voorstellen

Hier kunnen nieuwe forummers zichzelf even voorstellen als ze dat willen. Alvast van harte welkom, ongeacht je culturele, religieuze,...wat dan ook achtergrond!
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Bericht door Monique »

Chaimae schreef:Op de foto groot? Die dame heeft haast niks, maximaal een cup B.
Wat een loser zeg die allah van je; hij kan niet hoger dan cup B? :roll:
Amorele atheistische nitwit
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Bericht door Monique »

Chaimae schreef:Dat klint goed, Hamid. Chaimae is 1.55, weegt 64 kg en draagt een bril.

Verklarende woordenlijst.

De lengte: vaak kopje kleiner gemaakt door papa.
Het gewicht: het wegeten van mijn frustraties
De bril: vele vuisten op beide ogen gevoeld.
Chaimae heeft echt hoge nood: ze zet zichzlf in de uitverkoop.
Nieuwe aanbieding: 2 halen, 0 betalen; neem Chaimae en je krijgt haar zusje (of broertje, al naargelang de "aard" van de "koper") er ook bij. Dan zijn die ook meteen onder de pannen... 8)

En maar volhouden dat prostitutie in islam niet bestaat... :razz:
Amorele atheistische nitwit
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Bericht door Chaimae »

Monique,

64 kg bij een lengte van 1.55 is best dik he?
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
Ruth
Berichten: 1232
Lid geworden op: vr apr 06, 2007 8:14 pm

Bericht door Ruth »

is maar goed dat Chaimae niet in haar eerste leugentje is gestikt want ze is volgens mij alweer niet eerlijk. Zolang als ik me kan heugen heeft ze ons op de mouw gespeld dat ze een frele poppetje is. En nu is ze ineens 1.55 en weegt ze 64 kilo, das echt niet frele :evil:
Of ze moet in een paar maanden tijd een kilo of 20 zijn aangekomen.....
Als je denkt dat je te klein bent om invloed te hebben, dan heb je waarschijnlijk nog nooit de nacht doorgebracht met een mug op je kamer.

Wie vecht kan verliezen, wie niet vecht is al verloren.

EDL
Gebruikersavatar
Aldebaran
Berichten: 649
Lid geworden op: di jan 01, 2008 6:32 pm

Bericht door Aldebaran »

Ruth schreef:is maar goed dat Chaimae niet in haar eerste leugentje is gestikt want ze is volgens mij alweer niet eerlijk. Zolang als ik me kan heugen heeft ze ons op de mouw gespeld dat ze een frele poppetje is. En nu is ze ineens 1.55 en weegt ze 64 kilo, das echt niet frele :evil:
Of ze moet in een paar maanden tijd een kilo of 20 zijn aangekomen.....
Gaat dit nog ergens over of is dat teveel gevraagd?
“There's nothing I like less than bad arguments for a view that I hold dear.” - Daniel Dennett
Ruth
Berichten: 1232
Lid geworden op: vr apr 06, 2007 8:14 pm

Bericht door Ruth »

Aldebaran schreef:
Ruth schreef:is maar goed dat Chaimae niet in haar eerste leugentje is gestikt want ze is volgens mij alweer niet eerlijk. Zolang als ik me kan heugen heeft ze ons op de mouw gespeld dat ze een frele poppetje is. En nu is ze ineens 1.55 en weegt ze 64 kilo, das echt niet frele :evil:
Of ze moet in een paar maanden tijd een kilo of 20 zijn aangekomen.....
Gaat dit nog ergens over of is dat teveel gevraagd?
als je je hier aan stoor mag je het gewoon negeren oke 8)
Als je denkt dat je te klein bent om invloed te hebben, dan heb je waarschijnlijk nog nooit de nacht doorgebracht met een mug op je kamer.

Wie vecht kan verliezen, wie niet vecht is al verloren.

