Was Profeet Mohammad een pedofiel?

Is Mohammed het zegel der profeten? Of gewoon één der velen? Debatteer over zijn leven, visies, psychologie, sucessen en mislukkingen. Kun je hem met Jezus vergelijken?
Gebruikersavatar
H.Numan
Berichten: 8527
Lid geworden op: do mei 08, 2008 3:33 am

Bericht door H.Numan »

Verknipte schreef:
H.Numan schreef: Goh, dat is me niet echt opgevallen. Vertel eens, waar precies gebeurt dat? Ik lees namelijk veel artikelen waarin mohammedanen gruwelijke moorden plegen, maar nooit dat christenen dat doen.
Het zou me inderdaad verbazen als het jou zou opvallen. Zelfs de strond voor je ogen zal jou niet eens opvallen.
Mijn allerbeste verknipte, stront schrijft men met een 't'.
In landen als Irak, Afghanistan, Tsjetjenië hebben christenen miljoenen onschuldige moslims vermoord.
Christenen hebben alleen in Irak al meer dan 3.000.000 mensen vermoord.

Sorry, verknipte. Dat religie voor verknipten zoals jij is, wil nog niet zeggen dat de hele wereld even verknipt is. Irak en Afghanistan en de Russische provincie T zijn aangevallen door (seculiere) naties. Dat is toch even wat anders. Ik begrijp heel goed dat dit boven je tulband uitgaat. Neem nou Tsjetjenië. Dat is nooit een staat geweest. Hooguit een verzameling nomadenstammen die onder niemands gezag vielen. en dat is toch al aardig lang geleden. Maar goed, voor een verknipte die teruggrijpt om een rijk dat 1.536 jaar geleden ten onder ging om grof over te komen is alles -wat het mohammedanisme bevordert- acceptabel.
Echt waar? Dus allah heeft een bastaard zoon?
Volgens mij haal je Allah en die heidense christelijke afgod door elkaar, want enkel die laatste heeft een zoon.
Kijk, dat bedoel ik dus. :wink:
Als je je psychiater weer ziet, vraag hem de dosis te verdubbelen. op zo'n imbeciele uitspraak reageer ik niet eens.
Die heb jij heel hard nodig.
Valt gelukkig mee. Goed antwoord, voor een verknipte. Maar vertel eens, welk dorp heb je van hun idioot verlost? Een marokkaans dorp, neem ik aan? Je komt namelijk bijzonder grof gebekt en ongemaniert over. En iewat dommig. Schijnt zo'n beetje standaard te zijn voor nazaten uit die contreien.
een volk dat voor korannen zwicht
zal meer dan lijf en goed verliezen
dan dooft het licht….
Anoniem
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Bericht door mercator »

Message schreef: Joden en moslims hebben veel dingen gemeen en zij geloven ook dat moslims in dezelfde God geloven.
Ja dat is zo. Daarom zou het beter zijn dat wij kafirs een hoge betonnen muur rond het Midden Oosten zetten en jullie daar allemaal terug naar toe zenden, kunnen jullie eea op godsdienstige wijze oplossen onder elkaar ipv heel de wereldpolitiek te vergiftigen met jullie dwaze stammenconflicten.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Bericht door mercator »

H.Numan schreef: Goed antwoord, voor een verknipte. Maar vertel eens, welk dorp heb je van hun idioot verlost? Een marokkaans dorp, neem ik aan?
Neen hij speelt nu de idioot in een Hollands dorp, want daar is internet, uitgevonden en ter beschikking gesteld door die smerige Ongelovige varkens.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Message schreef:In landen als Irak, Afghanistan, Tsjetjenië hebben christenen miljoenen onschuldige moslims vermoord.
Christenen hebben alleen in Irak al meer dan 3.000.000 mensen vermoord.
Het zou geweldig leuk zijn als je deze beschuldiging hard kan maken door ons een paar linken te verstrekken zodat we met ons eigen ogen deze verschrikkingen kunnen lezen. Een beetje onzin in het rond blazen heeft op dit forum namelijk geen nut.

