allah en mo gesignaleerd

Plaats reactie
Gebruikersavatar
H.Numan
Berichten: 8527
Lid geworden op: do mei 08, 2008 3:33 am

allah en mo gesignaleerd

Bericht door H.Numan »

Allah en Mohammed verschijnen op Nigeriaans vlees

De namen van Allah en zijn profeet Mohammed zijn onlangs op mysterieuze wijze opgedoken op vier stukken vlees in een restaurant in het noorden van Nigeria. Dat meldde de Britse omroep BBC dinsdag.

Kraakbeen
Een klant wilde zijn tanden in een maaltijd zetten toen hij de Arabische letters in het kraakbeen van het vlees zag, zei de uitbater. Een verkenning van de keuken leverde nog drie stukken vlees op met de heilige namen.

Teken
Een plaatselijke dierenarts had geen verklaring voor de inscriptie. Geestelijken constateerden echter dat het een teken was dat de islam de enige ware godsdienst voor de mensheid is, liet de eigenaar van het restaurant weten. Hij heeft de vier stukken vlees tentoongesteld in het etablissement. (anp/mvl)
Afbeelding
Bron

Je moet inderdaad godsdienstig zijn om dit soort imbeciliteit serieus te nemen. Laat staan om er de hand gods in te zien. Katholieken hebben er ook een handje van. Hun schepper van het universum schijnt regelmatig zichzelf of z'n moeder af te beelden in half verrotte pizza's.

Stel dat mw. von Amsberg zichzelf zou verstoppen, en haar aanwezigheid kenbaar maakte door middel van scheten, open gesneden dieren of half bedorven vlaaien, dan denk ik dat we erg snel een republiek hebben.
een volk dat voor korannen zwicht
zal meer dan lijf en goed verliezen
dan dooft het licht….
Anoniem
Mahalingam
Berichten: 52141
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Bericht door Mahalingam »

In eerste instantie dacht ik "Pech voor die restauranthouder. Vier biefstukken die die niet kan verkopen omdat niemand zijn tanden erin durft te zetten uit angst voor boosheid van Allah."
Gelukkig heeft die er iets op gevonden: tentoonstellen en dan gebruik maken van de aanloop die hij krijgt om wat extra etens-zaken te doen.
Zou die er iets aan doen om te rot tegen te houden ? want anders zal Allah's naam vreselijk gaan stinken.
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
H.Numan
Berichten: 8527
Lid geworden op: do mei 08, 2008 3:33 am

Bericht door H.Numan »

Allah en formaldehyde gaan prima samen.
Nu ik er over denk: Ali Blabla en formaldehyde gaan ook prima samen.
Allah is waarlijk groot! :lol:
een volk dat voor korannen zwicht
zal meer dan lijf en goed verliezen
dan dooft het licht….
Anoniem
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89712
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Ze kunnen Allah invriezen. Op die manier kunnen ze tot in de lengte van dagen de naam van allah bewaren, of als de restauranthouder slim is gaat hij het stukje vlees verkopen op Ebay .

Het wachten is nu weer op de volgende pannenkoek of poffertje met de afbeelding van Jezus. Dit moet Jezus en Maria voorstellen, en is ook verkocht op Ebay. Ik weet niet of de pannenkoek veel geld opgebracht heeft.

Afbeelding

Als een mohammedaan deze pannenkoek had gebakken, dan had hij het gelaat van Mohammed gezien. Maar deze pannenkoek is door een Christen gebakken, en die weet zeker dat het dit het gezicht van Jezus is.

Afbeelding
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Bericht door Zwartmeer »

Het is niet moeilijk om in elke wolk, zand, stippenbehang enz, een letter naar eigenkeus te zien. Zoek je een j of een k of wat dan ook, het zit er altijd in. Dus ook onze letter W die ongeveer gelijk is aan het Arabische woord voor Allah.

Het zal daarom ook wel lukken om Allah in varkensstront te vinden. Zo niet pak een vergrootglas.

