereldje is allah. Meer niet. Buiten allah bestaat er niets.Boeken lees je niet, je hebt immers al een boek... Jouw uitbraaksels hier beperken zich tot de loftrompet steken over allah en z'n mohammedaantjes, en alles wat daar in strijd mee is negeer je. Wanneer je tenminste niet iemand met een toepasselijke tekst om de oren kunt meppen.

Ik heb in het verleden geprobeert serieus te debatteren met bidmachines. Lukt niet. Werkt voor geen meter. Maakt niet uit of ze fundy mo of fundy jesus zijn. De krankzinnigheid is identiek.

Voel je vereert dat ik de moeite neem om je uitbraaksel te beantwoorden. Het kostte je meer dan 24 uur om dit miserabele tekstje te bedenken? Je voegde je half debiele stukje toe aan een al gepost bericht. Dat is zo ongeveer het meest onbeschofte en stupide wat mogelijk is op een forum. Dan ben je nog zieliger dan ik voor mogelijk hield.
een volk dat voor korannen zwicht
zal meer dan lijf en goed verliezen
dan dooft het licht….
Anoniem
Links666
Berichten: 1039
Lid geworden op: di mei 20, 2008 1:36 pm
Locatie: Flanders Fashion Institute

Bericht door Links666 »

@ Chaimae en IslamInside20
Chaimae schreef:Niemand op aarde die in staat is om iets te schrijven wat gelijk is aan de Koran. Als Abu Jahl en Walid Ibn Mugier dat niet konden, dan kunnen de FFI-leden het al helemaal niet.
(1)
Als dat zo is geef dan maar 's antwoord op mijn post nav. hiervan.
Ja, als je zulke half arrogante claims maakt verdient mijn tikwerk wel een antwoord.

(2)
Ja, de USA is militaristisch en interventie-onistisch. Ik ben het met je eens dat dat in de meeste gevallen een slechte zaak is. Vooralsnog vind ik dat we dat niet moeten steunen en ik ben ook teleurgesteld dat Balkenende symbolische steun gaf voor de Irak invasie.

De huidige tegenpool van de USA is politieke Islam. Die is even erg, met ruwweg evenveel potentie om doden te veroorzaken en mensen te onderdrukken. Politieke Islam is niet één land maar bestaat zoals je weet losse elementen zoals Iran, Saudi Arabië en ook Al Qaida, IslamInside20 en misschien ook jij wel.

Op zichzelf zijn deze krachten slecht voor de wereld, maar samen hebben ze de potentie voor Wereldoorlog 3. De verzameling moslims is vanwege godsdienstige toewijding enorm krachtig. Maar laten we ook niet vergeten dan China uiteindelijk de kant van de USA zal kiezen. Ik hoop dan ook dat Nederland in de toekomst voor een 'derde kamp', een middenweg kiest. Waar universele menselijke waarden, ongeacht de lokale religie, voorrang krijgen op al het andere (er blijft wel ruimte voor religie zoals nu in Nederland)

- Godsdienstige missiedring of dawa en sharia implementatie is destructief
- Kapitalistische en machtspolitieke missiedrang met democratisch tintje (USA) is ook destructief

Ik ben het meer eens met dat 'Derde Kamp'. Lees het eens door :)
islaminside20
Berichten: 446
Lid geworden op: za apr 26, 2008 9:19 am

Bericht door islaminside20 »

Waarom probeer je me altijd wijs te maken dat God een idoot is, die toelaat dat mensen die in 'hem' geloven afdwalen zonder bij te sturen? Wat maakt jou zo zeker dat niet zij, maar jij over Mohammed liegt? Jij kiest en zoekt uit in de Koran en Hadith wat je aanstaat en legt opzij wat je niet aanstaat.
De enige idioot die er is en die niets begrijpt dat ben jij, voor de rest kan je niemand kwalijk nemen. God is onafhankelijk van de mensen, iedereen wordt beoordeelt op zijn eigen daden. Iedereen die afdwaalt is er geen redder meer voor en iedereen die leidt zal niet dwalen. God leidt wie hij wil en laat dwalen wie hij wil er is geen macht of kracht buiten die van allah. En elke Ahadith waar de moslimgeleerden het eens zijn geloof ik 100% zeker in. En 1 daarvan is Een ware moslim houdt vast aan de Soennah van de profeet (saws) en van zijn metgezellen na hem (saws). “Houdt vast aan mijn Soennah en de Soennah van de rechtgeleide opvolgers na mij; bijt je er in vast met je kiezen en pas op voor de nieuw toegevoegde zaken. (Sahih(goed), Overgeleverd door Aboe Dawoed en at-Tirmidhi) Als er verschil van mening is verwijst een ware Salafi zaken naar Allah en Zijn boodschapper (saws), omdat hij handelt volgens de volgende vers uit de koran: “Als jullie over iets van mening verschillen verwijs het naar Allah en Zijn boodschapper als jullie geloven in Allah en de Laatste Dag,

En wat ik zeg beste ketter is het volgende. Iedereen die wat zegt wat tegenstrijdig is met de koran en de sounnah die zullen we weerlegen en tegenspreken. Maakt niets uit wie. Wij halen ons bewijs hieruit.
Neen, je hebt gelijk. Of heel het Christendom, Jodendom en Islam kunnen gewoon van de duivel komen als je de duivel beschrijft als in de Islam, of de God die jij beschrijft bestaat niet. Een niet-idiote God zou niet toestaan dat zijn teksten voor geweld worden gepredikt, of het is heel normaal dat de meest verstandige, etische en menselijke individuen onder de mensheid zich afwenden van religie. Zoals Einstein.
Nu weet ik dat jij een duivel bent. Niet alleen een duivel maar ook een idioot. Religie heeft onderwezen dat de duivel bestaat, als er geen religie was dan zouden wij niet weten dat er een duivel is en makkelijk doeltwit zijn. Maar gelukkig heeft de Islam, het Jodendom en het Christendom ons gewaarschuwd. Pijn bestaat en pijn dat zal je op de dag des oordeels voelen als je niet aan god onderworpen hebt.

Kijk, je kunt niet eens hard bewijzen dat de Koran niet van de duivel komt... Dat is m'n hint voor jou. Ik doe dat immers omdat jij anderen beschuldigd dat ze de duivel volgen. Ik hoop maar dat je beseft hoe onethisch je eigenlijk bezig bent en hoe grondig je je religie belachelijk maakt op die manier. Maar ik denk het niet.
Ik heb je duidelijk bewijs gegeven. Alleen je kan er niets tegen verzinnen. Daarom kan je gewoon beter je mondt houden. Zonder religie zouden we niet weten dat de duivel zou bestaan. Maar religie heeft ons juist daarin onderwezen. Wij weten het en zullen niet snel in de listen van de duivel trappen. Helaas geloven de ongelovigen niet in de duivel of weten niet dat hij bestaat. De duivel heeft een makelijk doelwit, die hij leidt naar het vuur. ZIj doelwit beseft het namelijk niet.
Ongelovigen, aanbidden per definitie niets. Stop met tegen jezelf te liegen.
Ongelovigen aanbidden ALLES behalve GOD. Ze aanbidden eten, vrouwen, geld en hun werk. Er zijn sommige mensen als ze hun vrouw verloren hebben kunnen ze niet meer verder leven. Of als ze hun baan verloren hebben plegen ze zelfmoord. Alhamdoullilah, Alle lof zij Allah dat hij mij tot de moslims heeft doen behoren. Allah(sbht) is de enige die het waard is om te aanbidden hij heeft ons geschapen en het werk geschapen en vrouwen en eten geschapen en alles zal tot de almachtige terugkeren. Wacht daarom wij wachten ook.
En al de rest gaat naar de hel.
Waarom wil je me altijd doen geloven dat God een intolerante idioot is?
Herhaling: God is geen Idioot maar dat Ben JIJ helaas. Omdat jij het toch niet zal begrijpen. Iedereen die 1 korreltje imaan(geloof) heeft, zal het paradijs intreden. Maar toch is het grotendeel ongelovig. Van die 73 groepen zal uiteindelijk iedereen het paradijs intreden met de wil van god, maar ze zullen eerst bestraft worden voor de fouten die zij hebben gedaan omdat zij de profeet(Vzmh) of de Sounnah(voorbeeld) niet gevolgd hebben. Zij hebben hun eigen filosofie gebruikt en hun eigen meningen terwijl ze die van de profeet(Vzmh) moeten volgen. Wil je gelijk naar het paradijs dan zal je de koran en de sounnah moeten volgen. Of jezus(Vzmh) en zijn boodschap of Mozes(vzmh) en zijn boodschap. Gehoorzaam GOD(de koran) en zijn profeet(vzmh)(sounnah).
En de laatste boodschap is de koran en iedereen die daar niet in gelooft zal het hellevuur intreden. Het paradijs heeft 7 poorten, en er zijn mensen die hoger zullen zijn dan anderen omdat zij meer goede daden hebben gespaard. De hel bevat echter 19 poorten, en iedereen die daarin komt en toch 1 korreltje gelooft heeft zal uiteindelijk eruit komen. HIj zal kruipen naar het paradijs en zal het bereiken.
God vergeeft keer op keer de zondens van zijn dienaren zoals de almachtige zegt in de koran: O' Mijn dienaren wanhoop niet aan de barmhartigheid van God hij vergeeft alle zondens. Kijk naar deze filmje van 3 minuten ongeveer:http://www.al-yaqeen.com/nieuw/mediathe ... .php?id=17 Elke vers die begint staat: In de Naam van God de Barmhartige de Genadevolle.
Allah(sbht) vergeeft alle zondens, vergeeft alle fouten. Maar wie vraagt om vergeving? Wie heeft er spijt? Jij? >>
"En wie spreekt beter woord dan hij die mensen tot Allah uitnodigt en goede werken doet en zegt: 'Waarlijk, ik behoor tot de Moslims'. soerat: El- Fussilet 33