Echt waar? Dus allah heeft een bastaard zoon?
Volgens mij haal je Allah en die heidense christelijke afgod door elkaar, want enkel die laatste heeft een zoon.
Jij verteld ons nu dus dat God en Allah NIET dezelfde godheid is. En ik maar denken dat de God van de Joden en Christenen ook de god van de Moslims is.
Hoe een mens zich kan vergissen. :?
Maar eigenlijk heb je wel gelijk, want Allah was oorspronkelijk de maangod van het premohammedaanse tijdperk.
En inderdaad had deze god geen zonen, maar dochters. Drie dochters had hij. Al-Lat, al-Uzza en Manat . En deze dochters worden soms samen afgebeeld met Allah de maangod, vertegenwoordigd door een maansikkel boven hen.

Wat vindt je daar van Message.
Volgens mij leer je telkens wat bij als je ons forum bezoekt.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Message schreef:
Ariel schreef:
Message schreef:Christenen zijn onbesneden Romeinse heidenen die uitgeroeid moeten worden.
Wat is het toch met jullie moslims. Waar komt de haat vandaan. Ik weet het, maar weet jij het ook?

Op een Islamitische forum las ik dit. Heel eerlijk verteld een moslima aan een bekeerde vrouw , dat ALLE moslims Joden moeten vervloeken.Dat moet van Allah, en als men daar geen zin in heeft, ( in dat vervloeken) dan had men maar geen moslim moeten worden.

http://www.benayad.be/forum/showthread. ... 6#post4486
Ik heb daarnaast nergens gezegd dat Joden slechte mensen zijn. Ze zijn vervloekt door Allah, dus moeten wij ze ook vervloeken. Ik heb geen behoefte om bevriend met hen te zijn. Ik zal ze niet neerschieten en ik zal niet onvriendelijk doen, maar vrienden kunnen ze nooit worden.
Kan jij me nu , na het lezen van deze woorden uitleggen waar jullie haat vandaan komt?
Het is geen haat, het is het inzien van de waarheid.

Wat is de waarheid Message. Dat je Joden moet vervloeken?
Vervloek jij ook Joden omdat het van Allah moet?
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Bericht door mercator »

Ariel schreef: Het zou geweldig leuk zijn als je deze beschuldiging hard kan maken door ons een paar linken te verstrekken zodat we met ons eigen ogen deze verschrikkingen kunnen lezen. Een beetje onzin in het rond blazen heeft op dit forum namelijk geen nut.
Onze vredelievende Moslimbroeder bedoelt de militaire acties van de Russen en VS in Tsjetsjenië en Afghanistan/Irak, Ariel.

En ergens heeft hij wel een punt, je kan niet ontkennen dat daar veel moslims-ook vrouwen en kinderen-door een natie die zich "christelijk" noemt(de VS dan toch) uitgeroeid worden.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Volgens mij waren die russen geen Christenen mercator, maar communisten.
Communisme houdt niet op bij economische en politieke hervorming. Per definitie eist het Communisme een afschaffing van zowel Religie als de Absolute Moraliteit die op Religie is gestoeld.

Message heeft het over Christenen die alleen al in Irak al meer dan 3.000.000 mensen vermoord hebben.

Ik ben nog steeds benieuwd.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Bericht door mercator »

Ariel schreef:Volgens mij waren die russen geen Christenen mercator, maar communisten.

Message heeft het over Christenen die alleen al in Irak al meer dan 3.000.000 mensen vermoord hebben.

Ik ben nog steeds benieuwd.
De Russen zijn sinds 1989 officieel geen communisten meer...ik denk dat het Christelijk Orthodox geloof in Rusland nu vele malen levendiger is dan het Christelijk geloof hier.