EDL
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Bericht door Chaimae »

Ruth,

Geloof niet alles wat een mens zegt. Het zou zomaar eens kunnen dat ik niet Chaimae heet, en wel meer..Een pathologische leugenaar?
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
Ruth
Berichten: 1232
Lid geworden op: vr apr 06, 2007 8:14 pm

Bericht door Ruth »

Chaimae schreef:Ruth,

Geloof niet alles wat een mens zegt. Het zou zomaar eens kunnen dat ik niet Chaimae heet, en wel meer..Een pathologische leugenaar?
don't worry, ik geloof allang niet meer wat jij er uit gooi. Behalve dan je tirades tegen Israel, die zijn waarschijnlijk wel gemeend.
Als je denkt dat je te klein bent om invloed te hebben, dan heb je waarschijnlijk nog nooit de nacht doorgebracht met een mug op je kamer.

Wie vecht kan verliezen, wie niet vecht is al verloren.

EDL
Gebruikersavatar
Aldebaran
Berichten: 649
Lid geworden op: di jan 01, 2008 6:32 pm

Bericht door Aldebaran »

Ruth schreef:
Aldebaran schreef: Gaat dit nog ergens over of is dat teveel gevraagd?
als je je hier aan stoor mag je het gewoon negeren oke 8)
Dank je wel dat ik het mag negeren. Erg aardig van je maar ik verkies het zelf te bepalen wat ik ermee wil . Mag ik er ook een kritische vraag over stellen?
“There's nothing I like less than bad arguments for a view that I hold dear.” - Daniel Dennett
Gebruikersavatar
Aldebaran
Berichten: 649
Lid geworden op: di jan 01, 2008 6:32 pm

Bericht door Aldebaran »

Ruth schreef:
Chaimae schreef:Ruth,

Geloof niet alles wat een mens zegt. Het zou zomaar eens kunnen dat ik niet Chaimae heet, en wel meer..Een pathologische leugenaar?
don't worry, ik geloof allang niet meer wat jij er uit gooi. Behalve dan je tirades tegen Israel, die zijn waarschijnlijk wel gemeend.
Waarom reageer je dan nog op Chaimae? Als je je eraan stoort mag je het gewoon negeren toch?
“There's nothing I like less than bad arguments for a view that I hold dear.” - Daniel Dennett
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Bericht door Chaimae »

Adinah,

Zou ik je wat vragen mogen stellen?

Beheers je het Hebreeuws, en weet je of het mogelijkerwijs is stage te lopen in Israel? (Journalistiek)
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
Gebruikersavatar
Thomas
Berichten: 3890
Lid geworden op: wo apr 12, 2006 3:53 pm
Locatie: De Sleutelstad

Bericht door Thomas »

Chaimae schreef:Adinah,

Zou ik je wat vragen mogen stellen?

Beheers je het Hebreeuws, en weet je of het mogelijkerwijs is stage te lopen in Israel? (Journalistiek)
JIJ NAAR ISRAEL???????????????
Context???
Uitleg???
Ik lees wat er staat ...en er staat wat ik lees!!!!
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Bericht door Chaimae »

Thomas,

Dat zou ik dolgraag willen, vandaar mijn vragen aan haar. Even weg van mijn vader.. :wink:
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
Gebruikersavatar
Adinah
Berichten: 365
Lid geworden op: wo okt 29, 2008 4:44 am

Bericht door Adinah »

Chaimae schreef:Adinah,

Zou ik je wat vragen mogen stellen?

