Het verraad van Barcelona

Alba
Berichten: 729
Lid geworden op: zo sep 03, 2006 4:11 pm
Locatie: Aarde

Het verraad van Barcelona

Bericht door Alba »

Mijn excuses mocht dit artikel al elders op het forum vermeld staan.
NL identiteit, weet u nog?

De lezer zal zich ongetwijfeld nog herinneren dat er enige tijd geleden wat rumoer is geweest omtrent een speech van onze nationale troetelallochtoon, Maxima, die zich bezondigde aan een voor het koningshuis ongewone bezigheid: politiek bedrijven. Ongewoon althans, volgens de MSM en de Balkenbende, die het optreden afdeden als een beetje dom. Uit informatie op een Deense site blijkt echter dat een en ander deel uitmaakt van een zorgvuldig opgezet propaganda circus. Ik kreeg er stekeltjes van in mijn nek.

Dat het koningshuis geen politiek zou bedrijven is natuurlijk een gotspe, Bea doet niet anders, zijnde de vertegenwoordiger van de totalitaire macht in Nederland. De meeste Nederlanders denken dat Bea geen rol van betekenis speelt, iets dat de MSM ons ook graag doet geloven, maar de werkelijkheid is anders. Het optreden van Maxima gerelateerd aan het WRR rapport was geen vergissing, maar een weloverwogen stap in het propagandatraject dat identiteiten moet doen vervagen. Goebbels all over again.

Op balder.org, een Deense site, staan een aantal artikelen die betrekking hebben op EuroMed, waarvan er een aantal zijn vertaald, onder andere in het Nederlands. Eén bepaald artikel plaatst een aantal zaken die de laatste tijd de revue gepasseerd zijn in een wel erg zorgwekkend perspectief. Startpunt voor de tijdlijn is 1995, meer specifiek bij de Barcelona Verklaring die op de EuroMed conferentie van 27 en 28 november 1995 werd aangenomen. Al lezende wordt duidelijk hoe de ontkenning van onze identiteit in het plaatje past, samen met de hardnekkige aandacht voor de cultuurverrijkers van de islam in de MSM.

Hieronder staan een aantal citaten uit de goed gedocumenteerde webpagina, waaruit eveneens blijkt dat men zonder blikken of blozen toezegt ons te zullen hersenspoelen via de MSM en het onderwijssysteem. Dit gebeurt in een speech van Olaf Gerlach Hansen in Rabat, Marokko. Hansen was het hoofd van het Centrum van het Deense Ministerie van Buitenlandse Zaken voor Cultuur En Ontwikkeling - CKU. Misschien is nog wel één van de meest schokkende zaken dat de citaten afkomstig zijn van de Deense overheid, terwijl Denemarken algemeen wordt gezien als één van de bolwerken van Vrijheid van Meningsuiting.

Uit de Barcelona-Verklaring van 1995:

Euro-Mediterrane afspraken aangegaan tussen de EU, Marokko, Algerije, Tunesië, Egypte, Jordanië, het Palestijnse Zelfbestuur, Syrië, Libanon, Turkije en Israël.

Voorzien is o.a.:

Het oprichten van een handelszone en vanaf 2010 het begin van een economische samensmelting.
Wezenlijk meer EU geld voor partners en
Cultureel partnerschap.

Respect voor de islam door de EU gegarandeerd:

Er worden garanties gegeven voor respect voor verscheidenheid, dwz. het bevordering van verdraagzaamheid tussen verschillende bevolkingsgroepen.

Het belang van een gemeenschappelijke veldtocht tegen racisme, xenofobie en onverdraagzaamheid wordt onderstreept. [Breaking News - Alarm - Januari 2008 !!!]

Deze wederzijdse Europees-islamitische beïnvloeding tussen radio, televisie, kranten, bladen moet cultureel begrip scheppen. De EU zal deze ontwikkeling actief steunen.

Het uitwisselen van jeugd is het middel tot samenwerking van toekomstige generaties.

De EU heeft de bevolkingen van 9 islamische landen vrije bewegelijkheid binnen de EU aangeboden.

De EU biedt als tegenprestatie voor de concrete politieke en economische veranderingen de partners volwaardig opname in de uitgebreide Europese binnenmarkt en de mogelijkheid om vrije bewegelijkheid van goederen, kapitaal, diensten en personen te bereiken.

Er zijn al associëringsverdragen met alle partners aangegaan met uitzondering van Syrië, dat desondanks snel zal toetreden. (Uittreksel van 28 November 2003 van euro-mediterrane vergadering van ministers van Buitenlandse Zaken in Napels) Onderhandelingen aangaande het toetreden van Turkije tot de EU zijn ingeleid.

De EU en de Raad van Europa willen onze 1000 jaren oude identiteit wegvagen

"De Cultuurpolitiek zal het populaire onderscheid maken tussen 'zij' en 'wij' ontmoedigen, en openingen scheppen om het individu met een gemeenschappelijke identiteit / zelfopvatting te vullen."
(Traugott Schoefthaler, chef van de Anna Lindh Foundation, Euromediterraans propaganda-apparaat. See Dialogue to Hospitality (pdf).)

'Identiteit is de bron van alle Conflicten'
(World Culture Forum Alliance, opgericht door de Ford Foundation, die er onlosmakelijk verbonden is met USA's Council On Foreign Relations en de CIA. EU en de Raad van Europa zijn hier ook aan verbonden.)

