Dochter haatimam wordt paaldanseres

Gebruikersavatar
Leeuwenhart
Berichten: 40
Lid geworden op: di aug 19, 2008 10:19 am
Contacteer:

Dochter haatimam wordt paaldanseres

Bericht door Leeuwenhart »

AMSTERDAM - De dochter van de bekende haatimam Omar Bakri Mohammed blijkt een paaldanseres. De 27-jarige Yasmin Fostok leidt al jaren een dubbelleven. "Als haar vader haar zo zou zien krijgt hij een hartaanval", aldus een vriendin.

Bakri (50) werd terug naar Libanon gestuurd vanwege zijn extremistische preken in Groot-Brittannië. Zo wil hij dat iedere vrouw verplicht een burka draagt en noemt hij de aanslag op het World Trade Center, waarbij in 2001 duizenden doden vielen, een prima daad.

Zijn dochter kon hier niet meer tegen en vluchtte vier jaar geleden het huis uit. Ze treedt nu op in nachtclubs, danst in kooien en vindt het geen probleem topless op het podium te verschijnen.

"Ik ben diep geschokt. Ik dacht dat ze bij haar man in Turkije woonde", laat Bakri vanuit Libanon weten.

Maar die man, de vader van haar kind, heeft Yasmin Fostok het huis uitgezet. "Het is zijn verantwoording haar op het rechte pad te houden", aldus de imam over de man aan wie hij zijn dochter had uitgehuwelijkt. "Ze heeft een prima opvoeding gehad, maar dit hebben we haar niet geleerd".

De blonde Yasmin, die eerst Youssra heette, is niet blij dat haar geheim is uitgelekt. "Ik had het graag geheim gehouden", zegt ze tegen The Sun.
Bron: Telegraaf
Gebruikersavatar
Ketter
Berichten: 4218
Lid geworden op: do jun 22, 2006 9:06 am
Locatie: Vlaanderen

Bericht door Ketter »

Zie je wel, er is nog hoop voor Islam.
Zonder (ji)haat straat.

Wat is er zo moeilijk te begrijpen aan het feit dat ik niet kan geloven in een God die zo duidelijk kwaadaardig is?
Gebruikersavatar
Leeuwenhart
Berichten: 40
Lid geworden op: di aug 19, 2008 10:19 am
Contacteer:

Bericht door Leeuwenhart »

Imam staat voor paal
Mahalingam
Berichten: 52067
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Bericht door Mahalingam »

http://www.thesun.co.uk/sol/homepage/ne ... 736666.ece

Dit is de imam:

Afbeelding

en dit is zijn dochter. Zij danst paal en kooi in nachtclubs.
Maar helemaal slecht is ze niet:
"Yasmin, currently dating a 26-year-old satellite TV installer, is still thought to observe the Ramadan fast and abstain from eating pork in line with the Muslim faith."

Afbeelding

Trouwens, Osama Bin Laden heeft een pop-ster nicht die zingt en daarbij met haar lichaam wiebelt op het toneel.
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Afbeelding
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Mahalingam
Berichten: 52067
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Bericht door Mahalingam »

Afbeelding
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Mahalingam
Berichten: 52067
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Bericht door Mahalingam »

De boulevard-pers in de UK maakt de zaak nog sappiger dan die van nature al is.
http://www.thesun.co.uk/sol/homepage/ne ... 741366.ece
Bakri paid cash for girl's boob job
HATE preacher Omar Bakri Mohammed paid for a boob job which launched his daughter’s pole dancing career, it was revealed last night.
He forked out £4,000 in CASH for 27-year-old Yasmin Fostock’s bust-boosting surgery — while living on BENEFITS in the UK.
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

:smile: Hier is het smeuige verhaal in het Nederlands.
Vers van de telegraaf pers.
Haatimam betaalde siliconen dochter

AMSTERDAM - Haatimam Omar Bakri Mohammed, voorstander van een verplichte burka voor vrouwen, heeft de borstvergroting van zijn dochter betaald.

Bakri (50) werd terug naar Libanon gestuurd vanwege zijn extremistische preken in Groot-Brittannië. Zijn dochter Youssra kon niet meer tegen zijn radicale uitspraken en en vluchtte vier jaar geleden het huis uit. Ze treedt als paaldanseres op in nachtclubs.

