Dochter bekeerd tot de islam.

Hoe moeilijk is het om getrouwd te zijn met een moslim(a)? Wat als je kind zich tot de islam bekeert?
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89717
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Welkom op ons forum marokia1, en bedankt voor je verhaaltje.
het is een prachtig verhaaltje.

Vriendelijke groet.
Ariel.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Links666
Berichten: 1039
Lid geworden op: di mei 20, 2008 1:36 pm
Locatie: Flanders Fashion Institute

Bericht door Links666 »

Welkom! :)

Er staat 11 keer "Allah" in je introductie. Héél netjes, daar zal 'ie blij om zijn.
Marokia1 schreef:Ik was op zoek, maar ik vertrouwde niemand, omdat de meeste meisjes worden bedrogen
Auw. Dat is typisch de tragiek van feestbeesten en hun subcultuurtje. Of tragiek van meisjes die van players houden. Er zijn héél héél veel mensen die niet hun vriend of vriendin belazeren. En om een leuke (en trouwe) jongen te vinden hoef je echt geen 7e eeuwse verkleedpartij te starten :)

groetjes,
- Links
Gebruikersavatar
H.Numan
Berichten: 8527
Lid geworden op: do mei 08, 2008 3:33 am

Bericht door H.Numan »

Nou, van harte welkom hoor.

Een echt bedouinenwijfje dat haar ware wortels (of is het couscous) terug gevonden heeft!

Vertel eens, meid. hoeveel generaties woont je familie al in Belgie? Drie generaties? En jullie zijn nog steeds ongelikte berbers?
een volk dat voor korannen zwicht
zal meer dan lijf en goed verliezen
dan dooft het licht….
Anoniem
naar boven
Berichten: 5046
Lid geworden op: do nov 16, 2006 10:14 pm
Contacteer:

Bericht door naar boven »

marokia1 schreef:Salaamou Aleykoum,
...
Dit is een héél kort verhaaltje van mij,

Wslm X x
:shock: Waar is Teva Teff als we hem nodig hebben?
RTFM
Gebruikersavatar
SDX
Berichten: 1815
Lid geworden op: ma feb 04, 2008 3:37 am
Locatie: Thuis

Bericht door SDX »

Welkom moslim m u t s.
Ik zal de rol van Teva Teff tijdelijk overnemen :P

PS: IK moest zo verschrikkelijk huilen om je (korte) verhaaltje, echt waar...

Mijn mooie België naar de kl*ten
"Joew hef toe tôk toe mie wiz RIESPEK, aaj em moesliem en aaj em bedder den joew!" [Some average muslim]
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Bericht door hans van de mortel »

Hoe oud ben je? Zes jaar of zoiets? Ik ken je niet, maar uit je verhaaltje op te maken zit er vast niet ver naast.
marokia1 schreef:ik richt mij tot ALLAH om vergiffenis en toon berouw en zei '' Oh Allah, vergeef mijn zonden,