http://nl.youtube.com/watch?v=7CpYEwzCJkI
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Bericht door BFA »

De huidige tegenpool van de USA is politieke Islam.
Islam, HEEL Islam is de tegenpool van de Moderne Wereld.
Ik hoop dan ook dat Nederland in de toekomst voor een 'derde kamp', een middenweg kiest.
Er is geen derde weg in oorlog.
Oorlog is als een stok met 2 zijden. Een die de oorlog verklaart. en één die de oorlogsverklaring ontvangt.
Wij zitten net zoals de USA aan het verkeerde eind. Dat van de ontvanger. De oorlogsverklarer is Islam.
Daar moet je als één blok op reageren. Reden dat onze soldaten in Irak hoorden. Zonde dat we de Amerikanen alleen de klus moeten klaren.
Waar universele menselijke waarden, ongeacht de lokale religie, voorrang krijgen op al het andere
Daarvoor moet je vooralsnog in de USA zijn. In Europa is dit onder invloed van de samenwerkende krachten van links en neo-paganistische groene Godin Gaia sterk aan het verwateren.
- Godsdienstige missiedring of dawa en sharia implementatie is destructief
Islam is paganisme, paganistische missiedrang is destructief.
- Kapitalistische en machtspolitieke missiedrang met democratisch tintje (USA) is ook destructief
Als de derde wereld massaal naar de moderne wereld immigreert om van zijn verworvenheden te genieten, is het heel opbouwend van deze derde wereld, zelfs tegen hun wil, de maatschappij en denkvormen op te dringen dat deze verworvendheden hebben mogelijk gemaakt.
Ondertussen worden dictators afgezet, wat geen slechte zaak is.
Ik ben het meer eens met dat 'Derde Kamp'.
Hopeloos romantisch en naief, zoals alle romantiek gebouwd op blinde misvattingen. Zonder toekomstvisie, enkel terug naar het verleden. Naar de tribale maatschappij van immer oorlogvoerende en omwalde stadsstaten.

Het is normaal in onze geschiedenis dat elke eeuw een romantische beweging de kop opsteekt. In feite doet deze niets verkeerd, maar voegt ook niets toe. Reden dat ze snel weer verdwijnt.
Maar deze eeuw hebben we ook met de romantiek van de Salafisten af te rekenen. Wat wel gevaarlijk is. Al of niet in alliantie, samen kunnen ze zorgen dat hun omwalde stadsstaatjes voor het einde van de eeuw werkelijkheid zijn.
Dit moet met alle middelen voorkomen.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Bericht door BFA »

Maar laten we ook niet vergeten dan China uiteindelijk de kant van de USA zal kiezen.
China, Ruslan en Amerika zullen uiteindelijk een triumviraat dat de wereld bestuurd vormen.
Denk niet dat dit triumviraat voor een stabiele wereldsituatie zal zorgen.
De eeste vereiste: Militaire gelijkwaardigheid is er nog niet. Een triumviraat is gebaseerd op wantrouwen.
China bouwt hard aan zijn legers en modernezering van zijn arsenaal.
Het Russische begint uit de fabrieken te rollen.

Tegen 2040 ongeveer zullen deze vereisten vervult zijn.
Allianties tegen Islam zullen veel vroeger volgen.
Rusland, ondanks een hoger percentage Moslims, zal Rusland niet zo maar aan Islam overgeven.
China toont duidelijk met zijn behandeling van de Uighurs dat het op dezelfde lijn tov Islam staat als Rusland.

Europa zal nog deel uitmaken van NATO.
Daar zijn politiekers op het ogenblik het belangrijker vinden van Islam voor te trekken op Christendom en Atheisme, is zijn toekomstige wereldrol uitgespeeld.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
islaminside20
Berichten: 446
Lid geworden op: za apr 26, 2008 9:19 am

Bericht door islaminside20 »

Sorry, Ik veeg normaliter mijn reet af met de koran, dus ik las je onzin niet. Bij toeval zag ik dat je de naam van de Heer ijdel gebruikte.
Doe wat je wilt, er zijn eerbied waardige engelen die alles noteren wat je zegt. Het kan mij daarom niets schelen. Het is mijn taak niet om je te zeggen wat je moet doen. De koran is een waarschuwing en een vermaning voor degene die in zijn heer gelooft. En als je er niet in gelooft, dan niet. Desnoods geloof je in je reet. Dat kan mij geen ene moer schelen. Ik ben hier om de koran en de sounnah te beschermen, ik heb daarom vaak veel teksten daaruit nodig omdat idioote leugenaars net zoals N.Human leugens vertellen over de islam. filosofische eigen geinterpeteerde leugenachtige idiote teksten die niets met de islam te maken hebben maar alleen de islam schaden. De islam is de toppunt van tollerantie. Wil je bewijs ik haal het uit de koran en de sounnah. De islam verbied zelfmoord en het dode van onschuldige mensen wil je bewijs ik haal het uit de koran en de sounnah. Al onze bewijs komt van de koran en de sounnah en alles daarbuiten heeft daar niets mee te maken. En je kan hier niet tegen op en beter gezegd niemand kan hier tegen op, zelf niet de geleerden laat staan een idioot als Human.
Hebben zij dan zichzelf geschapen? of heeft je reet je geschapen. En stel je voor je komt een idooite gek tegen zoals Human. Die zegt ik heb mezelf geschapen.

Dan zegt Allah(sbht) of schiepen zij de hemelen en de aarde wat nog ingewikelder is dan de mens.

Nooit, in je leven wacht daarom wij wachten ook.
"En wie spreekt beter woord dan hij die mensen tot Allah uitnodigt en goede werken doet en zegt: 'Waarlijk, ik behoor tot de Moslims'. soerat: El- Fussilet 33

http://nl.youtube.com/watch?v=7CpYEwzCJkI
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Bericht door BFA »

De islam verbied zelfmoord en het dode van onschuldige mensen wil je bewijs ik haal het uit de koran en de sounnah
Zelfmoord uit wanhoop is verboden.
Zelfmoord in Jihad, met genoeg slachtoffers is Fann Al Mahwt en Al Mahwt Fann. De kunst van het doden en van gedood te worden.

Ieder die Islam na aanbieding afwijst is schuldig. Onschuldigen zijn enkel de Moslims. Voordeel van twijfel hebben diegenen die nog geen aanbieding gehad hebben.

Dan heb je nog de Ahmadiyas en consoorten. Die zijn nog erger dan de ongelovigen.
Hun in mekaar slaan en eventueel doden, als dit ongestraft kan, is een goede daad voor een Moslim.