De imam liet in een reactie weten "diep geschokt" te zijn over de baan van zijn dochter en liet weten dat "ze zo niet opgevoed is". Nu meldt The Sun echter dat Bakri helemaal niet zo onwetend is. Volgens de Britse tabloid heeft hij ruim 5.000 euro betaald voor de borstvergroting van zijn 27-jarige dochter, die daarmee een flinke impuls gaf aan haar carrière als danseres in striptenten.

Youssra danst onder de artiestennaam Yasmin. Ze ging van een cup A naar DD. Een vriendin van Yasmin zegt in de krant dat ze haar vader had overgehaald te betalen voor de operatie zodat ze zich dan 'meer moeder zou voelen als ze haar kinderen borstvoeding zou geven'. Het bedrag zou afgeschreven zijn op het moment dat de imam van een uitkering in Engeland leefde.

Vanaf het moment dat Yasmin vijf jaar geleden grotere borsten kreeg, liep ze er opvallend mee te flaneren. Pas toen besloot ze te gaan strippen, aldus de vriendin, die daarmee de schuld legt bij Bakri.
http://www.telegraaf.nl/buitenland/2049 ... ing__.html

Met foto. :laugh1:

Afbeelding
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Bericht door Chaimae »

Deze dame wordt naar haar vertoning vierkant uitgelachen door de mannen, en slechts gezien als een stuk vuil.

Ze stoot zichzelf wel op een zekere dag tegen een paal. Heb het eigenlijk best te doen met deze dame. (voor zover je haar er nog één kan noemen)
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Bericht door BFA »

Heb het eigenlijk best te doen met deze dame.
Paaldansen is een goede vorm van fitness.
Een uurtje of meer paaldansen per dag is veel gezonder voor lichaam en geest dan 5 maal met je kont omhoog liggen bidden.
Beide activiteiten werken in op hetzelfde deel van de hersenen. MEt je bidden verwaarloos je, je lichaam.

Een gezonde geest kan enkel in een gezond lichaam wonen.
Paaldansen is veel positiever dan een bidworm spelen.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
Gebruikersavatar
Ketter
Berichten: 4218
Lid geworden op: do jun 22, 2006 9:06 am
Locatie: Vlaanderen

Bericht door Ketter »

Chaimae schreef:Deze dame wordt naar haar vertoning vierkant uitgelachen door de mannen, en slechts gezien als een stuk vuil.
Onzin. En je weet het. Da's wat die haatimaam je probeert te vertellen. Zodat je in zijn macht bent.

Die dame, die heeft hij niet in z'n macht nee.

Een weet je wat? Hij zou haar graag dood.

Zo werkt het in de vrome wereld van de onzin!
Chaimae schreef:Ze stoot zichzelf wel op een zekere dag tegen een paal. Heb het eigenlijk best te doen met deze dame. (voor zover je haar er nog één kan noemen)
Ach, ach, weer de perverse wereld van dreiging.

Natuurlijk is ze nog een dame.

Meer dan een boerka ooit een dame kan zijn.
Zonder (ji)haat straat.

Wat is er zo moeilijk te begrijpen aan het feit dat ik niet kan geloven in een God die zo duidelijk kwaadaardig is?
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Bericht door Chaimae »

Ketter,

De mannen lachen haar achter de ellebogen vierkant uit. Zij is in de ogen van deze mannen een sl*t.

Mocht het meisje naar haar vader hadden geluisterd, dan had ze een gouden toekomst. Mijn vader zegt altijd, ''iemand die niet naar zijn vader luistert, die zal nooit welslagen.''

Moge Allah haar leiden, want ze is waarlijk afgedwaald.

Het is duidelijk dat deze dame een laag zelfbeeld van zichzelft heeft, en daarom maar zichzelf bloot geeft.

NB

Liever een zwart gewaad dan zo'n topje, met een gezicht vol make-up.
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Bericht door Chaimae »

BFA zei:
Paaldansen is een goede vorm van fitness.
Een uurtje of meer paaldansen per dag is veel gezonder voor lichaam en geest dan 5 maal met je kont omhoog liggen bidden.
Beide activiteiten werken in op hetzelfde deel van de hersenen. MEt je bidden verwaarloos je, je lichaam.

Een gezonde geest kan enkel in een gezond lichaam wonen.
Paaldansen is veel positiever dan een bidworm spelen.
Geen greintje respect voor haar lichaam. Mijn lichaam stel ik slechts tentoon aan mijn man. Dat is pas gezond.