Het ministerie van Buitenlandse Zaken is bezig ons op te voeden van onze 'verstijfde vooroordelen' naar islamisch cultuur.

Wij zullen verstarde vooroordelen en onwetendheid aanpakken. En zullen de dagelijkse journalistiek in de richting leiden van beschrijvingen van het alledaagse leven van gewone mensen die betrokkenheid, herkenning en wederzijds begrip tussen volkeren scheppen.

Wij zullen met behulp van nieuwe experimenten met beelden op publieke plaatsen, in radio, tv, bladen, kranten en reclames onze verstarde beelden van de vreemden aanpakken, en samen met hen gemeenschappelijke projecten organiseren.

Wij zullen de 'intervolkelijke vaardigheden' van journalisten, leerlingen en kunstenaars ontwikkelen en mensen uit deze groepen met islamitische collega's uitwisselen. Wij zullen kunst en culturele voortbrengselen sturen.

Wij zullen de opleiding van leraren en de leerplannen beïnvloeden in de richting van culturele veelvoud met behulp van nieuw onderwijsmateriaal en door het varanderen van schoolboeken. Wij zullen grote islamische jeugdfestivals organiseren. Dit alles om dialoog en begrip te stimuleren."
(Olaf Gerlach Hansen's speech in Rabat Morocco 13.5.2005)


Euromediterranië is een stap op weg naar de één-wereldstaat

Het artikel gaat nog even verder, en refereert ook aan een open brief van Anders Bruun Laursen aan Premier Anders Fogh Rasmussen, gedateerd 27 juni 2006, waarin de volgende vragen worden gesteld:

Vraag 1: Waarom heeft U, onze politici en media gedurende de laatste 10 jaren niets verteld over de Euro-Mediterrane Partnerschap, hoewel U zelf aan de viering van het 10 jarige bestaan van deze Taboe-Liga deelnam op 28 November 2005?

Vraag 2: Waarom moet onze 1000-jarige identiteit, godsdienst en cultuur afgedankt en vervangen worden door de islam?

Vraag 3: Gelooft U, dat de geloofwaardigheid van, en het vertrouwen in de ondemocratische Europesche Unie zal groeien, naar gelang wij 'grass roots' informatie over het bestaan van het Euromediterrane / Euro-Arabische project verbreiden?

Het zal de lezer niet verbazen dat het 'antwoord' van Rasmussen niet op de vragen ingaat.

Lees het hele artikel en de interessante links op balder.org. Na lezing vraag je je wel af of we niet met z'n allen Don Quichottes zijn. Ik was tenminste even sprakeloos, beroofd van alle ideeën over hoe deze enorme samenzwering, ingegeven door de Frankfurter Schule, te stoppen. Ik wist dat het erg was, maar het blijkt erger dan ik vreesde. Vooralsnog heb ik geen aanwijzingen gevonden dat de informatie onbetrouwbaar zou zijn.

P.S.: Ik vond balder.org dank zij een reactie op een artikel op Klein Verzet:

"The EU was extremely quick producing that statement from the mufti... They have been a little slower in the case of their: European Parliament resolution of 13 December 2007 on combating the rise of extremism in Europe

The German translation had to wait more than 14 days to become available, and the Dutch translation is as of yet; 16 January 2008, more than a month after the resolution was accepted and published in English not available!"
http://www.hetvrijevolk.com/?pagina=518 ... weet_u_nog
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

:? Ik geef op. :(

Als dit waar is dan is europa verkocht.
Ik begrijp nu ook veel beter het gedrag van onze regering.

Er is nog maar een hoop voor Nederland, en dat is heel rechts stemmen.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
stropke
Berichten: 3409
Lid geworden op: zo nov 06, 2005 12:25 am
Locatie: Limburg

Bericht door stropke »

Ariel schreef::? Ik geef op. :(

Als dit waar is dan is europa verkocht.
Ik begrijp nu ook veel beter het gedrag van onze regering.

Er is nog maar een hoop voor Nederland, en dat is heel rechts stemmen.
Ja en ook voor Belgie. Voorrang van rechts dus nie alleen int verkeer. :wink:
Mo is dood. Jezus is de Opgestane Heer, das het wezenlijk verschil !!
Wat heb je aan een dode profeet? Nopes !
Alba
Berichten: 729
Lid geworden op: zo sep 03, 2006 4:11 pm
Locatie: Aarde

Bericht door Alba »

Het maakt me intriest en diepziedend, dat we geregeerd worden door een stelletje NSB-ers die ergere landverraders zijn dan Mussert en trawanten bij elkaar. En maar steeds die schijnheilige tronie van Jan-Peter Chamberlain als er weer met stroop gesmeerd moet worden.
Wanneer gaat het kabinet vallen en komen er nieuwe verkiezingen? Ik verwacht heel wat stemmen voor Geert en Rita.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Begrijp me niet verkeerd, ik heb niks tegen buitenlanders of immigranten.
Ik ben dol op chinees eten, en ik heb nog nooit last gehad van de Chinezen die in ons land wonen. Je kan me blij maken met een Vietnamees loempia , en al deze hardwerkende mensen die nu op markten staan waar ze hun Vietnamese lekkernij verkopen om een eerlijke boterham te verdienen.. Kom er maar in. Christenen uit Iran, Irak, Syrië, enz, enz… Van harte welkom.
Mensen uit alle landen zijn hier welkom, maar ik heb wel wat tegen Islam en zijn verdorven ideologie.
Islam die hier langzaam maar zeker hun normen en waarden opdringen.
Islam die de gehele wereld wil onderwerpen aan Allah en zijn gezag.
En hoe doen ze dat?
Door Djihad = vestigen van Dar al-Islam

Het instrument om te komen van Dar al-Harb tot Dar al-Islam is de djihad, ofwel ‘heilige oorlog‘. Hierover laat de Koran (bijvoorbeeld in de Soera’s 2, 8 en 47) geen misverstand bestaan.

