Het geloof bij God is de islam.

Gebruikersavatar
Ketter
Berichten: 4218
Lid geworden op: do jun 22, 2006 9:06 am
Locatie: Vlaanderen

Bericht door Ketter »

islaminside20 schreef: Dit word uitgelegd door een Wetenschaper genaamd Harun Yahya:

Zoals wordt verklaard in dit vers, is alles, zelfs de 'hemelen en de aarde' die nog niet geschapen waren, geschapen met de Big Bang, met de oerknal, vanuit dat ene punt, en gevormd tot het huidige universum, door scheiding van elkaar.
De aarde is niet geschapen in een big bang, maar 8 miljard jaar later. De big Bang is helemaal geen scheiding, overigens, maar een energieuitbarsting. Er was van materie, tijd en ruimte op dat punt geen sprake. Tijd en ruimte zijn toen ontstaan en hoge energetischen deeltjes zijn zich beginnen cristalizeren in de eerste echte materiedeeltjes (atomen). Dus samenklitting in plaats van scheiding. Zo ook later, met de aarde... meer en meer deeltjes zijn gaan samenklitten tot een bepaald zonnestelsel en een aardbol in een minuskuul klein hoekje in het universum zijn ontstaan.

Je vers zegt heel duidelijk dat de hemel en aarde werden gescheiden. Dit is onmogelijk dus de big bang, zoals H. Yahya beweert.

H. Yahya, een alias van Adnan Oktar, is overigens geen wetenschapper maar een binnenhuisarchitect.

Zo worden leugens van waarheden gescheiden.
Laatst gewijzigd door Ketter op vr jun 13, 2008 5:07 pm, 4 keer totaal gewijzigd.
Zonder (ji)haat straat.

Wat is er zo moeilijk te begrijpen aan het feit dat ik niet kan geloven in een God die zo duidelijk kwaadaardig is?
Gebruikersavatar
SDX
Berichten: 1815
Lid geworden op: ma feb 04, 2008 3:37 am
Locatie: Thuis

Bericht door SDX »

Islaminside schreef:
Allah(sbht) zegt: Weten degene die ongelovig zijn niet dat de hemelen en de aarde als een gemengde massa waren en dat Wij hen beide daarop splitsten en dat Wij alle levende dingen uit het water maakten? Geloven zij niet?"
islaminside, jouw allah aka mohammed wist niet eens wat het universum was, weet jij wat het universum is, het universum, heelal bestaat namelijk uit veel en veel meer dan alleen maar die ene onnozele planeet aarde die in het universum niets meer voorstelt dan een zandkorrel...en toch bouwt allah aka mohammed zijn hele theorie op deze ene aarde met hemelen...hij maakt zelfs verschil tussen de (onze) zon en de sterren terwijl de zon een gewone G2 ster is, één van de 100 miljard of zelfs meer sterren in ons melkwegstelsel.
Hij maakt dus verschil tussen de zon en de sterren terwijl deze zon niet meer is dan 1 van de zovelen...
Foutje van allah?
Of dacht allah dat die domme mensen daar nooit zouden achterkomen?
Mohammed in elk geval wel, daarom verbood hij ook elke vooruitgang of kritische onderzoeken.
"Joew hef toe tôk toe mie wiz RIESPEK, aaj em moesliem en aaj em bedder den joew!" [Some average muslim]
Gebruikersavatar
Ketter
Berichten: 4218
Lid geworden op: do jun 22, 2006 9:06 am
Locatie: Vlaanderen

R

Bericht door Ketter »

islaminside20 schreef: Je noemt hier de hemelen: het universum. Echt een idioot. Je zegt de hemel en de aarde zijn tegelijk geschapen en daarna in de volgende zin zeg je dat de aarde jonger is dan de universum waarmee je bedoelt hemelen.

Ziet Ketter nu ECHT ZELF niet, dat elke leugen ten onder gaat.
Neem eerst toch eens rustig de tijd om begrijpend te lezen, Islaminside.

DE KORAN beweert dat het onstaan van de aarde door de scheiding van "hemel en aarde" is gebeurd, en dat DE WETENSCHAP beweert dat er een big bang is, en 8 miljard jaar later, niet door "scheiding", maar integendeel door SAMENKLITTING van brokstukken de aarde is ontstaan. DAT is wat ik beweer. Zie je de wetenschappelijke fout in de Koran?

Goed, Islaminside, dat je de leugen zelf ziet ten onder gaan.

Voel je het vuur niet onder je schenen warmer worden? Neen? Dat is omdat er geen kwaadaardige God is die mensen bestraft voor een verkeerd en eerlijk zoeken naar de waarheid, zoals de Islam beweert. Een echte God zal op z'n minst begrip hebben voor het dwalen van de mensheid die hij zo beperkt heeft geschapen.
Zonder (ji)haat straat.