Er is ooit gebleken dat het gebed wel degelijk zijn vruchten afwerpt.
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Waar heb jij het over Chaimae ?
Had ze maar beter naar haar vader geluisterd? Weet je wel wie haar vader is ?
Hij wordt de haat imam genoemd. Als er een uitgelachen wordt, is het haar vader de haatimam Omar Bakri Mohammed, voorstander van een verplichte burka voor vrouwen. De oprichter van de Britse, extreem-islamitische beweging Al-Muhajiroun (de "migranten").
Die zegt : Dat gematigde Britse moslims bij de politie en het leger op een dag het systeem van binnenuit zullen gaan opblazen.
Die zegt: Dat moslims op een dag Engeland zullen veroveren door een geboorte-explosie.
Die zegt: Dat islam superieur is en kan niet overwonnen worden.
Die zegt: Op een dag zal de vlag van de islam wapperen boven Downingstreet
Die zegt: Moslims zijn allemaal tijdbommen die er op wachten te exploderen.
Die de onthoofding van Ken Bigley toegejuicht heeft.

Die vader dus Chaimae. De haatimam Omar Bakri Mohammed.
Als zijn dochter hoer wordt, dan heb ik duizenden malen meer respect voor haar dan voor haar vader de haatimam Omar Bakri Mohammed.

Moge Allah jou leiden , want jij bent waarlijk afgedwaald.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Chaimae schreef:

Geen greintje respect voor haar lichaam. Mijn lichaam stel ik slechts tentoon aan mijn man. Dat is pas gezond.

Er is ooit gebleken dat het gebed wel degelijk zijn vruchten afwerpt.
Weet je wat geestelijk gezond is, wat minder bidden. Misschien zal je dan ooit weer eens je gezond verstand terug vinden.

En een gebed heeft nooit zijn vruchten afgeworpen. Het is niet Allah die jou op dit punt gebracht heeft, maar dat heb jezelf gedaan. Uit angst.
Allah luistert niet naar gebeden. Allah is een afgod. Allah is een product van een zieke geest, en een ieder die deze Allah aanbid kan zichzelf niet meer geestelijk gezond verklaren.
Een iedereen die achter Allah en Mohammed verschuilt, volgt een slechte droom.
Islam is een cult.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ketter
Berichten: 4218
Lid geworden op: do jun 22, 2006 9:06 am
Locatie: Vlaanderen

Bericht door Ketter »

Beste Chaimae,
Chaimae schreef:Ketter,

De mannen lachen haar achter de ellebogen vierkant uit. Zij is in de ogen van deze mannen een sl*t.
Is dat niet hoe Islamieten zich gedragen, Chaimae? Je spreekt gewoon je Marokkaanse mannen na. Het is de religieuze mentaliteit die je dat soort dingen doet zeggen.

En eerlijk gezegd, je weet dat van mij, ik heb niet al te veel op met mensen die anderen kleineren.

Is zie geen enkele reden om die vrouw te minachten. Een stripper niet, een paaldanseres niet, een boerkadraagster ook niet. Ik minacht zo makkelijk een mens niet.

Ook geen hoer, overigens, in tegenstelling tot de haatimam verdient zij tenminste eerlijk de kost.
Chaimae schreef:Mocht het meisje naar haar vader hadden geluisterd, dan had ze een gouden toekomst. Mijn vader zegt altijd, ''iemand die niet naar zijn vader luistert, die zal nooit welslagen.''
Hangt van de vader af.

Overigens, haar vader, de hypocriet, heeft haar borstvergroting betaald.

Me dunkt gelooft haar vader niet, zoals veel priesters, in die regeltjes die heel erg duidelijk onzin wezen. Maar hij maakt er makkelijk gebruik van omdat hij met weinig moeite en zonder veel inzicht veel aanzien en macht geniet.

Antwoord me 's Chaimae: hoeveel vrouwen in Islam bekleden de positie van regelgever en kunnen Fatwa's uitspreken? Indien "weinig" of "geen", hoeveel kans op een vrouwvriendelijke religie heb je dan?
Chaimae schreef:Liever een zwart gewaad dan zo'n topje, met een gezicht vol make-up.
Elk z'n keuze; maar een zelfverzekerde vrouw staat minstens even hoog in m'n achting dan een, sorry dat ik het moet zeggen, kwezeltje.