Wil je bewijs, lees de posts van Islaminzijndinges.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
islaminside20
Berichten: 446
Lid geworden op: za apr 26, 2008 9:19 am

Bericht door islaminside20 »

:superman:
Laatst gewijzigd door islaminside20 op di jun 10, 2008 10:37 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
"En wie spreekt beter woord dan hij die mensen tot Allah uitnodigt en goede werken doet en zegt: 'Waarlijk, ik behoor tot de Moslims'. soerat: El- Fussilet 33

http://nl.youtube.com/watch?v=7CpYEwzCJkI
islaminside20
Berichten: 446
Lid geworden op: za apr 26, 2008 9:19 am

Bericht door islaminside20 »

Links666 schreef: Chaimae en IslamInside20
Chaimae schreef:Niemand op aarde die in staat is om iets te schrijven wat gelijk is aan de Koran. Als Abu Jahl en Walid Ibn Mugier dat niet konden, dan kunnen de FFI-leden het al helemaal niet.
Van mij kan je verwachten dat je antwoord krijgt, op elke vraag is een antwoord namelijk. Om te beginnen pakken we de tekst uit de koran.

Allah(sbht) zegt:

En, indien je in twijfel bent omtrent hetgeen Wij aan Onze dienaar hebben geopenbaard, probeert dan een dergelijk hoofdstuk voort te brengen en roept jouw helpers buiten God, als je waarachtig bent.

Deze persoon heeft geen helper buiten god. Zijn helper is namelijk god Want hij zegt: Dat God me u nadien weer laat zien. Hij gelooft in god en heeft een stukje imaan in zijn hart. Hij hoopt en vreest dat hij zijn geliefde met de wil van God weer zal zien.
Of het verhaal zich daadwerkelijk heeft afgespeelt is de volgende vraag. Maar dat hoeven wij moslims niet te weten aangezien Allah(sbht) in de heilige koran zegt: Het geloof bij God is de islam.
En zo heb je ook een heleboel teksten in de bijbel en thora die verwijzen naar God, de ene de almachtige. Links666 je begrijpt de vraag duidelijk niet. Roep jou helper BUITEN GOD. Wie is BUITEN GOD de schrijver van dit verhaal. Is het een Dinosaurier of Jan Hans of Piet de Muntthee. En als je dit niet kunt doen wacht dan op het (v)uur dat voor de ongelovigen is voorbereid. En je zult het nimmer kunnen doen bij God zijn we gekomen en bij hem zullen we terugkeren. Want hiermee weerleg ik gelijk al jou vragen die je zou had kunen stellen. Piet kan de aarde niet schapen hij is geeneens in staat om zichzelf in leven te houden, hetzelfde geld voor elke levende organisme op aarde.
Er zijn een heleboel teksten die zo mooi zijn als de koran uit de bijbel en de thora. En moslim is verplicht om te geloven in de boeken van God, in zijn profeten, engelen , lotsbestemming en dag des oordeels.
En iedereen die oproept tot het geloven in 1 god en god geen deelgenoten toekennen krijgt de steun van de moslims.
En deze vraag is bij deze weerlegd en wil je weten hoe onze geliefde profeet vrede en zegeningen zij met hem omging met vrouwen. Nou' dat wil ik je maar al te graag vertellen.

In de koran staat en vers genaamd An-nissa (de vrouwen). De vrouwen zijn net diamenten. En een diament hoort beschermt te worden. De Islam wil van de vrouw dat ze niet aanzienlijk eruit ziet voor vreemde mannen en dat ze haar schoonheid voor haarzelf houdt ,daarmee zal ze meer waarde krijgen en belangrijker zijn dan een diamant steentje.
Ze zal het paradijs intreden waarbij ze alles mag wensen wat ze wilt.
En vrouw en de man hebben evenveel rechten in de islam. De profeet(vzmh) behandelde zijn vrouw altijd oprecht, eerlijk , met respect.
Sommige moslims krijgen zo nu en dan te maken met enige aarzeling in hun overtuiging en dreigen bijna te bezwijken onder de innerlijke conflicten die bij hen optreden. Dit als gevolg van de constante regen aan twijfels en verwarring die zij over zich heen krijgen. Twijfels omtrent de goddelijke rechtvaardigheid en de effectiviteit en meerwaarde van Zijn regelgeving. Twijfels die vaak aangewakkerd worden door menselijke satans die hun inspiratie opdoen bij de satans onder de Djinn.

Dit alles gebeurt natuurlijk met de bedoeling de Weg naar de Goddelijke Leiding te versperren en de mensen de eeuwige verdoemenis in te jagen. Allah zegt dan ook (interpretatie van de betekenis):

En zo hebben Wij voor iedere Profeet een vijand gemaakt; satans van onder de mensen en de djinns, zij fluisteren elkaar fraaie woorden in om te misleiden. En als jouw Heer het gewild had, dan zouden zij het niet hebben gedaan, laat hen daarom en wat zij verzinnen. Soerat al-Anaam: 112

Men moet er echter niet vanuit gaan dat de twijfels die soms gezaaid worden op enige grondslag gebaseerd zijn. Het zijn niet meer dan valsheden die sommigen mooi hebben weten te verpakken met een leuk strikje eromheen. Vandaar dat de mensen van kennis deze satanische pogingen snel doorzien en aan de hand van onderbouwde bewijzen dan ook eenvoudig afweren.

Bovendien vinden deze valsheden en dwalingen slechts hun weg naar de harten van onwetende mensen die zich hevig verzetten tegen het geloof, met als belangrijkste drijfveer de haat en nijd die zij hebben jegens de Profeten. Onwetende mensen die niet geloven in de wederopstanding, veroordeling en rekenschap, en zich laten meeslepen door hun begeerten en hun innige verbintenis aan dit wereldse leven. Allah zegt namelijk:

Zodat de harten van degenen die niet in het Hiernamaals geloven ertoe neigen en zodat zij er welbehagen aan hebben, en zodat zij verrichten wat zij (de satans) verrichten. Soerat al-Anaam: 113
Tot deze twijfels die vandaag de dag opgeworpen worden ten aanzien van de Islam, behoort ook de gesteldheid van de vrouw binnen de Islam en zaken zoals haar erfrecht, haar positie tegenover die van de man, de erkenning en de waarde van haar getuigenis, enzovoorts.

Ter inleiding op dit onderwerp wil ik iedereen erop wijzen dat het geloven in Allah ook betekent dat je gelooft in Zijn Wijsheid, Genade en Rechtvaardigheid. En aangezien de Regels, die Hij ons heeft voorgeschreven, een voortvloeisel zijn van deze Uitmuntende Eigenschappen, dient men dus ook te geloven in de voortreffelijkheid van deze Regels. Allah zegt namelijk (interpretatie van de betekenis):

Hij heeft Zichzelf de Barmhartigheid voorgeschreven.Soerat al-Anaam: 12

Zelfs vanuit een rationele invalshoek en visuele benadering, kan men niets anders concluderen dan dat Allah de Allerwijze is Die conform genade en rechtvaardigheid te werk gaat. Wie naar het heelal kijkt, aanschouwt de perfectie van de schepping van Allah. De volmaakte orde van het leven om ons heen, getuigt van de Grootsheid, Eenheid, Genade en Wijsheid van Allah. De zon, bijvoorbeeld, is een ster die zich rond het centrum van ons sterrenstelsel beweegt. De afstand tussen deze zon en aarde is precies goed. Zou de aarde dichter bij de zon staan, dan zou al het water verdampen. Zou de aarde iets verder dan haar huidige positie staan, dan zou alles bevriezen. Ook draaien de sterren in rondgaande banen. Zouden zij daarvan afwijken, dan zouden zij tegen elkaar opbotsen.

Elk onderdeel van de schepping getuigt van een geordende wetmatigheid en is gevormd volgens een doelbewust plan. Alles in het heelal is geconfigureerd voor de functie waarvoor het bedoeld is. Zonder zonlicht zou het leven op aarde binnen een mum van tijd ophouden te bestaan. Zonder de maan en de zon zouden wij niet eens in staat zijn om de tijd te berekenen, want het zijn de standen van deze maan en zon die het ons mogelijk maken de verschillende seizoenen, maanden en jaren te achterhalen.