Wat is er zo moeilijk te begrijpen aan het feit dat ik niet kan geloven in een God die zo duidelijk kwaadaardig is?
Gebruikersavatar
Ketter
Berichten: 4218
Lid geworden op: do jun 22, 2006 9:06 am
Locatie: Vlaanderen

Bericht door Ketter »

Wat is wetenschap toch duivels, want deze spreekt zo openlijk de Koran tegen...
Zonder (ji)haat straat.

Wat is er zo moeilijk te begrijpen aan het feit dat ik niet kan geloven in een God die zo duidelijk kwaadaardig is?
Gebruikersavatar
Freya
Berichten: 1229
Lid geworden op: wo apr 25, 2007 2:57 pm

Bericht door Freya »

islaminside20 schreef: Dit word uitgelegd door een Wetenschaper genaamd Harun Yahya:
Je bent niet alleen gestoord en vertroebeld door blinde haat, maar ook gewoonweg dom.
Al eerder op dit forum is Harun Yahya besproken. Hij is geen vooraanstaand man of wetenschapper, Trotse moslim, het is de naam van een groep mensen, met aan het hoofd een turkse binnenhuisarchitect. Zij worden gefinancierd door salafistische arabieren. Hun theorieën zijn werkelijk waardeloos, de gehele evolutietheorie wordt afgebrand, op een onwetenschappelijke wijze, inclusief leugens. Dat geldt ook voor hun boeken over de Joodse holocaust, dat zou volgens deze organisatie niet zijn gebeurd

Zie voor meer uitleg http://www.dutch.faithfreedom.org/forum ... run#105287
Laatst gewijzigd door Freya op vr jun 13, 2008 6:09 pm, 2 keer totaal gewijzigd.
Links666
Berichten: 1039
Lid geworden op: di mei 20, 2008 1:36 pm
Locatie: Flanders Fashion Institute

Re: R

Bericht door Links666 »

Ketter schreef:DE KORAN beweert dat het onstaan van de aarde door de scheiding van "hemel en aarde" is gebeurd, en dat DE WETENSCHAP beweert dat er een big bang is, en 8 miljard jaar later, niet door "scheiding", maar integendeel door SAMENKLITTING van brokstukken de aarde is ontstaan. DAT is wat ik beweer. Zie je de wetenschappelijke fout in de Koran?
En tóch heeft 'ie weer gelijk, die vervelende Ketter.
islaminside20
Berichten: 446
Lid geworden op: za apr 26, 2008 9:19 am

Bericht door islaminside20 »

Fijn dat je de Islam apologisten leugenaars noemt.
Nee' ketter jij bent de leugenaar en misleider niet Harun Yahya. Hij vertelt niets anders dan zoals wordt verklaard in dit vers, is alles, zelfs de 'hemelen en de aarde' die nog niet geschapen waren, geschapen met de Big Bang, met de oerknal, vanuit dat ene punt, en gevormd tot het huidige universum, door scheiding van elkaar. Wat jij doet is teksten verdoezelen en verdraaien zodat mensen in jou leugens trappen helaas ben ik niet zo dom als jou billenmaatjes die Satanitische Atheisten.

Immers, ik beweer helemaal niet dat de Koran met hemel het universum bedoelt.
Dat bedoel je wel, want je zegt niets voor niets Universum in plaats van Hemel.
Mohammed kende het universum niet, enkel de zichtbare hemel.
Mohammed(vzmh) kende het universum niet maar Allah(sbht) wel. De koran is het woord van Allah(sbht) en hij legt het daarin duidelijk uit. Alleen idiooten net zoals Ketter begrijpen niets.
Hij dacht dat dat een koepel was. Hij beschrijft de zon en de maan dan ook "in een baan". Mohammed maakte geen verschil tussen athomosfeer en ruimte.
Dit is weer een leugen en gebasseerdt op niets. Ruimte is overal en de atmosfeer bevind zich in de ruimte dus daar zit geen verschil in. Alleen idiooten net zoals jij begrijpen dat niet. Mohammed(vzmh) heeft niets te denken hij heeft slecht de boodschap gekregen van God en hij is een waarschuwer met zijn verlichtende lamp. En de zon en maan bevinden zich ook in een baam om de aarde, idioot.
Hij noemt de hele handel "hemel". Ik zeg dus gewoon dat dat vers dat je aangeeft geen juiste weergave is van de ontstaansgeschiedenis van de wereld.
Hij heeft het over de aarde en de beschermde de hemelen hoe die ontstaan zijn zoals Allah9sbht) zegt:

Hij is het Die voor jullie alles geschapen heeft wat op aarde is. Toen reikte Hij over de hemel en maakte zeven hemelen en Hij is de Kenner van alle zaken. Qoer'aan 2:29

Het woord hemelen dat in veel verzen van de koran gebruikt wordt, verwijst zowel naar de lucht boven de aarde, als naar het gehele universum. Gegeven deze betekenis van het woord zien we dat de hemel van de aarde, of de atmosfeer, opgebouwd is uit zeven lagen.

En dit is Correct, alleen bevat de universum meer dan alleen atmosfeer.