En nog wat, in de Arabische W van Allah zien sommige christenen een slang. Of te wel de Satan. Toen ik onderstaande video van MySweetLordJesus zag begreep ik meteen wat hij bedoelde. Op oa 4.10 en 9.40 en vooral op 10.00 komen duidelijk plaatjes:

Allah is Satan the Serpent, Islam is demonic and evil
http://nl.youtube.com/watch?v=na5iHBDHp ... re=related
Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
Lasteraar
Berichten: 181
Lid geworden op: ma mei 26, 2008 9:48 pm

Bericht door Lasteraar »

He jammer dat ik het nu pas lees, net zojuist een grote boodschap weggespoeld die sprekend leek op de kronkels in het stukje vlees hierboven.... Zou een mooie foto geweest zijn.
Gebruikersavatar
Scarlatti
Berichten: 5268
Lid geworden op: vr mei 09, 2008 10:12 pm

Bericht door Scarlatti »

Lasteraar schreef:He jammer dat ik het nu pas lees, net zojuist een grote boodschap weggespoeld die sprekend leek op de kronkels in het stukje vlees hierboven.... Zou een mooie foto geweest zijn.
het lukt je vast NOG wel een keer Lasteraar! :razz:
Islam=LEVENSBEDREIGEND

'LOQUENDI LIBERTATEM CUSTODIAMUS'
Laten wij waken over de vrijheid van het spreken... (Pim Fortuyn 1948-2002)
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Bericht door Zwartmeer »

Scarlatti schreef:
Lasteraar schreef:He jammer dat ik het nu pas lees, net zojuist een grote boodschap weggespoeld die sprekend leek op de kronkels in het stukje vlees hierboven.... Zou een mooie foto geweest zijn.
het lukt je vast NOG wel een keer Lasteraar! :razz:
Haha! :lol:

Trouwens Scarlatti, ik herken in het gras, boven in de foto van jouw (onreine) hond, minstens drie keer de W van Allah. Nu ik beter gekeken heb in de hond zelf ook. Of ben ik nou gek?
Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
Gebruikersavatar
Scarlatti
Berichten: 5268
Lid geworden op: vr mei 09, 2008 10:12 pm

Bericht door Scarlatti »

hoihoi.. ben het weekend bij mijn dochter(s) geweest en ben nu ah lezen..

met veeeel moeite zie ik de W's in het gras... mijn GOD... hoe KOM je er op hahaha..

in de hond zie ik UM niet.. maar kan de vermoeidheid zijn bij mij... wijs m mij maar gauw aan dan... zal ik m benadrukken hehehehehehe! :wink:
Islam=LEVENSBEDREIGEND

'LOQUENDI LIBERTATEM CUSTODIAMUS'
Laten wij waken over de vrijheid van het spreken... (Pim Fortuyn 1948-2002)
stropke
Berichten: 3409
Lid geworden op: zo nov 06, 2005 12:25 am
Locatie: Limburg

Bericht door stropke »

Scarlatti schreef:hoihoi.. ben het weekend bij mijn dochter(s) geweest en ben nu ah lezen..

met veeeel moeite zie ik de W's in het gras... mijn GOD... hoe KOM je er op hahaha..
:oops: Ik heb verlede week het gras afgedaan.
Zeker dat alla nu in de GFT container ligt.. :lol: :lol: :lol:
Mo is dood. Jezus is de Opgestane Heer, das het wezenlijk verschil !!
Wat heb je aan een dode profeet? Nopes !
Gebruikersavatar
Scarlatti
Berichten: 5268
Lid geworden op: vr mei 09, 2008 10:12 pm

Bericht door Scarlatti »

nou Stropke,

bij mij ging verleden week de gashandel vd grasmaaier stuk.. in het weekend is die gerepareerd door hubbie... dus... je begrijpt.. het is een kwestie van tijd eer hier ook de gft door allaaaaa 'verrijkt' wordt..
heb ik toch vorige week die gft bakken schoongespoten... tjonge.. voelt ie zich vast niet thuis..
Islam=LEVENSBEDREIGEND

'LOQUENDI LIBERTATEM CUSTODIAMUS'
Laten wij waken over de vrijheid van het spreken... (Pim Fortuyn 1948-2002)
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Bericht door Zwartmeer »

Scarlatti schreef:met veeeel moeite zie ik de W's in het gras... mijn GOD... hoe KOM je er op hahaha..

in de hond zie ik UM niet.. maar kan de vermoeidheid zijn bij mij... wijs m mij maar gauw aan dan... zal ik m benadrukken hehehehehehe! :wink:
Tussen de band om z'n nek en de medaille, licht de vacht van de hond zilverkleurig op in de vorm van een W.
Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
Gebruikersavatar
Scarlatti
Berichten: 5268
Lid geworden op: vr mei 09, 2008 10:12 pm

Bericht door Scarlatti »

