Het varken met drie poten

Faiz1981
Berichten: 41
Lid geworden op: za sep 06, 2008 2:19 pm

Bericht door Faiz1981 »

WAHAHAHAHAHAHA Battle je bent gewoon te moeilijk man....
Je lult al die haters eruit WHAHAHAHA ze hebben geen poot meer om op te staan :razz:

Ze weten bijna niets over hun eigen geloof en dan willen ze over de islam komen praten...

Ruimen jullie eerst gewoon je eigen stront maar eens op voordat jullie met je smerige vingers naar de islam gaan wijzen...

Deze mensen weten zelf niets maar praten wel veel... Daar komt dus toch alleen maar onzin uit...

Hun eigen geloven beginnen al uit elkaar te vallen en daarom zijn ze bang dat wij als islam nog steeds zo sterk staan.

En jullie zielige kletspraatjes van de media/cartoontjes of filmpjes zullen de islam toch nooit breken.Want geschiedenis heeft al laten zien dat niets de islam kan tegenhouden. En zeker niet zo'n neppe Fitna film van een idioot die zn haar niet eens kan kammen (laat staan zichzelf wassen die vuile varken)

En dat is trouwens ook maar het enigste waar jullie mee kunnen komen.
Probeer zoiets eens een keer recht in de gezicht van een moslim te zeggen dan schijten jullie gelijk alle kleuren van de regenboog WHAHAHAHA

Daar zijn jullie dus gewoon te bang voor en dat begrijp ik wel want ons geloof is ook veel te sterk voor jullie.

Islam RULEZ 4 ever!!!
:lol:
Gebruikersavatar
Lodewijk Nasser
Berichten: 5870
Lid geworden op: ma aug 14, 2006 1:58 am
Contacteer:

Bericht door Lodewijk Nasser »

Welkom Faizal,

Prachtige argumentatie. Ik ben om.


Groet,

LN
Tussen droom en daad staan wetten in de weg en praktische bezwaren.
Willem Elsschot (1882-1960)
Faiz1981
Berichten: 41
Lid geworden op: za sep 06, 2008 2:19 pm

Bericht door Faiz1981 »

Roelof schreef:
Amatallah schreef:Wat een geslijm :klef:
5X per dag buigen voor een denkbeeldige dictator met duivelse eigenschappen is zeker geen "geslijm"...
Hoe laag kunnen jullie zijn om ons geloof zo te vernederen...
Is het zo moeilijk om ons geloof gewoon te respecteren?
Dit laat al zien dat je nog zelfs minder waard bent dan een driepotige varken...
Dit is nu dus al gelijk mijn laatste bericht want ik ga geen tijd meer verspillen aan jullie zielige leeghoofden...
Slijmen doen jullie trouwens zelf door de reet van Bush steeds schoon te likken alsof hij dan niet op de wereld gescheten zou hebben.
Ik heb gesproken....
:lol:
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89714
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Hallo Faiz1981

Ik vermoed dat jij nu 27 jaar bent? Al een hele leeftijd. Je zou toch zeggen dat jij nu volwassen bent.
Ik had eigenlijk een volwassen post van je verwacht.
Wat jij nu doet is een beetje schreeuwen en schelden, en je gaat niet in discussie..
Maar misschien komt dat nog?

Trouwens van harte welkom op dit forum, en ik hoop dat we samen even over Mohammed en Aisha kunnen praten.
Hoe noem jij een man van 54 die seks met een kind van nog geen 9 jaar heeft?

Ik heb het volle vertrouwen op een goed antwoord.

Vriendelijke groet.
Ariel
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Lodewijk Nasser
Berichten: 5870
Lid geworden op: ma aug 14, 2006 1:58 am
Contacteer:

Bericht door Lodewijk Nasser »

Faiz1981 schreef:
Roelof schreef:
Amatallah schreef:Wat een geslijm :klef:
5X per dag buigen voor een denkbeeldige dictator met duivelse eigenschappen is zeker geen "geslijm"...
Hoe laag kunnen jullie zijn om ons geloof zo te vernederen...
Is het zo moeilijk om ons geloof gewoon te respecteren?
Dit laat al zien dat je nog zelfs minder waard bent dan een driepotige varken...
Dit is nu dus al gelijk mijn laatste bericht want ik ga geen tijd meer verspillen aan jullie zielige leeghoofden...
Slijmen doen jullie trouwens zelf door de reet van Bush steeds schoon te likken alsof hij dan niet op de wereld gescheten zou hebben.
Ik heb gesproken....
:lol:

Met je briljante argumentatietechnieken heb je de Islam een grote dienst bewezen.
Tussen droom en daad staan wetten in de weg en praktische bezwaren.
Willem Elsschot (1882-1960)
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89714
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Faiz1981 schreef:Dit laat al zien dat je nog zelfs minder waard bent dan een driepotige varken...
:shock: Staat een driepotig varken nog lager in de rangorde van Moslims dan een vierpotig varken ?
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
SDX
Berichten: 1815
Lid geworden op: ma feb 04, 2008 3:37 am
Locatie: Thuis

Bericht door SDX »

Dit is nu dus al gelijk mijn laatste bericht want ik ga geen tijd meer verspillen aan jullie zielige leeghoofden...
Doeii, ik zal je missen, je briljante argumentatie-techniek gaat écht bóven mijn niveau!