Als het ophoudt te regenen, dan zal droogte chronisch worden, de waterschaarste toenemen en zouden de mensen van de dorst omkomen. Zou het daarentegen aanhoudend blijven regenen, dan zou alles en iedereen verdrinken. Vandaar dat Allah in de Koran ons deze grote Gunsten meerdere malen ter herinnering brengt. Zo zegt Hij:

En een teken voor hen is de dode aarde die Wij tot leven doen komen en waaruit Wij graan voortbrengen waarvan zij eten. En Wij hebben daarin Tuinen met dadelpalmen en druivenstruiken gemaakt en Wij hebben daarin bronnen doen ontspringen. Opdat zij van haar vruchten eten en van wat hun handen hebben verricht. Zijn zij dan niet dankbaar? Verheven is Degene Die al de soorten heeft geschapen die de aarde voortbrengt en uit hunzelf en van wat zij niet weten. En een teken voor hen is de nacht waarvan Wij de dag onttrekken, dan bevinden zij zich in de duisternis. En de zon loopt in haar vaste baan. Dat is de verordening van de Almachtige, de Allerwijze. En Wij hebben voor de maan standen bepaald, zodat zij terugkeert als een oude sikkel van een dadeltros. Het is niet mogelijk dat de zon de maan inhaalt en de nacht kan de dag niet inhalen. Alle bewegen in een kringloop. Soerat Yaasien: 33-40

Een ander voorbeeld van de Goddelijke rechtvaardigheid en genade, vinden wij in de rechten die door Allah zijn toegekend aan de vrouwen, mannen, kinderen en zelfs dieren. Zelfs de strenge lijfstraffen die door Allah aangekondigd zijn voor moordenaars en misdadigers, die in de ogen van sommigen misschien wat al te wreed en rigoureus overkomen, zijn in werkelijkheid het summum van rechtvaardigheid en wijsheid. Want middels deze straffen kunnen wij de veiligheid van personen en bezittingen waarborgen.

Kortheidshalve kunnen wij zeggen dat alles wat Allah ons voorschrijft, ten bate is van de mens. Zowel in dit wereldse leven als in het Hiernamaals. Allah zegt (interpretatie van de betekenis):

“Waarlijk, Allah beveelt rechtvaardigheid en het goede en het geven aan de verwanten en Hij verbiedt de zedeloosheid en het verwerpelijke en de opstandigheid. Hij onderricht jullie, opdat jullie je laten vermanen. Soerat an-Nahl: 90

Enige vorm van twijfel over het voorgaande is het gevolg van een tekort aan inzicht en kennis over de ondoorgrondelijke Wijsheid en Rechtvaardigheid van de Almachtige. Dit sluit niet uit dat Allah taken kan opleggen die door ons als zwaar worden ervaren, omdat deze tegen onze (valse) verlangens ingaan. Desondanks hebben wij ons hieraan te houden uit gehoorzaamheid aan Allah.

Als laatste punt van deze inleiding wil ik opmerken dat uitspraken van geleerden geen bewijs op zich zijn. Het gaat per slot om stukken die als grondslag dienen voor een gedane uitspraak en dus is het aan ons om altijd uit te zoeken in welke mate de aangevoerde bewijzen gegrond zijn.

Naast het instellen van een onderzoek naar de authenticiteit van de teksten, dient er ook rekening gehouden te worden met het verschil in niveau tussen de geleerden in het begrijpen van de teksten. Dit laatste draagt er toe dat de kans op foute uitspraken aanwezig blijft. Vandaar dat sommige decreten die over de vrouw zijn uitgegeven helemaal niet terug te voeren zijn op de Islam.

Gelijkheid tussen man en vrouw

Dit onderwerp staat vandaag de dag hoog op de agenda en geldt als kernbegrip in het pleidooi van alle mensenrechtenorganisaties. Maar tot onze spijt zien wij een aantal onwetende, dan wel wrokdragende mensen, deze issue aangrijpen om flink uit te halen naar de Islam en deze te beschuldigen van discriminatie tegen de vrouw. Om deze lasterlijke misvattingen uit de wereld te helpen, acht ik het meer dan noodzakelijk om hierop in te gaan steunend op het Succes van Allah.

Ik begin met een terugverwijzing naar de manier waarop verschillende volkeren, bewegingen en vervalste godsdiensten in het verleden omgingen met de vrouw. De benadering van de vrouw was onmenselijk. Van haar werd namelijk verondersteld dat zij de belichaming was van de duivel en zij werd in waarde gelijkgesteld aan dieren. De man bezat zelfs het recht om zijn vrouw te verhandelen. De christenen beschouwden de vrouw als gemakkelijk vatbaar voor allerlei dwaalleren en als verleiding tot het kwaad. Dus kon de man zichzelf alleen vervolledigen door uit haar buurt te blijven.

De Arabieren lieten haar in het pre-islamitische tijdperk zelfs levend begraven uit angst voor ontering en schandvlekking. Iets waarover Allah Zijn Verontwaardiging uitsprak en hen dit ernstig aanrekende. Allah zegt hier namelijk over:

En wanneer het levend begraven meisje (op de Dag des Oordeels) ondervraagd wordt. Voor welke zonde zij gedood werd.”(Soerat at-Takwier: 8-9

Toch moet ik opmerken dat de vrouw veel beter af was in een middeleeuwse Arabische gemeenschap dan elders. Zo plachten de Arabische dichters de vrouw toe te zingen en te loven met zorgvuldig geconstrueerde dichtverzen die hun gelijken niet kennen. Ook waren zij bereid alles in de strijd te gooien indien haar veiligheid en eer in het geding kwam. Met de komst van de Islam werd deze eerbied en hoogachting jegens de vrouw alleen maar groter. De Islam stelde namelijk de rechten van de vrouw veilig en hielp de Arabische gemeenschap af van het verkeerde beeld dat zij hadden van de vrouw door hen bewust te maken van de volgende zaken:

De vrouw komt voort uit de man, namelijk uit de rib van Aadam (vrede zij met hem). Allah meldt ons hierover het volgende

En het behoort tot Zijn tekenen dat Hij voor jullie van jullie eigen soort echtgenoten heeft geschapen. Surat ar-Roem: 21
Allah schiep de vrouw om haar en de man samen te koppelen ter vordering van onderlinge genegenheid, menselijke voortplanting en het bewonen van de aarde. Allah zegt namelijk:

En het behoort tot Zijn tekenen dat Hij voor jullie van jullie eigen soort echtgenoten heeft geschapen, opdat jullie rust bij haar vinden en Hij bracht tussen jullie liefde en barmhartigheid. Soerat ar-Roem: 21

Zowel de man als de vrouw zijn in het leven geroepen om het Alleenrecht van Allah op aanbidding te verwezenlijken. Allah zegt:

En Ik heb de djinn en de mens slechts geschapen om Mij te dienen.Soerat adh-Dhaariyaat: 56

De man en de vrouw, beiden komen in aanmerking voor dezelfde beloning en bestraffing in het Hiernamaals. Allah zegt namelijk (interpretatie van de betekenis):

En hun Heer heeft hun (smeekbede) verhoord, (zeggende:) ,,Waarlijk, Ik doe het werk van de werkenden onder jullie niet verloren gaan, of het nu een man of vrouw betreft, jullie komen uit elkaar voort. Soerat Aali Imraan: 195

Ook ondergaan de man en de vrouw dezelfde tuchtmaatregelen en vergeldingen in dit wereldse leven zoals in geval van doodslag, ontucht, diefstal e.d.

