Hele Bijbel nu beschikbaar voor Afghanen

Is het leven in een land van de islam echt het paradijs? Waarom zijn er geen rustige, stabiele islamitische landen op onze planeet?
Gebruikersavatar
Hamid
Berichten: 260
Lid geworden op: zo apr 22, 2007 11:23 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door Hamid »

BFA schreef:Vraagje Hamid.

Als de Amerikanen en NATO Afghanistan zouden verlaten, wie heb je dan liefst in hun plaats om op te schieten.
Opnieuw de Russen of de Chinezen?
op zwijnen natuurlijk :lol:
Niet geschoten is altijd mis :lol:
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89908
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Wie het zwaard hanteert, zal ook met zwaard omkomen.
Wie het zwaard hanteert, zal ook met zwaard omkomen, of oog om oog en tand om tand. Dit is toch een uitspraak uit jullie koran of niet soms Hamid ?

Sommige Afghanen hebben deze uitspraak wel heel letterlijk genomen. Wat een gruwel verhaal.
Ogen uitgestoken van Afghaanse boer
zondag 26 oktober 2008


(Novum/AP) - Drie gewapende mannen hebben in het district Sangin van de provincie Helmand een Afghaanse boer de ogen uitgestoken. Het slachtoffer, de 52-jarige Sayed Ghulam, ontkende zondag dat hij heeft gespioneerd voor de Afghaanse regering of anderszins enige aanleiding heeft gegeven.

Ghulam, die nu in een ziekenhuis in de zuidelijke stad Kandahar verblijft, zei dat het drietal donderdag bij zijn woning had aangeklopt. Toen hij de deur opende kreeg hij de loop van een kalasjnikov in zijn mond gedrukt en werden hem met een mes beide ogen uitgestoken. Zijn vrouw en zeven kinderen waren daarbij aanwezig.

Ghulam verbouwde tarwe en maïs. Hij zei geen vijanden te hebben en niet te weten wie voor de gruweldaad verantwoordelijk is.

Talibanwoordvoerder Qari Yousef Ahmadi ontkende dat Taliban verantwoordelijk zijn. Ahmadi wees er op dat Taliban altijd de verantwoordelijkheid voor een bestraffing of aanslag opeisen.

Taliban leggen niet zelden zware straffen op aan personen die zij als spion voor of collaborateur met de Afghaanse regering beschouwen. Er zijn 'schuldigen' van wie beide handen is afgehakt of die met teer zijn ingesmeerd. Van het uitsteken van ogen is echter de laatste jaren weinig melding gemaakt.
http://www.elsevier.nl/web/Nieuws/Laats ... tid=209043
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Hamid
Berichten: 260
Lid geworden op: zo apr 22, 2007 11:23 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door Hamid »

BFA schreef:
Je vergeet de meest populaire keuze: elkaar.
Op elkaar schieten hoort bij de plaatselijke traditie. Dat hoef je niet mee te rekenen.
Feit is dat wij ten voordele van Russen en Chinezen ginder een oorlog tegen Taliban en Al Qaida aan het vechten zijn. Gaan wij weg, komt er zeker een van de 2 anderen in de plaats.
Wie van jullie had voor de inval van Russen ooit iets van Afghanistan gehoord? Meeste van jullie wisten niet eens waar Afghanistan lag, laat staan dat jullie van onze tradities of gewoonten zouden iets weten.
Niet geschoten is altijd mis :lol:
Gebruikersavatar
Hamid
Berichten: 260
Lid geworden op: zo apr 22, 2007 11:23 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door Hamid »

Chaimae schreef:Hamid heeft het bij het rechte eind. Eind 1997, viel de Sovjet Unie namelijk Afghanistan binnen. Met de logistieke hulp van de Verenigde Staten werden duizenden jonge Saudiers uitgezonden om in Afghanistan mee te vechten met de Mujahideen.

