Light

Hier kunnen nieuwe forummers zichzelf even voorstellen als ze dat willen. Alvast van harte welkom, ongeacht je culturele, religieuze,...wat dan ook achtergrond!
Light
Berichten: 3
Lid geworden op: zo nov 02, 2008 1:55 pm

Light

Bericht door Light »

Hoi allemaal,

Ik ben Light, eigenaar van PolitiekRechts, een beginnend anti-islam forum.
Ook beheer ik Youtube's AntiMoslimForum.

Ik kwam hier nadat een lid op PR me op deze site wees. Ik zie dat jullie al flink wat leden hebben, en veel posts hebben gemaakt.
Super, dat er nog zo'n groep mensen bestaat dat inziet dat de Islam een bedreiging is voor de wereld.

Groetjes,
Light
Gebruikersavatar
Hamid
Berichten: 260
Lid geworden op: zo apr 22, 2007 11:23 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Light

Bericht door Hamid »

Light schreef:Hoi allemaal,

Ik ben Light, eigenaar van PolitiekRechts, een beginnend anti-islam forum.
Ook beheer ik Youtube's AntiMoslimForum.

Ik kwam hier nadat een lid op PR me op deze site wees. Ik zie dat jullie al flink wat leden hebben, en veel posts hebben gemaakt.
Super, dat er nog zo'n groep mensen bestaat dat inziet dat de Islam een bedreiging is voor de wereld.

Groetjes,
Light
Islam is helemaal geen bedreiging voor de wereld, jullie zijn dat wel. Je bent hier helemaal niet welkom met je anti islam agenda. Er zitten genoeg van jou soort hier. Zoek je heil ergens anders, zou ik zeggen.
Niet geschoten is altijd mis :lol:
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89874
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Welkom Light.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Bericht door BFA »

Welkom Light,

Let niet op Hamid.
In de grond is hij nog zo slecht niet.
Dwz, als zijn indoctrinatie niet de bovenhand neemt. Spijtig genoeg is dit bijna 99% van de tijd zo.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
Gebruikersavatar
Hamid
Berichten: 260
Lid geworden op: zo apr 22, 2007 11:23 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door Hamid »

BFA schreef:Welkom Light,

Let niet op Hamid.
In de grond is hij nog zo slecht niet.
Dwz, als zijn indoctrinatie niet de bovenhand neemt. Spijtig genoeg is dit bijna 99% van de tijd zo.
ja, zeker omdat ik geen varkensvlees eet.
Niet geschoten is altijd mis :lol:
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Bericht door BFA »

ja, zeker omdat ik geen varkensvlees eet.
Een varken wordt nochtans geboren om opgegeten te worden.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
Gebruikersavatar
Aldebaran
Berichten: 649
Lid geworden op: di jan 01, 2008 6:32 pm

Bericht door Aldebaran »

BFA schreef:
ja, zeker omdat ik geen varkensvlees eet.
Een varken wordt nochtans geboren om opgegeten te worden.
Staat dat ergens in je bijbel?
“There's nothing I like less than bad arguments for a view that I hold dear.” - Daniel Dennett
naar boven
Berichten: 5046
Lid geworden op: do nov 16, 2006 10:14 pm
Contacteer:

Bericht door naar boven »

Aldebaran schreef:
BFA schreef:
ja, zeker omdat ik geen varkensvlees eet.
Een varken wordt nochtans geboren om opgegeten te worden.
Staat dat ergens in je bijbel?
Je vergeet Israël erbij te slepen..
RTFM
Gebruikersavatar
Aldebaran
Berichten: 649
Lid geworden op: di jan 01, 2008 6:32 pm

Bericht door Aldebaran »

naar boven schreef:
Aldebaran schreef:
BFA schreef: Een varken wordt nochtans geboren om opgegeten te worden.
Staat dat ergens in je bijbel?
Je vergeet Israël erbij te slepen..
Met welk doel naar boven? Wil je wat kwijt over Israel? Then speak up! Het hele forum ligt aan je voeten en zowat alles is hier toegestaan.
“There's nothing I like less than bad arguments for a view that I hold dear.” - Daniel Dennett
Light
Berichten: 3
Lid geworden op: zo nov 02, 2008 1:55 pm

Bericht door Light »

Oke, maar als ik het goed begrijp, is dit concreet gezegd toch ook een soort antimoslim forum?
Gebruikersavatar
Aldebaran
Berichten: 649
Lid geworden op: di jan 01, 2008 6:32 pm

Bericht door Aldebaran »

Light schreef:Oke, maar als ik het goed begrijp, is dit concreet gezegd toch ook een soort antimoslim forum?
Helemaal waar. Alleen zal men (van FFI) dat nooit toegeven. Ze hebben hier een allerschattigste etiquette. Allemaal heel keurig en zo. Neemt niet weg dat er een hoeveelheid vullus hier neergekieperd wordt waarbij vergeleken GeenStijl volstrekt braaf is. Kom je ook lekker je vullus kieperen?
“There's nothing I like less than bad arguments for a view that I hold dear.” - Daniel Dennett
Gebruikersavatar
Scarlatti
Berichten: 5268
Lid geworden op: vr mei 09, 2008 10:12 pm

