Het varken met drie poten

Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Bericht door Chaimae »

Pilgrim,

Faissel kan zijn vasten verbreken. Neem dat maar van me aan.
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Bericht door Pilgrim »

Faiz1981 schreef:BRAND IN DE HEL JULLIE SMERIGE ROZE VARKENS!!!
Alweer een racistische opmerking!! :shock:
Gebruikersavatar
Lodewijk Nasser
Berichten: 5870
Lid geworden op: ma aug 14, 2006 1:58 am
Contacteer:

Bericht door Lodewijk Nasser »

Chaimae,

Het probleem met dit soort moslims is dat zij denken door je ergens hevig af te keren, dat zij hun Islamitische plicht voldaan hebben.

Maar je afkeren tegen de ongelovigen is eigenlijk het allersimpelst. Moeilijker is het te strijden tegen de innerlijke demonen, 1/5de van je inkomen aan de armen te geven, vijf keer te bidden, en het beste uit jezelf te halen.

Zo een jongen is een huichelaar, een munafiq.

Wij zien elkaar in de hel. Of niet? Las namelijk in de Koran dat Christenen ook in de hemel terecht kunnen komen....
Tussen droom en daad staan wetten in de weg en praktische bezwaren.
Willem Elsschot (1882-1960)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Bericht door Pilgrim »

Chaimae schreef:Pilgrim,

Faissel kan zijn vasten verbreken. Neem dat maar van me aan.
Denk je dat het vasten hersenstoornissen veroorzaakt? Zou dat de reden zijn dat veel moslims zo gestoord overkomen? :P
Faiz1981
Berichten: 41
Lid geworden op: za sep 06, 2008 2:19 pm

Bericht door Faiz1981 »

Pilgrim schreef:
Faiz1981 schreef:WHHAHAHAAAA BRANDEN IN DE HEL ZUL JIJ VUILE BLEEKSCHEET
Hé zien jullie dat! Hij is een ook racist!! :x
OMDAT JE TERUGKRIJGT WAT JE ZAAIT SUKKEL WHAHAHAHAHAA
NU INEENS VERBAASD DOEN ALS IEMAND HET TEGEN JE GEBRUIKT??
ER VALT NIET NORMAAL MET JULLIE TE DISCUSSIEREN DUS DOE IK DAT OOK NIET MEER WHAHAHAHAHA GA MAAR LEKKER JANKEN OVER DE ISLAM
VUILE NICHTEN DAT JULLIE ZIJN!!!
WHAHAHAHAHAHAHA DAT IS HET ENIGSTE WAAR JULLIE GOED IN ZIJN:
KLAGEN, KLAGEN EN NOG EENS KLAGEN.
GEEN WONDER DAT JULLIE AL OP JONGE LEEFTIJD AL OUD EN GRIJS WORDEN WHAHAHAHAHAA
Gebruikersavatar
Lodewijk Nasser
Berichten: 5870
Lid geworden op: ma aug 14, 2006 1:58 am
Contacteer:

Bericht door Lodewijk Nasser »

Ik wil het niet altijd direct op de Islam gooien. Soms zie ik op Youtube ook soortgelijke scheldpartijen omdat iemand een muzikant afkraakt.

Het is gewoon het gebral van een jongeman die niet sterk in zijn schoenen staat.
Tussen droom en daad staan wetten in de weg en praktische bezwaren.
Willem Elsschot (1882-1960)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Bericht door Pilgrim »

Lodewijk Nasser schreef:Het is gewoon het gebral van een jongeman die niet sterk in zijn schoenen staat.
Het is inderdaad een zielige vertoning, maar toch wel grappig. :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Gebruikersavatar
pd7835
Berichten: 1637
Lid geworden op: di mar 01, 2005 10:35 am
Locatie: Vlaanderen

Bericht door pd7835 »

Hij weet niet eens wat racisme is. Een anticommunist of antikapitalist is geen racist net zomin als een antiislamist. De enige racist op dit forum is hij zelf. De enige die vervult is van haat op dit forum is hij zelf.
Laatst gewijzigd door pd7835 op za sep 06, 2008 8:20 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Bericht door Chaimae »

Faissel,

Heb je lekker gegeten?
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
Gebruikersavatar
pd7835
Berichten: 1637
Lid geworden op: di mar 01, 2005 10:35 am
Locatie: Vlaanderen

Bericht door pd7835 »

Chaimae schreef:Faissel,

Heb je lekker gegeten?
Zou het daaraan liggen denk je Chaimae ? :D
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Bericht door Pilgrim »

Faiz1981 schreef:
Pilgrim schreef:
Faiz1981 schreef:WHHAHAHAAAA BRANDEN IN DE HEL ZUL JIJ VUILE BLEEKSCHEET
Hé zien jullie dat! Hij is een ook racist!! :x
OMDAT JE TERUGKRIJGT WAT JE ZAAIT SUKKEL WHAHAHAHAHAA
NU INEENS VERBAASD DOEN ALS IEMAND HET TEGEN JE GEBRUIKT?
Ik begrijp hier niets van. Wij zijn immers geen racisten. Ik maak nooit racistische opmerkingen. Kennelijk is hij door de linkse media wijs gemaakt dat kritiek op de Islam "racistisch" is.
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Bericht door Chaimae »

pd7835 zei:
Zou het daaraan liggen denk je Chaimae ? :D
Dat denk ik niet.