Toen rees Hij boven naar de hemel toen het rook was, en zei daartegen en tegen de aarde: "Komen jullie beiden, vrijwillig of onvrijwillig." Zij zeiden beiden: "Wij komen vrijwillig." Toen voltooide en beëindigde Hij hun scheppen (zoals) zeven hemelen in twee dagen en Hij gaf elke hemel zijn eigen werk (Qoer'aan 41:11-1

Zien jullie niet hoe Allah de zeven hemelen, de één boven de ander, geschapen heeft (Qoer'aan 71:15)
"En wie spreekt beter woord dan hij die mensen tot Allah uitnodigt en goede werken doet en zegt: 'Waarlijk, ik behoor tot de Moslims'. soerat: El- Fussilet 33

http://nl.youtube.com/watch?v=7CpYEwzCJkI
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

islaminside20 schreef:Toen rees Hij boven naar de hemel toen het rook was, en zei daartegen en tegen de aarde: "Komen jullie beiden, vrijwillig of onvrijwillig." Zij zeiden beiden: "Wij komen vrijwillig." Toen voltooide en beëindigde Hij hun scheppen (zoals) zeven hemelen in twee dagen en Hij gaf elke hemel zijn eigen werk (Qoer'aan 41:11-1


Wat een prachtig vers. Betekent dit dat de aarde en hemel spreken kunnen ? :shock:

En in hoeveel dagen is de aarde geschapen. In 6 dagen....In 8 dagen ?

Volgens 7:54, 10:3, 11:7, 25:59, 50:38 en 57:4 waren er voor de schepping zes dagen nodig, terwijl in 41:9-12 het scheppingsverhaal acht dagen beslaat.

Erg onduidelijk allemaal.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ketter
Berichten: 4218
Lid geworden op: do jun 22, 2006 9:06 am
Locatie: Vlaanderen

Bericht door Ketter »

islaminside20 schreef:
Fijn dat je de Islam apologisten leugenaars noemt.
Nee' ketter jij bent de leugenaar en misleider niet Harun Yahya. Hij vertelt niets anders dan zoals wordt verklaard in dit vers, is alles, zelfs de 'hemelen en de aarde' die nog niet geschapen waren, geschapen met de Big Bang, met de oerknal, vanuit dat ene punt, en gevormd tot het huidige universum, door scheiding van elkaar. Wat jij doet is teksten verdoezelen en verdraaien zodat mensen in jou leugens trappen helaas ben ik niet zo dom als jou billenmaatjes die Satanitische Atheisten.
Elders in de Koran staat dat de 1e dag God begonnen is met de aarde te scheppen. Nadien vroeg hij de rook om zich tot de hemelen te vormen. Hoe kun je dat nu verdorie associeren met de oerknal?! Immers: de aarde moest nog 8 miljard jaar wachten om gevormd te worden.

Gans die Koran staat gewoon helemaal haaks op de Wetenschap.

Kijk, je zegt:
islaminside20 schreef:Hij vertelt niets anders dan zoals wordt verklaard in dit vers, is alles, zelfs de 'hemelen en de aarde' die nog niet geschapen waren, geschapen met de Big Bang, met de oerknal, vanuit dat ene punt, en gevormd tot het huidige universum, door scheiding van elkaar.
Aarde en hemelen zijn niet gescheiden van mekaar door de big bang. Immers, de aarde bestond nog niet en de hemelen ook niet. Er valt dus niks te scheiden. Jouw stelling dat "vanuit dat ene punt, en gevormd tot het huidige universum" is juist, maar staat niet in de Koran en "door scheiding van elkaar" staat wel in de Koran is onjuist, immers, de aarde is ontstaan door coagulatie van deeltjes en dat is gewoon diametrisch tegengesteld aan "scheiding".

Wat is nu zo onduidelijk aan bovenstaande stelling? Als de big bang ervoor zorgde dat de hemelen van de aarde gescheiden werd, moest toch vlak na de big bang de aarde er zijn? En dan moest in dat "ene punt" toch de aarde al bestaan? Je kunt toch dingen pas scheiden als beide componenten al bestaan?

Het universum is ontstaan door een grote knal, en nadien in binnen het unversum de aarde gevormd. Dat had de Koran perfect kunnen schrijven. In de plaats staat dat "hemelen en aarde" tegelijk zijn gevormd, en wel door "scheiding".
islaminside20 schreef:Nee' ketter jij bent de leugenaar en misleider
islaminside20 schreef:ben ik niet zo dom als jou billenmaatjes die Satanitische Atheisten
islaminside20 schreef:Alleen idiooten net zoals Ketter begrijpen niets.
Noem me wat je maar ook wil. Ik ben een geduldig mens, ook met jou. Ik probeer altijd het goede in de mens te vinden, ook bij jou. Ik blijf geloven dat je in de normale omgang mensen niet zomaar de huid volscheldt. Noem dat satanistisch zoveel je wilt, maar ik zal m'n visie blijven geven vanuit m'n wetenschappelijke achtergrond en met alle geduld.

