GEEN WACHTGELD VOOR INBREKER

moswolkje
Berichten: 51
Lid geworden op: do aug 14, 2008 10:45 pm
Contacteer:

GEEN WACHTGELD VOOR INBREKER

Bericht door moswolkje »

GEEN WACHTGELD VOOR INBREKER

Duyvendak zou geen recht hebben op 6 jaar wachtgeld in mijn ogen.
Inbreken, bedreigen, oproepen tot brandstichten en wie weet wat deze leugenaar allemaal voor dat terroristen-clubje RaRa heeft uitgevroten... :evil:

Schoon schip willen maken met een boek, waar hij tijdens zijn uitleg gisteren op het journaal ook nog reclame voor zat te maken(!), en zich vol op de borst slaan dat hij zijn verantwoordelijkheid neemt is nog minder dan laf als je weet dat hij dat na de verjaringstermijn durft.

Mevrouw F. Halsema en kornuiten hadden al deze info al een tijdje en roepen met ze'n allen dat het opstappen van Duyvendak consequent is,
heel erg jammer en betreurenswaardig, maar consequent.
Heel Groen Links opdoeken zou pas echt consequent zijn als je beseft dat zij allen (gestolen) boter op hun hoofd hebben.
Geloven...ja, in mijzelf vooral.
Gebruikersavatar
H.Numan
Berichten: 8527
Lid geworden op: do mei 08, 2008 3:33 am

Bericht door H.Numan »

Mijns insziens zou een parlementaire enquette geen gek idee zijn om uit te vinden of a) de gehele fractie van GL op de hoogte was, en of b) andere partijen (PvdA, SP) dan wel op de hoogte waren van of deelnamen aan deze actiegroepen.

Als de GL fractie op de hoogte was van Duivendak's terroristische verleden (hetgeen zeer waarschijnlijk het geval is) zou de gehele fractie moeten opstappen.
een volk dat voor korannen zwicht
zal meer dan lijf en goed verliezen
dan dooft het licht….
Anoniem
Gebruikersavatar
Scarlatti
Berichten: 5268
Lid geworden op: vr mei 09, 2008 10:12 pm

Bericht door Scarlatti »

BRON: http://vrijheidengelijkheid.forumup.nl/ ... kheid#5592
-----------------------------------------------------------------------------------
Boze tongen beweren dat Saskia Noorman-Den Uyl betrokken was bij de terreurorganisatie Rara. Net als Duyvendak, die nu is teruggetreden als kamerlid. En Femke Halsema roept anderen uit Rara op om óók verantwoording af te leggen. Is die oproep gericht aan PvdA-babe Den Uyl?

"Wijnand Duyvendak staat alleen in de verantwoording over de daden"

http://www.dumpert.nl/mediabase/211991/ ... endak.html

klaagde Femke Halsema vandaag. Dat is een interessante klacht. Femke suggerereert daarmee dat andere politieke kopstukken eveneens een terreur-verleden hebben.

Het politie-onderzoek naar Rara in de 1980's heeft niets opgeleverd. Hoewel? Niets? De betrokkenheid van terrorist Duyvendak was toen al lang en breed bekend. Maar er is een saillanter gerucht: dat het onderzoek naar Rara gestaakt zou zijn omdat de dochter van PvdA-kopstuk en ex-premier Joop den Uyl actief zou zijn geweest in Rara. Dat is waarlijk De Moeder van Alle Doofpotten.

Verbaasd? Ach, van Joop den Uyl weten we inmiddels ook al dat hij sympathiseerde met Adolf Hitler.

http://www.elsevier.nl/web/politiek/joo ... enazis.htm

Dus u hoeft niet verbaasd te zijn als zijn dochter een anti-democratische terrorist zou zijn ... ze was toch immers kamerlid voor de PvdA?

Enfin, de vraag is natuurlijk: aan wie is de oproep van Femke Halsema gericht? Is Wijnand bij Femke komen uithuilen hoe oneerlijk het is dat juist hij nu moet hangen? Welke namen heeft Duyvendak aan Femke verklapt?

Bron: VrijeVolk
------------------------------------------------------------------------------------
ooo ik màg het hópen! dat ie dat gedaan heeft zou perfect passen bij t plaatje van de engerd in mìjn optiek dan..
nu janken.. nà de verjaring... mèt het vooruitzicht van 6 jaaa ZES jaar WACHTGELD opstrijken!

als ie dan tòch zich zoo wil verantwoorden moet ie AFZIEN van dat wàchtgeld! wat een hypocriet zeg!

ZES jaar WACHTGELD krijgt ie mee!

Salaris & Wachtgeld

http://www.parlement.com/9291000/modulesf/gpql3r8j

hij zei al dat ie graag zijn handen vrij had! nou dat kan ie nu dus..

was er niet een limiet aan gesteld aan de hoogte vd salarissen? en zou dat niet ook moeten dan aan de tijdsduur waarin dat wachtgeld wordt ontvangen?
heeft ie dan ZES jaar in de kamer gezeten??
wat is dit precies voor een soort regeling dan wel! in t bedrijfsleven werkt t niet zo helaas.. allemaal maar naar de overheid dan... nog ff vlug want ik hoop toch wel dat Geert Wilders dit soort uitwassen via nieuwe wetgeving gelijk wegsnijdt!

hòp! de belastingbetaler betaalt samengebundeld onder de naam :
'de overheid betaalt'

misdaad loont!

