Godsdienstwaanzin! Weet iemand ook waarom?

Bestaat God? Wat is de waarde van religie? Mag je een dogma in twijfel trekken?
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Godsdienstwaanzin! Weet iemand ook waarom?

Bericht door hans van de mortel »

Vandaag is het zondag. We wijden deze dag in het bijzonder aan de dienst van God. Wij beschouwen de zondag als een rustdag, een opdracht van God en een geschenk, waar we dankbaar voor mogen zijn. Om die reden actualiseren we onze site vandaag niet.
Hoofdredactie Reformatorisch Dagblad
Een opdracht van god? Hoe kan dat nou dat ik daar nooit iets over vernomen heb? Tel ik dan niet mee voor god? Nou, laat hij dan lekker de kanker krijgen of een of andere verschrikkelijke spraakziekte. Nou ja, spraakziekte heeft god altijd al gehad blijkbaar. En dan bedoel ik niet dat hij u de oren van uw kop kletst, maar gewoon een afschuwelijke ziekte heeft die hem belet te praten. De vraag rijst dan, hoe komt god in godsnaam aan die ziekte? Wie heeft hem die dan toegebracht?

Maar misschien wil god gewoon niet praten. Want god wordt toch beschouwd als rechtvaardig? Welnu, gaat hij met reformatorisch geschoolde randdebielen in conclaaf, dan is hij ook aan zijn rechtvaardiging verplicht om dat met katholieken te doen en al die andere tot het getal van 10.000 oplopende christelijke sekten met hun aanhangers. Daar heeft een zichzelf respecterende god toch geen zin in, laat staan behoefte. Dan kan hij wel voor elk wissewasje aan de gang blijven. Want de mens is onverbetelijk. En zeker onder het regime van een zich christelijk beschaafd noemende Balkenende.

God heeft andere prioriteiten. Ja zelfs moslims zou hij moeten antwoorden in al zijn almachtige wijsheid. Je laat moslims die 5x per dag op een zeer onbeschofte manier god tegemoet treden met hun achterwerk omhoog toch niet op de grond liggen zonder hen een antwoord te geven op hun dagelijkse strontvervelende gebeden? Ehhh . . . of juist wel? Want iemand die mij onbeschoft tegemoet treedt en iets tegen mij mompelt, laat ik doorgaans links liggen. Zo’n persoon negeer ik gewoon. En dat is natuurlijk wat met al die moslims gebeurt. God negeert hen eenvoudigweg. Hij laat ze links liggen. Bij Balkenende met zijn PvdA bijvoorbeeld. Zou ik ook doen als god. Het zijn tenslotte toch wel heel rare eigenwijze domme mensen die moslims, die zich zo achterlijk te kijk zetten. Want wat te denken van het heidense vieze gebruik van de moslim om zich ongevraagd een heilige stad te maken? Met daarin een schoenendoos van steen en daarin weer een vieze met spuug belebberde steen die door al die viezerikken wordt gekust en ook nogeens in een vagina vormgegeven sculptuur is vervat. Daarmee wil ’allah’ toch niets van doen hebben? Dat zou belachelijk zijn van een levende god. We mogen toch op zijn minst aannemen dat god een beschaafde god is en zich niet als een moslim gedraagt.

Het opperwezen laat zich niet manipuleren door gekken en dwazen die zich in al hun geloofsuitingen beroepen op een verschrikkelijke primitieve heidense woestijncultuur die voornamelijk uit ongewenste rituelen bestaat. En dan god ook nogeens voor een sadistisch monster aanzien. Zoiets bedenk je toch niet als beschaafd mens?

Ja hoor, moslims vinden het de gewoonste zaak van de wereld dat hun god, die perse ook onze god moet zijn, als de grootste crimineel van het universum wordt gerandmerkt. Een god die de niet-moslim mens eeuwig zal roosteren op een hels braadvuur. De god van de moslim zal die mens nooit laten doodgaan. Nee, die god van de moslim houdt die mens uit alle macht in leven. Hij zal in zijn handen wrijven van zelfgenoegzaamheid om elk moment van de dag te kunnen blijven genieten van de helse pijnen en het niet om aan tehoren geschreeuw van die niet-moslim mens, dankzij zijn eigen rechtvaardige niet-liefdevolle en niet-vergevingsgezinde braadrooster. Af en toe zal god de levend brandende mens blussen zodat hij niet dood kan gaan om voor altijd en eeuwig in lichter laaie te kunnen staan, vermeldt de koran namens pedofiel analfabeet Mohamed vol trots en overtuiging.

Logisch dat ik steeds meer een bloedhekel en misselijkmakende aversie ontwikkel tegen moslims. Islam is een verschrikkelijke walgelijke sekte van zieke mensen die ingegeven door angst niet meer in staat is om zelfstandig, normaal, en bevrijd van godsdienstwaanzin, te kunnen denken.

Een verstandig en wijs mens laat god met rust. Dan is de kans om hem te krenken en te beledigen het kleinst. Het is niet voor niets dat moslims zo kwaadaardig en slecht lerend zijn, geïnspireerd door het meest kwaadaardige mensonterende boek uit de sprookjeswereld van pedofiel analfabeet Mohamed.

In Marokko ontbreekt het niet voor niets van alle kanten aan fatsoenlijk sanitair. Hier echter in overvloed aanwezig. (HvdM)
Laatst gewijzigd door hans van de mortel op ma aug 02, 2010 11:22 pm, 5 keer totaal gewijzigd.
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
Gebruikersavatar
H.Numan
Berichten: 8527
Lid geworden op: do mei 08, 2008 3:33 am

Bericht door H.Numan »

Als ik even mag aanvullen?
De zondag is de Romeinse feestdag om Sol Invictus te eren. Wikipedia vermeld dat de zondag is genoemt naar Sunna, een Germaanse godin. Ik denk dat dit niet correct is.
De zondag als zodanig werd ingevoerd doord Constantijn de Grote op 7 Maart 321. In die paragraaf wordt wel correct vermeld dat de dag naar Sol Invictus is vernoemt.
Er is niets christelijks aan de zondag. Er is geen enkele bijbels grond die de zondag rechtvaardigt. Eigenlijk zouden de christenen dus de zaterdag moeten vieren. Politiek belang won het duidelijk van religieus belang.
Wikipedia
een volk dat voor korannen zwicht
zal meer dan lijf en goed verliezen
dan dooft het licht….
Anoniem
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Bericht door hans van de mortel »

ROKEN IS SLECHT VOOR GEZONDHEID. WIJN DAARENTEGEN IS GEZOND.

OK, zegt u. Dat begrijp ik. Want ik aanvaard wetenschappelijk onderzoek dat dit heeft aangetoond. Maar de recalcitrante mens die de moslim kenmerkt beweert alles beter te weten, spreekt u en mij tegen en draait traditiegetrouw alles om wat u en ik beweren dat goed of slecht is.

