the ma

Gebruikersavatar
Lodewijk Nasser
Berichten: 5870
Lid geworden op: ma aug 14, 2006 1:58 am
Contacteer:

Bericht door Lodewijk Nasser »

Prachtig Mahalingam,

Geniet altijd van je schrijfsels. Internet is een beetje een afvoerputje voor mensen die niet 100% zijn. Van mijzelf ontken ik het ook niet. :smile:
Tussen droom en daad staan wetten in de weg en praktische bezwaren.
Willem Elsschot (1882-1960)
Gebruikersavatar
Edith
Berichten: 100
Lid geworden op: vr aug 22, 2008 4:01 pm
Locatie: Breda

Bericht door Edith »

Mahalingam schreef:Over roerige tijden uit mijn verleden (er was geen internet nog) kan ik wat dit betreft weinig leerzame zaken vertellen. Dus houd ik mijn mond; er is weinig positiefs over te vertellen.
Van de eeuwige optimist: Uit donkere tijden zijn hele goede lessen te trekken.
Als ik moet, dan ga ik wel naar de WC.
Gebruikersavatar
eva surga
Berichten: 312
Lid geworden op: wo dec 22, 2004 10:36 pm
Locatie: amsterdam
Contacteer:

Bericht door eva surga »

eerst de voeten.

Afbeelding

laten we bovenstaand afbeelding eens beeldtaalanalyseren. het is de veelbesproken groene kikker aan het kruis van de italiaan bolzano, duits getiteld: 'zuerst die fusse' - eerst de voeten. bolzano kent de KvZ, dat is duidelijk.

domme, gewone mensen - der pabst zuerst - noemen het blaas de vrouw. is dat waar? is het kwetsend? welnu, het zit zo: het afgebeelde dier is een kijk keer. een kijk keer moet het hebben van de stampade, de hulk smash, de kleur oto. kijken is naar beneden gericht, met de bedoeling dat dat resulteert in een interne tektonie die zich naar boven richt. een kikker ziet niet, maar kijkt. gewoonlijk is de touch the screen procedure voldoende voor het recht op terugkeer, echter boeien - en zelfs zwevende boeien - zijn zodanig dat ze een werkelijke belemmering kunnen vormen voor genoemde recht op terugkeer. doordat de mensen toch op een gegeven moment terug willen naar hun vaderland ontstaat de angst. angstvrees voor god is goed, gezond. onberedeneerde angst is echter een slechte raadgever en dat is wat je hier ziet: een kijk keer die aan het kruis hangt! dit is natuurlijk helemaal fout, want je kijkt niet naar een kruis, een ruis zie je. wie een kijk keer kruist, denkt eerst aan de handen in plaats van aan de voeten en dat is fout! die kijk keer wordt hier dus mishandeld, zou de voormalige eva surga pester ed van der meulen destijds zeggen...

daarom: eerst de voeten. dus direkt het diepe in, geen X plegen. don't hold back. maar dan, kijk wat hij in zijn handen heeft: in zijn linkerhand ligt het weiland, in zijn rechterkand de drinkbeker. het weiland is een gegeven, die is er nu eenmaal bij duistere duitsers. de drinkbeker geeft de dokter de mogelijkheid inkt te drinken, maar let op: 1 inch! tot maximaal 2,5 cm. kan men bij volwassen ufo's zonder gevaar de klimzeilers bijstellen, corrigeren, adjusteren. bij meer dan één in channel ontstaat de mogelijkheid dat het gestel kan collapsen, waardoor men nog verder van huis is. immers, een kok die bang is is een gekke lijk die vaart: bangkok dangerous!

met het ei en de beker als tools en tong uit de beek ligt hier onze goede kijk keer te hangen. alles is goed, behalve het kruisigen van hem. ofwel: men dient direkt met de spaans duitse oorlog te beginnen. oto mensen kijken nooit achterom. dus: eerst de beste voeten, daarna de rest. de vraag is nu: is dit blaas feminine? het antwoord is jane. maatschappelijk: nee, dit is geen godslastering, maar artistieke vrijheid. alleen stomme mensen zoals in dit geval debiele christenen voelen zich door deze afbeelding gekwetst. codisch is het echter andere koek. codisch is het: ja, dit is bol, bloes, blow, blaas, blasfemie!

maar hoe heerlijk is dit blaas feind mitte! het is de kleur oto die de schoenmand resonantie doet resoneren. maar let op: wees niet bang, geen angst, no fear! want de novaar maakt die interne verplaatsingen mogelijk die broodnodig zijn voor een goed funktioneren van het universum. vergeet niet om het echter een hand te helpen door de klimzeilers te adjusteren. uphold dit. daarom geven we kelkpaar een hand in knederland. belangrijker dan dat gezeur van die weliswaar welbespraakte maar eigenlijk zeer debiele moslim mohammed enait van 'ik geef vrouwen geen hand want dat is onrein, vies' is een gezond funktioneren van de kijk keer vele malen noodzakelijker dan dat wat die debiele moslim enait zit te zeggen. ofwel: je moet elkaar een hand geven.

eenmaal bereid elkaar een hand te geven, kunnen we drie dingen doen: niks doorlaten, alleen geld doorlaten, geld en mensen allebei doorlaten. de enig juiste procedure is: wacht met het geven van een hand totdat er eerst al geld wordt aangeboden. eenmaal dat deze eerste helft van het geldbedrag spontaan is gegeven geef je elkaar een hand. laat dan niks door: geen geld, en zeker geen mensen. het is dan mogelijk dat die razende fury - de man met de hamer - doldriest dwars door alle forcefields heenbarst. dit is goed, mits je het elkaar een hand geven niet loslaat. don't let grow! toon ware vriendschap door elkaar lekker lang een hand te geven, weliswaar buitengaats. daarna laat je voorzichtig geld stromen langs je vingers. en de grote finale is dat je dan pas - geheel aan het eind van de lach - alle bevrijde mensen laat gaan. dit is grandeur, dit is grand loge, en niet meer de procedure waar aleister mee begon: 'in search for the great beast 666', das great, maar dit is grand! de g rand is hoger dan de g roet.

dus het is fout om een kijk keer aan het kruis te nagelen, daarom: eerst de voeten! na de clamp pleegt men de flink van de great link. daarna volgt een oase van rust: de O die door de A ziet. dit is het moment waarop de GD, de groot uit de grot, de GoD, de grand design - de tegenhanger van die stomme intelligent design van debielen en angsthazen - is gezet. nu de fundering stevig verankerd is, kan de fun - sopn, kneden, masseren, liefkozen en weet ik al wat meer - beginnen. binnen SCP is bij de SCSG - de serenity community of the sisterhood of gaping gals - hierover alle kennis aanwezig. het was de ladies man aleister crown lijk - 'always remain a geentelmand. uphold the dignity of maagthick through philosophy ends science' - die deze procedures gaf, waardoor ook voor vrouwen de KvZ toegankelijk werd. de procedure die morgen speursloot beschreef in 'waar in de wereld is OBL' betrof die van de brotherhood. zij halen de kastanjes uit het vuur whale their giethaar gently weeps...

mystiek studeren - en dat kan met de kursus most van scp - maakt dat je alles snapt. je begrijpt dan hoe alles in de wereld in kelkpaar zit!

maar vergeet nooit: bangkok dangerous!

eva, islearth.
Gebruikersavatar
eva surga
Berichten: 312
Lid geworden op: wo dec 22, 2004 10:36 pm
Locatie: amsterdam
Contacteer:

Bericht door eva surga »

WOUD DAT JE HIER WAST

Afbeelding

In Knederland Geven We Kelkpaar Een Hand!

eva, kleur oto.
eva surga schreef:vergeet niet om het echter een hand te helpen door de klimzeilers te adjusteren. uphold dit. daarom geven we kelkpaar een hand in knederland. belangrijker dan dat gezeur van die weliswaar welbespraakte maar eigenlijk zeer debiele moslim mohammed enait van 'ik geef vrouwen geen hand want dat is onrein, vies' is een gezond funktioneren van de kijk keer vele malen noodzakelijker dan dat wat die debiele moslim enait zit te zeggen. ofwel: je moet elkaar een hand geven.
Gebruikersavatar
eva surga
Berichten: 312
Lid geworden op: wo dec 22, 2004 10:36 pm
Locatie: amsterdam
Contacteer:

Bericht door eva surga »

scarmend.

