Ex-moslim onthoofd in Somalië

Is het leven in een land van de islam echt het paradijs? Waarom zijn er geen rustige, stabiele islamitische landen op onze planeet?
Gebruikersavatar
Hamid
Berichten: 260
Lid geworden op: zo apr 22, 2007 11:23 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door Hamid »

Ariel schreef:
Hamid schreef:
Waarom moet je zo nodig steeds voor andere mensen reageren?
Nee mijn naam is niet Achmed, maar Hamid. Heb je soms nieuwe brillen nodig?
Heb je het filmpje al bekeken? :evil:
welke filmpje bedoel je? toch niet de film van jou bruiloft?
Niet geschoten is altijd mis :lol:
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Bericht door Chaimae »

Ariel,

Hoe kan men spreken van een slaaf wanneer je op eigen beentje hebt gekozen voor de islam? Een dame die op haar vijftiende heeft besloten de islam om te zetten in daden. Daarbij kent het begrip vrijheid talloze toepassingen. Wat is vrij? Vrijheid wordt beperkt of opgeheven, hetzij door dwang van buitenaf, hetzij door innerlijke gesteldheid van de mens zelf. Wat is vrijheid dus: een minder eenduidig begrip, dat meestal als grensbegrip bepaald wordt.
Laatst gewijzigd door Chaimae op vr okt 31, 2008 10:41 pm, 2 keer totaal gewijzigd.
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89878
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Chaimae schreef:
Bovendien hoeft het feit dat ze ook moslim is niet relevant te zijn voor de conlusie die je trekt: moslims buiten de Hollanders uit, daar het uitbuiten aan de Westerlingen overlaat. De verschillen zijn veel belangrijker.
Buiten het feit dat ik je zin vier keer heb moeten lezen om te begrijpen , wil ik je nog even aan deze zwam baard herinneren. Het is wel degelijk waar wat Adinah ons verteld.
Er zijn inderdaad Moslims die het idee hebben dat je rustig de vuile kafir mag bestelen. Het is ook een feit dat sommige moslims alleen stelen van ongelovige, en niet van hun broeders.

Lees even mee, wat deze baard heeft te vertellen.

Afbeelding


Deze Mohammedaan heeft geen gewetens bezwaar de Britse belasting betaler voor zijn uitkering van £20,000 wilde laten werken. .
Khan schepte op dat hij een financiële oorlog aan het voeren was.

Britannia, America ... by living among them we are going to squeeze them financially.
"We are here for a reason... because there is a financial war and we are going to make them bleed financially.
"If we cancel their finance and take it off them and give it to the Muslims, it's a big blessing for us."
"Islam, man ... getting strong and can destroy this Christianity."


BRON!!!!!!!!
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Bericht door Chaimae »

Sinds wanneer volg ik een 'dienaar van God.' Kan je me dat uitleggen? Voor zover ik weet volg ik alleen de geboden van God, en gebruiken jullie in de discussies slechts de Koran en authentieke overleveringen.
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89878
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Hamid schreef:
Ik begrijp werkelijk niet wat jullie willen? Ik kan toch ook niet helpen dat ik niet hier in jullie kikkerlandje geboren ben? ben ik daarom minder dan jullie? waarom laten jullie niet iedereen in zijn/haar eigen waarde? De wereld zou toch heel erg saai zijn als iedereen hetzelfde zou denken en precies op het zelfde manier zich zou gedragen? Chaimae is een geweldige meid en ik heb heel veel respect voor haar doorzettingsvermogen. Ik ben een hele tijd weg geweest en heb sinds heel kort weer besloten om hier te gaan kijken, maar zover ik weet, is Chaimae de enige die in haar eentje haar hoofd boven water weten te houden. Dit noem ik pas karakter. Jammer dat jullie heel iets anders in haar zien.
Natuurlijk ben jij of Chaimae niet minder dan een ongelovige hond. ik zeg ook niet dat ik het jammer vind dat Chaimae Nederlander is, maar ik zeg dat ik het jammer vind dat ze Moslim is...
Je moet wel lezen Hamid. ( opgeheven vingertje)
Trouwens.... :evil: Ben je op zoek naar een tweede of derde vrouw? Je flirt met Chaimae .
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Hamid
Berichten: 260
Lid geworden op: zo apr 22, 2007 11:23 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door Hamid »