Het Palestijns lijden is trouwens mede mogelijk gemaakt door de Europeanen, waardoor het zionisme zijn kans kreeg. De Israeli's ontberen nog steeds het hun zo gegunde gevoel van veiligheid, de Palestijnen zijn een grotere onderklasse op aarde dan de allochtonen in het Westen, omdat Europa meer bedreven is in zwijgen dan in spreken. Niemand kan het de Joden kwalijk nemen dat zij op eigen houtje zijn gaan zoeken naar zelfbeschikking, en niemand moet de Palestijnen veroordelen, omdat zij zich daartegen nog steeds verzetten. Niet de Amerikanen, maar de Europeanen zijn de uitvinders van jodenvervolging en kolionalisme.De nazi vervolgingen vormen niet alleen een rechtvaardiging voor de stichting van de staat, maar ook de ruggengraat van hun identiteit..

Hoi Chaimae, fijn dat je voor me opkomt. Ik had het gevoel dat ik in 1 tegen 100 spel zat. Alles wat ik zeg wordt zo streng gewogen en vaak ook helemaal uit het verband gehaald. Ze zitten met z'n allen te wachten totdat we iets zeggen om dan van alle kanten ons onder vuur te nemen. Wat doe ik eigenlijk hier op dit forum? Ik bewonder jou doorzettingsvermogen, waar zijn onze andere broeders en zusters? Is Ajax er nog?
Niet geschoten is altijd mis :lol:
Gebruikersavatar
Hamid
Berichten: 260
Lid geworden op: zo apr 22, 2007 11:23 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door Hamid »

Thomas schreef:
Hamid schreef: Wie is er als eerste begonnen om de andere als onkruid te noemen en waarom heb je toen gekozen om te zwijgen?
Ik heb heel duidelijk gezegd dat ik tegen geweld ben, maar dat schijnt tot jullie niet door te dringen. Uit je oudere posten kon ik opmaken dat je een Christen bent, dus als jij denkt dat als een volgeling van Christus bij jou past om Imams te gaan doden, dan moet je vooral dat doen. Helaas voor jou en je andere collega's, dat zal geen enkele oplossing brengen. Wie het zwaard hanteert, zal ook met zwaard omkomen, dit is toch een uitspraak uit jullie bijbel of niet soms?
Domme domme Hamid.

De Islam is met het zwaard verpreidt.

En als we deze uitpraak van jou - gedestilleerd uit de bijbel - volgen zal de Islam hopelijk in haar eigen "scherp" vallen.
hoi lieve spookje,
ik had geprobeerd om Ruth duidelijk te maken dat ze op grond van haar eigen geloof niemand mag doden, ze wilde graag imams af maken. Nu gaan jullie met z'n alle mij aanvallen met slechts een passage uit mijn bericht.
Niet geschoten is altijd mis :lol:
Gebruikersavatar
Hamid
Berichten: 260
Lid geworden op: zo apr 22, 2007 11:23 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door Hamid »

Ariel schreef:
Wie het zwaard hanteert, zal ook met zwaard omkomen.
Wie het zwaard hanteert, zal ook met zwaard omkomen, of oog om oog en tand om tand. Dit is toch een uitspraak uit jullie koran of niet soms Hamid ?

Sommige Afghanen hebben deze uitspraak wel heel letterlijk genomen. Wat een gruwel verhaal.
Ogen uitgestoken van Afghaanse boer
zondag 26 oktober 2008


(Novum/AP) - Drie gewapende mannen hebben in het district Sangin van de provincie Helmand een Afghaanse boer de ogen uitgestoken. Het slachtoffer, de 52-jarige Sayed Ghulam, ontkende zondag dat hij heeft gespioneerd voor de Afghaanse regering of anderszins enige aanleiding heeft gegeven.

Ghulam, die nu in een ziekenhuis in de zuidelijke stad Kandahar verblijft, zei dat het drietal donderdag bij zijn woning had aangeklopt. Toen hij de deur opende kreeg hij de loop van een kalasjnikov in zijn mond gedrukt en werden hem met een mes beide ogen uitgestoken. Zijn vrouw en zeven kinderen waren daarbij aanwezig.