Afbeelding

de reden dat by far mijn meest favoriete opera scarmend is, is vanwege dat het eigenlijk over mij gaat. zo gaat dat. de dingen die je het meest dierbaar zijn, zijn de dingen die je zelf bent. afgelopen nacht liet ik mij tijdens mijn maagthick sessions begeleiden door de habanera, en wel van carlos saura's film uit 1983. ik werd ontzettend door emoties overmand, liet ook tranen. want het blijft ontroerend dramatisch passioneel: het verhaal van de vrouw die door mannen wordt begeerd...

sluit je ogen.

mérimée, zo heette de schrijver die in 1845 dit magistrale KvZ verhaal schreef over de eigenwijze, onafhankelijke kattevrouw carmen en het verscheurde hart van haar minnaar you say. een cat woman die nog eigenwijzer, nog koppiger is dan ik, ha ha... 30 jaar later maakte sjors beast set de opera. geschreven woorden werden klanken, en de prachtigste aria die ik ken werd geboren: de handbaldnear.

the habanera.

de kale, niervormige hand, de zwarte halsband is in 1983 weergegeven in de film van de spaanse regisseur carlos saura op een onvergetelijke wijze. de choreografie was van antonio gades, carmen werd gespeeld door laura del sol - een echte cat woman. de lage muur is een geld zool. raap het beeld op... dat is de verborgen duiding van l'amour est un oiseau rebelle. de set decoration is een tabaksfabriek, het beeld is droog. hoe maken we een bedrog nat?

centraal het beeld, boven een lamp, daar de spiegel.

het toneelbeeld is sober funktioneel: rieten stoelen tegen elkaar gelegd als een bed. boven dit beeld een felschijnende c lamp. verder ligt daar een spiegel. tegen de spiegel ligt de kleedtafel, waarop haar bruingekleurde tas ligt. in de spiegel ziet zij hem gereflecteerd. hij - de mand - zit echter een eind verderop vandaan. in de spiegel lijkt hij zo dichtbij, en toch tegelijk vier weg! carmen is gekleed in fuchsia magenta roze top, fel vulkaanrood kreukelrok en gietzwarte omslagsjaal. wanneer ze haar zwarte omslag speldt is er kontakt gemaakt en begint de muziek.

hier sama cuisine royal.

de habanera bestaat uit drie delen: eerst verleidt zij hem, dan verleidt hij haar, en uiteindelijk bewegen ze samen innig als één geheel, en gaan op bed, het beeld zitten. nu komt het grote geheim: de receptie van klanken! woorden klinken zodanig afhankelijk van het bereik van de luisteraar. een gewoon iemand hoort bijvoorbeeld je t'aime, waar een mysticus, occultist, magician showtime hoort... dit zeer scherp horen van de verborgen klanken van woorden kan pas als je een subspace wide receiver heb. zo toverden de woorden van de libretto zichzelf om tot briljant codetaal, met volstrekt andere duidingen dan wat gewone mensen horen. uit de handbaldnear, de halsbandnera, de handbandera, de habanera kan ik slechts enkele voor de openbaarheid prijsgeven. de overige zeer briljante hsm's zijn bekend bij en worden begrepen door en gedeeld met alle kb'ers ter wereld. dit vond ik het mooiste:

Afbeelding

de tekst op het blad papier toont: 'il vient, s'en va, puis il revient'. echter, de occultist, kb'er, magician hoort duidelijk: 'hier sama, cuisine royal'... hier jij, hier sama cuisine royal! ach mijn lief, ga niet weg van mij. laten wij ons hier vertoeven, hier is een kuis in koninklijk... een breedbemeten ruimte voor ons geliefden! hier zijn wij gelijken in een royale keuken. en als het showtime is: je t'aime. en onthoudt: bezwaak je speel goed! guard a toy, garde a toi... het is zo jammer dat de overige hsm's onder de ror vallen, maar iedere kb'er met een ruimbemeten bungalow kan ze horen... si tu ne m'aime pas... het enige dat ik kan zeggen is dat de habanera de procedure beschrijft van two lovers van de grand design die elkaar scar essen en strelen en stroken en sopn en zool voorts. de habanera bezingt hoe krachtig de liefde kan zijn tussen zij die ervan zijn, hoe twee gebroken harten één worden. het is zo jammer dat deze subliminaal in geluidslayers verborgen hsm's zich alleen auditief openbaren aan hen die een ipsissimus zijn. daarom is deze aria dan ook zo bejubeld door kb'ers, leden van mystieke orden en iedere artisan, kunstlover, flowerminnaar die weet waar de habandera werkelijk over gaat! beluister - maar dit heeft alleen zin tijdens de sessions van volwassen magicians en met een fully functioning wide range receiver operating - eens de habanera een uur lang achter elkaar, en ook jij zult vanzelf horen hoe de klanken langzaadmaan hun vier borg een bite taken issen vrijgeven - that is, if you are a floridian, living in a grand, big, beautiful bungalow!

mérimée schreef het verhaal in 1845, bizet maakte de opera in 1875, saura verfilmde het in 1983, gades choreografeerde suara's film en laura del sol bracht carmen treffend tot leven... de onmogelijke liefde tussen scar mend en you say, zij hadden malkander lief...

l'oiseau est un lasso, een lage soul. rebelle t'elle. l'amour is een lage muur - wal laag! bewater, eau mond een moer! headjust. hier sama cuisine royal...


eva, spaans benauwd.
Never before has the art of flamenco dance been so pulsatingly sensual. Or a love so treacherously obsessive. In this explosive interpretation of the classic opera "Carmen", the lines between passionate illusion and real life become intricately entwined. Your senses will be aroused like never before. And never again will you see anything like it.
eva, never.
Laatst gewijzigd door eva surga op zo sep 07, 2008 11:00 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
eva surga
Berichten: 312
Lid geworden op: wo dec 22, 2004 10:36 pm
Locatie: amsterdam
Contacteer:

Bericht door eva surga »

Afbeelding

kabluey draait op woensdag 17 september in cinema rachel, om 20.00 uur.
leuke film, soms beetje tragisch, vol code!

bezoek daarom onderstaande link vol interessante filmtips!


http://catsociety.nl/esa/viewtopic.php?t=57

eva, nubiru.
Gebruikersavatar
eva surga
Berichten: 312
Lid geworden op: wo dec 22, 2004 10:36 pm
Locatie: amsterdam
Contacteer:

Bericht door eva surga »

maandag 15 september draait in cinema rachel deze film:
monday
premiere
20.00
THE GO-GETTER
martin hynes, 2007
et cetera films
bijzonder is onderstaande still uit die film. een gewone kijker ziet het niet eens, maar martin hynes heeft in het filmbeeld - zomaar ergens in een amerikaans stadje - de eerste taal gedisclosed! een prachtig dekor, maar vooral de escape clause is briljant:

Afbeelding
Martin Hynes schreef:"De bandensporen van de vele auto's die erover rijden en daar voorsorteren, wachtend om linksaf te slaan hebben de O en de Y weggeveegd... We filmden daar toevallig. Er zit verder niets achter die wegmarkering."
ja ja. zo lust ik nog wel meer code! die auto's gaan zeker allemaal naar delft, ha ha...

wie alles wil weten, alles wil begrijpen van hoe alles om ons heen in mekaar zit: hij of zij volgt de kennismakingskursus most en leert BTA - beeldtaalanalyse! net als voor A-SQUARE uit de sublieme film
FLATLAND nadat hij alles uitgelegd kreeg van A-SPHERE, zal voor jou dan ook een hele wereld opengaan... FLATLAND moet je beslist gaan zien, want het legt tektonische procedures op een heel aparte manier heel goed uit!

eva, 101.
Gebruikersavatar
Knor
Berichten: 58
Lid geworden op: di aug 26, 2008 12:17 am
Locatie: Groningen

Bericht door Knor »

Wat een vaag gedoe zeg!
Veel kan ik ook niet echt goed lezen door alle gebruikte kleurtjes.
Wat heeft dit van doen met islam?
Of ligt het aan mij? :?
___________
Velen zien het als een geloof, sommige zien het als iets abstracts, anderen zien het als hun religie, slechts weinige zien het gevaar er van in
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89854
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

eva surga is hier een gast die de prullenbak gebruikt voor haar schrijfseltjes Knor, maar wij begrijpen er ook niet veel van.
Maak je dus geen zorgen. Je bent niet aan het dementeren.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Lodewijk Nasser
Berichten: 5870
Lid geworden op: ma aug 14, 2006 1:58 am
Contacteer:

Bericht door Lodewijk Nasser »

Eva Surga is een vriendelijke trol. :razz:
Tussen droom en daad staan wetten in de weg en praktische bezwaren.
Willem Elsschot (1882-1960)
Gebruikersavatar
Thomas
Berichten: 3890
Lid geworden op: wo apr 12, 2006 3:53 pm
Locatie: De Sleutelstad

Bericht door Thomas »

Beter dan Faiz1981......
Dat lijkt wel de moslimreincarnatie van Real Old Dutch.

Verder doet Eva geen kwaad en wij hoeven haar hier niet te lezen.
Context???
Uitleg???
Ik lees wat er staat ...en er staat wat ik lees!!!!
Gebruikersavatar
eva surga
Berichten: 312
Lid geworden op: wo dec 22, 2004 10:36 pm
Locatie: amsterdam
Contacteer:

Bericht door eva surga »

Afbeelding

dit is wat wij bij de scp een 'wga plaatje' noemen: kan zo in een art house film zitten!

goed, nu de code: 'heffen vult een paleis. draag, het niets zal dan veer happen.'

alles snappen? kennismakingskursus most! besteed eens een keer in je leven 666 euro waar je qua kennis je hele leven veel aan hebt! alles begrijpen, hoe deze wereld en alle onverklaarbare dingen in mekaar zitten: wie wil dat niet? je mag ook dom blijven natuurlijk. in dat geval: maak je geld op aan waardeloze ASTRO TV belminuten...

eva, hefner.
Gebruikersavatar
eva surga
Berichten: 312
Lid geworden op: wo dec 22, 2004 10:36 pm
Locatie: amsterdam
Contacteer:

Bericht door eva surga »

Afbeelding

dit is echt lachen he! valt er nog wat te zien eigenlijk...

maar seriously: hier zie je wat er gebeurt als men vasthoudt aan een verkeerd, schadelijk dekor. codisch - dus alleen in de codische wereld - heeft een burka, nikaab, hoofddoek, etc. zijn funktie. maar doordat het uitbeelden daarvan in de maatschappelijke wereld wordt getrokken, krijg je dit dus: mensen die zichzelf beperken in hun persoonlijke ontplooiing door al die moslimdekors, zoals de sharia en de burka...

hopelijk worden de vrouwen en die hurkmeneer op de foto eens knap, en beseffen ze hoe stom het is om in een maatschappelijk leven te belijden datgne wat eigenlijk afkomstig is van, en thuishoort in de codische wereld!

