Islamrechten die kafirvrouwen niet hebben....eindelijk

Bestaan gelijkheid en gelijkwaardigheid tussen man en vrouw in de islam? Begon de emancipatie van de vrouw 1400 jaar geleden? Bevrijdt de islam de vrouw?
Heilige Maagd Maria
Berichten: 27
Lid geworden op: zo aug 17, 2008 3:29 pm
Locatie: 's Zomers de Zevende Hemel, 's Winters Lucifer's Haard. Seizoen gezien van noordelijk halfrond.

Bericht door Heilige Maagd Maria »

IslamLeer.nl schreef:Hou het kort, ik heb het hele topic niet gelezen maar heb een paar vragen:

1. Wat is hetgeen dat jullie tegenhoudt tot Islam te keren?
2. Wat geeft jullie zoveel moed om Islam zwart te maken?

Argument: Wat maakt het uit wat vrouwenrechten in Islam zijn?
Bepaal jij of de schepper dat?

Van hem komen we en bij hem is de terugkeer
1. Ik ben een vrouw en was al als jong meisje erg blij dat ik niet in een islamitisch land ben geboren, dan zou ik namelijk onder de plak van een gewelddadige man zitte, bijna geheel rechteloos zijn, gedwongen om te trouwen en kinderen te baren en daarvoor te zorgen, en ik heb absoluut nooit kinderen gewild. De toekomst van de moslima stond me absoluut niet aan. Verder: ik vind Allah gewoon een pesterige, sadistische, irrationele en extreem onrechtvaardige klootzak. Ik ga nog liever naar de Hel om te roosteren bij Lucifer dan bij deze wanpersoon in de hemel te zitten.
2. Ik heb eens luid en duidelijk aan de lucht gevraagd: Allah, Als U bestaat, zend dan een bliksemschicht in de lantaarnpaal waar ik naast sta. Meer dan een jaar geleden, en gek genoeg staat deze paal er nog. Ik vroeg Allah me te overtuigen :) en dat deed Hij niet. Wat is er dan dommer dan geloven in iets waar geen bewijs voor is? Dat is toch op de rand af debiel?

Paar vragen aan jou:
1. Waarom zou ik, een vrouw, me tot de Islam bekeren? Want wat is er voor lol voor mij in de Hemel? Stel dat ik mijn ellendige leventje heb geleid met de kinderen die ik niet wilde en ik in de Hemel kwam. Dan mag ik toch alleen maar toekijken hoe mijn man wat maagden neukte? Ik krijg toch geen maagdelijke mannen? Wat moet ik dan in die Hemel, het lijkt me dan toch een kwelling. Wist je trouwens dat vroeger veel haremvrouwen zelfmoord pleegden of depressief werden?
2. wat heb je voor CONCREET EN FEITELIJK BEWIJS DAT ALLAH BESTAAT EN DE ENIGE JUISTE IS?
En dan hoef ik geen ''argumenten'' als ''kijk naar de natuur, hoe mooi dat si'' enz, want de natuur bezit vele onlogische onvolkomenheden en fouten.
Christenen geloven in de Bijbel, moslims geloven in de Koran, en ik geloof in de sprookjes van Grimm.
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Bericht door Chaimae »

Moslimvrouwen hebben het zo slecht.

We moeten het doen zonder een relatie voor het huwelijk; geen gebroken harten, liefdesverdriet en roddelende exen.

We gaan niet uit; geen plakkende lijven, gehoorbeschadiging, rooklucht en schoenen die je naar een dag bij het vuil mag zetten.

We mogen niet drinken-roken; geen kapotgerookte longen, nierbeschadiging of een alcoholverslaving.

Wat mogen we dan wel? We moeten bij ons ouders blijven, een diploma behalen en werken. Onze ouders zoeken ondertussen een leuke man voor ons, en dan mogen we kiezen of hij het is. En als we zelf een man tegenkomen, geven we hem de nummer van onze vaders.

Als het dan zover is..

Gaan we beide als maagd het huwelijk in, en houden we een bruiloft van vier dagen. Je trekt wel zes verschillende jurkjes aan en alles draait om jou. Het feest wordt uiteraard betaald door de man, en daarnaast geeft hij je ook nog eens sieraden, kleding en een bruidschat.

Vervolgens rij je met de auto naar huis en beleven de man en vrouw voor het eerst de dag van hun leven.

Arme wij.
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89722
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Ik ben om..... :smile: In een volgend leven word ik Moslima.

Maar....jij doet nu net alsof al deze dingen VERPLICHT zijn om te doen.
Niet moslima's hebben een keuze of ze willen drinken, dansen, seks hebben, verliefd worden, enz, enz, en ze kunnen tussen al deze vreselijke martelingen door, een diploma halen of tijdens hun studie op kamers gaan wonen of gewoon thuis blijven bij pappie en mammie.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Dutch
Berichten: 3285
Lid geworden op: ma jan 20, 2003 7:10 pm
Locatie: Darul Hourria

Bericht door Dutch »

Moslimvrouwen hebben het inderdaad meestal zo slecht !