de andere aktivisten zullen wel niet al te lang meer wachten met hun 'jeugdzondes' op te boeten nu ze weten wat voor beloning daar aan verbonden is..

hoe zou dat zijn voor die man wiens gezin zo geleden heeft onder duivendak en trawanten's escapades?

ik hoop dat die man een flink stuk vh 'wachtgeld' gaat claimen, dat betaal ik dan liever aan die man..

eigenlijk zou die duivenbak dat wachtgeld moeten weigeren.. was hij niet ook een protesteerder tegen het overmatig vergaren van kapitaal of ben ik nu ah 'wishful thinking' bezig? ggrrrrr
Islam=LEVENSBEDREIGEND

'LOQUENDI LIBERTATEM CUSTODIAMUS'
Laten wij waken over de vrijheid van het spreken... (Pim Fortuyn 1948-2002)
Gebruikersavatar
Scarlatti
Berichten: 5268
Lid geworden op: vr mei 09, 2008 10:12 pm

Bericht door Scarlatti »

H.Numan schreef:Mijns insziens zou een parlementaire enquette geen gek idee zijn om uit te vinden of a) de gehele fractie van GL op de hoogte was, en of b) andere partijen (PvdA, SP) dan wel op de hoogte waren van of deelnamen aan deze actiegroepen.

Als de GL fractie op de hoogte was van Duivendak's terroristische verleden (hetgeen zeer waarschijnlijk het geval is) zou de gehele fractie moeten opstappen.
exàct Numan! hoe kun je dit in de openbaarheid brengen zodat het begint te leven deze opmerking?? bijzonder scherp! en hopelijk krijgen we daar door een vinger achter de deur vd beerput en kan het domino-effect zijn 'spel' beginnen... na gl of gelijktijdig, mij hoor je daar niet tegen protesteren, de pvda, het cda en de cu...
wie heeft er nog meer inzicht hierin??
oh! Lódewijk?? is dit niets voor jou om in je column te poneren? jij hebt enig 'aanzien' wat gewicht in de schaal kan leggen! :)
Islam=LEVENSBEDREIGEND

'LOQUENDI LIBERTATEM CUSTODIAMUS'
Laten wij waken over de vrijheid van het spreken... (Pim Fortuyn 1948-2002)
Mahalingam
Berichten: 52300
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Bericht door Mahalingam »

Een uitspraak van Duijvendak is:
"Eind jaren tachtig, begin jaren negentig concludeerde ik dat buitenparlementaire acties, illegale acties uitermate verwerpelijk zijn. Ze leiden tot eigenrichting, wild-west in de samenleving."
Prachtig mooi, het inzicht komt met de jaren. Ik zou het graag geloven ware het niet dat er hier iets mis is met de tijdsaanduiding.
Want wat deed in 1997 dhr. Duijvendak? Woordvoerder zijn van een bezettingsbende van Mileudefensie (gesubsidieerd):
Actievoerders van Milieudefensie hebben vanochtend het directoraat-generaal voor de rijksluchtvaartdienst van het ministerie van Verkeer en Waterstaat in Den Haag bezet. Met de actie willen zij protesteren tegen uitbreiding van de luchtvaart. Ongeveer veertig actievoerders en een aantal omwonenden van Luchthaven Schiphol bestormden rond tien uur vanochtend het gebouw en installeerden zich met rookmachines en gillende sirenes in de gangen. Woordvoerder W. Duyvendak van Milieudefensie verklaarde dat dit bedoeld is ‘om politiek Den Haag een dag de overlast, de stank en de herrie aan den lijve te laten ondervinden’.
Zodoende twijfel ik sterk aan de waarheid over Duijvendaks bekering tot de democratie.
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Scarlatti
Berichten: 5268
Lid geworden op: vr mei 09, 2008 10:12 pm

Bericht door Scarlatti »

Wat bèn jij toch SLIM Mahalingam! Chapeáu! en een GEHEUGEN om jalóers op te zijn! echt gewèldig!! dit is allemaal stof om als ammunitie aan te voeren om dit geleuter van die randdebiel te ontkrachten en daarmee zijn aanspraak op t wachtgeld en
waarschijnlijk daarmee ook gelijk dan de komende 'claims' daarop van zijn 'mede- gedachtengoed- genoten

zou je hun belastende uitspraken en handelingen ook vast kunnen opzoeken?
't kan maar vast klaar liggen.. :evil: :razz:
Islam=LEVENSBEDREIGEND

'LOQUENDI LIBERTATEM CUSTODIAMUS'
Laten wij waken over de vrijheid van het spreken... (Pim Fortuyn 1948-2002)
Mahalingam
Berichten: 52300
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Bericht door Mahalingam »

Ik heb een hele familie vol met boeren en bijpassende slimheid.
Het valt wel mee. Ik lees her en der veel, ook boeken zoals deze:

Afbeelding

en met mijn goede geheugen weet ik de juiste trefwoorden Google in te voeren. De rest volgt vanzelf.[/img]
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89864
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

De telegraaf roddelt lekker door.
BVD had vuistdik dossier over hem ”

telefoontaps, hanteerden een strakke discipline. Bijeenkomsten in openbare gelegenheden werden zoveel mogelijk vermeden, met name ’s nachts waren er frequente contacten in de Amsterdamse kraakpanden die als uitvalsbases dienden.

