Is Engeland al verloren?

Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Het volgende nieuws uit mijn geliefde Engeland.

Het gaat daar goed met Islam, en Moslims in Bedford zijn tevreden, en vinden het tijd om een volgende islamitische wet te introduceren. Islamisering moet namelijk stap voor stap gebeuren, en men mag dingen niet overhaasten. Geduld is een schone zaak, en moslims hebben geduld, want ze weten dat Engeland eens geheel van Allah zal zijn.
Deze vrome moslims weten ook dat Allah niet van drank houdt, en daarom proberen ze nu om alcohol uit de plaatselijke Tesco te bannen. Waarschijnlijk zal dat wel lukken, want Tesco wil Allah en zijn slaven tot vriend houden en niet boos maken. Een poos geleden heeft Tesco al toegezegd dat moslims die achter de kassa werken hun reine halal handen niet hoeven te bevuilen door alcohol te verkopen, en de winkel ligt vol met halal voedsel.

Muslims try to get alcohol banned at Tesco
Bedford Today, UK September 25 2008
By Sally-Anne Johnson

Petitions handed in as licence hearing looms

More than 150 people have signed petitions imploring Luton Borough Council to deny the new Tesco Express in Bury Park an alcohol licence.

The bid from the supermarket giant has upset Muslims living in the area, some of whom say they find the idea of alcohol being sold offensive.

Next Tuesday councillors will make a decision on the application, which, if successful, would see the store permitted to sell alcohol from 6am until 11pm every day (...)
http://europenews.dk/en/node/14427
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Mahalingam
Berichten: 52067
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Bericht door Mahalingam »

Laat ik nu denken dat Mohammedanen geen alcohol mogen drinken van hun Godheid. Punt uit. Maar het verbod gaat nog verder. Zo zie je maar dat er geen monolitische 1 Islam' bestaat :
http://www.metro.co.uk/news/article.htm ... page_id=34

Muslim sues Tesco for 'making him carry beer'
IIn gedachten zag ik een klein zwak mannetje met een tulband bijna bezwijken onder de last van een kratje Heineken. Maar nee, hij hoefde niet eens zelf te tillen.
A Muslim worker is suing Tesco for discrimination after being asked to transport beer on his forklift truck.

Mohammed Ahmed claims he was in eff­ect forced from his job because managers ref­used to accept that handling alcohol offended his beliefs.

The 32-year-old, raised in Saudi Arabia, told a tribunal he had never visited a Tesco store and had no idea it sold alcohol when he took on the role.

But he admitted shopping at Sainsbury's, Lidl and Asda and seeing alcohol on sale there.

It was, 'reason­able to expect him to be aware of what Tesco did', said company lawyer Laura Canham, accusing him of giving out mixed messages by suggesting at one point he could handle Budweiser.

The saga began in September last year, when Mr Ahmed, from Derby, started working at the retail giant's distribution depot in Lichfield, Staffordshire.

Realising the problem, Mr Ahmed said he asked for another role but was allegedly told by aggressive supervisors: 'You do the job or go home.'

He lodged a formal complaint in February but was then victimised and harassed, the trib­unal in Birmingham heard.

He left two months later, saying he had no choice but to resign 'in protest'.

'I am not saying I am a perfect person, but there was a conflict with my beliefs,' he said.

Miss Canham denied discrimination, saying: 'All other roles, in some form or other, also came into contact with alcohol.'

The tribunal will rule this week.
Het tribunaal is een employment tribunal. Dit kangaroo court is er ter bescherming van de arbeiders. Volgende week meer nieuws, maar da kans dat zo'n tribunaal ten gunste van een werkgever beslist, is klein.
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Dit Tesco alcohol verhaal heeft ook de telegraaf bereikt. Ik zet het hier maar even neer.
Moslim klaagt bedrijf aan om alcohol

AMSTERDAM - Een moslim heeft zijn werkgever, een supermarktketen, aangeklaagd omdat hij met alcohol in aanraking kwam...

De 32-jarige Engelse vorkheftruckchauffeur, Mohammed Ahmed, werkte in een magazijn van Tesco-supermarkten, waar hij onder andere kratten alcohol moest verplaatsten, meldt Het Laatste Nieuws.