De man en de vrouw zijn gelijken van elkaar wat betreft de menselijke waarde, maar dit neemt niet weg dat de ene sekse zich van de andere onderscheidt door zaken die haar eigen zijn. Ook is dit niet in strijd met het toekennen van enige vorm van bevoorrechting aan één van beide seksen. Bevoorrechting is namelijk een Goddelijke Gunst die in generlei opzicht indruist tegen de Ultieme Rechtvaardigheid van Allah. Allah heeft namelijk menig schepselen bevoorrecht boven anderen. Zo is de Troon het allergrootste schepsel, zijn de engelen van licht geschapen, de djinn van vuur en Aadam van gedroogde aarde. Ook komen wij in de dierenrijk sommige dieren tegen die sterker en groter zijn dan anderen. Zelfs binnen dezelfde klasse zet deze bevoorrechting zich voort. Zo zien wij dat Djibriel boven de rest van de engelen is bevoorrecht omdat hij verantwoordelijk is gesteld voor de overdracht van de Openbaring, Aadam is bevoorrecht boven de rest van de mensen omdat Allah hem schiep met Zijn Eigen Handen en Hij liet de engelen voor hem prosterneren, Mohammed is bevoorrecht boven de rest van de profeten omdat hem de Laatste Boodschap is gegeven. Ook onder de gewone mensen is deze bevoorrechting waarneembaar in de vorm van rijkdom, lichaamsterkte, schoonheid, intelligentie enz. Deze bevoorrechting is met grote wijsheid verwerkt en dient ten bate van de mensheid. Want zouden alle mensen zich op hetzelfde niveau van welbevinden, rijkdom en kennis bevinden, dan zal geen van hen bereid zijn de andere te dienen. Vandaar dat Allah zegt :

En Wij verhieven sommigen van hen in rang boven sommige anderen, opdat de ene groep de andere groep tot een bron van bespotting zal maken.(Soerat az-Zoekhroef: 32

Tot deze laatstgenoemde bevoorrechting behoort ook het aanstellen van de man als eerstverantwoordelijke voor het gezin. Dit als logisch gevolg van zijn sterke persoonlijkheid en lichamelijke kracht, waardoor hij in staat wordt gesteld om de zwaarte van het werk buitenshuis te verdragen om zo de benodigdheden van zijn gezin veilig te stellen. Daarom zegt Allah (interpretatie van de betekenis):

De mannen zijn de toezichthouders over de vrouwen omdat Allah de één boven de andere bevoorrecht heeft en omdat zij van hun eigendommen uitgeven (aan de vrouwen).Soerat an-Nisaa’: 34

Allah maakt bekend dat Hij de mannen heeft gespecificeerd met het toezichthouderschap vanwege bepaalde kwaliteiten waarover zij beschikken. Dit laatste wordt tevens ondersteund door de rede, perceptie en predispositie. De man voelt van nature de plicht om zich over de vrouw te ontfermen en de vrouw, op haar beurt, voelt weer de behoefte aan zijn geborgenheid en genegenheid. De relatie tussen man en vrouw kenmerkt zich door haar complementaire aard. De ene vult de ander aan. Zo is de vrouw met haar vrouwelijkheid, gesteldheid, gevoeligheid en tederheid uitermate geschikt voor taken zoals zwangerschap, borstvoeding en opvoeding. Terwijl de man, die in staat is om zwaar werk te verzetten, het daarentegen niet kan opbrengen deze verantwoordelijkheid met dezelfde devotie te dragen.

Ook zorgt deze diversiteit in persoonlijkheden voor een sterke aantrekkingskracht tussen de beide seksen. De man voelt zich namelijk niet aangetrokken tot een ruwe dragonder van een vrouw, zoals de vrouw zich ook niet aangetrokken voelt tot een weke, aanstellerige man.

Toezichthouderschap van de man betekent dat hij de vrouw en het gezin financieel dient te onderhouden, zoals vermeld staat in het bovengenoemde vers. Vandaar dat het toegestaan is voor de vrouw om de man zijn rechten, die hem volgens de Islamitische Wetgeving toekomen, te weigeren indien hij deze plicht verzaakt. Het is haar zelfs toegestaan om voor een scheiding te pleiten indien zijn plichtsverzuim blijft voortduren. Om meer inzicht te krijgen in dit onderwerp is het van groot belang om in een volgend schrijven zowel de rechten van de man als de vrouw de revue te laten passeren.

Geschreven door mijn broeder Scheich Fawaz.
De huidige tegenpool van de USA is politieke Islam. Die is even erg, met ruwweg evenveel potentie om doden te veroorzaken en mensen te onderdrukken. Politieke Islam is niet één land maar bestaat zoals je weet losse elementen zoals Iran, Saudi Arabië en ook Al Qaida, IslamInside20 en misschien ook jij wel.
De huidige tegenpool van de Islam is de USA. Degene die een atoombom in vietnam gooide en daarbij duizenden doden op hun geweten hebben. De Amerikaanse honden die in heel Irak, afganisten en palestina miljoenen moslim doden op hun geweten hebben. Degene die macht willen, maar niet beseffen dat ze dat niet zullen krijgen. De macht is bij God en bij hem zal iedereen terugkeren ongeacht of ik het ben of Al-qaida het is of Iran of Amerika of jij of Hitler of Mister Bean.De faroa had ook macht nu is hij er niet meer een verloren volk. Weet voorwaar de geschiendenis leert wijze lessen, maar de meeste mensen willen niet begrijpen. Degene die mensen onderdruken zijn de amerikanen. In de islam is iedereen gelijk, heeft iedereen recht op een gelijk inkomen, heeft er nooit rassenhaat in voorgespeelt. Kijk alleen maar in Amerika wat er zich heeft afgespeelt. Amerika onderdrukt de minderheden kijk hoeveel zwervers er daar op straat rondlopen. Ik ga maar niet verder iedereen met een gezonde verstand weet het.
Op zichzelf zijn deze krachten slecht voor de wereld, maar samen hebben ze de potentie voor Wereldoorlog 3. De verzameling moslims is vanwege godsdienstige toewijding enorm krachtig. Maar laten we ook niet vergeten dan China uiteindelijk de kant van de USA zal kiezen. Ik hoop dan ook dat Nederland in de toekomst voor een 'derde kamp', een middenweg kiest. Waar universele menselijke waarden, ongeacht de lokale religie, voorrang krijgen op al het andere (er blijft wel ruimte voor religie zoals nu in Nederland)
Ik hoop niet dat er een oorlog komt. De moslims leven namelijk overal in de wereld. Je buurman kan een moslim zijn maar ook een vriend van een moslim. Verschillende geleerden hebben gezegd als de derde wereldoorlog aanbreekt is het een teken dat de dag des oordeels gaat beginnen. God heeft onheil en verderf op aarde verboden gemaakt. En als de mensheid niet luistert heeft dat grote conseqensies. Oorlog brengt geen oplossingen alleen maar doden, vernieling en vernietiging van de mensheid. Ook al zou er geen gelovige zijn Allah(sbht) brengt uit die mensen anderen mensen voor die god gaan aanbidden, hij bepaalt alles, kijk maar naar het verleden.

Ik wil een discussie verder opening hierover namelijk over De Vrijemetsaleren. Een vriend heeft me een hele uitgebreidt verhaal over hen verteld ze zitten overal. Hij heeft zelfs tekenen geven dat de koning van Saudi Arabie , Marokko, En andere islamitische landen hier toe behoren en dat Bin Laden ook een vrije metselaar is. Ik weet niet of het waar is. Maar als dit zo is dan weet je, dat de oorlog al begonnen is.

Met vriendelijke groeten islaminside-
"En wie spreekt beter woord dan hij die mensen tot Allah uitnodigt en goede werken doet en zegt: 'Waarlijk, ik behoor tot de Moslims'. soerat: El- Fussilet 33

http://nl.youtube.com/watch?v=7CpYEwzCJkI
islaminside20
Berichten: 446
Lid geworden op: za apr 26, 2008 9:19 am

Bericht door islaminside20 »

Gelukkig dat de islam geen macht wilt. De Faroa had namelijk ook macht en is uit hoogmoed ten onder gegaan en hetzelfde geldt voor Hilter. Mohammed(vzmh) wilde geen aanzien geen macht, hij wilde alleen dat mensen in God geloofde en het gebed onderhouden. Het is juist God die macht heeft. HIj heeft ons namelijk geschapen en is de enige die recht heeft om macht over ons te hebben en aan hem zullen we ons overgeven. Aan de rest geven we ons niet over.
Niemand beseft dat als de aarde trilt, aardbevingen zijn, sneeuw dat smelt en de aarde dat opwarmt. Het kan meschien over 400 jaar 150 graden worden op aarde. Mensen die levend verbrand worden. UV stralingen die de helft van de wereld op zijn kop zullen zetten. NIemand denkt na, oh het is toch pas over zoveel jaar. Zeg maar wat Allah(sbht) zegt: Bij de Tijd (het verleden-heden-toekomst_.
Iedereen is in verlies (mensen, djins, wereldbewoners zijn in verlies).
Behalve degene die geloven en goed werk doen en elkander aanporen tot de waarheid en geduld.
"En wie spreekt beter woord dan hij die mensen tot Allah uitnodigt en goede werken doet en zegt: 'Waarlijk, ik behoor tot de Moslims'. soerat: El- Fussilet 33

http://nl.youtube.com/watch?v=7CpYEwzCJkI
Gebruikersavatar
Ketter
Berichten: 4218
Lid geworden op: do jun 22, 2006 9:06 am
Locatie: Vlaanderen

Bericht door Ketter »

islaminside20 schreef: Nu weet ik dat jij een duivel bent.
Nu weet ik dat jij kwaadaardig bent, Islaminside.
Je veroordeelt mensen met veel plezier tot eeuwige marteling.
Het kan niet anders dan dat je totaal onethisch bent.
Sorry.
En dat komt omdat je marteling normaal vindt.
Dat is immers onethisch, als je dat nog niet wist.
Daarom stenigen vele moslims met plezier overspelige vrouwen.
Hun moreel besef is helemaal verknoeid.
islaminside20 schreef:Allah(sbht) vergeeft alle zondens, vergeeft alle fouten. Maar wie vraagt om vergeving? Wie heeft er spijt? Jij? >>
Jij alvast niet voor je totale intolerantie.