Message gaat niet meer antwoorden denk ik, maar volgens mij bedoelt hij toch de Amerikaanse invasie van Irak en Afghanistan.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Bericht door Pilgrim »

mercator schreef:Message gaat niet meer antwoorden denk ik, maar volgens mij bedoelt hij toch de Amerikaanse invasie van Irak en Afghanistan.
Rare aantijging Mercator! Amerikanen roeien geen miljoenen moslims uit. Wel hebben ze Irak aangevallen waarbij, zoals in elke oorlog, burgerslachtoffers zijn gevallen. Ook nu nog sneuvelen er soms onschuldige burgers in de strijd tegen de terreur, maar dat is geen opzet en zeker geen uitroeingspolitiek.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Bericht door mercator »

Pilgrim schreef: Rare aantijging Mercator! Amerikanen roeien geen miljoenen moslims uit. Wel hebben ze Irak aangevallen waarbij, zoals in elke oorlog, burgerslachtoffers zijn gevallen.
Ik "tijg" helemaal niets aan beste Pilgrim, ik stel alleen vast dat er in Irak toch vele slachtoffers( of het nu miljoenen zijn weet ik niet, doet er ook niet toe) zijn gevallen door Amerikaanse bommen-en in de jaren daarvoor door de blokkade van Irak.

Sadam had helemaal geen atoomwapens of kernwapens, en had ook niks met de kamikazes van 9/11 te maken, dat geven de Amerkaanse agressors nu zelf toe. Wat hadden ze dan in Irak te zoeken ?
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Aldebaran
Berichten: 649
Lid geworden op: di jan 01, 2008 6:32 pm

Bericht door Aldebaran »

Pilgrim schreef:Amerikanen roeien geen miljoenen moslims uit. Wel hebben ze Irak aangevallen waarbij, zoals in elke oorlog, burgerslachtoffers zijn gevallen. Ook nu nog sneuvelen er soms onschuldige burgers in de strijd tegen de terreur, maar dat is geen opzet en zeker geen uitroeingspolitiek.
Het is een volkomen rechtvaardige pre-emptive strike voor de goede zaak, het welzijn van de wereldbevolking, een schoolvoorbeeld van medemenselijkheid, tegen de as van het kwaad, ondersteund met een zelfgedefinieerd oorlogsrecht dat VN-conventies ten spijt tijdelijk even nodiug was, gebaseerd op een te vergeven leugentje over massavernietigingswapens (ondersteund door de slippendragers van de USA in ons eigen kabinet) en vooral niet bedoelt om oliebelangen te beschermen. Amen en welterusten.
“There's nothing I like less than bad arguments for a view that I hold dear.” - Daniel Dennett
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Bericht door Pilgrim »

mercator schreef:Sadam had helemaal geen atoomwapens of kernwapens, en had ook niks met de kamikazes van 9/11 te maken, dat geven de Amerkaanse agressors nu zelf toe. Wat hadden ze dan in Irak te zoeken ?
Ze leefden in de waan dat die massavernietigingswapens er waren doordat Saddam Hussein de schijn ophield dat ze er waren. Hij kwam ook zijn verplichtingen niet na, die hem na de nederlaag van de vorige Golfoorlog waren opgelegd, door inspecties zo veel mogelijk te hinderen.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Bericht door mercator »

Pilgrim schreef: Ze leefden in de waan dat die massavernietigingswapens er waren doordat Saddam Hussein de schijn ophield dat ze er waren. Hij kwam ook zijn verplichtingen niet na, die hem na de nederlaag van de vorige Golfoorlog waren opgelegd, door inspecties zo veel mogelijk te hinderen.
Dan had Sadam dus ook inspecties in Amerika kunnen eisen?
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Bericht door Pilgrim »

mercator schreef:Dan had Sadam dus ook inspecties in Amerika kunnen eisen?
Nee, want Saddam had die oorlog verloren en moest zich daarom schikken naar de eisen van de overwinnaar, d.w.z. Amerika. Dat is heel normaal in oorlogen. :wink:
Gebruikersavatar
Aldebaran
Berichten: 649
Lid geworden op: di jan 01, 2008 6:32 pm

