Het varken met drie poten

Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Bericht door hans van de mortel »

Faiz1981 schreef:DENK WAT JE WILT HOMOVRIENDJE
Interessant voer voor de psychologen onder ons. Valt jullie niets op? Toe nou Ariel, jou toch wel? Het vele scheldwerk van mister moslim Marokkaan Faiz speelt zich voornamelijk af rond het begrip homo, nicht, of alles wat kenmerkend verboden is binnen islam, maar nergens zo uitbundig wordt toegepast als mohammedanen onder elkaar. Fucmoh. Nooit van gehoord? Dat was eens een aardige meeloper hier op het forum tot ik hem als ex-Jehovah’s Getuige ontmaskerde als een undercover Jehovah’s Getuige. En wat deed Fucmoh toen? U raadt het al. Vanaf dat moment was ik een homo. U kunt het allemaal nog eens rustig nalezen op diverse topics. De topic ’Jehovah’s Getuigen (shit of religion)’ op de portal ’Andere godsdiensten’ zal u ongetwijfeld overtuigen van de overeenkomst tussen twee godsdienstwaanzinnige religies. Met dit verschil - ik herhaal - dat die van de Jehovah’s Getuige nog altijd de meest gecultiveerde, beschaafde, vredelievende religie is, in tegenstelling tot al dat geweld van islam. Logisch, islam is een ongecontroleerde armoedige sekte van een stel overgebleven analfabete woestijnvolgelingen van de analfabete pedofiele kamelenkeutelverzamelaar met de exclusieve naam Mohamed. Dat bijna alle moslims Mohamed heten is het gevolg van een onnadenkende impuls van het achterlijke religieuze geweten van de allahtone islamaanhanger die nooit heeft leren zelfstandig te denken en geen eigen verantwoordelijkheid kent, maar slechts de bevelen opvolgt van oude vieze mannetjes (die homo’s waar Faiz waarschijnlijk naar verwijst) zoals uit het rijtje van onvervalste oude zakken met vieze kwijlende baarden zoals de ayatolla, moefti, imam, kalief, mahdi of mollah.

Normaal in islam!

Afbeelding
Iedere cultuur heeft zijn eigen cultuur.
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
Faiz1981
Berichten: 41
Lid geworden op: za sep 06, 2008 2:19 pm

Bericht door Faiz1981 »

hans van de mortel schreef:
Faiz1981 schreef:DENK WAT JE WILT HOMOVRIENDJE
Interessant voer voor de psychologen onder ons. Valt jullie niets op? Toe nou Ariel, jou toch wel? Het vele scheldwerk van mister moslim Marokkaan Faiz speelt zich voornamelijk af rond het begrip homo, nicht, of alles wat kenmerkend verboden is binnen islam, maar nergens zo uitbundig wordt toegepast als mohammedanen onder elkaar. Fucmoh. Nooit van gehoord? Dat was eens een aardige meeloper hier op het forum tot ik hem als ex-Jehovah’s Getuige ontmaskerde als een undercover Jehovah’s Getuige. En wat deed Fucmoh toen? U raadt het al. Vanaf dat moment was ik een homo. U kunt het allemaal nog eens rustig nalezen op diverse topics. De topic ’Jehovah’s Getuigen (shit of religion)’ op de portal ’Andere godsdiensten’ zal u ongetwijfeld overtuigen van de overeenkomst tussen twee godsdienstwaanzinnige religies. Met dit verschil - ik herhaal - dat die van de Jehovah’s Getuige nog altijd de meest gecultiveerde, beschaafde, vredelievende religie is, in tegenstelling tot al dat geweld van islam. Logisch, islam is een ongecontroleerde armoedige sekte van een stel overgebleven analfabete woestijnvolgelingen van de analfabete pedofiele kamelenkeutelverzamelaar met de exclusieve naam Mohamed. Dat bijna alle moslims Mohamed heten is het gevolg van een onnadenkende impuls van het achterlijke religieuze geweten van de allahtone islamaanhanger die nooit heeft leren zelfstandig te denken en geen eigen verantwoordelijkheid kent, maar slechts de bevelen opvolgt van oude vieze mannetjes (die homo’s waar Faiz waarschijnlijk naar verwijst) zoals uit het rijtje van onvervalste oude zakken met vieze kwijlende baarden zoals de ayatolla, moefti, imam, kalief, mahdi of mollah.

