Het geloof bij God is de islam.

Gebruikersavatar
Ketter
Berichten: 4218
Lid geworden op: do jun 22, 2006 9:06 am
Locatie: Vlaanderen

Bericht door Ketter »

islaminside20 schreef: BEPLEIT NOOIT DE ONWETENDHEID over het feit, dat zelfs als alle delen die een mens vormen toevallig samen zouden komen, zo'n zee van atomen nooit de "ziel" zou kunnen vormen.
Sorry, maar gans dat 'toeval' argument is op zich al fout: evolutieleer gebruikt wetmatigheden.

En het begrip "ziel", he, Islaminside is waarschijnlijk een illusie.
Zonder (ji)haat straat.

Wat is er zo moeilijk te begrijpen aan het feit dat ik niet kan geloven in een God die zo duidelijk kwaadaardig is?
Gebruikersavatar
Ketter
Berichten: 4218
Lid geworden op: do jun 22, 2006 9:06 am
Locatie: Vlaanderen

Bericht door Ketter »

Geen gelovige heeft ooit kunnen verklaren hoe zijn "god" onstaan is.

Ook niet Islaminside.

Toch gebruikt hij het argument dat niets uit niets ontstaat...
Zonder (ji)haat straat.

Wat is er zo moeilijk te begrijpen aan het feit dat ik niet kan geloven in een God die zo duidelijk kwaadaardig is?
Gebruikersavatar
H.Numan
Berichten: 8527
Lid geworden op: do mei 08, 2008 3:33 am

Bericht door H.Numan »

Ali Blabla schreef:Energie heeft een bron nodig.
Op het VMBO heeft natuurkunde geen prioriteit. Deze infantiele opmerking neem ik je dan ook niet kwalijk. En mijn complimenten voor je originaliteit: je bent van het verlopen watchmaker argument overgestapt op de ogenschijnlijk iets minder imbeciele 'theorie' van creationisme. Je gaat je uiteraard wel netjes bekeren tot het geloof waar je loopt te pikken, jatmoos?
En energie kan ook niet uit zichzelf zijn gekomen. Er is iemand die dat tot stand heeft laten komen en dat is Allah(shit).

Deze wel. het is geen bewijs: te algemeen. Gebaseerd op je infantiele natuurkundigde kennis zou dit ook het bestaan van Chronos kunnen bewijzen. Of Puk en Muk.
Is nog altijd beter dan een argument uit gebrek aan kennis.
Volgens de Bergrede ben je zalig, arme van geest.
Allah heeft in de koran geopenbaardt
Geen bewijs: je kan het een niet gebruiken om het ander te bewijzen, domoor.
Zonder het bestaan van Allah te erkennen, promoten sommige mensen een "theorie van toevalligheden" over hoe het leven is ontstaan. Deze onwaarschijnlijke theorie spreekt wetenschappelijke bewijsvoering compleet tegen. Deze beweert, dat alle levende wezens op aarde als resultaat van een toeval zijn ontstaan. Echter, een onderzoek naar deze ongegronde beweringen onthult dat deze theorie geen enkele rationele uitleg geeft over "hoe het leven ontstaan is."
Geen bewijs: creationimse heeft, en is geen bewijs.
een volk dat voor korannen zwicht
zal meer dan lijf en goed verliezen
dan dooft het licht….
Anoniem
Amazigh
Berichten: 1449
Lid geworden op: wo mei 02, 2007 9:42 pm

Bericht door Amazigh »

hans van de mortel schreef:
H.Numan schreef:Dat is de eerste zinnige opmerking die je hier maakt. Dwazen zijn niet te overtuigen. En mensen die oprecht geloven in 72 maagden in het sex paradijs de Befteling zijn dwaas.
"De mens ziet zichzelf nooit zoals hij is, maar slechts de weg, die voor hem ligt, en ook deze slechts op korte afstand. Als hij verder vooruit wil zien komt hij op dwaalwegen." - Augustinus.
Een mohammedaan (de naam zegt het al) kent maar één soort wegen: DE DWAALWEGEN VAN MOHAMED EN ZIJN PEDOFIEL GEORIËNTEERDE BIJKAMEEL ALLAH.
Jij hebt echt van die lompe uitspraken :roll:
Quotes gebruiken van een Berber :lol:
A proud amazigh!
Gebruikersavatar
H.Numan
Berichten: 8527
Lid geworden op: do mei 08, 2008 3:33 am