Ik heb al eens eerder gesteld dat bij idiote mensen alles andersom plaatsvindt. Bevoorbeeld bij moslims in hun hersenen. Neem nu de eerste de slechtste vanzelfsprekend achterlijke moslim. Hij rookt als een ketter. Geen probleem, want Mohamed de pedofiele analfabeet heeft zijn knecht viespeuk ’allah’ hierover niets laten zeggen in het koranboekje. Dus, paffen maar met die nicotine vergiftiging.
En hoe zit het dan met die verrukkelijke godendrank, gemaakt van de druif? Ten strengste verboden en slecht, zegt de moslim. Opsodemieteren met dat zooitje irritant ongeregeld. Zij weten alles beter vanuit hun eindeloze achterlijkheid en onwetendheid. En zij gaan maar door. Wat goed is, is slecht in hun ogen. Wat slecht voor hen is, is blijkbaar goed voor ons. Ariel rookt. Niet veel, maar toch. Dat weet ik. Maar zal zij zeggen dat het gezond is en ik zeggen dat het slecht is en VERBODEN!!! NEE, dat doet zij niet. Het gaat om de eigen verantwoordelijkheid van de mens. Maar de moslim denkt en doet anders. Want de moslim leest u en mij maar al te graag de les. Vanwege zijn achterlijkheid, en zijn ongebreidelde niet meer te stoppen drang tot godsdienstwaanzinbeoefening.

Afgelopen zomer bij het voetbalveld tijdens een toernooi van de jeugd had ik toch zo’n Marokkaans moslimjoch die mij aansprak op het feit dat ik een biertje dronk. Dat was niet goed volgens hem, want alcohol is slecht. ”Waar heb jij die wijsheid vandaan, jochie,” vroeg ik hem. En zonder zijn stupide achterlijke antwoord af te wachten zei ik hem dat zijn vader dat waarschijnlijk verteld had omdat dit nu eenmaal in de koran staat. Ik legde hem uit dat alcohol goed is voor de gezondheid, maar roken niet. Alles waar ’TE’ voorstaat is niet goed, aldus mijn pedagogische les aan het Marokkaanse betwetertje.

Dus, 5x per dag met je reet omhoog een zelfbedachte heidense god aanbidden lijkt mij wat teveel van het goede. Zoiets leidt onheroepelijk tot verslaving aan een ongeneeslijke ziekte.

Reeds duizenden jaren voordat pedofiel slager Mohamed zich rot schrok van die wezenloze grote postduif van ’allah’ brouwde men in Babylonië al honderd verschillende biersoorten.

In de hele wereld probeert men het roken tegen te gaan. Zo ook in India. En wat doet de moslim? Die GAAT DOOR!
Ook Indiërs mogen voortaan niet meer roken in openbare gebouwen. De overheid wil met deze maatregel het aantal rokers terugdringen en passieve rokers beschermen tegen de kwalijke gevolgen van tabak. Elk jaar zouden zo’n 900.000 mensen in dit aziatische land sterven door roken of passief roken. Het aantal doden door alcohol vergiftiging is op de vingers van een hand te tellen. Maar probeer dat de moslim maar eens uit te leggen. Die weigeren halstarrig te integreren in een moderne westerse beschaving. Laat staan dat ze ooit een goed advies zullen opvolgen wanneer dat niet overeenkomt met wat in de koran staat - waar uisluitend gore, slechte en discriminerende haatzaaiende adviezen in te vinden zijn. Iets waar de moslim nu eenmaal baardelikkend bij klaarkomt.



Dit is dynamische Nederlandse Wilhelmina Janna Elisabeth van Mastrigt. Zij is pas 96 jaar. Dagelijks trekt zij nog zestien baantjes binnen het rollatorafstand gelegen zwembad in Hoek van Holland.

Die haarbedekking heeft niets met een geloof te maken. Zij is namelijk niet achterlijk, maar een vitale Hollandse nuchtere vrouw die, gelet op haar hoge leeftijd, er wezen mag. Dat hoofddeksel is een badmuts zodat het haar enigszins tegen het gloorwater beschermd wordt. Het is maar dat u het weet. Anders krijgen we weer van dat achterlijke korangevoelige commentaar van niet zelfstandig denkende moslima trutjes die zoals iedere moslim alles beter weten dan welke wetenschapper of onderzoeker dan ook.

Wat betreft modieuze sportdrankjes en dieetvoeding: ”Allemaal onzin meneer, een borrel en een lekkere maaltijd op zijn tijd en vooral een goed humeur zorgen voor een uitstekende conditie.” Aldus Wilhelmina, in NRC Handelsblad van afgelopen zaterdag.

U heeft het goed gelezen en begrepen. Het is weer precies het tegenovergestelde van wat die rot moslims altijd kenmerkt, namelijk GEEN alcohol, ONTHOUDING van voedsel en een SLECHT humeur.

Het is niet voor niets dat al die Marokkaanse vrouwen geen hoge leeftijd halen en er zo afzichtelijk foei lelijk en gebrekkig uitzien. Dat heb je nu eenmaal met een verdorde en opgedroogde geest. Dat kan iedere psycholoog bevestigen. Het gebrek zit tussen de oren. Vooral bij de moslim. Dat soort mensen hoort niet thuis in een zichzelf respecterende moderne samenleving. Ze zijn opdringerig en je hebt er alleen maar last van.
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Bericht door Manon »

tja, Allah kon natuurlijk niet weten dat de vermaledijde westerlingen (of christenen of hoe je het wil noemen, alvast géén moslims) pas later de Nieuwe Wereld gingen ontdekken.

En de tabak groeide enkel in die Nieuwe Wereld, dus kon Allah uiteraard niet op voorhand gaan vertellen dat tabak slecht is voor de gezondheid.

Dom van Allah toch?

Trouwens, waarom heeft Allah die tabaksplant in feite geschapen? - en als hij die tabaksplant geschapen heeft, dan WIST hij toch dat die bestond?

tiens tiens
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Bericht door hans van de mortel »

Vrijdag, visdag bij de katholieken

Over godsdienstwaanzin gesproken. Hoe zat het ook al weer met dat katholieke gebod om vrijdag vis te eten?

Een gebod van god? Ik weet het niet meer. Je wordt er knettergek van. Zijn wij bijna van alle godsdienstwaanzin verlost, krijg je ongevraagd zo’n primitief heidens zooitje moslims over de vloer die u en mij durfen te vertellen, dat wat wij doen hardstikke fout is - namelijk genieten van het leven bij een mooi glaasje rood (bij varkensvlees) of witte wijn (bij de vis). En dat hoeft niet per se op vrijdag te zijn. Zo’n verschrikkelijk rijtje mensen als de paus was daar toe in staat om dat aan de mens op te leggen. Tja, had je maar niet katholiek moeten zijn.