Vrouwen kunnen even veel, zoniet meer, dan mannen met hun communicatievaardigheid. Maar achter een masker van 'n boerka krijg je geen kans om je communicatievaardigheid te uiten, me dunkt.

Kijk naar de grote vrouwen in de politiek van de Islamitische landen, zelfs zij dragen meestal geen kapjes.

groetjes,
Ketter
Zonder (ji)haat straat.

Wat is er zo moeilijk te begrijpen aan het feit dat ik niet kan geloven in een God die zo duidelijk kwaadaardig is?
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Dochter haatiman is seksbeest

AMSTERDAM - Een ex-vriend van Yasmin Fostok heeft in een interview met The Sun meer details vrijgegeven over de dochter van de verbannen haatiman Omar Bakri Mohammed. De ex wil anoniem blijven, bang voor een wraakactie

De jongeman vertelt het verhaal van een meisje dat via de profielensite Facebook met hem in contact kwam. Ze vertelde hem dat ze een immigrant van Braziliaanse komaf was. Al na de eerste date had ze de jongen sexy foto's gestuurd waarin ze onder andere gekleed was in een politieoutfit. Toen de ex achter de ware identiteit van de paaldanseres kwam, stapte hij naar The Sun.

In het interview omschreef hij Yasmin als een seksbeest. "We hadden waanzinnige seks, ze was heel atletisch in bed en schreeuwde het uit". Hij vertelde dat hij de relatie uiteindelijk zelf uitmaakte, omdat Yasmin te kinky voor hem was. "Ze wilde zelfs seks hebben waar andere bij waren".

De jongeman benadrukt meerdere malen in het interview, dat hij geen idee had wie haar vader was. "Ze had het wel eens over haar familie, maar nooit over haar vader".

De vader van Yasmin werd terug naar Libanon gestuurd vanwege zijn extremistische preken in Groot-Brittannië.
http://www.telegraaf.nl/buitenland/2056 ... est__.html
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Leeuwenhart
Berichten: 40
Lid geworden op: di aug 19, 2008 10:19 am
Contacteer:

Bericht door Leeuwenhart »

Ik zag dit laatste artikel staan en wilde het al posten, maar 'Ariel' was me voor. :wink:

BRON!!!!!!!!

Haar vader is ook een schreeuwer. Alleen hij schreeuwt andere dingen.
Yasmin komt op mij over als een incestslachtoffer. De enige weg naar waardering die ze kent is seks. Aangezien haar vader negenjarige meisjes huwbaar vindt, en dat dochters het bezit van vader zijn, hoeven we niet lang te zoeken naar de dader. Rijmt ook met de siliconentieten die hij haar kado gedaan heeft: Shut-up money. viespeuk, net als zijn pedofiele profeet.
Gebruikersavatar
Persian_revenge
Berichten: 782
Lid geworden op: za dec 03, 2005 4:32 pm
Locatie: Londonistan

Bericht door Persian_revenge »

:roll2:

Zijn vader zal waarschijnlijk zijn kop niet meer laten zien in de moskee.

Deze familie heeft blijkbaar nooit gehoord van "gematigdheid".
-------------------------------------------------------
Roman troops prefer to suffer any fate rather than look a Persian in the face [Libianus, XVIII}
Jan Janssen
Berichten: 112
Lid geworden op: za jul 22, 2006 3:14 pm
Locatie: Germany

Bericht door Jan Janssen »

Chaimae schreef: Mocht het meisje naar haar vader hadden geluisterd, dan had ze een gouden toekomst. Mijn vader zegt altijd, ''iemand die niet naar zijn vader luistert, die zal nooit welslagen.''
Liefste Chaimae,

Had ze naar haar vader geluisterd dan was misschien het volgende gebeurd:

Nine-year-old Midlands girl rescued from forced marriage
British children as young as nine are being forced into marriage by their families, The Sunday Telegraph can reveal.

Jasvinder Sanghera: The problem is particularly prevalent in Pakistani communities, where betrothing offspring to their first cousins is common practice Photo: IAN JONES
The disclosure comes as official figures show that nearly 60 children aged 15 or under have been rescued by the Government's Forced Marriage Unit in the past four years.

The cases are feared to be the tip of the iceberg. They will fuel concerns, first raised earlier this year, that large numbers of children are disappearing from British schools to be forced into wedlock overseas.