Bericht door H.Numan »

Klopt, nazaat van een onderkruiper aka gastarbeider. Hans zegt het wat hard, maar zelfs dat dringt niet in jullie botte koppen door. :(

Slimme zet van Ali Blabla: om te gaan pikken bij de creationisten. Het lijkt wetenschap, dus zal vrijwel iedereen er in tuinen en met weerleggingen komen tegen het creationisme. Onzin, uiteraard. Dat is net zo min wetenschap als piskijken sterrewichelen of mohammedanisme.
een volk dat voor korannen zwicht
zal meer dan lijf en goed verliezen
dan dooft het licht….
Anoniem
Gebruikersavatar
Ketter
Berichten: 4218
Lid geworden op: do jun 22, 2006 9:06 am
Locatie: Vlaanderen

Bericht door Ketter »

Zonder het bestaan van Allah te erkennen, promoten sommige mensen een "theorie van toevalligheden" over hoe het leven is ontstaan. Deze onwaarschijnlijke theorie spreekt wetenschappelijke bewijsvoering compleet tegen. Deze beweert, dat alle levende wezens op aarde als resultaat van een toeval zijn ontstaan. Echter, een onderzoek naar deze ongegronde beweringen onthult dat deze theorie geen enkele rationele uitleg geeft over "hoe het leven ontstaan is."
Wat je hierboven beschrijft is niet de evolutieleer. De tekst bevat minstens 2 redenen waarom dit niet zo is.

Kun jij mij dat uitleggen, o Islaminside? Maak gerust gebruik van wat de alwetende in je oor fluistert. :)
Zonder (ji)haat straat.

Wat is er zo moeilijk te begrijpen aan het feit dat ik niet kan geloven in een God die zo duidelijk kwaadaardig is?
Gebruikersavatar
Aldebaran
Berichten: 649
Lid geworden op: di jan 01, 2008 6:32 pm

Bericht door Aldebaran »

islaminside20 schreef:Dit is de waarheid. Ik hoef geen 20 vragen te beantwoorden. Één antwoord is overtuigend genoeg voor mensen die nadenken en beseffen.
Je zit vast in cirkelredeneringen en matigt jezelf de arrogantie aan om simpelweg mijn vragen terzijde te schuiven. Ik stel vast dat JIJ dus degene bent die vragen hier niet beantwoord. Je beantwoording van mijn eerste vraag komt neer op een beroep op weldenkendheid, redeneringen in de trant van 'het is zo omdat het zo is', het is zo omdat het zo in mijn boekje staat en verkeerde weergave van wetenschappelijke standpunten. Wanneer je uit deze impasse voor jezelf wilt komen kun je altijd nog het debat met me aangaan. Deze reactie van je is echter een duidelijke afwijzing van het debat, en helemaal jouw keuze.
“There's nothing I like less than bad arguments for a view that I hold dear.” - Daniel Dennett
Gebruikersavatar
Aldebaran
Berichten: 649
Lid geworden op: di jan 01, 2008 6:32 pm

Bericht door Aldebaran »

H.Numan schreef:Klopt, nazaat van een onderkruiper aka gastarbeider. Hans zegt het wat hard, maar zelfs dat dringt niet in jullie botte koppen door. :(
Je komt wat geïrriteerd over. Iets verkeerds gegeten?
“There's nothing I like less than bad arguments for a view that I hold dear.” - Daniel Dennett
Gebruikersavatar
Aldebaran
Berichten: 649
Lid geworden op: di jan 01, 2008 6:32 pm

Bericht door Aldebaran »

islaminside20 schreef: Energie heeft een bron nodig. En energie kan ook niet uit zichzelf zijn gekomen. Er is iemand die dat tot stand heeft laten komen en dat is Allah(sbht).
Verklaar dan eens waardoor en hoe kwantumfluctuaties veroorzaakt worden (je weet wel zoals in het Casimir effect).
“There's nothing I like less than bad arguments for a view that I hold dear.” - Daniel Dennett
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Bericht door hans van de mortel »