Ahmed werkte acht maanden lang in het depot, toen hij 'uit protest' opstapte. Hij beweert dat hij gedwongen werd ontslag te nemen omdat hij moest werken met bier, wijn en sterke dranken. Dat druist in tegen zijn strenge islamitische geloofsovertuiging. Hij vroeg een andere job binnen het bedrijf, maar kreeg die niet.

Sharia

Ahmed komt oorspronkelijk uit Saudi-Arabië, waar de uiterst strikte wetten van de sharia gelden. Hij wist naar eigen zeggen helemaal niet dat zijn werk inhield dat hij met alcohol moest werken. Toen hij het wél doorhad, werd hij voor de keuze geplaatst om gewoon zijn werk te blijven doen of zijn ontslag in te dienen als hij dat niet kon opbrengen.

Volgens Tesco was het vanaf het begin duidelijk wat Ahmed voor werk moest doen... Aan het eind van deze week wordt een uitspraak van de rechter verwacht.
http://www.telegraaf.nl/buitenland/2056 ... ank__.html
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
stropke
Berichten: 3409
Lid geworden op: zo nov 06, 2005 12:25 am
Locatie: Limburg

Bericht door stropke »

Ariel schreef:Dit Tesco alcohol verhaal heeft ook de telegraaf bereikt. Ik zet het hier maar even neer.
Moslim klaagt bedrijf aan om alcohol

AMSTERDAM - Een moslim heeft zijn werkgever, een supermarktketen, aangeklaagd omdat hij met alcohol in aanraking kwam...

De 32-jarige Engelse vorkheftruckchauffeur, Mohammed Ahmed, werkte in een magazijn van Tesco-supermarkten, waar hij onder andere kratten alcohol moest verplaatsten, meldt Het Laatste Nieuws.

Ahmed werkte acht maanden lang in het depot, toen hij 'uit protest' opstapte. Hij beweert dat hij gedwongen werd ontslag te nemen omdat hij moest werken met bier, wijn en sterke dranken. Dat druist in tegen zijn strenge islamitische geloofsovertuiging. Hij vroeg een andere job binnen het bedrijf, maar kreeg die niet.

Sharia

Ahmed komt oorspronkelijk uit Saudi-Arabië, waar de uiterst strikte wetten van de sharia gelden. Hij wist naar eigen zeggen helemaal niet dat zijn werk inhield dat hij met alcohol moest werken. Toen hij het wél doorhad, werd hij voor de keuze geplaatst om gewoon zijn werk te blijven doen of zijn ontslag in te dienen als hij dat niet kon opbrengen.

Volgens Tesco was het vanaf het begin duidelijk wat Ahmed voor werk moest doen... Aan het eind van deze week wordt een uitspraak van de rechter verwacht.
http://www.telegraaf.nl/buitenland/2056 ... ank__.html



:roll: S :oops: rry maar dat noem ik nu echt gestoord, psychich niet in orde. Als je zo gehersenspoeld bent dat ge zelf geen krat bier meer uit een magazijn in een vrachtauto mag laden omdat ge die krat moet aanraken... dan weet ik het niet meer.
Er bestaat een naam voor in de psychiatrie: fobie. Zoals er mensen zijn die een onredelijke angst hebben , voor pleinen, pleinvrees of andere dingen.
Eigenlijk moet ge compassie hebben met ze als ze zo gestoord zijn en een angst voor een sex geobsedeerde god en profeet hebben, ze vrezen hel en verdoemenis om een fles wijn aan te raken.
Als ik met zo iets bij mij huisarts kom stuurt hij mij door maar een psycholoog en inrichting.

En dan moet hij maar niet bij zo een bedrijf gaan werken; werknemer past zich aan bij de baas, niet andersom.
Als allergisch ben voor poepluiers moet ik ook niet in een babycreche gaan oppassen. Maar niet tegen die creche zeggen, sluiten maar of neem alleen babys die nie poepen, want ik kan er nie tegen...
Das toch de wereld op de kop of nie?
Mo is dood. Jezus is de Opgestane Heer, das het wezenlijk verschil !!
Wat heb je aan een dode profeet? Nopes !
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Bericht door BFA »

geen krat bier meer uit een magazijn in een vrachtauto mag laden omdat ge die krat moet aanraken...
Hij raakt ze niet aan.
Hij laadt ze met een clark. Tijdens de hele handeling blijft hij op minstens 2m afstand van de krat.
Onmiddellijke opsluiting in de psychiatrie zou je dokter zeggen.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Nog meer Tesco ellende.
Een vrouw ging een morning-after pill bij de apotheek in Tesco halen, maar kreeg deze pil niet van de verkoopster omdat het tegen haar religieuze principes was om de pil te verkopen.
Heerlijk als je veel Moslims in dienst neemt. Dan ben je er bijna van verzekerd dat je veel publiciteit in de krant krijgt.