Ghulam verbouwde tarwe en maïs. Hij zei geen vijanden te hebben en niet te weten wie voor de gruweldaad verantwoordelijk is.

Talibanwoordvoerder Qari Yousef Ahmadi ontkende dat Taliban verantwoordelijk zijn. Ahmadi wees er op dat Taliban altijd de verantwoordelijkheid voor een bestraffing of aanslag opeisen.

Taliban leggen niet zelden zware straffen op aan personen die zij als spion voor of collaborateur met de Afghaanse regering beschouwen. Er zijn 'schuldigen' van wie beide handen is afgehakt of die met teer zijn ingesmeerd. Van het uitsteken van ogen is echter de laatste jaren weinig melding gemaakt.
http://www.elsevier.nl/web/Nieuws/Laats ... tid=209043
Dat zijn geen Afghanen, dit is het werk van Taliban en zij horen helemaal niet bij ons. Ze komen uit Pakistan en zijn daar getrained om deze gruweldaden uit te voeren zodat Islam een slechte naam krijgt.
Niet geschoten is altijd mis :lol:
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Bericht door BFA »

op zwijnen natuurlijk
Soms mag ik je wel.
Jij mag geen pint of borrel en ik lust geen thee. Onoverkomelijk probleem.
laat staan dat jullie van onze tradities of gewoonten zouden iets weten.
Afghaanse Hasj is anders een van jullie tradities die hier met volle teugen is binnengehaald.
Nu kweken wij echter beter spul.

Ze zitten met z'n allen te wachten totdat we iets zeggen om dan van alle kanten ons onder vuur te nemen.
Zijn we nu hyenas of zwijnen?
waar zijn onze andere broeders en zusters?
Opgegeten door de boze wolf.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89908
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Dat zijn geen Afghanen, dit is het werk van Taliban en zij horen helemaal niet bij ons. Ze komen uit Pakistan en zijn daar getrained om deze gruweldaden uit te voeren zodat Islam een slechte naam krijgt.
Dan zal je wel blij zijn met dit bericht Hamid. Dappere Deense soldaten hebben de Taliban uit een Afghaans dorp verdreven.
Denen verdrijven Taliban uit Afghaans dorp
zondag 26 oktober 2008


(Novum/AP) - Onder Deense militaire leiding heeft een gezamenlijke strijdmacht van Denen, Britten en Afghanen een groep Talibanstrijders verdreven uit een dorp in de regio Mirmandab van de zuidelijke provincie Helmand. Daarbij is aan Talibanzijde een onbekend aantal slachtoffers gevallen, meldde het Deense leger zondag.

Aan de driedaagse operatie, die zondag werd afgerond, werd deelgenomen door ongeveer vierhonderd Denen, Britten en Afghanen. Aan Deense zijde vielen geen slachtoffers. De operatie werd uitgevoerd met behulp van Amerikaanse, Britse en Nederlandse luchtsteun, zei legerwoordvoerder Hans Vedholm in Kopenhagen. Nadere bijzonderheden werden niet verstrekt.
http://www.elsevier.nl/web/Nieuws/Laats ... tid=209045
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Bericht door BFA »

Nadere bijzonderheden werden niet verstrekt.
Dat over de bommen die op Afghaanse soldaten zijn gevallen vertelt Hamid wel.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
Gebruikersavatar
Hamid
Berichten: 260
Lid geworden op: zo apr 22, 2007 11:23 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door Hamid »

BFA schreef:
op zwijnen natuurlijk
Soms mag ik je wel.
Jij mag geen pint of borrel en ik lust geen thee. Onoverkomelijk probleem.
laat staan dat jullie van onze tradities of gewoonten zouden iets weten.
Afghaanse Hasj is anders een van jullie tradities die hier met volle teugen is binnengehaald.
Nu kweken wij echter beter spul.

