Zeven jaar na 9/11 snapt ons kabinet het nog niet

Gebruikersavatar
RightWing
Berichten: 36
Lid geworden op: di sep 09, 2008 4:25 pm
Locatie: New Boomtown

Bericht door RightWing »

Ariel schreef:Wie wil er het laatste woord in deze discussie ?
Ikke!!!! :wink:
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89854
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Nou vooruit RightWing.

Ik heb het angstige gevoel dat we het ook niet met jouw laatste woorden in deze discussie eens zullen zijn, maar ga je gang . We leven tenslotte in een democratische wereld en jij mag net zoals wij je eigen ideeën over bepaalde dingen hebben.
Als je later net zo oud en wijs bent als wij jong bejaarden, dan ga je vast anders over deze zaken denken.. :razz:

Het podium is van jou... :D
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
RightWing
Berichten: 36
Lid geworden op: di sep 09, 2008 4:25 pm
Locatie: New Boomtown

Bericht door RightWing »

Ariel schreef:Als je later net zo oud en wijs bent als wij jong bejaarden, dan ga je vast anders over deze zaken denken..
Graag een nadere definitie van 'jong bejaarden', in welke leeftijdscategorie valt deze ongetwijfeld verheven groep, en zijn deze per definitie wijs? :razz:
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89854
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Boven de 50 jaar oplopend naar 60 en ouder.

Natuurlijk ben jij niet dom. Maar je moet intelligentie niet vergelijken met wijsheid.
Wij ouwetjes hebben in al de jaren dat we op deze planeet rondlopen zoveel levenservaring opgedaan waar de jeugd hun voordeel mee zou kunnen doen als ze dat zouden willen.
Helaas ziet de jeugd dat niet in. De jeugd wil zijn eigen fouten maken, en dat mag. Van je fouten leer je het meest.

Nou moet ik er even bij vertelen dat naar boven en Numan niet alleen wijs, maar ook heel intelligent zijn, en dan wordt het helemaal moeilijk om een discussie te winnen.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
RightWing
Berichten: 36
Lid geworden op: di sep 09, 2008 4:25 pm
Locatie: New Boomtown

Bericht door RightWing »

Ariel schreef:Boven de 50 jaar oplopend naar 60 en ouder.
Goed, maar mag ik hier uit opmaken dat je veronderstelt dat ik niet tot die leeftijdscategorie behoor, en zo ja, waar maak je dat uit op?
Natuurlijk ben jij niet dom.
Ach, vergeleken met de ingestroomde hordes ben ik zeer wijs, maar vergeleken met waarlijke genieën ben ik slechts een sufferd dus het is maar net wat je criteria zijn.
Nou moet ik er even bij vertelen dat naar boven en Numan niet alleen wijs, maar ook heel intelligent zijn, en dan wordt het helemaal moeilijk om een discussie te winnen.
Dat ga ik dan op persoonlijke titel van je aannemen, want jij bent tenslotte in de gelegenheid geweest de meerderheid van hun bijdragen te lezen terwijl ik hier net kom kijken. Maar ik zal bij gelegenheid - als de tijd het eventueel toelaat - me nog eens wat nader oriënteren op het forum.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89854
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Amen RightWing.
En ik geloof zeker niet dat jij een sufferd bent. Ieder mens heeft zijn kwaliteiten. We kunnen niet allemaal een Albert Einstein zijn.

En nu schudden we elkaar de hand, en heffen we een goed virtueel glas wijn op een gezellige samenwerking. Het is een Saint Emilion Grand Cru, en deze fles heeft me mijn halve salaris gekost, dus geniet er van.
Ik moet nu de rest van deze maand droog brood eten.