A charity which runs a national helpline on forced marriage and "honour"-based crimes, Karma Nirvana, revealed that in one incident a nine-year-old girl from a Pakistani family in the east Midlands was taken into council care after her parents told her she was to wed.

Jasvinder Sanghera, director of Karma Nirvana, said that on average four children a month aged under 16 have contacted its helpline since it launched in April.

"The youngest child we have dealt with was nine years old," she said. "The girl told her teacher she was going to be forced to marry someone and initially she was not believed.

"Ultimately, with the help of the Forced Marriage Unit, she was dealt with through child protection procedures. She was assessed and, thankfully, taken into foster care."

Ms Sanghera called on ministers to make sure primary school children are taught about forced marriage and given advice on how to avoid becoming a victim.

The Forced Marriage Unit has helped rescue 58 underage children since it was set up in January 2005, including 11 under-16s so far this year. The youngest victim this year was 13, one was 14 and nine were 15.

The unit deals with 5,000 inquiries and 300 cases of forced marriage a year. A third of inquiries come from under 18s.

The youngest victim repatriated by the unit, which is jointly funded by the Home Office and the Foreign Office, was an 11-year-old girl who was flown back to Britain from Dhaka, Bangladesh, last year after her parents had agreed to marry her to a local man.

Ms Sanghera, who herself fled home after being threatened with forced marriage at the age of 15, said: "I currently have cases involving four children aged 11 to 14 who were forced to marry or were at risk, and have now been made wards of court.

"You don't just get forced into a marriage at 16 or 17; this is happening to very young children. We certainly have had cases of minors being sexually abused.

"If you are forced into marriage as a minor you will be multiple-raped, because as a child you are legally unable to give consent.

"But we have no idea how many children under 16 are at risk, and this is compounded by a reluctance of schools to engage with the issue. Many schools shy away due to supposed cultural sensitivities."

She went on: "There will be children sitting in our classrooms this week who have already had identified for them a husband or a wife.

"These marriages can be prevented by identifying the signs in school or teachers believing pupils when they raise it."

The problem is particularly prevalent in Pakistani communities, where betrothing offspring to their first cousins is common practice, said Ms Sanghera.

"It happens across all races but there is a disproportionate number of cases within the Pakistani community, and we need to recognise that," she said.

"At Karma Nirvana we have noticed a significant trend of young people aged 14, 15 and 16 coming forward for our services.

"We need reassurance from schools, especially headteachers, that existing Department for Children, Schools and Families posters giving advice about forced marriage are displayed in primary and secondary schools.

"We also believe there should be proper headcounts of pupils after the summer holidays, so that steps can be taken if any children have disappeared from the register. I think what the schools discover will alarm them."

She estimated there could be a dozen cases a year in some medium-sized comprehensive schools with significant numbers of Asian children.

A nine-month study by Karma Nirvana in 2006 followed the fortunes of 15 girls aged 10 to 18 in Derby, where the charity is based. By the end of the study, four had been taken abroad including a 17-year-old who had subsequently returned to the UK after being wed to a 35-year-old man.

Earlier this year a report by the Commons' all-party Home Affairs Select Committee said 2,089 pupils were unaccounted for in just 14 local council areas of England and Wales. A proportion of these are believed to have been children removed from education and forced into marriages overseas.
Liefste Chaimae,

Als jij later gehuwd bent en zoals de koran het wil is jouw man de baas, wat zou jij het liefst hebben, dat jouw man doet? Je hebt keuze tussen 2 extremen:

1. Jouw man huwelijkt jouw dochter uit aan een pakistaanse, heel, heel erg gelovige moslim, met een imaan tot op de maan. Je dochter is dan negen en wordt naar het voorbeeld van Aisha meegenomen om haar "huwelijksverplichtingen" te vervullen of in het Nederlands gezegd om verkracht te worden naar het voorbeeld van een andere heel, heel erg gelovige man die ook iets met meisjes van negen had. Jouw man kent de Islam en weet ook dat er geen minimum huwelijksleeftijd is, niet voor jongens en niet voor meisjes. Jouw man oordeelt dat jouw dochter van 9 al rijp is voor een huwelijk. Zij menstrueert trouwens al regelmatig. Zoals Aisha is zij heel intelligent en heeft een goed geheugen. Zij heeft al ruba'at al qur'an, masha allah.