Aldebaran schreef:
islaminside20 schreef:Dit is de waarheid. Ik hoef geen 20 vragen te beantwoorden. Één antwoord is overtuigend genoeg voor mensen die nadenken en beseffen.
Je zit vast in cirkelredeneringen en matigt jezelf de arrogantie aan om simpelweg mijn vragen terzijde te schuiven.
Met mensen zoals Islaminside die de koran als de waarheid voor alles beschouwen, kun je niet discussiëren. Islaminside WIL niet met jou of mij als andersdenkende discussiëren. Hij WIL ons alleen maar vertellen hoe het zit! Daar heeft hij geen bewijs bij nodig.
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
Gebruikersavatar
H.Numan
Berichten: 8527
Lid geworden op: do mei 08, 2008 3:33 am

Bericht door H.Numan »

Hans, je kan met een van deur tot deur Jehova net zo goed debatteren als met Ali Blababla. Helemaal niet dus.

De verschillen tussen een lantaarnpaal en Ali Blabla zijn:
  • er komt licht uit de lantaarnpaal
  • de lantaarnpaal vervuld een nuttige functie in de maatschappij
  • een moderne lantaarnpaal is aanzienlijk intelligenter dan Ali Blabla
een volk dat voor korannen zwicht
zal meer dan lijf en goed verliezen
dan dooft het licht….
Anoniem
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Bericht door hans van de mortel »

H.Numan schreef:Hans, je kan met een van deur tot deur Jehova net zo goed debatteren als met Ali Blababla. Helemaal niet dus.

De verschillen tussen een lantaarnpaal en Ali Blabla zijn:
  • er komt licht uit de lantaarnpaal
  • de lantaarnpaal vervuld een nuttige functie in de maatschappij
  • een moderne lantaarnpaal is aanzienlijk intelligenter dan Ali Blabla
Ik vraag mij ook altijd af waarom die zelfbedachte god van Mohamed waar Islaminside een fan van is, al zijn wijsheid steeds maar weer in de schoot van zijn tegenstanders legt waarin nauwelijks één islamaanhanger te vinden is - de facto de geleerde wetenschap. Misschien bestaat er wel zoiets als een almachtige God die alles weet. Alleen hij zegt jammer genoeg niets. Dus wie ben ik dan om over die God te gaan oreren? Ik zou mij dan presenteren als een ongeloofwaardige arrogante klootzak. Ik heb veel vrienden met een gymnasium opleiding. Zijn dus allemaal intelligenter dan ik. En niet één van die vrienden lult slap uit zijn nek over God. Want slap luillen leer je niet op het gymnasium. En zeker niet over iets waarvan je niets weet. Dat is nu eenmaal voorbehouden aan de overbekende traumatisch slecht gestelde ontwikkeling van de moslimmens. In drommen zijn ze hier naartoe gekomen vanuit hun analfabetische scholing om ons kennis te laten maken met hun oerprimitieve demonsich ingestelde heidense gebruiken. Het is algemeen bekend dat dit soort mensonterende bezigheden kenmerkend is voor analfabeten en baardapen met een ’hogere’ korangraduatie, wat dat ook mag zijn.

Enne . . . wat anders. Waarom hebben vooral veel Marokkanen zoveel moeite met onze taal? Dat komt omdat ze hun eigen taal nauwelijks beheersen. Mensen die waar dan ook vandaan komen en hun eigen nativetaal goed beheersen slagen er doorgaans sneller in zich een andere taal eigen te maken. Vanzelfsprekend geldt dit ook voor hun geïndoctrineerde achterlijkheid des geloofs. Iemand met een gymnasium opleiding is getraind in het beoefenen van zijn zelfstandig functionerende geest, Balkenende heeft ook gymnasium. Maar tja . . . je bent hier natuurljk NIET gedwongen om die zelfstandig denkende geest in de praktijk toe te passen. Vooral niet als je ouders je met God hebben grootgebracht. En we weten dat de God van de bijbel een smerige intrigant en oorlogshitser is. Als twee druppels water als die ’allah’-hond. Welke god is godverdomme geen oorlogshitser geweest in de fantasiebeleving van de mens? Balkenende besloot daarom zijn ziel te verpatsen aan smerig te bedrijven politiek en dan schakel je over op ’boerenslimmigheid’. Bijna al die CDA-huichelaars die een opvoeding met de paplepel van God van huis uit hebben mee gekregen, hebben zich daar schuldig aan gemaakt. Ze combineren God met leugens, list en bedrog. Knap staaltje van zelfverzekerdheid! Terwijl ze in de kern van de zaak, gelet op hun gymnasiale opleiding beter moeten weten.
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
Gebruikersavatar
Aldebaran
Berichten: 649
Lid geworden op: di jan 01, 2008 6:32 pm