Nou godverdomme, daar kon vroeger menig kind niks aan doen. Hij werd katholiek gedwongen grootgebracht door de pauselijke pedofiele overspel plegende maffia. Uittreden of veranderen van geloof stond gelijk met zelfliquidatie. Religie? Het meest gore en vervuilende wat de mensheid is aangedaan vanuit een fascistisch systeem wat religie vroeger altijd inhield. Dat is geweest. Tenminste voor wat de christenheid betreft. En wat zien we nou godverdomme? Begint die hele kletroep weer van voren af aan. Terreur vanuit religieus fascisme, opgerakeld uit de zandbak van pedofiel analfabeet Mohamed. Die man met dat grote vlijmscherpe kromme zwaard en nooit een tekort aan verschillende soorten vrouwen. Hij had ze in alle maten. Vanaf de leeftijd van negen jaar tot met grootmoeders leeftijd. Als hij maar aan zijn trekken kon komen. En met zo iemand lopen moslims nat in hun kruis mee weg.

Daar is maar één verklaring voor: GODSDIENSTWAANZIN!

Vrijdag was bij de katholieken de wekelijkse vastendag, waarop een katholiek zich bij de hoofdmaaltijd traditioneel van de luxe van vlees en jus uit vlees onthield. Hiervoor in de plaats werd vis op tafel opgediend - nu is het andersom. Vis is een luxe en duur, vlees is nog te betalen. Tijden veranderen. De normale mens past zich aan, en van vrijdag vastendag met vis heeft bijna niemand meer gehoord, laat staan dat hij zich daartoe verplicht voelt. Maar de moslim is anders. Hij leeft met de doden. Die moslim verandert niet. Hij houdt vast aan onveranderlijke achterlijkheid en zelfverloochening van de vrije geest. Het regelmatig met de kont omhoog richting ’allah’ bidden zit hem nader dan het zelfstandig willen en kunnen denken.

Vanwaar dat vasten? Opgelegd door god? Welnee! Iedereen weet dat dit niet zo is, behalve dan die achterlijke primitieve woestijn mongool die zich moslim noemt en verkiest de onmenselijke fascistische sekte van islam aan te hangen.

De meeste religies kennen vasten als een vorm van bezinning zoals de ramadan, opgelegd van hogerhand door wie dan ook, maar niet door god. Want god laat niet met zich spotten. Het idee is je eigen behoeften even opzij zetten en ruimte maken voor god en je medemens. Waarom zorgt god hier dan zelf niet voor, zal een weldenkend mens zich afvragen. Goeie vraag waar geen antwoord op past. Vandaar deze kolderieke achterlijk opgedrongen maatregel waar alleen types met een zwakke geest aan toe geven.

Christenen ontleenden hun vasten aan de joodse traditie. Voor orthodoxe joden waren maandag en donderdag vastendagen. Voor de vroege christenheid de woensdag en de vrijdag. Daarvan bleef de vrijdag over. Als een verwijzing naar zo’n andere achterlijkheid, namelijk Goed Vrijdag, de dag waarop de ortodoxe jood en vernieuwer Jezus Christus aan het kruis werd geslagen (volgens de Jehovah’s Getuigen werd hij aan een paal gehangen).

Het Tweede fascistische Vaticaans Concilie (1962-1965) maakte een eind aan allerlei gedetailleerde voorschriften voor de vastendagen, die het doel van bezinning wat verdrongen. Aswoensdag en Goede Vrijdag bleven wel als echte vastendag. Maar onder oudere katholieken leeft de vrijdag als vastendag nog voort, aldus Régis de La Haye, diaken van de baseliek Onze Lieve Vrouwe ’Sterre der Zee’ in Maastricht en kerkhistoricus aan het grootseminarie in Rolduc. Deze man gelooft er echt in dat veel christenen hun consumptiepatroon in de veertig dagen voor Pasen beperken. Nou vergeet het maar ouwe lul. Dat zou je wel willen. Het is afgelopen met jouw afdeling van de godsdienstwaanzin uit het verleden. Maar dankzij schizofrene en onverantwoordelijke Balkenende zitten we nu met z’n zooitje doorgedraaide Mohamed kontlikkers in onze maag die chagrijnig, maar fanatiek de klok weer willen terugdraaien. Naar het woestijntijdperk van pedofiel analfabeet Mohamed met zijn onbenullige vieze lafhartige knecht ’allah’. Niet dat men zich daar destijds van de tijd bewust was - integendeel - juist daarom maken moslims zich in deze tijd zo onbeschrijflijk belachelijk met hun potsierlijke heidens rituele gebruiken uit het jaar nul.

Vrijdagse vis was echter niet verplicht volgens de diaken, maar wel gezond. Nou, mooi meegenomen toch? De Gezondheidsraad adviseert zelfs om niet één maar twee maal per week vis te eten. Dat moet zeker kunnen bij tweeverdieners.
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Bericht door hans van de mortel »

De organisatie van Jehovah’s Getuigen sinds 1870, is niet anders dan een vorm van Adventisme die men als een vorm van zelfstandigheid heeft gepresenteerd met vernieuwde godsdienstwaanzin.

U raadt het al. Een sekte dus zoals vele anderen. En bestaat geen nieuwe zelfstandigheid zonder veranderingen c.q. aanpassingen.

De leer van de goddelijke Dieëenheid werd afgezworen. De Jehovah’s Getuigen creëerden zich verder een elitegroep van gezalfden. Hoe dat zo? Gewoon op 14 Nissan (ergens in de buurt van Goede Vrijdag) even van de schaal met de symbolen een stukje matses (ongezuurde broodkruimels) pakken en een slokje wijn drinken van het glas dat de rijen langs gaat. En . . . klaar is kees, u bent dan één van de 144.000 bevoorrechten die later in de hemel naast koning Jezus op de troon gezeten als mederegeerder over de mensheid zult functioneren. Koning God kijkt toe. Die is toch allang met pensioen. Wat denkt u wel? Dat hij zich nog langer druk maakt over de mensheid? Dat laat hij graag aan die orthodoxe jood, provo en troonopvolger prins Jezus over. Tezamen met zijn 144.000 getrouwe volgelingen. Het is de groep met een zogenaamde hemelse hoop of roeping. Het is maar net wat u er van maken wilt. Dat wordt dus de nieuwe regering voor de mensheid. En waar regeren zij dan over? Juist ja, over het koninkrijk gods dat de aarde voorstelt met zijn bewoners. Minus natuurlijk die 144.000, mannen zowel als vrouwen.

Ja ja, dat is andere koek dan bij dat achterlijke moslim zooitje. Bij de Jehovah’s zullen in de hemel zowel mannen als vrouwen van de 144.000 uitverkorenen deelnemen, gezeten naast Jezus op de troon, om de wereld te regeren en voor eeuwig in goede banen te leiden. Er komt een laatste oordeel. Alle opgeborgen lijken in de aarde zullen een opstanding krijgen. De goedgekeurde lijken voor een eeuwig leven op een aards paradijs; de slechterikken krijgen een nieuwe en laatste kans voordat zij tot eeuwig leven worden veroordeeld. De 144.000 bevinden zich al in de hemel bij het offer gods Jezus. Begrijpt u nu waarom god de aarde schiep? Dat was als speeltje bedoeld voor zijn latere zoon Jezus. Die moest wel eerst even gemarteld en aan het kruis genageld worden. U weet nu waarom. Goed dat god niet meer zonen bedacht. Want u weet hoe dat gaat; broers vermoorden elkaar zonder schroom vanwege de troonopvolging.