Ik was ook bijna om...maar dat driepotig varken... :smile:
"Joew hef toe tôk toe mie wiz RIESPEK, aaj em moesliem en aaj em bedder den joew!" [Some average muslim]
Gebruikersavatar
Thomas
Berichten: 3890
Lid geworden op: wo apr 12, 2006 3:53 pm
Locatie: De Sleutelstad

Bericht door Thomas »

Faiz1981 schreef:
Roelof schreef:
Amatallah schreef:Wat een geslijm :klef:
5X per dag buigen voor een denkbeeldige dictator met duivelse eigenschappen is zeker geen "geslijm"...
Hoe laag kunnen jullie zijn om ons geloof zo te vernederen...
Is het zo moeilijk om ons geloof gewoon te respecteren?
Dit laat al zien dat je nog zelfs minder waard bent dan een driepotige varken...
Dit is nu dus al gelijk mijn laatste bericht want ik ga geen tijd meer verspillen aan jullie zielige leeghoofden...
Slijmen doen jullie trouwens zelf door de reet van Bush steeds schoon te likken alsof hij dan niet op de wereld gescheten zou hebben.
Ik heb gesproken....
:lol:
Prima Faiz1981. Wat een argumentatie. Wat een sublieme teksten.
Mijn hemel. En dan: EEN DRIEPOTIG VARKEN. Zo geniaal.
Die idioten hier hebben geen idee waar je het over hebt waarschijnlijk.
Maar ja....je staat ook zoveel hoger op de ladder.

Ik hoop nog veel van dit soort berichten te lezen hier.....
Hoe meer hoe beter.

Thomas.
Context???
Uitleg???
Ik lees wat er staat ...en er staat wat ik lees!!!!
Faiz1981
Berichten: 41
Lid geworden op: za sep 06, 2008 2:19 pm

Bericht door Faiz1981 »

Jullie denken dat jullie heel wat zijn met jullie dure woorden en zogenaamde discussies maar jullie zijn een stel varkens die met hun snuit omhoog in de lucht lopen en denken dat ze alles zijn.
Dit is niet eens discussie, jullie maken de islam belachelijk dus zijn jullie het niet eens waard om een discussie mee aan te gaan.
Schelden past beter bij jullie want jullie zijn lager dan een zak stront.
Ajuus bekakte truus.
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Bericht door Manon »

Zou een driepotige tweekoppige zeug nu hoger of lager op zijn waarderingsladder staan dan een tweepotige éénkoppige draak?
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Faiz1981
Berichten: 41
Lid geworden op: za sep 06, 2008 2:19 pm

Bericht door Faiz1981 »

Met je briljante argumentatietechnieken heb je de Islam een grote dienst bewezen.
En wat doe jij dan?
Alsof jij heel wat bent ofzo met je "argumentatietechnieken" .
Ga lekker in de politiek spelen ofzo met je dure woordjes bekakte flikker.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Bericht door Pilgrim »

Ik dacht dat je op zou krassen omdat je had gezegd geen woorden meer aan ons vuil te maken. :twisted:
Faiz1981 schreef:Dit is nu dus al gelijk mijn laatste bericht want ik ga geen tijd meer verspillen aan jullie zielige leeghoofden...
Dus opgesodemieterd nu! Wegwezen! Vort!! :mad:
Faiz1981
Berichten: 41
Lid geworden op: za sep 06, 2008 2:19 pm

Bericht door Faiz1981 »

Prima Faiz1981. Wat een argumentatie. Wat een sublieme teksten.
Mijn hemel. En dan: EEN DRIEPOTIG VARKEN. Zo geniaal.
Die idioten hier hebben geen idee waar je het over hebt waarschijnlijk.
Maar ja....je staat ook zoveel hoger op de ladder.

Ik hoop nog veel van dit soort berichten te lezen hier.....
Hoe meer hoe beter.

Thomas.
Daarmee bedoel ik dat een normaal varken al laag is maar dat begrijp je waarschijnlijk niet omdat er ook niet veel in die snuitkop van je zit.
hahahaa kom je het over ladders hebben...
dat is het voorbeeld van opgeblazen kikkerpraatjes.
denk maar dat je heel wat bent gozer omdat je voorouders slavendrijvers waren
maar nu kan je die shit niet meer flikken want je krijgt gelijk een kogel door je kop hahahaa
jullie hebben de macht al verloren alleen heb je het nog niet door
Faiz1981
Berichten: 41
Lid geworden op: za sep 06, 2008 2:19 pm

Bericht door Faiz1981 »

Pilgrim schreef:Ik dacht dat je op zou krassen omdat je had gezegd geen woorden meer aan ons vuil te maken. :twisted:
Faiz1981 schreef:Dit is nu dus al gelijk mijn laatste bericht want ik ga geen tijd meer verspillen aan jullie zielige leeghoofden...
Dus opgesodemieterd nu! Wegwezen! Vort!! :mad:
wie ben jij om mij te zeggen wat ik moet doen
loop naar je moer man en ga daar zitten janken
Faiz1981
Berichten: 41
Lid geworden op: za sep 06, 2008 2:19 pm

Bericht door Faiz1981 »

circe schreef:Zou een driepotige tweekoppige zeug nu hoger of lager op zijn waarderingsladder staan dan een tweepotige éénkoppige draak?
vuile hoerekind ga met je rimpelkut spelen
Gebruikersavatar
Lodewijk Nasser
Berichten: 5870
Lid geworden op: ma aug 14, 2006 1:58 am
Contacteer:

Bericht door Lodewijk Nasser »

Faiz1981 schreef:
Met je briljante argumentatietechnieken heb je de Islam een grote dienst bewezen.
En wat doe jij dan?
Alsof jij heel wat bent ofzo met je "argumentatietechnieken" .
Ga lekker in de politiek spelen ofzo met je dure woordjes bekakte flikker.
Ahh gossie, het kind is boos.