Normaal in islam!

Afbeelding
Iedere cultuur heeft zijn eigen cultuur.

ZOALS IK AL ZEI JOUW DUIVELSE WOORDEN EN PLAATJES RAKEN ONS GELOOF NIET
GOOI MEER VAN DIT SOORT OLIE OP DE VUREN EN DAARMEE ZUL JE JE EIGEN RAS TEN ONDER HELPEN WHAHAHAHAHAHAHAHA
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Bericht door Pilgrim »

Faiz1981 schreef:VROEGER WHAHAHAHAA
JE ZEGT T ZELF
DAT IS VERLEDEN TIJD GAPPIE
IK BEN EEN KICKBOKSER VAN DEZE TIJD DUS KOM MAAR OP WHAHAHAHAHAH DAT ZOU IK ECHT LEUK VINDEN JOH
IK BEGRIJP ALLEEN DE TAAL VAN GEWELD DANKZIJ JULLIE SOORT MENSEN JA
MAAR HEB JIJ HET NU ZELF OOK NIET OVER GEWELD???
DAT BEDOEL IK MET VINGERS WIJZEN
DAAR ZIJN JULLIE HEEEEL GOED IN HE?
WHAHAHAHAHAA MAAR ZOALS IK AL ZEI MAG JE KOMEN
IK STA KLAAR OM JE EEN PAAR STOTEN OP JE OOG TE GEVEN
Ik heb geen respekt voor mensen die met hun vuisten discussiëren en ik heb er ook geen enkele behoefte aan om ze te ontmoeten. :mad:
Faiz1981
Berichten: 41
Lid geworden op: za sep 06, 2008 2:19 pm

Bericht door Faiz1981 »

Ik heb geen respekt voor mensen die met hun vuisten discussiëren en ik heb er ook geen enkele behoefte aan om ze te ontmoeten. :mad:
JAMMER ZEG
JE KWAM ER EERST ZELF MEE OM RESPECT AF TE DWINGEN MET JE VECHTSTIJL VAN VROEGER...
MAAR ZOALS IK AL DACHT IS HET ALLEEN MAAR GESCHREEUW VAN EEN NURD ACHTER ZIJN PCTJE DIE S'AVONDS ZELF PEDOPLAATJES ZIT TE DOWNLOADEN
ZAT JIJ TROUWENS OOK IN DIE ENE PEDOFIELE PARTIJ???
DAN KUN JE ME VAST WEL VERTELLEN HOEVEEL PEDO'S DIT LAND TELT HE?
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89717
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

:razz: Nou, nou, nou…Ben ik even een paar uur weg, en kijk eens wat er nu gebeurd is.
Zie ik een gefrustreerde jongeman die lijdt aan Georges Gilles de la Tourette syndroom met een computer probleem. Zijn Cap Locks zit vast .
Wat kunnen we doen om je te helpen Faiz ?
Het probleem met de Cap Locks is snel te verhelpen.. Gewoon weer even de knop Cap Locks indrukken, en dan is dat probleem verholpen Faiz.
Maar het Georges Gilles de la Tourette syndroom wordt moeilijker.
Jammer genoeg heeft de farmaceutische industrie nog geen goed medicijn tegen Tourette kunnen ontwikkelen, dus er is geen pil voor jouw klacht lieverd..
Sommigen vinden baat in het alternatieve circuit of bij cannabis. Ook zijn er aanwijzingen dat nicotine en positieve invloed op de symptomen kan hebben. Dus misschien moet je een joint nemen Faiz, of gaan roken.
Het beste werkt volgens mij gedragstherapie of een ingreep waarbij elektroden in de hersens worden ingebracht. Deze ingreep is nog min of meer experimenteel en wordt alleen maar toegepast als het gaat om een ernstige vorm van Tourette.
Ik vermoed dat het bij jou om een ernstige vorm van Tourette gaat, dus zal ik je aanraden om de elektroden te proberen.