Lees hier het artikel.
BRON!!!!!!!!

A woman was left embarrassed when a Tesco pharmacist refused to give her the morning-after pill because it was against his religious beliefs.

The mother-of-two was turned away from a branch of the giant supermarket chain by a locum pharmacist working within the store's dispensary.

While Tesco has apologised, it says the pharmacist was acting within his rights under an industry code of ethics.
Ruth Johnson, 30, whose youngest child was born four weeks ago, had not been using her usual contraception with her fiancé and asked for the pill Levonelle at her local Tesco.

She said: 'The pharmacist … told me that he would not be "allowing" me to buy the pill from him, because he had a right to refuse to sell it on the basis of his personal beliefs.

'The pharmacist was of Asian origin, so I asked him if it was because of his religion and he replied, "Yes."'

Following the incident Ms Johnson, of Cleethorpes, complained to the store manager.

She said: 'I was told that it had nothing to do with them and that they couldn't force the pharmacist to sell it, despite him working in their store.

'I then asked if a Jewish or Muslim checkout operator could refuse to sell pork or alcohol, or if a Jehovah's witness could refuse to sell birthday and Christmas cards.'

A Tesco spokesman said the pharmacist advised Ms Johnson on other places to purchase the pill, but was acting within his rights to refuse to dispense it himself.

He said: 'We do apologise to Miss Johnson for the inconvenience caused.

'However, the Royal Pharmaceutical Society's code of ethics allows pharmacists the right to refuse.'

Ms Johnson, who thought the supermarket service would be more discreet than a local chemist, said she feared for any teenage girls who might be turned away from seeking the morning-after pill.

She added: 'I appreciate we live in a multicultural society, but what gives him the right to impose his beliefs onto me?'

A spokesman for the Royal Pharmaceutical Society of Great Britain (RPSGB) said: 'The Code of Ethics and Standards does not require a pharmacist to provide a service that is contrary to their religious or moral beliefs.'

But he added: 'Any attempt by a pharmacist to impose their beliefs on a member of the public seeking their professional guidance - or a failure to have systems in place to advise of alternative sources for the service required - would be of great concern to the RPSGB and could form the basis of a complaint of professional misconduct
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Mahalingam
Berichten: 52067
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Bericht door Mahalingam »

Het Vuige Westen heeft de Mohammedanen weer een flinke poets gebakken.
De Engelsen geven veel publiciteit aan hoe goed ze het wel bedoelen met hun Mohammedaanse Medemens. Zelfs de plee's voor de Olympische Spelen in Londen in 2012 worden zo gezet dat de kont niet richting Mekka kan keren.Wat een service!
Maar: de spelen duren van 27 juli 2012 tot 12 augustus.
En het rammadannen wordt van 21 juli tot 20 augustus (waarschijnlijk) gedaan.
Dat wordt dus weinig medailles verzamelen voor de allahtone sporters.
Nu is de Ramadan een heel melige tijd; niet iedereen ontsteekt in religiegekte en zoekt in plaats daarvan vertier en afleiding. Wat mooier dan de Olympische spelen op de TV daarvoor?
God's Grondpersoneel ziet de bui al hangen: men wil TV kijken en niet saaie prediking aanhoren in een moskee. Concurrentie! Geloofsafval!
We zullen dus de komende jaren nog heel wat pogingen en dreigementen zien langskomen om de datum van de spelen te verzetten.
En geroep om een eerlijk 'level paying field' (dus alle deelnemers moeten vasten).
http://www.gamesbids.com/eng/index.php?news=1160922510
London 2012 Games To Be Held During Ramadan
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Grappig.... :razz:

Ik lees dat men al boos is. We tonen weer geen respect naar Moslims toe.
Massoud Shadjareh, chairman of the London based Human Rights Commission said, “they would not have organized this at Christmas. It is equally stupid to organize it at Ramadan. It shows a complete lack of awareness and sensitivity. This is going to disadvantage the athletes and alienate the Asian communities by saying they didn’t matter.
Maar gelukkig hebben de geleerde vertrouwen in de atleten en misschien ook in Allah, want de atleten zullen hun lichaam zo trainen dat ze toch nog genoed gouden medailles zullen binnen slepen.
Shaykh Ibrahim Mogra, an imam on the Muslim Council of Great Britain said, “I’m sure the athletes will seek advice from their scholars. They are obviously going to be at a disadvantage because other competitors will be drinking and keeping up their energy levels. They are athletes and I am sure they will train their bodies to cope with this.