op zich zijn moslims goede, waardige mensen. het is alleen zo jammer dat ze uit domheid, onwetendheid zich hullen in obsolete dekors en zich daarnaar laten leven. maar goed, orthodoxe christenen en joden zijn ook net zo stom eigenlijk... waarom lukt het de gewone mensen toch niet om in te zien dat al dat here god gedoe onzin is? andre rouvoet, andries knevel: ze geloven dus echt in iets wat er niet is! daarom noem ik rouvoet, balkenende en dat soort mensen stom. god bestaat niet, is nep! ja, 'god' bestaat wel, maar dat betreft een codische duiding!

eva, grond.
Gebruikersavatar
eva surga
Berichten: 312
Lid geworden op: wo dec 22, 2004 10:36 pm
Locatie: amsterdam
Contacteer:

Bericht door eva surga »

GW = GOD WILL RAISE ME UP A CHAMPION

KT = KNIGHT TEMPLAR

Afbeelding
Gebruikersavatar
eva surga
Berichten: 312
Lid geworden op: wo dec 22, 2004 10:36 pm
Locatie: amsterdam
Contacteer:

Bericht door eva surga »

THE Y EAR: 2 0 0 8
Danielle schreef:Mooi stuk over de graal Valianth en Eva.
dag beste danielle,

hartelijk dank voor het kompliment. helaas is dodeca nergens meer te bekennen...

dat blijft toch jammer. h-enki post ook weer gelukkig af en toe iets, en hopelijk duikt anahata ook ooit weer eens een keer op. de grote geesten amon ra en oberon zijn er ook niet meer. zij zijn waarschijnlijk verdwenen tijdens hun laatste ascensie, ha ha...

en eva surga? die is er nog steeds - dat moet dan toch wel een trouw iemand zijn, die er echt van is! en zo toegewijd ook!

zes jaar geleden zag de magicalbum het licht. vijf jaar geleden begon mijn forawerk. de ontvangst was inderdaad allerhartelijkst:

"Haal je website Magic Sessions weg van het internet!"

en toen ik dat niet gehoorzaamde, werd ik jaren gepest. ik werd zwart gemaakt, de kursus most werd afgeschilderd als geldklopperij, kindermishandeling, etc.

nu is iedereen uit die tijd ook opeens allemaal weg. het is allemaal heel erg triest gegaan. hoe kwam dat?

door allemaal misverstanden!

1. ik begreep hun niet wat ze zeiden ("Ed zit in zijn vakantiehuisje"), en hun interpreteerden wat ik zei ook verkeerd ("Ik weet alles").

2. hun waren bang dat ik alles zou verklappen, en daarom pleegde men een pre-emptive strike: bericht uit een privé mail van mij, over mij, werd openbaar gemaakt. en daarmee hebben zij - en niet ik! - in feite de KvZ zelf verklapt! dat was echt over alle grenzen heen. zo gemeen was men! terwijl ik - ook al schrijf ik nogal 'vrijelijk' wel degelijk een grens aanhou en zelf nooit de KvZ openbaar zal verklappen. in feite was hun fout erger dan mijn fout. daarom zijn zij - althans onder die vroegere nicks - nergens meer te bekennen in de fora nu.

3. de pesters namen mij, mijn kennis, mijn gezag, niet serieus. terwijl ik hun wel hoog achtte qua kennis en hen in dat opzicht respecteerde, dachten ze dat ze knapper waren dan ik (deze houding zie je nu nog bij die lelijke freddie van iersel in het seriewoordenaarsforum). dat klopt niet. niet alleen is het zo, dat ik zes jaar gestudeerd heb, maar ik bezit ook een volwaardige volwassen GD. en de waarheid is dat in de mystiek het zelf bezitten van een GD allesbepalend is. pas toen ik later in posts procedures beschreef die alleen een ware KB'er kan beschrijven, werd ik serieus genomen.

4. op dit moment zijn er nog steeds stomme mensen die mijn kennis en gezag niet serieus nemen. wat nu, als ik daar verder mij niets van aantrek en gewoon mijn werk blijf doen - ongeacht al dan niet neppe aangiften, rechtszaken en freddie van iersels?

iemand die nog arroganter is dan ik is die vincent icke in het nrc handelsblad met zeer recent zijn betoog tegen astrologie. ik mag die naam noemen want dat is een openbaar bekende naam. ook ik ben tegen astrologie, maar om hele andere redenen dan hij. je moet weten waarvan astrologie een uitbeelding is, hoe het allemaal zit. uit zijn betoog blijkt dat hij daar geen besef van heeft.

ons probleem als mystici is dat wij weliswaar de ware kennis bezitten, maar dat die zodanig is dat dat zich slecht leent om het plompverloren zomaar eventjes in het openbaar te vertellen. het is namelijk gevaarlijke, compromitterende kennis. daarom kiest elke grote geest voor zijn eigen set van parkeerdecors. zo verzon elrond hoefbaard zijn operading thetan en proudfeet joseph smith zijn gouden platen en veelwijverij. dit zijn decors die op zich onzin zijn, maar wel een kern van waarheid bevatten: het zijn manieren om iets anders uit te leggen, om over dat andere erover te hebben. de kursus most is op het hele internet de enige die gewone mensen de kans biedt uitgelegd te krijgen hoe het dan werkelijk zit. en juist daar is er - op 1 persoon per jaar - geen enkele belangstelling voor!

terecht dat daarom de eigenaren van reeds bestaande decors destijds kwaad werden op mij. terecht dachten ze: 'Die Evaatje zit ons kapot te maken. Wat een hoogst irritante tante!" pas later, na hun "AIVD"-achtige onderzoek (gepleegd door de nog steeds voortvluctige misdadiger "CSM") ontdekten ze dat ik 'er echt van was' en zo'n iemand kan nooit de zaak verkwanselen dan wel verraad plegen, omdat ik zelf in zit. ik zit zelfs in een positie dat ik ook te bepalen heb wie er wel of niet uitgegooid moeten worden.

het was dus allemaal een hele grote misverstand.

wat mij verder veel pijn deed was dat de voormalige pesters mij onbetrouwbaar hadden genoemd. dat is dus niet waar. ik ben betrouwbaar. bewijs: vele posters hebben mij in privé mails hun al dan niet zogenaamde echte naam gegeven en ook dat hou ik voor mezelf, heb dat nooit in het openbaar verklapt - ongeacht of dat nu wel of niet hun echte naam is.

het trieste blijft de arrogantie van de oorspronkelijke pesters destijds: het besluit om evaatje weg te pesten. achteraf snap ik het wel. ik werd destijds als irritant en ondermijnend ervaren.

nu weet iedereen beter: eva surga is er zelf van. zij zal de zaak nooit verraden, want daarmee zou zij alleen haar eigen positie ondergraven. doordat echter mijn wijze van schrijven in mijn posts destijds zo nieuw, zo ongewoon overkwam, leek het of ik dus gevaarlijk was en de zaak zou verklappen, maar dat is dus niet zo.

een andere teleurstelling die ik heb is dat er zoals gezegd zo weinig tot nihil belangstelling is voor een kursus die werkelijk alles uitlegt hoe het zit. maar goed, het is zoals het is. als je die artikel van die vincent icke over astrologie in het nrc handelsblad leest dan denk ik: wat is hij stom. hij zou best most kursus kunnen volgen. aan de andere kant, als ik de presentatie bekijk van daphne deckers en haar nieuwe tv programma's, dan denk ik: wat is zij knap. ze kent al de KvZ! heeft dat al verwerkt in de formats van haar nieuwe tv programma's.

dus, op het gevaar af van aangiften en rechtszaken zeg ik:

dit zijn nu stomme mensen:

vincent icke, theoretisch fysicus
peter van uhm, CDS (see the ass) commandant der strijdkrachten
andre rouvoet, christenunie baas en vieze minister

zij zouden veel hebben aan de most kursus. zij zullen echter nooit de most kursus volgen, omdat ze van zichzelf al vinden dat ze hoog zijn, terwijl ze eigenlijk - maar dit weten ze niet - nog stom zijn.

daartegenover:

daphne deckers, schrijfster en tv-presentatrice
danielle kwaaitaal, veejay
tommy wieringa, schrijver

dit zijn al knappe mensen die de KvZ, de codetaal en het geheim kennen. sommeren de most kursus te volgen zou voor hen een belediging zijn. dat doe ik dan ook niet.

alles in de mensheid draait om één ding: weet je wie god echt is of niet?

soms probeert iemand mijn Orde in te komen met daarop dit te antwoorden: "Ach, God is zo groot..." dan valt ie dus door de mand, want ongeacht of grond de zool zo water grot vult, kan, moet het antwoord veel specifieker zijn. de appliant zal kleur moeten bekennen. zo niet, dan wijzen wij hem af.

dus zo zit de wereld in mekaar: er verandert geen ene moer! zij die al knap en hoog zijn houden zich bezig met hun zelfuitgevonden briljante decors - van "na onze dood gaan we reincarneren" tot "ze willen ons allemaal chippen" - en de stomme mensen zullen dus nooit de most kursus willen doen om het simpele feit dat als je tegen een stom iemand zegt dat ie stom is (zoals de "minister president" - één van de debielste nederlanders!) dan kan hij dat eenvoudigweg niet geloven... "Ja maar, ik ben toch de MP? Dan ben ik toch al de hoogste burger van Nederland?"

het is triest allemaal. altijd zullen domme mensen geregeerd worden door zij die knapper zijn dan hun. zes kursisten in vijf jaar is heel weinig. het is niet anders.