Je hebt ernstige zonden begaan en dat geef je ook grif toe. Dan zit je helaas bij de verkeerde god. Ik adviseer jou dan ook dringend eens polshoogte te gaan nemen bij de organisatie van Jehovah’s Getuigen. Die hebben een god van vrede en liefde. Waar je nu bij zit, bij de islam, kan je Allah wel om vergiffenis vragen, maar wie de koran kent weet dat je nog lang niet van die maangod af bent en dat je hoe dan ook zult branden in de hel. Maar . . . gelukkig niet voor eeuwig. Gewoon een paar jaar of zo. Weleens brandwonden opgelopen waarbij je huid helemaal veschroeid is en loslaat? Helse pijnen die een mens nauwelijks kan verdragen zullen je deel zijn. In onze moderne maatschappij word je op de operatietafel verdoofd. Maar in het voorportaal van Allah ontbreken die verdovingsmiddelen. Want Allah heeft het hellevuur niet voor niets bedacht. Allah is rechtvaardig - toch? Dan zal hij jou eerst straffen en pas daarna belonen. Een gangster, kindermoordenaar of verkrachter die berouw heeft is prachtig. Maar hij zal toch echt voor zijn zonden moeten boeten. En dat mijn liefje trekt mij zo aan in Allah. Dat hij een ieder voor zijn zonden zal laten boeten.
Oh Allah noooit meer zal ik deze zonde herdoen, YA ALLAH wat is mijn verblijfplaats? Ya ALLAH ik huilde net als een kleine KIND, weken lang zit ik te smeken, en ikkreeg plots eenvers uit de koraan : ALLAH IS VERGEVENSGEZIND EN BARMHARTIG
Wat voor reden heeft Allah om jouw belofte voor waar aan te nemen? Je hebt al die jaren de koran genegeerd en Allah in zijn onderbroek laten staan als een nietswaardige god in de rol van onnozele en onmachtige toeschouwer. Wat garandeert Allah dat je over twee jaar weer niet in dezelfde zonde zal vervallen? Allah is vergevensgezind. Dat wel. Je hoeft niet je hele leven in het hellevuur te vertoeven. Allah is misschien wel dom, maar beslist niet gek. Die laat niet met zich spotten door het eerste de beste Marokkaanse mokkeltje die plotseling bang is geworden voor Allah. Dat had je veel eerder moeten bedenken. Of heeft Allah je nu pas van wat hersencellen voorzien?
tijdens de nacht BAD ik voor ONZE SCHEPPER die wij zullen ontmoeten op de dag des oordeeeels.
Alsof Allah niets beters te doen heeft op de dag des oordeels dan het eerste de beste Marokkaanse mokkeltje te ontmoeten, zo van: ”Kijk, kijk, wie hebben we daar? Is dat niet dat slechte Marokkaanse mokkeltje dat altijd lag te rollebollen met jongens en altijd maar laat thuis kwam en plotseling spijt had gekregen? Denkt dat Marokkaanse trutje nu echt dat zij mij in de maling kan nemen op de Dag des Oordeels? Ja, ja, spijt heeft zij gekregen, maar eerst wel jaren lang de hoer uithangen. Daar trappen wij niet in. Zij heeft spijt gekregen en is gaan bidden vanwege haar eigen belang. Zij is een eersteklas Marokkaans huichelaartje die mij denkt te misleiden. Zij heeft zich tot mij gewend, de machtige Oordeler over de Dag des Oordeels, in de hoop haar straf te kunnen ontlopen. Uit angst voor het hellevuur is zij gaan bidden. Niet om mij te eren, niet om mij te respecteren. IK, de grote almachtige Allah en heerser over Marokkaanse mokkels. Ik eis toewijding en respect van alle Marokkanen. En nu zij bang is geworden, gaat Marokkaans mokkeltje mijn snikkel likken. Ik verafschuw zulke intens slechte huichelachtige typetjes die zich tegenover mij zo aanstellen en mij in de ogen van de rest van de wereld volkomen belachelijk maken. En Allah is geweldig en een, die tuchtiging oefent.” (sura 5:95).

Allah zal nooit van welk Marookkaans mokkeltje dan ook accepteren dat zij voor Allah nadenkt, voor Allah beslist en al bij voorbaat haar eigen genade en verblijf in het paradijs afkondigt. Zo’n Allah zou wel heel erg ongeloofwaardig overkomen en zich op voorhand volslagen belachelijk maken.

Slaap zacht Marokkaans mokkeltje en brandt vredig in het kortstondige verblijf in de hel van Allah. Gelukkig is er ook nog Jezus. Ga eens bij de Jehovah’s Getuigen langs. Die kunnen je begrijpelijk uitleggen dat er geen hel bestaat bij God. De hel is bedacht door Rome, de vestigingsplaats van het katholicisme en van al het vorige kwaad.
Ik ben nu zoooooooooo gelukkig dat ik zeg waarom heb ik NU pas deze prachtige weg genomen????
Ik wens je veel liefde, geluk en wijsheid toe. Ehhhh . . . vergeet geen brandzalf mee te nemen!
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
Links666
Berichten: 1039
Lid geworden op: di mei 20, 2008 1:36 pm
Locatie: Flanders Fashion Institute

Bericht door Links666 »

De heer Numan schrijft over Berbers likken. Ik weet niet wie dat doet en hoe dat over het algemeen gaat, maar laat ik eens een stukje over Berbers schrijven omdat ik daar zin in heb. Daarom gok ik maar even dat Marokia van Berberse afkomst is!