Proost...
Afbeelding

BTW.. Hoe oud ben jij? Behoor je ook al bij de jong bejaarden? :razz:
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
RightWing
Berichten: 36
Lid geworden op: di sep 09, 2008 4:25 pm
Locatie: New Boomtown

Bericht door RightWing »

Ariel schreef:En nu schudden we elkaar de hand, en heffen we een goed virtueel glas wijn op een gezellige samenwerking.
Hulde voor je bijzonder vriendelijke manier van schrijven, ook dat is een talent wat beslist niet onderschat mag worden. Het is mij een eer je de virtuele hand te schudden en een goed glas wijn met je te gebruiken.
Ik moet nu de rest van deze maand droog brood eten.
Ook dàt neem ik graag op persoonlijke titel van je aan... :wink:
BTW.. Hoe oud ben jij? Behoor je ook al bij de jong bejaarden?
Nee, ik behoor tot de oude bejaarden: daarom gebruik ik zo graag het toetsenbord (let erop dat ik toetsenbord in plaats van keyboard schrijf), het gebruik hiervan verhult uiteraard mijn bibberhandschrift...Ik word slaperig, want de zuster heeft me zojuist mijn nachtpilletje gegeven, met een beetje geluk loopt ze met ingehouden tred mee naar mijn nachtverblijf...
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89854
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

RightWing schreef:
Ik moet nu de rest van deze maand droog brood eten.
Ook dàt neem ik graag op persoonlijke titel van je aan... :wink:
:razz: Je moet niet alles wat ik schrijf geloven... vadertje Drees zorgt goed voor me...
Nee, ik behoor tot de oude bejaarden: daarom gebruik ik zo graag het toetsenbord (let erop dat ik toetsenbord in plaats van keyboard schrijf), het gebruik hiervan verhult uiteraard mijn bibberhandschrift...Ik word slaperig, want de zuster heeft me zojuist mijn nachtpilletje gegeven, met een beetje geluk loopt ze met ingehouden tred mee naar mijn nachtverblijf...
Omdat ik zelf wel eens jok, ruik ik een jokkebrok op mijlen afstand...
Foei!!!! Jokkebrok.... :evil:
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Thomas
Berichten: 3890
Lid geworden op: wo apr 12, 2006 3:53 pm
Locatie: De Sleutelstad

Bericht door Thomas »

Als jij blijft reageren heeft hij NOOIT het laatste woord Ariel.....
En je hebt het hem beloofd!!!!! :evil: :evil: :evil:
Context???
Uitleg???
Ik lees wat er staat ...en er staat wat ik lees!!!!
Gebruikersavatar
RightWing
Berichten: 36
Lid geworden op: di sep 09, 2008 4:25 pm
Locatie: New Boomtown

Bericht door RightWing »

Omdat Thomas het zo leuk vindt dan:
Ariel schreef:Je moet niet alles wat ik schrijf geloven... vadertje Drees zorgt goed voor me...
Neem nou moslims: zij geloven niets van wat er ooit geschreven is, behalve als het in de Koran staat... Vadertje Drees is al lang overleden, of je eigen vader zou ook Drees moeten heten, maar dat laatste is dan weer in strijd met je 'jongbejaarde' leeftijd.
Omdat ik zelf wel eens jok, ruik ik een jokkebrok op mijlen afstand...
Foei!!!! Jokkebrok...
Vertel eens, heb je zwaar moeten oefenen voor die jokkebrok-praktijken? Ik heb zo'n angstig voorgevoel van niet...
Je komt over als iemand die een eskimo nog een koelkast zou verkopen... :wink:
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89854
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Leuk is dit… :razz:

Thomas, je kent me toch wel een beetje.. Ik wil graag het laatst woord hebben, dus dit topic kan jaren doorgaan.

@ RightWing…Nee, mijn vader heet geen Drees, maar zelfs na zijn dood zorgt hij er nog voor dat wij geen honger hoeven te lijden, zelfs nog beter als vadertje Drees. Want als ik alleen van vadertje Drees afhankelijk was, dan ziet het er wat minder goed voor me uit.

En wat het jokken betreft.. Eigenlijk jok ik nooit, maar laten we het er op houden dat ik een meer dan normale fantasie heb… Dat komt me goed van pas op dit forum.
Ik kan me snel in een moslim inleven , en dan is het ook nog leuk om een ( vaak verzonnen) verhaal iets aan te dikken..

Nu gelooft niemand me meer… :crying:
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Plaats reactie