Het is gewoon een seksueel en islamitisch gefrustreerd Marokkaans mannetje.
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
Faiz1981
Berichten: 41
Lid geworden op: za sep 06, 2008 2:19 pm

Bericht door Faiz1981 »

Lodewijk Nasser schreef:Ik wil het niet altijd direct op de Islam gooien. Soms zie ik op Youtube ook soortgelijke scheldpartijen omdat iemand een muzikant afkraakt.

Het is gewoon het gebral van een jongeman die niet sterk in zijn schoenen staat.
DENK WAT JE WILT HOMOVRIENDJE
JIJ BENT NIETS VOOR MIJ DUS KOM NIET STOER PRATEN
EN VASTEN DOEN WIJ OM AAN DE ARMEN TE DENKEN MAAR JULLIE BELEDIGEN HET OMDAT JULLIE HET NIET AAN KUNNEN ZIEN DAT WIJ IETS GOEDS DOEN VUILE KANKERRASCISTEN
ZELF ZIJN JULLIE ALLEMAAL VUILE AASGIEREN DIE ALLEEN MAAR AAN HUNZELF DENKEN!!!
WAT JULLIE OVER MIJ DENKEN INTERESSEERT ME NIET MAAR JULLIE KUNNEN NIET ZOMAAR DE ISLAM GAAN BELEDIGEN EN MET JULLIE VUILE VINGERS GAAN WIJZEN NAAR ONS
KIJK EERST MAAR EENS NAAR JEZELF WANT ZELF BEN JE OOK EEN STUK STRONT VUILE HAATZAAIERS
EN DAN GAAN HUILEN VAN "KIJK WAT ZE NU WEER GEDAAN HEBBEN...ZIJN WEER MOSLIM TERRORISTEN.."
JAAAAA INDERDAAD JA OMDAT DIE MENSEN ZIJN ONTSTAAN DOOR MENSEN ALS JULLIE DIE OVERAL HAAT ZAAIEN OVER DE ISLAM
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Bericht door Chaimae »

Faiz zei:
EN VASTEN DOEN WIJ OM AAN DE ARMEN TE DENKEN
Pardon?

Kennelijk ben je niet goed op de hoogte van de islaam. Vasten is onder andere een middel om Godsvrees te verkrijgen.

Moet jij je moeder niet helpen met afruimen? Doe je in ieder geval iets goeds.
Laatst gewijzigd door Chaimae op za sep 06, 2008 8:30 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Bericht door Pilgrim »

Ik kom gewoon niet meer bij van het lachen. Wat een verwrongen geest en wat een typisch islamitisch slachtoffercomplex! :razz: :razz: :razz: :razz:
Faiz1981
Berichten: 41
Lid geworden op: za sep 06, 2008 2:19 pm

Bericht door Faiz1981 »

Chaimae schreef:pd7835 zei:
Zou het daaraan liggen denk je Chaimae ? :D
Dat denk ik niet.

Het is gewoon een seksueel en islamitisch gefrustreerd Marokkaans mannetje.
IK BEN IEMAND DIE NIET OVER ZICH HEEN LAAT LOPEN ALS MENSEN MIJN GELOOF BELEDIGEN EN IK SPUUG DAN OOK RECHT TERUG IN HUN DUIVELSE GEZICHTEN.
ALS JIJ MIJ DAARDOOR VOOR ALLERLEI RARE DINGEN GAAT UITMAKEN EN DEZE REACTIES NIET KAN BEGRIJPEN DAN SPOOR JE ZELF NIET HELEMAAL.

ZOGENAAMD WEET JE HEEL VEEL HE?
IK BEN ZELF NIET EENS MAROKKAANS DUS STOP MAAR MET TE DOEN ALSOF JE VEEL OVER MIJ WEET TRUT EN GA JE KINDEREN EENS NORMAAL OPVOEDEN
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Bericht door Pilgrim »

Hé daar is hij weer! :lol:
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Bericht door Chaimae »

Fais,

Wie is nou het spoor ten bijster? Jij of ik.

Denk je werkelijk waar dat je nu islamitisch gedrag vertoont. Mensen als jou zetten de islaam in een kwaad daglicht.