Berbers

De precieze oorsprong van dit woord weet ik niet; maar het doet me denken aan hun mediterrane buren, de Grieken en Romeinen die alle andere mensen Barbaren noemde, ook ons hier in Nederland. Ze vonden zichzelf nogal ontwikkeld en dat was ook wel zo omdat ze duizend jaar voor Mohammed al aan filosofie deden: Waar is de wereld van gemaakt? Waar komt de mens vandaan? Kloppen de verhalen over de goden wel? (Die laatste filosoof werd de stad uitgegooid maar hij had tenminste moed!). Toch waren de Grieken sociaal gezien nog uit een achtergesteld tijdperk: vrouwen waren er vooral om kinderen te baren en moesten vanwege hun schoonheid vooral verstopt worden in hun huizen.

Ook gedurende die tijd bloeide de economieën in het Middellandse Zeegebied. Phoeniciërs, Grieken en Romeinen stichtten kleine kolonies en dreven handel met inheemse volkeren, waaronder zeer waarschijnlijk ook de Berbers en hun mooie land. Mensen uit die tijd waren ook behoorlijk liberaal over godsdienst. Heb jij wel eens gehoord van Zeus of Venus wiens verering mensen door de strot werd geduwd?
Ook de Berbers aanbaden hun eigen Goden. Zoals hindoes je zullen vertellen is polytheïsme geen grap. Monotheïsten (Middeleeuwse christenen) maakten de voor-christelijke religies uit Europa zwart of belachelijk. Hoewel christendom zijn eigen kwaliteiten heeft waren de vóórgaande religies helemaal geen flauwekul. Ook de Berbers moeten heel serieus over hun Goden gedacht hebben, polytheïstische Goden vertegenwoordigen vaak verschillende belangrijke dingen uit het leven. En vanwege deze eigen cultuur is er nu in Noord Afrika een rijkdom aan archeologische schatten! Mooie cultuur hoeft geen wolkenkrabber, megakathedraal, colosseum of gouden tempel te zijn, schoonheid kan ook in de kleine dingen zitten.
Marokko is al sinds lang bewoond. Overblijfselen van menselijke bewoning (...) dateren terug naar 800,000 jaar voor Mohammed. De Berbers hebben zich waarschijnlijk in de regio gevestigd rond 5600 voor Mohammed geboren werd. Rotsgravures van Berbers uit de bronstijd kunnen gevonden worden in de Hoge Atlas, terwijl Berber schrift verscheen rond 1170 jaar voor Mohammed. Een volk dat bekend stond als Atlantes (die de naam gegeven hebben aan Marokko's gebergte en de oceaan) leefden in de regio van de Midden Atlas. (...) Na de plundering van Carthago in 716 voor Mohammed, werd het Koninkrijk van Mauretania gesticht (De Berbers werden Mauris genoemd door de Grieken ... ) De meest bekende koning van Mauretania was Juba II, de over-kleinzoon van Cleopatra, een wetenschaps-koning die boeken schreef en het land ontwikkelde, en wiens buste tegenwoordig gezien kan worden in het archeologisch museum in Rabat. (...)
BRON!!

De échte barbarij kwam vanaf het jaar 642: Een schuimbekkende horde fanatici marcheerde het land van de Imazighen binnen, onderwiep hen en men deed dat in 1958 nog eens dunnetjes over.
(OK, ik moet eerlijk zijn, waarschijnlijk geen schuim. Maar het was wel een oorlog.)