Bericht door Aldebaran »

Het is natuurlijk makkelijk strooien met kwalificaties als huichelaar, beschuldigingen van list, bedrog aan het adres van personen die hier niet aanwezig zijn. Beslist therapeutisch, maar of je daarmee meer bent dan een fulminerende kakelende kip zonder kop, valt te bezien. Schelden op een site op mensen die daar niet aanwezig zijn, is toch niet hetzelfde als een discussie aangaan.
“There's nothing I like less than bad arguments for a view that I hold dear.” - Daniel Dennett
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Bericht door mercator »

Aldebaran schreef:Het is natuurlijk makkelijk strooien met kwalificaties als huichelaar, beschuldigingen van list, bedrog aan het adres van personen die hier niet aanwezig zijn. Beslist therapeutisch, maar of je daarmee meer bent dan een fulminerende kakelende kip zonder kop, valt te bezien. Schelden op een site op mensen die daar niet aanwezig zijn, is toch niet hetzelfde als een discussie aangaan.
Maar Moslims zijn NOOIT aanwezig op een discussie-site, heb je dat nu nog niet door? Af en toe laten ze even hun huichelend smoel zien, maar zo gauw het er "inhoudelijk" aan toe gaat zijn ze weg, OF ze beginnen de ene dwaze Korantekst na de andere te citeren.
Hans vd M heeft overschot van gelijk, discussie met moslims is tijdverlies, dat achterlijk volkje moet zo snel mogelijk uit ons Europa verdwijnen.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
naar boven
Berichten: 5046
Lid geworden op: do nov 16, 2006 10:14 pm
Contacteer:

Bericht door naar boven »

mercator schreef:Maar Moslims zijn NOOIT aanwezig op een discussie-site, heb je dat nu nog niet door? Af en toe laten ze even hun huichelend smoel zien, maar zo gauw het er "inhoudelijk" aan toe gaat zijn ze weg, OF ze beginnen de ene dwaze Korantekst na de andere te citeren.
Hans vd M heeft overschot van gelijk, discussie met moslims is tijdverlies, dat achterlijk volkje moet zo snel mogelijk uit ons Europa verdwijnen.
Volgens mij richtte de vdMorteltoorn zich ditmaal op CDA-huichelaars.

Maar de posting die bij je opmerking past komt ongetwijfeld nog wel een keer. :)
RTFM
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Bericht door hans van de mortel »

Aldebaran schreef:Schelden op een site op mensen die daar niet aanwezig zijn, is toch niet hetzelfde als een discussie aangaan.
Hallo hedendaagse digitale techneut! Niemand weet wie hier op deze site aanwezig is. Behalve dan de incognito bemoeials zoals ondergetekende. Ehhh, herstel. Ik ben NIET incognito. Wel een kipse bemoeial zonder kop. Dus onherkenbaar. Overeenkomstig de wil van Allah cq Aldebaran.
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
Gebruikersavatar
Aldebaran
Berichten: 649
Lid geworden op: di jan 01, 2008 6:32 pm

Bericht door Aldebaran »

hans van de mortel schreef:
Aldebaran schreef:Schelden op een site op mensen die daar niet aanwezig zijn, is toch niet hetzelfde als een discussie aangaan.
Hallo hedendaagse digitale techneut! Niemand weet wie hier op deze site aanwezig is. Behalve dan de incognito bemoeials zoals ondergetekende. Ehhh, herstel. Ik ben NIET incognito. Wel een kipse bemoeial zonder kop. Dus onherkenbaar. Overeenkomstig de wil van Allah cq Aldebaran.
Digitale techneut?! Ehh, dank je.