Bericht door Scarlatti »

Welkom LIGHT!

kijk gerust even rond hier dan krijg je vast antwoord op je vraag of dit een 'anti-islam' forum is, volgens mìjn bescheiden mening wèl, al wordt hier getràcht op rùstige beschaafde manier :roll: óók met moslims te discussiëren...
Laatst gewijzigd door Scarlatti op zo nov 02, 2008 8:44 pm, 2 keer totaal gewijzigd.
Islam=LEVENSBEDREIGEND

'LOQUENDI LIBERTATEM CUSTODIAMUS'
Laten wij waken over de vrijheid van het spreken... (Pim Fortuyn 1948-2002)
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Bericht door BFA »

Oke, maar als ik het goed begrijp, is dit concreet gezegd toch ook een soort antimoslim forum?
Dit is een anti-Islam forum. Gericht tegen de ideologie, niet tegen de mensen.

PS: Ik heb de link naar jouw forum geprobeerd. Kan geen topics zien.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
Gebruikersavatar
Aldebaran
Berichten: 649
Lid geworden op: di jan 01, 2008 6:32 pm

Bericht door Aldebaran »

BFA schreef:Dit is een anti-Islam forum. Gericht tegen de ideologie, niet tegen de mensen.
Wel zo eerlijk wanneer je erbij vertelt dat je doorgaans niet lukt om het onderscheid te maken.
“There's nothing I like less than bad arguments for a view that I hold dear.” - Daniel Dennett
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89874
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Light schreef:Oke, maar als ik het goed begrijp, is dit concreet gezegd toch ook een soort antimoslim forum?

We zijn zeker geen anti Moslim forum. Als je dat denkt dan zit je hier verkeerd. Er zijn op dit forum mensen die met een moslim getrouwd zijn, of Moslim familie leden hebben. Hoe kunnen wij een hekel aan Moslims hebben.
Zoals BFA al gezegd heeft zijn wij anti Islam. Wij zijn er van overtuigd dat Moslims ook slachtoffer van hun religie zijn. Ook al beseffen Moslims dat ( nog) niet.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Bericht door BFA »

Wij zijn er van overtuigd dat Moslims ook slachtoffer van hun religie zijn.
Mohammedanen zijn het eerste slachtoffer van Islam.
Al onze toegevingen aan Islam, Imams en anderen die vinden dat iedereen dit Juk moet dragen, sluit alleen maar het net rond de Mohammedanen en vergroot de druk op hen. Het in eerste fase de grote meerderheid der Mohammedanen elke ontsnappingsmogelijkheid ontneemt. Tweede fase is dat dit schema tegen ons zal gericht worden.

Net zoals een Taliban bij zijn maagden hoort, horen diegenen die vinden dat iedereen het juk van Islam moet dragen en volgens Islamitische regels leven in de Islamterritoria. Niet in de Moderne Wereld.

De Moderne Wereld is wat het is, door de totale verwerping van Islam in de Middeleeuwen. Hoog tijd dat Europa Islam opnieuw totaal gaat verwerpen. Islam heeft de wereld nog nooit iets positiefs gebracht.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
Gebruikersavatar
Aldebaran
Berichten: 649
Lid geworden op: di jan 01, 2008 6:32 pm

Bericht door Aldebaran »

Ariel schreef:
Light schreef:Oke, maar als ik het goed begrijp, is dit concreet gezegd toch ook een soort antimoslim forum?

We zijn zeker geen anti Moslim forum. Als je dat denkt dan zit je hier verkeerd. Er zijn op dit forum mensen die met een moslim getrouwd zijn, of Moslim familie leden hebben. Hoe kunnen wij een hekel aan Moslims hebben.
Zoals BFA al gezegd heeft zijn wij anti Islam. Wij zijn er van overtuigd dat Moslims ook slachtoffer van hun religie zijn. Ook al beseffen Moslims dat ( nog) niet.
Nou wat heb ik gezegd, Light? Officieel zullen ze hier nooit rot doen tegen arme moslims, dat zijn immers net zombies die zelf niet doorhebben wat ze denken. Ja, het neokoloniale denken wordt hier weer helemaal herkauwd. Wat ook opvalt is dat ze niet ervoor kiezen om aan te geven waar ze voor zijn. Weten ze helft van de tijd namelijk niet. Ze zijn met name teugen en deinzen er niet voor terug om normale spelregels van het debat (hard on the matter and soft on the person) aan de kant te zetten voor een tijdelijke bevrediging van het adrenalineniveau. Ik denk dus dat je het hier prima naar de zin zult hebben.
“There's nothing I like less than bad arguments for a view that I hold dear.” - Daniel Dennett
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89874
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