De djihad kent drie fasen:
1. het hart, het denken van het individu, de ‘inspanning van het geloof’;
2. het gebruik van het woord, op podium, in de pers, boeken en propaganda als ‘culturele invasie’ met het gedachtegoed en begrippenkader van de islam;
3. de klassieke djihad is de daad waarmee op vreedzame of gewelddadige wijze de moslimsamenleving wordt verwezenlijkt met het invoeren van de sjaria.

Van deze djihad kan alleen de eerste fase worden beschouwd als religieus; maar tegelijk conditionerend tot de tweede en derde fase, die uitsluitend ideologisch en politiek zijn.
Deze tweede fase van de djihad omvat
a. het onderricht in moskee en school om de leden van de moslimgemeenschap Oemmabewust resp. djihadbewust te maken
b. de voorlichting naar buiten, door deze fase voor te stellen als ‘religieus’ en te doen vallen onder vrijheid van meningsuiting en vrijheid van godsdienst

In diverse landen voltrekt zich momenteel al de derde fase. Hierbij gaat het dikwijls om provincies of deelstaten, zoals Mindanao in de (overwegend katholieke) Filippijnen, Atjeh, Centraal Sulawesi, de Molukken en Noordelijk Nigeria en de overige staten in West Afrika. Typerend is de volgende uitspraak van de gezaghebbende imam Özcan Arzöglü: "De djihad is de strijd tegen de ongelovigen met de bedoeling hen tot de islam over te halen en de verspreiding en de triomf van de islam over alle godsdiensten te bewerkstelligen. Wanneer de ongelovigen weigeren moslim te worden, moeten zij worden onderworpen of vernietigd. De djihad is een goddelijk bevel en wordt als een heilige plicht voor de moslimnatie beschouwd."

Bedankt Europa, bedankt Nederlandse regering..
Dank zij jullie leven wij straks in de Oemma en zullen al onze waarden en normen als sneeuw voor de zon verdwijnen.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Mahalingam
Berichten: 52156
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Bericht door Mahalingam »

Nu de Grondwet ook door onze politici is goedgekeurd, hebben we iets nieuws ons rechtssyteem binnen gehaald: de doodstraf. En wel in geval van oorlog, rellen of opstand.
In the Constitutional Treaty, one reads, "No one shall be condemned to the death penalty, or executed." But the 1950 Convention for the Protection of Human Rights and Fundamental Freedoms states, "Deprivation of life shall not be regarded as inflicted in contravention of this article when it results from the use of force which is no more than absolutely necessary in defense of any person from unlawful violence."

Fine, that amounts to self-defense.

But then we read, "in order to effect a lawful arrest or to prevent escape of a person lawfully detained." Here, the 1950 Rome Convention begins to go pretty far indeed; and now we come to the following: "in action lawfully taken for the purpose of quelling a riot or insurrection."[15]

Now, think back to the events at Leipzig in 1989, or to any demonstration where there may be violence, and that might be considered to constitute "riot or insurrection."

But that's not all! The 1983 Protocol to the 1950 Convention reads, "A state may make provision in its law for the death penalty in respect of acts committed in time of war or of imminent threat of war,"[16] while sub-paragraph 1 of the 1950 Convention's Article 2 reads, "No one shall be deprived of his life intentionally save in the execution of a sentence of a court following his conviction of a crime for which this penalty is provided by law."

Consequently, the death penalty is possible, "in time of war or of imminent threat of war."
Dit lees ik bij een notoire anti-europeaan:
http://www.larouchepub.com/other/interv ... .html#fn13
INTERVIEW:
PROF. KARL ALBRECHT SCHACHTSCHNEIDER
Europe Should Establish Itself As a Republic of the Republics—Not As a Super-State[/url]
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Bericht door BFA »

Nu de Grondwet ook door onze politici is goedgekeurd, hebben we iets nieuws ons rechtssyteem binnen gehaald: de doodstraf. En wel in geval van oorlog, rellen of opstand.
Eens oorlogswetten van kracht is dit ook mogelijk. Dan kan voor Verraad, insubordinatie en spionage de doodstraf gegeven worden.
In die oorlogswetten heb je dan ook nog frontrecht, waar iemand voor bovengenoemde daden ter plaatse kan doodgeschoten worden.

Oorlogswetten zijn echter een tijdelijk wetssysteem, bevatten een duidelijk gedefinieerde vijand, waar voor wie er mee meewerkt, de wetten gelden.
Burgers blijven steeds onder het burgerlijk rechtssysteem vallen.

Nu komt er een clausule die de faciliteiten van oorlogsrecht aan een burgerlijke rechtbank toekent. Zonder definitie van een eventuele vijand waar ze tegen gericht zijn.

Dit is een betreurenswaardige evolutie. Regressie beter gezegd.

Mijn pleiten voor het instellen van oorlogsrecht, gedefinieerd tegen oproepen van Jihad en Sharia was om dit te voorkomen.
zelfs een doodstraf wou ik niet bepleiten in deze vorm van oorlogsrecht.
Wel het ontnemen van verdedigingsmogelijkheden, zodat geen Judicaire Jihad kon gevoerd. Sneller wegnemen van 2de identiteit en uitzetting. Makkelijkere internering.