HEEL GOED GOD! Dat gods zoon Jezus eerst even gemarteld en aan een kruis genageld moest worden was slechts een tijdelijk pijnlijke maatregel. Zeg maar een test om te kijken of Jezus wel geschikt was voor zijn latere glorieuze machtuitoefende taak. Dat sadistische trekje van de door de mens bedachte god komt ons bekend voor, is het niet? Zo de waard (mens) is vertrouwt hij zijn gasten (goden). Duidelijk toch?

Maar wat moeten al die 144.000 Jehovah’s Getuigen (mannen en vrouwen) in de hemel? In de weg lopen misschien? Al die mannen en vrouwen vertegenwoordigen het menselijke ras, bestaande uit artsen, timmerlieden, filosofen, boeren, burgers en buitenlui; en zelfs mohammedanen. Kortom een doorsnee van alle mensen. Alleen zo kan een rechtvaardige regering in de hemel geloofwaardig zijn. Had god dit allemaal niet zelf kunnen verhapstukken? Of is er soms iemand in de zaal die daaraan nog twijfelt? Tot zover de uitleg van de Jehovah’s Getuigen. En u weet het, Jehovah’s Getuigen staan onder leiding van gods organisatie. [...] Verbaas u niet, deze is gevestigd in Brooklyn, New York. En vanzelfsprekend staat gods organisatie onder directe leiding van god zelf. Daar heeft hij speciaal zijn heilige geest voor uitgeleend. Jammer dat het mij in al die twaalf jaar nooit gelukt is hem persoonlijk te kunnen spreken. Hij had toch op zijn minst een berichtje kunnen achterlaten dat hij het razend druk had met het tweewekelijks redigeren van de Wachttoren.

Trouwens, het scheelde niet veel of Jezus, hangende aan het kruis, had de pijp aan maarten gegeven. Toen hij zijn vader uitkreunde om deze beker aan hem voorbij te laten gaan. De lafaard en angsthaas. Geen vertrouwen stellen in je goddelijke vader. Hoe durfde hij? Jehovah’s beweren dat die 144.000 uit alle geledingen van de mensheid genomen zijn. Maar dan wel Jehovah‘s Getuigen. Want u begrijpt dat slechts goddelijke inspiratie alleen Getuigen aanzet tot het gebruiken van de symbolen. Dat er het jaar erop weer wijzigingen in gods administratie aangebracht moeten worden neemt niemand god nog kwalijk. Dat gebeurt zo vaak. Vorig jaar nam Jehovah’s Getuige Jansen (gefingeerde naam) van de symbolen. Dus, whoeps weer een gezalfde erbij en één van de 144.000 die straks in de hemel als mederegeerder van koning Jezus in zijn coalitie zal plaatsnemen.

Diezelfde Getuige Jansen had dit jaar echter grote twijfel. Wat nu? Hij nam dus NIET van de symbolen. Tja, wil je toetreden tot de Jezus-clan in de hemel en god zien, dan zul je elk jaar opnieuw van de symbolen moeten nemen. Het is maar één keer per jaar - maar toch - een mens is aan twijfel onderhevig. Dat is goed, dat betekent dat hij nadenkt. Iets wat de mohammedaan volslagen vreemd is. Maar het betekent dat die Getuige weer gezalfde van god af is. Hij komt dan niet langs af en ontvangt geen tweehonderd euro zoals bij het Monopoliespel. Ik spreek hier uit ervaring beste mensen. Dit soort dingen gebeuren. Je houdt het niet voor mogelijk hoe ver de waanzin die tussen de oren zit bij de mens kan gaan. Godsdienstwaanzin is van alle tijden. Maar dat wist u al. Alleen de mohammedaan en de Jehovah’s Getuige en al die andere leden van christelijke en islamitische sekten zien zich echter als bekwame idioten in het opvolgen van wat een of andere kerel bedacht heeft uit naam van god.

Er zijn vele gezelschapspelen bedacht en op de markt gebracht. Het spelletje met god is wel het meest succesvolle dat de mensheid heeft voortgebracht. Hoe het heet?

HET GROTE GODSDIENSTWAANZINSPEL

Een niet ongevaarlijk gezelschapspel voor dolende christenen en agressieve mohammedanen. Vanaf 1 jaar. Aanbevolen om uitsluitend onder toezicht van ouderen te spelen. Voor de mohammedanen is een aangepaste versie bedacht. Wat te denken van een vakje met eeuwig brandend braadvuur voor de mens? Inplaats van ’ga door naar de gevangenis’, of ’neem een kanskaart?’gaat u verder naar de plek met het eeuwige helse braadvuur van ’allah’. Dat betekent dat u hebt verloren. Al uw bezit wordt verdeeld onder de andere mohammedaanse spelers. ook is rekening gehouden met de halve waarde van de vrouw in islam en de openbaring dat het drinken van de urine van de kameel geneeskrachtige werking heeft voor de mohammedaan. Ook dat vindt u op de achterkant van een kanskaart: ’ga door naar de urineplaats van de kameel en neem een slok.’

GODSDIENSTWAANZIN. Vraag ernaar bij de dichtsbijzijnde moskee bij u in de buurt. Of loop een Koninkrijkszaal binnen op zaterdagmorgen of zondagmorgen bij de Jehovah’s Getuigen.
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Bericht door hans van de mortel »

Een ’gelovige’ mohammedaan als profvoetballer

’Nordin Amrabat is een boef maar een aardige boef’ kopt een artikel in Nieuwe Revu over de profvoetballer bij PSV. Hij is brutaal, onhandelbaar en bijdehand. Dat is Nordin Amrabat (21), smaakmaker bij PSV. Deze omschrijving is tevens blindelings toepasbaar op bijna alle Marokkaanse jochies van traditioneel analfabete koran georiënteerde Marokkaanse ouders. Hoe dommer en achterlijker, hoe meer Marokkanen verstand van god menen te moeten ventileren. Dat heb ik al eens eerder gezegd. Die Marokkaanse kinderen zijn super stront eigenwijs en moeilijk te hanteren. Zowel op straat, in school, als bij een voetbalclub - zij zijn niet inpasbaar in een moderne geciviliseerde samenleving. Nordin is weggestuurd bij Ajax en bij voetbalclub Huizen (15 km nabij Amsterdam), alwaar het hele team bij Huizen met hem overhoop lag.

De huidige trainer van ADO Den Haag, André Wetzel, vertelt een anekdote over Amrabat toen hij vorig jaar trainer was bij VVV, en waar Amrabat nog speelde die toen bijna over zijn toeren raakte.
André Wetzel: Amrabat is een gelovige moslim. Maar de devote Nordin verdwijnt soms even naar de achtergrond. Zoals voorafgaand aan een uitduel tegen Ajax, midden in de ramadan.
”Trainer, vandaag mag ik gewoon eten, hoor,” zegt Amrabat terloops. ”Waarom dan wel?” vraagt Wetzel op zijn hoede. Amrabat: ”Ik heb in de koran gelezen dat je wél mag eten als je een verre reis maakt van meer dan 150 kilometer.”