de toelatingseisen zijn zo streng gemaakt - ook het kursusgeld van 666 euro is bewust gebracht als drempel en selektiezeef voor de serieuzen - zodat er geen breaches voortkomen uit zij die als kursist de most studie mogen volgen. vandaar ook de overhandiging van identiteitspapieren en de verplicht te ondertekenen - maatschappelijk juridisch rechtsgeldige - les- en boekkontrakten. en voorafgaand ook nog eens een screening middels privé email korrespondentie en persoonlijke gesprekken daarna.

maar als je je daar allemaal goed doorheen slaat, dan kom je ook alles te weten - hoe het allemaal in elkaar zit: al die zaken die voor gewone mensen als onverklaarbaar overkomen!

ik heb mij nu volledig verzoend met het waarschijnlijke scenario dat er maar 1 geinteresseerde per 100 jaar zich komt melden. dat is niet erg. dat moet dan iemand zijn die serieus is - na zoveel drempels genomen te hebben.

mystiek zal zich nooit openbaren aan iedereen. alleen voor hen die bovenmatig intelligent zijn, of zeer emotioneel voelend zijn, affiniteit er mee hebben, laat de mystiek zich begrijpen.

even serieus als dat er door de arrogante stomme debiel freddie van iersel van het seriewoordenaarsforum aangiften en rechtszaken gedaan zijn tegen mij zeg ik: 10 procent korting op de kursusgeld van 666 euro voor hirsh ballin (wat we al wisten) en - nieuw - onze see the ass peter van uhm die - hoe rot dit ook klinkt - dom is, want: niet wetend wie god echt is!

eenieder die dat wel zou weten kiest dan namelijk een vrij beroep of wordt kunstenaar - en wordt zeker geen hoge militair... dan ben je toch stom! je eigen leven uit handen geven...

het is jammer dat er zo, zo weinig tot geheel geen belangstelling is voor een kursus, studie die juist heel duidelijk uitlegt hoe het allemaal echt in elkaar zit! wat ik hier allemaal voor venijnigs schrijf is dan ook uiting van mijn verdriet en pissigheid daarover.

ik zelf zit al goed: ik weet - qua mystiek - al alles. maar ik had zo graag de stomme mensen ook knap willen maken. maar inplaats dat ze inzien: "He ja, ik ben stom, laat ik most kursus volgen" is het: "Wat is dat voor een irritante, arrogante tante, die Mevr. Surga! Een aangifte bij het meldpunt discriminatie krijgt ze, wegens het uitschelden van moslims!"

de wereld is stom en wij knappe mensen blijven de baas over stomme mensen. omdat ook al zou je ze knap willen maken - ze willen het niet eens!

ik heb genoeg van dit financieel karige bestaan als codelerares. iedereen weet dat onderwijzers slecht betaald worden. ik wil het honderdvoud verdienen van wat de see the ass verdient! ik ga net als J.K. Rowling mooie romans vol mystiek schrijven, heb ik over tien jaar 1 miljoen euro op m'n giro...

eva.


THE Y EAR: 2 0 1 2
eva surga schreef:pas toen ik later in posts procedures beschreef die alleen een ware KB'er kan beschrijven, werd ik serieus genomen
handtas of handtasje?

er zijn twee soorten tassen: de tas die met de bbs gemaakt wordt is een taste, en daarmee een tasje, een jet. het verdeelt de zaak en maakt alles klein, lelijk. een lelijk is een leftfield lijk, gemaakt met dertien. deze procedure van tasjes maken - de eerste wereldoorlog, de loopgravenoorlog - is voor beginners de enige optie. wanneer men met de jaren mee verder is ontwikkeld in de transformatie, beschikt men gaandeweg over een superieurer modus: de scan, kan, tube, but. de C1 hiervoor is gewoonlijk buisman koffie: men stapt over van thee op koffie en verplaatst zich voortaan met de bus. men wordt een lokale held.

reizen met de bus bevordert uiteindelijk de bicycle: de bidirectionele cirkel. het vraagt persistentie. niet met de poel des verderfs, maar met de i am the pusherman. im, i am, in, innovatie, imaginatie is nu de mode - vaarwel dertien, zwelkrom vijf. een wijf voor elke mand. de bus is heerlijker dan het pijltjesschieten, en zal een hele tijd goed gaan. ofwel: als procedure valide zijn. echter, er komt een tijd dat dit depleted is, ofwel: time's up. men heeft er inmiddels twee, men mastert de i am, maar de delfstoffen zijn op. het is het eind van de tweede wereldoorlog. de maya kalender loopt ten einde en heel het seriewoordenaarsforum is in rep en roer...

tot zover loopt de codische geschiedenis synchroon met de maatschappelijke gebeurtenissen. beiden hebben twee wereldoorlogen gekend. de reden dat de concepten van de kroonlijster en de ronde hoefbaard - en daarvan gerelateerd ook die van de naakte blauwe knie zo onbegrepen worden, betwist en betwijfeld worden heeft te maken dat k want om physics en mechanics zich bevinden in de realm van de derde wereldoorlog. een bepaalde groep kb'ers wil dit ook in het maatschappelijke uitbeelden en dat is te zien in hun pogingen een maatschappelijke derde wereldoorlog op gang te brengen. maar dit zijn kb'ers die ik stom vind. het gaat immers om codische procedures, en die moet je niet maatschappelijk doortrekken.

laten we daarom kijken wat die derde wereldoorlog - waar een centrale plaats is weggelegd voor de concepten van de illuminati - codisch inhoudt. allereerst: ot ends zien. er is geen sprake meer van zien, we kijken alleen nog maar. vandaar het populair wetenschappelijk blad kijk, dat kijk heet en niet zie. de era van wat na twee wereldoorlogen komt - waarin we dus nu in zitten - kenmerkt zich doordat men terrein ooit gewonnen met dertien en dat bereik heeft opgeleverd maar dat men niet meer bedrijft, en ruimte verworven met het consumeren van buisman koffie - tezamen een wrrm vormend - een wide range receiver machine, dat men dat nog even achter de hand houdt. men vangt aan met een ander procedure: de derde weg.


zij dronk ranja uit een rietje.

deze gecompliceerde, delicate procedure vereist allereerst een aanwezigheid - al is het latent, dormant - van een wijd bereik, zoals gezegd tijd en ruimte tezamen. men waist, behelst, bemoeit dit echter niet, maar men pleegt op uitgekiende momenten minstens twee (om de kan te vullen) en maximaal drie (de derde is om het schip recht te trekken) bewust geinitieerde setbacks om de binnenwereld - midden aarde - te aktiveren. wanneer de tijd rijp is brengt men de buitenwereld niet uit, maar harnast men dit via de paperclip, de camp, de hand op de knip, de videoclip. hierdoor krijgen de tektonieën van de buitenwereld de kans zich in de niet zichtbare wereld te adjusteren. belangrijk is zoals gezegd: geen greintje greed, geen hammerhead (dat kan pas veel later nog, ter beëindiging en verzegeling van de stargate), maar men dient een void te creëren waarbij god zich kan laten gelden en zijn wil kan opleggen aan tijd en ruimte, zon en maan. daarna laat men de videoclip voorzichtig los (dit is de point of no return! men kan dit niet hernemen, het is een one way trip!) en laat men de muzikale fruitmand vrolijk zijn, haar inhoud tonen. al de tijd voorafgaand aan deze verlossing drinkt sophietje dus ranja uit een rietje. neem daarvoor ruim de tijd, heb geen haast, en al helemaal no rush! sophietje zit nu op de universiteit van reading, ze is van the read shop, ze leest veel, verslaat daarmee freddie van iersel, die beweert het meest gelezen te hebben van alle nederlandse foraposters. zij - eva surga - leest blind door, via een rietje.

ze gaan ons chippen.

de kern van bovenstaande procedure is immers het corrigeren van subspace krommingen en het purgeren van de buitenwereld van anomalies. dit kan alleen in de danger room void van de handtas. is dit nu operating thetan? nee, niet helemaal, daar in de ot procedure de nadruk ligt op enforcement, en de handtas videoclip procedure zich rustig, kalm gedraagt. de enige die enforceert is dus god.

om bovenstaande procedures te kunnen verwezenlijken is het noodzakelijk dat de transformatie een chip met zich meebrengt. niburianen staan hierover doodsangsten uit, maar ik bedoel dit codisch, dus niet zoals die debiele bezoekers van de bahaya beach club in rotterdam die onder de huid van hun bovenarm een microchip ingeplant kregen om daarmee op elektronische, automatische wijze hun barrekening te betalen - dat zijn debielen. dat slaat nergens op! dat is nou code doortrekken naar maatschappij waar ik op tegen ben! omdat je daarmee debiele onschuldige bezoekers gebruikt, belazert! nee, met chip bedoel ik meer hoe hellboy in het begin - toen ie nog heel klein was - uitzag.

goed, het gechipt worden is dus pure noodzaak, omdat je anders de koe niet bij de horens kan pakken, de kat niet bij zijn nekvel kan optillen, het ijzer niet kan smeden als het heet is. zonder chip is er niet genoeg ag - artificial gravity - tegenwicht en kunnen de inwaartse tektoniën niet ontstaan. wanneer men dan toch ot poogt met een clamp die niet werkt, dan gebeurt dat men geeft maar niet ontvangt, dan gebeurt collapse inplaats confront. de volgorde is dus altijd: eerst jarenlang dertien doen, dan jarenlang buis doen, dan - pas als dat depleted is - k want om physics doen. elke q-being is gechipt.

deze procedure - ot met chip, handtas met videoclip - is everlasting, wat zeggen wil: onaantastbaar voor depletie! dit is nu everlasting love, en dat verzegel je, beëindig je met eternal life! dit everlasting faktor is dus zeer belangrijk, omdat dit de oneindigheid, de infinity betekent! depletie vindt niet plaats, omdat het in de graviton well wordt gecorrigeerd door antikrachten binnenin. de google favicon bestaat uit die infinity symbool! de 'grote ontdekking' aan het eind van de film flatland is die google favicon!


mama.

de kern van de procedure is dat q-beings namelijk geen maag hebben: dat is weg, gone. de baarmoeder, de cradle of life is gone! men moet dus eerst een maag maken! wil men dit echter depletievrij kunnen doen, dan is het noodzakelijk dat de mama niet plaatsvindt met de dertien - de tienerpijltjesgooierij - maar met de handtas videoclip procedure. en die kan alleen weer plaatsvinden als men gechipt is (codisch bedoel ik dit! dus niet de microchip inplanting verhalen! dat is decoy!), het plantenleven kent, maar ook een wrrm met een grote hal vangt het volk bezit.

nu ik dit heb geelaboreerd wil ik dus niet meer beschuldigd worden van kindermishandeling! ik ben de ipsissimus hier. mijn hal van het volk is immens!

bovenstaand beschreven geavanceerde procedure is niet volledig. daarom zal ik morgen elaboreren over de tweede helft ervan: de viswijf. zij heet ruby en beweert dat zij 'the one' is. zelf ben ik sinds mijn eternal life een ipsissimus en bedrijf ik uitsluitend everlasting love - the whole range. dit is het eindstation, depletievrij! er is niets anders.