Kom dus met wetenschappelijke argumenten, niet met die ad-hominem onzin en met wilde interpretaties en vervormingen van je vers. Je bewijst hier de totale minachting van de Moslims voor de normale, weldenkende mensheid. Die "domme atheisten", zoals Einstein, hebben inzichten in de wereld gebracht die Moslims uit hun Koran nooit hebben kunnen halen.

Je zit hier botte verwijten te maken en dan zit je nog te jammeren ook als we je op je punt zetten. Noem mij geen duivelaanbidder, bewijs eerst dat jij het niet bent met je uebermenschenmentaliteit en je belachelijke schelden. Je toont gewoon je onkunde om op een menselijke manier een argument neer te zetten.
islaminside20 schreef:Mohammed(vzmh) kende het universum niet maar Allah(sbht) wel. De koran is het woord van Allah(sbht) en hij legt het daarin duidelijk uit. Alleen idiooten net zoals Ketter begrijpen niets.
Wel, wat "Allah" in z'n koran verteld zou hem doen buizen op eender welk examen astronomie, op eender welke universiteit.
islaminside20 schreef:Ruimte is overal en de atmosfeer bevind zich in de ruimte dus daar zit geen verschil in.
Wat is het nu, Islaminside, is hemel nu wel of niet het universum. Want als je zegt dat het universum gescheiden is van de aarde bij de big bang, bewijs je klaar en duidelijk dat de Koran helemaal onwetenschappelijk is. En als je zegt dat hemel de atmosfeer is, kan het vers dat je aanhaalt onmogelijk de big bang beschrijven.

Trouwens, als je het verschil niet maakt tussen atmosfeer en ruimte, probeer dan eens diep adem te halen in de ruimte.

islaminside20 schreef:En de zon en maan bevinden zich ook in een baam om de aarde, idioot.


:D :D :D

Neen, de aarde zit in een baan om de zon, en de maan om de aarde. Wist je dat niet? En jij noemt mij hier idioot?
islaminside20 schreef:Gegeven deze betekenis van het woord zien we dat de hemel van de aarde, of de atmosfeer, opgebouwd is uit zeven lagen.
En hier is de hemel weer enkel de atmosfeer?
Er zijn trouwens 4 luchtlagen in weerkunde: troposfeer, stratosfeer, mesosfeer en thermosfeer. Islamapologeten reken daar exosfeer bij, maar dat is eigenlijk een onderdeel van de thermosfeer. Sommigen rekenen Tropopause en Stratopause er ook bij, maar zijn overgangen en geen luchtlagen op zich. Nog anderen rekenen andere sublagen erbij. In feite proberen ze artificieel de 7 hemelen met luchtlagen te associeren. Da's dom. Als je de bijbel leest weet je waarom over 7 hemelen gesproken wordt. En dat gaat over de 7 hemelse paradijzen.

Deze keer niet alleen een buis op astronomie, maar ook nog 's op weerkunde.

Kortom, de Koran, staat totaal haaks op de wetenschappelijke kennis en realiteit.

Ik heb zo de indruk dat je vooral begint te schelden als je voelt dat je argumenten in de grond worden gedreven. Hoe dichter ik bij het pijnpunt zit, hoe harder je me idioot noemt.

mvg,
Ketter
Zonder (ji)haat straat.

Wat is er zo moeilijk te begrijpen aan het feit dat ik niet kan geloven in een God die zo duidelijk kwaadaardig is?
Gebruikersavatar
H.Numan
Berichten: 8527
Lid geworden op: do mei 08, 2008 3:33 am

Bericht door H.Numan »

islaminsidemyass schreef: Nee' ketter jij bent de leugenaar en misleider niet Harun Yahya. Hij vertelt niets anders dan zoals wordt verklaard in dit vers: Dikkertje Dap, zat op de trap, 's morgens vroeg..., is alles, zelfs de 'hemelen en de aarde' die nog niet geschapen waren, geschapen met de Big Bang, met de oerknal, vanuit dat ene punt, en gevormd tot het huidige universum, door scheiding van elkaar. Wat jij doet is teksten verdoezelen en verdraaien zodat mensen in jou leugens trappen helaas ben ik niet zo dom als jou billenmaatjes die Satanitische Atheisten.
Oh, je hebt toch wat sexuele gevoelens, zie ik. Heeft dat te maken met 5 keer je anaaltje in de lucht verheffen? Je koranvriendjes zijn je billenmaatjes? :wink:

Nou, even nadenken. Is bijzonder moeilijk voor je, weet ik. Gewoon proberen.

Satanische atheisten: (Atheisme is geen geloof, en staat niet aan het begin van een zin. Dus geen hoofdletter.)

Wat is atheisme? Het niet geloven in wat voor goden dan ook. "a" staat voor 'niet', en 'theisme' voor geloof. Satans zijn een soort goden. Engelen ook. Daar geloof jij in, maar atheisten echt niet, hoor.
Dat is een beetje dom he, schat?

leugenaar en misleider:
Het feit dat een feit niet in overeenstemming is met jouw droomwereld is erg vervelend. Ga vooral snel klagen bij het MDI. Het is pure dieskrieminaaassie!!! Zoek een geitenwollensok met een fetisch voor jurken en baardjes op, wacht tot hij compleet stoned is, en je aanklacht staat!