Is die goser nou getikt of niet volgens mij?

Zijn trainer: ”Dat zal wel zo zijn, Nordin. Maar besef je wel in welk tijdperk de koran is geschreven? in die tijd deden ze drie dagen over zo’n tocht. Op een kameel.” Aldus zijn intelligente met de moderne hedendaagse beschaving bekend zijnde Nederlandse trainer. Zo’n moslimjochie dat aardig tegen een bal kan trappen blijft hoe dan ook een infantiele mohammedaan. Dat blijkt. Zoals u ziet doet het opgeld voor bijna alle Marokkanen. Zij blijven volharden in hun achterlijke cultuur; ook al zijn zij hier geboren en hebben de volwassen leeftijd bereikt van 21 jaar. Conclusie?
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Bericht door hans van de mortel »

Ramadan en stelen gaan blijkbaar goed samen in islam

Een paar uur eerder is aangifte gedaan van de diefstal van een tas - ook in de Kalverstraat - en het signalement van die verdachte komt overeen met het signalement van deze man. Ik besluit hem te volgen en waarschuw meteen de collega’s. Ik zie hem een schoenenzaak in lopen en later een andere schoenenzaak. Hij is zichtbaar op zoek naar een slachtoffer. Schoenenwinkels zijn wat dat betreft perfect. Mensen zetten hun tassen neer en gaan dan passen en naar de spiegel lopen. Dan staat zo’n tas een tijdje onbeheerd. Opeens ziet collega Marco de man bukken, iets in zijn plastic tas stoppen en snel de winkel verlaten.

Terwijl wij de verdachte volgen, vraagt Marco in de winkel of iemand wat mist. Want zonder aangifte begin je niks. Een vrouw schrikt en zij geeft een beschrijving van de tas. Marco geeft dat via de portofoon door aan ons en op de Nieuwendijk houden wij de man aan. Bij het doorzoeken van de plastic tas, treffen wij inderdaad de gestolen tas aan. Plus een iPod en drie telefoons. Omdat het meisje dat eerder aangifte had gedaan van diefstal van haar tas, zei 270 euro te missen, worden de 266,10 euro die de man bij zich had, ook in beslag genomen.

Het is al snel duidelijk dat het geld van het meisje is, omdat zij eerder had verklaard dat zij de vijf nieuwe briefjes van 50 euro op een speciale manier had gevouwen. En precies zó gevouwen worden de biljetten bij de verdachte gevonden.
Tijdens het verhoor verklaart de Marokkaan dat hij getrouwd is, drie kinderen heeft, op de C . . . laan in Amsterdam woont (HvdM: dat is de Cornelis Lelylaan in Slotervaart) en dat hij die dag heeft gewerkt. Waar wil hij niet zeggen.

Vanwege de Ramadan heeft hij trouwens wel erge honger. Wat een teamlid tot de verzuchting brengt: ”Van zijn geloof mag hij overdag niet eten, maar stelen vindt hij kennelijk wel normaal.”

Verder blijft hij volhouden niets te hebben gedaan.

(Overgenomen uit de Panorama nr. 42 van deze week)
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Bericht door hans van de mortel »

Voorgevel van een oud Gereformeerd kerkje in Friesland

Vanwege de alom heersende wereldwijde godsdienstwaanzin is de naam van de god van Mozes en Abraham ’Jehovah’, jaren geleden op de bovengevel met wiltte kalk overgeschilderd. U zult deze tekst niet meer kunnen lezen. Zó gaat men in de chrsitenheid (en islam) om met de waarheid. De waarheid van de godsdienstwaanzinnige!

De meest achterlijke sekte met het geloof in de god van Mozes en Abraham, de islam, KENT NIET EENS de naam van hun god de zij zo vrezen. Achterlijker zooitje bestaat er dus niet in de wereld. IEDEREEN IN DE WERELD DIE VERDER HEEFT GELEERD EN KAN LEZEN weet dat de naam van de god van Mozes en Abraham ’JHWH (Jehovah) is.

De christelijken gebruiken al sinds mensenheugenis niet meer de naam van de god van de joden = Jêhoewá (of zo u wilt ’Jehovah’ of ’Jaweh’ - doorstrepen wat u niet lekker vindt klinken). Sinds de afvallige van de kerk der Zevende Dags Adventisten T.C. Russell voor zichzelf is begonnen - wat later de organisatie van Jehovah’s Getuigen werd genoemd - heeft hij, toen hij succes en aanhangers begon te krijgen, bedacht dat een claim op de naam van god niet zo’n gek idee zou zijn in zijn strijd tegen de valse religie. Valse religie is namelijk volgens de Jehovah’s Getuige elke soort van religie die niet overeenkomstig de leer van de Jehovah’s Getuigen uit Brooklyn is. Islam hoort in dat rijtje vanzelfsprekend ook thuis.

Vanaf dat moment werd overal in de christenkerken de naam van Jehovah verwijderd om vooral maar niet gratis reclame voor Jehovah’s Getuigen te hoeven maken. Desondanks heeft men in Rome in de Sixtijnse kapel (schrijf ik het goed?) de letters ’JHWH’ die aan het plafond geschilderd zijn, niet weggehaald. Iedereen weet wel dat in niet één bijbel de letters ’JHWH’ meer voorkomen. Die stonden er vroeger wel in. Het is dus duidelijk dat die hele santekraam van christelijke religie uit voornameljk allerlei misselijkmakende sekten bestaat die elkaar op leven en dood bestrijden. Het is in feite één grote vervalsende concurrentiestrijd om de macht van het product ’ware religie’. De organisatie van Jehovah’s Getuigen weet daarbij als geen ander hoe de markt te bewerken. Namelijk met de naam ’Jehovah’, de naam van de god van Mozes en Abraham. Een naam die bewust door alle andere christelijke poppenkastspelers uit hun programma is geschrapt. Om de eigen identiteit te waarborgen.
Islam is daar wat subtieler in. Die vermoorden mensen die afwijken van hun leer. Omdat het in een dun vies boekie staat, vol met fascistische dreigementen, aanbevelingen voor moord, sadisme en discrimatie.

Dat is de leer uit de woestijn, de leer van de ware kennis over de god, de heerser der aardwezens - de leer van de pedofiele analfabete viezerik en kamelenkeutelverzamelaar Mohammed - volgens de hooggeleerde godsgeleerden binnen islam. En dat zijn er nogal wat: de ayatolla’s, moefti’s, imams, kaliefen, mahdi’s of mollahs.

Een normaal gezond denkend mens noemt zich toch niet (meer) moslim (of christen) in deze tijd van beschaving, kennis en vooruitgang? Het arrogante en zelfverzekerde burgemeestertje in spe van Rotterdam, Aboutaleb, doet dat - vol trots - nog steeds. Sterker nog, hij heeft ergens in een interview in de Volkskrant gezegd dat hij hoopt dat zijn dochter met een moslim zal trouwen, maar dat uiteindeljk zijn dochter zelf beslist. Lekker zeg, zo’n mannetje die zo duidelijk uitkomt voor fascistische ideeën die hij aanhangt. Rotterdam mag zich dus als eerste Nederlandse stad prijzen na de oorlog de eerste burgemeester te mogen omarmen die min of meer dezelfde ideeën als Adolf Hitler aanhangt!