VAa een tijdelijk rechtssysteem, zitten we nu lmet iets vergelijkbaar maar voor eens en altijd.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
Gebruikersavatar
Scarlatti
Berichten: 5268
Lid geworden op: vr mei 09, 2008 10:12 pm

Bericht door Scarlatti »

en dan krijg IK in mijn omgeving te horen dat ik me geen zorgen moet maken, dat ik me niet de zorgen vd hele wereld op de schouders moet nemen... dit is toch een bevestiging van mijn vermoedens of niet soms?
Islam=LEVENSBEDREIGEND

'LOQUENDI LIBERTATEM CUSTODIAMUS'
Laten wij waken over de vrijheid van het spreken... (Pim Fortuyn 1948-2002)
moswolkje
Berichten: 51
Lid geworden op: do aug 14, 2008 10:45 pm
Contacteer:

Bericht door moswolkje »

Hoe komt het dat moslims zoveel mogen?

Ik zie hier nergens vermeld staan:
DE RESOLUTIE VAN STRAATSBURG, 1975
Hier zijn wij verkocht aan de moslims, in het geniep want dit moest heel lang geheim blijven. :twisted:
Ook de media kreeg zwijgplicht opgelegt, onze regeringsleiders en de pluche-zitters in Den Haag weten allemaal dat wij de islam vrije doorgang op alle fronten moesten geven in ruil voor olie-afspraken.
Geert Wilders heeft er schijt aan maar is ook door zijn eed gebonden aan die zwijgplicht maar laat op andere manieren zien hoe het zit (Fitna bijvoorbeeld)
Nu zo'n dikke 30 jaar later komt deze info mondjesmaat naar buiten druppelen want het paard van Troje is al zo diep doorgedrongen in ons kikkerlandje dat het tuig uit Den Haag denkt hahaha wij hebben onze zakken gevult en het is nu toch niet meer terug te draaien.
Google maar eens en kijk zelf naar dit verraad van Straatsburg zoals ik het noem.

Mijn beeld van nationalistische gevoelens kan ik als volgt omschrijven:

definitie van gezond nationalisme

Nationalisme heeft gedurende lange tijd een wantrouwende stempel gehad, tegenwoordig met de opkomst van een europesche eenheid en de allochtone mobiliteit zien we dat het begrip nationalisme iets meer sympathie ontvangt. Het lijkt wel alsof de vervaging van de staatsgrenzen het nationale denken juist doet toenemen. Onterecht wordt het woord nationalisme vaak in verband gebracht met xenofobie, vreemdelingenhaat en chauvinisme. Alhoewel nationalisme zich in allerlei vormen kan manifesteren richt ze zich eerder op vaderlandsliefde zonder zichzelf boven andere culturen te plaatsen, een nationalist voelt een loyale trouw aan zijn eigen land en tracht de eigen onafhankelijkheid te verdedigen. Binnen het nationalisme wordt er gestreefd naar het samenvallen van staat en natie, de staat is als het ware de politieke belichaming van de nationaliteit van de bevolking. Elk volk heeft in dit verband recht op een politieke autonomie.
Geloven...ja, in mijzelf vooral.
naar boven
Berichten: 5046
Lid geworden op: do nov 16, 2006 10:14 pm
Contacteer:

pact

Bericht door naar boven »

Laat ik eens lekker pathetisch doen. Een beetje schmieren mag wel op de zondagavond.

Hoe lang zal het nog duren tot een bericht als onderstaand bericht in de krant komt?

Maar dan met de kop "Europees diplomaat wou pact sluiten met de islam".

Nooit natuurlijk, want het pact is al gesloten en het is al lang geen geheim meer (voor zover het ooit geheim geweest is)..
Brits diplomaat wou pact sluiten met Nazi-Duitsland

Een Britse diplomaat probeerde tijdens de Tweede Wereldoorlog op eigen houtje een deal te sluiten met Nazi-Duitsland. James Lonsdale-Bryans stelde voor de wereld te verdelen tussen Duitsland en Groot-Brittanië.
De Britse overheid was van de plannen op de hoogte. Ondanks de paniek dat de deal veroorzaakte bij de Britse legertop liet de geheime dienst de diplomaat ongemoeid naar Italië reizen.


Daar sprak James Lonsdale-Bryans met Ulrich von Hassel, de Duitse ambassadeur in Italië. De diplomaat sprak er over het plan de wereld te verdelen tussen Nazi-Duitsland aan de ene kant en Groot-Britannië anderzijds. De Britten zouden het regime van Hitler in Europa ongemoeid laten, terwijl de rest van de wereld de Britten toekwam.

Tot grote ergernis van de Britse machthebbers, die bang waren dat het privé-iniatief van de diplomaat zou uitlekken naar de pers, probeerde Lonsdale-Bryans ook een afspraak te maken met het Amerikaanse leger.

De Britten verwittigden de Amerikanen dat de diplomaat 'onbetrouwbaar, maar niet ontrouw' was.
RTFM
Mahalingam
Berichten: 52156
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Bericht door Mahalingam »

Er wordt door het Europees Parlement gehandeld alsof de Grondwet er is. Gewoon net doen alsof de tegenstem van Ierland niet geweest is. Hier is een toespraak van Daniel Hannan, een eurosceptic:
http://www.youtube.com/watch?v=-ialJjUFIx0
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gert
Berichten: 91
Lid geworden op: zo feb 09, 2003 7:03 pm
Locatie: NL

onbetrouwbare honden

Bericht door Gert »

Britten zijn altijd al onbetrouwbare honden geweest om afspraken mee te maken. De geschiedenis bewijst dat meer dan eens.