We doen rot tegen iedereen Aldebaran.
We doen namelijk ook heel rot tegen jou, en jij bent toch geen Moslim. :?
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Aldebaran
Berichten: 649
Lid geworden op: di jan 01, 2008 6:32 pm

Bericht door Aldebaran »

Interessant en zeker de moeite waard hier in deze freak show is ook het verschijsel hans van de mortel, een ex-Jehova die deze site voor therapeutische doeleinden aanwendt om in het reine te komen met zijn fundamentalistische geloofsverleden door pagina na pagina vol te plempen met vuilbekkerij aan het adres van alles wat een geloof aanhangt. Als extra feature (sommige vinden het meer een bug) levert hij veelkleurige en opgeblazen teksten en produceert tegelspreuken aan de lopende band. Hij is nu even met vakantie vermoed ik en we missen hem hier allemaal vreselijk.
“There's nothing I like less than bad arguments for a view that I hold dear.” - Daniel Dennett
Gebruikersavatar
Aldebaran
Berichten: 649
Lid geworden op: di jan 01, 2008 6:32 pm

Bericht door Aldebaran »

Ariel schreef:We doen rot tegen iedereen Aldebaran.
We doen namelijk ook heel rot tegen jou, en jij bent toch geen Moslim. :?
Nee Ariel, ik ben nog steeds geen moslim. Weet je echt nog steeds niet wat je met me aan moet? Ik wed dat je genoten hebt van de discussie met islaminside de afgelopen dagen. Maar dan dat eigenwijze gedoe van Aldebaran, die vent is niet te duiden. Inmers het is oorlog en in een oorlog wordt er niet gediscusieerd aan het front.
“There's nothing I like less than bad arguments for a view that I hold dear.” - Daniel Dennett
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89874
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Aldebaran soms vraag ik me af of jij zo nu en dan dat strakke serieuze gezicht kan laten zakken.
Ik weet dat jij geen Moslim bent. En inderdaad, ik heb genoten van je discussie met Islaminside.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
naar boven
Berichten: 5046
Lid geworden op: do nov 16, 2006 10:14 pm
Contacteer:

Bericht door naar boven »

Aldebaran schreef:Maar dan dat eigenwijze gedoe van Aldebaran, die vent is niet te duiden.
:D Dat zou je wel willen. Je bent zo doorzichtig als glas.

Dit forum is niet te duiden en niet als een eenheid aan te spreken: 'we' liggen hier immers ook regelmatig met elkaar in de clinch.
Als je probeert de forumleden als collectief te behandelen dan sla je met de spreekwoordelijke tang het varken mis.

Probeer een eigen identiteit te ontwikkelen en niet slechts het negatief van een 'forumtegenstander' te zijn, dan zal je je hier beter thuis gaan voelen.

Autonoom participeren noemen ze dat..
RTFM
Gebruikersavatar
Scarlatti
Berichten: 5268
Lid geworden op: vr mei 09, 2008 10:12 pm

Bericht door Scarlatti »

zal wel weer een zgn spitsvondig antwoord op komen.. :roll:
Islam=LEVENSBEDREIGEND

'LOQUENDI LIBERTATEM CUSTODIAMUS'
Laten wij waken over de vrijheid van het spreken... (Pim Fortuyn 1948-2002)
Gebruikersavatar
Aldebaran
Berichten: 649
Lid geworden op: di jan 01, 2008 6:32 pm

Bericht door Aldebaran »

Naar boven, zeg nou eens eerlijk, heb ik ooit op je argumenten gereageerd als zou jij een collectief zijn? Recent waren we het zelfs eens in enkele topics. En dat na een zeer vijandige start op dit forum. Ik hoop voor je dat je in staat zult zijn je vooroordeel te nuanceren. Het allerbeste toegewenst.
“There's nothing I like less than bad arguments for a view that I hold dear.” - Daniel Dennett
naar boven
Berichten: 5046
Lid geworden op: do nov 16, 2006 10:14 pm
Contacteer:

Bericht door naar boven »

Aldebaran schreef:Naar boven, zeg nou eens eerlijk, heb ik ooit op je argumenten gereageerd als zou jij een collectief zijn?
Nee en dat schreef ik ook niet. Ik doel op je opmerkingen over dit forum in het algemeen. Zoals:
Aldebaran schreef:Helemaal waar. Alleen zal men (van FFI) dat nooit toegeven. Ze hebben hier een allerschattigste etiquette. Allemaal heel keurig en zo.
-----------------------------------------------------------------
Aldebaran schreef:Recent waren we het zelfs eens in enkele topics. En dat na een zeer vijandige start op dit forum.
Die vijandigheden kwamen niet van mijn kant. Lees nog maar eens terug.
Aldebaran schreef: Ik hoop voor je dat je in staat zult zijn je vooroordeel te nuanceren. Het allerbeste toegewenst.
Van een vooroordeel is geen sprake. Een constatering en een goede raad. Meer is het niet..
RTFM
Plaats reactie