Chaimae
We moeten het doen zonder een relatie voor het huwelijk; geen gebroken harten, liefdesverdriet en roddelende exen.
Ze gaan het huwelijk in zonder ook maar enige sexuele ervaring, zonder onderscheid te kunnen maken met welke man het nu lichamelijk zal "klikken", iedereen weet dat sex hebben met iemand die niet bij je past ronduit vreselijk is.
Trouwens, liefdesverdriet en geroddel komen er toch hoor, ook zonder sex.
We gaan niet uit; geen plakkende lijven, gehoorbeschadiging, rooklucht en schoenen die je naar een dag bij het vuil mag zetten.
Ze lopen wél gesluierd en goed ingepakt bij 40 graden in de schaduw, van plakkende lijven gesproken... Gehoorbeschadiging loop je makkelijk op bij een traditionele arabische trouwpartij, sjonge wat staan die luidsprekers loeihard, je hoort geeneens meer de muziek, het is gewoon kabaal...
Rooklucht krijgen ze ook, de traditionele "phour" (wierrook) kan er ook wat van !
We mogen niet drinken-roken; geen kapotgerookte longen, nierbeschadiging of een alcoholverslaving.
Wat dacht je van het kapotmaken van je nieren tijdens de ramadan ? Geen beter recept dan overdag de nieren droogleggen, als ze juist geprogrammeerd zijn om te werken om ze dan 's nachts te forceren met supertoevoer waarop ze niet ingesteld zijn...?
Trouwens, ik ken meer dan voldoende moslimdames die roken als een turkse.
Denk je nu echt dat alle niet moslima's zich te pletter roken en drinken Chaimae, van vooroordelen gesproken...
Wat mogen we dan wel? We moeten bij ons ouders blijven, een diploma behalen en werken.
Is dat zo bijzonder ? Lijkt me van toepassing op alle meisjes... Beter nog : niet moslima's mogen werken waar en wanneer ze dat willen, terwijl de koran het aan de moslima's anders voorschrijft...
Onze ouders zoeken ondertussen een leuke man voor ons, en dan mogen we kiezen of hij het is. En als we zelf een man tegenkomen, geven we hem de nummer van onze vaders.
Gaat je vader met die man trouwen ? Van een voorrecht gesproken ! Wat een keuzemogelijkheden !
Als het dan zover is.. Gaan we beide als maagd het huwelijk in, en houden we een bruiloft van vier dagen. Je trekt wel zes verschillende jurkjes aan en alles draait om jou. Het feest wordt uiteraard betaald door de man, en daarnaast geeft hij je ook nog eens sieraden, kleding en een bruidschat.

Vervolgens rij je met de auto naar huis en beleven de man en vrouw voor het eerst de dag van hun leven.
Keep on dreaming Chaimae...moet de eerste moslim nog tegenkomen die als maagd in het huwelijk stapt...één of andere oerlelijke nerd terzijde gelaten !
Zijn jurkjes en betaling in valuta en geschenken nu echt het enige waar de moslima op kickt ? Treurig hoor, geef mij maar warme liefde en echte tederheid, niks geen betaling, lijkt dan net of je wordt...verkocht !
Enne...de dag van je leven...zou wel eens dik kunnen tegenvallen, zo 2 maagden bij elkaar :lol:

Chaimae, je bent toch nog zo'n hopeloos wereldvreemde puber ! Hopelijk ontgroei je dit stadium vroeg of laat, anders ga je nog flink schrikken meid !
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Bericht door hans van de mortel »

Chaimae schreef:Moslimvrouwen hebben het zo slecht.

• We moeten het doen zonder een relatie voor het huwelijk; geen gebroken harten, liefdesverdriet en roddelende exen.
• We gaan niet uit; geen plakkende lijven, gehoorbeschadiging, rooklucht en schoenen die je naar een dag bij het vuil mag zetten.
• We mogen niet drinken-roken; geen kapotgerookte longen, nierbeschadiging of een alcoholverslaving.

Wat mogen we dan wel? We moeten bij ons ouders blijven, een diploma behalen en werken. Onze ouders zoeken ondertussen een leuke man voor ons, en dan mogen we kiezen of hij het is. En als we zelf een man tegenkomen, geven we hem de nummer van onze vaders.

Als het dan zover is..

Gaan we beide als maagd het huwelijk in, en houden we een bruiloft van vier dagen. Je trekt wel zes verschillende jurkjes aan en alles draait om jou. Het feest wordt uiteraard betaald door de man, en daarnaast geeft hij je ook nog eens sieraden, kleding en een bruidschat.

Vervolgens rij je met de auto naar huis en beleven de man en vrouw voor het eerst de dag van hun leven.

Arme wij.
Vervolgens rij je met de auto naar huis en beleven de man en vrouw voor het eerst de dag van hun leven.


Dat kan soms vies tegenvallen. Je zal maar geen bloedinkje hebben. Dan ben je voor de rest van je leven een tweedehands vrouw. Dat risico loopt tenminste niet één vrouw die vrij van godsdienstwaanzin is. Dat de eerste vrouw van analfabete pedofiel Mohamed een bloeding had is wel zeker. Ze bloedde als een rund en gilde het uit van de pijn. Ja toch vrouwelijke leden van dit forum? Of kan een meisje van negen met een dubbele pot glijmiddel vrolijk fluitend de knots van pedofiel Mohamed naar binnen voelen glijden?

Geloof is niets anders dan ongeloof in wat je niet weet (Hans van de Mortel)
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
Gebruikersavatar
Roelof
Berichten: 1718
Lid geworden op: vr jul 11, 2003 2:38 am

Bericht door Roelof »

IslamLeer.nl schreef:1. Wat is hetgeen dat jullie tegenhoudt tot Islam te keren?
Ten eerste heb ik geen intresse om mijn vrijheden (die waar elk mens recht op behoort te hebben) in te leveren door mijn leven te laten beheersen en mijzelf te laten onderdrukken door een religieuze dictatuur uit de middeleeuwen die puur en alleen uit is op overheersing. Een ideologie die mij in zijn macht probeert te krijgen door mij bang te maken met bedreigingen aangaande "hel" en "verdoemenis" in een zogenaamd 'hiernamaals', en daarnaast vele achterlijke, verdorven, en barbaarse eigenschappen in zich heeft die ervoor zorgt dat er een tweedeling onstaat binnen elke samenleving waar de onderdanen van deze religieuze dictatuur zich in mengen.