Chaimae schreef:Ariel,

Hoe kan men spreken van een slaaf wanneer je op eigen beentje hebt gekozen voor de islam? Een dame die op haar vijftiende heeft besloten de islam om te zetten in daden. Daarbij kent het begrip vrijheid talloze toepassingen. Wat is vrij? Vrijheid wordt beperkt of opgeheven, hetzij door dwang van buitenaf, hetzij door innerlijke gesteldheid van de mens zelf. Wat is vrijheid dus: een minder eenduidig begrip, dat meestal als grensbegrip bepaald wordt.
Goed zo Chaimae, prachtige reactie. Bravo!!!!
Niet geschoten is altijd mis :lol:
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Bericht door Chaimae »

Chaimae is een geweldige meid en ik heb heel veel respect voor haar doorzettingsvermogen. Ik ben een hele tijd weg geweest en heb sinds heel kort weer besloten om hier te gaan kijken, maar zover ik weet, is Chaimae de enige die in haar eentje haar hoofd boven water weten te houden. Dit noem ik pas karakter. Jammer dat jullie heel iets anders in haar zien.
Dankjewel! Nadir, Iqra en ZusterLatifa, dat zijn toch echt de mensen die me dierbaar zijn en heb mogen leren kennen mede dankzij dit forum. ZusterLatifa heb ik eergisteren nog gezien, en die komt nooit meer terug vertelde ze me.
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
Gebruikersavatar
Hamid
Berichten: 260
Lid geworden op: zo apr 22, 2007 11:23 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door Hamid »

Ariel schreef:
Hamid schreef:
Ik begrijp werkelijk niet wat jullie willen? Ik kan toch ook niet helpen dat ik niet hier in jullie kikkerlandje geboren ben? ben ik daarom minder dan jullie? waarom laten jullie niet iedereen in zijn/haar eigen waarde? De wereld zou toch heel erg saai zijn als iedereen hetzelfde zou denken en precies op het zelfde manier zich zou gedragen? Chaimae is een geweldige meid en ik heb heel veel respect voor haar doorzettingsvermogen. Ik ben een hele tijd weg geweest en heb sinds heel kort weer besloten om hier te gaan kijken, maar zover ik weet, is Chaimae de enige die in haar eentje haar hoofd boven water weten te houden. Dit noem ik pas karakter. Jammer dat jullie heel iets anders in haar zien.
Natuurlijk ben jij of Chaimae niet minder dan een ongelovige hond. ik zeg ook niet dat ik het jammer vind dat Chaimae Nederlander is, maar ik zeg dat ik het jammer vind dat ze Moslim is...
Je moet wel lezen Hamid. ( opgeheven vingertje)
Trouwens.... :evil: Ben je op zoek naar een tweede of derde vrouw? Je flirt met Chaimae .
Ten eerste ben je zelf een hond, en verder, hoe haal je het in je hoofd om mij te beschuldigen van flirten? ik ben nog niet getrouwd en mocht ik wel trouwen, dan blijft het bij een vrouw. Het is toch heel erg ziekelijk hoe jullie over ons denken. Ik zou zeggen, zoals het waard is vertrouwt hij zijn gasten.
Niet geschoten is altijd mis :lol:
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89878
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Chaimae schreef:Ariel,

Hoe kan men spreken van een slaaf wanneer je op eigen beentje hebt gekozen voor de islam? Een dame die op haar vijftiende heeft besloten de islam om te zetten in daden. Daarbij kent het begrip vrijheid talloze toepassingen. Wat is vrij? Vrijheid wordt beperkt of opgeheven, hetzij door dwang van buitenaf, hetzij door innerlijke gesteldheid van de mens zelf. Wat is vrijheid dus: een minder eenduidig begrip, dat meestal als grensbegrip bepaald wordt.
Lieve schat, een Moslim is een slaaf van Allah. Lees de laatste post van Islaminside maar eens goed door. Die zegt het zelf dat hij een slaaf is.
Wij moslims zijn slaven. Wij onderwerpen ons aan de wil van Allah de wijze.
http://www.dutch.faithfreedom.org/forum ... 553#152553

Natuurlijk heb jij een vrije wil en de vrijheid om je aan Allah te onderwerpen, maar zodra je moslim bent, dan heb je eigenlijk geen vrije wil meer, maar onderwerp jij je aan de wetten van Allah. Een slaaf dus.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Bericht door BFA »

Hoe kan men spreken van een slaaf
Moslims betekent: 'slaaf'.
Zelf kiezen voor slavernij maakt je net zo goed slaaf als gedwongen slavernij.
BTW, In alle keuzes die onze vrijheden mogelijk maken, is die voor zelfgekozen niet van toepassing.
Mohammedanen kiezen niet zelf voor slavernij. Worden als 'slaaf' geboren.

De onthoofding waar dit topic over begon, gaat over de onmenselijke straf die ontsnapping uit die geboren slavernij meebrengt.
Toont dat deze zin:
wanneer je op eigen beentje hebt gekozen voor de islam?
een dikke leugen is.