Ze zitten met z'n allen te wachten totdat we iets zeggen om dan van alle kanten ons onder vuur te nemen.
Zijn we nu hyenas of zwijnen?
waar zijn onze andere broeders en zusters?
Opgegeten door de boze wolf.
Ik vind jou reacties ook grappig. Daar kan ik wel om lachen. Jij bent wel een kunstenaar die uit meerdere berichten iets plukt om daarop te reageren. Mijn andere moslim vrienden zijn niet opgegeten door boze wolven, maar zijn waarschijnlijk verjaagd door jullie opmerkingen over Islam en de aanval op moslims. We kunnen toch beter met elkaar in gesprek blijven. of niet soms?
Jij drinkt geen thee, jammer voor jou. Ik drink af en toe wel een biertje of vodka, zolang ik geen overlast bezorg voor anderen.
Niet geschoten is altijd mis :lol:
naar boven
Berichten: 5046
Lid geworden op: do nov 16, 2006 10:14 pm
Contacteer:

Bericht door naar boven »

Hamid schreef:Wie is er als eerste begonnen om de andere als onkruid te noemen en waarom heb je toen gekozen om te zwijgen?
Eenvoudige vraag.

Eenvoudig antwoord.
RTFM
Gebruikersavatar
Hamid
Berichten: 260
Lid geworden op: zo apr 22, 2007 11:23 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door Hamid »

naar boven schreef:
hamid schreef:Wie is er als eerste begonnen om de andere als onkruid te noemen en waarom heb je toen gekozen om te zwijgen?
Eenvoudige vraag.

Eenvoudig antwoord.

Nee meneer of mevrouw naar boven, je had toch ietsie pietsie meer naar boven moeten gaan en je eigen opmerking had moeten lezen.
Je schreef als volgt:
Ondanks de goede bedoelingen, een beetje eigen schuld van deze vrouw is het inderdaad wel.
Men dient de waarschuwingssticker op het verdelgingsmiddel serieus te nemen.

verdelginsmiddel wordt toch gebruikt tegen onkruid en ongedierte, nu ga je mij ook nog de schuld geven van iets waar jezelf mee hebt begonnen. Je kijkt zeker altijd naar boven, wel vriend kijk uit dat je niet op je eigen stenen gaat struikelen. Wie een kuil graaft voor een ander ......
Niet geschoten is altijd mis :lol:
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Bericht door Chaimae »

Hamid schreef:
Chaimae schreef:Hamid heeft het bij het rechte eind. Eind 1997, viel de Sovjet Unie namelijk Afghanistan binnen. Met de logistieke hulp van de Verenigde Staten werden duizenden jonge Saudiers uitgezonden om in Afghanistan mee te vechten met de Mujahideen.

Het Palestijns lijden is trouwens mede mogelijk gemaakt door de Europeanen, waardoor het zionisme zijn kans kreeg. De Israeli's ontberen nog steeds het hun zo gegunde gevoel van veiligheid, de Palestijnen zijn een grotere onderklasse op aarde dan de allochtonen in het Westen, omdat Europa meer bedreven is in zwijgen dan in spreken. Niemand kan het de Joden kwalijk nemen dat zij op eigen houtje zijn gaan zoeken naar zelfbeschikking, en niemand moet de Palestijnen veroordelen, omdat zij zich daartegen nog steeds verzetten. Niet de Amerikanen, maar de Europeanen zijn de uitvinders van jodenvervolging en kolionalisme.De nazi vervolgingen vormen niet alleen een rechtvaardiging voor de stichting van de staat, maar ook de ruggengraat van hun identiteit..