Sterkte Faiz… We leven met je mee.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Faiz1981
Berichten: 41
Lid geworden op: za sep 06, 2008 2:19 pm

Bericht door Faiz1981 »

Ariel schreef::razz: Nou, nou, nou…Ben ik even een paar uur weg, en kijk eens wat er nu gebeurd is.
Zie ik een gefrustreerde jongeman die lijdt aan Georges Gilles de la Tourette syndroom met een computer probleem. Zijn Cap Locks zit vast .
Wat kunnen we doen om je te helpen Faiz ?
Het probleem met de Cap Locks is snel te verhelepen.. Gewoon weer even de knop Cap Locks indrukken, en dan is dat probleem verholpen Faiz.
Maar het Georges Gilles de la Tourette syndroom wordt moeilijker.
Jammer genoeg heeft de farmaceutische industrie nog geen goed medicijn tegen Tourette kunnen ontwikkelen, dus er is geen pil voor jouw klacht lieverd..
Sommigen vinden baat in het alternatieve circuit of bij cannabis. Ook zijn er aanwijzingen dat nicotine en positieve invloed op de symptomen kan hebben. Dus misschien moet je een joint nemen Faiz, of gaan roken.
Het beste werkt volgens mij gedragstherapie of een ingreep waarbij elektroden in de hersens worden ingebracht. Deze ingreep is nog min of meer experimenteel en wordt alleen maar toegepast als het gaat om een ernstige vorm van Tourette.
Ik vermoed dat het bij jou om een ernstige vorm van Tourette gaat, dus zal ik je aanraden om de elektroden te proberen.

Sterkte Faiz… We leven met je mee.
WAT ZIJN WE WEER GRAPPIG VANDAAG ZEG
TEN EERSTE IS DE CAPS EXPRES AAN
TEN TWEEDE ROOK IK NIET
EN TEN DERDE KAN JIJ OOK DE TERING KRIJGEN VUILE KANKERHOER
GA LIEVER ERGENS JE BENEN SPREIDEN DAN DOE JE NOG WAT NUTTIGS
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89717
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Dit is geen taal die je tegen moeders en oma's gebruikt Faiz.. :shock: Foei!!!!!!
Hoe zou jij het vinden als we dit tegen jouw oma, moeder of zuster zullen zeggen?
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Bericht door Pilgrim »

Faiz1981 schreef:JAMMER ZEG
JE KWAM ER EERST ZELF MEE OM RESPECT AF TE DWINGEN MET JE VECHTSTIJL VAN VROEGER...
Welnee joh, ik wilde geen respekt van je afdwingen. Ik vroeg me alleen maar af of je alleen voor de taal geweld respekt had. Ik heb trouwens geen respect van je nodig. :)
Faiz1981
Berichten: 41
Lid geworden op: za sep 06, 2008 2:19 pm

Bericht door Faiz1981 »

WHAHAHAHA
ZE MOETEN ZELFS MN WOORDEN AANPASSEN OMDAT ZE ER NIET MEER TEGEN KUNNEN
WHAHAHAHAHAHAHAHAHA
KRIJG DE TERING VUILE KANKERHOEREN
naar boven
Berichten: 5046
Lid geworden op: do nov 16, 2006 10:14 pm
Contacteer:

Bericht door naar boven »