Diegene die deze quote als antwoord gaf,
Goed zo Chaimae, prachtige reactie. Bravo!!!!
liegt eveneens zo hard dat hij er zwart van wordt.

Beiden zijn uit de Islamterritoria afkomstige slaven geboren en weten beter.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
Gebruikersavatar
Hamid
Berichten: 260
Lid geworden op: zo apr 22, 2007 11:23 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door Hamid »

Chaimae schreef:
Chaimae is een geweldige meid en ik heb heel veel respect voor haar doorzettingsvermogen. Ik ben een hele tijd weg geweest en heb sinds heel kort weer besloten om hier te gaan kijken, maar zover ik weet, is Chaimae de enige die in haar eentje haar hoofd boven water weten te houden. Dit noem ik pas karakter. Jammer dat jullie heel iets anders in haar zien.
Dankjewel! Nadir, Iqra en ZusterLatifa, dat zijn toch echt de mensen die me dierbaar zijn en heb mogen leren kennen mede dankzij dit forum. ZusterLatifa heb ik eergisteren nog gezien, en die komt nooit meer terug vertelde ze me.
Graag gedaan Chaimae, dit is toch het minste wat ik mag doen. Ik kook van woede over de negatieve wijze waar deze kafirs over ons durven te praten. Het is goed dat ik ze via internet niet in mijn handen krijg. Voor alle duidelijkheid, wil ik hier zeggen dat ik jou als mijn zusje zie en geen haar op mijn hoofd die een verkeerde gedachte zou hebben over jou. Laat je s.v.p. niet beinvloeden door het geblaf van Ariel en haar soortgenoten. Ze willen alleen maar onenigheid zaaien en niets anders.
Niet geschoten is altijd mis :lol:
Gebruikersavatar
Hamid
Berichten: 260
Lid geworden op: zo apr 22, 2007 11:23 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door Hamid »

BFA schreef:
Hoe kan men spreken van een slaaf
Moslims betekent: 'slaaf'.
Zelf kiezen voor slavernij maakt je net zo goed slaaf als gedwongen slavernij.
BTW, In alle keuzes die onze vrijheden mogelijk maken, is die voor zelfgekozen niet van toepassing.
Mohammedanen kiezen niet zelf voor slavernij. Worden als 'slaaf' geboren.

De onthoofding waar dit topic over begon, gaat over de onmenselijke straf die ontsnapping uit die geboren slavernij meebrengt.
Toont dat deze zin:
wanneer je op eigen beentje hebt gekozen voor de islam?
een dikke leugen is.

Diegene die deze quote als antwoord gaf,
Goed zo Chaimae, prachtige reactie. Bravo!!!!
liegt eveneens zo hard dat hij er zwart van wordt.

Beiden zijn uit de Islamterritoria afkomstige slaven geboren en weten beter.
Wij zijn slaven van de allerhoogste, en jullie zijn slaven van geld en aardse dingen. Wie is hier beter af? is de huidige crisis omtrent geldzaken niet genoeg voor jullie om wakker te worden?
Niet geschoten is altijd mis :lol:
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Bericht door BFA »

is de huidige crisis omtrent geldzaken niet genoeg voor jullie om wakker te worden?
Worden jullie maar wakker.
De stuikende olieprijzen maken de Islamterritoria failliet.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
Gebruikersavatar
Hamid
Berichten: 260
Lid geworden op: zo apr 22, 2007 11:23 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door Hamid »

BFA schreef:
is de huidige crisis omtrent geldzaken niet genoeg voor jullie om wakker te worden?
Worden jullie maar wakker.
De stuikende olieprijzen maken de Islamterritoria failliet.
de olieprijzen zullen weer omhoog gaan, ga dus je lelijk eendje maar verkopen.
Niet geschoten is altijd mis :lol:
Gebruikersavatar
Adinah
Berichten: 365
Lid geworden op: wo okt 29, 2008 4:44 am

Bericht door Adinah »

Chaimae schreef:In dit voorbeeld is de enige overeenkomst het feit dat ze ook een vrouwelijke moslim is. Verder zijn er weinig betekenisvolle overeenkomsten.
Zij is geen moslim meer. Haar ouders zijn dat. Zij heeft de islam de rug toegekeerd toen ze uiteindelijk de kracht kon vinden om voor zichzelf te kiezen.