„Het was een zeer hechte groep, waarbij onderling ook heel veel seks werd bedreven”, vertelt een oud-rechercheur. „Enkele vrouwelijke leden stonden te boek als groupies. Dit werd tijdens onze observaties allemaal waargenomen. Ook kwam ons ter ore dat de mannelijke kopstukken een kind van de beweging wilden produceren.”

Het plan had volgens rechercheurs iets weg van het Lebensborn-project waarmee de nazi’s Arische kinderen wilden creëren. „In Amsterdam hoopten de mannen achter RaRa dit te bereiken door een cocktail samen te stellen van hun sperma. Dit moest vervolgens worden ingebracht in een van de groupies. Op een gegeven moment vingen wij via de tap op dat een van de dames een geslachtsziekte had opgelopen.”
http://www.telegraaf.nl/binnenland/1696 ... html?p=2,1
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Scarlatti
Berichten: 5268
Lid geworden op: vr mei 09, 2008 10:12 pm

Bericht door Scarlatti »

Ariel schreef:De telegraaf roddelt lekker door.
BVD had vuistdik dossier over hem ”

telefoontaps, hanteerden een strakke discipline. Bijeenkomsten in openbare gelegenheden werden zoveel mogelijk vermeden, met name ’s nachts waren er frequente contacten in de Amsterdamse kraakpanden die als uitvalsbases dienden.

„Het was een zeer hechte groep, waarbij onderling ook heel veel seks werd bedreven”, vertelt een oud-rechercheur. „Enkele vrouwelijke leden stonden te boek als groupies. Dit werd tijdens onze observaties allemaal waargenomen. Ook kwam ons ter ore dat de mannelijke kopstukken een kind van de beweging wilden produceren.”

Het plan had volgens rechercheurs iets weg van het Lebensborn-project waarmee de nazi’s Arische kinderen wilden creëren. „In Amsterdam hoopten de mannen achter RaRa dit te bereiken door een cocktail samen te stellen van hun sperma. Dit moest vervolgens worden ingebracht in een van de groupies. Op een gegeven moment vingen wij via de tap op dat een van de dames een geslachtsziekte had opgelopen.”
http://www.telegraaf.nl/binnenland/1696 ... html?p=2,1
gàtver wat een enge types!!

dat verklaart voor MIJ ook dann al die 'familieleden' bij GL

niet daar alleen hoor... maxime verhaagen houdt ook wel van nepotisme heet dat toch geloof ik? gàtver de gàtver.. hoe is t met die vrouw met die geslachtsziekte afgelopen? de dader/drager/verspreider ooook eeeerlijk opgebiecht wie dat was?? en??? niet uit ròddelzucht natuurlijk maar oprechte interesse :evil: jaja.. t zàl... tss wat een viezig zooitje... volgens mij was t ook de periode v d sleutelclubjes en onderling sex moet kunnen met jan en alleman... yiggg ben blij dat ik daar nooit aan mee heb gedaan.. brrrr :yuk:
Islam=LEVENSBEDREIGEND

'LOQUENDI LIBERTATEM CUSTODIAMUS'
Laten wij waken over de vrijheid van het spreken... (Pim Fortuyn 1948-2002)
Gert
Berichten: 91
Lid geworden op: zo feb 09, 2003 7:03 pm
Locatie: NL

Re: GEEN WACHTGELD VOOR INBREKER

Bericht door Gert »

moswolkje schreef: en wie weet wat deze leugenaar allemaal voor dat terroristen-clubje RaRa heeft uitgevroten... :evil:
Boeven vangen met boeven 8)
Sinds de Duif in het landsbestuur zit is het met de RaRa gedaan, toch?

:razz:
Vrijdenker
Berichten: 1747
Lid geworden op: do jul 15, 2004 10:07 pm
Contacteer:

Bericht door Vrijdenker »

Leestip:

Wijnand Duyvendak en het RaRa-raadsel
Joost Niemöller, HP/De Tijd, 7 november 2003
http://www.freeforum101.com/ddr/viewtop ... mforum=ddr

Tevens in pdf via: www.standejong.nl/2008/08/13/maar-hij-rookt-niet/

Zie ook: www.luxetlibertas.com/wijnand_duyvendak_1.html
http://www.luxetlibertas.com" onclick="window.open(this.href);return false;
moswolkje
Berichten: 51
Lid geworden op: do aug 14, 2008 10:45 pm
Contacteer:

Wijnand Duyvendak en het RaRa-raadsel

Bericht door moswolkje »

Ik heb het stuk gelezen en tussen alle regels door klinkt dat Duyvendak een veel grotere rol heeft gespeeld dan aangenomen/verteld door hemzelf.
Een leidinggevende figuur, de plannenmaker.
En dan nog stoer zitten verkondigen dat hij zijn "verantwoordelijkheid" neemt door op te stappen en 6 jaar wachtgeld (ons geld) meeneemt haha!
Ik krijg trouwens ook steeds meer vraagtekens bij de rol van justitie :mad: , niet alleen in deze zaak maar bij heel veel andere kwesties, maar dat is voor een ander thema ter discussie.
Geloven...ja, in mijzelf vooral.
Gebruikersavatar
Scarlatti
Berichten: 5268
Lid geworden op: vr mei 09, 2008 10:12 pm

Bericht door Scarlatti »

Het is bekend.
Als Wijnand Duyvendak ademt, liegt ie.
Maar het is toch leuk om dat op video te zien.