Maar ik vermoed dat dhimmie Engeland hun spelen wel zullen verzetten. Het zit er waarschijnlijk niet in dat Moslims de ramadan een maand opschuiven. :smile:
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Polleke
Berichten: 3234
Lid geworden op: ma sep 04, 2006 3:07 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door Polleke »

Ik dacht zouden ze de Olympische Spelen ook al willen klonen? Even googelen en jawel hoor: Islamic Solidarity Games.

Begonnen in 2005 is een terugkerend sportevenement. De gouverneur van deelstaat Banten (in Indonesië) wil in 2013 de islamitische Olympische Spelen organiseren:
http://www.indonesiamatters.com/1874/islamic-olympics/

Deze spelen zijn onderhevig aan de beperkingen van de sha'ria. Zo mogen mannen niet deelnemen aan Sumo-worstelen omdat dan de 'belly button' zichtbaar wordt. Vrouwen mogen praktisch alleen kleiduiven schieten.

Uiteraard beweren de geleerden dat sportbeleving zijn oorsprong vindt in de heilige geschriften. In de vroege islam werd namelijk al geoefend in paardrijden en met pijl en boog schieten.

Overgeleverd uit de ahadith:
Narrated Uqbah ibn Amir:
I heard the Apostle of Allah say: Allah, Most High, will cause three persons to enter Paradise for one arrow: the maker when he has a good motive in making it, the one who shoots it, and the one who hands it; so shoot and ride, but your shooting is dearer to me than your riding. Everything with which a man amuses himself is vain except three (things): a man's training of his horse, his playing with his wife, and his shooting with his bow and arrow. If anyone abandons archery after becoming an adept through distaste for it, it is a blessing he has abandoned; or he said: for which he has been ungrateful.[1]
Ja, ze waren hun tijd ver vooruit!
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Dus eigenlijk komen de spelen niet uit Griekenland, maar uit Mekka...

Wordt "playing with your wife "ook een onderdeel van deze spelen? :wink:
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Polleke
Berichten: 3234
Lid geworden op: ma sep 04, 2006 3:07 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door Polleke »

Nou dan denk ik eerder aan een islamitische Kamasutra beurs. Sjeik Fawaz beantwoordt vragen als:
- Mag ik sexen tijdens de Ramadan?
- Welk standje wordt aanbevolen door de profeet?
- Moet ik een grote woedoe doen als in nog niet zindelijk ben?
- Is een voortdurende erectie een straf van Iblis?
- Mag ik mijn voorhuid verkopen op Ebay?
Mahalingam
Berichten: 52067
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Bericht door Mahalingam »

In het Engels is een 'minister' wat wij een staatssecretaris zouden noemen.
http://www.guardian.co.uk/politics/2008/oct/04/labour
Muslim MP becomes justice minister
Britain's first Muslim minister, Shahid Malik, has been promoted to the department of justice as part of Gordon Brown's cabinet reshuffle.

The Dewsbury MP, who is currently a minister for international development, said he hoped to make Britain "a more just society" in his new role as a minister in the department for justice.
"While I have truly loved my international role working to deliver justice for the poorest around the world, I'm now relishing the opportunity to make Britain an even fairer and more just society for all its citizens," he said.
Hij heeft werk te doen. Kennelijk zit er iets fout dat hij recht gaat zetten. Niet alle burgers ervaren Engeland als eerlijk en rechtschapen. Zou hij een bepaalde groep burgers voor ogen hebben die misdeeld zijn?
Ik denk dan aan de groep die altijd al roept over onrecht dat ze wordt aangedaan. De groep die het onrechtvaardig vind dat ze niet vanaf minaretten mogen roeptoeteren.
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Bericht door BFA »

Laat ons hopen dat het volgende kabinet de Tories zijn.
CAMERON: I’LL CURB MUSLIM FANATICS

A TOUGH package is being drawn up by David Cameron to tackle Islamic extremism. One of the key proposals is to ban sharia law courts from operating in this country.
Lady Neville-Jones, spreekster:
She said the party would abandon the “blind alley of multiculturalism, which has deliberately gone down the road of separation for its own sake.
Andere punten van de Tories-agenda:
Banning a string of groups blamed for encouraging Islamic extremism.