Niks media en mensen. Het zijn grotendeels de moslims die de islaam in een slecht daglicht plaatsen. Kortom; het komt van twee kanten.

Mijn kinderen?

Fatima die is met haar Nederlandse vriendje. En Walid hangt ergens rond op straat.

Pubers! Het zal wel aan de leeftijd liggen.
Laatst gewijzigd door Chaimae op za sep 06, 2008 8:39 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
Faiz1981
Berichten: 41
Lid geworden op: za sep 06, 2008 2:19 pm

Bericht door Faiz1981 »

Pilgrim schreef:Ik kom gewoon niet meer bij van het lachen. Wat een verwrongen geest en wat een typisch islamitisch slachtoffercomplex! :razz: :razz: :razz: :razz:
WHAHAHAHAHAHAHA
JIJ KENT MIJ NU ZOGENAAMD?
ZULLEN WE ZIEN WAT JE VAN MIJ KENT ALS JE VOOR ME STAAT SUKKELTJE
JE BENT GEWOON EEN NURD DIE ALLEEN STOER PRAAT VANACHTER ZIJN PCTJE
VUILE KANKERRASCIST STERF MAAR AAN DE AIDS VAN JE HOMOVRIENDJE
WHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAAAAA
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Bericht door Chaimae »

Lodewijk Nasser zei:
Las namelijk in de Koran dat Christenen ook in de hemel terecht kunnen komen....
Toch niet de vers waarin staat dat de christenen, joden en sabiers ook een plekje in de hemel kunnen winnen?
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
Faiz1981
Berichten: 41
Lid geworden op: za sep 06, 2008 2:19 pm

Bericht door Faiz1981 »

Chaimae schreef:Fais,

Wie is nou het spoor ten bijster? Jij of ik.

Denk je werkelijk waar dat je nu islamitisch gedrag vertoont. Mensen als jou zetten de islaam in een kwaad daglicht.

Niks media en mensen. Het zijn grotendeels de moslims die de islaam in een slecht daglicht plaatsen. Kortom; het komt van twee kanten.

Mijn kinderen?

Fatima die is met haar Nederlandse vriendje. En Walid hangt ergens rond op straat.

Pubers! Het zal wel aan de leeftijd liggen.

WHAHAHAHAA
ZIE JE WEL
JE KINDEREN ZULLEN DANKZIJ JOU ALS HOEREMOEDER OOK IN DE HEL BRANDEN
DUS GA MAAR LEKKER JANKEN OVER DE ISLAM DAN ZULLEN WE WEL ZIEN HOE VER JE ERMEE ZULT KOMEN WHAHAHAHAHAHAA
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Bericht door Pilgrim »

Faiz1981 schreef:[WHAHAHAHAHAHAHA
JIJ KENT MIJ NU ZOGENAAMD?
ZULLEN WE ZIEN WAT JE VAN MIJ KENT ALS JE VOOR ME STAAT SUKKELTJE
JE BENT GEWOON EEN NURD DIE ALLEEN STOER PRAAT VANACHTER ZIJN PCTJE
Bedoel je dat je pas respekt voor me hebt als ik je in een fysiek gevecht uitschakel?! Ik heb vroeger op gevechtssport gezeten, dus dat zou misschien lukken. Je bent voor mij een echte moslim, want je begrijpt alleen de taal van het geweld!
Faiz1981
Berichten: 41
Lid geworden op: za sep 06, 2008 2:19 pm

Bericht door Faiz1981 »

Denk je werkelijk waar dat je nu islamitisch gedrag vertoont. Mensen als jou zetten de islaam in een kwaad daglicht.

Niks media en mensen. Het zijn grotendeels de moslims die de islaam in een slecht daglicht plaatsen. Kortom; het komt van twee kanten.
IK BEN JOU GEEN VERONTSCHULDIGING VAN MIJN GEDRAG SCHULDIG
WE HEBBEN AL GENOEG GEDISCUSSIEERD MET DEZE MENSEN
DEZE MENSEN WILLEN HET ISLAM GEWOON HATEN EN BLIJVEN OOK DAARBIJ VOLHOUDEN
DUS IK GA DIE MOEITE NIET MEER DOEN OM TE PRATEN
WIE VOOR MIJN GEZICHT IETS BELEDIGENDS OVER DE ISLAM ZEGT KRIJGT GELIJK EEN VUIST OP ZN KANIS
ZO BEN IK GEWORDEN DOOR JULLIE MEDIA EN IK KAN DAT WETEN
DUS GA MAAR DOOR MET HAAT ZAAIEN ZOALS IK AL ZEI
HOE MEER HOE BETER
WANT DAN ONSTAAN ER MEER ZOALS MIJ EN ZAL DAT UITEINDELIJK DE NEKSLAG VOOR JULLIE WORDEN WHAHAHAHAHAHA
Gebruikersavatar
pd7835
Berichten: 1637
Lid geworden op: di mar 01, 2005 10:35 am
Locatie: Vlaanderen

