'Radicale moslimjongeren beginnen nieuwe Hofstadgroep'

Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89722
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

'Radicale moslimjongeren beginnen nieuwe Hofstadgroep'

Bericht door Ariel »

'Opvolgers van Hofstadgroep komen eraan'

di 28 okt 2008.
door Joost de Haas en Jouke Schaafsma

AMSTERDAM - Onderzoekers van de Rijksuniversiteit Groningen zijn op een nieuwe groep radicale Marokkaanse moslims gestuit die mogelijk een gevaar vormt voor de staatsveiligheid. De groep wil in de voetsporen van de Hofstadgroep treden. Het gaat om zeker negen jongeren, van 15 tot 25 jaar, die afkomstig zijn uit verschillende Amsterdamse stadsdelen.
Ze werken volgens de onderzoekers aan de oprichting van een criminele organisatie en schuwen het geweld niet om hun gedachtegoed te verspreiden. De groep zou intern al gesprekken voeren over voorbereidingen voor extremistische daden. Volgens de universiteit lijken die plannen nog in een pril stadium te verkeren en wordt er vooral over gefilosofeerd. "Maar ze zien een duidelijke uitweg in geweld", aldus onderzoeker R. Balgobind.

De sociologen ontdekten de terroristen in wording bij een studie naar het verschil tussen Turkse en Marokkaanse radicale moslims. De Groningse onderzoekers wisten tot de groep Marokkanen door te dringen en interviews te houden.

Tijdens gesprekken vertelden de moslimradicalen ook dat ze voor werving van nieuwe leden financieel gesteund worden door organisaties uit het buitenland. Over de 'salafi-jihadi', een benaming voor radicale moslims die een islamitische staat willen, zei een van de leden: "Ik wil wel net als zij vechten tegen vijanden van de islam, de islam zal er altijd zijn zolang wij haar beschermen." De leiders van de groep zijn een à twee hoger opgeleide Marokkaans-Nederlandse jongvolwassenen die hun studie in het hoger onderwijs niet afmaakten. Ze worden gevolgd door een aantal schoolverlaters, die veelal gescheiden ouders hebben. De groepsleden blijken vaak een strafblad te hebben.

"Gezien onze ervaringen met deze jongeren en de wijze waarop we met ze in contact kwamen, denken we niet aan grootspraak", aldus onderzoeker R. Balgobind, die de studie verrichtte in het kader van een master sociologie.

De gemeente Amsterdam neemt de bevindingen serieus, vooral vanwege sterke gelijkenissen met de Hofstadgroep rond Mohammed B., de moordenaar van Theo van Gogh. ,,We gaan binnenkort in gesprek met de onderzoekers om alle bevindingen door te spreken. Zoals ook bij eerdere onderzoeken moet echter de identiteit van de moslimjongeren anoniem blijven omdat ze anders niet meer meewerken aan dergelijke studies", aldus een ambtenaar.

Uit het onderzoek, dat werd begeleid door universitair docent Hans Knol, blijkt ook dat Turken in tegenstelling tot Marokkaanse jongeren wel geloven in de kansen die de samenleving biedt.
http://www.telegraaf.nl/binnenland/2307 ... an___.html
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Bericht door BFA »

9 jongeren maar, het valt nog mee.
Turken in tegenstelling tot Marokkaanse jongeren wel geloven in de kansen die de samenleving biedt.
Turken weten een klein beetje beter wat werken inhoudt en kan opleveren.
Marokko is niet voor niets eeuwenlang de Barbarenkust genoemd. De bevolking bestond vooral uit piraten, slavenhalers -en handelaars en woestijnrovers. Levensstijl die ondertussen bij velen in hun genen zit. Kan opnieuw eeuwen duren voor dit eruit is.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
Vera
Berichten: 756
Lid geworden op: ma jun 11, 2007 4:43 pm

Bericht door Vera »

Was wel te verwachten.. Amsterdam, met de El-Tawheed moskee, nauwe banden met 'instituut voor opleiding en educatie'.
En bovendien, de 'oude' Hofstad groep is nog alive. Het niet opgepakte deel + nieuwelingen. En vanuit de gevangenis wordrt ook heel wat gedaan
Laa ilaaha illallaah
Vera
Berichten: 756
Lid geworden op: ma jun 11, 2007 4:43 pm

Bericht door Vera »