Hoi Chaimae, fijn dat je voor me opkomt. Ik had het gevoel dat ik in 1 tegen 100 spel zat. Alles wat ik zeg wordt zo streng gewogen en vaak ook helemaal uit het verband gehaald. Ze zitten met z'n allen te wachten totdat we iets zeggen om dan van alle kanten ons onder vuur te nemen. Wat doe ik eigenlijk hier op dit forum? Ik bewonder jou doorzettingsvermogen, waar zijn onze andere broeders en zusters? Is Ajax er nog?
Selaam aleykum,

Ajax die is druk bezig met zijn leventje, voor zover ik weet.. en de rest van de aanhang is bewust van dit forum afgegaan, maar die spreek en zie ik nog wel soms en bij anderen weer wat vaker. Mag ik je vertellen dat ik jouw geloof bewonder.. Tegenwoordig zijn er niet veel Afghanen(corrigeer me wanneer ik fout zit) in Nederland die het geloof verdedigen, kennen, dan wel niet praktiseren.

Er wordt ergens geinsuneerd dat de islam met de zwaard verspreid is, wat een mythe is, een mythe die in Europa populair was gemaakt ten tijd van de kruistochten. Allereerst kent de Islam geen dwang. Daarnaast moet iemands geloof puur en oprecht zijn. En als iemand verplicht wordt zich tot de Islam te bekeren zonder dat hij ook daadwerkelijk in de Islam gelooft dan is zijn geloof ongeldig. Allah ziet namelijk wat er in de harten schuilt.

Historicus De Lacy O’Leary(niet-Moslim) zei het volgende:
''De geschiedenis maakt echter duidelijk dat de legende van de fanatieke Moslims die over de wereld gingen en de Islaam met de punt van hun zwaard opdrongen aan overwonnen rassen, één van de meeste fantasierijke, absurde mythes is die historici ooit hebben geaccepteerd.''(Islaam at the Crossroads, London, 1923, pag.
Moslims hebben 800 jaar lang Spanje overheerst. Gedurende deze tijd, waren de niet-Moslims in leven. Daarnaast hebben christelijke en joodse minderheden eeuwenlang overleefd in de Arabische landen. Tot op heden heb je nog een grote groep joodse minderheden die in vrede leeft tussen de moslims in Marokko. En die hebben het prima naar hun zin in Marokko. De daden van de volgelingen van het Christendom waren vredelievend wil je zeggen? In de tijd van Keizer Constatijn maakten ze vrijelijk gebruik van het zwaard- die hun gedrag vaak ontleenden aan Bijbelse verzen. Dit speelde zich vooral af gedurende de kolonisatie van Zuid-Amerika en Afrika, waar de oorspronkelijke bewoners systematisch werden afgeslacht of gedwongen te bekeren. Indonesie de grootste Islamitische land op aarde, en niemand die gedwongen is zich tot de Islam te bekeren. Elk moslim in Indonesie heeft vrijwillig voor de islam gekozen.
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Bericht door Chaimae »

Dan zal je wel blij zijn met dit bericht Hamid. Dappere Deense soldaten hebben de Taliban uit een Afghaans dorp verdreven.
Wie in de modder springt, kan spetters verwachten.. Wanneer zullen de indringers eens tot het besef komen dat Afghanistan niet op jullie hulp en democratie staan te wachten? De Hollanders staan toch ook niet te wachten op Afghaanse troepen die de Sharia invoeren in Nederland? Ik weet vrijwel zeker dat de Hollanders dan de wapens oppakken en een oorlog beginnen, hetgeen wat de Afghanen nu doen, maar door jullie als terrorisme wordt bestempeld. Elk ieder die zegt dat de Afghanen het nodig hebben, kennen de Afghaans cultuur niet.