Wat is logischer? Een groep geitenhoeders die 2000 voor Chr. rond een kampvuur luisteren naar de shamaan die verteld dat Beeeh, god van de geiten de wereld geschapen heeft uit de tepels van een geit.
Of misschien wetenschappers die vele eeuwen kleine bewijstukjes vinden, en stukje bij beetje een werkbare theorie samenstellen. Elke keer blijkt dat die theorie beter klopt. Veel beter in ieder geval dan het dogma dat Beeeh vereerders bezigen.

Even logisch nadenken. Kom op, je kan het! (Niet te lang proberen. Krijg je maar koppijn van.)
Als god alleen bestond, voor de schepping, en tijd bestond niet. Want, immers, god moest <poef!> ook tijd uitvinden. Dan zweefde het nu nog vrolijk in het niets rond. Want tijd bestond niet. Zonder tijd kan je alleen maar in het 'nu' zijn. Er is geen verleden, er is geen toekomst. Dan zit die super god opgesloten in het nu. Zonder enige mogelijkheid er ooit uit te klauteren.

Gewoon een simpel voorbeeldje hoe idioot jij en andere monotheisten zijn. Zeggen dat je god een dikkere tokus heeft dan andere goden is natuurlijk te min. Ganesh heeft een veel langere slurf, nietwaar? Da's nog maar z'n neus. Stel dat hij z'n broek uittrekt... Dus bedachten monotheistische idioten het "al" gebeuren van god. Alwetend, alziend, al alles, al lah. Noem maar op.

Aangezien jij en alle andere mohammedanen bepaald niet de slimste lampjes in de doos zijn gingen jullie nog een stukje verder. Jullie god is compleet grenzeloos, tot aan het belachelijke toe.

Vraag aan een christen "Als jouw god zo enorm is, kan het zich optillen aan z'n eigen bretels?" dan antwoord die christen: nee, natuurlijk niet. (nog even afgezien van het feit dat die christen de vraag meestal gewoon beantwoord.) Christenen zijn slim genoeg om te realiseren dat god heel veel kan, maar niet het onmogelijke.

Stel die vraag aan een baarmanneke, zoals jij, dan beginnen ze te schuimen in de mondhoeken. Gesteld dat ik een Colt 45 bij de hand heb, en jij geen kromzwaard, hoef ik niet voor mijn leven te vrezen.
Op zich al een teken dat jullie geestelijk niet verder ontwikkeld zijn dan een vervelende kleuter die altijd zijn zin krijgt, en gaat stampvoeten wanneer het niet gebeurt.

Jullie antwoord is onveranderlijk: Jazeker! Onze god is zo machtig dat, wanneer het daar goesting in heeft het zichzelf aan z'n bretels kan optillen! Prijst allah! Allah kan, wanneer het zin in een geintje heeft vierkante cirkels maken en ronde driekhoeken! Het kan een vinger in z'n aars steken en dan opstijgen naar Pluto! Puur op kracht van z'n vinger! Jullie god, die overigens niet bestaat want alleen wij hebben een god, kan zoeits nooit! Nananana!

Kortom, de beste "wetenschappers" die het mohammedanisme weet voor te brengen blinken alleen uit in kleuterschool logica. Vandaar het enorme aantal Nobel prijzen in Arabie. (Twee, om precies te zijn.)
een volk dat voor korannen zwicht
zal meer dan lijf en goed verliezen
dan dooft het licht….
Anoniem
Gebruikersavatar
Freya
Berichten: 1229
Lid geworden op: wo apr 25, 2007 2:57 pm

Bericht door Freya »

islaminsidemyass schreef: Nee' ketter jij bent de leugenaar en misleider niet Harun Yahya. Hij vertelt niets anders dan zoals wordt verklaard in dit vers:
Als er iemand een leugenaar en misleider is, ben jij het wel. Wat ben jij toch stom! Harun Yahya is geen hij, het is een collectief, sukkel.
islaminside20
Berichten: 446
Lid geworden op: za apr 26, 2008 9:19 am

Bericht door islaminside20 »

Schat, je moet niet alles geloven wat Harun Yahya zegt.
Harun Yahya is geen geleerde en zeker geen wetenschapper, maar een domme charlatan. Hij heeft ook de holocaust ontkent, ( wist je dat? ) en de gehele wereld weet nu toch wel dat de holocaust geen leugen is. Zelf jullie eigen imams hebben dit met eigen ogen kunnen zien.
Voor mij is het een wetenschapper hij onderzoekt dingen. En je hebt helemaal gelijk, Ariel. Ik geloof alleen in de koran en de sounnah en alle mensen maken fouten zelf wetenschapers en geleerden zij zijn namelijk geen boodschappers van God. Maar toch kloppen best wel veel dingen wat hij zegt, maar sommige dingen kloppen ook weer niet.
Een van de kwalijke eigenschappen van Harun Yahya is dat hij mensen citeert en vervolgens woorden of zinnen uit het citaat weglaat, zodat de lezer een verkeerd beeld krijgt van hetgeen deze mensen bedoelen. Hij citeert Albert Einstein en noemt hem zelfs een vrome wetenschapper die in Allah geloofde.