BFA schreef:9 jongeren maar, het valt nog mee.
Turken in tegenstelling tot Marokkaanse jongeren wel geloven in de kansen die de samenleving biedt.
Turken weten een klein beetje beter wat werken inhoudt en kan opleveren.
Marokko is niet voor niets eeuwenlang de Barbarenkust genoemd. De bevolking bestond vooral uit piraten, slavenhalers -en handelaars en woestijnrovers. Levensstijl die ondertussen bij velen in hun genen zit. Kan opnieuw eeuwen duren voor dit eruit is.
Heeft dat niets met de Vandalen te maken, uit Spanje? Die op uitnodiging van ene Bonifatius naar noord-Afrika overstaken, daar allerlei Katholieken uitmoorden omdat zij aranische-Christen (ofzo) waren. En dat ze Carthago innamen etc etc
Laa ilaaha illallaah
Gebruikersavatar
Ketter
Berichten: 4218
Lid geworden op: do jun 22, 2006 9:06 am
Locatie: Vlaanderen

Bericht door Ketter »

Vera schreef:Heeft dat niets met de Vandalen te maken, uit Spanje? Die op uitnodiging van ene Bonifatius naar noord-Afrika overstaken, daar allerlei Katholieken uitmoorden omdat zij aranische-Christen (ofzo) waren. En dat ze Carthago innamen etc etc
Waarom hang jij nog religie aan als je dat allemaal weet? (?)

Je moet niet denken dat "in naam van God" Islam iets anders was. Ook in de meest bezongen zgn. verlichte gebieden, het oude El-Andalus merk je dat mono-religie dergelijke wandaden op hun geweten heeft. Lees de Almohaden maar eens na, die niet alleen ook in Marokko hun minder-zuivere geloofsgenoten een lesje gingen leren. Ze dwongen ook Christenen en joden tot bekeren, zodat ze El-Andalus moesten vluchten.
Lekker onder de mat geschoven door de Islamofielen op het net, maar een feit is: deze 'Inquisitie' predateerde die van Isabella met enkele honderden jaren.

Heel normaal, elke monotheistische relgie heeft wandaden begaan.
Weet je waarom, Vera?

Niemand krijgt thans goddelijke leiding, ook de gelovige niet.

En daar kun je heden ten dage maar één ding uit afleiden.
Zonder (ji)haat straat.

Wat is er zo moeilijk te begrijpen aan het feit dat ik niet kan geloven in een God die zo duidelijk kwaadaardig is?
Vera
Berichten: 756
Lid geworden op: ma jun 11, 2007 4:43 pm

Bericht door Vera »

Ketter schreef:
Vera schreef:Heeft dat niets met de Vandalen te maken, uit Spanje? Die op uitnodiging van ene Bonifatius naar noord-Afrika overstaken, daar allerlei Katholieken uitmoorden omdat zij aranische-Christen (ofzo) waren. En dat ze Carthago innamen etc etc
Waarom hang jij nog religie aan als je dat allemaal weet? (?)
Religie in het algemeen?
Niet alleen omdat het voor mij dingen verklaard, of omdat ik hou van dat samen-zijn onder gelovigen.
Maar ook omdat ik me er persoonlijk beter bij voel. Omdat het me hoop geeft. Omdat ik er een beter mens door wordt. Omdat het me scherp houdt, uitdaagd. Omdat het me een doel geeft. Omdat het me structuur geeft. Omdat het me prikkelt.
Etc.
Laa ilaaha illallaah
Vera
Berichten: 756
Lid geworden op: ma jun 11, 2007 4:43 pm

Bericht door Vera »

Ketter schreef:
Vera schreef:Heeft dat niets met de Vandalen te maken, uit Spanje? Die op uitnodiging van ene Bonifatius naar noord-Afrika overstaken, daar allerlei Katholieken uitmoorden omdat zij aranische-Christen (ofzo) waren. En dat ze Carthago innamen etc etc
Je moet niet denken dat "in naam van God" Islam iets anders was. Ook in de meest bezongen zgn. verlichte gebieden, het oude El-Andalus merk je dat mono-religie dergelijke wandaden op hun geweten heeft. Lees de Almohaden maar eens na, die niet alleen ook in Marokko hun minder-zuivere geloofsgenoten een lesje gingen leren. Ze dwongen ook Christenen en joden tot bekeren, zodat ze El-Andalus moesten vluchten.
Lekker onder de mat geschoven door de Islamofielen op het net, maar een feit is: deze 'Inquisitie' predateerde die van Isabella met enkele honderden jaren.