Ten tweede ben ik er geen voorstander van om mensen op hun geloofsovertuiging of geslacht te beoordelen;
Hoofdstuk 2, vers 221:
En huw geen afgodendienaressen voordat zij geloven; waarlijk een gelovige slavin is beter, dan een afgodendienares, ofschoon zij je mag behagen. En huw haar (gelovige vrouwen) niet aan afgodendienaren uit, voordat zij geloven; waarlijk een gelovige slaaf is beter, dan een afgodendienaar, ofschoon hij je mag behagen. Zij noden tot het Vuur, maar God noodt je tot de Hemel en tot vergiffenis door Zijn gebod. En Hij maakt Zijn tekenen aan de mensen duidelijk, opdat zij lering zullen trekken.

Hoofdstuk 3, vers 110:
Gij (Moslims) bent het beste volk dat voor de mensheid (ter lering) is verwekt; je gebiedt wat goed is, verbiedt wat kwaad is en gelooft in God. En, indien de mensen van het Boek hadden geloofd, zou het zeker beter voor hen zijn geweest. Sommigen hunner zijn gelovigen, maar de meesten hunner zijn overtreders.

Hoofdstuk 3, vers 118:
O gij die gelooft, neemt buiten uw volk geen ander tot intieme vrienden[/u]; zij zullen niet in gebreke blijven u te benadelen. Zij houden van leedvermaak. Nijd laten zij blijken en wat hun innerlijk verbergt is nog erger. Wij hebben u onze geboden duidelijk gemaakt, indien je ze wilt begrijpen.

Hoofdstuk 2, vers 120:
En de Joden en de Christenen zullen je nooit welgezind zijn, tenzij je hun godsdienst belijdt. Zeg: "Voorzeker, God's leiding is de Merkelijke leiding". En, indien je hun wensen volgt, nadat de kennis tot je is gekomen, zul je aan God Vriend noch Helper hebben.

Hoofdstuk 3, vers 85:
En wie een andere godsdienst zoekt dan de Islam, het zal van hem niet worden aanvaard en hij zal in het Hiernamaals onder de verliezers zijn.

Hoofdstuk 4, vers 34:
Mannen zijn voogden over de vrouwen omdat God de enen boven de anderen heeft doen uitmunten en omdat zij van hun rijkdommen besteden. Deugdzame vrouwen zijn dus zij, die gehoorzaam zijn en heimelijk bewaren, hetgeen God onder haar hoede heeft gesteld. En degenen, van wie gij ongehoorzaamheid vreest, wijst haar terecht en laat haar in haar bedden alleen en tuchtigt haar. Als zij u dan daarna gehoorzamen, zoekt geen weg tegen haar. Waarlijk, God is Verheven, Groot.

Hoofdstuk 8, vers 22:
Voorzeker, erger dan de beesten zijn in de ogen van God de doven en de stommen die niet willen begrijpen.

Hoofdstuk 8, vers 55:
Voorzeker, in de ogen van God zijn zij, die (de waarheid) verwerpen erger dan beesten want zij willen niet geloven.

Hoofdstuk 9, vers 23:
O jij, die gelooft, neemt uw vaders en uw broeders niet tot vrienden als zij ongeloof boven geloof verkiezen. En wie onder u met hen bevriend is behoort tot de overtreders.
Ten derde zie ik het niet zo zitten om mensen met een andere mening als mijn vijand te beschouwen of deze met geweld te bestrijden;
Hoofdstuk 4, vers 101:
Voorwaar, de ongelovigen zijn een openlijke vijand voor u.

Hoofdstuk 25, vers 52:
Dus volg de ongelovigen niet, en voer met (de Koran) een grote strijd tegen hen.

Hoofdstuk 4, vers 74:
Laten derhalve zij, die hun tegenwoordig leven voor het leven in het Hiernamaals willen offeren, voor de zaak van God strijden. En wie voor de zaak van God strijdt, hetzij hij gedood wordt of overwint, weldra zullen Wij hem een grote beloning geven.

Hoofdstuk 4, vers 84:
Strijd daarom voor de zaak van God - slechts gij wordt verantwoordelijk gesteld - en spoor de gelovigen aan. Het kan zijn, dat God de macht der ongelovigen zal beteugelen en God is sterker in macht en streng in het opleggen van straf.

Hoofdstuk 4, vers 95:
Diegenen der gelovigen die niets doen, met uitzondering der onbekwamen, zijn niet gelijk aan degenen die met hun rijkdommen en hun persoon terwille van God strijden. God heeft degenen, die met hun rijkdommen en hun persoon strijden doen uitmunten boven de rustenden en aan ieder heeft God het goede beloofd. God zal de strijders boven de stilzittenden doen uitblinken door een grote beloning

Hoofdstuk 9, vers 20:
Zij, die geloven en van hun woonplaatsen verhuizen en met hun bezit en met hun persoon voor de zaak van God strijden, hebben in de ogen van God de hoogste rang. Dezen zullen zegevieren.

Hoofdstuk 9, vers 29:
Bestrijdt diegenen onder de mensen van het Boek, die in God noch in de laatste Dag geloven, noch voor onwettig houden wat God en Zijn boodschapper voor onwettig hebben verklaard, noch de ware godsdienst belijden totdat zij de belasting met eigen hand betalen, terwijl zij onderdanig zijn.

Hoofdstuk 9, vers 123:
O, jij die gelooft, bestrijdt de ongelovigen die in uw nabijheid zijn en laat hen hardheid in u vinden en weet, dat God met de godvruchtigen is.