Met een lege maag ben ikzelf ook iets prikkelbaarder. Nog een paar uurtjes Faiz en het is alweer donker...
Tussen droom en daad staan wetten in de weg en praktische bezwaren.
Willem Elsschot (1882-1960)
Faiz1981
Berichten: 41
Lid geworden op: za sep 06, 2008 2:19 pm

Bericht door Faiz1981 »

Ariel schreef:Hallo Faiz1981

Ik vermoed dat jij nu 27 jaar bent? Al een hele leeftijd. Je zou toch zeggen dat jij nu volwassen bent.
Ik had eigenlijk een volwassen post van je verwacht.
Wat jij nu doet is een beetje schreeuwen en schelden, en je gaat niet in discussie..
Maar misschien komt dat nog?

Trouwens van harte welkom op dit forum, en ik hoop dat we samen even over Mohammed en Aisha kunnen praten.
Hoe noem jij een man van 54 die seks met een kind van nog geen 9 jaar heeft?

Ik heb het volle vertrouwen op een goed antwoord.

Vriendelijke groet.
Ariel

bekakte kuthoer ga lekker op de wallen staan ofzo
onze profeet komen beledigen kun je wel he?
battle heeft al genoeg argumenten genoemd dus als je het nu nog niet begrijpt mankeert er wat aan je botte hersens
normaal praten heeft geen zin meer met jullie vuile rascisten
ga aan je vader vragen hoe hij het vind om jou te neuken vieze hoerekind
Gebruikersavatar
Lodewijk Nasser
Berichten: 5870
Lid geworden op: ma aug 14, 2006 1:58 am
Contacteer:

Bericht door Lodewijk Nasser »

Dit is niet eens discussie, jullie maken de islam belachelijk dus zijn jullie het niet eens waard om een discussie mee aan te gaan.
Ik ben blij dat jij weer voor evenwicht heb gezorgd. De Maangod is trots op je.

Ik ben zeer overtuigd van je overredingskracht. Die briljante argumentatie. Ik ben nu gaan inzien dat ik toch alles mis had met betrekking tot de religie van vrede. Waarvan akte:


vuile hoerekind ga met je rimpelkut spelen
wie ben jij om mij te zeggen wat ik moet doen
loop naar je moer man en ga daar zitten janken
wie ben jij om mij te zeggen wat ik moet doen
loop naar je moer man en ga daar zitten janken
Ga lekker in de politiek spelen ofzo met je dure woordjes bekakte flikker.
Jullie denken dat jullie heel wat zijn met jullie dure woorden en zogenaamde discussies maar jullie zijn een stel varkens die met hun snuit omhoog in de lucht lopen en denken dat ze alles zijn.
Tussen droom en daad staan wetten in de weg en praktische bezwaren.
Willem Elsschot (1882-1960)
Gebruikersavatar
Lodewijk Nasser
Berichten: 5870
Lid geworden op: ma aug 14, 2006 1:58 am
Contacteer:

Bericht door Lodewijk Nasser »

normaal praten heeft geen zin meer met jullie vuile rascisten
ga aan je vader vragen hoe hij het vind om jou te neuken vieze hoerekind
Vertel eens wat over jouw ervaringen. Ik kan merken dat je er meer van afweet.
Laatst gewijzigd door Lodewijk Nasser op za sep 06, 2008 7:07 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Tussen droom en daad staan wetten in de weg en praktische bezwaren.
Willem Elsschot (1882-1960)
Faiz1981
Berichten: 41
Lid geworden op: za sep 06, 2008 2:19 pm

Bericht door Faiz1981 »

Ahh gossie, het kind is boos.

Met een lege maag ben ikzelf ook iets prikkelbaarder. Nog een paar uurtjes Faiz en het is alweer donker...
Hoezo kind?
Had dat voor me gezegd dan had ik eens ff goed gelachen zeg...
je neemt t voor die rascisten op die jou in je rug zullen steken
wat een sukkel
Gebruikersavatar
Lodewijk Nasser
Berichten: 5870
Lid geworden op: ma aug 14, 2006 1:58 am
Contacteer:

Bericht door Lodewijk Nasser »

Fais,

Waarom stel jij ras en Islam op één lijn?
Tussen droom en daad staan wetten in de weg en praktische bezwaren.
Willem Elsschot (1882-1960)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Bericht door Pilgrim »

Faiz1981 schreef:denk maar dat je heel wat bent gozer omdat je voorouders slavendrijvers waren
maar nu kan je die shit niet meer flikken want je krijgt gelijk een kogel door je kop hahahaa
jullie hebben de macht al verloren alleen heb je het nog niet door
We zullen zien! Overigens waren de grootste slavendrijvers moslims en dat zijn ze op sommige plaatsen in de wereld nog. We hebben daar een apart topic aan gewijd:

http://www.dutch.faithfreedom.org/forum ... c&start=50

Met daarin het volgende artikel:
Islam, slavernij en verkrachting

Frontpage’s gast van vandaag is Bill Warner. Hij is directeur van het “Centrum voor de studie van de politieke islam” en woordvoorder voor political islam. Het doel van het Centrum is om mensen bewust te maken van de doctrine van de politieke islam dmv van boeken. Het centrum heeft een serie van 11 boeken uitgegeven over de politieke islam. Warner schrijft deze boeken niet zelf maar fungeert aals een agent voor een groep geleerden die deze boeken hebben geschreven. Het laatste boek dat het centrum schreef is getiteld: “De onderwerping van vrouwen en slaven, islamitisch dualisme”.