Ariel schreef:...
Het beste werkt volgens mij gedragstherapie of een ingreep waarbij elektroden in de hersens worden ingebracht. Deze ingreep is nog min of meer experimenteel en wordt alleen maar toegepast als het gaat om een ernstige vorm van Tourette.
Ik vermoed dat het bij jou om een ernstige vorm van Tourette gaat, dus zal ik je aanraden om de elektroden te proberen.
Zoiets is er al. Te bestellen bij Rataplan.
RTFM
Faiz1981
Berichten: 41
Lid geworden op: za sep 06, 2008 2:19 pm

Bericht door Faiz1981 »

Pilgrim schreef:
Faiz1981 schreef:JAMMER ZEG
JE KWAM ER EERST ZELF MEE OM RESPECT AF TE DWINGEN MET JE VECHTSTIJL VAN VROEGER...
Welnee joh, ik wilde geen respekt van je afdwingen. Ik vroeg me alleen maar af of je alleen voor de taal geweld respekt had. Ik heb trouwens geen respect van je nodig. :)
JE HEBT ALLEEN EEN PAAR KLAPPEN NODIG DENK IK
WHAHAHAHAHAA
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Bericht door Chaimae »

Fais,

Moet jij niet naar de moskee? Je was toch een vrome moslimman.

Zou ik mogen vragen of jij dagelijks jouw vijf verplichte gebeden verricht?
Laatst gewijzigd door Chaimae op za sep 06, 2008 9:24 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Bericht door Pilgrim »

Faiz1981 schreef:JE HEBT ALLEEN EEN PAAR KLAPPEN NODIG DENK IK
WHAHAHAHAHAA
Wie ga je daar voor meenemen pubertje?! :D
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89717
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Wat gaan we met je doen Faiz ?
Een ban? Voor je eigen bestwil?
Als je moeder dit leest dan schaamt ze zich dood.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Faiz1981
Berichten: 41
Lid geworden op: za sep 06, 2008 2:19 pm

Bericht door Faiz1981 »

naar boven schreef:
Ariel schreef:...
Het beste werkt volgens mij gedragstherapie of een ingreep waarbij elektroden in de hersens worden ingebracht. Deze ingreep is nog min of meer experimenteel en wordt alleen maar toegepast als het gaat om een ernstige vorm van Tourette.
Ik vermoed dat het bij jou om een ernstige vorm van Tourette gaat, dus zal ik je aanraden om de elektroden te proberen.
Zoiets is er al. Te bestellen bij Rataplan.
DAT HEBBEN JULLIE WEL NODIG HE OM JULLIE HONDEN TE KUNNEN NEUKEN
WHAHAHAHAHAHA
DIERENSEX VIND JE ZEKER OOK NORMAAL NET ALS HOMOS
Faiz1981
Berichten: 41
Lid geworden op: za sep 06, 2008 2:19 pm

Bericht door Faiz1981 »

Pilgrim schreef:
Faiz1981 schreef:JE HEBT ALLEEN EEN PAAR KLAPPEN NODIG DENK IK
WHAHAHAHAHAA
Wie ga je daar voor meenemen pubertje?! :D
1 VUIST VAN MIJ OPAATJE
WHAHAHAHAHAHA
Laatst gewijzigd door Faiz1981 op za sep 06, 2008 9:29 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Faiz1981
Berichten: 41
Lid geworden op: za sep 06, 2008 2:19 pm

Bericht door Faiz1981 »

Chaimae schreef:Fais,

Moet jij niet naar de moskee? Je was toch een vrome moslimman.