Over vooruitgang gesproken. Of is het eerder een aftakeling van beschaving, goede normen en waarden?
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Bericht door mercator »

hans van de mortel schreef: Een normaal gezond denkend mens noemt zich toch niet (meer) moslim (of christen) in deze tijd van beschaving, kennis en vooruitgang? Het arrogante en zelfverzekerde burgemeestertje in spe van Rotterdam, Aboutaleb, doet dat - vol trots - nog steeds. Sterker nog, hij heeft ergens in een interview in de Volkskrant gezegd dat hij hoopt dat zijn dochter met een moslim zal trouwen,
En IK hoop dat zijn dochter in de klauwen valt van een Marokkaanse loverboy, die wél nauwlettend de regeltjes van het Moslim Moordboekje opvolgt, kan de taqqqeya Moslim Aboutaleb mss s gaan nadenken over wat die collectieve psychose die het schapenvolkje aanhangt zoal aanricht in de door inteelt verzwakte geesten van de Allahtonen.

Laten we een voorbeeld nemen aan de démarche van koning Filips II van Spanje( overigens een rechtstreekse voorouder van mij) die het eind 16de eeuw zat was en zijn "moros" voor een simpele keuze stelde: Islam afzweren of oprotten. Ongeveer de helft deed het laatste, de andere helft werd nadien goed opgevolgd door de inquisitie om te zien dat ze geen relapsos(hervallenen) zouden worden, in dat geval wachtte hen een fris(eerder warm) auto da fe op de openbare pleinen van Madrid en Salamanca.

Het is allemaal zo simpel: het wordt ons voorgesteld alsof de moslimplaag in het beste geval een verrijking zou zijn, in het slechtste geval een soort natuurramp waar we ons maar bij moeten neerleggen. Niks is minder waar natuurlijk, als de Europese bevolking en masse zegt en nu is het genoeg en dat wordt politiek vertaald is het binnen de 10 jaar gedaan met die moslimpest hier.

Maar daarvoor moet ieder hier er van overtuigd zijn dat Islam het ergste geestelijk vergif is dat de wereldgeschiedenis heeft voortgebracht, een collectieve psychose erger dan de waan-leren Nazisme, Communisme en Maoisme tegelijk. Maar zo ver zijn we helaas nog niet, ik vrees dat het eerst tot een burgeroorlog met de Moslims moet komen-zoals in Joegoslavië-voor aleer we dat allemaal beseffen.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Bericht door hans van de mortel »

mercator schreef: Maar daarvoor moet ieder hier er van overtuigd zijn dat Islam het ergste geestelijk vergif is dat de wereldgeschiedenis heeft voortgebracht, een collectieve psychose erger dan de waan-leren Nazisme, Communisme en Maoisme tegelijk. Maar zo ver zijn we helaas nog niet, ik vrees dat het eerst tot een burgeroorlog met de Moslims moet komen-zoals in Joegoslavië-voor aleer we dat allemaal beseffen.
Hiermee ben ik het helemaal eens op grond van verstandelijke redenen.
Ongeveer de helft deed het laatste, de andere helft werd nadien goed opgevolgd door de inquisitie om te zien dat ze geen relapsos(hervallenen) zouden worden, in dat geval wachtte hen een fris(eerder warm) auto da fe op de openbare pleinen van Madrid en Salamanca.
Ik ben het hier niet mee eens om humanitaire beschavingsredenen. Ik sta nog steeds achter mijn idee van (heroriënterings)reservaten voor aanhangers van het grootste fascistische bolwerk in de geschiedenis van de mensheid ooit.
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
Gebruikersavatar
Aldebaran
Berichten: 649
Lid geworden op: di jan 01, 2008 6:32 pm

Bericht door Aldebaran »

hans van de mortel schreef:
mercator schreef: Maar daarvoor moet ieder hier er van overtuigd zijn dat Islam het ergste geestelijk vergif is dat de wereldgeschiedenis heeft voortgebracht, een collectieve psychose erger dan de waan-leren Nazisme, Communisme en Maoisme tegelijk. Maar zo ver zijn we helaas nog niet, ik vrees dat het eerst tot een burgeroorlog met de Moslims moet komen-zoals in Joegoslavië-voor aleer we dat allemaal beseffen.
Hiermee ben ik het helemaal eens op grond van verstandelijke redenen.
Hans, ik ben zo blij dat je om 'puur verstandelijke redenen' achter een oproep tot oorlog aanloopt en niet omdat het toevallig aansluit bij de emotie die er in je postings zo vanaf drupt. Ik voeg 'm toe aan ons lijstje met 'verstandige oorlogen'.
“There's nothing I like less than bad arguments for a view that I hold dear.” - Daniel Dennett
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Bericht door mercator »

hans van de mortel schreef:
Ongeveer de helft deed het laatste, de andere helft werd nadien goed opgevolgd door de inquisitie om te zien dat ze geen relapsos(hervallenen) zouden worden, in dat geval wachtte hen een fris(eerder warm) auto da fe op de openbare pleinen van Madrid en Salamanca.
Ik ben het hier niet mee eens om humanitaire beschavingsredenen. Ik sta nog steeds achter mijn idee van (heroriënterings)reservaten voor aanhangers van het grootste fascistische bolwerk in de geschiedenis van de mensheid ooit.
Ik volg je redenering wel Hans, maar je zal zelf wel inzien dat die oriënteringsreservaten van je een vrome wens zijn, no way dat je onze Moslimpjes hier in W Europa daar vrijwillig naartoe krijgt. Alsof een crimineel k*tmarokkaantje na de zoveelste handtassendiefstal en groepsverkrachting eventjes zélf naar het boot-camp zou lopen om ge-deprogrammeerd te worden.

t Is anders eenvoudig, de moslims zijn naar hier gekomen, dus kunnen ze ook weer weg. En dat kan op dezelfde wijze gaan als die waarmee Christenen geen voet aan de grond krijgen in Saoudi-Arabië, nl. door het scheppen van een moslim-onvriendelijk sociaal klimaat.