:x
Mahalingam
Berichten: 52156
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Bericht door Mahalingam »

En wat dan te denken van het niet-officieele (voor zover we weten) pact dat de Ned. regering de facto had met Hitler-Duitsland voor de oorlog?
Er waren hier sterke krachten die vrede tot elke prijs met Duitsland wilden.
De NSB met rust laten, tegenkrachten van links te smoren en de levering van grondstoffen en fabrikaten (Fokker vliegtuigonderdelen, o.a.) garanderen, dit alles in de hoop dat we net zoals de vorige keer (WO1) neutraal zouden blijven?
Nederlanders: onbetrouwbaar volk. (Dutch courage, Dutch uncle, going Dutch, dubbel Dutch, Dutch Treat....)
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Bericht door Pilgrim »

Deze wederzijdse Europees-islamitische beïnvloeding tussen radio, televisie, kranten, bladen moet cultureel begrip scheppen. De EU zal deze ontwikkeling actief steunen.

Wij zullen met behulp van nieuwe experimenten met beelden op publieke plaatsen, in radio, tv, bladen, kranten en reclames onze verstarde beelden van de vreemden aanpakken, en samen met hen gemeenschappelijke projecten organiseren

Wij zullen de opleiding van leraren en de leerplannen beïnvloeden in de richting van culturele veelvoud met behulp van nieuw onderwijsmateriaal en door het veranderen van schoolboeken. Wij zullen grote islamitische jeugdfestivals organiseren. Dit alles om dialoog en begrip te stimuleren."
(Olaf Gerlach Hansen's speech in Rabat Morocco 13.5.2005)
Landverraders! Het lijkt de propagandamachine van Goebels wel. Als de toekomstige Grote Europese Burgeroorlog voorbij is (laten we hopen dat het voorbij gaat), Europa in puin ligt met vele tientallen miljoenen doden en onze hoofdsteden in de as gelegd zijn, zullen de politici die verantwoordelijk zijn voor de komst van de Islam in Europa en het verraad van Barcelona gearresteerd en berecht worden wegens hoogverraad omdat ze Europa hebben uitgeleverd aan de Islam! Dan zullen ze de doodstraf krijgen! :evil:
Gebruikersavatar
H.Numan
Berichten: 8527
Lid geworden op: do mei 08, 2008 3:33 am

Re: onbetrouwbare honden

Bericht door H.Numan »

Gert schreef:Britten zijn altijd al onbetrouwbare honden geweest om afspraken mee te maken. De geschiedenis bewijst dat meer dan eens.
Niet zo zeer de Britten als politici in het algemeen.

Neem de regering Weygant van Frankrijk. Dat was de regering Balkenende, maar dan Frans. Nog voor de Duitse inval plaatsvond hadden ze de strijd in wezen al opgegeven. Stel dat Churchill vier vliegtuigen had gestuurd met commando's (die waren er toen nog niet, weet ik), de regering gearresteerd en vervangen door bijv. De Gaule. Het is helemaal de vraag of Frankrijk dan ook onder de voet gelopen zou zijn.

Politici en vele anderen (hoge ambtenaren, toppers in het bedrijsleven) hebben carriere gemaakt middels netwerken. Ik ontmoette zo'n dame. Is een ambtenaar, en volledig overtuigd van multikul. Geen argumenten, maar compleet overtuigd. Ongeveer zoals een aardig meisje dat in Windesheim op de bewaarschool zit.

Zo'n ambtenaar zal er alles aan doen om z'n carriere veilig te stellen. Aangezien ze hun carriere opgebwud hebben met stenen gooien hebben ze uiteraard weinig respect voor mensen die dat verwerpelijk vinden. Zoals de mensen -zoals ik- die die stenen naar hun helm gesmeten kregen.

Voor zo'n ambtenaar of politicus is het verkieslijker om NSBer te spelen, zolang je maar op je plek kunt blijven.
een volk dat voor korannen zwicht
zal meer dan lijf en goed verliezen
dan dooft het licht….
Anoniem
Peter Louter
Berichten: 934
Lid geworden op: zo feb 26, 2006 2:21 pm

Bericht door Peter Louter »

Olie heeft van de islam water gemaakt dat overal doordringt.
Er is maar een oplossing: energieonafhankelijkheid!
Uit naam van de Verlichting: Red moslims van de orthodoxe islam!
"Religion is regarded by the common people as true, by the wise as false, and by the rulers as useful" - Seneca (5 BC - 65 AD)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Bericht door Pilgrim »

Mahalingam schreef:Nu de Grondwet ook door onze politici is goedgekeurd, hebben we iets nieuws ons rechtssyteem binnen gehaald: de doodstraf. En wel in geval van oorlog, rellen of opstand.
We kunnen dus straks de doodstraf krijgen als we in 'opstand' komen tegen de islamisering van Europa. :roll:
Gebruikersavatar
Intifada
Berichten: 20
Lid geworden op: ma dec 29, 2008 12:02 am

Bericht door Intifada »