Kijk eens naar deze video. http://www.inoverheid.nl/artikel/video/ ... risme.html

Schitterend hoe deze pedo-partij GroenLinks politicus met een uitgestreken smoel zit te liegen.
http://www.hetvrijevolk.com/?pagina=981 ... en_updates

Bron: VrijeVolk
http://vrijheidengelijkheid.forumup.nl/ ... gelijkheid

Fractievoorzitter Femke Halsema van GroenLinks betreurt het besluit van ex-inbreker Wijnand Duyvendak om op te stappen als Tweede Kamerlid voor haar partij.

http://www.spitsnieuws.nl/archives/binn ... pt_op.html

''Ik volg zijn besluit, maar met pijn in mijn hart'',
aldus Halsema vanavond.

'Buitengewoon integer'

Volgens de oppositieleidster moet GroenLinks nu
een ''buitengewoon integer'' collega missen
en ook een expert op het gebied van mondiale klimaatontwikkeling.

Halsema benadrukte daarbij dat zij de acties die Duyvendak als milieuactivist in het verleden heeft uitgevoerd niet wil ''vergoeilijken''.

'Wijnand is veranderd'

Halsema meent ook dat haar partijgenoot nooit een geheim van zijn verleden heeft gemaakt en daar ook duidelijk afstand van heeft genomen.

''De Wijnand van nu is een heel andere dan die van toen.''
In de ophef die de afgelopen dagen is ontstaan zegt zij dat ze de erkenning heeft gemist voor het feit dat mensen kunnen veranderen.

Bron: SpitsNieuws

Update: Meneer krijgt zes jaar wachtgeld mee.

Zoals iedereen weet,
mogen ultralinkse medemensen meer dan gewone mensen.
Dat komt omdat ultralinkse medemensen strijden voor de goede zaak.

De ‘affaire Duyvendak’ spreekt, wat dat betreft, boekdelen.

Tientallen jaren lang kon de terrorist Duyvendak ongehinderd carrière maken binnen het overvloedig gesubsidieerde circuit van ‘actiegroepen’ & ‘milieuorganisaties’ en

- dankzij de warme sympathie van GroenLinks voor gevaarlijke gekken & antidemocratische warhoofden -

zelfs een zetel verwerven in onze volksvertegenwoordiging.

Waren in het verleden clubs als RaRa, Onkruit, Komitee Zuidelijk Afrika, Milieudefensie, Milieuoffensief, Lekker Dier enz. hofleveranciers van antidemocraten:

tegenwoordig kan men ze vinden bij de talloze meldpunten tegen discriminatie.

Het is uiteraard geen toeval dat, bijvoorbeeld,

het volledig gesubsidieerde(!) Meldpunt Discriminatie Internet (MDI) in handen is van voormalige ‘actievoerders’ en GroenLinks.

Probeerde Duyvendak onze democratie uit te hollen:

de ultralinkse jongens en meisjes van het MDI proberen een grondwettelijk recht als de Vrijheid van Meningsuiting af te schaffen.

Voor de goede zaak - dat spreekt.

Bron: GregoriusNekschot
http://vrijheidengelijkheid.forumup.nl/ ... gelijkheid
-----------------------------------------------------------------------------------
Boze tongen beweren dat Saskia Noorman-Den Uyl betrokken was bij de terreurorganisatie Rara.

Net als Duyvendak, die nu is teruggetreden als kamerlid.

En Femke Halsema roept anderen uit Rara op om óók verantwoording af te leggen.

Is die oproep gericht aan PvdA-babe Den Uyl?

"Wijnand Duyvendak staat alleen in de verantwoording over de daden" klaagde Femke Halsema vandaag.

http://www.dumpert.nl/mediabase/211991/ ... endak.html

Dat is een interessante klacht.
Femke suggerereert daarmee dat andere politieke kopstukken eveneens een terreur-verleden hebben.

Het politie-onderzoek naar Rara in de 1980's heeft niets opgeleverd. Hoewel? Niets?

De betrokkenheid van terrorist Duyvendak was toen al lang en breed bekend.

Maar er is een saillanter gerucht:

dat het onderzoek naar Rara gestaakt zou zijn omdat de dochter van PvdA-kopstuk en ex-premier Joop den Uyl actief zou zijn geweest in Rara.
Dat is waarlijk De Moeder van Alle Doofpotten.

Verbaasd? Ach, van Joop den Uyl weten we inmiddels ook al dat hij sympathiseerde met Adolf Hitler.
http://www.elsevier.nl/web/politiek/joo ... enazis.htm

Dus u hoeft niet verbaasd te zijn als zijn dochter een anti-democratische terrorist zou zijn ...

ze was toch immers kamerlid voor de PvdA?

Enfin, de vraag is natuurlijk:
aan wie is de oproep van Femke Halsema gericht?

Is Wijnand bij Femke komen uithuilen hoe oneerlijk het is dat juist hij nu moet hangen?
Welke namen heeft Duyvendak aan Femke verklapt?