Hoofdstuk 44, vers 47: Grijpt hem en sleurt hem in het midden van het laaiend Vuur;
Hoofdstuk 44, vers 48: Giet daarna als marteling kokend water op zijn hoofd.

Hoofdstuk 61, Vers 4:
Voorzeker, God heeft diegenen lief die terwille van Hem strijden in geordende gelederen, alsof zij een hechte muur vormen.
Ten vierde vind ik dat geen mens het recht heeft om een ander mens (uit vergelding (wraak) omwille van één of andere denkbeeldige god, of om wat voor reden dan ook) van het leven te beroven;
Hoofdstuk 2, vers 178:
O jij die gelooft, vergelding inzake doodslag is je voorgeschreven: de vrije man tegen de vrije man, de slaaf tegen de slaaf en de vrouw tegen de vrouw. Maar, indien iemand kwijtschelding is verleend door zijn broeder, dan moet de eis billijk zijn, en betaling moet hem worden gedaan met goedheid. Dit is verzachting en barmhartigheid van jouw Heer. Wie daarna overtreedt, hem wacht een pijnlijke straf.

Hoofdstuk 2, vers 191:
En doodt hen, waar je hen ook ontmoet en drijft hen uit, vanwaar zij u hebben uitgedreven; want vervolging is erger dan doden. En bevecht hen niet nabij de heilige Moskee, voordat zij je daarin bevechten. Maar indien zij je bevechten, bevecht hen dan - zo is de vergelding voor de ongelovigen.

Hoofdstuk 4, vers 15:
En voor degenen uwer vrouwen, die zich aan ontucht schuldig maken, roept vier uwer als getuigen tegen haar en als zij getuigen, sluit haar dan in de huizen op, totdat de dood haar achterhaalt, of totdat God haar een weg opent.

Hoofdstuk 4, vers 89:
Zij wensen dat gij verwerpt, evenals zij hebben verworpen, zodat gij aan hen gelijk zult worden. Neemt derhalve geen vrienden uit hun midden totdat zij voor de zaak van God werken. En indien zij tot vijandschap vervallen, grijpt hen dan en doodt hen waar gij hen ook vindt; en neemt vriend noch helper uit hun midden.

Hoofdstuk 4, vers 91:
Gij zult anderen vinden die veilig bij u willen zijn en bij hun eigen volk; telkens wanneer zij tot vijandigheid worden opgeroepen, doen zij blindelings mee. Als zij zich derhalve niet op een afstand van u houden, noch u vrede aanbieden, noch hun handen terughouden, grijpt hen dan aan en doodt hen waar gij hen ook vindt. Tegen dezen hebben Wij u duidelijk gezag gegeven.

Hoofdstuk 5, vers 33:
De vergelding dergenen die oorlog tegen God en Zijn boodschappers voeren en er naar streven wanorde in het land te scheppen, is slechts dat zij gedood of gekruisigd worden, of dat hun handen en hun voeten de ene rechts en de andere links, worden afgesneden, of dat zij het land worden uitgezet. Dat zal voor hen een schande in deze wereld zijn en in het Hiernamaals zullen zij een grote straf ontvangen.

Hoofdstuk 9, vers 5:
Wanneer de heilige maanden voorbij zijn, doodt dan de afgodendienaren waar je hen ook vindt en grijpt hen en belegert hen en loert op hen uit elke hinderlaag.
Ten vijfde vind ik een god die mensen doof, stom, blind, en ziek maakt, en die vervolgens dreigt om die mensen zwaar te bestraffen omdat ze doof, stom, blind, en ziek zijn nogal een vuile hufter.

In hoofdstuk 2 van de koran staat over de ongelovige geschreven:
7. God heeft hun hart en oren verzegeld en over hun ogen is een sluier en hen wacht een zware straf.

10. Er is een ziekte in hun hart en God heeft die ziekte verergerd; er wacht hen een pijnlijke straf, omdat zij plachten te liegen.

15. God zal hun spotternij bestraffen en Hij zal hen blindelings in hun overtreding verder laten afdwalen.

18. Doof, stom en blind, derhalve keren zij niet terug.
Dit zijn voor mij de hoofdredenen waarom ik mij totaal niet geroepen voel om mijzelf aan te sluiten bij de groep onderdrukte dwazen die 5X per dag verplicht op de knieën liggen voor deze intolerante, tot discriminatie, strijd en geweld, en tot moord en doodslag aanzettende ideologie die de wereld sinds zijn ontstaan niets anders als leed en ellende heeft bezorgt, en waar ik ten dode opgeschreven ben wanneer ik deze groep wil verlaten;
Sahih Bukhari 4.52.260: De profeet zei: Als een moslim zijn godsdienst verlaat doodt hem dan.
Elk weldenkend mens met ook maar een klein beetje gevoel voor zijn andersdenkende medemens zal zich dan ook volledig distanciëren van een dergelijke verdorven ideologie die door middel van bedreiging angst en tweedeling probeert te veroorzaken onder de mensheid.
2. Wat geeft jullie zoveel moed om Islam zwart te maken?
Alhoewel er inderdaad enige moed voor nodig is om de islam doormiddel van een vrije mening te bekritiseren, omdat deze dominante ideologie nu eenmaal geen kritiek toestaat en zijn onderdanen aanzet om fysiek geweld en bedreiging daartoe te gebruiken om elke kritiek op deze totalitaire sekte de kop in te drukken, is een gezond verstand voldoende om in te zien dat het de intolerantie jegens niet en anders gelovige, de aanzet tot discriminatie, haat, strijd en geweld, moord en doodslag is waardoor de islam zichzelf zwart maakt.
Gebruikersavatar
Roelof
Berichten: 1718
Lid geworden op: vr jul 11, 2003 2:38 am

Bericht door Roelof »

Chaimae schreef:Als het dan zover is..