Hoop van ganser dat alle troepen in Afghanistan, Irak en alle andere islamitische landen op een gruwelijke wijze worden vermoord. Ameen.
Laatst gewijzigd door Chaimae op zo okt 26, 2008 11:22 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Bericht door BFA »

Ik drink af en toe wel een biertje of vodka, zolang ik geen overlast bezorg voor anderen.
Hé, je burgert in. Je hebt iets van onze tradities overgenomen. Ik mag je steeds meer.
Ik prefereer een whiskey of cognac boven de wodka. Wij hebben geen Russische bezetting gehad.
Heel af en toe hou ik ook wel eens van een teugje van jullie luchtige traditie. Doe je dat ook?
We zouden eens samen een avondje moeten stappen. Zeg eens, wat vind je van een namiddag schietbaan (wapens aanwezig in de club, je hoeft niets mee te brengen) en daarna een fles sake.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Bericht door BFA »

Tot op heden heb je nog een grote groep joodse minderheden die in vrede leeft tussen de moslims in Marokko.
Durf je dit nog een grote groep noemen, nadat Marokkanen 98% op de vlucht gejaagd hebben en hun bezittingen ingepikt.
In de tijd van Keizer Constatijn maakten ze vrijelijk gebruik van het zwaard- die hun gedrag vaak ontleenden aan Bijbelse verzen. Dit speelde zich vooral af gedurende de kolonisatie van Zuid-Amerika en Afrika,
Wat wil je zeggen?
Dat Keizer Constantijn 1300j is geworden?
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Bericht door Chaimae »

BFA zei:
Hé, je burgert in.
Als je dat onder inburgeren verstaat.. Dan maar niet ingeburgerd.
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89908
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Chaimae schreef:Er wordt ergens geinsuneerd dat de islam met de zwaard verspreid is, wat een mythe is, een mythe die in Europa populair was gemaakt ten tijd van de kruistochten. Allereerst kent de Islam geen dwang.
Dan mag jij me uitleggen waarom er een zwaard op de vlag van Saudi Arabie is afgebeeld.

Afbeelding


Ik denk dat ik je weer even moet wakker schudden lieve Chaimae. 2:256 Er is geen dwang in de Godsdienst..laa ikraaha fid diin is geabrogeerd door koranvers 9:5 het zogenaamde zwaardvers.
Doodt dan de genotengevers ( niet moslims, polytheisten ) waar men hem aantreft en grijpt hen.
Iedere moslim die zich een beetje in de koran verdiept heeft weet dat.
Laatst gewijzigd door Ariel op zo okt 26, 2008 11:32 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
naar boven
Berichten: 5046
Lid geworden op: do nov 16, 2006 10:14 pm
Contacteer:

Bericht door naar boven »

Hamid schreef:Nee meneer of mevrouw naar boven, je had toch ietsie pietsie meer naar boven moeten gaan en je eigen opmerking had moeten lezen.
Je schreef als volgt:
Ondanks de goede bedoelingen, een beetje eigen schuld van deze vrouw is het inderdaad wel.
Men dient de waarschuwingssticker op het verdelgingsmiddel serieus te nemen.

verdelginsmiddel wordt toch gebruikt tegen onkruid en ongedierte, nu ga je mij ook nog de schuld geven van iets waar jezelf mee hebt begonnen. Je kijkt zeker altijd naar boven, wel vriend kijk uit dat je niet op je eigen stenen gaat struikelen. Wie een kuil graaft voor een ander ......
Het woord 'verdelgingsmiddel' heb ik als eerste gebruikt. Het woord 'onkruid' niet: die kwalificatie kwam van jou.

Het bewijs ligt er. Het spijt me voor je, maar niet alles is te verdraaien.

Lieg nooit op schrift, het zal je nagedragen worden..
RTFM
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Bericht door BFA »

Als je dat onder inburgeren verstaat.. Dan maar niet ingeburgerd.
Ik vind het helemaal niet erg als je uitburgert.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
Gebruikersavatar
H.Numan
Berichten: 8527
Lid geworden op: do mei 08, 2008 3:33 am

Bericht door H.Numan »

Hamid schreef:Wie van jullie had voor de inval van Russen ooit iets van Afghanistan gehoord? Meeste van jullie wisten niet eens waar Afghanistan lag, laat staan dat jullie van onze tradities of gewoonten zouden iets weten.
Alsof iemand zich voor de tradities of gewoontes interesseert. Minder zo interessant (=vermakelijk) dan papoeas met peniskokers, en even beschaafd.
een volk dat voor korannen zwicht
zal meer dan lijf en goed verliezen
dan dooft het licht….
Anoniem
Gebruikersavatar
H.Numan
Berichten: 8527
Lid geworden op: do mei 08, 2008 3:33 am