Working with other EU countries to change the Convention on Human Rights which has blocked the deportation of hate preacher Abu Qatada and others believed to be a threat to Britain.

Changing the school curriculum to encourage teaching of British values and make youngsters “proud of their country.”
http://www.express.co.uk/posts/view/635 ... m-fanatics
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Laat ons hopen dat het volgende kabinet de Tories zijn.


Laten we hopen dat dit soort pastoors net zoals Moslims de mond gesnoerd wordt. Geintje of geen geintje. Het idee is wel in zijn hoofd ontsproten.
Pastoor wil homo’s tatoeëren

AMSTERDAM - Een Engelse pastoor wordt waarschijnlijk uit zijn ambt gezet nadat hij op zijn blog schreef dat alle homo's moeten worden getatoeëerd.

De 66-jarige Peter Mullen schreef op zijn blog dat homo's moeten worden getatoeëerd net als sigaretten pakjes worden gelabeld met waarschuwingstekens.

"Laat het verplicht zijn voor homoseksuelen om op hun rug een tatoeage te dragen met de tekst: homoseksualiteit beschadigd je gezondheid en op de kin: pijpen dood", aldus Mullen.

Een stichting die opkomt voor rechten van homoseksuelen eist dat de heilige opstapt. Ook de aartsbisschop Richard Chartres benadrukte dat hij het niet eens is met de opmerkingen van Mullen.

Ben Summerskill, Stonewall's chief executive, said today: 'If I was a member of the Stock Exchange I would be wondering whether he is the right person to be chaplain in the opening years of the 21st century. We have talked to one or two gay people in the City and they would be perfectly happy if he were to go.'

When confronted over his comments yesterday at St Michael's Cornhill the rector claimed they were in jest.

He said: 'I wrote some satirical things on my blog and anybody with an ounce of sense of humour or any understanding of the tradition of English satire would immediately assume that they're light-hearted jokes. I certainly have nothing against homosexuals. Many of my dear friends have been and are of that persuasion.

'What I have got against them is the militant preaching of homosexuality.'

Nicola Beckley, who has been Mr Mullen's parishioner for the past 10 years, said: 'He's a great leader and doesn't cloud his views in political correctness.'
http://www.telegraaf.nl/buitenland/2119 ... ren__.html
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Mahalingam
Berichten: 52067
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Bericht door Mahalingam »

De laatste kabinet-shuffle in Engeland heeft niet alleen een Mohammedaan als 'minister for justice' opgeleverd maar ook is een Labour politicus in de regering gekomen die veel Mohammedaanse harten harder laat kloppen.
http://www.dailymail.co.uk/news/article ... l?ITO=1490
Minister who infuriated Muslims is put in charge of immigration policy
Muslim groups expressed anger last night after a Labour politician who has been at the centre of a series of race controversies was made Immigration Minister.

Phil Woolas, previously an Environment Minister, was handed the brief despite infuriating the Pakistani community earlier this year by warning they were fuelling birth defects by inter-marrying.

He also caused anger following the Oldham race riots by calling for 'the reality of anti-white racism' to be acknowledged.

Last night, the Muslim Public Affairs Committee condemned his appointment. A spokesman said: 'Phil Woolas has a track record of insensitive, inappropriate outbursts that have verged on Islamophobia.

'He is a Minister clearly out of his depth. We will monitor his work for any more signs of his all too obvious antipathy towards British Muslims.'

His appointment was part of a raft of junior ministerial changes announced by Gordon Brown yesterday, including rewards for MPs who led the famous 'curry-house' plot against Tony Blair.
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Engeland zit in een spagaat . Niet alleen moet men zwarte en Moslim agenten in hun korps opnemen, maar men moet ze ook leidinggevende functies laten bekleden.
Het is dus weer hoog tijd voor een onderzoek. Het is straks niet de juiste man op de juiste plaats, maar de juiste religie en kleur op de juiste plaats.

Onderzoek naar racisme bij politie Londen
maandag 6 oktober 2008 16:22


(Novum/AP) - Boris Johnson, de burgemeester van Londen, heeft een onderzoek gelast naar aanleiding van beschuldigingen van racisme bij de politie in de Britse hoofdstad. Dat heeft hij maandag bekendgemaakt.