Bron: VrijeVolk
http://vrijheidengelijkheid.forumup.nl/ ... gelijkheid
Islam=LEVENSBEDREIGEND

'LOQUENDI LIBERTATEM CUSTODIAMUS'
Laten wij waken over de vrijheid van het spreken... (Pim Fortuyn 1948-2002)
Gebruikersavatar
Scarlatti
Berichten: 5268
Lid geworden op: vr mei 09, 2008 10:12 pm

Bericht door Scarlatti »

ik kreeg net dit onderstaand lijstje van Wouter Tal
(n.a.v. mijn vorige post.. die ik als titel had gegeven Geheugensteuntje voor als u straks gaat stemmen voor een nieuwe regering..)

feel free om het aan te vullen of uw kanttekeningen bij te zetten,

zeker een goede aanvulling.. altijd handig je boodschappenlijstje bij de hand te hebben;

Lijst van ?Nederlandse? Landverraders:

? Ingezetenen onnodig blootstellen aan gevaarlijke politieke stromingen in het Koninkrijk.
? Verloochenen van de Nederlandse indentiteit.
? Nederland ondergeschikt maken aan de EU (Brussel).
? Verraad aan bondgenoten.
? Demonisering en aanzetten tot haat naar anders denkenden
(Pim Fortuyn, Geert Wilders & Rita Verdonk).
? Onnodige geld uitgaves voor persoonlijke prestige projecten.
? Ondemocratische beslissingen.
? Chantage gebruikt voor persoonlijk gewin.
? Verloochenen van taken t.b.v. NATO taken en bescherming van hulp behoevenden.
? Aantasting en verwaarlozing van het onderwijs.
? Gebrek aan compassie naar de ouderen en zwakkeren van onze maatschappij.
? Corruptie binnen en buiten de politiek .
? Klasse-justitie, burgers worden zwaarder gestraft dan politieke kopstukken.
? Absurde belasting en accijns verhogingen.
? Snoepreisjes maken naar landen waar mensenrechten worden geschonden.
? Vriendjes politiek o.a. via Publieke omroep, COA, advies-raden, feesten.
? Weigeren daadwerkelijke oplossingen door te voeren.
? Milieu, flora en fauna vernietiging.
? Toestaan van dierenleed.
? Onschendbaarheid bij falen en Zwarte Piet aan gewone burgers toespelen.
? Geen enkele vorm van verantwoordelijkheid nemen.
? Leugens en misleidingen aan het volk der Nederlanden vertellen.
? Nederland willen hervormen tot een totalitaire staat.
? Lidmaatschap/ sympathie voor criminele en terroristische organisaties.
? Enzovoorts, enzovoorts?

Ad Melkert, PvdA
Anja Meulenbelt, SP
Dries van Agt, CDA, Ex-Premier (o.a.3 van Breda vrijlaten en vriend van Gretta)
Ella Vogelaar, PvdA, Minister voor Wonen, Wijken en Integratie 2007
Femke Halsema, Groenlinks
Gretta Duisenberg, Verraadster van de vrede/ haatzaaister/ Nazi
Jan Peter Balkenende, CDA, MP kabinet Balkenende IV, 2006-2008
Klaas de Vries, PvdA
Mariëtte Hamer, PvdA, Fractievoorzitter sinds 2008
Maxime Verhagen, CDA
Wijnand Duyvendak, Groenlinks 2de kamerlid / Tevens ?trotse? Inbreker & RaRa terrorist
Wim Kok, PvdA (hoef ik niet uit te leggen toch?)

Doekle Terpstra, CDA, haatzaaier
Ernst Hirsch Ballin, CDA
Ferry Mingelen, NOS
Gerard Spong, Advocaat en haatzaaier
Hans Dijkstal, VVD, o.a. haatzaaier
Jan Pronk, PvdA
Job Cohen, PvdA, Burgermeester Amsterdam
Marcel van Dam, SP, haatzaaier (voormalig PvdA)
Wouter Bos, PvdA