Ariel' waar heeft Harun Yahya in zijn boek gezegd: Dat Einstein gelooft in Allah(sbht). Als je dit niet kunt bewijzen, waarin Harun zegt dat Einstein gelooft in God dan ben jij degene die niet te vertrouwen is en niet.
Goed dat je ons hebt lieverd, zo leer je nog eens wat.
Tot nu toe heb ik niet zoveel geleerd op deze site behalve de islam. Ik ben meer islamitische bronnen aan het raadplegen dan dat ik hier type en luister naar idiooten die niets te doen hebben.

Vrede zij met de rechtvaardigen.
"En wie spreekt beter woord dan hij die mensen tot Allah uitnodigt en goede werken doet en zegt: 'Waarlijk, ik behoor tot de Moslims'. soerat: El- Fussilet 33

http://nl.youtube.com/watch?v=7CpYEwzCJkI
Gebruikersavatar
H.Numan
Berichten: 8527
Lid geworden op: do mei 08, 2008 3:33 am

Bericht door H.Numan »

allah's rioolpijp schreef:Voor mij is het een wetenschapper hij onderzoekt dingen.
1- Het is niet 'hij', maar 'zij'. Meervoud dus. Voor mij zijn het wetenschappers, zij onderzoeken dingen.

2- Een binnenhuis architect is alles behalve wetenschapper. Een gelovig mohammedaan ook niet, dus een turkse binnenhuis architect bevind zich in goed (?) gezelschap.

3- Een kleuter onderzoekt ook dingen. Is dat een wetenschapper?

Heb je enig idee wat een wetenschapper is, en wat er komt kijken voor je een wetenschapper bent?
een volk dat voor korannen zwicht
zal meer dan lijf en goed verliezen
dan dooft het licht….
Anoniem
islaminside20
Berichten: 446
Lid geworden op: za apr 26, 2008 9:19 am

Bericht door islaminside20 »

Als er iemand een leugenaar en misleider is, ben jij het wel. Wat ben jij toch stom! Harun Yahya is geen hij, het is een collectief, sukkel.
Harun Yahya is een HIJ, mannelijk geslacht geen hoer net zoals jij.

Bewijs dat het een hij is, foto van Harun Yahya:

Afbeelding

Bij Freya is het een persoonlijke kwestie. Het gaat er om de persoon.
En daarom zal je zien dat ze vaak meer op de persoon spelen en meer de persoon uitschelden dan zijn verwoordingen en uitspraken en meschien zal ze je geeneens vertelen wat hij verkeerd doet.
Kijk uit voorhem hij is gevaarlijk, hij is dat hij is zus en wat heeft hij gedaan: dat weten ze niet te zeggen.
Dat is het probleem het is niks anders dan jaloerzie niks anders dan afgunst. Als je ziet dat een persoon zomaar scheld en niet kan basseren of feiten en bewijzen weet dat die persoon vervult is met afgunst.
"En wie spreekt beter woord dan hij die mensen tot Allah uitnodigt en goede werken doet en zegt: 'Waarlijk, ik behoor tot de Moslims'. soerat: El- Fussilet 33

http://nl.youtube.com/watch?v=7CpYEwzCJkI
islaminside20
Berichten: 446
Lid geworden op: za apr 26, 2008 9:19 am

Bericht door islaminside20 »

Einstein onderzocht dingen en kwam met zijn standpunten.
Harun Yahya ondezocht dingen en kwam met zijn standpunten.
Wetenschapers komen onderzoeken dingen en komen met hun standpunten.
Het kan zowel 1 persoon zijn als meerderen personen. Sommige mensen werken zelfstandig andere in teamverband.
"En wie spreekt beter woord dan hij die mensen tot Allah uitnodigt en goede werken doet en zegt: 'Waarlijk, ik behoor tot de Moslims'. soerat: El- Fussilet 33

http://nl.youtube.com/watch?v=7CpYEwzCJkI
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

islaminside20 schreef: Harun Yahya is een HIJ, mannelijk geslacht geen hoer net zoals jij.
Beste Islaminside. Je maakt het nu te bont. Ik wil dat jij je excuus aan Freya aanbied, want anders volgen er repercussies. Ik zie dat jij vervalt in schelden en tieren. Dat is een teken van zwakte.
Jij gedraagt je nu als een Marokkaanse straatjongen die het ook heel normaal vindt om vrouwen voor hoer uit te schelden.
Freya is een getrouwde vrouw, en ik vermoed dat haar man deze uitspraak van jou niet zal waarderen.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
H.Numan
Berichten: 8527
Lid geworden op: do mei 08, 2008 3:33 am

Bericht door H.Numan »

allah's rioolpijp schreef:Einstein onderzocht dingen en kwam met zijn standpunten.
Harun Yahya onderzocht dingen en kwam met zijn standpunten.
Hoe dom kan je zijn? Einstein onderzocht zaken, en kwam tot een conclusie.
Harun heeft een conclusie, en onderzocht hoe dat recht te praten valt met de koran.

