Vijf vrouwen levend begraven

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Edith
Berichten: 100
Lid geworden op: vr aug 22, 2008 4:01 pm
Locatie: Breda

Vijf vrouwen levend begraven

Bericht door Edith »

ISLAMABAD - Vijf vrouwen zijn in het zuidwesten van het islamitische Pakistan levend begraven. Zij werden bestraft omdat zij hun toekomstige echtgenoten zelf wilden uitzoeken.

Een Pakistaanse parlementariër verdedigde de praktijk als eeuwenoude traditie, meldden lokale media en mensenrechtenactivisten. „Slecht wie zich onzedelijk gedraagt, moet bang zijn”, aldus afgevaardigde Israr Ullah Zehri onlangs in het Pakistaanse parlement.

Op de vrouwen, onder wie drie tieners, zou eerst zijn geschoten. Hoewel ze nog ademden, werden ze in een graf gegooid en toegedekt met aarde.
http://www.telegraaf.nl/buitenland/1812 ... html?p=1,1
Als ik moet, dan ga ik wel naar de WC.
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Bericht door BFA »

Het gevoel van horror dat mij overspoelt is te groot voor woorden.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89722
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Tja, en de twee oudere vrouwen die deze meisjes wilde redden troffen hetzelfde lot.
As the two shocked elderly women tried to rescue the hapless girls, they too were gunned down and buried in the same manner.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
naar boven
Berichten: 5046
Lid geworden op: do nov 16, 2006 10:14 pm
Contacteer:

voorbeeld doet volgen

Bericht door naar boven »

RTFM
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89722
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Geplukt van Internationaal
Names of victims;
1. Ms. Fatima wife of, Umeed Ali Umrani, 45 years old
2. Ms.Jannat Bibi wife of Qaiser Khan, 38 years old
3. Ms.Fauzia daughter of Ata Mohammad Umrani 18 years and two other girls, in between 16 to 18 years of age
(All are residents of village Mir W a h, Tehseel Tumboo, District Naseerabad, Balochistan province, Pakistan)
According to the information that I have received, all five women were at the house of Mr. Chandio at Baba Kot village and to leave for a civil court at Usta Mohammad, district Jafarabad, so that three of the girls could marry the men of their choice. Their decision to have marriage in court was the result of several days of discussions with the elders of the tribe who refused them permission to marry. The names of two younger girls were not ascertained because of strong control of tribal leaders in the area.

As the news of their plans leaked out, Mr. Abdul Sattar Umrani, a brother of the minister, came with more than six persons and abducted them at gun points. They were taken in a Land Cruiser jeep, bearing a registration number plate of the Balochistan government, to another remote area, Nau Abadi, in the vicinity of Baba Kot. After reaching the deserted area of Nau Abadi, Abdul Sattar Umrani and his six companions took the three younger women out of the jeep and beat them before allegedly opening fire with their guns. The girls were seriously injured but were still alive at that moment. Sattar Umrani and his accomplices hurled them into a wide ditch and covered them with earth and stones. The two older women were an aunt of Fauzia and the other, the mother of one of the 16 year- old-girls. When they protested and tried to stop the burial of the girls that were plainly alive the attackers were so angry that they also pushed the women into the ditch and buried them alive. After completing the burial they fired several shots into to the air so that no one would come close.

The girls were educated and were studying in classes from 10 to 12. They were punished for trying to decide about their marriages.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Polleke
Berichten: 3234
Lid geworden op: ma sep 04, 2006 3:07 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door Polleke »

Afbeelding

Mir Israr Ullah Zehri.