Bericht door H.Numan »

Hamid schreef:Dat zijn geen Afghanen, dit is het werk van Taliban en zij horen helemaal niet bij ons. Ze komen uit Pakistan en zijn daar getrained om deze gruweldaden uit te voeren zodat Islam een slechte naam krijgt.
Oh, ik hoor het al. De Afghanen zijn dus de marokkanen van Azie. Heel lief en knuffelig. Totaal onschuldig. Kweken uitsluitend bloemetjes. Niks mis mee. :razz:
een volk dat voor korannen zwicht
zal meer dan lijf en goed verliezen
dan dooft het licht….
Anoniem
Gebruikersavatar
H.Numan
Berichten: 8527
Lid geworden op: do mei 08, 2008 3:33 am

Bericht door H.Numan »

Chaimae schreef:Wie in de modder springt, kan spetters verwachten.
Klopt. En hulp geven aan mohammedan is parels voor de zwijnen gooien. Letterlijk.
Wanneer zullen de indringers eens tot het besef komen dat Afghanistan niet op jullie hulp en democratie staan te wachten?
Zoveel moge duidelijk zijn. Het schijnt dat een echt goede oplossing niet humaan is. (Hek om heen zetten, en vol gooien met Tabun als ze herrie gaan maken)
De Hollanders staan toch ook niet te wachten op Afghaanse troepen die de Sharia invoeren in Nederland? Ik weet vrijwel zeker dat de Hollanders dan de wapens oppakken en een oorlog beginnen, hetgeen wat de Afghanen nu doen, maar door jullie als terrorisme wordt bestempeld. Elk ieder die zegt dat de Afghanen het nodig hebben, kennen de Afghaans cultuur niet.
Je hebt helemaal gelijk. Sommige mensen moet je gewoon laten verrotten. Neem nou Durfar, waar jullie mohammedanen gratis genocide bedrijven op kosten van het westen. Alle noodhulp daar komt er op neer dat de bevolking niet doodhongert, maar doodgeschoten wordt. 90% komt niet aan, en daar wordt de genocide van betaald.
Hoop van ganser dat alle troepen in Afghanistan, Irak en alle andere islamitische landen op een gruwelijke wijze worden vermoord. Ameen.
Ik had helemaal niet anders van je verwacht. Om in gelijke trend te antwoorden: wat jammer dat allah maar 17 mensen tot zich geroepen heeft. Misschien volgende keer beter. Je bent niet helemaal fris vandaag?
een volk dat voor korannen zwicht
zal meer dan lijf en goed verliezen
dan dooft het licht….
Anoniem
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Bericht door Chaimae »

Je moet wel heel achterlijk en machteloos zijn wil je appels met peren vergelijken (lees: Afghanistan en Darfur). Een schrale troost: ik kan het begrip opbrengen. De enige manier om de aandacht te krijgen is door een verkeerde toon aan te slaan, daar weet politiek Den Haag (Geert Wilders) alles van. Maar zeg eens hé, tussen ons gezegd en gezwegen, ben je nou dom of stom? Begin langzamerhand steeds meer te begrijpen waarom er in de Koran staat dat de niet-moslim 'stom en dom' zijn.
Laatst gewijzigd door Chaimae op ma okt 27, 2008 10:39 am, 2 keer totaal gewijzigd.
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Bericht door Chaimae »

BFA zei:
Ik vind het helemaal niet erg als je uitburgert.
Halleluja! Gelukkig dan maar.. Mocht je onder het uitburgeren het niet benuttigen van alcohol opvatten, dan ben je net zo stom en dom (je mag uitkiezen) als je vriendje Numan.
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
Plaats reactie