Haar ouders zijn wél vrij extreem gelovig en die vonden het dus prima om de kaffirs aan alle kanten te belazeren en op te lichten, want bij westerse ongelovige honden mag dat.
Hamid schreef:Ik kan toch ook niet helpen dat ik niet hier in jullie kikkerlandje geboren ben? ben ik daarom minder dan jullie?
Nee, dat ben je niet. Het enige waar ik tegen ben, is dat veel moslims zich meer voelen dan WIJ. Ik zeg niet dat jij persé zo bent, maar bij veel moslims is dat dus wel zo, en daar word ik een beetje ziek van. Zij zijn niet minder dan ik, maar ik ben ook niet minder dan zij omdat ik nu toevallig een westerse vrouw ben die ervoor kiest om géén moslim te zijn of te willen worden. Ik wens niet als een hoer te worden bekeken omdat ik niet bedekt loop. Ik wens niet als minderwaardig te worden beschouwd omdat ik niet zo ben als zij.
Hamid schreef:Wij zijn slaven van de allerhoogste, en jullie zijn slaven van geld en aardse dingen.
Alweer zo'n stom vooroordeel. Omdat ik geen moslim ben, ben ik DUS automatisch een slaaf van geld en aardse dingen?
Sorry dat ik je uit de droom moet helpen, maar dat is dus niet zo. Ik ben wel degelijk gelovig, al trek ik dat dan niet tot in elk detail van mijn leven door. Dat ik het oké vind om voor het huwelijk sex te hebben en dat ik onbedekt rondloop, wil niet zeggen dat ik dus maar met elke kerel binnen no time het bed in duik. Dat ik geen moslima ben, betekent niet dat ik alleen maar bezig ben met geld en bezit in mijn leven. Ik geef niet zoveel om die dingen. Ik hoef niet zonodig altijd het nieuwste van het nieuwste om anderen de ogen uit te steken. Ik heb bijv. geen rijbewijs en ook geen auto, en het interesseert me niet zoveel, want met de fiets gaat het ook prima, en als ik verder moet, brengt de trein me ook waar ik wezen wil. En zo kan ik nog wel even door gaan.
Er zit dus ook nog een héél groot grijs gedeelte tussen 'moslim zijn' of 'slaaf van geld en aardse zaken zijn'. Ik leef bewust. Ik hou me zoveel mogelijk aan de Tien Geboden en voor mij is het belangrijk dat ik mezelf recht in de spiegel aan kan kijken bij de dingen die ik doe.
Hamid schreef:is de huidige crisis omtrent geldzaken niet genoeg voor jullie om wakker te worden?
Ach, daar eet ik geen hap minder om. Ik heb geen dikke spaarrekening, aandelen of obligaties, dus voorlopig zal het mij een zorg zijn. Eer ze aan mijn inkomen gaan tornen, zitten we al zo ver in de stront dat de Euro ook niks meer waard is en we toch al met ruilhandel bezig zijn - en ook dan red ik me wel. Ik maak me niet zo'n zorgen.
Am Yisraël Chai!
עם ישראל חי
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Bericht door BFA »

BFA schreef:
Citaat:
is de huidige crisis omtrent geldzaken niet genoeg voor jullie om wakker te worden?


Worden jullie maar wakker.
De stuikende olieprijzen maken de Islamterritoria failliet.


de olieprijzen zullen weer omhoog gaan, ga dus je lelijk eendje maar verkopen.
AMMAN STOCK EXCHANGE LOSES 60% AS PANIC HITS INVESTORS

(ANSAmed) - with dumping on leading shares such as the Jordan Phosphate Mines Company, Arab Potash Company, Arab Bank, Jordan Steel Company, Jordan Petroleum Refinery Company, Royal Jordanian and others.

http://www.ansamed.info/en/news/ME02.WAM10123.html

Overal in de Islamterritoria is het van hetzelfde.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
Gebruikersavatar
H.Numan
Berichten: 8527
Lid geworden op: do mei 08, 2008 3:33 am

Bericht door H.Numan »

Chaimae schreef:Hoe kan men spreken van een slaaf wanneer je op eigen beentje hebt gekozen voor de islam?
Gezien het feit dat je mohammedaans bent opgevoed nauwelijks verbazingwekkend te noemen.

Net zo goed als ik me totaal niet verbaas dat een katholiek opgevoede jongeling (m/v) kiest voor de RK kerk of een gereformeerde jongeling een bewuste keuze maakt voor een protestantse kerk.

Het merendeel van alle gelovige kinderen volgen het voetspoor van hun ouders. Of laten het geloof het geloof en praktiseren niet meer. Het is een hele grote uitzondering als ze dat niet doen.
een volk dat voor korannen zwicht
zal meer dan lijf en goed verliezen
dan dooft het licht….
Anoniem
Plaats reactie