Bericht door Aldebaran »

Pilgrim schreef:Ze leefden in de waan dat die massavernietigingswapens er waren doordat Saddam Hussein de schijn ophield dat ze er waren.
Ja, die etterbak ging de hele tijd met tankwagens in de woestijn op een neer rijden om die Amerikanen helemaal gek te maken. Dan vraag je er ook om dat een of andere hypernerveuze militair die massavernietigingswapens moet vinden of z'n baan kwijt is, zo'n H2O-transport aanmerkt als een verdachte beweging en dat foto's daarvan voor de hele wereldpers worden getoond als definitief bewijsmateriaal dat Bush niet anders kon. En als je er dan toch bent, in Irak, dan maakt het eigenlijk ook helemaal niet meer uit dat je ging om die massavernietigingswapens die er niet zijn, maar dan pak je natuurlijk wel even wat dingen mee die handig zijn. Allemaal heel logisch eigenlijk als je dat zo eens rustig op een rijtje zet. Misschien is politiek iets voor me.
“There's nothing I like less than bad arguments for a view that I hold dear.” - Daniel Dennett
Gebruikersavatar
Aldebaran
Berichten: 649
Lid geworden op: di jan 01, 2008 6:32 pm

Bericht door Aldebaran »

Pilgrim schreef:
mercator schreef:Dan had Sadam dus ook inspecties in Amerika kunnen eisen?
Nee, want Saddam had die oorlog verloren en moest zich daarom schikken naar de eisen van de overwinnaar, d.w.z. Amerika. Dat is heel normaal in oorlogen. :wink:
Juist ja, heel duidelijk weer. Klein vraagje nog: die inspectieverzoeken gingen toch vooraf aan de oorlog? Was er dan sprake van een plaatselijke discontinuïteit in het ruimte-tijdgebeuren waardoor oorzaak en gevolg tijdelijk werden omgedraaid. Klinkt natuurlijk logisch, maar vraag het toch maar even.
“There's nothing I like less than bad arguments for a view that I hold dear.” - Daniel Dennett
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Bericht door Pilgrim »

Ik had het over de EERSTE Golfoorlog die door Saddam BEGONNEN was (door de inval in Koeweit), waarna Irak door Amerika en zijn bondgenoten verslagen werd. De verliezer moet zich daarna schikken naar de eisen van de overwinnaar, daar vielen ook wapeninspecties onder.
Gebruikersavatar
Aldebaran
Berichten: 649
Lid geworden op: di jan 01, 2008 6:32 pm

Bericht door Aldebaran »

Pilgrim schreef:Ik had het over de EERSTE Golfoorlog die door Saddam BEGONNEN was (door de inval in Koeweit), waarna Irak door Amerika en zijn bondgenoten verslagen werd. De verliezer moet zich daarna schikken naar de eisen van de overwinnaar, daar vielen ook wapeninspecties onder.
Goh, ingewikkeld zeg, al die oorlogen. Hebben wij nooit een oorlog verloren dan? Kunnen ze zo de boel komen inspecteren met een eeuwigdurend mandaat van de rest van de wereld.
“There's nothing I like less than bad arguments for a view that I hold dear.” - Daniel Dennett
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Bericht door Pilgrim »

Ik heb niet gezegd dat de wereld eenvoudig is. 8)
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Bericht door mercator »

Pilgrim schreef: Nee, want Saddam had die oorlog verloren en moest zich daarom schikken naar de eisen van de overwinnaar, d.w.z. Amerika. Dat is heel normaal in oorlogen. :wink:
Dus wij Belgen kunnen inspectie-teams naar Nederland sturen om s te kijken wat jullie voor gevaarlijk wapentuig in huis hebben? Vergeet niet dat de Nederlanders de oorlog van 1830/31 tegen de Belgen VERLOREN hebben !