FP(Frontpage): Bill Warner, welkom terug bij Frontpage Magazine. Dit is het laatste deel in onze tweedelige serie waarin we me u praten over het recentste boek wat het centrum heeft uitgegeven. In het eerste deel hebben we geproken over de islam en haar doctrine mbt het onderwerpen van vrouwen. In dit tweede en laatste deel zullen we het hebben over slavernij. Welkom bij Frontpage Magazine.

Warner:
Het is een genoegen met Frontpage samen te werken.

FP:
Kunt u ons in het algemeen vertellen wat de gedachte van de islam is rond slavernij?

Warner:
Islams standpunt m.b.t slavernij is gebaseerd op haar politieke principes van onderwerpen en dualiteit. Het principe van onderwerpen is duidelijk: Per definitie is een slaaf de meest onderworpen persoon. Men is een slaaf wanneer men geen enkele keus meer kan maken. Een slaaf is volledig onderworpen aan de meester. Het principe van dualisme komt tot uiting door het feit dat de islam geen moslims tot slaven maakt maar alléén kafirs. Omdat er alleen kafirs tot slaven worden gemaakt is het onvermijdelijk dat een steeds groter deel van wereld zich zal onderwerpen aan de islam.

Islamitische slavernij is gebaseerd op de koran, the soera’s (mohammeds leven) en de hadith (de tradities van mohammed) In deze drie onderdelen zeggen dat slavernij niet alleen is toegestaan, maar dat het ethisch verantwoord en wenselijk is. Het is een deugd. Er wordt op geen enkele wijze iets negatiefs gezegd over slavernij.

Slavernij wordt gezien als een proces om kafirs tot de islam te laten bekeren. Het is een deugd om slaven hun vrijheid terug te geven maar mohammed gaf alléén slaven hun vrijheid terug indien zij zich hadden onderworpen aan de islam. Mocht een kafir slaaf zich niet willen onderwerpen aan de islam dan zouden zijn kinderen dit wel doen. Na verloop van tijd zullen slaven zich dus onderwerpen aan de islam. Dit is één van de redenen waarom de islam slavernij als positief ervaart. Natuurlijk is er nog een andere reden waarom de islam zo positief over slavernij is en dat is een economische reden. Mohammed maar ook andere jihadisten hebben een fortuin verdient aan slavernij. Mohammed gebruikt het geld t.b.v. zijn jihad. Slavernij financieerde al vanaf het begin de verpreiding van de islam en jihad.

FP:
Hoe zag mohammeds leven er uit als we spreken in termen van slavernij?

Warner:
Mohammed is het perfecte voorbeeld voor de gehele mensheid en zijn hele leven draaide om slavernij. Toen zijn moeder overleed was het een ex-slaaf die zich over hem ontfermde. Zijn eerste vrouw bezat slaven, één van zijn eerste bekeerlingen tot de islam was een slaaf. Zijn beste vriend, Abu Bakr, ruilde één van zijn zwarte kafir slaven voor een moslim die als slaaf bij een kafir werkte. maar dit alles valt in het niet vergeleken met zijn denkbeelden over slavernij die hij ontwikkelde toen hij éénmaal tot de jihad was overgegaan. In zijn eerste grote gevecht bij Badr was hij aanwezig bij het afranselen en martelen van slaven door zijn handlangers om hen te dwingen informatie te verstrekken over de kafirs, zijn vijanden.

Slaven maakten de preekstoel voor mohammed, verstelden zijn kleding, kookten zijn eten. Ze deden alles wat hen werd opgedragen door hun meester. Hij gaf slaven weg als kado en ontving slaven als een kado. Hij trok ten strijde met als doel mannen te doden zodat de overlevenden zich over zouden geven zodat ze als slaven konden worden vekocht. Mohammed verkocht slaven zowel op de particuliere markt als aan de “groothandel”. Mohammed bood slaven hun vrijheid aan in ruil voor de erkenning dat hij de profeet van allah was. Een kafir slaaf werd vervolgens een slaaf van allah, zoals alle moslims een slaaf van allah zijn. Ofwel wanneer men een slaaf was binnen de islam begon en eindigde het leven in slavernij.

FP:
Kunt u iets vertellen over de sexuele slavernij binnen de islam?

Warner:
Het voorbeeld van mohammeds leven en zijn daden staat model ten aanzien van de moraliteit binnen de islam. Alles wat mohammed deed en zei in zijn leven wordt gedefinieerd als “goed” of “toegestaan”. Mohammed dwong regelmatig veroverde kafir vrouwen tot gedwongen sex (verkrachting) De hadith is duidelijk hierover en maakt melding over het feit dat mohammed had de eerste keuze uit de veroverde kafir vrouwen. Indien mohammed was betrokken bij het verkrachten van kafir vrouwen dan is dit een voorrecht binnen de islam en géén zonde of dwaling. Toen mohammed de B. Qurayza stam had vernietigd werden alle mannelijke Joden onthoofd zodat er geen echtgenoten meer waren. Vervolgens gaf mohammed de kinderen aan moslims zodat ze als moslims weden opgevoed en hij verkocht de Joodse vrouwen als slaven.