Gaan we beide als maagd het huwelijk in, en houden we een bruiloft van vier dagen. Je trekt wel zes verschillende jurkjes aan en alles draait om jou. Het feest wordt uiteraard betaald door de man, en daarnaast geeft hij je ook nog eens sieraden, kleding en een bruidschat.
En daarna ben je voor de rest van je leven het onderdanige slaafje...
Vervolgens rij je met de auto naar huis en beleven de man en vrouw voor het eerst de dag van hun leven.
Als die "dag van haar leven" zwaar tegen blijkt te vallen omdat manlief niet in staat is zijn vrouwtje seksueel te bevredigen zit ze daar voor de rest van haar leven aan vast...
Laatst gewijzigd door Roelof op za sep 13, 2008 8:17 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Bericht door hans van de mortel »

Roelof schreef:
2. Wat geeft jullie zoveel moed om Islam zwart te maken?
Niet zo moeilijk voor mij. Islam is namelijk van zichzelf zwart. Zo zwart als de dood zich manifesteert. Een moslim is gek. Hij ziet zijn toekomst weggelegd in een door hem zelfbedacht tjdperk na de dood.
Stel - ja stel - dat er leven na de dood is. Alleen een achterlijke analfabete niet tot de realiteit van het leven bewuste allahtone imbeciel zal dit leven door god geschonken oneerbiedigen door er negatief over te denken. Dat islamitische schorremorrie dat zich moslim noemt en meent dat een door hen zelfbedachte god door de infantiele analfabeet, pedofiel, amateur profeet en keurslager met het grote vlijmscherpe grote kromme zwaard, op hen zit te wachten wanneer zij zich voor hem opofferen in de dood vanwege een lullig dun vies boekie dat men de koran noemt, dienen zo snel mogelijk uit een zichzelf respecterende samenleving verwijderd te worden. Dit soort idioten en levensgevaarlijk a-sociale gekken hoort in deze moderne samenleving NIET thuis. Zij horen verbannen te worden naar het rijk van satan. De woestijnhel van hun oorspronkelijk geliefde mafketel die 1400 jaar geleden beweerde dat hij een bevlieging kreeg van god. Een engel, genaamd Gabriël probeerde hem de keel dicht te knijpen.

Een moslim moet nog maar eens goed nadenken in deze samenleving als hij zich blijvend moslim wil noemen.

EEN MOSLIM IS NIEMAND ANDERS DAN EEN DOORGEDRAAIDE PSYCHOPAAT DIE NIET MEER WEET WAAROM HIJ DINGEN DOET DIE EEN VERSTANDIG ZELFSTANDIG DENKEND MENS NALAAT. (Hans van de Mortel)
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
Gebruikersavatar
H.Numan
Berichten: 8527
Lid geworden op: do mei 08, 2008 3:33 am

Bericht door H.Numan »

Chaimae schreef:Moslimvrouwen hebben het zo slecht.

We moeten het doen zonder een relatie voor het huwelijk; geen gebroken harten, liefdesverdriet en roddelende exen.
Klopt. Bidmachines hebben daar geen last van. En familieleden die roddelen? Uiteraard niet! Dat vind allah niet goed. Zondes worden nooit begaan, want mohammedanen weten zeker dat allah alles ziet. Daarom zijn er geen gevangenissen in mohammedaanse landen. Of psychiaters. Niemand heeft nergens problemen mee, omdat iedereen immers probeert zijn best te doen - niet vanwege de straf, of vanwege de 72 maagden - maar gewoon omdat "het zo hoort".

Wat fijn dat je vader Gandhi evenaart en je moeder moeder Theresa. geloof je die onzin zelf echt?
We gaan niet uit; geen plakkende lijven, gehoorbeschadiging, rooklucht en schoenen die je naar een dag bij het vuil mag zetten.
Maar frisse lucht, als je op het balkon staat, kan gevaarlijk zijn. Regelmatig vallen mohammedaanse meisjes spontaan van het balkon. Zijn waarschijnlijk wat duizelig geworden door te veel zuurstof.
We mogen niet drinken-roken; geen kapotgerookte longen, nierbeschadiging of een alcoholverslaving.
En geen overwerkte hersens, want scholing is uit den boze. Gelukkig genoeg om je bezig te houden: het recht van de mohammedaanse vrouw is het aanrecht. En er wrodt veel aan talen onderwijs gedaan. Vooral in het huwelijk. Horizontaal is de taal die ieder mohammedaanse vrouw goed beheerst.
Wat mogen we dan wel? We moeten bij ons ouders blijven, een diploma behalen en werken.
Werken wel. Bij de Lidl of de Cemsto. Een diploma halen liever niet. Maakt uithuwelijken lastiger.
Onze ouders zoeken ondertussen een leuke man voor ons, en dan mogen we kiezen of hij het is.
De keuzes zijn 'ja' of 'ja'. De gekozen oom, neef of buurman is soms maagd. Soms ram of boogschutter of een ander sterrenbeeld. In ieder geval maagdelijk in Nederland. Gelukkig zijn er tegenwoordig geen strenge AOW eisen, dus kan de gelukkige bruid (16) en bruidegom (65) gelijk genieten van de AOW.

Wat een geluk dat je mohammedaanse bent!
een volk dat voor korannen zwicht
zal meer dan lijf en goed verliezen
dan dooft het licht….
Anoniem
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Bericht door Chaimae »

Dutch zei:
ep on dreaming Chaimae...moet de eerste moslim nog tegenkomen die als maagd in het huwelijk stapt

Ze zeggen wel eens dat soort soort zoekt.