Dat is exact het tegenovergestelde, idioot!
Wetenschapers komen onderzoeken dingen en komen met hun standpunten.
Het kan zowel 1 persoon zijn als meerderen personen. Sommige mensen werken zelfstandig andere in teamverband.
Veel schaamte heb je niet. Je schreef duidelijk over de persoon Harun Jaja. Niet over het Harun Jaja collectief.
Een collectief sterrenwichelaars of binnenhuis architecten (al dan niet halal) zijn geen wetenschappers.

Een groep geitenhoeders zijn geen wetenschappers. Hoewel ik toe moet geven dat het onderscheid flinterdun is in mohammedaanse landen.
Laatst gewijzigd door H.Numan op za jun 14, 2008 1:24 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
een volk dat voor korannen zwicht
zal meer dan lijf en goed verliezen
dan dooft het licht….
Anoniem
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Wie meer informatie over Harun Yahya wil hebben raad ik deze webside aan.


http://tasmedes.web-log.nl/tasmedes/200 ... of_cr.html

Wat quotes.
Er wordt steeds meer duidelijk over Harun Yahya, en tegelijkertijd wordt het daarmee steeds mysterieuzer. De persoon van Harun Yahya verdwijnt steeds meer naar de achtergrond en het wordt steeds duidelijker dat er een grote organisatie achter zit. Zo schrijft de Amerikaanse fysicus van Turkse komaf (en atheïst), Taner Edis:

Yahya is credited with so many books, articles, videos, and web pages ... that it is hard to believe this is a one-man industry. Plus the intellectual prowess of leaders of religious orders are commonly exaggerated - tales of incredible intellectual productivity serve as a kind of modern miracle story, bolstering the stature of charismatic teachers. So, Yahya is not really a person but the flag under which the most prominent Turkish creationist activities set sail.

(Edis, "Harun Yahya and Islamic Creationism")

Met andere woorden, de charismatische Harun Yahya is slechts het reclamebord voor een verder onbekende en verborgen organisatie.
Anti-Westerse en ideologische mentaliteit
Is een dergelijke ideologische invloed ook bij Yahya te ontwaren? Er is nog niet veel over geschreven, voor zover ik kan nagaan, maar bij Yahya kom je alle beruchte Moslimversies van de grote complottheorieën tegen, van grote complotten door Vrijmetselaars, tot de ontkenning van de Holocaust
.
Een gevaar?

Is Yahya een gevaar? De organisatie van Yahya was al eens in opspraak in Turkije, omdat hij zich aan ronselingspraktijken schuldig had gemaakt. Bovendien gaat de organisatie achter Yahya volledig gesluierd en is het onbekend wie er achter de enorme financiële input in de organisatie steekt.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Freya
Berichten: 1229
Lid geworden op: wo apr 25, 2007 2:57 pm

Bericht door Freya »

islaminside20 schreef:
Als er iemand een leugenaar en misleider is, ben jij het wel. Wat ben jij toch stom! Harun Yahya is geen hij, het is een collectief, sukkel.
Harun Yahya is een HIJ, mannelijk geslacht geen hoer net zoals jij.

Bewijs dat het een hij is, foto van Harun Yahya:

Afbeelding

Bij Freya is het een persoonlijke kwestie. Het gaat er om de persoon.
En daarom zal je zien dat ze vaak meer op de persoon spelen en meer de persoon uitschelden dan zijn verwoordingen en uitspraken en meschien zal ze je geeneens vertelen wat hij verkeerd doet.
Kijk uit voorhem hij is gevaarlijk, hij is dat hij is zus en wat heeft hij gedaan: dat weten ze niet te zeggen.
Dat is het probleem het is niks anders dan jaloerzie niks anders dan afgunst. Als je ziet dat een persoon zomaar scheld en niet kan basseren of feiten en bewijzen weet dat die persoon vervult is met afgunst.
Wat ben je toch dom! Dat is een foto van die binnenhuisarchitect, Adnan Oktar. Jij gaat keer op keer voorbij, aan het feit dat deze binnenhuisarchitect, Adnan Oktar, niet het synoniem is van Harun Yahya. Keer op keer is al uitvoerig beschreven, dat er een geheel collectief achter de beweging Harun Yahya zit, gefinancierd met geld van salafisten uit het MO, die voor hun krankzinnige praatjes, zelfs amerikanen naar Turkije laten overvliegen, om de evolutietheorie af te kraken.

Ik had je toch al in een vorige post, daar meer over verteld en een link gegeven, namelijk http://www.dutch.faithfreedom.org/forum ... run#105287

Wel verwachten dat wij die onzin van jou tot op de laatste komma uitlezen, meestal bij elkaar gejat van andere website, maar als het jou niet uitkomt, de waarheid maar lekker niet willen lezen en lekker doorgaan met liegen.