We weten ook dat vrouwen werden onderverdeeld in huis- en sexslaven. Dit wordt onderstreept door het verhaal dat een jihadist een hoog bedrag voor een slavin wilde hebben. Hem werd verteld dat haar borsten te klein waren en haar mond te koud. Ze was alleen geschikt voor werk in -en om het huis en niet geschikt voor de slaapkamer, dus was zij minder waard dan gevraagd. De hadith verteld ons ook dat moslims coitus interuptus toepasten om te voorkomen dat hun kafir sexslaven zwanger raakten waardoor ze minder geld op zouden brengen. De reden voor coitus interuptus was dus puur een zakelijke. Het islamitisch doctrine zegt dat kafir vrouwen niet als prostituees mogen worden gebruikt maar slechts voor het plezier van hun meester. Toen mohammed de Joden bij Khaybar aanviel zijn er veel morele precedenten gesteld. Sexuele slavernij werd onderhevig aan een aantal nieuwe regels: Het is niet meer toegestaan om zwangere vrouwen te verkrachten, menstruerende vrouwen mochten ook niet worden verkracht.Ten tijde van de aanval op Khaybar heeft mohammeds god, allah medegedeeld dat getrouwde vrouwen mochten worden verkracht. Mohammed heeft slechts weinig Joden gedood tijdens zijn aanval op Khaybar. De vrouwen en de mannen waren nodig om op het land te werken als dhimmis.(De oorspronkelijke dhimmis waren semi-slaven zonder welk recht dan ook. Tegenwoordig zijn dhimmis onwetende kafirs die excuses maken aan de islam). Omdat de islam mannen nodig had om het land te bewerken, werden echtgenoten niet gedood. Dat is de reden waarom er in de koran staat dat het is toegestaan de vrouwen te verkrachten voor de ogen van hun echtgenoten. Sexuele slavernij was niet alleen plezierig en winstgevend voor de mannelijke moslims, maar verkrachting was ook een krachtige tactiek. Door verkrachting worden vrouwen gedwongen zich te laten onder-werpen aan de mannelijke moslims en hun echtgenoten worden vernederd. Vernederde mannen worden zwakkere mannen. Steed minder kafirs zullen daardoor in opstand komen tegen de islam. Deze tactiek werd niet allen toen toegepast maar dit gebeurt tegenwoordig nog steeds.

FP:
Islamitische verkrachtingen zijn niet iets uit het verleden, het gebeurt nu toch ook nog?

Warner:
Alles wat tot nu toe is gezegd is niet alleen geschiedenis, het is soenna. Dat betekent dat er geen mooie blonde Christelijke vrouwen in de straten van Mekka wonen. Maar er vinden continue verkrachtingen plaats in kafir steden. Dit gebeurt overal waar de islam vertegenwoordigd is want het is soenna. Er is al 1400 jaar een constante jihad gaande. Uit verschillende documenten blijkt dat de verkrachtingen een constante factor zijn. We moeten wel de orginele orginele documenten er op nazien simpel om het feit dat onze historici weigeren deze feiten te melden in de zogenaamde geschiedenis boeken.

Verkrachting is soenna, verkrachting is geen zonde. Verkrachting is toegestaan en wordt aangemoedigd door mohammed en de koran. De islam is het enige politieke systeem in de wereld wat regels heeft tav verkrachting en oorlog. Verkrachting is jihad. Kan het nog beter? Een moslim verkracht een kafir meisje en krijgt er “hemelkrediet” voor terug. Alle jihad is een kaartje naar het paradijs.

Het meest smerige aspect van het stelselmatig verkrachten van kafir vrouwen door moslims zijn niet de verkrachtingen op zich maar de reactie van kafirs. Kafirs worden dhimmi’s door de verkrachtingen te negeren. Ik daag u uit om slechts één geschiedenisboek te vinden waarin er melding wordt gemaakt van islamitische verkrachtingen.

Wat te denken van onze zogenaamde feministische geleerden? Zij zijn niets meer dan morele en intellectuele failliete hypocrieten. Zij zijn de verraders van onze cultuur. Ze moesten zich schamen en ze zijn een schande. Zij zijn het die de misdaden tegen vrouwen negeren. Zij zijn de “aarts” dhimmi’s omdat zij weigeren te spreken over de soenna, de geschiedenis en de huidige verkrachtingen van onze moeders, dochters en zussen. Ons belastinggeld wordt uitgegeven om de kwaadaardigheid van de islam te ondersteunen op onze universiteiten.

FP:
Mohammed was een blanke man die zwarte slaven bezat. Is dit juist? Dit is toch racistisch? Waar is de linkse verontwaardiging richting de islam m.b.t. dit gegeven?

Warner:
De relatie tussen zwarten en slavernij is ironisch. De standaard benadering van de islam naar de zwarten is dat het christendom de religie voor de blanke is en dat de islam de natuurlijke religie voor de zwarte is. Ze voegen daar nog eens aan toe dat mohammeds tweede bekeerling een zwarte slaaf was, genaamd Bilal. Hij was mohammeds compaan en de eerste muezinn (dit is degene die oproept tot gebed).

De hadith echter, maakt duidelijk dat mohammed een blanke was. De hadith maakt ook duidelijk welk ras van kafirs hij tot slaven maakte. En mohammed had vele zwarte slaven in zijn huishouding. Eén van deze slaven was een zwarte man, genaamd Anjasha. Mohammed had zwarte slaven, dat is duidelijk. Zijn favoriete vrouw, het kind Aisha, had ook een zwarte slaaf. Maar eerlijk is eerlijk: mohammed was geen racist als het ging om slavernij. Hij maakte Arabieren, Afrikanen en Grieken tot slaven. Iedere kafir wordt door de islam tot slaaf gemaakt ongeacht ras. Mohammed was politiek incorrect als het ging om zwarten. Hij noemde ze “raisin heads” (rozijnekoppen) in de hadith. Dit maakt het tot een compliment om een zwarte moslim rozijnekop te noemen. Het is soena en daardoor niet beledigend.