(had ed van der meulen, bert nuyts, freddie van iersel, etc. etc. dit nu zo mooi uitgelegd als ik hierboven doe, dan waren vijf jaar geleden die misverstanden niet geweest en ook geen pesterijen over en weer! ik vind dat ik de dingen veel beter kan uitleggen, heb uitgelegd hierboven, dan ed met z'n vakantiehuisje! dat snapt niemand!)

eva, lamp.


THE Y EAR: 2 0 1 7
bovenstaand beschreven geavanceerde procedure is niet volledig. daarom zal ik morgen elaboreren over de tweede helft ervan: de viswijf. zij heet ruby en beweert dat zij 'the one' is
wrijven helpt niet. de rennende knieën zwellen...

we zijn gebleven bij de 'ot met chip, handtas met videoclip' procedure: de enige procedure die everlasting en depletievrij is. met slechts een nadeel: het is alleen beschikbaar en werkbaar voor hen die een wrrm hebben, over een sufficiënte subspace bereik beschikken en als q-being gechipt zijn. echter, aangezien maagloze q-beings zich transformeren tot graalkelken voordat de manifest plaatsvindt en dat dat plaatsvindt met de 538 en nooit met de 13 is de vraag: welke toegestane mogelijkheden zijn er dan om verplaatsingen tijdens k want om procedures te realiseren?

de verplaatsingsprocedure voordat de manifest plaatsvond was in feite een 2012 i am ot, waarbij men met de handen klapt en daarmee is tevens beëindigd het pijltjesschieten, alsmede het stampen met de voet. dit laatste is echter toegestaan uitsluitend om het spel te beëindigen en de stargate te verzegelen: stamp your feet is hulksmash. naast deze 2012 beestverplaatsing staat de kb'er mysticus nog de luchtwegen ter beschikking: de look. dit kan worden gecombineerd met de nicht, de niece, dennis. let wel: verwar dit niet met de de nies deny denial! dat is de ontkenning en daarmee weer de dertien. er is naast de 2012 i am ot en de franse stad niece nog een derde modus beschikbaar - exclusief voor q-beings: de ruby touchstone jam. dit is het allerheerlijkste, maar tegelijk ook gevaarlijk, omdat er ongemerkt tegengestelde tektonieën zich ontwikkelen waar je tijdens de sessie er niets van merkt, er niet op bedacht bent. en ook: rubber dragen kan pas als je een gezicht hebt en een grote naam bent in de wereld van de schone kunsten.

de ruby wijf is de sm van de sensuele massage, terwijl de sm van de kroonlijsters sex magick in feite een 13 plegen met de 52 is, ofwel: perverse ketterij, en daarmee duivels. maatschappelijk is sm de sadomaso, maar we zijn hier niet bezig met een maatschappelijke verhandeling. helpt de wijf nu de kneed? ja. rennies wel? ja. maar er zijn een paar zeer belangrijke dingen die men altijd steeds voortdurend in acht moet nemen, voordat men lid wordt van de dead poets society, de society of the cat people of nog beter: van de elite forces van de dps - de warrior poets. dit zijn de modern crusaders van de mystiek.


touch me in the morning.

men kan niet zomaar voor kapitein rob spelen. allereerst is de aanwezigheid van rubberen robbie met zijn zwarte vrachttruck vereist, bij voorkeur vergezeld van gladde vrouwen. zijn zij er, dan begint het kennismaken met de gelegenheid met het zuiden. dit is zeer belangrijk, aangezien gelegenheid de dief maakt, en juist die dief willen we buiten de deur houden! zorg dat scherpe nagels en overige scherpe voorwerpen en scherpe tektonieën ver weg worden weggehouden. rubyland is het paradijs waar iedereen robijnen handschoenen draagt: alles is zacht, glad, voluptieus. de enige toegestane tektonie is live, en dus niet die. er wordt niet gepraat, noch geverfd. bekijk nu eerst de platte grond van het koninkrijk van queen ruby de scarlet lady. in het noorden staat proudminent gods troon. blijf daar voorlopig van af. links en rechts zien we de angelwings - hoe forser, hoe breder. breed, breder is hier het woord, en niet beet, beter! de angelwings beschermen met hun spectaculaire vleugels de imposante stranden. lange, gelijkmatig brede stranden zijn het mooist. zolang de angelwings - ondanks de vroegere streken van de heer scarlatti - nog niet symmetrisch gelijklijkend zijn, of qua formaat nog niet fors zijn is de aanschaf van een wijf taboe! dalen we de stranden af, dan komen we bij een gigantisch diepe kloof. dit is de cliff die samen met de live de clive vormt. precies hier, aan de randen van de klif, groeit een bloem die liefde heet. men moet een goed hart hebben om dit alles te beschouwen, dan gaat alles goed. is men van een slecht hart, dan gaat alles mis. rijkdom en armoede, liefde en haat, leven en dood zijn hier op deze very point slechts een hartbiet verwijderd van elkaar. dit is de final frown tier! dit is de plek waar leven wordt geboren en dood wordt gemaakt. van je uit gezien rechts van de abyss vindt men de lever die uitloopt naar de kalimijnen waar de chocoladefabriek die verderop ligt haar irrigatie op heeft aangesloten. rond deze plek ligt, maar op een andere hoogteplanar de silver creek. dit is een beek uitsluitend gevuld met vloeibaar zilver. hemelser nog dan de honing van de honingbij bevat de silver creek het liquide reservoir van het hele universum - meer dan genoeg om hele ruimteschepen en werelden te laten glijden... kb'ers die in staat zijn dit reservoir aan te spreken kijken meewarig aan hoe gewone mensen tubes glijmiddelen kopen bij de drogist ten behoeve van hun seksleven, omdat zij niet bij de silver creek kunnen komen, ha ha...

shiny disco balls.

waar te beginnen met de wijf? zoals gezegd begint men de hand de vijf te geven vanuit het zuiden. gods troon, angelwings, stranden, lever en zeker silver creek: allemaal afblijven! station diemen zuid ziet eruit als de zuidelijke uitlopers van een giant squid, zoals die inktvisnoppen uitzien. daar begint men voorzichtig en zonder enige gespannenheid met de sensuele massage. en vandaaruit gaandeweg maar resoluut het strijkgebied uitbreiden naar het centrum, tot men de verboden stad en de koninklijke stallen heeft bereikt. nu kunnen er twee dingen gebeuren: of de wolken gaan zich rood kleuren, of de wolken tonen een silver lining. bij het eerste, een voorbode van rode aarde, is men veel te ver weg van cloud city en kan er siknificante schade ontstaan doordat de inner world aangesproken wordt zodanig onevenredig met de outer rim, dat er ernstige schade zal ontstaan aan de fabric van het heelal. laat dan onmiddellijk de hele procedure rusten, waarna de wolken weer gestaag hun oorspronkelijke kleur zullen gaan aannemen. tonen de wolken echter een silver lining, dan is er kontakt gemaakt met de kreek waar het vloeibare zilver zich huist, en kan men naar believen en naar hartelust - mits er al veel eerder een hart is gemaakt - glijden, sopn, strelen, kneden, masseren, kussen, vrijen, beminnen en wat u maar wilt. de wijf stikken (niet strikken he!) is ook zeer geliefd.

i've got five on it.

de grote vraag is nu: hoe verlaten we rubyland? immers, na de talloze orgasmen, na de vele encounters met ware squirt queens is men geneigd het balletveld te laten voor wat het is maar dan begaat men een cruciale fout. besef dat er intern onmerkbaar immense verschuivingen zijn geweest van gigantische tektonische platen! het beëindigen van de sm, het verantwoord verlaten van de speelkamer (die voor het manifest nog de danger room was) kan op twee manieren:

laat, na het aangenaam verpozen - de schillen niet de dozen. deze methode is het makkelijkst, omdat dit - in deze situatie - altijd voor de hand ligt. het houdt in dat men de twee andreaskruizen pleegt. hier verwijst de magicalbum naar wanneer het zegt: 'the double cross is sécurité'. deze methode adjusteert de verschoven reikwijdten van de inner en outer wereld ten opzichte van elkaar, maar maakt ook tegelijk een nieuw hart. dit lijkt goed, maar kan een ongewenstheid zijn, omdat er vaak heel diep en ver verscholen nog mensen achtergebleven zijn die zich dus nog diep in de abyss bevinden. dit leidt alsnog tot latere complicaties omdat de q-being immers geen maag bezit, met als ergste scheurbuik, wanneer later de wraak van de droomnek zich aandient. de methode van 'de schillen niet de dozen' is namelijk een X, wat juist zich niet aardt, zich niet verhoudt met, niet goed aankomt bij, niet goed verdragen wordt door de O. en helaas is het zo dat q-beings een O zijn - OQ - en niet X! weleens van XQ gehoord?