LA ILAHA ILLALLÂÂÂÂH!!!!!! ALLÂÂÂÂÂHU AKBAR!!!!!, en één Snuiter weet het het beste! Dit werd er gescandeerd. Tjakka!
En als je hem betwijfelt: oeioeioei! Kijk maar wat er met afvalligen gebeurt. Zelfs die hippe meneer Marcouch uit Amsterdam zegt op televisie dat voor munafiqs (en murtads) in een islamitische staat de doodstraf geldt. Hij is daar zo overtuigd van dat hij zelfs bang word van sheikh Fawaz! In een islamitische staat doet men precies wat de islam zegt. Verschillende uitvoering, maar flinke straffen en sociale uitsluiting vind je in al die landen.

Één God. Zoals Salman Rushdie het verwoordde: One! One! One! Als een heipaal in uw hersenpan.
Waarom is Marokko 98.7 % islamitisch? Denk je niet dat er in de begintijd eigenwijze mensen bij waren die het niet zómaar geloofden? Ik weet het wel zeker.
Waarom moeten alle Marokkaanse namen Arabisch zijn en veelal praktisch islamitisch? Een woord hiervoor is culturele-colonisatie. Wat vind je er eigenlijk van dat een regering bepaalt hoe je je zoon of dochter mag noemen? Zullen we dat in Nederland ook maar invoeren, Wilders-stemmers zullen blij zijn met deze verplichte assimilatie.
Over waarom ik het niet eens ben met islam dat is op dit forum heel mooi te lezen uit de bijdragen van mijn collega's en uit de gepostte nieuwsberichten uit het buitenland, waar ze niet moeilijk doen en islam gewoon verplichten, zoals laatst nog het voorstel om homo's te onthoofden. Chaimae weet veel van islam, en we waren met haar in gesprek over homo's maar zij nam geen afstand van het onthoofden of de doodstraf.

Bij het islamitische tijdperk in Marokko hoort natuurlijk ook Al Andalus etcetera, laten we daar niet aan voorbij gaan. Die bloeiperiode, die ongetwijffeld heel interessant was, was maar vrij kort. En het is een beetje zielig om te zien hoe sommige moslims bij het minste of geringste teruggrijpen naar Al Andalus in een poging om te concurreren met de beschavingen van nu, waaronder de Westerse, waar wij nu allemaal deel van uitmaken. Nederlanders mekkeren toch ook niet constant over hun Gouden Eeuw?
Paradepaartje van Al Andalus is de ongelimiteerde 'tolerantie' en multiculturaliteit van Andalus. Dit is waarschijnlijk een verkeerde voorstelling van zaken; een té rooskleurig plaatje. De groepen die getolereerd werden waren dhimmi's : 2e klasse burgers. Een ander woord hier voor is discriminatie. Discriminatie hoeft niet uitbuiting te betekenen, maar het is nog steeds ongelijke behandeling. In Apartheids Zuid-Afrika hadden ze daar leuke spreekwoorden voor "equal but separate" of iets dergelijks. Het was waarschijnlijk geen dhimmi-hel zoals sommige critici zeggen, maar ook geen multicultiparadijs, het was wel: een maatschappij waar burgers niet gelijk waren: discriminatie.

Ik wil mijn betoog graag besluiten met het volgende
De ultieme tragiek van de meeste Berbers is, dat zij geen Berbers meer zijn

Je hebt Echte Imazighen, die de waarde inzien van hun mooie taal met de zwoele Z, die weten dat zij eigen muziek hebben -- en een mooi land.
Je hebt nep Berbers: mobotgestuurde opgodsdienstboekenkwijlende vrouwenophunplaatswijzende Arabwannabees.

Als je jezelf als Nederlander beschouwd, en je zo gedraagt (voetbal niet verplicht), dan is dit ook heel mooi.
Laten we de mooiste dingen uit het Westen en Noord Afrika combineren, prehistorische oengaboenga vrouw aan haren naar grot slepen hoort daar niet
bij.

Leve de Imazighen, en met vriendelijke groet,
- Links



(Chaimae, de tekst is niet bedoeld als aanval op je afkomst, ik heb helemaal geen afkeer van Arabieren. Seculiere Arabieren daar heb ik veel respect voor. Doctor/mevrouw Wafa Sultan is fantastisch! Ze heeft van die mooie pretoogjes :) )
Gebruikersavatar
Freya
Berichten: 1229
Lid geworden op: wo apr 25, 2007 2:57 pm

Bericht door Freya »

Dat begrijp ik nu nooit van die domme meisjes, die eerst maar verhalen over hun hun en/of hun vriendinnen de beest uithingen, maar opeens het "licht" zagen, en zich op een andere hobby storten, in dit geval de islam.