Mohammed gebruikte zijn mantel om Aisha af te schermen zodat ze naar de zwarte slaven kon kijken die hun gevechtskunsten lieten zien in de moskee. In de hadith staat een profetie vermeldt over een zwarte man die rampspoed zal brengen over de islam. Het is voorspeld dat zwarte mannen de kabbala zouden vernietigen. Maar wanneer moslims preekten tegen de zwarten noemden ze slechts het feit dat de eerste muezzin een zwarte man was, ze vertelden niet de rest van het verhaal.

FP:
Kan u een korte samenvatting geven van de geschiedenis van islamitische slavernij?

Warner:
De islam bereikte de kafir wereld vanuit Arabie. De moslims namen de rijkdommen in beslag en brachten de overlevenden tot slavernij. Slavernij is onlosmakelijk vebonden met jihad. De Arabische taal is een goed voorbeeld om vast te stellen hoe belangrijk slavernij was (en is). Voor de ondewrwerping van vrouwen en slaven hebben we meer dan 30 woorden verzameld die met slavernij te maken hebben. We denken dat er geen andere taal is die zoveel woorden voor slavernij heeft dan het Arabisch. Zowel de zwarte afrikaan en de zwarte slaaf hebben dezelfde benaming: Abd. De historische reden hiervoor is dat Afrikaanse slavernij zeer belangerijk voor de islamitische economie was. De taal reflecteert de geschiedenis. Door de eeuwen heen zijn er tal van klachten ingediend door Afrikaanse moslim juristen over hoe arabische moslim slavenhandelaren Afrikaanse moslims gevangen namen en als slaven verkochtten. Het is bekend dat er ongeveer 11.000.000 Afrikanen naar Amerika zijn gestuurd en ongeveer 13.000.000 naar islamitische landen. Dit is een totaal van 24.000.000 slaven. Voor iedere slaaf moesten vele anderen van de stam worden vermoord zodat de stam zich over zou geven aan slavernij. De ouderen, de zieken en de kinderen werden achtergelaten om te sterven. Het aantal van deze doden wordt voorzichtig geschat op ongeveer 5:1. Dit betekent dat er in 1400 jaar 120.000.000 Afrikanen zijn vermoord tbv de economische winst van de islam. Het algemene beeld wat er heerst over de blanke die de Afrikaanse bevolking gevangen nam om hen als slaven in Amerika te verkopen is onjuist. Toen de slavenboten van de blanken bij de Westkust van Afrika arriveerden, namen zij geen Afrikanen gevangen. Zij hoefden slechts in de hokken te kijken, een keuze te maken en de moslim slavenhandelaar zijn geld te geven en het eigendomsbewijs aan te nemen om vervolgens de slaven in de boten te laden.

De islam was al zo’n 1000 jaar bezig met het voeren van oorlogen tbv de slavenhandel. Nadat de blanke slavenhandel ophield te bestaan, ging de moslimslavenhandel in Afrika gewoon door, tot op de dag van vandaag. Veel van de Afrikaanse slaven werden gecastreerd door hun testikels en hun penis af te snijden. Gecastreerde slaven brachten op een veiling meer geld op. Gecastreerde zwarte slaven waren de oorpronkelijke bewakers van van de moskee van mohammed in Medina. Afrikaanse slaven werden Abd genoemd en blanke slaven werden Mamluk genoemd. De meeste zwarte slaven werkten in mijnen en zwaar veldwerk, de blanke slaven werden voor het meer bekwame vakwerk gebruikt. Blanke slaven konden zelfs gepromoot worn to leidingevende posities nadat ze zich hadden onderworpen aan de islam en zich hadden bekeerd. Er is slecht één zwarte slaaf ooit gepromveerd tot een leidinggevende fuctie. Hij regeerde over Egypte en hij was een Eunuch. Meer dan één miljoen slaven waren afkomstig uit Europa, ons woord slaaf komt uit het Arabisch. Het Arabische woord voor slaaf is slav. Een blanke vrouw bracht 1400 jaar lang het meest op als slaaf. The moslim die een blanke sex slaaf niet kon betalen kocht een Ethiopische sex slaaf voor een derde van de prijs van een blanke sexslaaf. Eén van de weerzinwekkendste vormen van het tot slavernij brengen van de blanken is het feit dat turkse moslims 1 op iedere 5 christelijke kinderen wegnam van de ouders. Dit gebeurde in het onder Islamitisch bestuur staande Oost Europa en was een soort belastingmaatregel. Deze mannelijke kinderen werden naar Turkije gebracht waar ze de janitsaren werden, een soort elite korps voor de sultan. De turkse sultans vertrouwden de Afrikaanse moslims niet om in een elite korps het paleis van de sultan te bewaken wegens hun onderlinge stammenoorlogen. We zien het zelfde wantrouwen in Afganistan. De moslims afkomstig van verschillende stammen worden wegens hun onderlinge stammenoorlogen niet ingezet als presidentiele bewakers. Hiervoor worden kafirs gebruikt. The Hinoes zijn tot slavernij gebracht. Het aantal slaven weten we niet. De jihad heeft ongeveer 80.000.000 hindoes het leven gekost. Er zijn berekeningen dat er honderd-duizenden hindoes tot slavernij zijn gebracht.

Moslims brengen iedereen tot slavernij maar niemand maakt een moslim tot slaaf. Deze wetenschap maakt deel uit van de arogantie en superieuriteit. Zij kennen de geschiedenis: Het zijn de dhimmi’s (kafirs die zich verontschuldigen aan de islam) die de doctrine en de geschiedenis van Islamitische slavernij uit onwetendheid niet herkennen.