Belangenverenigingen van zwarte agenten en van zwarte juristen hebben mensen opgeroepen niet bij de Londense politie te gaan, omdat ze geen eerlijke kans zouden maken bij promoties. Johnson, die in mei als burgemeester aantrad, zei dat hij onderzocht wil hebben of een aantal pas ingevoerde maatregelen tegen racisme bij het politiekorps het gewenste effect sorteert. Zo niet, dan wil hij aanbevelingen horen van leidinggevenden bij de politie. Het onderzoek moet ook bekijken hoe de politie met verschillende geloven omgaat.


De Society of Black Lawyers zei dat er weliswaar vooruitgang is geboekt bij het recruteren van agenten uit minderheidsgroeperingen, maar dat minderheden ondervertegenwoordigd zijn in bepaalde speciale eenheden, zoals het anti-terreurteam en teams die zich bezighouden met criminaliteit in de Afrikaanse en Caribische gemeenschap. Volgens een woordvoerder 'raakt dat aan de vraag of je een politiemacht kunt hebben die in staat is misdaad te bestrijden in een multiraciale stad'. De belangenvereniging wil dat ook de onafhankelijke Commissie voor Gelijkheid en Mensenrechten het Londense politieapparaat onder de loep neemt.


Onlangs spande een hoge politiefunctionaris een rechtszaak aan tegen het korps wegens discriminatie op grond van ras en geloof.
http://www.elsevier.nl/web/Nieuws/Laats ... tid=206297
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Mahalingam
Berichten: 52067
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Bericht door Mahalingam »

Het eerste schaap is over de dam: er is een 'trust' ( liefdadigheidsorganisatie op zijn Engels) die zich de noden aantrekt van de etnische Engelsen. Ik citeer:
The Steadfast Trust is the first and only registered charity which undertakes work specifically for the ethnic English community. It exists to promote the education, legal rights, welfare, and overall interests of the community within England. Our work is driven by the belief that the English, and in particular the young, would gain greater self-respect and self-confidence if they had a better appreciation and understanding of their unique culture and heritage.[...]
We believe that the English are a community like any other and that our Englishness should be promoted as something that is positive in our lives and the lives of our children. A strong sense of communal identity helps develop a strong sense of communal responsibility; it helps bring people together and counter the alienation from society that many feel.
http://www.steadfasttrust.org.uk/
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Haatpreker roept op tot sharia in Engeland

Engeland, oktober 2008

Haatpreker Abu Waleed, een volgeling van de beruchte Abu Hamza maakt een tour door de Midlands om jonge moslims te radicaliseren. In lezingen in Birmingham, Derby en Leicester roept hij zijn toehoorders op zich tegen Engeland en de Engelse wetten te keren. Hij maakt grapjes over zelfmoordaanslagplegers van Al-Qaida in jeugdcentra en biljarthallen.
Waleed breekt de staf over ‘de oorlog tegen de islam’ door Engeland. Hij attaqueert gematigde moslims die terreurverdachten aangeven bij de politie en roept mensen op ‘om op te komen voor hun broeders, wat ze ook gedaan mogen hebben. De islamitische identiteit ligt onder vuur op punten waar jullie gedachtes en ideeën niet in overeenstemming zijn met de sharia. De regering voert een kruistocht tegen de moslimjeugd. Maar wij, shabab (de jeugd) ontwaken en we zullen de sharia in Engeland invoeren’.
Waleed rept van de regering als kuffar (ongelovigen). Op diverse YouTube filmpjes bespot Waleed de geheimde dienst M15 en zegt dat ze de kracht van de geweldadige jihad ernstig onderschatten.
De groep Islam4TheUK heeft zo’n 140 extremistische haatpreken online gezet, waaronder de ‘Youth Sparks of Fire’ preken van Waleed.
De Islam4TheUK preker Abu Uzair bespeelt hetzelfde thema als Waleed: ‘We leven niet meer in vrede met jullie. De vlag van de jihad is gehesen in Engeland en dat betekent dat we bomaanslagen gaan plegen’.


http://www.nieuwreligieuspeil.net/node/2199

Islam In Action Met filmpje van Waleed.

http://islaminaction08.blogspot.com/200 ... -with.html
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Weer een artikel uit dhimmie Engeland.
Dit werkelijk een achterlijke actie van de Britse regering. Een regering behoort te regeren, en ze moeten geen overleg plegen met kinderen en jong volwassenen die totaal geen besef van democratie hebben.