Pilgrim schreef:
Mahalingam schreef:Nu de Grondwet ook door onze politici is goedgekeurd, hebben we iets nieuws ons rechtssyteem binnen gehaald: de doodstraf. En wel in geval van oorlog, rellen of opstand.
We kunnen dus straks de doodstraf krijgen als we in 'opstand' komen tegen de islamisering van Europa. :roll:
:lol: Kalm blijven dus, en rustig adem halen.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Intifada schreef:
Pilgrim schreef:
Mahalingam schreef:Nu de Grondwet ook door onze politici is goedgekeurd, hebben we iets nieuws ons rechtssyteem binnen gehaald: de doodstraf. En wel in geval van oorlog, rellen of opstand.
We kunnen dus straks de doodstraf krijgen als we in 'opstand' komen tegen de islamisering van Europa. :roll:
:lol: Kalm blijven dus, en rustig adem halen.
Geloof jij niet in Sharia wetten?
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
H.Numan
Berichten: 8527
Lid geworden op: do mei 08, 2008 3:33 am

Bericht door H.Numan »

Intifada schreef:
Pilgrim schreef:
Mahalingam schreef:Nu de Grondwet ook door onze politici is goedgekeurd, hebben we iets nieuws ons rechtssyteem binnen gehaald: de doodstraf. En wel in geval van oorlog, rellen of opstand.
We kunnen dus straks de doodstraf krijgen als we in 'opstand' komen tegen de islamisering van Europa. :roll:
Kalm blijven dus, en rustig adem halen.
Je vergeet de verzachtende woorden: maak je geen zorgen, we gebruiken scherpe zwaarden om jullie te onthoofden, of we tossen jullie van hoge gebouwen. Voel je niets van.
een volk dat voor korannen zwicht
zal meer dan lijf en goed verliezen
dan dooft het licht….
Anoniem
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Het verraad van Barcelona

Bericht door Ariel »

Verdrag van Lissabon: invloed van religies op EU

Europa, mei 2009

Voorzitter van het Europees Parlement Poettering zegt dat ondertekening van het Europese ‘Lissabon’ verdrag een adviserende rol voor religies garandeert.
Poettering zei dit tijdens de vijfde jaarlijkse bijeenkomst van de EU met religieuze leiders waarvan hij voorzitter was, samen met Europees Commissaris Barroso. Dit overleg dat in 2005 werd geformaliseerd, vindt totnogtoe plaats op basis van goede wil. Door ‘Lissabon’ zou de EU verplicht worden tot overleg met religieuze vertegenwoordigers.
Barroso en Poettering benadrukten dat deze sterkere adviserende rol een goede reden is om ‘Lissabon’ te ratificeren. Poettering: ‘Lissabon betekent dat onze kerken en religieuze instellingen voor het eerst een plaats krijgen in de Europese wetgeving’.
Conservatieve christenen nemen aanstoot aan het feit dat God niet in de EU-grondslagen wordt genoemd. De versterkte positie van religies zou voor hun aanleiding kunnen zijn het protest tegen ‘Lissabon’ te laten varen. Het lijkt ook een handreiking naar Ierland dat een referendum over Lissabon houdt. Conservatieve Ierse kiezers zijn bezorgd dat hun land gedwongen zou kunnen worden abortus te legaliseren.

http://www.nieuwreligieuspeil.net/node/2749" onclick="window.open(this.href);return false;
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Het verraad van Barcelona

Bericht door Ariel »

Moslim Broederschap in gesprek met EU Parlement en EU Commissie
Europa, mei 2009

Aan de jaarlijkse bijeenkomst van Euro Parlement en Europese Commissie met vertegenwoordigers van verschillende godsdiensten, nam deze keer namens de islam de Federation of Islamic Organizations in Europe (FIOE) deel, waaronder voorzitter Chakid Ben Makhluf.
De FIOE is de Europese arm van de radicale Moslim Broederschap (MB) die streeft naar islamitische heerschappij of kalifaat. MB leiders tekenden in het verleden voor uitspraken als: ’Islam kan Europa redden’, ‘Hitler voltrok Allah’s straf aan de Joden’, 'Islam zal heersen over Europa' en ‘Islam zal Rome veroveren’.
De aanwezigheid van de Moslim Broederschap was voor de Europese Conferentie van Rabbijnen (CER) aanleiding niet deel te nemen aan de bijeenkomst. CER-woordvoerder Philip Carmel: ‘er bestaat geen goede vertegenwoordigende organisatie van moslims in Europa. Daarom hebben ze dit keer de luidruchtigste, kapitaalkrachtigste en actiefste groep uitgenodigd - en dat is toevallig ook de meest extreme en fundamentalistische’. Carmel hekelt het antisemitisme van de Moslim Broederschap.

http://www.nieuwreligieuspeil.net/node/2750" onclick="window.open(this.href);return false;
Lees ook het artikel van Carel Brendel. Europa legt rode loper uit voor drie Moslimbroeders

http://home.hetnet.nl/~c.brendel/Dialoog.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Mahalingam
Berichten: 52156
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Het verraad van Barcelona

Bericht door Mahalingam »

Waarom snappen zoveel mensen niet wat een grondwet betekent?
Dat is een contract tussen de overheid en de onderdanen over wat de over niet en wel mag bij optreden naar de burger toe.
Maar vaak wordt gedaan in Nederland alsof de grondwet draagkracht heeft tussen de interactie van burgers onderling. Dat is niet zo. Want daarvoor hebben we Burgerlijk Wetboek, enz.
Ik kwam dit misverstand tegen in een artikel van een groen-linkse dame met rossig haar.