Beheers je het Hebreeuws, en weet je of het mogelijkerwijs is stage te lopen in Israel? (Journalistiek)
Het is wel mogelijk stage te lopen in Israël...je onderwijsinstelling heeft daar als het goed is meer informatie over bij bureau 'buitenland'. (kun je meer info over vinden op het intranet van je school)

De veiligheidsvoorschriften zijn echter wel erg streng. Ze willen nu eenmaal precies weten wat en wie ze binnenhalen. Hoe het allemaal in z'n werk gaat weet ik zelf ook nog niet, maar ik heb zo'n vermoeden dat je als moslima niet veel kans maakt (en zeker niet als moslima met anti-Israël ideeën). Klinkt hard, ik weet het, maar ik ben maar het liefst gelijk eerlijk tegen je dan.
Am Yisraël Chai!
עם ישראל חי
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Bericht door Chaimae »

Adinah,

Ben dan wel anti-Israel, maar zal een mens met geen vinger aanraken. Sterker nog: zal vast en zeker Israelische vrienden maken. Zal ten rade gaan bij bureau buitenland. Bedankt, en ik waardeer jouw eerlijkheid.
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Ik denk dat het een goed idee is als jij kennis met Israëlieten en Israel kan maken. Je kan dan met je eigen ogen zien dat Joden geen beesten zijn.
Ik hoop dat het lukt Chaimae.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Adinah
Berichten: 365
Lid geworden op: wo okt 29, 2008 4:44 am

Bericht door Adinah »

Chaimae schreef:Adinah,

Ben dan wel anti-Israel, maar zal een mens met geen vinger aanraken.
Dat geloof ik wel, maar dat weten zij natuurlijk ook niet.
Ik ga misschien volgend jaar zomer 2 maanden summer school volgen en zelfs ik moet al helemaal op gesprekken bij de ambassade hier in Den Haag e.d. voordat het allemaal goedgekeurd wordt. Dus ik weet wel een beetje hoe moeilijk ze zijn, en dan gaat het bij mij zelfs nog maar om 2 maandjes summer school. Laat staan als je echt een half jaar stage wilt komen lopen of zo. Want voor elk verblijf langer dan 3 maanden moet je een speciale verblijfsvergunning hebben...studentenvisum of zelfs work permit. En dat is niet makkelijk.

Waarom wil je dan eigenlijk zo graag naar Israël, als ik vragen mag? Ik vond het wel opmerkelijk...je haat het land, maar aan de andere kant wil je er graag naar toe. Hoezo is dat dan?
Laatst gewijzigd door Adinah op za nov 01, 2008 11:55 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Am Yisraël Chai!
עם ישראל חי
Gebruikersavatar
Anneke
Berichten: 1174
Lid geworden op: vr jan 12, 2007 6:59 pm

Bericht door Anneke »

Dag Adinah,

welkom op het forum! Nog een eerstejaarsstudente? :D Geweldig! Ik zie dat je gelijk al begroet bent met een flinke discussie, geniet er maar van :wink:
Gebruikersavatar
Scarlatti
Berichten: 5268
Lid geworden op: vr mei 09, 2008 10:12 pm

Bericht door Scarlatti »

Je bent van harte WELKOM hier Adinah! Ik heb genoten vdit topic, ik houd van je eerlijke rechtuit praten en reageren manieren! Een zeer welkome afwisseling vd huichelachtige onoprechte Chaimae of hoe t ook mag heten.. je ziet dat ze als een slang nu ineens omdraait en je wilt paaien met vraagjes over hoe ze naar Israël dat prachtige te respecteren land en inwoners kan gaan...
Haar spel hier is uitgespeeld, door de mand gevallen, gewogen en te licht bevonden, Perfect!

Grtz
Scarlatti
Islam=LEVENSBEDREIGEND

'LOQUENDI LIBERTATEM CUSTODIAMUS'
Laten wij waken over de vrijheid van het spreken... (Pim Fortuyn 1948-2002)
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Bericht door Chaimae »

Scarlatti,

Israel blijft in mijn ogen eigen een terroristisch land, waar ik niet omheen zal draaien. Bij deze.
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
Gebruikersavatar
Aldebaran
Berichten: 649
Lid geworden op: di jan 01, 2008 6:32 pm

Bericht door Aldebaran »