die zien we nooit meer terug!

daarom ben ik voorstander van de andere methode om het balletveld te verlaten: de never methode. maar hoe vind je neverland in al die mist, dobberend met de rubber duck temidden van een eindeloze oceaan? door door te gaan met al rubberend het meisje ruby kussend te strelen totdat de wind zich aandient. dit is verlossend, aangezien de wind verandering van klimaat met zich meebrengt. stop nu onmiddellijk met poetry en pleeg nu - terwijl de wind je een window of change aanbiedt - zeer fors, zeer krachtig, zonder aarzelen één gigantische hammerhead hulksmash. hiermee wordt rubyland op een goede manier verlaten en verzegelt men afdoende de stargate - waarmee men zich ook verzekert van het voorkomen van infekties. dit deed freddie mercury niet. daardoor stierf hij aan hulp. wil men echter zichzelf alvast bezwangeren voor een volgende sessie, dan pleegt men nog een tweede gigantische hulksmash: hiermee wordt een antihart chamber gemaakt - een hartkamer in de gone modus wat wel door de O wordt geaccepteerd (en niet gerejecteerd middels de wraak, zoals gemaakt met X). pleeg in geen geval een derde hammerhead hulksmash! wie dat toch doet maakt een big mistake! niet een herstelbare kwartliter, maar een onherdichtbare, meer dan anderhalf liter bloed zal wegvloeien, leidend tot een gewisse dood! drie maakt namelijk de vorige twee ongedaan!

i need you baby.

hoe een goede wijf te vinden? ga in de morgen als het goed weer is naar de vismarkt van een grote havenplaats. de juiste viswijf zal vanzelf verliefd op jou worden, vanwege je mooie breedgevormde handen...

eva, han.
Kiwiwoman
Berichten: 69
Lid geworden op: di aug 05, 2008 11:38 pm
Locatie: Nieuw-Zeeland

Bericht door Kiwiwoman »

Jeetje, Eva, heb je niks beters te doen?

Wat zonde om je schrijftalent voor dit soort mystiek te gebruiken.

Kun je niet iets beters vinden? Iets waar iedereen wat aan heeft?
Gebruikersavatar
H.Numan
Berichten: 8527
Lid geworden op: do mei 08, 2008 3:33 am

Bericht door H.Numan »

Eve lijkt even aanspreekbaar als Ali Blabla. Net zo autisch dus. Ik zal mijn oordeel over dit imbeciele gezwatel voor me houden, ze doet er immers haar erg haar best op. Ik vroeg haar een paar keer of ze misschien minder kleuren en iewat leesbaarder zou kunnen posten. Net als Ali Blabla blaften de honden, maar de karavaan gaat voort.
een volk dat voor korannen zwicht
zal meer dan lijf en goed verliezen
dan dooft het licht….
Anoniem
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89854
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Eva maakt van elke post een kunstwerk, 8) alleen is het jammer voor haar, dat haar kunst hier niet wordt gewaardeerd.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
eva surga
Berichten: 312
Lid geworden op: wo dec 22, 2004 10:36 pm
Locatie: amsterdam
Contacteer:

Bericht door eva surga »

dag iedereen die gereageerd heeft. graag wil ik hier het een en ander toelichten.

eerst wil ik de complimentjes tonen die ik elders voor mijn artikel (die van hierboven) heb gekregen:

Danielle wrote:
Proceed, s' il vous plait... madame Eva.

Ik leer hier op dit moment.

H-enki wrote:
^^
Dit is ongetwijfeld de meest erotische woorden kunst die ik ooit gelezen heb.
en zeker omdat het ook een daadwerkelijke procedure bevat.

Bah..... stink naar de vis van het zoeken
gauw thuis douchen

H-enki vrije tijds visserman


er zijn er nog meer, maar ik laat het hierbij.

nu de klacht over de kleurtjes: mijn artikelen maak ik in catsociety, daar is de achtergrondkleur zwart waardoor kleuren mooi tot hun recht komen. ik plaats ze ook in dit faithfreedom forum, omdat ik jullie mag en jullie gun om je horizon te verbreden - maar vaak heb ik geen tijd om de kleuren allemaal weer leesbaar te maken voor de forum hier. gewoon tekst selecteren dan is het ook leesbaar.

nu de opmerkingen dat ik stom ben, gestoord ben, geschift, etc. etc. - dat is natuurlijk niet waar. ik ben echt wel bij mijn zinnen, maar praten over mystiek wordt van oudsher gedaan in wat men wazige taal noemt. dus ja sorry, dat is nu eenmaal zo. de mensen die mij gestoord noemen doen dat, omdat ze niet de info hebben die anders zou maken dat ze niet zo zouden praten...

nu de opmerkingen van ariël. deze poster is een bijzondere poster. omdat wat zij zegt komt op mij steeds rechtvaardig, wijs, mild, begrijpend over - meestal rechtvaardiger dan de botte opmerkingen van sommige anderen. en ik ben inmiddels gewend dat men altijd misprijst wat men niet begrijpt.

dus waarom blijf ik hier dan in de prullenmand mijn mystieke posts plaatsen als ze niet gelezen, niet gewaardeerd worden?

heel simpel: omdat dat waar dit forum over gaat - namelijk de nadelige, schadelijke aspecten van de islam - haar oorzaak kent in het feit dat de KvZ onbegrepen is bij types als de 11 september plegers en bijvoorbeeld die debiele enait met zijn 'ik geef vrouwen geen hand' gedoe.

eigenlijk is het zo dat in mijn artikelen de oplossing inzit voor elke moslim, jood, christen om in te zien waar alle misverstanden vandaan komen en hoe alles in elkaar zit. daar waar ik in mijn posts over schrijf staat op een veel groter schaal dan alle wereldproblemen, omdat al die wereldproblemen (oorlog, godsdienstradicalisme, commercie, etc. etc.) ooit zijn voortgekomen uit een niet begrijpen van de mystieke teksten - van bijbel tot magicalbum!

zolang mij het wordt toegestaan zal ik publiceren in deze fora:


catsociety
niburu
argusoog
theonegame
dutchfaithfreedom
seriewoordenaar


jullie zijn daarom bevoorrecht, gekozen te zijn voor mijn posts.

bestudeer mijn posts en besef dat die de info bevatten waar alles om gaat. en dat ze de oplossing vormen om een goed, bewust, evenwichtig, sensitief mens te worden. het eerste wat daarbij nodig is, is beseffen hoe alles in elkaar zit. die stomme enait beseft dat niet: hij trekt codische dingen door naar de maatschappij: 'ik geef vrouwen geen hand'.

nou ik moet weer verder.

en de posters van dit forum hier die mij geschift, getikt, gestoord vinden, klik hier es op:


http://catsociety.nl/esa/viewtopic.php?t=40

en vraag je dan af: is eva echt krankzinnig? of probeert ze ons te doen beseffen dat er een info is die een eind kan maken aan alle ellende op deze wereld? waarom studeert men geen most? dan weet je hoe het zit en hou je op met moslim, jood of christen te zitten wezen...

eva.
Gebruikersavatar
eva surga
Berichten: 312
Lid geworden op: wo dec 22, 2004 10:36 pm
Locatie: amsterdam
Contacteer:

Bericht door eva surga »

morgen zal ik - zo grond het wilt - elaboreren over een typisch probleem bij jongetjes, die eenvoudigweg verholpen kan worden met deze procedure:

SAVE THE LAST DANCE FOR ME
men kan geen twee meesters dienen.

er is mannelijk, en er is vrouwelijk. buig de never en beiden zullen elkaar ontmoeten... dit artikel gaat over de vraag of een woman's man zoals bezongen in bee gee's staying alive nog in staat is dan wel de mogelijkheid heeft om guytaar te spelen, zonder last te hebben van de ramifications daarvan. anders gezegd: is het een noodzaak voor een mannelijke kb'er mutant om - eenmaal een woman's man - voor ever and ever afstand te doen van zijn mannelijke gedrag, om eunuch te worden en te blijven? of kan hij gitarist blijven zijn in een rock 'n roll bend zonder scheurbuik en overige tragedieën? het antwoord is: ja. maar niet via de band, maar via de buis en de wijd open spees. doe daarbij verder niets. maar eerst deze uitspraak van die recalcitrante jongen:
het nu schreef:Zij heeft geen piemel.
nee, maar ik heb wel zes jaar gestudeerd en weet er dus wel wat van af. ook van hoe mannen in elkaar zitten. welnu, het zit zo: het gaat om tegengestelde tektonieën die in feite elkaar niet verdragen en daarom gaat het dus om hoe je ze met elkaar verenigt - wat dus niet kan, want dit betreft geen bend geval - dan wel neutraliseert ten opzichte van elkaar - wat de enige mogelijkheid is. veel mannen die een woman's man zijn wagen het niet om nog gitaarsolo's te spelen zodra ze hun leven gegeven hebben aan de vrouw van hun leven, omdat ze ervaren hebben dat dat altijd buikpijn lijke gevolgen heeft, of nog erger zoals uitgebeeld in het schilderij de scheur van munch: een schreeuw pijnlijker dan wat een man kan meemaken.