In Duitsland heeft het hoogste gerechtshof de vraag beantwoord hoe het zit met het Lissabon verdrag en de Duitse zelfstandigheid. Als ik het goed zie dan zegt links dat er niks aan de hand is en zegt rechts dat de EU-integratie gestopt dient te worden. Ik citeer eerst het linkse denkbeeld:
Duitse grondwet zegt ja tegen Lissabon
Bij ons is de Grondwet een vergeten document. De meeste mensen kennen alleen artikel 1: [...]
En zelfs dit discriminatieverbod ziet 17% procent van de kiezers over het hoofd als ze naar de stembus gaan.
Lust U nog peultjes?
Maar gelukkig, anders dan in Duitsland is er hier geen toetsing aan de grondwet mogelijk. Bovendien is onze grondwet zo veel meer gericht op de wereld:
Helemaal vergeten is artikel 90 van de Grondwet: "De regering bevordert de ontwikkeling van de internationale rechtsorde." Hiermee definieert Nederland zich als een land dat streeft naar bindende afspraken om grensoverschrijdende problemen op vreedzame wijze op te lossen.
Afbeelding

Tot heel andere conclusies dan de linkse weldenkende dame komt Prof. Dr. Paul Kirchhof:
http://berlijnsereflecties.blogspot.com/
Het Lissabon-oordeel uit Karlsruhe: "Als de EU een staat wordt, moet Duitsland eruit stappen"
Op 30 juni 2009 maakte het Duitse Grondwettelijk Hof zijn lang verwachte oordeel over het Lissabon-verdrag bekend. Om de gapende leegte in de Vlaamse mediaberichtgeving wat op te vullen (*) volgt hier in vertaling een stuk waarin Prof. Dr. Paul Kirchhof het oordeel toelicht en duidt. Het verscheen vandaag 4 juli 2009 in de Frankfurter Allgemeine Zeitung en is online voorlopig alleen voor abonnees beschikbaar.

Een eerste oppervlakkige lezing van het oordeel (en ook de karige berichtgeving in de Vlaamse pers) kan de indruk wekken dat het Hof maar weinig voorbehoud maakte bij het Lissabon-verdrag. De rechters oordeelden immers dat het verdrag niet strijdig is met de Duitse grondwet. Wel moet het Duitse parlement een begeleidende wet volledig herwerken, die de rol van Bundestag en Bundesrat (het parlement, dus) 'na Lissabon' regelt. Pas daarna mag het verdrag geratificeerd worden.

Maar het oordeel is ingrijpender dan de eerste euforische reacties konden doen vermoeden en betekent meer dan gewoon een paar maanden uitstel van ratificatie. Met het Lissabon-oordeel (1) herdefinieert het Duitse Grondwettelijk Hof de machtsverhoudingen tussen de soevereine staat Duitsland en de EU, (2) zet het een rem op de toekomstige overdracht van bevoegdheden naar de EU, (3) kent het zichzelf een actieve rol bij dat proces toe. Maar vooral (4) legt het oordeel - naar mijn weten voor het eerst - formeel het eindpunt van de Europese eenmaking vast: de EU is (slechts) een gemeenschap van soevereine staten. Als de kerncompetenties en de identiteit van de Duitse staat door nieuwe bevoegdheidstransfers uitgehold worden (lees: als de EU de kernbevoegdheden van een staat krijgt), moet Duitsland uit de EU stappen.

Het Hof kent het Duitse parlement een feitelijk vetorecht toe op gebieden die volgens het Lissabon-verdrag exclusieve EU-bevoegdheden moesten worden (bvb. militaire EU-operaties buiten de EU). Tegelijk beperkt het Hof de in het Lissabon-verdrag ingebouwde mogelijkheden om in de toekomst lidstaatbevoegdheden naar de EU over te hevelen zonder dat een nieuw verdrag nodig is (en dus zonder de toestemming van alle lidstaatparlementen). In tegenstelling tot bvb. België zal in Duitsland het parlement zijn toestemming moeten geven voor elke nieuwe bevoegdheidsoverdracht naar de EU, ook al is die in het Lissabon-verdrag voorzien. Hetzelfde geldt wanneer de EU-raad meerderheidsbeslissingen wil invoeren waar vandaag de unanimiteitsregel geldt.

Het oordeel sterkt de macht van het Duitse parlement en dus van de Duitse staat in het proces van voortschrijdende EU-integratie. Bovendien waarschuwen de rechters in Karlsruhe expliciet dat ze al te verregaande bevoegdheidsoverdrachten desnoods zelf zullen tegenhouden. Kortom, met zijn oordeel plaatst het Grondwettelijk Hof de Duitse nationale soevereiniteit vandaag en in de toekomst boven de EU-soevereiniteit. Voor de voorstanders van een 'Verenigde Staten van Europa' (met ene Guy V. als zelfverklaard boegbeeld) is dit dan ook een serieuze tegenvaller. Alleen al om die reden had de Vlaamse pers er wat meer aandacht aan mogen besteden.

Maar ik loop vooruit op de beloofde analyse van Paul Kirchhof. Kirchhof was van 1987 tot 1999 rechter bij het Grondwettelijk Hof. In 1989 was hij rapporteur over het Maastricht-oordeel van het Hof. Kirchhof weet dus waarover hij spreekt. In zijn stuk bespreekt hij inhoud en draagwijdte van het Lissabon-oordeel. Bij de vertaling streefde ik meer naar een getrouwe weergave van de inhoud dan naar stilistische perfectie.
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Mahalingam
Berichten: 52156
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Het verraad van Barcelona

Bericht door Mahalingam »

Nigel Farage van de UKIP partij geeft kritiek op de EU bazen en het hele zooitje.
Maar men vind dat als men in het EU parlement zit, men ook pro-EU dient te zijn . Anders maar oprotten naar elders.

Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Mahalingam
Berichten: 52156
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Het verraad van Barcelona

Bericht door Mahalingam »

In Nederland, in Oostenrijk en in Finland wordt het leven van politici bemoeilijkt via de Legal Jihad.
Ook onze artikelen 137 in ons strafrecht zijn gemaakt naar de voorschriften van de EU. Lees hier maar:
http://europenews.dk/en/node/30065

Europe moving away from Freedom of Speech EuropeNews 19 February 2010 By WFT

This is a follow-up to the article of November 3rd last year Finland moving away from Freedom of Speech. Less than three months later, the title of that piece is more true than ever. But unfortunately it doesn't stop there - hence the gloomier title in this piece.

Previously I wrote that "along with Austria, Finland is moving away from Freedom of Speech", because of the similarities between the court-cases of the Austrian politician, Susanne Winters, and the Finnish politician, Jussi Halla-aho: Both of them politicians who have been charged, and sentenced, for publicly expressing a political opinion, in which they connect Islam with paedophilia.

Sadly the similarities between Austria and Finland go far beyond these two individual court-cases, as both Austria and Finland seem to be eagerly in the front line of what seems to be a campaign to basically end freedom of speech in Europe.

Both Austria and Finland are proposing a law which seems to be intended to end Freedom of Speech in these countries not gradually, but on the spot.

Both of these proposals have gained attention only recently, although at least the Finnish law proposal has been well on it's way since summer 2009, when Finnish Minister of Justice Tuija Brax set out a committee to get the Finnish laws concerned with preventing racist and xenophobic crimes in the internet, up to date.

And what caused this sudden need to update these laws in Finland?

One might expect a long story about growing racist tendencies in Finland, or something else that sounds as alarming, but actually the answer is surprisingly dry: The actual reason is the EU Framework Decision 2008/913/JHA (or, in Finnish 2008/913/YOS) which is, in short, about ...combating certain forms and expressions of racism and xenophobia by means of criminal law.

Unfortunately, at least those who are in Finland, need to know the name of yet another document, namely the Additional Protocol to the Convention on cybercrime, made in Strasbourg in 2003, which, in short, is about criminalization of acts of a racist and xenophobic nature committed through computer systems.

Based on these two documents, the committee came out with the 116-page long law proposal, which, in fact, is a direct attack against the fundamental values of Freedom of Speech, and so, against the fundamental values of democracy:

If the proposed changes into the law will be made, the looseness of the definitions of racism and xenophobia will allow the state to prosecute virtually anybody about virtually anything.

Because both of the law proposals have come to my attention only very recently, I won't go into the details of either one. But concerning the Finnish proposition, what can generally be said is that the main focus of this proposition is on racist or xenophobic statements, rather than actions.

The main concern of the proposition is clearly the racist and xenophobic statements in the internet, but concerns are also stated about politicians, journalists, artists, and even scientists.

If the law passes, it doesn't matter if you are a scientist publishing a scientific study, an artist displaying your art, a journalist reporting about relevant issues in society, a politician stating your political opinion, or just a regular citizen writing in the internet - anything you do that is not completely in harmony with the multicultural agenda might be seen as racism and xenophobia, and you'll have good chances to be charged.

And while you're holding that lovely thought about the very possible near-future scenario of everyday-life Finland, keep in mind that the proposed maximum sentence for a racist or xenophobic crime will be up to four years of imprisonment.

And by near future, we're talking this year. If everything goes as planned, this proposition will be implemented and fully functioning before summer, or latest at fall.

The bad news is that this not just about Finland or Austria: All the countries in the European Union are bound to update their laws according to the Framework Decision by 28. November this year.

What it means is that after November, a racist or xenophobic motivation will be a legal factor in the courts of all the EU-countries and so, by the end of this year, thought-crime will be reality in Europe.

Sure, intention has been a factor in the law for ages, but concerning actions, not statements.

Concerning actions, an intent might make the charges more serious - like in the case of deliberated murder - but here we are talking about something completely different: In the Finnish law proposal, racist motivation becomes a crime in itself.

It means that even if you would have a website or a blog where you simply collect news about Islam and display them publicly, if you are seen to have a racist motivation in doing that, it becomes a crime.

Now, one might think that example above is not really correct, since Islam is not a race, but don't worry, that's of course been taken care of.

The Framework Decision states that if going against a religion is seen as an excuse to go against the ethnicity of a certain group, it becomes a racist crime: In other words, if you criticize a religion whose majority is composed of people who are ethnically not white, it may set off the racist-alarm.

Oh yeah, and you don't even need to wait for somebody from this religion or ethnical group to actually get offended, as it is also stated in the Framework Decision that the state should be eager to find and prosecute these cases on its own, on the grounds that people who are subject to racist crimes are "often particularly vulnerable and reluctant to initiate legal proceeding".

So, although Austria, Finland, and now Holland have all shown unusual vigor in using their legal system to muffle politicians who are criticizing Islam, rest of Europe might not be too far behind.

As always with vague laws, the question is of course how these laws will be implemented.

Considering the politically correct atmosphere in Europe and the western world in general, the answers that come to mind are not very optimistic.

Posted February 19th, 2010 by hrc
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Plaats reactie