Van het ene uiterste in het andere. Alsof het niet anders kan. Die domweg de koran niet eens bestuderen, maar van die rare islamitische boekjes, waarin ze het één en ander worden voorgelogen, die zich door andere "bekeerde" meisjes of imams laten ompraten. Kortom, het zijn meisjes zonder een gezonde dosis intelligentie, nogal karakterloos, die zich van het ene naar het andere laten omturnen. Marokia is geen uitzondering. Eigenlijk is het nogal zielig, dat je in achterlijke sprookjes moet geloven, om jezelf 5 keer per dag op de grond te werpen en een doekje om je hoofd te dragen om je te "beschermen", alleen maar omdat je oude leventje je niet beviel. Kennelijk geen ruggegraat en daarom zich maar onderwerpend aan een religie grotendeels uit regels bestaat, waaraan je je als slaafje moet houden.

Verder, lijkt dit ook weer een geval van omgekeerde maagdelijkheid:
http://www.dutch.faithfreedom.org/forum ... heid#95244
Dutch schreef:Echte bevrijding vind je pas in jezelf, door naar jezelf en je kwaliteiten op zoek te gaan, want kwaliteiten hebben we allemaal, en niet door ze wanhopig te zoeken in strenge regeltjes en zogezegde "waardering" van zusters die wanneer we zuster-af zijn ons niet eens meer willen kennen....
Jij en ik voelden ons "vervuild" door ongewenste sexuele intimiteiten en/of uitspattingen, we zochten bevestiging van onszelf in een zogenaamde "tweede maagdelijkheid" door de islamitische regeltjes streng te volgen en ons zo weer "proper" en "gezuiverd" te voelen... Nep, nep, nep...enkel in onszelf vinden we redenen om onszelf te respecteren en te helen, niet in de nep-erkenning van islamitisch gehersenspoelde zombies....
We dachten een "zuivere" partner te vinden dankzij de islam, maar wat we vonden zijn slechts hypocriete pogingen om op ons trauma in te spelen...
http://www.dutch.faithfreedom.org/forum ... heid#86716
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89717
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Links666 schreef: Ik wil mijn betoog graag besluiten met het volgende
De ultieme tragiek van de meeste Berbers is, dat zij geen Berbers meer zijn
Mooie post Links..
Het is inderdaad triest om te zien hoe berbers hun eigen identiteit verloren hebben .
De Marokkaans-arabische elite ( de nakomelingen van hun onderdrukkers) kijken nu neer op de oorspronkelijke Berber-bevolking.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Links666
Berichten: 1039
Lid geworden op: di mei 20, 2008 1:36 pm
Locatie: Flanders Fashion Institute

Bericht door Links666 »

Een nieuwe ex-moslim is zojuist "uit de kast gekomen" en schrijft :
DevineMercy (vertaald naar Nederlands) schreef: Ik ben al 10 jaar ex-moslim nu, maar heb het behoorlijk geheim gehouden behalve voor een paar vrienden die ik vertrouw.

Ik ben gescheiden van een Moslim en leef in het Midden Oosten alhoewel ik Amerikaans ben. Mij enige reden om het niet nu publiekelijk bekend te maken zijn mijn kinderen, waar ik voogdij over heb. De meesten van jullie weten vast wel de voogdij wetten voor niet-Moslims.

Islamitisch gezien kan zij wel trouwen met een Christen, maar dan heeft zij niet de rechten om de kinderen op te voeden als er een scheiding plaats vind, zelfs als zij de betere ouder is.

Ik vond Hassan Radwan's youtube videos, en zei "wow" hij zegt wat ik denk. Ik ben het eens met hem over de meeste onderwerpen, behalve dat ik terug ben gegaan naar mijn eigen religie--maar helemaal niet fanatiek, voor de persoonlijke vrede die ik vind.