Ik weet dat jij op deze site behoorlijk aanwezig bent. Ik doelde eigenlijk meer op de personen waarop je je haat projecteert zoals Balkenende. Voel je je opgelucht of flink wanneer je zo tekeergaat tegen iemand die hier niet aanwezig is?

NB: Je blijft mi nog iets teveel hangen in achterhaalde godsdienstige concepten als de wil van allah.
“There's nothing I like less than bad arguments for a view that I hold dear.” - Daniel Dennett
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Bericht door hans van de mortel »

Aldebaran schreef:Ik weet dat jij op deze site behoorlijk aanwezig bent. Ik doelde eigenlijk meer op de personen waarop je je haat projecteert zoals Balkenende. Voel je je opgelucht of flink wanneer je zo tekeergaat tegen iemand die hier niet aanwezig is?
Haat? Als ik iemand haat zou ik hem direct kunnen vermoorden. Ik heb nog nooit een vlieg kwaad gedaan. Oh, dat is een leugen. Ik haat vliegen. Ik heb er heel wat doodgeslagen. Hoe flik ik ’m dat? Je moet vliegen van voren benaderen. En dan in een razendsnelle reflex meppen. Ik heb er een sport van gemaakt. Ik ben een persoon die allergisch is voor agressie en onrecht. En vliegen storen mij. Storen ze mij niet, ik laat ze in vrede. Een blaffende hond die op mij af komt rennen kan een doodschop verwachten. Dan ga ik echt niet eerst in discussie met de eigenaar die zijn hond bewust laat freewheelen. Een kat in mijn tuin? Ik haat dat! Ik weet dat ik een bak met water over ze heen moet mieteren, maar misschien haat ik ze wel niet goed genoeg dat ik dit steeds vergeet te doen. Trouwens, ik haat ze alleen wanneer ze in mijn tuin zijn. Bij vrienden thuis valt het mij op dat menige poes zich direct bij mij op haar plek voelt. Daar zijn wel opmerkingen over gemaakt. Voelt zo’n beest dat nu intuïtief aan?

Een zooitje Marokkaans tuig, daar ben ik echt niet bang voor. Integendeel. Laten ze mij met rust, prima, ik zal ze niet in hun gezicht spugen omdat ik ze haat zoals ik volgens jou Balkende zou haten. Vallen ze mij lastig met drie man? Ze kunnen rekenen op een groot volume adrenaline die alles in het werk zal stellen om ze volledig in elkaar te slaan. Tot bloedens toe! Ik zeg wat ik denk over Balkenende. Ik heb nog NOOIT op dit forum gezegd dat ik die man haat. Wat je wel mag concluderen is dat ik die man minacht. Dat is iets anders dan haten. Wie voor de politiek kiest, kan best eens een nieuw geluid laten horen. Bijvoorbeeld door oprecht en eerlijk te zijn. En zeker als christen. Maar juist die zogenaamde bevlogen christenheid bij het CDA waar Balkenende leiding aan geeft, kenmerkt zich als huichelarij en misleiding in optima forma.
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
islaminside20
Berichten: 446
Lid geworden op: za apr 26, 2008 9:19 am

Bericht door islaminside20 »