Je vind dat God geen idioot is omdat hij mensen martelt die geldige vragen over hem stellen.

Je slaagt er niet in om deze geldige vraag te beantwoorden:
BEWIJS dat je geen duivelaanbidder bent.

Religie heeft de duivel uitgevonden, religie is zijn eerste slachtoffer.
Islam staart bijna letterlijk naar de navel van z'n eigen waanzinnig duivelsbeeld en waanzinnig godsbeeld.

Daarom noemen ze elk normaal mens een duivel.

Met bewijs uit de Koran.
Zonder (ji)haat straat.

Wat is er zo moeilijk te begrijpen aan het feit dat ik niet kan geloven in een God die zo duidelijk kwaadaardig is?
Gebruikersavatar
Ketter
Berichten: 4218
Lid geworden op: do jun 22, 2006 9:06 am
Locatie: Vlaanderen

Bericht door Ketter »

Ik hoop dat Islaminside beseft waarom ik zo streng tegen hem/haar ben.

ZIj/Hij heeft immers bewezen dat in de eigen (waanzinnige) logica, een duivelaanbidder is.

Stelling 1: Duivel bestaat, en probeert God in alles tegen te werken.
Stelling 2: Allah is alles wat het 'goede' pad leidt.
Stelling 3: Moslims bestrijden wat zij de duivel noemen.
Stelling 4: de duivel bestrijdt de mens
Stelling 5: Ketter is een duivel, met andere woorden: Moslims noemen gewone mensen duivels. Immers, het is nogal duidelijk dat ik noch de mensheid demonisch kan zijn.
Stelling 6: God bestrijd de mens niet.

Stelling 3+5: Moslims bestrijden gewone mensen. (Gevolg 1)
Gevolg 1+Stelling 4: Moslims en de duivel bestrijden gewone mensen (Gevolg 2)
Gevolg 2+Stelling 6+Stelling 1: Moslims en de duivel bestrijden gewone mensen om God tegen te werken. (Gevolg 3)
Gevolg 3+Stelling 2: wat Moslims het 'Goede pad' noemen is niet van God en 'Allah's pad lijkt meer op dat van de duivel (Gevolg 4)

Dus: Allah is God niet, maar een verzinsel van Satan om de mensheid de duivel te noemen en zichzelf te laten aanbidden.

De Christenen hebben dus gelijk in deze :)

Staalharde logica, kristalhelder bewijs.

Ten minste, als je in de waanzinnige logica meegaat dat God een duivel op de aarde zou loslaten. En de nog waanzinnigere logica dat God zo wreedaardig is om mensen te martelen.

mvg,
Ketter
Zonder (ji)haat straat.

Wat is er zo moeilijk te begrijpen aan het feit dat ik niet kan geloven in een God die zo duidelijk kwaadaardig is?
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Re: Het geloof bij God is de islam.

Bericht door hans van de mortel »

islaminside20 schreef:
Ben je achterlijk of kan je er gewoon niets aan doen. Ik heb voor de 100ste keer gezegd: DE PROFEET VREDE EN ZEGENINGEN ZIJ MET HEM HEEFT GEZEGD: ELKE INNOVATIE IN HET GELOOF IS EEN VERANDERING VAN HET GELOOF EN ELKE VERANDERING VAN HET GELOOF IS EEN DWALING EN ELKE DWALING BEHOORT IN DE HEL.
Ik ben misschien niet de slimste, maar achterlijk zijn die mensen die het dunne boekje koran en de dikke bijbel aannemen als het onveranderlijke woord van god. Dat zijn de achterlijken op deze aardbol. Want zij onderzoeken niet en leren niet. Zij handelen als een dier, als een papegaai!
ELKE INNOVATIE IN HET GELOOF IS EEN VERANDERING VAN HET GELOOF EN ELKE VERANDERING VAN HET GELOOF IS EEN DWALING EN ELKE DWALING BEHOORT IN DE HEL.
OK. Wij doen het op jouw manier. Arabieren hebben destijds bijna alles klakkeloos overgenomen van de joden en de christenen. Logisch. Zij hadden zelf helemaal niks zo’n vijfhonderd jaar na Christus. Niente, nada, nothing. Nog geen letter aan het papier toevertrouwd. Het enige vertrouwde gespreksonderwerp was de geit en het kameel. Het was zelfs zo erg dat de meeste arabieren niet eens lezen en schrijven konden. Dat is ook het lachertje van die debiele zelfbedachte allah van Mohammed. Als Mohammed een geleerde wijze man zou zijn geweest zoals bijvoorbeeld de latere jood Einstein - ja, ja dan zou ik reden hebben gehad om eens achter mijn oor te gaan krabben. Dus wat gebeurt er? Verhaaltjes, verhaaltjes en nog eens verhaaltjes. De arabieren hadden in die tijd niets anders te doen dan elkaar verhaaltjes te vertellen.

Als Islaminside denkt dat hij werkelijk de slimste van de koranklas is dan moet hij het maar eens met zijn islamitische vriendjes uitproberen. Gewoon even zelf de ultieme test doen. Je vertelt een verhaal aan een stel jongens. Die jongens gaan uit elkaar en vormen nieuwe groepen waar ze steeds weer hetzelfde verhaal (proberen) te vertellen. Van het oorspronkelijke verhaal blijft tenslotte niet veel over. En ga mij nou niet vertellen dat allah er wel voor gezorgd heeft dat niets van het oorspronkelijk bericht aan Mohammed verloren ging, want in sprookjes gelooft hier op dit forum geen verstandelijk mens. Jij maakt keer op keer die allah van jou volslagen belachelijk met jouw redenaties. Maar arrogantie verblindt nu eenmaal keer op keer jouw eenrichtinggestuurde kortzichtigheid. Een echte waarachtige god had logischerwijze zijn openbaring aan een arabier bekend gemaakt die in staat was in één keer de boodschap van allah op papier te kunnen zetten.

Kortom, een zelfbedachte god bestaat nooit! En al zeker niet als het door een van de grootste arabische analfabetische leugenaars aller tijde verkondigd werd, de zichzelf profeet noemende analfabeet van de zelfbedachte maangod zonder naam!

Arabieren kunnen niet tot tien tellen. De zevende dag van de schepping is de zaterdag. Arabieren zeggen: niets mee te maken. Daarom verklaarden zij de vrijdag tot de heilige dag van god, ondanks dat innoveren verboden is! Pure innovatie dus en niets anders! Dat eigenwijze arrogante opstandige christelijke zooitje maakte er de zondag van. Alsof god nooit bestaan heeft! Ook hier weer: pure innovatie!

De joden in de tijd van Abraham kenden het begrip satan niet eens. Dat begrip is pas tot stand gekomen na de Babylonische gevangenschap van gods uitverkoren volk, de joden. Pure innovatie die letterlijk door de arabieren is overgenomen. Aangezien arabieren in die tijd ver achter hun intelligentie aan moesten sjokken en het nadenken klakkeloos hebben proberen over te nemen van de joden en de christenen, zijn zij in alles tekort geschoten. Daar hebben zij nu nog last van. De tegenwoordige infantiele godsdienstwaanzinnigen zijn derhalve nog steeds herkenbaar aan hun leringen waarvan de varkens geen brood meer lusten: de orthodox fanatiek geestelijk gestoorde joden, de idem dito met een sterretje katholieken en alle andere christelijke onwelriekende sekten waaronder de Jehovah’s Getuigen, tezamen met de meest achterlijke woestijnreligie die de mensheid ooit gekend heeft, het moslimisme.