Ken namelijk een moslim dat nog netjes maagd is. (ex-FFI lid)
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
Gebruikersavatar
Ketter
Berichten: 4218
Lid geworden op: do jun 22, 2006 9:06 am
Locatie: Vlaanderen

Bericht door Ketter »

Chaimae schreef:Dutch zei:
ep on dreaming Chaimae...moet de eerste moslim nog tegenkomen die als maagd in het huwelijk stapt

Ze zeggen wel eens dat soort soort zoekt.

Ken namelijk een moslim dat nog netjes maagd is. (ex-FFI lid)
Waarom zou een almachtige God daar nu om geven?
Dat is toch totale nepmoraliteit.

Dat hoor je van iemand die in gans z'n leven altijd trouw geweest is aan slechts één vrouw. En dat, lieve Chaimae, is geen "moraliteit" in Islam: seriehuwelijken en zelfs parallelhuwelijken zijn voor de man perfect aanvaard.

Ik vermoed zelfs, uit goede bron, dat bij zo'n seriehuwelijk de man (noch de vrouw) nog maagd is.

Dus wat is de betekenis nog van al dat "maagd" gebeuren?

Waarom, Chaimae, is het voor een zeer verstandig meisje als jij zo moeilijk om rationeel je religie te bekijken en de zin en onzin te onderscheiden?
Zonder (ji)haat straat.

Wat is er zo moeilijk te begrijpen aan het feit dat ik niet kan geloven in een God die zo duidelijk kwaadaardig is?
Gebruikersavatar
H.Numan
Berichten: 8527
Lid geworden op: do mei 08, 2008 3:33 am

Bericht door H.Numan »

Chaimae schreef:Dutch zei:
ep on dreaming Chaimae...moet de eerste moslim nog tegenkomen die als maagd in het huwelijk stapt

Ze zeggen wel eens dat soort soort zoekt.

Ken namelijk een moslim dat nog netjes maagd is. (ex-FFI lid)
Vertel eens: wat is er zo bijzonder aan 'maagdelijkheid'? Waaarom hechten jullie daar zoveel waarde aan?
een volk dat voor korannen zwicht
zal meer dan lijf en goed verliezen
dan dooft het licht….
Anoniem
Kiwiwoman
Berichten: 69
Lid geworden op: di aug 05, 2008 11:38 pm
Locatie: Nieuw-Zeeland

Bericht door Kiwiwoman »

....
Laatst gewijzigd door Kiwiwoman op di sep 16, 2008 5:11 am, 1 keer totaal gewijzigd.
Kiwiwoman
Berichten: 69
Lid geworden op: di aug 05, 2008 11:38 pm
Locatie: Nieuw-Zeeland

Bericht door Kiwiwoman »

Chaimae, heb jij broers en neven?

Hebben zij niet geprobeerd om jou sexueel te benaderen? En stond jij dat toe? Kon jouw moeder je beschermen? Of begon ze er maar niet aan?

En dat is nog niet het ergste.

Hebben je vader, die broers en neven niet voor jou de dienst uitgemaakt? Bepalen ZIJ niet, hoe je moet leven? Mag je dat echt zelf? Krijg jij de kans om dat, waar je aanleg en de hersens voor hebt, te doen? Ik verbaas me eigenlijk over het feit, dat je de kans krijgt om internet te gebruiken.

Ik heb hierboven die teksten gelezen en de angst slaat me om het hart. Je bent ZELF verantwoordelijk voor je leven. NIEMAND anders mag jou vertellen HOE je leeft. Iedereen is even waardevol. Je hebt dezelfde waarde, rechten en plichten als een willekeurig ander mens, inclusief mannen. En je lijf is van JOU, niet van iemand anders. Alleen JIJ bepaalt wie van jouw lijf gebruik mag maken.

Als er al een hiernamaals bestaat, zal JOU worden gevraagd, wat je met je leven hebt gedaan.

En dan? Zeg je dan: ik heb mijn vader, broers, ooms en neven gehoorzaamd en denk je dan dat dat genoeg is? O ja, en ook: ik heb mijn lichaam ter beschikking gesteld om zoveel mogelijk nageslacht te produceren.

Je zult je echt niet kunnen verschuilen achter de idee, dat gehoorzaamheid aan het mannelijk geslacht het hoogste goed is.

En als je, als je oud en versleten bent, denkt van: wat heb ik van mijn leven gemaakt, zou je dan tevreden kunnen terugzien? En telt dan alleen: ik ben altijd gehoorzaam geweest en ik heb zo en zoveel kinderen op de wereld gezet?
Denk je nu echt, dat het dan een GOED leven zal zijn geweest?

Of kun je ook zeggen: ik heb alles wat ik aan aanleg en talenten heb gekregen (niet voor niets!), gebruikt?

Zou dat niet een stuk beter zijn, want dat heeft veel meer voldoening gegeven?
Gebruikersavatar
H.Numan
Berichten: 8527
Lid geworden op: do mei 08, 2008 3:33 am

Bericht door H.Numan »

Is het niet een beetje erg vreemd: als er iets is wat jongens en mannen verafschuwen is het hun eigen 'maagdelijkheid'. Je zal een jongeman nooit horen zeggen;" Ik ben nog steeds maagd! Nog nooit gefapt! Nog nooit aan een meisje gezeten - ik denk er zelfs niet eens aan! Ik ga als maagd het huwelijk in!"

In tegendeel. Vrijwel elke jongen, ongeacht ethnische of religieuze afkomst zal liever in kleuren en geuren vertellen hoeveel meisjes hij al heeft verovert, en hoe vaak hij het heeft gedaan. Een jongen die dat niet doet kan net zo goed zelf van een hoge toren springen.