Bericht door pd7835 »

Pilgrim schreef:
Faiz1981 schreef:[WHAHAHAHAHAHAHA
JIJ KENT MIJ NU ZOGENAAMD?
ZULLEN WE ZIEN WAT JE VAN MIJ KENT ALS JE VOOR ME STAAT SUKKELTJE
JE BENT GEWOON EEN NURD DIE ALLEEN STOER PRAAT VANACHTER ZIJN PCTJE
Bedoel je dat je pas respekt voor me hebt als ik je in een fysiek gevecht uitschakel?! Ik heb vroeger op gevechtssport gezeten, dus dat zou misschien lukken. Je bent voor mij een echte moslim, want je begrijpt alleen de taal van het geweld!
Islam is nu eenmaal 'vrede' Pilgrim


„In essentie is de islam een religieuze boodschap voor de hele mensheid. Moslims zijn religieus gezien verplicht om het islamitische geloof te verspreiden over de hele wereld. ’En Wij hebben u uitgezonden tot de hele mensheid’ (Koran 34:28 ). Wanneer de niet-moslims toegeven aan bekering of onderwerping, dan kan de missie (da’wa) op vredige wijze worden voortgezet. Als zij dit niet doen, zijn moslims verplicht om oorlog tegen hen te voeren. Om vrede te kunnen bereiken is het nodig, volgens de islam, dat niet-moslims zich onderwerpen aan de uitnodiging van de islam – óf door bekering, óf door het accepteren van de status van religieuze minderheid (dhimmi) en het betalen van de individuele belasting, jizya. Wereldvrede, het finale stadium van de missie, wordt alleen bereikt door de bekering of onderwerping van de hele mensheid aan de islam. […] Moslims geloven dat expansie door oorlog geen agressie is, maar de vervulling van het bevel in de Koran om de islam te verspreiden, als de weg om vrede te bereiken. Het gebruik van geweld om de islam te verspreiden is geen oorlog (harb), een woord dat alleen gebruikt wordt om gewelddadige acties door nietmoslims aan te duiden. Islamitische oorlogen zijn geen hurub [meervoud van harb], maar eerder futuhat, een actie om de wereld te ’openen’ voor de islam en uitdrukking van de islamitische djihad. [...] Ongelovigen die een obstakel vormen voor de da’wa (de missie), zijn zelf schuldig aan deze oorlogstoestand, omdat het verspreiden van de islam op een vredige manier voortgezet kan worden als de anderen zich daaraan onderwerpen. Met andere woorden: zij die zich verzetten tegen de islam veroorzaken oorlogen en zijn er verantwoordelijk voor. Slechts wanneer moslims niet voldoende krachtig zijn, is een tijdelijke ’wapenstilstand’ (hudna) toegestaan.”

http://www.dutch.faithfreedom.org/forum ... highlight=
Faiz1981
Berichten: 41
Lid geworden op: za sep 06, 2008 2:19 pm

Bericht door Faiz1981 »

Pilgrim schreef:
Faiz1981 schreef:[WHAHAHAHAHAHAHA
JIJ KENT MIJ NU ZOGENAAMD?
ZULLEN WE ZIEN WAT JE VAN MIJ KENT ALS JE VOOR ME STAAT SUKKELTJE
JE BENT GEWOON EEN NURD DIE ALLEEN STOER PRAAT VANACHTER ZIJN PCTJE
Bedoel je dat je pas respekt voor me hebt als ik je in een fysiek gevecht uitschakel?! Ik heb vroeger op gevechtssport gezeten, dus dat zou misschien lukken. Je bent voor mij een echte moslim, want je begrijpt alleen de taal van het geweld!
VROEGER WHAHAHAHAA
JE ZEGT T ZELF
DAT IS VERLEDEN TIJD GAPPIE
IK BEN EEN KICKBOKSER VAN DEZE TIJD DUS KOM MAAR OP WHAHAHAHAHAH DAT ZOU IK ECHT LEUK VINDEN JOH
IK BEGRIJP ALLEEN DE TAAL VAN GEWELD DANKZIJ JULLIE SOORT MENSEN JA
MAAR HEB JIJ HET NU ZELF OOK NIET OVER GEWELD???
DAT BEDOEL IK MET VINGERS WIJZEN
DAAR ZIJN JULLIE HEEEEL GOED IN HE?
WHAHAHAHAHAA MAAR ZOALS IK AL ZEI MAG JE KOMEN
IK STA KLAAR OM JE EEN PAAR STOTEN OP JE OOG TE GEVEN
Gesloten