Het gaat ons (moslims) altijd om de waarheid de persoon is onbelangrijk. Het gaat ons om de uitspraken die de persoon doet.
Als de persoon iets beweerd wat in strijd is met de Koran en de sounnah dan zullen we de persoon weerleggen, en dit duidelijk maken aan anderen. Dit omdat wij bekommeren over onze gemeenschap, wij willen namelijk niet dat mensen door zijn woorden afdwalen. Maar bij andere groeperingen is het een persoonlijke kwestie. Het gaat ze om de persoon. En daarom zal je zien dat ze vaak meer op de persoon spelen en meer de persoon uitschelden dan zijn verwoordingen en uitspraken en misschien zullen ze je geeneens vertelen wat hij verkeerd doet.
Kijk uit voorhem hij is gevaarlijk, hij is dat hij is zus en wat heeft hij gedaan? dat weten ze niet te zeggen. Dat is het probleem het is niks anders dan jaloezie en niets anders dan afgunst. Als je ziet dat een persoon zomaar scheld en niet kan baseren of feiten en bewijzen weet dat die persoon vervult is met afgunst. De moslims daarin tegen baseren alles op bewijzen. De persoon heeft dat gezegd en dat is in strijd met de volgende uitspraken van de koran en de sounnah.
Geen gelovige heeft ooit kunnen verklaren hoe zijn "god" ontstaan is. Ook niet Islaminside. Toch gebruikt hij het argument dat niets uit niets ontstaat...
Het leven kan niet uit niets zijn ontstaan. God heeft het gecreëerd. Jij en ik en niemand is in staat om gelijk te zijn aan de schepper. Zijn wijsheid gaat verder dan dit leven wat je op deze wereld kent, dit omdat wij niet alles weten? Wij weten namelijk niet eens hoe groot het universum is misschien is er nog wel een planeet waar leven is. WHO knows axcept Allah. Moslims geloven daarom ook in het Ongeziene(hetgeen wat geen menselijke oog heeft waargenomen. Dit omdat wij beperkt zijn in verstand, kracht, gezichtsvermogen en gehoorvermogen. Allah(SWT) zegt in de heilige koran:
En zij (de levende wezens) kunnen niets van zijn(Allah) kennis omvatten dan wat hij(Allah) wil.
Omdat wij geloven in het ongeziene weten wij niet hoe god ontstaan is en hoe hij eruit ziet. Want God is het ongeziene ( hetgeen wat geen menselijke oog heeft kunnen waarnemen). De schepper maakt zich onafhankelijk van de schepping! Want wij weten een heleboel over de schepping maar van de schepper niet. Want als wij de kennis van de schepper bezatten dan hadden wij ook een vlieg kunnen scheppen maar dat is niet zo. En omdat wij kunnen zeggen dat alles een maker nodig heeft zijn wij ook gemaakt. Gemaakt door iemand die wij niet kunnen zien. En die maker heeft alles gemaakt van Dinosauriërs tot de zeven hemelen. Dan zullen er sommige mensen zeggen maar de almachtige kan zichzelf toch wel laten zien! Hij heeft zichzelf ook laten zien maar de mens begrijpt het niet. Alles wat je ziet is van hem. Alle tekenen wat je ziet zijn van hem. En omdat hij alles geschapen heeft mag hij alles daar mee doen wat de almachtige wil. De mens heeft zich hier (aarde) zogenaamd onafhankelijk gemaakt! Maar de mens is niet onafhankelijk! Want zonder voedsel, water, onderdak zou de mens niet kunnen leven. Alles is te danken aan God en op een dag zal God de mensen bij een roepen die dag zal zwaar zijn voor de ongelovigen en makkelijk zijn voor de gelovigen.
Deze infantiele opmerking neem ik je dan ook niet kwalijk.
Energie heeft een bron nodig. Zonne-energie word opgewekt door de zon. Windenergie word op gewekt door de wind etc. Zonder de zon of wind dan zou er ook geen zonne-energie of windenergie opgewekt kunnen worden. Heel simpel mensen met een heel klein beetje verstand kunnen dit begrijpen of je nou op het VMBO zit of op het VWO. Maar dit is mijn punt niet! Mijn punt is dat er sommige mensen zeggen dat energie uit toeval is gekomen? Hoe kan dit! Alls energie geen bron heeft is er geen energie! En die bron heeft God geschapen of het nou de zon, wind, grondstoffen zijn etc. De zon, wind etc. kunnen namelijk niet uit toeval zijn gekomen. Waarom kan dat niet omdat wetenschappelijke bewijzen aantonen dat men nooit heeft kunnen waarnemen dat vanuit levenloze materie vanzelf iets is ontstaan.
Je zit vast in cirkelredeneringen en matigt jezelf de arrogantie aan om simpelweg mijn vragen terzijde te schuiven.
Je moet begrijpen dat het de waarheid is van de moslims. De rest gelooft er niet in dat maakt niets uit omdat iedereen zijn waarheid heeft. Sommige mensen geloven niet in het kapitalisme? Dat moeten zij weten zij hebben liever het communisme. Wat de islam zegt is dat alles bij de tijd verloren zal gaan en dit blijkt ook wel! Het communisme is verslagen en wie wordt er nu verslagen! Raad het maar eens namelijk de Kapitalisten> kredietcrisis. Wanneer het zal crashen is het geld in het westen niets meer waard. Net of het leven om geld draait? Nou degene die geloven in het kapitalisme is dat wel het geval. Geld heeft in de islam geen waarde. Wat wel waarde heeft is de tevredenheid van God en de verdeling van de welvaart( iedereen brood, onderdak en kleding (overgeleverd door bukhari). En wat blijft er over wanneer als vergaat dan het koninkrijk van de almachtige?