Het jodendom onder Mozes en Abraham heeft nooit en te nimmer gewag gemaakt van een vieze smerige god die de mensheid zal straffen met een eeuwig niet aflatend hellevuur waarin de mens tot volle vreugde van die sadistische waardeloze god, allah of hoe je zo’n monster ook mag noemen, aan zijn trekken zou komen. Pure innovatie van de arabieren onder leiding van de zichzelf profeet van god noemende Mohammed. Zoiets kon alleen uit de koker komen van religies die al bewezen hebben erger dan welke criminele organisatie op aarde psychopatisch gestoord te zijn: islam en de R.K.-kerk! Kijk de geschiedenis er maar op na! Ik veracht ze, ik spuug, kots en zijk op ze, en verder laat ik mijn alledaagse fecaliën in gedachten op ze neerdalen! Voor de rest doe ik geen vlieg kwaad. Ik houd van gezelligheid in aanwezigheid van interessante mensen, onder het genot van een alcoholische versnapering, waar op tijd gelachen wordt, gerelativeerd wordt, getwijfeld wordt, en over muziek, kunst en wetenschap wordt gefilosofeerd.

Alleen maar de koran uit je hoofd leren en citeren leidt maar tot twee dingen: ontkenning van de werkelijkheid en ontkenning van je eigen verantwoordelijkheid (tegenover god).

Bedenksels die in een boekje opgetekend staan, kritiekloos overnemen om zodoende de ’waarheid’ van iemand anders klakkeloos aan te meten, is hetzelfde als tegen een kind dat in spoken gelooft zeggen: ”Als Mohammed in spoken gelooft dan bestaan ze, want Mohammed heeft immers gezegd dat hij de profeet van god is.”
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Bericht door hans van de mortel »

islaminside20 schreef: Allah(sbht) zegt:

En, indien je in twijfel bent omtrent hetgeen Wij aan Onze dienaar hebben geopenbaard, probeert dan een dergelijk hoofdstuk voort te brengen en roept jouw helpers buiten God, als je waarachtig bent.
Wat zegt meestal de persoon die iemand op een afschuwelijke manier om het leven heeft gebracht tegen de rechter?
”Ik hoorde stemmen.” Islaminside steelt en moordt niet, maar hij hoort wel stemmen. Want hij zegt steeds: ”Allah zegt . . . ” En met mensen die steeds stemmen horen die er niet zijn, is iets niet in de haak. De mensheid wacht nu al jaren op het stemgeluid van allah - tevergeefs. Met ”Dokter, ik heb een roestvlek in mijn onderbroek,” daar kan een dermatoloog wat mee.
”Doet u uw broek maar even omlaag,” zegt dan de arts, en zo kan de dokter de ’roestvlek’ constateren.
Maar . . . ”Dokter, ik hoor de stem van allah,” dat kan geen arts met welke uitvergrote stethoscoop van de wereld dan ook, waarnemen. Zo woont er een imam in Amerika die op een stukje boomschors het woord allah geschreven zag staan en hier als vanzelfsprekend de hand van god in zag. Zo is het in de islam ook vanzelfsprekend dat allah eens hoog nodig een grote boodschap moest doen en daarvoor de grote woestijnzandbak uitkoos. Klinkt plausibel. Immers, ook katten zijn zindelijke huisdieren en doen hun behoefte steevast in een kattenbak.

Iets anders is dat Mohammed toch wel eerlijke en waarachtige trekjes vertoonde, want hij laat zijn zelfbedachte god allah verklaren dat arabieren zich in geval van twijfel tot de joden en de christenen moeten wenden. Mohammed wist zelf dondersgoed dat hij niet lezen kon. Hij kon daarom de torah niet lezen waarin alles over de god van Abraham en Mozes stond opgetekend. Mohammed had alles van ’horen zeggen’ van de joden en christenen. Een moslim vertrouwt geen jood en christen. Hij vertrouwt alleen de uitspraken van de ayatolla, moefti, imam, kalief, mahdi of mollah. OK, dat Mohammed niet lezen en schrijven kon, zal waarschijnlijk niet één mohammedaan ontkennen. Maar om nou te zeggen dat een mohammedaan in zijn geloof reden heeft om te twijfelen is volgens Islaminside uitgesloten. Toch MOET hij twijfel hebben, en wel om de volgende reden. Wie kent de mohammedaan beter dan allah zelf? Alleen bij allah is de volledige inhoud van het verstand van de allahtone islamaanhanger bekend (nou ja, bij mij is het ook wel bekend zo langzamerhand . . . ). En dat is nu juist de reden dat hij (oprechte en eerlijke Mohammed) jihad- en fatwa-aanhangers aanmoedigt zich te wenden tot de joden en de christenen! NERGENS STAAT IN DE KORAN DAT EEN ARABIER ZICH MOET WENDEN TOT EEN ayatolla, moefti, imam, kalief, mahdi of mollah, maar IN GEVAL VAN TWIJFEL uitsluitend tot de joden en/of de christenen. En wat doen de nalopers van de islam? Die wenden zich juist af van joden en christenen! Dat is raar. Want zij allen geloven in dezelfde god van Abraham en Mozes.

Als allah wist dat arabieren alles over hem wisten, had Mohammed dat ’in geval van twijfel’ niet hoeven laten rondbazuinen onder zijn landgenoten. Sorry allah, hier klopt iets niet, want moslims twijfelen nooit. Zou allah misschien zelf twijfel hebben gekend? Was allah misschien onzeker van zijn zaak? Gelet op het feit dat allahtone islamaanhangers NOOIT TWIJFELEN aan de koran, mag op zijn minst dan de vraag gesteld worden - ik ga nu echt aan allah twijfelen - Is allah misschien zelf een grote twijfelaar?

• „En hetgeen Wij u hebben geopenbaard van het Boek is de Waarheid, vervullend hetgeen voordien geopenbaard was.” (soerah 35, vers 32)
„En als gij over hetgeen Wij tot u hebben nedergezonden twijfelt, vraagt dan degenen die het Boek vóór u hebben gelezen.” (soerah 10, vers 95)


En dat Boek vóór u kon natuurlijk nooit de koran zijn.:wink: Verder commentaar overbodig!
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
Gebruikersavatar
Freya
Berichten: 1229
Lid geworden op: wo apr 25, 2007 2:57 pm

Bericht door Freya »

Hoe meer ik van je lees, Islaminside20, hoe erger je overkomt. Islam is zogenaamd vrede, maar met mensen zoals jij, zal er nooit vrede zijn. De haat is bij jou zo intens, houd er een lucifer bij en het zal ontvlammen. Ik mag dan geen moslim zijn, maar weet dat ik vele malen lekkerder in mijn vel voel dan jij. Jij bent alleen maar bezig met haat.

Ik ben ook geen christen, maar heb veel minder te vrezen van overtuigde christenen, omdat die uitgaan van het goede van de mens en vergevingsgezind zijn.

Jij lijkt echter deel uit te maken van een satanische sekte, die er genoegen in schept om mensen fysiek en geestelijk zo veel mogelijk pijn te doen en je verheugt je er ook enorm op, dat er mensen naar de hel gaan. Dat is gewoon sadisme. Eigenlijk zou je naar een zeer goede psychiater moeten gaan, want het is compleet misgegaan met jou.
islaminside20
Berichten: 446
Lid geworden op: za apr 26, 2008 9:19 am

Bericht door islaminside20 »

Ketter schreef:
Nu weet ik dat jij kwaadaardig bent, Islaminside. Je veroordeelt mensen met veel plezier tot eeuwige marteling.Het kan niet anders dan dat je totaal onethisch bent.
Sorry. En dat komt omdat je marteling normaal vindt.
Dat is immers onethisch, als je dat nog niet wist.
Daarom stenigen vele moslims met plezier overspelige vrouwen.
Hun moreel besef is helemaal verknoeid.