Ab Klink, ChristenUnie
Ahmed Aboutaleb, PvdA, Staatssecretaris van Sociale Zkn en Werkg. 2007
Ahmed Marcouch, PvdA Stadsdeelvoorzitter Amsterdam 2007
Alfred Feberwee, Bestuurslid van EAJG (secretaris)
Anneke Mouthaan, Raad van Advies EAJG
Annemarie Jorritsma, VVD
Bart Griffioen, Coalitie Stop de Oorlog
Ben Bot, CDA
Benk Korthals, VVD
Bernard Wientjes, Voorzitter VNO-NCW
Bert Koenders, PvdA
Bouchra Ismaili, PvdA Deelraadslid Rotterdam 2007
Bram Peper, PvdA
Carola de Vries-Robles, Raad van Advies EAJG
Clairy Polak
Corien Prins, Hoogleraar recht en informatisering, tegen undercover agenten
Dieuwertje Blok, Raad van Advies EAJG
Dolf Jansen
Eimert van Middelkoop, ChristenUnie
Ella Kalsbeek, PvdA
Els Borst, D?66
Ersin Kiris, Multiculturele Televisie Nederland (Mtnl)
Freek de Jonge, Cabaratier en haatzaaier
Frits Barend
Gerrit Zalm, VVD
Guusje ter Horst, PvdA
Haci Karacaer
Hajo Meyer, Bestuurslid van EAJG
Hanja Maij-Weggen, CDA
Hans Hoogervorst, VVD
Hans van den Broek, CDA
Hans van Mierlo, D?66
Haroon Raza, Advocaat van Mohammed Sheb
Harry de Winter, Raad van Advies EAJG (voorzitter)
Hedy d'Ancona, Raad van Advies EAJG / PvdA
Hugo Borst, VARA
Ina Brouwer, Groenlinks
Jaap Hamburger, Bestuurslid van EAJG (voorzitter)
Jack Spijkerman, VARA
Jacqueline Cramer, PvdA, Minister voor Milieu 2007
Jan van Dijk, Hoogleraar privacy deskundige, tegen undercover agenten
Jeroen Pauw, VARA
Joris Voorhoeve, VVD
Laurens-Jan Brinkhorst, D?66
Leo Mok, Raad van Advies EAJG
Marjan Sax, Raad van Advies EAJG
Max Wieselmann, Bestuurslid van EAJG (penningmeester/zakelijke leiding)
Micha de Winter, Raad van Advies EAJG
Miriyam Aouragh, Samen tegen Racisme
Mohammed Sheb, Rotterdamse Rapper die Geert Wilders met de dood bedreigt
Nebahat Albayrak, PvdA, Staatssecretaris van Justitie 2007
Paul Rosenmöller, Groenlinks
Paul van Keulen, Hoofdredacteur van 101tv
Paul Witteman, VARA / PvdA
Pepijn Brandon, Hoofdredacteur De Socialist
Peyman Jafari, Internationale Socialisten
Pieter Jan Biesheuvel, CDA
Rick v/d Ploeg, PvdA
Rien Floris, Columns schrijver, die gesneuvelde soldaten belachelijk maakt (G&E)
Ronald Plasterk, PvdA
Sonja Barend, VARA
Thom de Graaf, D?66
Tineke Netelenbos, PvdA
Tjibbe Joustra, Cordinator Tereurbestrijding NL
Tofik Dibi, GroenLinks Lid Tweede Kamer 2007
Vincent van der Lem, Multiculturele Televisie Nederland (Mtnl)
Wim Jansen, Waarnemend-hoofdredacteur van de Wereldomroep (maart 2008)
Winnie Sorgdrager, D?66
Islam=LEVENSBEDREIGEND

'LOQUENDI LIBERTATEM CUSTODIAMUS'
Laten wij waken over de vrijheid van het spreken... (Pim Fortuyn 1948-2002)
Mahalingam
Berichten: 52300
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Bericht door Mahalingam »

Enkele vrouwelijke leden stonden te boek als groupies.

Ik heb mij vroeger altijd verbaasd over de discrepantie tussen de met de mond beleden steun aan de feministische idealen en hun behandeling van 'hun ' vrouwen bij de linksen. (Goed voor bed en geitenwollensokken stoppen)
De meeste zijn later getrouwd met meegaande types die blij zijn met hun recht op aanrecht.
Nee echt geëmancipeerd kon ik die politici/actievoerders/activisten/voorhoede niet zien in hun huishouden. Of het moet zijn dat de heren zo geëmancipeerd waren dat ze daarom geregeld naast de pot pisten of om andere woorden te gebruiken, hun zwengel overal lieten zwiebelen.
Zo'n scene als Depla in het fietsenhok met een vrouw van de (tegenpartij) VVD is typerend voor het wereldje.
Verbaasd over de lauwe reactie van onze linkse oppermannen over polygamie? Dat hoeft niet hoor. Als het wettelijk mag zullen ze daar als de kippen bij zijn om mee te doen.
Hanen moeten nu eenmaal veel kippen hebben.
De meeste linkse activelingen zagen in het feminisme slechts een handvat om de burgerlijke maatschappij om te vormen. Dat is mijn mening. En nu zie je hoe ze de idealen van de Islam omarmen ook weer omdat ze zo een strijdmakker hebben tegen de verderfelijke kapitalistisch maatschappijordening.
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
moswolkje
Berichten: 51
Lid geworden op: do aug 14, 2008 10:45 pm
Contacteer:

Bericht door moswolkje »

Ik vind het allemaal wel interessant maar dwalen we niet erg van het item af?
Geloven...ja, in mijzelf vooral.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89864
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

:smile: Leuk...
Afbeelding
Illustratie Ruben L. Oppemheimer

Gepikt van het NRC.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Scarlatti
Berichten: 5268
Lid geworden op: vr mei 09, 2008 10:12 pm

Bericht door Scarlatti »

moswolkje schreef:Ik vind het allemaal wel interessant maar dwalen we niet erg van het item af?
neeee moswolkje dat vind ik niet hoor... :razz:

spelen en werken blijft de les t beste hangen hehehe en t is nog steeds 'on topic' praten en breien hè... :D

t is errrrrrg belàngrijk alle INS & OUTS te weten...
want...

een slimme meid is op een boel vragen voorbereid.. voor strakjes als we in de regering zitten natuurlijk :razz: :roll: :wink:
Islam=LEVENSBEDREIGEND

'LOQUENDI LIBERTATEM CUSTODIAMUS'
Laten wij waken over de vrijheid van het spreken... (Pim Fortuyn 1948-2002)
Gebruikersavatar
Scarlatti
Berichten: 5268
Lid geworden op: vr mei 09, 2008 10:12 pm

Bericht door Scarlatti »

Mahalingam schreef:Enkele vrouwelijke leden stonden te boek als groupies.