2. Jouw man laat toe dat jouw dochter van 18 paaldanseres wordt.

Gemakkelijke keuze, niet? Aisha of Yasmin? Kies maar. Toon je Iman eens aan de kuffar van FFI

Groetjes,
Jan
Gebruikersavatar
nadia
Berichten: 2237
Lid geworden op: vr sep 01, 2006 5:16 am

Bericht door nadia »

paaldansen is gezond voor je lichaam en geest.
Laatst gewijzigd door nadia op wo mar 25, 2009 3:58 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Leeuwenhart
Berichten: 40
Lid geworden op: di aug 19, 2008 10:19 am
Contacteer:

Bericht door Leeuwenhart »

...ja en sex hebben is ook goed voor het lichaam, verbranding van calorieën
Gebruikersavatar
nadia
Berichten: 2237
Lid geworden op: vr sep 01, 2006 5:16 am

Bericht door nadia »

Leeuwenhart schreef:...ja en sex hebben is ook goed voor het lichaam, verbranding van calorieën
Paaldansen en buikdansen zijn erg goed om haar lichamelijke bewegingen, sex is heel wat anders.
Peren met appels vergelijken gaat niet, mijn inziens...


Mvg Nadia
Laatst gewijzigd door nadia op wo mar 25, 2009 3:59 pm, 2 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Leeuwenhart
Berichten: 40
Lid geworden op: di aug 19, 2008 10:19 am
Contacteer:

Bericht door Leeuwenhart »

je verbruikt energie, de ene keer wat meer dan bij de andere keer.
pak het Kamasutra boek erbij en men ziet op welke plaatsen de beste verbrandingen teweeg brengen, voornamelijk buik, billen en bovenbenen. :cool:
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Gek? Dochter haatimam wordt paaldanseres
donderdag 2 oktober 2008

Soms vraag ik me af of de kinderen van radicale personen ook voor een radicale weg kiezen. De zonen van Saddam Hoessein waren even barbaars en radicaal als hun wrede vader.

De dochter van Stalin daarentegen koos niet voor haar vaders ideologie. Wel moet ik toegeven dat de kans dat meisjes in de voetsporen treden van hun wrede vaders, aanzienlijk kleiner is dan bij jongens.

Het Britse dagblad The Sun meldt dat: 'Busty Yasmin Fostok, 27, leads a secret life after rebelling against her fanatical Muslim dad — who rants against Western "depravity".'

Haatimams
Omar Bakri was, voordat hij het land werd uitgezet, één van de beroemde haatimams in Groot –Brittannië. Bakri had en heeft meer lef dan bijvoorbeeld imam Fawaz van As-soennah moskee.

Een tijdje gelden stuurde de Britse regering op advies van de inlichtingendiensten Bakri terug naar zijn geboorteland Libanon. Omdat zijn preken niet alleen in strijd waren met het recht, maar ook omdat ze een gevaar vormden voor de Britse staatsveiligheid.

De aanslagen van 9/11 keurde hij publiekelijk goed. Ook vindt hij dat iedere zedelijke vrouw een burqa moet dragen. Maar wil zijn dochter een burqa dragen?

Dubbelleven
Volgens The Sun wil de dochter van de haatimam niet alleen geen burqa dragen, maar (paal)danst zij zelfs voor publiek. Van burqa naar naakt! Dat noem ik pas evolutie.

Jarenlang leidde zij een dubbelleven. Maar nu wil zij in alle openbaarheid haar opvattingen verspreiden. Yasmin treedt op in de Britse nachtclubs. Zij is paaldanseres geworden.

Zie hier de botsende waarden: Yasmin: 'I'm willing to go topless if the venue is right.'

De geschrokken vader: 'I am deeply shocked. '

Popster
Ik ben geen liefhebber van paaldanseressen. Toch begrijp ik waarom Yasmin dit doet. Door openlijk haar lichaam tentoon te stellen, eigent zij zich haar lichaam toe. Haar lichaam is niet van Allah, noch van haar vader.

De volgende vrouw die de wereld van salafisten zal opschrikken, komt uit de familie van Bin Laden Zij heet Wafah en wil popster worden. Een andere vorm van evolutie: van reciteren van de Koran naar popster.

De radicale moslims moeten zich herbezinnen. De fanatieke islamitische opvoeding heeft geen toekomst. De mens is geen slaaf van Allah. De mens wordt vrij geboren en moet met rede worden opgevoed en behandeld.

Afshin Ellian
BRON!!!!!!!!
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Plaats reactie