Hassan heeft zo'n gelijk. Ik kan de 'fundies' ook wel respecteren voor hun waarheden. De modernisten hebben Islam verwaterd om het aantrekkelijker te maken voor degenen die waar ze indruk op willen maken of bekeren.

Ik heb maar één onderwerp wat ik nu wil zeggen. Het uitspreken van de "shahada" of declaratie van geloof. Het word zo onverantwoordelijk gedaan. Ze staan er op dat je de shahada uitspreekt -- en dan pas over Islam leren. Voor de informatie, over Islam leren duurt jaren. Ze stellen je geen vragen, spreek me maar na, teken hier.

Langzaam bestudeer je de ayahs en hadiths. Als je die aan de kaak stelt, dan krijg je geen antwoorden, of "het is gewoon een zwakke of daif" hadith.

De schuld die ik voelde bij het verlaten is niet normaal. Helemaal niet normaal. Het was een langzaam proces voor me, vragen, zoeken, verlaten.... :)

Nu ik dat gezegd heb, ik ben blij dat ik de kennis heb. Ik ben er een beter persoon van geworden om te kunnen zeggen "Ik ken jullie religie, and nee dankjewel, ik sla het over" ....

Jarenlang voelde ik me alleen, aangezien er hier geheime ex moslims zijn. Het is moeilijker voor hun aangezien ze hun families hebben. Mijn wens is dat iedereen vrij is om te kiezen :)

Vrede voor ieder...

BRON!!! Engelstalig
En dat laatste, "Vrij om te kiezen"

Wat zegt de Islam daarover? Wat moet er met deze munafiq moeder gebeuren?

IslamInside20 weet het wel. moderne politicus Marcouch weet het wel. Wij allen weten het.

Als je je kinderen wilt behouden, dan kan je beter geen moslim worden. Wat je wél kunt doen is: in God geloven voor jezelf, en lekker de boeken bestuderen die jij wilt, inclusief de Qur'an, het grote boek over het Spaghetti Monster, of wat dan ook. Of een godsdienst kiezen die niet 'opsluit' zoals Hotel California --

  • HOTEL CALIFORNIA

    On a dark desert highway
    Cool wind in my hair
    Warm smell of colitas
    Rising up through the air
    Up ahead in the distance
    I saw a shimmering light
    My head grew heavy, and my sight grew dim
    I had to stop for the night
    There she stood in the doorway
    I heard the mission bell
    And I was thinking to myself
    This could be Heaven or this could be Hell

    Then she lit up a candle
    And she showed me the way
    There were voices down the corridor
    I thought I heard them say

    Welcome to the Hotel California
    Such a lovely place
    Such a lovely place (background)

    Such a lovely face
    Plenty of room at the
    Any time of year
    Any time of year (background)
    You can find it here
    You can find it here (...)

    Mirrors on the ceiling
    Pink champagne on ice
    And she said
    We are all just prisoners here
    Of our own device
    And in the master's chambers
    They gathered for the feast
    They stab it with their steely knives
    But they just can't kill the beast
    Last thing I remember
    I was running for the door
    I had to find the passage back to the place I was before
    Relax said the nightman
    We are programed to recieve
    You can check out any time you like
    But you can never leave
Gebruikersavatar
H.Numan
Berichten: 8527
Lid geworden op: do mei 08, 2008 3:33 am

Bericht door H.Numan »

Freya schreef:Dat begrijp ik nu nooit van die domme meisjes, die eerst maar verhalen over hun hun en/of hun vriendinnen de beest uithingen, maar opeens het "licht" zagen, en zich op een andere hobby storten, in dit geval de islam.
Vrouwen... wie zal ze ooit begrijpen?

Neem nou die kelder griezel uit Oostenrijk. Je zal flink moeten zoeken om een ergere griezel te kunnen vinden. Ongeveer Freddy Krueger, maar dan echt. En knap is hij bepaald niet. Toch heeft die engerd 200 huwelijksaanzoeken en/of liefdesbrieven gekregen.