Zwartmeer schreef:
Scarlatti schreef:met veeeel moeite zie ik de W's in het gras... mijn GOD... hoe KOM je er op hahaha..

in de hond zie ik UM niet.. maar kan de vermoeidheid zijn bij mij... wijs m mij maar gauw aan dan... zal ik m benadrukken hehehehehehe! :wink:
Tussen de band om z'n nek en de medaille, licht de vacht van de hond zilverkleurig op in de vorm van een W.
Het is griezelig maar waar... ws heeft de hond dus een missie uit te voeren :evil: ...
ik zal de laatste zijn om daar in tussen te komen.. :razz:
Islam=LEVENSBEDREIGEND

'LOQUENDI LIBERTATEM CUSTODIAMUS'
Laten wij waken over de vrijheid van het spreken... (Pim Fortuyn 1948-2002)
naar boven
Berichten: 5046
Lid geworden op: do nov 16, 2006 10:14 pm
Contacteer:

Bericht door naar boven »

Scarlatti schreef:
Zwartmeer schreef:
Scarlatti schreef:met veeeel moeite zie ik de W's in het gras... mijn GOD... hoe KOM je er op hahaha..

in de hond zie ik UM niet.. maar kan de vermoeidheid zijn bij mij... wijs m mij maar gauw aan dan... zal ik m benadrukken hehehehehehe! :wink:
Tussen de band om z'n nek en de medaille, licht de vacht van de hond zilverkleurig op in de vorm van een W.
Het is griezelig maar waar... ws heeft de hond dus een missie uit te voeren :evil: ...
ik zal de laatste zijn om daar in tussen te komen.. :razz:
Nu de hond nog egaal zwart verven (waarbij de 'W' zichtbaar moeten blijven) en we zijn rond:

"...and he said: The black dog is a devil."
RTFM
Mahalingam
Berichten: 52141
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Bericht door Mahalingam »

Kijk eens naar dit plaatje. Het ziet er heel serieus uit. En dat is het ook.

Afbeelding

Het onderschrift erbij is:
From left: Malik Ahmad, Mohammed Shoaib and Imam Ahmed Hashimi look over squash leaves that they believe contain a message from Allah, on Friday at the Lodi Mosque. (Brian Feulner/News-Sentinel)
Ik zag het bij
http://www.lodinews.com/articles/2008/0 ... 080802.txt
Lodi Mosque member says leaves are a 'sign' from God
Two leaves that sprouted from a squash planted by a member of the Lodi Mosque are thought by many in the local Muslim community to have a miraculous message.

The message is one of three local miracles the Muslim community acknowledges as a way God contacted the people of Lodi.
Het is een soort Moslim equivalent voor onze Westerse Graancirkels met boodschappen. En de boodschap is dus nogal vaag. Als die er zou zijn, wat ik betwijfel.
Many local Muslims want to bring the leaves home, Ahmad said, but they are being kept at the mosque for safekeeping.

"This is a very good masterpiece of God," Ahmad said. "A lot of people want to bring it home. Now they just keep coming."

Hashimi said the miracle witnessed in the leaves has brought more people to the mosque each day, and that it was God's way of reminding his people of their place on Earth.
Ja zie iets geeft extra veel inkomsten. Reli-business.
Ze hadden al eerder een boodschap:
Ahmad said the first sign was a few years ago, when a member of the Muslim community found a fish that, when cut in half, had the words "Allah" and "Mohammed" written inside.
Maar helaas, vis kan je niet lang gaaf houden. Maar met bladeren is het een andere zaak, die kan je heel lang gedroogd bewaren. (herbarium)
Er is een detailopname zodat iedereen het wonder kan aanschouwen. Zo te zien zijn bladmineervliegenlarven aan het werk geweest.

Afbeelding
Imam Ahmed Hashimi, of the Lodi Mosque, points out what he believes is ancient writing for the word "Allah" on a squash leaf Friday at the Lodi Mosque. (Brian Feulner/News-Sentinel)
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Mahalingam
Berichten: 52141
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: allah en mo gesignaleerd

Bericht door Mahalingam »

Hier een echofoto van een ongeboren baby.
De ouders menen links de figuur van Jezus te zien.

Afbeelding

,,Het gaf ons een warm, behaaglijk en comfortabel gevoel, omdat onze kinderen het levenslicht zagen met aangeboren afwijkingen."
????????

http://www.ad.nl/bizar/ouders-ontdekken ... ~ac5e24f5/
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Plaats reactie