Ik gaf dat geval van de deportaties tijdens de 16de eeuw als voorbeeld aan, zo werd dat toén opgelost, t waren andere tijden, maar ik krijg er jeuk van als ik alsmaar hoor dat het probleem niet kàn opgelost worden, zoals een handicap waarmee je maar moet leren leven.Het kan wel degelijk opgelost worden, maar alleen als daar in Europa een algemene bereidheid toe bestaat. Ik schat dat we daar nog 1 generatie de tijd voor hebben, zoniet wordt OF heel de Europese bevolking dhimmies in hun eigen land, OF kijken we aan tegen een langdurige en bloedige burgeroorlog met de moslims.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Bericht door mercator »

Aldebaran schreef: Hans, ik ben zo blij dat je om 'puur verstandelijke redenen' achter een oproep tot oorlog aanloopt en niet omdat het toevallig aansluit bij de emotie die er in je postings zo vanaf drupt. Ik voeg 'm toe aan ons lijstje met 'verstandige oorlogen'.
Pardon reeds, ik heb daar geen "oproep" toe geplaatst, ik zie gewoon dat die kans er wel degelijk inzit. Vergeet niet dat we al een precedent hadden op een paar 100km van onze deur, nl. de Balkanoorlogen. Dat de Mossels die gewonnen hebben met Navo-hulp heeft ze alleen maar driester gemaakt, gooi er nog wat burgemeesterstitels en ere-doctoraten bovenop voor Islamieten en wij worden 2de rangsburgers, onderworpen aan de Moslim-heersers. Helaas met medewerking van onze volksverraderlijke politici en media.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Aldebaran
Berichten: 649
Lid geworden op: di jan 01, 2008 6:32 pm

Bericht door Aldebaran »

mercator schreef:
Aldebaran schreef: Hans, ik ben zo blij dat je om 'puur verstandelijke redenen' achter een oproep tot oorlog aanloopt en niet omdat het toevallig aansluit bij de emotie die er in je postings zo vanaf drupt. Ik voeg 'm toe aan ons lijstje met 'verstandige oorlogen'.
Pardon reeds, ik heb daar geen "oproep" toe geplaatst, ik zie gewoon dat die kans er wel degelijk inzit.
Oh, dus je wilt helemaal niet vechten met moslims, geen pre-emptive strikes uitdelen. Je wilt vriendjes blijven met de moslims, zeker? Je begrijpt toch wel dat dat de houding van een dhimmi is. :smile:

Maar je bent wel (begrijp ik althans uit je woorden) voor het louterende effect dat zal uitgaan van een directe confrontatie zodat je complottheorie eindelijk emanent wordt.
“There's nothing I like less than bad arguments for a view that I hold dear.” - Daniel Dennett
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Bericht door hans van de mortel »

Aldebaran schreef:Hans, ik ben zo blij dat je om 'puur verstandelijke redenen' achter een oproep tot oorlog aanloopt en niet omdat het toevallig aansluit bij de emotie die er in je postings zo vanaf drupt. Ik voeg 'm toe aan ons lijstje met 'verstandige oorlogen'.
Islam roept op tot oorlog, niet Mercator, niet ik, niemand op dit forum. Ik deel slechts de vrees tot oorlog zoals ’Mercator’ heeft neergezet:
Maar zo ver zijn we helaas nog niet, ik vrees dat het eerst tot een burgeroorlog met de Moslims moet komen-zoals in Joegoslavië-voor aleer we dat allemaal beseffen.
Aldebaran, je begint steeds meer te lijken op een aanhanger van links, PvdA-er in het geniep. Blijf bij de les, dan blijf je aangenaam voor iedereen.
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Bericht door mercator »

Aldebaran schreef:Oh, dus je wilt helemaal niet vechten met moslims, geen pre-emptive strikes uitdelen.


Maar je bent wel (begrijp ik althans uit je woorden) voor het louterende effect dat zal uitgaan van een directe confrontatie zodat je complottheorie eindelijk emanent wordt.

Ik wil niet Iran of Pakistan te lijf gaan zolang die geen kernwapens hebben, en uit Irak en Afghanistan hadden wij al helemaal moeten wegblijven vind ik. Onderontwikkelingslanden aan de moslims zeg ik maar. Dat Sjieten en Soenieten en taliban-baarden daar ajb rustig doorgaan met elkaar te onthoofden en op te blazen.

Het conflict zal hier, in onze straten uitgevochten worden, net zoals in Serajevo en Mostar. Het is dàt, of als dhimmie onderworpen worden door de Moslims. En zoals ik al zei, ik hoop natuurlijk dat het zo ver niet komt, maar een verdedigingsoorlog is steeds een rechtvaardige oorlog!


En eigenlijk hebben we al voorsmaakjes van die oorlog gehad in Frankrijk en België of hoe moest je die straat-intifada van 2 jaar terug dan noemen?
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Bericht door BFA »

ik ben zo blij dat je om 'puur verstandelijke redenen' achter een oproep tot oorlog aanloopt
Die oorlog is aan ons en de rest van de wereld verklaard. Vanuit Islam.
Wij zijn in oorlog, of we willen of niet.
Als je de oorlog echt niet wil, Islam geeft je kans op onderwerping dmw bekering of aanvaarding van dhimmistatus.

Een paar bekeerlingen en een hoop dhimmis haalt die oorlog niet weg.
Best is zo klaar en duidelijk te antwoorden. Met alle middelen.
We hebben de middelen om een groot land als Iran in minder dan 10 dagen naar het stenen tijdperk te sturen. Niets tegen als deze middelen gebruikt worden.

Deze oorlog zal op alle vlakken uitgevochten worden. Ook in onze straten. Daarvoor hebben we de middelen alsnog niet.

Het beste zou zijn de landen in de Islamterritoria tegen elkaar in oorlog te brengen.
Dit houdt de oorlog in onze straten en af en toe een nodig bombardement in de Islamterritoria niet af.

Islam is een oorlogsdoctrine.
Geef mohammedanen de horrors van een totale oorlog met moderne wapens, laat ze vechten tot ze het nut van een vredesdoctrine inzien. (maw, +/- 40% van mannelijke bevolking gesneuveld)
Dit is de enige manier waarop het werkt.
Christendom en Buddhisme hebben dit ook doorgemaakt.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
Gebruikersavatar
Aldebaran
Berichten: 649
Lid geworden op: di jan 01, 2008 6:32 pm

Bericht door Aldebaran »

hans van de mortel schreef:
Aldebaran schreef:Hans, ik ben zo blij dat je om 'puur verstandelijke redenen' achter een oproep tot oorlog aanloopt en niet omdat het toevallig aansluit bij de emotie die er in je postings zo vanaf drupt. Ik voeg 'm toe aan ons lijstje met 'verstandige oorlogen'.
Islam roept op tot oorlog, niet Mercator, niet ik, niemand op dit forum. Ik deel slechts de vrees tot oorlog zoals ’Mercator’ heeft neergezet:
Maar zo ver zijn we helaas nog niet, ik vrees dat het eerst tot een burgeroorlog met de Moslims moet komen-zoals in Joegoslavië-voor aleer we dat allemaal beseffen.
Aldebaran, je begint steeds meer te lijken op een aanhanger van links, PvdA-er in het geniep. Blijf bij de les, dan blijf je aangenaam voor iedereen.
Je mag er elk plakkertje op plakken dat je verder helpt hans. Dat is helemaal jouw ding. Doe je ding!

Maar de tweede alinea in de laatste posting van mercator stelt beslist niet gerust.
“There's nothing I like less than bad arguments for a view that I hold dear.” - Daniel Dennett
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Bericht door hans van de mortel »

De arrogantie en onwetendheid van de kerk

Het kostte de katholieke kerk van Rome ettelijke EEUWEN, plus een onderzoek van een pauselijke commissie die TWAALF JAAR duurde, voordat zij haar ongelijk kon bekennen tegenover de wetenschapper Galileï; hij werd in oktober 1992 in ere werd hersteld [...]. Tot dan meende de godsgeleerden van de kerk steeds dat de zon om de aarde bewoog en niet de aarde. Galileï was hier bijna voor op de brandstapel terecht gekomen.