Zou ik mogen vragen of jij dagelijks jouw vijf verplichte gebeden verricht?
BEMOEI JIJ JE LIEVER MET JE EIGEN LEVEN TRUT
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Bericht door Pilgrim »

Tjongejongejonge!! ik ben wel onder de indruk hoor. :razz: :lol: :lol:
naar boven
Berichten: 5046
Lid geworden op: do nov 16, 2006 10:14 pm
Contacteer:

Bericht door naar boven »

Faiz1981 schreef:
naar boven schreef:
Ariel schreef:...
Het beste werkt volgens mij gedragstherapie of een ingreep waarbij elektroden in de hersens worden ingebracht. Deze ingreep is nog min of meer experimenteel en wordt alleen maar toegepast als het gaat om een ernstige vorm van Tourette.
Ik vermoed dat het bij jou om een ernstige vorm van Tourette gaat, dus zal ik je aanraden om de elektroden te proberen.
Zoiets is er al. Te bestellen bij Rataplan.
DAT HEBBEN JULLIE WEL NODIG HE OM JULLIE HONDEN TE KUNNEN NEUKEN
WHAHAHAHAHAHA
DIERENSEX VIND JE ZEKER OOK NORMAAL NET ALS HOMOS
Welnee. Dat bandje van Rataplan functioneert helemaal niet. Dat zie je toch aan de Caps?
RTFM
Faiz1981
Berichten: 41
Lid geworden op: za sep 06, 2008 2:19 pm

Bericht door Faiz1981 »

Pilgrim schreef:Tjongejongejonge!! ik ben wel onder de indruk hoor. :razz: :lol: :lol:
JE MOET NIET TEVEEL INDRUK HEBBEN
JOU OP JE BEK SLAAN STELT NIET VEEL VOOR
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89717
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Ik vind Homo's aardige mensen. Wat mankeert er aan homo's.
Volgens mij was Mohammed ook een homo. Ik heb wel eens een hadith gelezen waarin mohammed aan zijn metgezel vraagt van wie hij het meeste houd. :? En dan de hadith waarin verteld wordt dat hij met zijn blanke dij langs een metgezel wreef.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Faiz1981
Berichten: 41
Lid geworden op: za sep 06, 2008 2:19 pm

Bericht door Faiz1981 »

Ariel schreef:Ik vind Homo's aardige mensen. Wat mankeert er aan homo's.
Volgens mij was Mohammed ook een homo. Ik heb wel eens een hadith gelezen waarin mohammed aan zijn metgezel vraagt van wie hij het meeste houd. :? En dan de hadith waarin verteld wordt dat hij met zijn blanke dij langs een metgezel wreef.
WHAHAHAHAA
STROOI NOG MEER HAAT TRUT
DAAR BEN JE HEEL GOED IN HE?
DOE JE LELIJKE SMOEL BUITEN EENS OPEN DAN???
GA LIEVER MET JE RIMPELKUT SPELEN
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Bericht door Chaimae »

Fais,

Uit je reactie kan ik afleiden dat je de salaat niet in acht neemt. Hoe durf je dan nog te zeggen dat ik naar de Hel ga?

Ga jij nou maar gauw jouw gebeden verrichten, en vraag hierbij ook gelijk om vergeving van je Heer.

Sterker nog; je bent geen moslim. Het verschil tussen een moslim en niet-moslim is het gebed.
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
Faiz1981
Berichten: 41
Lid geworden op: za sep 06, 2008 2:19 pm

Bericht door Faiz1981 »

Chaimae schreef:Fais,

Uit je reactie kan ik afleiden dat je de salaat niet in acht neemt. Hoe durf je dan nog te zeggen dat ik naar de Hel ga?

Ga jij nou maar gauw jouw gebeden verrichten, en vraag hierbij ook gelijk om vergeving van je Heer.

Sterker nog; je bent geen moslim. Het verschil tussen een moslim en niet-moslim is het gebed.

WIE BEN JIJ?
WAT KOM JIJ MIJ UITLEGGEN?
KIJK NAAR JE EIGEN LEVEN TRUT
GA DAAR KIJKEN WAT ER MIS IS
Faiz1981
Berichten: 41
Lid geworden op: za sep 06, 2008 2:19 pm

Bericht door Faiz1981 »

WAT KOM JE NOU MET DEZE BULLSHIT
HEB IK NIET GEZEGD DATJE LIEVER MET JE RIMPELKUT MOET GAAN SPELEN?
Gesloten