FP:
De geweldadige slavenhandel in zwarte Afrikanen door arabische moslims vindt tot op de dag van vandaag plaats. De wortels van deze moderne slavernij liggen natuurlijk ook in het islamitisch doctrine.

Warner:
Het tot slavernij brengen van Afrikanen vindt heden ten dage nog steeds plaats. De enige reden waarom de islam is gestopt met het tot slavernij brengen van blanken en Hindoes, is het feit dat zij niet zijn opgewassen tegen de sociale druk. De soenna van slavernij is niet veranderd, alleen de mogelijkheid om hun wet toe te passen. Op het Afrikaanse platteland passen moslims nog steeds jihad toe om zichzelf te verrijken.

Ik heb onlangs gesproken met een ontsnapte Soedanese slaaf. De moslims doodden zijn ouders en namen hem en zijn zus mee. Iedere nacht werd zijn zus slachtoffer van een groepsverkrachting. Nogmaals, verkrachting is soenna!

Toen hij zijn nieuwe meesters ontmoette, moest hij in het midden van een kring van de familie gaan zitten. Een ieder van hem sloeg hem met een stok en ze zeiden tegen hem dat zijn nieuwe naam Abd (zwarte slaaf) was. Hij moest samen met de dieren in de schuur slapen.

Onze media en intellecuelen, snel met het veroordelen van de geringste belediging van een blanke jegens een zwarte man, hebben helaas niet het geringste idee van moord, verkrachtingen en tot slavernij brengen van zwarten door de islam. Onze media en intellectuelen zijn dhimmi’s.

FP:
Nog laatste opmerkingen of commentaren?

Warner:
Mohammed, de meester van onderwerping en dualisme, gebruikte slavernij als een middel voor jihad omdat het werkte. Het leven van Mohammed was doorspekt met slavernij. Slavernij was het levensvocht van de islam. Mohammed, de blanke man, bezat zowel mannelijke als vrouwelijke slaven. Het meest afstotelijke van islamitische slavernij is niet dat moslims anderen tot slavernij brengen, maar dat wij dit ontkennen. De koran en de soenna’s zitten in de moedermelk waarmee zij worden gevoed als baby. Zij handelen naar hetgeen etisch verantwoord is volgens de koran. Op rare manier zou je medelijden met ze moeten hebben. Een moslim is namelijk het eerste slachtoffer van de islam.

De kritiek op de blanken, omdat zij betrokken waren bij de slavernij, is standaard leerstof op universiteiten en algemene wetenschap in de media. Probeer eens een universiteit te vinden die leerstof aanbiedt over het doden van 120 miljoen Afrikanen door moslims om een financieël profijt te krijgen van de 24 miljoen slaven die zij hierdoor konden verkopen. Zwarten zien zichzelf als de basis van slavernij. Zij kijken niet verder dan de blanke christelijke versie van slavernij. Er is slechts één historische theorie binnen de zwarte gemeenschap. Zwarten zullen niet toegeven aan het bredere spectrum van de slavernij historie.

Hindoe slavernij? Heeft nooit plaatsgevonden. Blanke en Europese slavernij? Heeft nooit plaats gevonden. Slavernij op de oostkust van Afrika? Heeft nooit plaatsgevonden. Een gigantische slavenhandel dwars door de Sahara naar Noord-Afrika? Heeft nooit plaatsgevonden. Zwarte eunuchs bij de Medina moskee? Heeft nooit plaatsgevonden.

Deze incomplete geschiedenis van de slavernij wat in de universiteiten wordt aangeboden als leerstof wordt door de belastingbetaler gefinancierd. Hoe is het mogelijk dat zwarte leiders het heilige geweld in Afrika negeren? Waarom laten zwarte columnisten, schrijvers, leraren of ministers niets van zich horen? Ze zijn onwetend en in totale ontkenning. Zij zijn de getraumatiseerde kinderen van de islam. Zwarten zijn dhimmi’s en zij dienen de islam door hun zwijgzaamheid. Er is een diepgewortelde angst voor de islam waardoor zij het standpunt hanteren van horen, zien en zwijgen. Want de Arabieren zijn de meesters van de zwarten.

Er is één ding wat blanken en zwarten gemeen hebben, de voorouders van beide rassen waren slaven van de islam, en beiden zijn te onwetend om het te beseffen. Zwarten en blanken hebben en geheime schaamte wat is begraven onder de ontkenning van slaaf van de islam geweest te zijn.

Maar de rest van de media en intellectuelen staan ook in de rij om dhimmies te zijn. Één van de kenmerken van een dhimmie onder de vierde kalief Ummar, was het feit dat het een dhimmi verboden was de koran te bestuderen. Het hoofdzakelijke kenmerk van hedendaags dhimmitude is de onwetendheid van de koran, de soera’s en de hadith. Onwetendheid van kafir-intellectuelen m.b.t. de islam is sterk aanwezig. Ze weten niet hoe jihad 120 miljoen Afrikanen, de 60 miljoen christenen, de 80 miljoen Hindoes of de 10 miljoen Boeddhisten heeft gedood. Onze intellectuelen kennen de tranen van de jihad niet (is gedetailleerd beschreven in al onze boeken).

Onze intellectuelen weten het niet, interesseren het niet en geven er niets om. Ze ontkennen. Universitaire islamitische studies hebben het nooit over de islamitische politieke doctrine. De media bediscussiëert de islam slechts in termen van politieke correctheid en multiculturisme.