Ik heb mij vroeger altijd verbaasd over de discrepantie tussen de met de mond beleden steun aan de feministische idealen en hun behandeling van 'hun ' vrouwen bij de linksen. (Goed voor bed en geitenwollensokken stoppen)
De meeste zijn later getrouwd met meegaande types die blij zijn met hun recht op aanrecht.
Nee echt geëmancipeerd kon ik die politici/actievoerders/activisten/voorhoede niet zien in hun huishouden. Of het moet zijn dat de heren zo geëmancipeerd waren dat ze daarom geregeld naast de pot pisten of om andere woorden te gebruiken, hun zwengel overal lieten zwiebelen.
Zo'n scene als Depla in het fietsenhok met een vrouw van de (tegenpartij) VVD is typerend voor het wereldje.
Verbaasd over de lauwe reactie van onze linkse oppermannen over polygamie? Dat hoeft niet hoor. Als het wettelijk mag zullen ze daar als de kippen bij zijn om mee te doen.
Hanen moeten nu eenmaal veel kippen hebben.
De meeste linkse activelingen zagen in het feminisme slechts een handvat om de burgerlijke maatschappij om te vormen. Dat is mijn mening. En nu zie je hoe ze de idealen van de Islam omarmen ook weer omdat ze zo een strijdmakker hebben tegen de verderfelijke kapitalistisch maatschappijordening.
Wat jij hier nu weer vertelt hè Mahalingam, geeft me ineens een zetje tot jawèl... wéderom begrijpen.. :roll: ik vond dat toen al zo'n RAAAAR iets van dat gedoe in t fietsenhok, maar dit is dus de verklaring... gatverdegatver! nog nix geleerd dus van die geslachtsziekte affaire die lui... gatver de gàtver!

en gristelijke balk en hirschje himself?? t wordt enger en enger.. wèrkelijk ik had aan dit soort dingen niet eens gedàcht bij die slijmerds.. gàtver! bàh! wat een zooitje is t toch! :yuk:
Islam=LEVENSBEDREIGEND

'LOQUENDI LIBERTATEM CUSTODIAMUS'
Laten wij waken over de vrijheid van het spreken... (Pim Fortuyn 1948-2002)
Gebruikersavatar
Scarlatti
Berichten: 5268
Lid geworden op: vr mei 09, 2008 10:12 pm

Bericht door Scarlatti »

http://vrijheidengelijkheid.forumup.nl/ ... kheid#5601

Crusader schrijft:

Het is volkomen onbegrijpelijk dat er in dit land duizenden mensen rondlopen die hun stem geven aan een extreem-links broeinest als GroenLinks. Zelfs nadat eindelijk, na al jaren bekend te zijn, het heerschap Duyvendak op moest stappen vanwege terroristische activiteiten. Het is een teken aan de wand dat de recente peilingen slechts één zetel verlies voor deze partij opleveren. De 'jongeren' van deze anti-democratische partij betreuren het opstappen van Duyvendak zelfs.

De jongerenafdeling van GroenLinks, DWARS, betreurt het aftreden van Wijnand Duyvendak als Tweede Kamerlid. DWARS liet donderdagavond laat weten het extra zuur te vinden dat Duyvendak is afgetreden vanwege de 'negatieve beeldvorming' in de media.

De acties die hij in de jaren 80 voerde als gewelddadige milieuactivist zijn volgens de jongeren op zich geen reden om op te stappen. 'In zijn tijd als actievoerder is Duyvendak opgekomen voor het milieu en de samenleving', stelt DWARS zelfs in een verklaring. 'Hierbij heeft Duyvendak altijd een maatschappelijk doel willen dienen.' Desondanks stellen de jongeren begrip te hebben voor zijn besluit....

Zie ook: Telegraaf
--------------------------------------------------------------------------------

ik schrijf daar als antwoord op:
nou Crusader, ik begrijp dan ook die peilingen niet hoor!

als t uitgevoerd is door Maurice de Hond met peil.nl waar ik op geabonneerd ben dan is er mij niets gevraagd hoor.. niets ontvangen om mee te doen aan welke peiling van wie dan ook daaromtrent.

ik vind dat raar!?
Islam=LEVENSBEDREIGEND

'LOQUENDI LIBERTATEM CUSTODIAMUS'
Laten wij waken over de vrijheid van het spreken... (Pim Fortuyn 1948-2002)
moswolkje
Berichten: 51
Lid geworden op: do aug 14, 2008 10:45 pm
Contacteer:

Bericht door moswolkje »

Heel Nederland hangt van Christenen en links om gebreide knooptouwtjes aan elkaar, ineen geknot tot een op het oog wollige warboel maar wat blijkt na dik 30 jaar na het verraad en het verkwansel.....de bereidster is een islamiet die het Nederlandse garen precies zo gesponnen heeft zoas zij/hij voor ogen had!
Haast onmogelijk deze 2 uit elkaar te ontwarren godverdomme!
Voor ons overgeblevenen autochtonen met open ogen althans.
Wat zouden ze met ons, de rebellen van plan zijn?
Ik weet een ding, ik zal niet opgeven en mij met hand en tand, pen en zwaard verzetten tegen deze indoctrinatie van de eerste orde.
Jezus, ik hou mijn hart vast voor de toekomst die mijn kleindochter te wachten staat, nu slechts 6 maanden oud maar hoe zal haar wereld eruit zien?
Geloven...ja, in mijzelf vooral.
moswolkje
Berichten: 51
Lid geworden op: do aug 14, 2008 10:45 pm
Contacteer:

Bericht door moswolkje »

Hier verder gaande info...

Halsema rot op !