Heel normaal, elke monotheistische relgie heeft wandaden begaan.
Weet je waarom, Vera?

Niemand krijgt thans goddelijke leiding, ook de gelovige niet.

En daar kun je heden ten dage maar één ding uit afleiden.
Hmm nee daar weet ik niet (genoeg) over. Wel dat toen Istanboel/Constantinopel door de Moslims overgenomen werd, ieder mocht geloven en praktiseren van hij of zij wilde.

Ik denk niet dat de relgie die wandaden begaan heeft. Eerder de gelovigen.

Thans niet misschien.. Maar dus vroeger wel?

Wat kun je er dan uit afleiden?
Laa ilaaha illallaah
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89722
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Vera schreef:
Ketter schreef: Waarom hang jij nog religie aan als je dat allemaal weet? (?)
Religie in het algemeen?
Niet alleen omdat het voor mij dingen verklaard, of omdat ik hou van dat samen-zijn onder gelovigen.
Maar ook omdat ik me er persoonlijk beter bij voel. Omdat het me hoop geeft. Omdat ik er een beter mens door wordt. Omdat het me scherp houdt, uitdaagd. Omdat het me een doel geeft. Omdat het me structuur geeft. Omdat het me prikkelt.
Etc.
Vreemd maar eerlijk antwoord Vera.
Je wil ergens bij horen.
Nou ja, dan had je bijvoorbeeld ook lid van een kaartclub of bingo club kunnen worden.

Omdat je er een beter mens door wordt?
Was jij geen goed mens voordat je Moslim werd ? Ben jij nou werkelijk zo zwak dat je zonder Islam geen fatsoenlijk mens kan zijn?
Omdat het me een doel geeft
Wat voor doel geeft het jou?
Omdat het me hoop geeft
Wat voor hoop geeft het jou?
Omdat het me structuur geeft.
Juist.. :cool: Alleen heel zwakke mensen hebben Islam nodig om structuur in hun leven aan te brengen. Normale mensen kunnen zelf structuur in hun leven aanbrengen omdat zij geen wetten en regels nodig hebben om een goed mens te zijn.

Ik had trouwens niks anders verwacht. Een "Goeie " Moslim had op de vraag van Ketter geantwoord... "Omdat ik van Allah hou". Maar nee, Vera is Moslim omdat ze te zwak is om zelf haar leven invulling te geven.
Beetje egoïstisch hoor.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
H.Numan
Berichten: 8527
Lid geworden op: do mei 08, 2008 3:33 am

Bericht door H.Numan »

Vera schreef:Heeft dat niets met de Vandalen te maken, uit Spanje?
Inderdaad, dat heeft daar niets mee te maken.
Die op uitnodiging van ene Bonifatius naar noord-Afrika overstaken,
Nee, Bonifacius nodigde de ze niet uit. Hij kon ze simpelweg niet tegenhouden.
daar allerlei Katholieken uitmoorden omdat zij aranische-Christen (ofzo) waren. En dat ze Carthago innamen etc etc
Nee, want de Vandalen waren zelf ariaans.
Je hebt de klok horen luiden maar weet niet waar de klepel hangt.
Vertaling voor jouw persoonlijk:
Je hoort de imam gillen van de minaret maar weet niet waar de toren staat.
een volk dat voor korannen zwicht
zal meer dan lijf en goed verliezen
dan dooft het licht….
Anoniem
Gebruikersavatar
H.Numan
Berichten: 8527
Lid geworden op: do mei 08, 2008 3:33 am

Bericht door H.Numan »

Vera schreef:Religie in het algemeen?
Niet alleen omdat het voor mij dingen verklaard, of omdat ik hou van dat samen-zijn onder gelovigen.
Nee, je bent een laat-puberend meiske dat graag anders dan anderen wilt zijn. Daarom gebruik je hier groen om op te vallen. Je zal ongetwijfeld beweren dat je het doet omdat groen de mohammedaanse kleur is, maar we weten allebei dat dit leuterkoek is. Om anders te zijn dan de andere Friese meisjes had je een punaise in je oog kunnen doen, een paperclip door je neus en groen haar spuiten. Maar mohammedaanse zijn is veel provorcerender.
Omdat het me prikkelt.
Wel eens aan een vibrator gedacht?
een volk dat voor korannen zwicht
zal meer dan lijf en goed verliezen
dan dooft het licht….
Anoniem
Gebruikersavatar
H.Numan
Berichten: 8527
Lid geworden op: do mei 08, 2008 3:33 am