Meisjes, en vooral meisjes afkomstig uit ethnische of 'andere' religieuze groeperingen, proberen dat imago wel. Een meisje dat trots zegt dat ze al x vriendjes heeft gehad waarvan y tegelijkertijd wordt over de hele linie gezien als tenminste een slet. Zo niet veel erger.

Een meisje, vooral uit die ethnische of religieuze milieus moet beweren dat ze nooit of te nimmer aan sex denkt (laat staan doet, ook als is het solo) en er van droomt om als maagd het huweliik dan wel het graf in te gaan.

Chaimae, zie je de inconsequentie hier?
een volk dat voor korannen zwicht
zal meer dan lijf en goed verliezen
dan dooft het licht….
Anoniem
Gebruikersavatar
Freya
Berichten: 1229
Lid geworden op: wo apr 25, 2007 2:57 pm

Bericht door Freya »

Heb hier ooit eerder geschreven, over maagdelijkheid. Hier komt het nogmaals:

Er is een onderzoek geweest daarnaar, jongens tussen de 12 en 25 jaar in Nederland. Er zijn tabellen, gesplitst in leeftijd, etniciteit, en geloof en welke seksuele activiteiten.

Eén keer raden wie van de jongens het "hoogst" scoren qua seksuele activiteiten, hoger dan ook westerse jongens zonder geloof, namelijk moslims. En dat waren geen jongens die zich moslim noemden, maar niets met het geloof hebben, want de enkeling, die zei de Islam niet belangrijk te vinden, werd in die statistiek verwijderd.

http://www.dutch.faithfreedom.org/forum ... ght=#85509
Freya schreef:
Freya schreef:http://www.seksonderje25e.nl/resultaten ... ndex2.html
Tabel 2.5.a Ervaring met verschillende vormen van seks naar religie bij jongens (%)
Het verschil is zeer opmerkelijk. Onderzoek onder niet gelovig, christelijk onderverdeeld in drie graden van belangrijkheid en islamitisch, alle vormen van seks met een partner, scoren de moslimjongens het allerhoogt, hoger ook dan jongens zonder een geloof.
Hier ga ik nog even op verder:

Dus, ervaring met verschillende vormen van seks naar religie bij jongens tussen de 12 en 18 jaar in percentages:
http://www.seksonderje25e.nl/resultaten ... ndex2.html

niet Chr, geen Chr, beetje Chr, wel Islam
gelovig belang belang belang
opwinding 78 82 79 83 73
masturberen 61 68 62 57 51
tongzoenen 65 67 61 68 64
voelen en strelen 39 50 42 51 55
naakt vrijen 23 30 23 27 37
geslachtsgemeenschap 21 25 18 30 36
vingeren/aftrekken 29 39 25 35 36
orale seks 21 28 20 33 38
anale seks 5 6 2 8 15


Wanneer gekeken wordt naar de invloed van religie, is niet alleen van belang of men gelovig is opgevoed en volgens welk geloof dit gebeurde, maar ook in hoeverre dit belangrijk voor iemand is. Voor de vergelijkingen is binnen de groep jongeren die Christelijk zijn opgevoed een opsplitsing gemaakt tussen de groepen voor wie dit niet, een beetje en heel belangrijk is. De groep Islamitische jongeren is te klein om op deze manier op te splitsen, maar voor het overgrote deel van hen is het geloof een beetje of heel belangrijk. De kleine groep Islamitisch opgevoede jongeren die geen waarde hecht aan het geloof, is hier buiten beschouwing gelaten.

Binnen de groep jongens onder de 18 jaar zijn de verschillen tussen religieuze groepen het kleinst. Jongens die niet gelovig zijn opgevoed hebben relatief weinig ervaring met voelen en strelen, geslachtsgemeenschap en orale seks. Jongens die Christelijk zijn opgevoed en voor wie dit een beetje belangrijk is hebben relatief weinig ervaring met geslachtsgemeenschap, orale en anale seks. Islamitische jongens hebben juist relatief veel ervaring met deze vormen van seks en met naakt vrijen. Jongens die Christelijk zijn opgevoed, maar voor wie het geloof niet belangrijk is, hebben in deze leeftijdsgroep en in de oudere leeftijdsgroep relatief veel ervaring met masturbatie.

Binnen de groep jongens van 18 jaar en ouder hebben Islamitische jongens de minste ervaring met masturbatie. Op deze leeftijd hebben niet-gelovig opgevoede jongens en jongens die geen waarde hechten aan het geloof relatief veel ervaring met alle vormen van seks met een partner, behalve met anale seks. Christelijk opgevoede jongens voor wie het geloof heel belangrijk is hebben relatief weinig ervaring met alle vormen van seks met een partner, met uitzondering van tongzoenen. Binnen deze leeftijdsgroep hebben ook Islamitische jongens relatief weinig ervaring met voelen en strelen en elkaar vingeren en aftrekken.
Zoals de meeste vrouwen inmiddels wel zullen weten is het maagdenvlies helmaal geen vlies. Het maagdenvlies is een randje weefsel rand de ingang van de vagina. De dikte en stevigheid van het maagdenvlies kan sterk verschillen, sommige meisjes zijn geheel zonder maagdenvlies geboren. Ook als je nog maagd bent, komt je menstruatiebloed gewoon via jouw vagina naar buiten. Dat zou onmogelijk zijn als de vagina werd afgesloten door een vlies.
Geen bloed bij de ontmaagding is normaal
Nederland kan op allerlei manieren allochtone vrouwen ondersteunen zodat zij bloeden tijdens de ontmaagding. Maar is het niet eenvoudiger om de waarheid aan het licht te brengen? De meeste vrouwen bloeden niet bij de ontmaagding en het valt aan de anatomie van de vrouw niet te zien of zij seks heeft gehad of niet.
Het maagdenvlies bestaat alleen bij foetussen. In de baarmoeder is het maagdenvlies intact maar bij de geboorte scheurt het open. Het enige dat overblijft, is een klein rafelig randje van fibreus bindweefsel met slijmvlies. Het is zeer elastisch en bloedt niet als het scheurt. Bij sommige vrouwen blijft geen restweefsel achter. En als dit randje wel achter blijft, verdwijnt het in de loop der jaren vanzelf. Dit heeft niks te maken met seksuele activiteiten.