D. Fender 16 augustus 2008



Halsema geeft namelijk toe volledig op de hoogte te zijn van Duyvendak’s criminele verleden. De beerput gaat steeds verder open: Duyvendak blijkt betrokken bij het in brand steken van het huis van Aad Kosto, de Makro-branden, de sabotages op Shell stations. En…Duyvendak verklaart zelf tegenover Halsema en het Groen Links bestuur volledig ‘open’ kaart te hebben gespeeld. De wijze waarop Halsema het woord ‘integriteit’ in de mond neemt, stinkt. Halsema WIST dus van zijn crimineel verleden. Het zet de schijnheilige, arrogante kamerdebatten nog meer in een verwerpelijk kader. Ook Halsema moet de kamer uit ! En, omdat Kamerleden van onbesproken gedrag moeten zijn, dient de ‘suffende’ AIVD de Eerste en Tweede Kamer volledig door te lichten.


BEWUST VERBERGEN CRIMINEEL VERLEDEN VAN GROENLINKS-LEDEN

Uit diverse verklaringen dus blijkt, dat Groen Links bewust speculeerde op het incorporeren van activisten met een crimineel verleden. Daarom is het evident, dat ook Halsema het veld dient te ruimen. Er is in de Nederlandse politiek geen plaats voor mensen, die bewust de boel beliegen en bedriegen.
Het is ook duidelijk, dat ze zich zelf in elk debat over issues als veiligheid, kraakwetten, vluchtelingen, of defensie vanaf nu absoluut ongeloofwaardig maakt.
Immers, ze bedroog de Nederlandse bevolking met een hypocriet beroep op ‘integriteit’, daar waar haar kamerleden brandschattend een spoor door Nederland trokken (Makro, Shell stations, brand huis van Aad Kosto, etc.)

bron: verklaringen van Duyvendak en Halsema zelf:

"Maar Halsema wees er ook op dat haar partijgenoot nooit een geheim van zijn verleden heeft gemaakt" ( link )

‘We hebben veel leden met een actieverleden’, stelt Nijhof. Het is soms moeilijk een grens te trekken. ‘Je kunt zeggen: die trek je bij de wet, maar zo gemakkelijk is dat niet. Neem bedrijfsbezettingen. Volgens de wet mag dat niet, maar wij keuren het niet bij voorbaat af.’ ( link )

AIVD

Dat de AIVD een troebele organisatie is, bleek eerder. In het recente verleden trad ze dubieus op met betrekking tot de Balkenende hysterie rondom het onschuldige filmpje van Wilders, en nu blijkt ze met haar onderbuik-policy, dat ‘rechts extremisme’ opgang vindt, eigenlijk een beschermende rol gespeeld te hebben naar het ‘links extremisme’..
Hoezo ?
Er ligt vast in de wet, dat Kamerleden van onbesproken gedrag moeten zijn en geen crimineel verleden mogen hebben.
En je maakt mij niet wijs, dat de AIVD onvoldoende op de hoogte geweest is van het feit dat meerdere kamerleden een crimineel, activistisch verleden hebben. Het is de taak van de AIVD het Nederlandse volk daar tegen te beschermen. En als ze niet op de hoogte waren, dan maakt dat weer eens duidelijk, op welke onprofessionele wijze de AIVD in elkaar steekt.

Of zou het feit dat het hoogste rechtsorgaan van Nederland, de Hoge Raad, uit een overgrote meerderheid van Linkse partijleden bestaat, daar een rol in spelen ?
Geloven...ja, in mijzelf vooral.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89864
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

moswolkje schreef: Jezus, ik hou mijn hart vast voor de toekomst die mijn kleindochter te wachten staat, nu slechts 6 maanden oud maar hoe zal haar wereld eruit zien?
Ongeveer zo als we de schrijver van De Ondergang van Nederland mogen geloven
Je kan het gehele boek op FFI lezen.

http://www.dutch.faithfreedom.org/forum ... 516#120516

http://www.dutch.faithfreedom.org/forum ... 519#120519
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Lasteraar
Berichten: 181
Lid geworden op: ma mei 26, 2008 9:48 pm

Bericht door Lasteraar »

De reactie was dat dit op de bodem uitgezocht zou worden. Mag ik even twijfelen?
http://www.nu.nl/news/1159099/12/Jeugd_ ... heden.html

Uit een publicatie uit 2005:
http://www.weerwoord.nl/weerwoord/viewtopic.php?t=7566
Recent is daar ook nog Farah Karimi bij gekomen. Het Tweede Kamerlid vertelt zelf in haar boek Het geheim van het vuur (Arena, 2005) dat zij het Europese asielrecht heeft misbruikt om te helpen met de opbouw van een Iraanse terroristische Organisatie. Het gaat evident om strafbare feiten, die mogelijk al veel langer bij GroenLinks bekend waren.
moswolkje
Berichten: 51
Lid geworden op: do aug 14, 2008 10:45 pm
Contacteer:

Bericht door moswolkje »

Mede fora people, mag ik u eens vragen de Resolutie van Staatsburg, 1975 te googelen?
(Scarlattie weet hier al heel veel van)
Daarin verteld men u hoe de regeringsleiders plus de media zwijgplicht opgelegd kreeg en de islam vrije doorgang tot in alle regionen in Europa kreeg in ruil voor olie-afspraken.
Hier vindt u het antwoord op de vragen die onze regering oproept door haar handelen.
Geloven...ja, in mijzelf vooral.
Plaats reactie