En, de pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet. Ik heb al diverse kwalificaties gelezen over o.a. ketter, dat hij een duivel is en een billenmaat en wat nog meer.

Wat vertel ik over jou? Dat je dom bent, een leugenaar bent, vol haat zit en dringend psychiatrische hulp nodig hebt. Dat is geen schelden, dat zijn eenvoudig te trekken conclusies voor iedereen die jou posten nog leest.

En inderdaad, ik ben een keurige getrouwde vrouw. Dat jij mij een hoer noemt, bewijst maar eens te meer dat jij geen haar beter bent, dan veel moslimjongeren. Oh zo vroom zich proberen voor te doen, maar eigenlijk niets minder zijn dan het schuim der aarde en iedere vrouw die hun niet welgevallig is voor hoer uitmaken.

En over afgunst gesproken, is ben totaal niet jaloers op jou. Wel vind ik het vreselijk zonde, dat de nederlandse maatschappij jouw scholing en uitkering betaald, want dat is pas echt zonde van het geld. Bovendien vlot het niet erg met jouw opleiding, want je bent nog steeds niet verhuist naar SA, zoals jouw vurige wens was.
Laatst gewijzigd door Freya op za jun 14, 2008 2:17 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Bericht door Chaimae »

Hier ligt de arogantie van de mens, ze denken alles te weten. Ten eerste heeft niemand kennis van alle wetenschappen. Sterker nog, jullie hebben niet uitputtend alle kennis. Hoe kunnen jullie nou een criticus zijn van iets waar je relatief tot het gehele kennisgebied gezien geen kaas van hebben gegeten? Arrogantie van de bovenste plank. Er zijn vele zaken in de wetenschap die gerectificeerd dienen te worden. Dat jullie de beschikbare kennis als maatstaf nemen getuigt van blinde in de straatjes passerij. Dit geldt ook voor Islaminside, die met allerlei wetenschappelijke dingen van ene Yarun Yahya aan de proppen komt.
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
Gebruikersavatar
Freya
Berichten: 1229
Lid geworden op: wo apr 25, 2007 2:57 pm

Bericht door Freya »

Chaimae, je hebt wel een punt. Maar waar islaminside20 mee komt is zulke pure flauwekul, dat iedereen met wat verstand dat inziet.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Chaimae schreef:Hier ligt de arogantie van de mens, ze denken alles te weten. Ten eerste heeft niemand kennis van alle wetenschappen. Sterker nog, jullie hebben niet uitputtend alle kennis. .
Goeie post Chaimae, maar hou in je achterhoofd dat dit ook voor religie geldt.

Achterloos alles aannemen wat er in zogenaamde heilige boeken staat en zeggen dat jouw religie de ware is, is net zo arrogant als zeggen dat je alles van wetenschap begrijpt.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Bericht door Chaimae »

Freya schreef:Chaimae, je hebt wel een punt. Maar waar islaminside20 mee komt is zulke pure flauwekul, dat iedereen met wat verstand dat inziet.
Daarom heb ik er ook expliciet bijgezet dat ook Islaminside zich aangesproken moet voelen. Het enige wat hij doet is knippen-plakken.

@Islaminside.
Bied je excuses aan. Je hebt iemand van 'overspel' beschuldigd, waar in de sharia 80 zweepslagen op staat. Gedraag je ook als een moslim, die de soena van de profeet volgt. Heeft Mohammed iemand van hoer uitgemaakt? Schaam je diep.
Laatst gewijzigd door Chaimae op za jun 14, 2008 2:22 pm, 2 keer totaal gewijzigd.
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
Gebruikersavatar
Freya
Berichten: 1229
Lid geworden op: wo apr 25, 2007 2:57 pm

Bericht door Freya »

Chaimae schreef:
Freya schreef:Chaimae, je hebt wel een punt. Maar waar islaminside20 mee komt is zulke pure flauwekul, dat iedereen met wat verstand dat inziet.
Daarom heb ik er ook expliciet bijgezet dat ook Islaminside zich aangesproken moet voelen. Het enige wat hij doet is knippen-plakken.
We zijn het hiermee beide volstrekt eens, dat gebeurd niet zo gauw :wink:
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Bericht door Chaimae »

Ariel schreef:
Chaimae schreef:Hier ligt de arogantie van de mens, ze denken alles te weten. Ten eerste heeft niemand kennis van alle wetenschappen. Sterker nog, jullie hebben niet uitputtend alle kennis. .
Goeie post Chaimae, maar hou in je achterhoofd dat dit ook voor religie geldt.

Achterloos alles aannemen wat er in zogenaamde heilige boeken staat en zeggen dat jouw religie de ware is, is net zo arrogant als zeggen dat je alles van wetenschap begrijpt.
Correct. En daarom ben ik 'anders' dan vele moslims. Ik durf kritisch te zijn en mijn ouders en vriendinnen met lastige vragen te overvallen.
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
Plaats reactie