Iemand die misleidt en zegt dat Allah (sbht) een duivel is, is zelf de duivel. En dat doe jij maar al te graag, heb ik opgemerkt.
Daarom heeft een gevoel in mijn gezegd dat jij een duivel bent.Alleen moslims mogen hun gevoel niet volgen, want dat kan tot de verkeerde weg leiden. Bij deze sorry, dat ik je diuvel heb genoemd. Je bent namelijk een ongelovige die de duivel aanbid(gecorigeerdt).
En nu kom je met je stellingen beweren wie weer de duivel is en wie niet. Ik heb je al 10 keer weerlegd. Oh' nee is geen sterke bewijs. Het is geen sterke bewijs? weet je wat het is!! Het is onweerlegbare bewijs.
En je weet geeneens wat Allah betekent. Allah(sbht) is de Arabische vertaling van God, de machtige , de alwijze , de Barmhartige, de Genadevolle, de Meester, De liefderijke, Alle lof zij Allah. Hij heeft 99 namen en de troon strekt zich over de hemelen en de aarde. En het waken hierover vermoeit hem niet. HIj is de almachtige de alwijze die de bijbel, thora, Zobor en de heilige koran deed nederdalen als bewijs tegen de mensheid. Wie niet in deze boeken gelooft is Geen Gelovige.
Onze God is de God van Adam, Abraham, Mozes, Jezus, David, Hoed, Noach, Ismael, Haroen, Jousouf, Loet en alle andere profeten. En Mohammed(vzmh) is de laatste der profeten en een afsluiting van het boodschap. Namelijk aanbid niemand behalve God en ken hem geen deelgenoten toe. Je moet bgerijpen beste Ketter dat jou stelling nergens op slaat. Wij moslims geloven in Alle profeten en Alle boeken die god nedergezonden heeft. God heeft ons gewaarschuwed tegen de duivel volgens zijn boeken. ALs je de koran zou hebben gelezen dan verwijst hij naar de Christenen en de joden, en andere volkeren. Dan wij niet de weg van de satan moeten inslaan omdat hij een verklaarde vijand van de mens is. Wij zijn gewaarschuwd door god, wij geloven hierin. Echter dat de ongelovigen niet geloven in de boodschap van god, en dus ook niet geloven in de duivel. De ongelovigen zijn nu het doelwit van de duivel, zij beseffen toch niet wat ze doen. De duivel leidt hen met zich mee naar de hel en gaf hen vrijheid. Net zoals Allah(sbht) toen hij Adam schiep Iblies(de duivel) vrijheid gaf. Hij gaf hen uistel tot de dag des oordeels wie gehoorzaamt aan de voorschriften van god zal het paradijs intreden en wie ongehoorzaam is net zoals de duivel die zal het vuur betreden. Voorwaar jullie plachten de tekenen van god te verwerpen in het wereldse leven, Nu zal hij jullie verwerpen in de hel.
Iedereen die de koran leest weet dat Allah(sbht) tot barmhartigheid, eenheid, vrede en broederschap leidt. Hij heeft het doden van onschuldige mensen tenslotte verboden gemaakt.
God en Satan hebben niet dezelfde eigenschappen. God heeft de mensen geschapen de satan is daar niet toe in staat. De satan zal niet zeggen geloof in Jezus en in mozes en in alle ander profeten. De satan haat namelijk degene die zich gehoorzamen aan god. Hij is een verklaarde vijand van de gelovige net zoals jij een vijand bent van mij en de moslims de helemaal niets begaan hebben.
Jullie weten het ware gezicht van de islam niet, daarom kom je tot zulke domme uitspraken. Er is maar 1 god en ken hem geen deelgenoten toe. Er zijn miljoenen duivels. 1 kan nooit miljoen zijn en kan nooit drie zijn. En daarom beste ketter de grootste zonden je maar kan maken is god een deelgenoot toekennen. Als je dan geen dienaar van een duivel bent dan weet ik het niet meer.

Allah(sbht) zegt dat wij ons moeten behoeden tegen al het slechte hij zegt:

"O gelovigen, aan jullie (de hoede) over jullie zelf." Qs al-Maidah 105]

En stel je voor de duivel is Allah. Dan vraag ik me af in Mekka is er een speciaal plek waar de duivel word gestenigd met 7 steenen. Net of de duivel dit van zich laat doen hij vernedert zichzelf, zet zichzelf tot schande en zegt bovendien dat je hem niet moet volgen in de koran.
Terwijl de duivel zo hoogmoedig doet om zich eerbiedig te buigen voor Adam, gedraagt hij zich hier laagmoedig, triest. Jij hebt daadwerkelijk een hele verkeerde beeld van de islam en de duivel. En dit komt omdat je geen kennis hebt over de islam. Je praat uit valse verlangens en leugens die gebasseert zijn op niets, dan alleen maar het aanwakeren van ruzie en haat tussen de gelovigen en ongelovigen.
De grootste truc van de duivel is niet dat hij huichelt. Maar dat hij iedereen laat denken dat hij niet bestaat. Alleen hij bestaat en wij gelovigen weten dat. De ongelovigen weten dat niet of willen het niet weten dus zijn zij het doeltwit van de duivel.
Jij alvast niet voor je totale intolerantie.
Ik vraag god altijd om vergeving. De profeet(vzmh) heeft gezegd: degene die zijn heer gedenkt en degene die zijn heer niet gedenkt zijn als de levenden en de doden.
Je vind dat God geen idioot is omdat hij mensen martelt die geldige vragen over hem stellen.
God bestraft alleen degene die ongehoorzaam zijn aan de voorschriften van Allah, de schepper van alles en iedereen.
Je slaagt er niet in om deze geldige vraag te beantwoorden:
BEWIJS dat je geen duivelaanbidder bent.
Het bewijs dat de moslims geen duivelaanbidders zijn is als volgt.
De moslims getuigen dat er geen God is behalve GOD, de enige die het waard is om aanbeden te worden. God zegt in de koran:

naam van Allah, de Barmhartige, de Genadevolle
Zeg: "Ik zoek mijn toevlucht bij de Heer der mensen,
De Koning der mensen,
De God der mensen.
Opdat Hij mij bevrijde van het kwade der inblazingen van de duivel. Die in het hart der mensen fluistert
Vanuit het midden der djinn en mensen.

De eerste vers uit de koran legt gelijk uit, dat wij onze toevlucht moeten zoeken bij Allah de heer der wereldbewoners. De duivel zal dit nooit vanzich zelf zeggen aangezien de duivels met meerderen zijn het zijn namelijk duivelen.

Alah(sbht) zegt: In naam van Allah, de Barmhartige, de Genadevolle
Zeg: "Ik zoek mijn toevlucht bij de Heer van de dageraad
Tegen het kwade van wat Hij heeft geschapen
En tegen het kwade van de duisternis wanneer deze zich verspreidt
En tegen het kwade van degenen die vaste banden door boze inblazingen willen ontbinden
En van het kwade van de benijder wanneer deze benijdt

Wij moeten onze toevlucht zoeken bij god tegen het kwade in onze zielen en tegen het kwaad op aarde. Allah(sbht( gebied ons daarin om geduldig te zijn. Want bij de tijd, god heeft ons geschappen en we zullen doodgaan en tot hem terugkeren. Dan zal hij ons vragen over hetgeen wij op aarde verichten en zal je te horen krijgen of je het paradijs inkomt of niet.
Religie heeft de duivel uitgevonden, religie is zijn eerste slachtoffer. Islam staart bijna letterlijk naar de navel van z'n eigen waanzinnig duivelsbeeld en waanzinnig godsbeeld.
God heeft de engelen geschappen en daaruit kwam een hoogmoedige engel genaamd Iblies de duivel. En wij zoeken onze bescherming bij god tegen de duivel die zich hoogmoedig voelde om zich eerbiedig te buigen voor Adam. De ongelovigen staren letterlijk naar de duivel ze zijn hoogmoedig en worden verleidt door het wereldse leven, totdat ze doodgaan en wederkeren. Voorwaar, bij de tijd. Iedereen is in verlies behalve degene die geloven en goed werk doen en elkander aansporen tot de waarheid en geduld.

Wij noemen niemand een duivel maar iedereen die de voorschriften van god niet volgt is een duivelaanbidder of valt in ongeloof.
"En wie spreekt beter woord dan hij die mensen tot Allah uitnodigt en goede werken doet en zegt: 'Waarlijk, ik behoor tot de Moslims'. soerat: El- Fussilet 33

http://nl.youtube.com/watch?v=7CpYEwzCJkI
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Bericht door Manon »

God heeft de engelen geschappen en daaruit kwam een hoogmoedige engel genaamd Iblies de duivel.
dan heeft uw god zijn job niet goed gedaan hé.

Als een mekanieker een BMW moet "schappen" en er komt een Mercedes uit, dan is dat ook niet de bedoeling.
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Plaats reactie