Van Speijck was dan wel de eerste zelfmoordterrorist, maar dat kon de Belgen toch niet tegenhouden :)
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Mahalingam
Berichten: 52155
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Bericht door Mahalingam »

Wel Aldebaran, je bent zo actief bezig in deze draad maar ik heb nog niet kunnen vinden hoe je antwoord op de vraagstelling van deze draad is:
"Is Mohammed een pedofiel geweest?" Kan je daar eens je licht op werpen?
Of heb ik over je antwoord heen gekeken?
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Aldebaran
Berichten: 649
Lid geworden op: di jan 01, 2008 6:32 pm

Bericht door Aldebaran »

Mahalingam schreef:Wel Aldebaran, je bent zo actief bezig in deze draad maar ik heb nog niet kunnen vinden hoe je antwoord op de vraagstelling van deze draad is:
"Is Mohammed een pedofiel geweest?" Kan je daar eens je licht op werpen?
Of heb ik over je antwoord heen gekeken?
Vraagstellingen van topics hebben hier nog nooit iemand ervan weerhouden om het daar vooral niet over te hebben. Maar goed, nu je het zo vraagt. Ik ken de feiten niet uit eerste hand maar ik zie voldoende argumenten en bronverwijzingen om Mohammed naar huidige maatstaven inderdaad pedofiel te mogen noemen. Dit als argument gebruiken tegen het geloof van moslims nu vind ik even relevant als het aan het kruis spijkeren van Jezus als argument tegen het jodendom gebruiken. Ik vind het belangrijker te horen van moslims nu of zij dergelijke praktijken in onze maatschappij zouden goedkeuren of niet.
“There's nothing I like less than bad arguments for a view that I hold dear.” - Daniel Dennett
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Bericht door BFA »

Goh, ingewikkeld zeg, al die oorlogen.
Alleen de oorlogen waar de verliezer niet genoeg op zijn donder heeft gekregen. Als je, op het ogenblik voor overgave, wanneer ieder tussen het puin uit zijn kelders kruipt, er nog een tapijtbombardement bovenop geeft.
Dan, met een goede heropvoedingscampagne voor de laatste overlevenden: Achteraf geen problemen.

Wat vind jij Aldebaran? Werkt het zo of werkt het niet.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
Gebruikersavatar
Aldebaran
Berichten: 649
Lid geworden op: di jan 01, 2008 6:32 pm

Bericht door Aldebaran »

BFA schreef:
Goh, ingewikkeld zeg, al die oorlogen.
Alleen de oorlogen waar de verliezer niet genoeg op zijn donder heeft gekregen. Als je, op het ogenblik voor overgave, wanneer ieder tussen het puin uit zijn kelders kruipt, er nog een tapijtbombardement bovenop geeft.
Dan, met een goede heropvoedingscampagne voor de laatste overlevenden: Achteraf geen problemen.

Wat vind jij Aldebaran? Werkt het zo of werkt het niet.
Als Hitler nog geleefd had, had je zo Himmler kunnen opvolgen BFA. Alleen vind ik dat heropvoedingskampidee van je lachwekkende geitenwollensokpraat die schril afsteekt tegen de rest van je voorstel.
“There's nothing I like less than bad arguments for a view that I hold dear.” - Daniel Dennett
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Bericht door BFA »

Als Hitler nog geleefd had, had je zo Himmler kunnen opvolgen BFA.
Waren het niet dezen die zo op hun donder gehad hebben. Ik zit liever aan de andere kant.
Alleen vind ik dat heropvoedingskampidee van je lachwekkende geitenwollensokpraat die schril afsteekt tegen de rest van je voorstel.
Je moet de laatste overlevenden toch op de een of andere manier aanleren dat die tapijtbombardementen hun eigen schuld zijn. Voortkomend uit hun voorgaande handelingen.
Of ben jij voorstander van een final solution, waarin geen overlevenden voorkomen? Veel meer werk is dit niet.
Deze finanl solution oplossing geeft een ander probleem. Je hebt altijd die zich niet willen laten heropvoeden nodig voor het verder schrijven van de geschiedenis.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
Plaats reactie