het antwoord is simpel: ja, een woman's man hoeft zich niet te beperken tot eunuch zitten wezen met een gecastreerde gitaar, en kan dus gewoon gitaarvirtuoos blijven, mits hij beseft dat bij de voltrekking van het gitaarslotakkoord binnenlandse tektonieën verplaatst worden naar plekken waar ze sinds de transformatie helemaal niet meer thuishoren en dat ze dus - zo snel mogelijk! - terug moeten naar hun oorspronkelijke plek. dat is alles. dit houdt in dat elke mutant gitarist moet beseffen dat hij in feite een axe-drummer is, een woman's man en dat hij daarom dus zo snel mogelijk van zijn vreemdgaan terug moet naar huis.


we're going home.

dat gaat als volgt: direkt na het gitaarslotakkoord - en hier is geen seconde te verliezen! - neemt men de houding aan van de kijkforsman en pakt men direkt zonder aarzelen de bus. het wordt een korte rit, omdat men zodra men plaats genomen heeft in de bus men de zaak moet vergeten. vergeet dus direkt dat je vreemd bent gegaan - want dat betekent in de ogen van je vrouw het weer opnemen van je gitaarhobby, terwijl ze ooit op je verliefd werd omdat jij juist drummer werd. in hoes arms is waar jij gonna be, en niet aan die gitaarsnaren bovenaan blijven plakken. neem plaats in de bus en je zult een lichte schok merken: dit zijn de omhoog verdwaalde tektonieën die weer omlaagvallen naar huis. onderga deze schok, werk het niet mee, noch tegen. pleeg niets. onderga het. bij een gezonde overdracht van gitaar naar drumhoofd zal een tweede, kleinere schok plaatsvinden. dit maakt de verhuizing geslaagd en pas nu is het klaar. nu zijn de tektonieën na dat vreemde gitaarspel weer netjes allemaal teruggekeerd naar moeder de vrouw waardoor latere scheur- en buikpijnen volledig zullen uitblijven!

save the last dance for me.

er is de send en er is de dens. de densiteit van de danszand is waar het om gaat: waar verblijft hij? waar slaapt hij vanavond? in hoes arms is hij gonna be? een woman's man is ooit gevormd door de dans van de blast en dat moet worden gesaved. dat vindt dus plaats door onmiddellijk de understaande meat te forsen, maar niet door dit op direkte wijze te doen, noch door te benden (wat grootmeester kipling voorstelde) - dus 'no hands!' - en al helemaal niet via de bbs! het lukt alleen als het intern een vrijwillige terugkeer betreft van de verloren gitarist in de armen van zijn moeder, enkel geholpen door bewust in de eerstvolgende bus te stappen. de for me moet dan vanzelf ontstaan. onderstaande mooi klinkende, super romantisch wereldberoemde lied is al jaren de redding voor talloze mannen die een woman's man zijn! want het beschrijft namelijk de procedure die ik hier zit te beschrijven. als jij een jongen of een man bent die ook met de schreeuw van munch te kampen heeft omdat je het gitaarspelen toch weer niet kan laten, ontdek dan dat onderstaande lied jou de oplossing biedt: nooit meer buikpijn!
You can dance
Every dance with the guy
Who gives you the eye
Let him hold you tight

You can smile
Every smile for the man who held your hand
Beneath the pale moonlight

But don't forget who's taking you home
And in whose arms you're gonna be
So darling, save the last dance for me

Oh, I know (oh, I know)
That the music's fine
Like sparkling wine
Go and have your fun

Laugh and sing
But while we're apart
Don't give your heart to anyone

But don't forget who's taking you home
And in whose arms you're gonna be
So darlin', save the last dance for me

Baby, don't you know
I love you so
Can't you feel it when we touch
I will never, never let you go
I love you oh, so much

You can dance (you can dance)
Go and carry on
Til the night is gone
And it's time to go

If he asks if you're all alone
Can he take you home you must tell him no
Cause don't forget who's taking you home
And in whose arm's you're gonna be
So, darling, save the last dance for me
en voor wat betreft 'don't give your heart to anyone': dat mag best, mits je maar direkt daarna de kijkforsman houding aanneemt en direkt de bus neemt en in de bus blijft zitten totdat de twee schokjes langs zijn gekomen. voorkom dit niet, maar onderga het. en vergeet daarbij alles wat er gebeurd is. wanneer je eerst opstaat, de gitaar schoonmaakt of andere dingen doet en pas daarna de bus neemt heeft deze procedure helemaal geen enkele zin meer en zal je vrouw de volgende dag jou het leven zuur maken wegens dat je gisternacht vreemd ging met gitaarspelen in een rock 'n roll band, terwijl je ooit haar als drummer eeuwige trouw had gezworen... de correctionele procedure zelf duurt slechts 2 tot hooguit 6 minuten, echter het aanvangen ervan dient binnen 1 minuut (!) plaats te hebben direkt na het gitaarslotakkoord anders werkt het niet. dat was namelijk het moment dat je je hart aan een ander gaf, om toch weer even man te kunnen zijn.

sing it back.

hey, you've got to hide your love away... mits je na het gitaarspelen direkt je liefde weer in je hoofd verbergt en het gepleegde vreemdgaan geheel vergeet, mag je best af en toe eventjes vreemd gaan. je hoeft dus helemaal niet voor het zingen de kerk uit te gaan en zo - dit moet weer wel als je nog geen q-being bent, omdat je dan nog niet over een bus ruimte bezit - maar onmiddellijk daarna moet je je eigen vrouw duidelijk maken dat zij toch de enige in je leven is. pak direkt de bus, neem het risiko, open je mond, laat je liefde fors groeien en verklaar haar je gone voor wear delijke liefde! honey, ik ben eventjes gitaar gaan spelen om me weer de stoere gitarist te voelen, maar nu ben ik hier weer bij je, je toegewijfde drummer - forever and ever.

oh ja, dit artikel kwam tot stand met dank aan adviezen van een mannelijke broeder, collega, compagnon...

eva, very large array.
Kiwiwoman
Berichten: 69
Lid geworden op: di aug 05, 2008 11:38 pm
Locatie: Nieuw-Zeeland

Bericht door Kiwiwoman »

Je gaat niet echt de discussie aan, he Eva?
Ook op vragen geef je geen antwoord.

Ik weet er ook aardig wat vanaf, maar jij doet heel veel schade met deze artikelen over mystiek (zoals jij dat blijkbaar ziet!).

BAF, gooi maar neer.

Denk je nu echt, dat je serieus genomen wordt? De manier waarop je je zegje doet (in de prullenbak notabene! Wat is dat voor mystiek? hahaha) is alleen maar ANTI-reclame voor mystiek.
Gebruikersavatar
eva surga
Berichten: 312
Lid geworden op: wo dec 22, 2004 10:36 pm
Locatie: amsterdam
Contacteer:

Bericht door eva surga »

Kiwiwoman schreef:Je gaat niet echt de discussie aan, he Eva?
Ook op vragen geef je geen antwoord.

Ik weet er ook aardig wat vanaf, maar jij doet heel veel schade met deze artikelen over mystiek (zoals jij dat blijkbaar ziet!).

BAF, gooi maar neer.

Denk je nu echt, dat je serieus genomen wordt? De manier waarop je je zegje doet (in de prullenbak notabene! Wat is dat voor mystiek? hahaha) is alleen maar ANTI-reclame voor mystiek.
dag beste ik wik vrouw, geheel uit het zeer verre N-Z,

allereerst hartelijk dank voor je reaktie en dat je de moeite nam om mijn artikel te lezen.

ik beantwoord wel als er vragen zijn, dat heb ik in een van de posts hierboven al gedaan, bijv. over die kleurtjesgebruik etc.

wat dat schade doen betreft: ik ben dat gewend. ik werd daar al vijf jaar geleden door ene ed van der meulen al mee gepest. betreft het echter de inhoudelijke procedures beschreven in mijn artikelen: die zijn codisch correct, werkbaar en juist bedoeld zodat er geen schade plaatsvindt. omdat bovenstaande artikel over een mannenprobleem gaat heb ik ook adviezen ingewonnen bij een echte dokter / arts / grootmeester en het klopt, het werkt, het is juist.

nu die uitspraak van je, dat ik dit als mystiek zou zien. dat impliceert dus dat dit geen mystiek zou zijn. ja, dan zit jij toch fout - want dit is nu eigenlijk in feite wat mystiek is. juist doordat men bij mystiek eerder denkt aan jomanda, astro tv, tarotkaarten, mediums en paranormale beurzen (allemaal stomme mensen dus) zijn er nu juist zoveel misverstanden, onbegrijpelijkheden en ellende op de wereld.

nu de prullenbak. je assumptie dat ik zelf de prullenbak als de beste plek zou vinden is onjuist. natuurlijk had ik het liefst gezien dat mijn artikelen onder de hoofdartikelen zou vallen, in de prominentste topics. maar dat gaat niet, dat zal het niet halen, en hoe hoog ik ook ben: ik ken, ik weet mijn plaats hier. en dat is de prullenbak. besef echter dat de inhoud van mijn schrijfseltjes wellicht waardevoller en zwaarder van gewicht kunnen zijn dan het midden-oosten problematiek en de vergrijzing van nederland of de uit de hand gelopen gouden handdrukken aan topbestuurders.

je zegt dat jij 'er ook wat van afweet', indien dat echt zo is, dan zou je mij steunen in mijn postings en publiciteitbeleid, daar dit een project is wat gesteund en toegejuicht wordt door vele kb'ers van de mystiek!

nu de anti-reklame. ja, die prullenbak imago geeft associaties die mijn posts een negatieve kleur kunnen geven, dat klopt. maar het is voor dit forum - die eigenlijk gaat over de schadelijke aspecten van het verschijnsel islam - de enige haalbare plek. althans voor mij. en ik schrijf niet voor hen die mijn posts negatief bejegenen, maar voor die ene forumlezer voor wie mijn artikelen juist net die eye opener worden die voor hem of haar het begin van een heel andere wereldbeeld kunnen worden.