Zou het niet beter zijn deze mythe te ontkrachten door de waarheid rondom de vrouwelijke anatomie breed te verspreiden? Turkije ging ons voor door een televisiespot te maken. De productie werd gesponsord door het bedrijfsleven. In het spotje ontrafelt een vrouwelijke arts de misverstanden rond het maagdenvlies.
[/q
Gebruikersavatar
Freya
Berichten: 1229
Lid geworden op: wo apr 25, 2007 2:57 pm

Bericht door Freya »

Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Bericht door hans van de mortel »

Chaimae schreef: Ze zeggen wel eens dat soort soort zoekt.

Ken namelijk een moslim dat nog netjes maagd is. (ex-FFI lid)
Is er misschien iemand in de zaal die een moslim kent die toevallig NIET netjes maagd is?

Volgens mij is die moslim niet netjes maagd, die niet NIET netjes maagd is. Hij is een flagrante jokkebrok.

Toch knap van dokter Chaimae dat zij zoiets kan constateren welke jongen wel of niet maagd is. Zouden ze dan eerst doktertje met elkaar zijn gaan spelen? Ik ben echter bang dat Chaimae van de hoed noch van de rand weet. Het zal wel zo zijn dat haar ouders daar nog nooit met haar over hebben gesproken. Tja . . . dan blijf je nu eenmaal naïef, onwetend en een toonbeeld van lachwekkendheid.

”De neiging om onze bekrompen menselijke visie te projecteren op de onmetelijke wijze God is begrijpelijk, maar niet doeltreffend, want een dergelijke voorstelling kan ons hele blikveld vullen en ons zo het zicht op de zelfopenbaring van God ontnemen.” (Sajidah Abdus Sattar, moslim-publicist)
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Bericht door Chaimae »

Hans,

Je vertrouwt een Godsvrezende en eerlijke jongeman op zijn woord.
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Bericht door Chaimae »

Freya,

Maken deze cijfers de daad halal? Lijkt me niet. Een echte moslimman vreest zijn Heer en zal zich nooit en te nimmer schuldig maken aan ontucht.

Dat zijn nou de toonbeelden van de echte mannen. Het overige (rotzooi) is in mijn ogen niks waard.
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89722
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Wie is die lelijke man met die theedoek op zijn hoofd Chaimae :shock:
Ik moet eerlijk toegeven dat ik liever naar die man kijk dan naar het plaatje met de zwarte zak op je hoofd. Deze moslim kan tenminste nog lachen.
Alhoewel je profeet liever niet heeft dat hij lacht. Het is een beetje onislamitisch.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Bericht door Chaimae »

Dat is Abdu Rahmaan Sudais, mijn lievelinsreciteur. Deze man heeft met zijn stem, mijn hart al sinds mijn tiende jaar verpand.

Hoop van ganser harte dat deze man aanwezig zal zijn, wanneer ik samen met mijn ouders neerbuig in Mekka. Dat is dan een droom die zal uitkomen.

Wil je zijn adembenemende stem horen?

NB
De profeet (vrede zij met hem) lachte en grapte op zijn tijd.
Laatst gewijzigd door Chaimae op di sep 16, 2008 10:19 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
naar boven
Berichten: 5046
Lid geworden op: do nov 16, 2006 10:14 pm
Contacteer:

Bericht door naar boven »

Volgens mij is dat Willem Duyn weer. Die duikt hier regelmatig op. Vreemd..
RTFM
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Bericht door hans van de mortel »

Chaimae schreef:Hans,

Je vertrouwt een Godsvrezende en eerlijke jongeman op zijn woord.
Beste Chaimae. Je vindt iemand eerlijk en godsvrezend, niet omdat jouw verstand jou dat ingeeft, maar omdat je dat zo graag bevestigd zou willen zien. Je neemt een voorschot op de werkelijkheid. Maar ja, je weet het zelf het beste, nietwaar? Door schade en schande zal de mens wijs worden, omdat hij niet naar de wijze oude man luisterde.
Onthoud één ding van mij; de keuze van de mens wordt meestal bepaald door wat zich tussen zijn oren bevindt - niet door wat hij mogelijkerwijze als verstandig acht.
Een godsvrezende en eerlijke Jehovah’s Getuige kan net zo goed pedofiel zijn als Mohamed, de heidense maangod-aanbidder en uitvinder van de woestijnpedofilie. De getuigenis heb ik uit eerste hand (over de pedofiele van een Opziener van de Jehovah’s Getuigen) Religie met zijn geveinsde maagdelijkheid dient alleen de machthebber, niet het slachtoffer zoals jij.

”Niets is dwazer dan wijs te zijn op het verkeerde moment." (Uit: Lof der zotheid)
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89722
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Chaimae schreef:.

Wil je zijn adembenemende stem horen?
Nou... Als dat kan, graag...


En heeft hij al 4 vrouwen? Misschien kan je hem een mail sturen met de boodschap dat jij je hart al sinds je tiende jaar aan hem verpand hebt.
Je weet nooit waar het goed voor is.
Alleen vermoed ik dat hij geen maagd meer is. Maar dat is niet erg, want het is een man met ervaring, en dat is goed.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Plaats reactie