Wat is er aan de hand....

Een groep jonge Britse moslims zijn aangesteld als adviseurs voor ministers. Dit om radicalisering van de moslim jeugd te voorkomen.

Een groep van 22 moslims in de leeftijd van 16 tot 25 jaar zullen regelmatig een bespreking houden met ministers en Kamerleden.
In Engeland, trouwens net zoals hier is men van mening dat er nog meer werk gedaan moet worden om Moslims te bereiken.
Dit project is onderdeel van een ander project waar Moslim vrouwen rechtstreeks ministers adviseren.

De deelnemers van dit project worden geacht om hun mening te geven over extremisme, discriminatie, burgerschap, en hoe zij denken dat Islam ingepast kan worden in de Britse maatschappij . Men hoopt op deze manier dat de deelnemers met hun achterban in discussie gaan.

Een van de deelnemers, een zekere Aziza Al Yassin ( 18 jaar) hoopt dat hij het extremisme kan verminderen , maar hij hoopt ook dat hij mee kan helpen om hun moskees , opleiding en interactie met de Britten verder te ontwikkelen .

Lees hier het artikel.
http://news.bbc.co.uk/2/hi/uk_news/7656108.stm
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

:razz: Vanuit een hutje in Afghanistan naar een kasteel in Engeland. Je zal wel gek zijn om zo'n gul gebaar af te slaan.
Bijstandsmoeder woont in miljoenenhuis .
wo 08 okt 2008.

AMSTERDAM - Ongeloof in Engeland nadat ontdekt is dat een werkloze Afghaanse moeder en haar zeven kinderen in een huis in Londen wonen ter waarde van 1,3 miljoen euro. De vrouw ontvangt van de staat zo'n twee ton per jaar.

De huur van de villa met zeven kamers kost normaal ruim 16.000 euro per maand. Maar de gemeente, en dus de belastingbetaler, betaalt de huur.

Terwijl de buren de gevolgen van de kredietcrisis voelen, leven de Afghaanse migrante en haar kinderen in de leeftijd tot 22 jaar het leven van een directeur, foetert de Daily Mail.

Toorpakai Saindi vluchtte in 2001 met haar kinderen naar Engeland. Drie maanden geleden verhuisden ze naar de villa in Victoriaanse stijl, op uitnodiging van de gemeente. Die huurt het pand weer van een pachtheer.

Toen Saindi de gemeente benaderde toen ze in juli dakloos werd, had deze de verplichting haar een huis aan te bieden met zeven slaapkamers. Aangezien dat een lastige klus werd moesten ambtenaren het zoeken in de particuliere woningmarkt.

Saindi krijgt 500 euro per maand kinderbijslag. Zelf zegt ze "Het is een hoop geld. Maar de gemeente betaalt. Dat is hun probleem. Ik begrijp ook niet waarom ze zo veel schenken. Het schijnt dat de huizenprijzen hier gewoon erg hoog zijn."

De gemeente maakt gebruik van een wet die de overheid in april introduceerde. Daarin staat dat verhuurders recht hebben op een maximumtoelage voor de huisvesting. De verhuurder zegt in een reactie "Ik kan er ook niets aan doen als de wet zegt dat ik het maximumbedrag moet krijgen".
http://www.telegraaf.nl/buitenland/2142 ... uis__.html

Foto van het optrekje.

Afbeelding


Link naar de Daily Mail

BRON!!!!!!!!

The house in Acton has seven bedrooms, two reception rooms, a dining room and two kitchens, as well as an extensive back garden.

Mrs Saindi's son, Jawad, 20, told the London Evening Standard: "If someone gave you a lottery ticket would you leave it? No. You take what you get given.

"It's not that we wanted this big house - my mum is not happy because she has to clean all of it. The first day we moved in here we got lost because it was so big."




Jawad, who is planning to study at the private Regents Park Business School, said the family had left Afghanistan because of the civil unrest.

He added: "It was a big choice to go to another country and we came here for the education for the little ones. It was great in Afghanistan, every house over there is enormous - this place would be as big as something we would give chickens but we are just grateful for what we can get."
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Sharia-'rechtspraak' in Schotland?