Sommigen hier linken graag naar Amnesty om te wijzen op islamitische wantoestanden. Veelal is dat volkomen terecht. De andere kant van het verhaal is echter dat datzelfde Amnesty niet zo snel gelinkt wordt wanneer het om Israel gaat. Tijd voor een minder eenzijdig beeld.
“There's nothing I like less than bad arguments for a view that I hold dear.” - Daniel Dennett
Gebruikersavatar
Scarlatti
Berichten: 5268
Lid geworden op: vr mei 09, 2008 10:12 pm

Bericht door Scarlatti »

Aldebaran schreef:Sommigen hier linken graag naar Amnesty om te wijzen op islamitische wantoestanden. Veelal is dat volkomen terecht. De andere kant van het verhaal is echter dat datzelfde Amnesty niet zo snel gelinkt wordt wanneer het om Israel gaat. Tijd voor een minder eenzijdig beeld.
Pallywood


Citaat:
Palastenians putting up shows for the world's media to view,
documentry that will truely shock you -
and the rest of the world just believe it.
Get the TRUTH! MUST SEE!


http://nl.youtube.com/watch?v=t_B1H-1op ... om/videos/


I rest my case....
Islam=LEVENSBEDREIGEND

'LOQUENDI LIBERTATEM CUSTODIAMUS'
Laten wij waken over de vrijheid van het spreken... (Pim Fortuyn 1948-2002)
Gebruikersavatar
Hamid
Berichten: 260
Lid geworden op: zo apr 22, 2007 11:23 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door Hamid »

Monique schreef:
Chaimae schreef:Dat klint goed, Hamid. Chaimae is 1.55, weegt 64 kg en draagt een bril.

Verklarende woordenlijst.

De lengte: vaak kopje kleiner gemaakt door papa.
Het gewicht: het wegeten van mijn frustraties
De bril: vele vuisten op beide ogen gevoeld.
Chaimae heeft echt hoge nood: ze zet zichzlf in de uitverkoop.
Nieuwe aanbieding: 2 halen, 0 betalen; neem Chaimae en je krijgt haar zusje (of broertje, al naargelang de "aard" van de "koper") er ook bij. Dan zijn die ook meteen onder de pannen... 8)

En maar volhouden dat prostitutie in islam niet bestaat... :razz:
Ik zie Chaimae als mijn zuster. Alleen verdorven westerlingen zien achter onze grapje een soort flirterij of zo. Ik zou zeggen: Zoals de waard is, vertrouwd hij zijn gasten.
Niet geschoten is altijd mis :lol:
Gebruikersavatar
Scarlatti
Berichten: 5268
Lid geworden op: vr mei 09, 2008 10:12 pm

Bericht door Scarlatti »

Hamid schreef:
Monique schreef:
Chaimae schreef:Dat klint goed, Hamid. Chaimae is 1.55, weegt 64 kg en draagt een bril.

Verklarende woordenlijst.

De lengte: vaak kopje kleiner gemaakt door papa.
Het gewicht: het wegeten van mijn frustraties
De bril: vele vuisten op beide ogen gevoeld.
Chaimae heeft echt hoge nood: ze zet zichzlf in de uitverkoop.
Nieuwe aanbieding: 2 halen, 0 betalen; neem Chaimae en je krijgt haar zusje (of broertje, al naargelang de "aard" van de "koper") er ook bij. Dan zijn die ook meteen onder de pannen... 8)

En maar volhouden dat prostitutie in islam niet bestaat... :razz:
Ik zie Chaimae als mijn zuster. Alleen verdorven westerlingen zien achter onze grapje een soort flirterij of zo. Ik zou zeggen: Zoals de waard is, vertrouwd hij zijn gasten.
tùùrlijk joh, wat je zegt.... :evil:
Islam=LEVENSBEDREIGEND

'LOQUENDI LIBERTATEM CUSTODIAMUS'
Laten wij waken over de vrijheid van het spreken... (Pim Fortuyn 1948-2002)
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Bericht door Chaimae »

Vooruit dan maar, we hebben elkaar gezien en gezellig over jullie geroddeld. :twisted: Scarlatti, jouw naam is ook meerdere malen gevallen.
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
Plaats reactie