Position: Senator
Party Affiliation: BNP (Awami)
Gender: Male
Home Phone: 051-9207477
Province: Baluchistan
Address: 302-E, Parliament Lodges, Islamabad.
Zehri added that Baluch tribal traditions help stop obscenity and he told the parliament members not to make a big fuss about it. But many members stood up in protest and called this act “barbaric” and wanted to continue the discussion next week. There were a few supporters for Zehri however. They said it is an internal matter and doesn’t want the government to interfere with the highly conservative locals.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89722
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Geen baard, jammer...maar misschien vind Chaimae hem toch wel aantrekkelijk.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Bericht door hans van de mortel »

Ariel schreef:Geen baard, jammer...maar misschien vind Chaimae hem toch wel aantrekkelijk.
Hebben we dan een foto van hem in zwembroek? Zodat zijn mohammedaanse knots goed uitkomt, waarmee mohammedanen hun akker bewerken wanneer hen dat het beste uitkomt?. Het Marokkaanse akkertje Chaimae is als akker zo dood als een pier en moet haar mond houden bij de akkerbewerking. Op straffe van slaag, steniging of de kogel, of levend begraven worden. Afhankelijk van in welk islamitisch land dit heidense ritueel zich afspeelt.

Geloof is blind. Er bestaat geen rationeel bewijs voor. Het is gebaseerd op je psychologische behoefte . . . je wilt geloven, omdat je je leeg voelt zonder geloof . . . zo leeg dat je zelfs niet durft te leven. Kijk naar binnen; die leegheid ziet eruit als de dood. Het is een psychologische behoefte dat iemand je hoop geeft, een geloof, een soort opium, zodat je kunt inslapen. Je kunt in ieder geval even je angst opzij zetten. Mohamed is bij je, de pedofiele profeet van god – waarom dan nog angstig zijn?
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
Polleke
Berichten: 3234
Lid geworden op: ma sep 04, 2006 3:07 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door Polleke »

Deze eremoorden vinden ook plaats onder Pakistaanse migranten in bijvoorbeeld de UK. Hier een aantal recentelijke slachtoffers:

Afbeelding
Sabia Rania

Afbeelding

Shafilea Ahmed

Afbeelding

En het lijstje is nog veel langer....
Gebruikersavatar
Anneke
Berichten: 1174
Lid geworden op: vr jan 12, 2007 6:59 pm

Bericht door Anneke »

Wat een knappe dames :( Van mijn leeftijd, ik moet er niet aan denken dat ik een van hen was..
Gebruikersavatar
H.Numan
Berichten: 8527
Lid geworden op: do mei 08, 2008 3:33 am

Bericht door H.Numan »

Ik kan nu al de reactie van onze vaste mohammedaanse forum leden geven.

De een: "Wat erg! Maar allah is de beste rechter!"
De ander: blabla blabla méééh blabla blabla mééééééh!"
een volk dat voor korannen zwicht
zal meer dan lijf en goed verliezen
dan dooft het licht….
Anoniem
Gebruikersavatar
Lodewijk Nasser
Berichten: 5870
Lid geworden op: ma aug 14, 2006 1:58 am
Contacteer:

Bericht door Lodewijk Nasser »

En dan hoor ik Naema Tahir nog drie weken geleden roepen dat alles pais en vree daarginds is.

Ik zal aan deze vrouwen denken. Wij hoeven ons niet te schamen als wij erkennen dat het Westen, ondanks al zijn tekortkomingen, superieur is.

Lees het artikel dat ik vertaald heb.

http://www.dutch.faithfreedom.org/forum ... hp?t=12870

En kom eens op mijn blog, lieve mensen. Dat is een ode aan de vrije samenleving.

http://vivalafreedom.blogspot.com/
Tussen droom en daad staan wetten in de weg en praktische bezwaren.
Willem Elsschot (1882-1960)
Gebruikersavatar
Lodewijk Nasser
Berichten: 5870
Lid geworden op: ma aug 14, 2006 1:58 am
Contacteer:

Bericht door Lodewijk Nasser »

Tussen droom en daad staan wetten in de weg en praktische bezwaren.
Willem Elsschot (1882-1960)
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Bericht door Chaimae »

Ok.

Maar wat heeft dit te maken met de islaam? Eerwraak komt ook bij de Hindoestanen voor.