Bericht door H.Numan »

Vera schreef:Hmm nee daar weet ik niet (genoeg) over.
Quot Erat Demonstrandum
Wel dat toen Istanboel/Constantinopel door de Moslims overgenomen werd, ieder mocht geloven en praktiseren van hij of zij wilde.
Nadat de troepen van de sultan zich smurf geneukt hadden op vrouwen, meisjes, jongemannen en wat meer. De Sultan gaf zelf het goede voorbeeld door een knappe knaap te ontmaagden voor hij diens pappa liet onthalzen. Kon hij nog even zien hoe zijn zoon tot man werd gemaakt.

Dat was overigens (behalve die zeer openlijke voorkeur voor sodomie) normaal na een lang beleg.

Wat je niet verteld is dat al die niet mohammedaans gelovigen daar fors voor moesten betalen. Dhimmitude. Wel eens van gehoord?
Ik denk niet dat de relgie die wandaden begaan heeft. Eerder de gelovigen.
Aangezien de gelovigen wandaden begaan in naam van hun geloof doet dit nauwelijks ter zake. Hooguit een goede reden om wat kaneel in de pap te doen. Je refereert aan 'the true Scotsman argument'.
Thans niet misschien.. Maar dus vroeger wel?
Wat kun je er dan uit afleiden?
Dat je een lieve meid bent, die nog Hello Kitty stickers verzameld.
een volk dat voor korannen zwicht
zal meer dan lijf en goed verliezen
dan dooft het licht….
Anoniem
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Bericht door Chaimae »

Lieve Vera,

Religie kan etymologisch teruggevoerd worden op het Latijns woord religara dat vastbinden betekent. Je houdt je vast aan God, koester en houdt dit stevig vast. Religie schept gemeenschap, en heeft zoals alle sociale vormen dat hebben een functie; maatschappelijke functies, manifeste functies, integrerende functies, de compenstatie-funtie en de transformerende functie.

Anderzijds draait het om geloof om het verschil tussen goed en kwaad, het volgen van God's geboden of het verwerpen ervan. De morele crisis en het stellen van de vraag of deze crisis betekent dat de ''ongelovige'' geen onderscheid kan maken tussen goed en kwaad, wordt door vele gelovigen gesteld.

Onze Heer heeft ons verteld hoe de dag van Afrekening en Vergelding er zal uitzien, Vera. ''En de aarde zal verlicht zijn, door het licht van haar Heer, en de boeken zullen neergelegd worden. Vervolgens zullen de profeten en getuigen gebracht worden, en er zal onder hen met volledige waarheid geoordeeld worden, en hen zal geen onrecht aangedaan worden.''
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
Gebruikersavatar
H.Numan
Berichten: 8527
Lid geworden op: do mei 08, 2008 3:33 am

Bericht door H.Numan »

Chaimae schreef:Religie kan etymologisch teruggevoerd worden op het Latijns woord religara dat vastbinden betekent.
Volgens Wikipedia niet hoor.
Deze site verklaard dat het woord religie van religio vandaan komt.
Je houdt je vast aan God, koester en houdt dit stevig vast.
Volgens het mohammedanisme en alle andere monotheismes niet hoor. Die geloven dat het precies andersom is.
Religie schept gemeenschap, en heeft zoals alle sociale vormen dat hebben een functie; maatschappelijke functies, manifeste functies, integrerende functies, de compenstatie-funtie en de transformerende functie.
Klopt. Astrologie ook. Daar hebben we dus geen goden voor nodig.
Anderzijds draait het om geloof om het verschil tussen goed en kwaad, het volgen van God's geboden of het verwerpen ervan.
Voor het verwerpen van kwaad is de strafwet ruimschoots voldoende. Alle monotheismes richten zich dan ook niet op verwerpen, maar op onderwerpen. Dat is even iets anders. Die van jouw is de meest opvallende.
De morele crisis en het stellen van de vraag of deze crisis betekent dat de ''ongelovige'' geen onderscheid kan maken tussen goed en kwaad, wordt door vele gelovigen gesteld.
Hetgeen compleet nonsens is. Op grond van wat zou ik geen onderscheid tussen goed en kwaad kunnen maken?
Onze Heer heeft ons verteld
Nee, want die bestaat niet. Donald Duck heeft ook niets gezegd. Dat deden de schrijvers van onze heer en Donald Duck.
hoe de dag van Afrekening en Vergelding er zal uitzien, Vera. ''En de aarde zal verlicht zijn, door het licht van haar Heer, en de boeken zullen neergelegd worden. Vervolgens zullen de profeten en getuigen gebracht worden, en er zal onder hen met volledige waarheid geoordeeld worden, en hen zal geen onrecht aangedaan worden.'