Er vinden geheime besprekingen plaats om sharia-‘rechtvanken’ te vestigen in Edinburg en Glasgow. Voorzitter van het Muslim Arbitration Tribunal (MAT) Qamar Bhatti geeft toe dat gesprekken plaatsvinden met advocaten en moslimorganisaties. Eerder dit jaar kregen vijf sharia-‘rechtbanken’ in Engeland al dezelfde status als gewone rechtbanken.
Een woordvoerster van Shakti Women's Aid, dat opkomt voor de belangen van zwarte vrouwen is tegen dit soort rechtbanken: ‘gevallen van huiselijk geweld em scheiding moeten voor de normale rechtbank komen. We zijn bang dat misbruikte vrouwen door hun familie onder druk gezet zullen worden om de uitspraak van een shariahof te accepteren. De kans is dan groot dat ze blijven zitten in een geweldssituatie’.
Bij een shariahof doen zes imams of islamitische geleerden uitspraak. Beroep tegen de uitspraak is mogelijk bij een ander sharia-hof.
http://www.nieuwreligieuspeil.net/node/2205
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Bericht door Manon »

Jawad, who is planning to study at the private Regents Park Business School, said the family had left Afghanistan because of the civil unrest.


nu, als het het doorgeslagen socialisme is dat daarvoor zorgt, dan zou ik ook niet nee zeggen moest ik in zo'n kasteeltje mogen wonen.

maar wie betaalt dan de PRIVATE school voor zoonlief? Zit PRIVATE onderwijs mee in eht pakket van zorgverlening aan asielige zoekers? Bijeengesprokkeld dan wel met het belastingsgeld van de werkende engelsman die zich voor zijn kinderen geen private school kan veroorloven?
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Mahalingam
Berichten: 52067
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Bericht door Mahalingam »

Ook in gevangenissen worden honden ingezet. Niet om de gevangenen in bedwang te houden maar om hun en hun celinhoud te besnuffelen naar drugs en explosieven.
Al eerder was er een rel omdat Mohammedaanse gevangenen hier tegen protesteerden, in hun mensenrechten aangetast werden en belemmerd in hun geloof. Ze kregen gelijk. Nu dus de volgende stap om de uitzonderingspositie te consolideren.
http://www.dailyexpress.co.uk/posts/view/65223
MUSLIM INMATES GET NEW CLOTHES IF DOG SNIFFS CELL
Thursday October 9,2008
Muslim prisoners are being given fresh clothes and bedding after sniffer dogs search their cells – because they view the animals as unclean.

The inmates say their bedclothes and prison uniforms must be changed according to Islamic law if they have come anywhere near dog saliva.

Government rules mean warders are having to hand out replacement sets after random drug searches to avoid religious discrimination claims.

The dogs have also been banned from touching copies of the Islamic holy book the Koran and other religious items.

Prisoners are handed special bags to protect the articles.
Er zijn mensen die het hoofd koel houden:
Philip Davies, Tory MP for Shipley in Yorkshire, said: “Another way for people not to have their cells searched for drugs is not to commit crime in the first place. If you commit a crime and go to prison, there are certain things which you expect to happen.”
En dan hebben we ook nog de Usual Suspect:
A leading imam, Ibrahim Mogra, said the policy was “very sensitive and sensible”.
En nu maar hopen dat de hondjes gehoorzaam zijn en niet in een speelse bui hun tanden in een Koraan zetten, want dan zijn de rapen gaar.
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
H.Numan
Berichten: 8527
Lid geworden op: do mei 08, 2008 3:33 am

Bericht door H.Numan »

Is het niet opmerkelijk? Hoe ongelofelijk vroom drugshandelaren, verkrachters en dieven zijn als ze in de cel zitten?

Ik zou toch graag van bijvoorbeeld Chaimae horen hoe dat komt. Van Ali Blabla horen we behalve koran gewauwel nooit iets. Om haar een handje te helpen:

Mogen mohammedanen drugs verkopen? Inbreken? Berovingen uitvoeren? Verkrachten? (uiteraard uitsluitend dhimmies en andere heidenen, dat spreekt.)
een volk dat voor korannen zwicht
zal meer dan lijf en goed verliezen
dan dooft het licht….
Anoniem
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Bericht door BFA »

Council workers sacked over jobless Afghan mother of seven who got £1.2million council house

http://www.dailymail.co.uk/news/article ... house.html
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
Plaats reactie