Niet zo verwonderlijk, want ook in deze tijd manifesteert zich een nog ergere waanzin van die van de islam. Een onsmakelijke sekte die wetenschap hardhandig de kop indrukt als zijnde een tegen de geest van ’allah’ gerichte ketterij.

En wat betekent het woord paus? Dat betekent ’heilige vader’. Zelf bedacht, wat dacht u? Ook dat die zelfde ouwe lul in dat clownspak in Rome een onfeilbaar verstand heeft inzake godkwesties. God had eigenlijk de zon om de aarde moeten laten draaien? Dus gooi dat onfeilbare maar snel in de prullenbak waarin religie thuishoort. Dat de paus niet onfeilbaar is, mogen we dan misschien over honderd jaar tegemoet zien. Maar dan gaat zich hier wel eerst een pauselijke commissie over buigen. Voor een periode van . . . weer twaalf jaar?

Mag ik misschien weer even kotsen op religie?

DOE HET GOEDE EN HET ZAL U VERHEFFEN!
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Bericht door hans van de mortel »

Discriminerende god. Hij kiest het joodse volk uit.

De bijbel, het boek voor gelovigen zonder houvast in hun leven, praat over Abraham en het uitverkoren joodse volk. Maar hoe was het nu met de rest van de (wereld)bevolking gesteld? Telde die nu plotseling niet meer mee in de ogen van god? Uitverkoren volk van god? Hiermee wordt de Almacht duidelijk door de mens in een kader van schizofrene randdebieliteit geplaatst.

Religie is de fascistische uitleg over een voorkeurgod. Om van te kotsen, dus.

DOE HET GOEDE EN HET ZAL U VERHEFFEN!
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
Gebruikersavatar
H.Numan
Berichten: 8527
Lid geworden op: do mei 08, 2008 3:33 am

Bericht door H.Numan »

Nee Hans, dat is heel gewoon. Verreweg de meeste goden belonen hun vereerders met onroerend goed. Namelijk, dat gebied waar ze hun ankertje al uitgegooit hadden.

Eskimo goden zullen ongetwijfeld zeer royaal die miserabele leegte cadeau gedaan heben aan hun vereerders. Niet voor niks, natuurlijk. Voor een stevige schaal overheerlijk walvisblubber. Nectar voor de goden!

Afrikaanse stammen zullen vrijwel zeker kunnen vertellen dat Boeboeboeboe, de god van de hun stam hun de jungle schonk tussen de rivier en tot en met de bergen.

Naarmate religies groter worden, zijn de goden minder royaal met onroerend goed donaties, want dat geeft wat vervelende problemen. Namelijk met de heidenen die er anders over denken. Dan treedt een ander goddelijk mechanisme in werking: dat heet bekering. Sommige geloven vinden het prima om als voddenrapers van deur tot deur te gaan. En andere geloven vinden dat wat minnetjes. Die komen te vuur en te zwaard langs.
een volk dat voor korannen zwicht
zal meer dan lijf en goed verliezen
dan dooft het licht….
Anoniem
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Bericht door hans van de mortel »

RELIGIE IS MACHTUITOEFENING OVER MENSEN

Misdadig was de inquisitie. De instelling van de kerk om mensen in het gareel van hun godsaanbidding te krijgen. Niet volgens god, maar volgens doorgaans religieuze leiders, de pedofiele viezerikken en voorkeurgeilers voor jonge meisjes die macht wisten uit te oefenen in naam van god.
OK, hieraan was niet de godsdienst schuld, maar de hoogmoed van de gelijkhebberij van de geestelijke gestoorde machthebbers met hun ondefinieerbare haat tegenover een verzonnen satan. Dat komt ons bekend voor, nietwaar? Dit heeft zich - zeg maar - in de middeleeuwen afgespeeld. Inmiddels zijn wij beschaafd geworden, leven in 2008 en wat zien we? Begint dat gesodemieter van voor af aan. Door het binnenhalen van de meest achterlijke cultuur sinds mensenheugenis: ISLAM. Met een gruwelijke opgeklopte haat tegen een verzonnen satan. Daarom veracht de moslim het ongelovige westen. Wij zijn bevriend met satan en vallen daarom onder hun kwalificatie ’verwerpelijk voor allah’. Dat wij die zelfverzonnen satan niet erkennen doet niet terzake. Een moslim heeft inzake levenskwesties (islam) namelijk altijd gelijk en het laatste woord. U niet!

Ga maar eens naar Mekka voor de verandering. Je weet niet wat je daar ziet. Alsof je op een andere planeet terecht bent gekomen. Een horde van godsdienstwaanzinnigen is helemaal door het dolle heen. Wat daar gebeurt vindt de wereld blijkbaar de normaalste zaak van de wereld. Nou ja, dat is ook het geval met een krankzinnigen gesticht. Daarin verwacht je toch geen normaal denkende mensen te ontmoeten?

En wat doen al die godsdienstwaanzinnigen in Mekka? Die gooien in volle extase en overtuiging stenen naar de duivel. Vindt u het gek dat je moslims maar beter niet als vriend kunt hebben en moet uitsluiten van elke beschaving? Dat soort mensen hoort hier toch niet thuis? Zij vormen juist een gevaar en zijn een aantasting van onze beschaving met hun aanbidding van de meest ergerlijke despotische sadistische oorlogszuchtige discriminerende pedofiele analfabetische arabier uit de geschiedenis van de mensheid.
Dankzij deze arabische pedofiele analfabeet van 1400 jaar geleden die ooit gezegd had dat de engel gods hem had bezocht om hem een bekentenis van god te dicteren. Laat het nu zo zijn dat die pedofiel niet schrijven kon. Was dat de fout van ’allah’? Wist ’allah’ dit dan niet? Of had ’allah’ goeie instructies meegegeven aan Gabriël, maar had de engel god genegeerd? Hij moest zich hoogst waarschijnlijk aan een jood openbaren. Want die konden wel lezen en schrijven. Nou ja, een paar keer flink in de keel van Mohammed knijpen, dan wilde hij alles wel onthouden wat de engel gods hem te zeggen had.

Religie? Om van te kotsen! Doe maar gewoon, dan doe je al gek genoeg.

DOE HET GOEDE EN HET ZAL U VERHEFFEN!
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
Gebruikersavatar
Aldebaran
Berichten: 649
Lid geworden op: di jan 01, 2008 6:32 pm

Bericht door Aldebaran »

Ik vermaak me hier kotselijk mee Hans, doorgaan op deze lijn!
“There's nothing I like less than bad arguments for a view that I hold dear.” - Daniel Dennett
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Bericht door Pilgrim »

Aldebaran schreef:Ik vermaak me hier kotselijk mee Hans, doorgaan op deze lijn!
Ik ben blij dat je het hier zo naar je zin hebt. :smile:
Plaats reactie