Avondvoorstelling

Hier kunnen nieuwe forummers zichzelf even voorstellen als ze dat willen. Alvast van harte welkom, ongeacht je culturele, religieuze,...wat dan ook achtergrond!
Plaats reactie
trialk
Berichten: 10
Lid geworden op: di okt 21, 2008 12:18 am

Avondvoorstelling

Bericht door trialk »

Trialk,nu ook hier :? voorlopig als meelezer,kan soms,volgens sommigen -vaak- niet uitdrukken wat ik in feite bedoel,dat is men trialkjargon gaan noemen.
Ook wel trialkgevoel :cry: ofwel trialk gevoel. :shock: meer info volgt vanzelf :wink:
net als onderschrift

______________ ______________________________

wie moeilijk kan typen heeft wel iets te zeggen
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89853
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Van Harte Welkom trialk. :)
Lees als je wilt lezen, of duik in een een discussie als je daar zin in hebt. Wat je ook doet, je bent van harte welkom.

Vriendelijke groet.
Ariel.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Bericht door Chaimae »

Welkom!

Hoe sta jij tegenover de islam?
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
trialk
Berichten: 10
Lid geworden op: di okt 21, 2008 12:18 am

antwoord

Bericht door trialk »

Ik ben zeer ruimdenkend,dat is erg lastig :evil: i v m het fundamentalisme (waar ik tracht het te vermijden me christen te noemen,) wie kan in de zeer velerlei uitleg nu werkelijk nog de waarheid vinden-maar ik ben het en echter wel zeker gelovig - en dan breekt de makke uit,helaas heb ik met alle mogelijke denominaties nogal veel moeite, ik haal overal het goede uit (wat ik persoonlijk denk,wat ook vaak weer wordt bijgesteld naar eer en geweten :?

ik weet helaas te weinig over de islam dat ik een zinnig antwoord kan geven,dat lukt me dus niet,ik ken wel enkele islamieten in mijn vrijwilligerswerksfeer
ondanks dat ik zeer veel ' onbevooroordeeld lees kan ik me nog heugen dat ik toen ik nog boekhandelaar was van andere gelovigen snel de koran weg moest halen uit mijn toenmalige winkel.
Dat deed ik niet,op elk boek had elke klant wel iets aan te merken :mad:

mag ik het even hierbij laten i v m een ' handicap' dat zal blijken uit mijn onderschrift wat nog moet in elkaar gezet worden


______________________________________________________
wie niet kan schrijven heeft wel iets te zeggen
trialk
Berichten: 10
Lid geworden op: di okt 21, 2008 12:18 am

suppletie

Bericht door trialk »

ik ben aardig :D maar wel onmogelijk te volgen volgens enkele trialklezers
*trialk schreef: He postvakprobleem is inmiddels hopelijk opgelost
Laatst gewijzigd door trialk op ma nov 24, 2008 11:57 am, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
carabo
Berichten: 312
Lid geworden op: di jan 15, 2008 12:45 am
Contacteer:

Bericht door carabo »

Heel hartelijk welkom trialk :D

Ben ook meer een lezer dan een schrijver
Mijn posts zijn meestal niet langer dan 2 regels.

Carabo
Alles in de koran over barmhartigheid, liefde, tolerantie en vergeving tegenover niet Moslims is afgeschaft door het zwaardvers sura 9:5 - Jalaluddin Al-Suyuti
Gebruikersavatar
Hamid
Berichten: 260
Lid geworden op: zo apr 22, 2007 11:23 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door Hamid »

carabo schreef:Heel hartelijk welkom trialk :D

Ben ook meer een lezer dan een schrijver
Mijn posts zijn meestal niet langer dan 2 regels.

Carabo
jou onderschrift stinkt, Islam is juist het beste wat je kan overkomen. Alleen voor mensen die daar oog voor hebben. Niet iedereen schat de waarde van Islam op juiste manier en jij bent er waarschijnlijk een daarvan.

Trouwens, ik wil Trialk wel welkom heten. We hopen meer van je te mogen horen. Zeker jouw standpunt over Islam.
Niet geschoten is altijd mis :lol:
Plaats reactie