Sprak de Koran niet over het bewaren van je kuisheid zowel door vrouw als man?
Laatst gewijzigd door Chaimae op ma sep 01, 2008 4:21 am, 1 keer totaal gewijzigd.
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
Gebruikersavatar
Lodewijk Nasser
Berichten: 5870
Lid geworden op: ma aug 14, 2006 1:58 am
Contacteer:

Bericht door Lodewijk Nasser »

Dan kan het nog steeds met de Islam te maken hebben. Wat je nu doet is de klassieke redenatiefout. Laat me dat illustreren met een voorbeeld:

Dikke mensen hebben grotere kans op hartkwalen.

Magere mensen kunnen ook hartkwalen oplopen.

Daarom is de claim dat dikkere mensen hartkwalen kunnen oplopen weerlegd.

Schematisch: A leidt naar B. B. kan ook naar C leiden. Dus B en A hebben niks met elkander te maken.
Tussen droom en daad staan wetten in de weg en praktische bezwaren.
Willem Elsschot (1882-1960)
Gebruikersavatar
Persian_revenge
Berichten: 782
Lid geworden op: za dec 03, 2005 4:32 pm
Locatie: Londonistan

Bericht door Persian_revenge »

Zuid-westen he? mmm dat is dan Baluchistan.
Baluchistan is een regio verdeeld onder Iran en pakistan. Ze zijn Soennitisch (het Iraanse gedeelte ook) en zijn zeer verwaarloosde gebieden. Er is er niets. Dat is onze 'Wild East' en de mensen leven aan drugshandel over de grens. Stammencultuur is er ook alom aanwezig.

Discriminatie en schending van mensen rechten is er alledaags.
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Bericht door hans van de mortel »

Chaimae schreef:Ok.

Maar wat heeft dit te maken met de islaam? Eerwraak komt ook bij de Hindoestanen voor.
En een enkele keer ook in een beschaafd land. Maar dat heeft NOOIT met godsdienstwaanzin te maken. In islam telt de vrouw niet mee. Nou ja, voor de helft dan. Zij moet gehoorzamen aan de man. En dan heb ik mij nog zachtjes uitgedrukt. Het is een traditie die in stand gehouden wordt vanuit een oer achterlijk cultuurpatroon bij klassieke holbewoners. In jouw geval zandbakbarbaren.

Bij gebrek aan kennis verwildert het volk. (Hosea)
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Bericht door BFA »

Sprak de Koran niet over het bewaren van je kuisheid zowel door vrouw als man?


De man moet wippen maar hij maar kan. Of hij de mogelijkheid tot wippen gewelddadig of vreedzaam afdwingt heeft geen belang.
De vrouw mag haar hand nog niet tonen of ze is reeds onkuis.
Maar wat heeft dit te maken met de islaam?
Het feit dat Islam nooit de barbaarse tribale gebruiken heeft pogen te veranderen, maakt dat dit alles te maken heeft met Islam.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
Gebruikersavatar
Anneke
Berichten: 1174
Lid geworden op: vr jan 12, 2007 6:59 pm

Bericht door Anneke »

Chaimae schreef:Sprak de Koran niet over het bewaren van je kuisheid zowel door vrouw als man?
En waarom wordt alleen de vrouw dan bestraft?
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Bericht door hans van de mortel »

Ilona schreef:
Chaimae schreef:Sprak de Koran niet over het bewaren van je kuisheid zowel door vrouw als man?
En waarom wordt alleen de vrouw dan bestraft?
Omdat zij doorgaans twee keer zo vaak zondigt als een arabisch sprekende man. In de hel verblijven ook duidelijk meer vrouwen dan in de heilige taal sprekende arabische mannen. Hoe kom ik daar nu ineens zo op? O ja . . . men raadplege de haddiths! Staat vol met boeiende wetenswaardigheden over het denk- en incasseringsvermogen van de in de heilige taal sprekende arabisch man.

Dat zeg ik, islam: een achterlijke en oorlogszuchtige mensvijandige religie.

En wij maar denken dat alleen een hond zijn eigen braaksel opslurpt . . .
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
Gebruikersavatar
Persian_revenge
Berichten: 782
Lid geworden op: za dec 03, 2005 4:32 pm
Locatie: Londonistan

Bericht door Persian_revenge »

zij doorgaans twee keer zo vaak zondigt als een arabisch sprekende man.
Klopt.
Plaats reactie