De geschiedenis leert ons niet over de verwoestingen van beschavingen door jihad. Religieuze leiders paaien imams tijdens publieke bijeenkomsten en ze hebben geen idee wat de imam werkelijk van hen denkt. Politieke denkers zien de islam zelfs niet eens als een politieke kracht. Het probleem van deze onwetendheid is dat onze intellectuelen niet in staat zijn ons te helpen. Zij begrijpen niet dat islam een gemeenschap is, gebaseerd op het ideaal van dualisme. De islamitische ethiek en politiek hebben één verzameling van regels voor moslims en een andere voor kafirs. Onze samenleving is gebaseerd op een ideaal van gelijkheid. Wij hebben geen dubbele pakketten regels zoals binnen de islam.

Onze intellectuelen kunnen niet uitleggen wat het dualisme in de islam heeft betekent in het verleden of wat het nog gaat betekenen voor de toekomstige vernietiging van onze samenleving. Onze intellectuelen en de media hebben slechts één manier van kijken naar de glorieuze islamitische samenleving. Zij hebben bijvoorbeeld de terrorist gecreëerd, een onzin-term gebaseerd op onwetendheid. Een terrorist is zelfs niet eens een echte moslim, maar een extremistische fundamentalist. Intellectuelen kunnen het verband niet leggen naar de vervolging van andere intellectuelen en artiesten, zoals Salman Rusdie en Theo van Gogh, de cartoon-rellen en Daniël Pearl. Hun vervolging maakt deel uit van een 1400 jaar oude islamitische traditie om alle intellectuelen en artiesten in lijn te houden met de doctrine van politieke islam. Maar voor onze intellectuelen bestaat er geen historie, geen verbinding, geen patroon, geen doctrine van islam. De enige doctrine die zij aanhangen, is de doctrine van ontkenning. Deze intellectuelen schrijven onze leerboeken. Wij kopen de boeken waardoor onze onwetendheid wordt gevoed. Wat verklaart de stilte en onwetendheid van onze intellectuelen? Het enorme geweld van jihad heeft het psychologisch effect van ‘het mishandelde kind syndroom’.

Intellectuelen hebben angst, excuseren zich voor, en nemen het op voor hun islamitische misbruikers, hierbij negeren ze het geweld uit het verleden. Zij adviseren onze politici. Het resultaat is een onwetende bevolking die onze intellectuelen vragen om leiding, maar ze zullen verraad en leugens krijgen.

FP:
Bill Warner, bedankt dat je hier wilde zijn.

Warner:
Mijn dank voor het bekritiseren van de politieke islam.
Laatst gewijzigd door Anonymous op za sep 06, 2008 7:19 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Faiz1981
Berichten: 41
Lid geworden op: za sep 06, 2008 2:19 pm

Bericht door Faiz1981 »

Vertel eens wat over jouw ervaringen. Ik kan merken dat je er meer van afweet.
mijn ervaringen?
denk je dat ik jou over mijn leven ga vertellen vuile flikkertje
vertel jij maar zelf eens hoe jij graag in je kont geramd word door je flikkervriendjes
Gebruikersavatar
pd7835
Berichten: 1637
Lid geworden op: di mar 01, 2005 10:35 am
Locatie: Vlaanderen

Bericht door pd7835 »

Faiz1981 schreef:Hoe laag kunnen jullie zijn om ons geloof zo te vernederen...
Het zijn niet wij doch uw eigenste bronteksten die de islam vernederen.
Is het zo moeilijk om ons geloof gewoon te respecteren?
Zou jij respect betonen voor een ideologie die tegenover mensen die die ideologie niet aanhangen eerder vijandig staat en die die in het beste geval als 2de rangsburgers in hun 'staat' zouden gedogen wat die onder 'vrede' verstaat.
Slijmen doen jullie trouwens zelf door de reet van Bush steeds schoon te likken
Wij zijn helemaal geen reetlikkers van Bush aangezien Busch zegt dat "islam a religion of peace and tolerance with good teachings" is. Net het tegengestelde dus als wat uw eigenste islambronteksten en uw eigenste geschiedenis (inclusief de wandel en levenswijze van uw 'profeet') vertellen. Wij gaan dus de leugens die Busch over uw ideologie zegt, hier niet herhalen.
Dit is niet eens discussie, jullie maken de islam belachelijk
Het zijn niet wij doch uw eigenste bronteksten die de islam belachelijk maken. Wij tonen wat uw eigenste zogenaamde islam'geleerden' je verzwijgen. De waarheid lezen over je 'geloof' en uw zogenaamde 'profeet' komt hard aan nietwaar. Je moet dus uit onwetendheid over je eigen 'geloof' niet de boodschapper aanvallen doch zelf uw eigenste bronteksten eens gaan lezen.
Faiz1981
Berichten: 41
Lid geworden op: za sep 06, 2008 2:19 pm

Bericht door Faiz1981 »

We zullen zien! Overigens waren de grootste slavendrijvers moslims en dat zijn ze op sommige plaasen in de wereld nog. We hebben daar een apart topic aan gewijd:
gaat ie nog moeite doen om dit op te zoeken.
ik heb al gezegd dat ik niet discussieer met jullie varkens
dus ik ga die hele tekst ook niet eens lezen met al die leugens van jullie
jij bent zeker zo'n pedo die elke dag achter zn pctje zit te rukken
ga je moeder beledigen ofzo en niet de islam want dat kan je nog eens een keer duur komen te staan.
of wil je ook graag de held uithangen net zoals die andere mongooltjes die de islam zwart willen maken...
ik weet zn naam niet meer maar dat is ook niet belangrijk whahahaha
Gesloten