Hetgeen me doet afvragen hoeveel Dutroux ontvangen heeft. Dat is minstens zo erge pervert, en een stuk knapper. Jammer dat Pol Pot het gevang niet indraaide. Er zullen ongetwijfeld dames zijn die hem graag wilden bekeren.

Een vriendin van m'n zus kwam uit een zeer streng gereformeerd nest. Toen ze begin twintig was kwam ik haar tegen, en herkende haar helemaal niet meer: strak lederen pak, zo sexy als het maar kan zijn. De spreekwoordelijke "I'm the bitch that fell off." Ik wist niet wat ik zag. (Moest inwendig toch even grijnzen...) Later hoorde ik dat ze waarschijnljk in Eindhoven is geweest, want ze heeft 'het licht' gezien. Met haar man woont ze nu als missionaris echtpaar in Zweden om de wilde Zweden god te brengen.
een volk dat voor korannen zwicht
zal meer dan lijf en goed verliezen
dan dooft het licht….
Anoniem
marokia1
Berichten: 8
Lid geworden op: ma jun 09, 2008 10:31 pm

Bericht door marokia1 »

??
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89717
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

marokia1 schreef:??
marokia1, jij en wij kunnen veel van elkaar leren.
Wat zijn jouw gedachten over deze uitspraken?

Vriendelijke groet
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Bericht door BFA »

marokia1, jij en wij kunnen veel van elkaar leren.
Wat kan je leren van onstabiele die voor een tweede maagdelijkheid kiest in Islam.
Omdat ze zich inbeeld dat ze zichzelf de duvel heeft aangedaan, nu de rest van de wereld de duvel wil aandoen.

Is maar één plaats op de wereld waar dit hoort. Achter een of andere duin in de zandbak.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89717
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

BFA schreef:
marokia1, jij en wij kunnen veel van elkaar leren.
Wat kan je leren van onstabiele die voor een tweede maagdelijkheid kiest in Islam.
.
We kunnen van haar leren hoe het niet moet.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Bericht door BFA »

We kunnen van haar leren hoe het niet moet.
Is ook iets dat je moet weten.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Bericht door Chaimae »

ik ben een Marokkaanse meisje dat uitging enzu,
ik ging vooral om met belgen, cubaans, ecuadoriaans, ... opgevoed met zone mensen, ik overschreed al mijn grenzen, ik ging altijd maar te ver en te ver, en kwam LAAAAAAAAAT thuis,
Daarom is het belangrijk je vrienden goed uit te kiezen. Mohammed zei: ''vertel me wie jouw vrienden zijn en ik vertel jou wie jij bent.'' In de Heilige Koran staat ook dat je een moslim boven een niet-moslim moet preferen. Vrienden zijn familie die we zelf kiezen, hé!
Laatst gewijzigd door Chaimae op di jun 10, 2008 10:31 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Bericht door BFA »

vertel me wie je jouw vrienden zijn en ik vertel jou wie jij bent.
Geef me eens het vers of hadith waarin Moh dit Nederlandse spreekwoord aanhaalt.

Als je met de hond slaapt krijg je vlooien. Ander spreekwoord.
Wie met dieven omgaat, zal als dief aanzien worden.
Stelen en toeeigenen van anders intellectueel en materieel bezit is typisch Mohammedaans. Als de eigenaars opgeruimd zijn, is er geen haan meer die naar de claim kraait. Ook een Mohammedaanse handelswijze.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
marokia1
Berichten: 8
Lid geworden op: ma jun 09, 2008 10:31 pm

Bericht door marokia1 »

Salamou Aleykoum,

InsjaAllah zullen we véél van elkaar leren,
ik weet niet of ik vaak op deze forum kan komen,
maar soit ...

Wslm X x
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89717
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Salamou Aleykoum marokia1.

Kom als je kan. Het is altijd leuk om een discussie aan te gaan. Je kan in elk topic inspringen.

Vriendelijke groet, en tot ziens.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Dutch
Berichten: 3285
Lid geworden op: ma jan 20, 2003 7:10 pm
Locatie: Darul Hourria

Bericht door Dutch »

ik weet niet of ik vaak op deze forum kan komen,
jaja, dat liedje kennen we al lang...