Goh, wordt ik even bang... :roll2:

Vertel eens, waarom heb je een wortel (72 mannelijke maagden) of een stok (de hel) nodig om je normaal te gedragen? Ben je niet vrouw genoeg om dat zelf te doen?
een volk dat voor korannen zwicht
zal meer dan lijf en goed verliezen
dan dooft het licht….
Anoniem
Vera
Berichten: 756
Lid geworden op: ma jun 11, 2007 4:43 pm

Bericht door Vera »

H.Numan schreef:
Vera schreef:Heeft dat niets met de Vandalen te maken, uit Spanje?
Inderdaad, dat heeft daar niets mee te maken.
Die op uitnodiging van ene Bonifatius naar noord-Afrika overstaken,
Nee, Bonifacius nodigde de ze niet uit. Hij kon ze simpelweg niet tegenhouden.
daar allerlei Katholieken uitmoorden omdat zij aranische-Christen (ofzo) waren. En dat ze Carthago innamen etc etc
Nee, want de Vandalen waren zelf ariaans.
Je hebt de klok horen luiden maar weet niet waar de klepel hangt.
Vertaling voor jouw persoonlijk:
Je hoort de imam gillen van de minaret maar weet niet waar de toren staat.
Volgens National Geographic of History Channel ofzo nodigde hij ze wel uit.

Ja dat zeg ik toch, ze (de Vandalen) moorden Katholieken uit, omdat ze zelf Ariaans waren en dus tegen de Katholieken.
Laa ilaaha illallaah
Gebruikersavatar
H.Numan
Berichten: 8527
Lid geworden op: do mei 08, 2008 3:33 am

Bericht door H.Numan »

Correct. Had ik verkeerd gelezen.

Enne...
Ik denk niet dat de relgie die wandaden begaan heeft. Eerder de gelovigen.
Aangezien de gelovigen wandaden begaan in naam van hun geloof doet dit nauwelijks ter zake. Hooguit een goede reden om wat kaneel in de pap te doen. Je refereert aan 'the true Scotsman argument'.

Als je naar de splinter van een ander kijkt, moet je toch even je eigen balk kunnen verklaren. Vind je ook niet?
een volk dat voor korannen zwicht
zal meer dan lijf en goed verliezen
dan dooft het licht….
Anoniem
Vera
Berichten: 756
Lid geworden op: ma jun 11, 2007 4:43 pm

Bericht door Vera »

Het maakt me niet uit of ik aan een of ander argument refereer. Zo zie ik het. Iedereen is verantwoordelijk voor zijn eigen daden en niemand kan zich achter religie of cultuur of iets dergelijks verschuilen. We zullen allemaal ons doen en laten moeten verantwoorden.
Laa ilaaha illallaah
Gebruikersavatar
H.Numan
Berichten: 8527
Lid geworden op: do mei 08, 2008 3:33 am

Bericht door H.Numan »

Jammer dat je mede mohammedanen daar anders over denken, he?
een volk dat voor korannen zwicht
zal meer dan lijf en goed verliezen
dan dooft het licht….
Anoniem
Vera
Berichten: 756
Lid geworden op: ma jun 11, 2007 4:43 pm

Bericht door Vera »

H.Numan schreef:Jammer dat je mede mohammedanen daar anders over denken, he?
Ik ben geen Mohammedaan. Dat zou betekenen dat ik een volgeling ben van Mohammed. Ik ben een dienaar van Allaah Subhana Wa T'ala, net als Zijn profeten (salla allahu aleyhi wa sallam). Ik dien Allaah Subhana Wa T'ala op de manier die Mohammed deed, maar dat maakt me nog geen volgeling van Mohammed.
Ik ben een Moslim, een dienaar van Allaah Subhana Wa T'ala, een die zich overgegeven heeft aan de Heer.
Laa ilaaha illallaah
Gebruikersavatar
H.Numan
Berichten: 8527
Lid geworden op: do mei 08, 2008 3:33 am