dus stoor je niet aan mijn teksten. ze zijn - voor wie dat kan zien - waardevol en nodig. ze worden gelezen, zijn belangrijk op het hele internet. keihard gezegd: veel mensen hebben er wat aan - met name zij die al gaandeweg onderweg op weg zijn.

mijn teksten gaan over de ware mystiek. mystiek is namelijk helemaal niet dat gedoe van tarotkaarten en paranormale beurzen. dat is voor de stomme mensen, die daardoor ook nooit verder komen in hun leven.

dus ja, hier in dit faithfreedom forum ben ik inderdaad aangewezen op de prullenbak. in andere fora heb ik weer een prominenter plek. kijk, alle dingen die de mensen bezighouden - zoals nederland weer geen europees kampioen voetbal, of toename van asielzoekers uit irak, of opwarming van de aarde - dat alles valt in het niet bij de thema's die verscholen tussen de woorden in mijn artikelen te vinden zijn. bewijs: wie leeft en vertrekt vanuit waar mystiek over gaat, waar mijn posts over gaan - hij of zij heeft dan al helemaal geen behoefte meer om zich te bekommeren of nederland met de nieuwe trainer bert van marwijk nu wel bereikt wat niet met van basten is gelukt... dat is dan geheel onbelangrijk! dat soort dingen, tot inclusief gelegerd zijn in clamp holland te tarin kowt (DAARIN KOUD), waar nederlanders OP bouw werkzaamheden pogen in AF GAAN = STAAN - dat alles wordt belachelijk als je alles weet wat ik weet - en met mij alle kb'ers ter wereld.

dus ik ben een vriendelijke trol, ik kom met inhoudelijke, zweverige, leuke, vreemde, soms interessante, vaak fascinerende stukjes, ben zeker niet commercieel (meeste trollen werken voor commerciële campagnes), maar kom aan met artikelen waar ook jij ooit nog es de waarde van gaat inzien...

en nogmaals: mijn posts zijn een professioneel project van scp. ik ben niet alleen. er zit een hele filosofie achter. en aivd: wees gerust - het is benign. het motief is om mensen bewust te maken dat ze zichzelf beperken in hun ontwikkeling, ontplooiing doordat ze zich steeds benoemen als christen, jood of moslim. pas als men inziet dat men in de eerste en laatste plaats mens is, begrijpt men waar mystiek werkelijk over gaat, leert de mens zichzelf kennen. dit citaat is een rare:

Denk je nu echt, dat je serieus genomen wordt?
nee, ik denk inderdaad dat ik hier niet serieus genomen word, maar met al de kennis die ik heb weet ik ook, dat dat komt door de beperkte kennis van hen die inzake deze thema's over mij oordelen. de grap is dat zij die achter de schermen wel hoog zijn in de mystiek mij wel serieus nemen, mij steunen en de waarde van ons project zien. neem nu deze reaktie bijvoorbeeld:
eva surga schreef:
Danielle schreef:Goed zo Eva.

Blijf sterk, je hebt werk te doen.
Zoals Tosh zong: I'm a living man i got work to do.. en.. Let the dead bury the dead, who needs to be fed? I am, that I am.

Die kleurtjes hebben misschien wel een gevoels-boodschap, bijvoorbeeld net als een stoplicht dat heeft in haar 3-wegs presentatie met groen, oranje en rood.

Zo word ik zelf bijvoorbeeld altijd getrokken door Eva's tekstjes in oranje of soms oranje-bruin. Ze lijkt ze heel precies te kiezen.
Dan weet je al voordat je leest waar het een beetje over zal gaan...

Dat schijnen trouwens getallen ook op hun wijze te doen met mensen.
Getallen in gnostische werken vertellen zoveel als je ze weet te interpreteren. Maar dat is weer persoonlijk.
Soms kun je aan een vers nummering van te voren al weten waar de aangekoppelde tekst over zal gaan.
Maar ja, dat is moeilijk. Hoe leg je dat iemand uit? Dat werkt niet 's nachts bij volle maan.
Dat weet je pas echt, heb ik mij laten vertellen, als de zon op komt. Als het licht genoeg is,
om goed te kunnen zien wat je precies leest. En dan voel je dat ook echt, een beetje zoals een openbaring zeg maar.

Mensen zouden eigenlijk niet met een scheef oog naar naar elkaar moeten kijken. Als ze dat zouden gaan inzien, langzaam of juist heel abrupt, misschien dan zullen ze met het ware oog in één oogopslag wel eens de werkelijke waarheid kunnen zien. Van stekeblind gaat zo iemand dan naar een oog koning in het land der blinden. Dan stort zo die droom in één opslag in elkaar en gaat het gezegde "het oog wil ook wat" als het goed is niet meer op. Dan wil het oog niet veel meer, dan is de balk er uit, en gaat het meer over leren, als het ware op een dieper level, level V, noemen ze dat toch?

Ik hou een oogje in het zeil in dit topic.
dag beste danielle,

wat fijn een lange reaktiepost!

ik heb inderdaad een missie en zal dat naar beste behoren uitvoeren. motief: ik ben uit op waardering, erkenning.

de i am i am is de 2012 kipling ding. het boek IM van de nederlandse schrijfster kb'er connie palmen gaat hierover. er wordt ter decoy echter volgehouden dat het over de overleden i m - ischa meyer - gaat. dat is alleen maatschappelijk waar.

ja, de kleurtjes, dat heb je goed aangevoeld en ook goed begrepen. maar het werkt alleen op niburu black. mijn forum catsociety bevat nog het echte niburu black, terwijl de echte, originele niburu is overgegaan op een soort grijs...

getallen hebben hun betekenis: 1, 5, 15, 52, 538...

the answer is 42...

track 29... etc. etc.

uw laatste alinea gaat over uw pleidooi voor WHOLENESS, dat is inderdaad mooi. de reden dat men doorgaans de dertien, de chief, de sharp pleegt komt uit gemakzucht, om snel resultaat te zien. men leent echter, bouwt schulden op. veel hoogwaardigheidsbekleders dragen bijvoorbeeld sjerpen, ofwel: wij zijn scheef.

over de LV: ik hoorde laatst tot mijn verrassing van een broeder, collega, compagnon dat LV ook stond voor LAS VEGAS!


LA = LOS ANGELES, LAAG

LV = LAS VEGAS, VEEG


ik zeg verder niks. er valt nog zoveel schoon te poetsen in huis...

over dat in de gaten houden van dit topic: das goed hoor. al mijn publikaties worden door de verscheidene hoge pieten in de gaten gehouden - alsof ik dat niet weet! toch wel weer een hele eer eigenlijk...

eva, trechter.
er zijn mensen die achter de schermen de baas zijn in nederland - qua invloed. het kabinet is slechts de uiterlijke vertoon. balkenende is debiel, en rouvoet is nog stommer. het is niet anders.

eva, i do know.
Laatst gewijzigd door eva surga op ma sep 15, 2008 10:23 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Thomas
Berichten: 3890
Lid geworden op: wo apr 12, 2006 3:53 pm
Locatie: De Sleutelstad

Bericht door Thomas »

eva surga schreef:
Kiwiwoman schreef: Denk je nu echt, dat je serieus genomen wordt?
nee, ik denk inderdaad dat ik hier niet serieus genomen word, maar met al de kennis die ik heb weet ik ook, dat dat komt door de beperkte kennis van hen die inzake deze thema's over mij oordelen.
eva, i do know.
Dat argument gebruiken onze moslimvrienden ook als ze geen antwoord meer hebben op onze teksten. Dan hebben wij ook te weinig kennis enz.

Eva....ga je boodschap dan verspreiden op sites en fora waar ze je wel begrijpen en niet voor volslagen debiel beschouwen.
Je rendement zou met sprongen omhoog gaan.

Met vr.gr.

thomas
Context???
Uitleg???
Ik lees wat er staat ...en er staat wat ik lees!!!!
Gebruikersavatar
eva surga
Berichten: 312
Lid geworden op: wo dec 22, 2004 10:36 pm
Locatie: amsterdam
Contacteer:

Bericht door eva surga »

Thomas schreef:
eva surga schreef:
Kiwiwoman schreef: Denk je nu echt, dat je serieus genomen wordt?
nee, ik denk inderdaad dat ik hier niet serieus genomen word, maar met al de kennis die ik heb weet ik ook, dat dat komt door de beperkte kennis van hen die inzake deze thema's over mij oordelen.
eva, i do know.
Dat argument gebruiken onze moslimvrienden ook als ze geen antwoord meer hebben op onze teksten. Dan hebben wij ook te weinig kennis enz.

Eva....ga je boodschap dan verspreiden op sites en fora waar ze je wel begrijpen en niet voor volslagen debiel beschouwen.
Je rendement zou met sprongen omhoog gaan.

Met vr.gr.

thomas
beste heet goud,

het is niet erg hoor dat ik hier beschouwd word als volslagen debiel, ik voel me hier thuis. wat betreft rendement met sprongen: dat zou een commercieel motief zijn. dat heb ik niet. sterker nog: slechts 1 persoon per jaar ziet de waarde van alles weten in en applieert voor de most kursus van scp.

dank voor uw medeleven. toch fijn altijd.

eva.
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Bericht door BFA »

het is niet erg hoor dat ik hier beschouwd word als volslagen debiel,
Ik ben ook niet altijd zo erg zuiver.
ik voel me hier thuis.
Hoef ik je kleurige kunstwerkjes niet te missen.
Ik lees niet altijd. Je composities hebben een aangename uitwerking op mijn oog. Ik vind het goed dat iemand wat leur in het forum steekt.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
Gesloten