Je bent natuurlijk veels te bang dat je geen redelijke argumenten kan bedenken en dat we wel eens gelijk zouden kunnen hebben...
Wegrennen is dan de enige oplossing...of niet ?
Je zou ons ook van je gelijk kunnen overtuigen...

Marokia1, je lijkt me een wilde meid geweest, geen enkele van mijn eigen dochters heeft zich ooit zo misdragen als jij en nochtans zijn zij geen moslima's meer ! Ik zou dergelijk gedrag nooit getolereerd hebben als moeder !
Waarom hebben jouw ouders dan niet opgetreden ? Kon het hen niet schelen dat jij zo handelde ?
Om correct te zijn heb je geen enkele fake godsdienst nodig hoor, mijn eigen dochters zullen het in hun leven maken, gedragen zich zeker niet onbezonnen of wild, zij hebben geen onnozele regeltjes nodig om "goed" te zijn. Jij wel ?????
Gebruikersavatar
Ketter
Berichten: 4218
Lid geworden op: do jun 22, 2006 9:06 am
Locatie: Vlaanderen

Bericht door Ketter »

marokia1 schreef: Ondertussen bad ik al 5x per dag, maar dan nog steeds een paranoia meisje, ik las meer boeken over de islam en ik dacht aan mijn vroegere leven wat ik allemaal heb misdaan,
Tja, paranoia moet je wel worden als je echt denkt dat God zo waanzinnig is om de hel voor gewone mensen weg te leggen.

De enige uitweg van een sadistische God is geestelijke slavernij zodat hij je "vergeeft" voor dingen die in principe geen zonden zijn. Sommigen gaan zo ver om andere mensen op te blazen voor z'n vergevingsgezindheid. Dat heb je nu als je denkt dat God in staat is tot wreedheden die gewone mensen onwel zouden maken als ze het gewoon zouden moeten aanschouwen.

Gelukkig is het nogal absurd om te geloven dat God geestesziek is.

Kijk, wild geweest ben ik nooit. Maar ik durf wedden dat ook jij niet als ik ooit een mens heeft kwaad gedaan. Wat valt er dan eigenlijk te vergeven?
Zonder (ji)haat straat.

Wat is er zo moeilijk te begrijpen aan het feit dat ik niet kan geloven in een God die zo duidelijk kwaadaardig is?
Gebruikersavatar
H.Numan
Berichten: 8527
Lid geworden op: do mei 08, 2008 3:33 am

Bericht door H.Numan »

Chaimae schreef:Daarom is het belangrijk je vrienden goed uit te kiezen. Mohammed zei: ''vertel me wie jouw vrienden zijn en ik vertel jou wie jij bent.'' In de Heilige Koran staat ook dat je een moslim boven een niet-moslim moet preferen. Vrienden zijn familie die we zelf kiezen, hé!
Leuk! Spreekwoorden!
De appel valt niet ver van de boom. (Je ouders gedragen zich als platte berbers, die uit het Riff komen, en jij ook.)
Wie met pek omgaat wordt er mee besmet.
Een vos verliest zijn haren, niet zijn streken. (Slaat op Mardouch)
Als een muzelman de passie preekt, boer pas op je kippen! (modern spreekwoord.)
een volk dat voor korannen zwicht
zal meer dan lijf en goed verliezen
dan dooft het licht….
Anoniem
Links666
Berichten: 1039
Lid geworden op: di mei 20, 2008 1:36 pm
Locatie: Flanders Fashion Institute

Bericht door Links666 »

Ariel schreef:
marokia1 schreef:??
marokia1, jij en wij kunnen veel van elkaar leren.
Wat zijn jouw gedachten over deze uitspraken?
Ja dame, geef iedere beantwoorder van jouw verhaaltje eens een lekker eigenwijs antwoord :)
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Bericht door Chaimae »

marokia1 schreef:Salamou Aleykoum,

InsjaAllah zullen we véél van elkaar leren,
ik weet niet of ik vaak op deze forum kan komen,
maar soit ...

Wslm X x
Shem d'tarifesht? (Berbers)
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
Plaats reactie