Bericht door H.Numan »

Een mohammedaanse, dus.
Klachten? Gaarne klagen bij de Dikke van Dale.
mohammedaan
mohammedaan
een volk dat voor korannen zwicht
zal meer dan lijf en goed verliezen
dan dooft het licht….
Anoniem
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89722
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Als goeie Moslim behoor jij de profeet ook te volgen Vera.
De Koran zegt duidelijk "Gehoorzaam Allah en zijn Profeet"

Je hebt de shahada uitgesproken, en daar heb je beloofd om Mohammed te volgen.
‘Er is geen God buiten Allah en Mohammed is zijn profeet’.

Jij houd je aan de regels van Mohammed wat betreft toiletgang, eten, enz, enz, dus ben jij en volgeling van Mohammed. Als goede moslim kan je niet anders zijn dan een volgeling van Mohammed, want anders ga je tegen het gebod van Allah in.

Trouwens, voor dat al deze multicul begon noemde men in Nederland elke moslim een Mohammedaan.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Vera
Berichten: 756
Lid geworden op: ma jun 11, 2007 4:43 pm

Bericht door Vera »

Het maakt me niet uit wat de Van Dale zegt, of wat Nederlanders zeiden voor het multiculti gebeuren. Het is Islamitisch gezien incorrect.
Laa ilaaha illallaah
Gebruikersavatar
H.Numan
Berichten: 8527
Lid geworden op: do mei 08, 2008 3:33 am

Bericht door H.Numan »

Zo goed als jullie mohammedanen schijt hebben aan de rest van de wereld, zo heb ik schijt aan wat jullie al dan niet denken.
Leer er mee te leven.
Doen wij ook.

Laa laa haha lal aaaaaah
een volk dat voor korannen zwicht
zal meer dan lijf en goed verliezen
dan dooft het licht….
Anoniem
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Bericht door BFA »

Het maakt me niet uit wat de Van Dale zegt, of wat Nederlanders zeiden voor het multiculti gebeuren. Het is Islamitisch gezien incorrect.

Taalkundig gezien is Mohammedanen correct. Dat is het enige wat telt.

Moslim betekent slaaf.
Vrijwillige keuze voor slavernij is zowat de enige keuzes die niet in onze vrijheden voorkomt. Zeker niet als aan die keuze vasthangt, dat je daarna ook anderen tot vrijwillige keuze voor slavernij moet verleiden.
Het woord 'Moslim' hoort dus duidelijk niet in onze taal. Is volledig tegengesteld aan al waar onze voorouders voor gevochten hebben.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
Gebruikersavatar
H.Numan
Berichten: 8527
Lid geworden op: do mei 08, 2008 3:33 am

Bericht door H.Numan »

Ik denk dat Vera (en andere NSBers) dat niet begrijpt.
een volk dat voor korannen zwicht
zal meer dan lijf en goed verliezen
dan dooft het licht….
Anoniem
Vera
Berichten: 756
Lid geworden op: ma jun 11, 2007 4:43 pm

Bericht door Vera »

BFA schreef:
Het maakt me niet uit wat de Van Dale zegt, of wat Nederlanders zeiden voor het multiculti gebeuren. Het is Islamitisch gezien incorrect.

Taalkundig gezien is Mohammedanen correct. Dat is het enige wat telt.

Moslim betekent slaaf.
Vrijwillige keuze voor slavernij is zowat de enige keuzes die niet in onze vrijheden voorkomt. Zeker niet als aan die keuze vasthangt, dat je daarna ook anderen tot vrijwillige keuze voor slavernij moet verleiden.
Het woord 'Moslim' hoort dus duidelijk niet in onze taal. Is volledig tegengesteld aan al waar onze voorouders voor gevochten hebben.
mos·lim de; m,v -s belijder vd islam

Het Arabische woord islam betekent letterlijk overgave (aan God) of onderwerping en wijst op het fundamentele, religieuze principe dat een aanhanger van de islam (moslim) zich overgeeft aan Gods wil en wetten.
Laa ilaaha illallaah
Plaats reactie