48. En Wij hebben u het Boek (de Koran) met de waarheid geopenbaard vervullende hetgeen daarvóór in het Boek (de Bijbel) was (verkondigd) en als bewaker daarover. Richt daarom tussen hen naar hetgeen Allah heeft geopenbaard en volg hun boze neigingen niet tegen de waarheid die tot u is gekomen. Voor iedereen bepaalden Wij een wet en een weg. En indien Allah had gewild zou Hij u allen tot één volk hebben gemaakt, maar Hij wenst u te beproeven met hetgeen Hij u heeft gegeven. Wedijvert dus met elkander in goede werken. Tot Allah zult gij allen terugkeren, dan zal Hij u datgene mededelen, waarover gij van mening verschilt. 49. En spreek recht tussen hen naar hetgeen Allah u heeft geopenbaard en volg hun boze neigingen niet en wees op uw hoede dat zij u niet afleiden van hetgeen Allah u heeft geopenbaard. Maar indien zij zich afwenden, weet dan, dat Allah hen voor sommige hunner zonden wenst te treffen. En een groot aantal mensen is inderdaad ongehoorzaam. 50. Wensen zij het oordeel van onwetendheid? En wie is een betere rechter dan Allah voor een volk dat zekerheid van geloof bezit?


Ik laat het hierbij ik plaats op dit forum niet meer dus jullie hebben ook geen last meer van mij, zeg wat je wilt iedereen is onderpand van zijn eigen daden.
"En wie spreekt beter woord dan hij die mensen tot Allah uitnodigt en goede werken doet en zegt: 'Waarlijk, ik behoor tot de Moslims'. soerat: El- Fussilet 33

http://nl.youtube.com/watch?v=7CpYEwzCJkI
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Bericht door mercator »

islaminside20 schreef: Ik laat het hierbij ik plaats op dit forum niet meer dus jullie hebben ook geen last meer van mij,
Bedoel je dat je jezelf gaat opblazen om bij die 72 maagden te komen? Nu ja, veel succes hoor. Moge Allah je leiden.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

islaminside20 schreef:
Ik laat het hierbij ik plaats op dit forum niet meer dus jullie hebben ook geen last meer van mij, zeg wat je wilt iedereen is onderpand van zijn eigen daden.
We hebben geen last van je islaminside.
Jammer dat je ons verlaat. Ik wens je het allerbeste toe, en maak wat van je leven. Ik hoop dat je droom van een eigen boekwinkel uitkomt, maar eerst succes met je examens.

Vriendelijke groet.
Ariel.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
H.Numan
Berichten: 8527
Lid geworden op: do mei 08, 2008 3:33 am

Bericht door H.Numan »

Ali Blabla schreef:Ik laat het hierbij ik plaats op dit forum niet meer dus jullie hebben ook geen last meer van mij, zeg wat je wilt iedereen is onderpand van zijn eigen daden.
Fijn. Blij het te horen. Toedeloe en de mazzel. Iedereen heeft inderdaad zijn eigen verantwoordelijkheid, en daar hebben we absoluut geen koran voor of bij nodig.
een volk dat voor korannen zwicht
zal meer dan lijf en goed verliezen
dan dooft het licht….
Anoniem
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Bericht door hans van de mortel »

H.Numan schreef:
Ali Blabla schreef:Ik laat het hierbij ik plaats op dit forum niet meer dus jullie hebben ook geen last meer van mij, zeg wat je wilt iedereen is onderpand van zijn eigen daden.
Fijn. Blij het te horen. Toedeloe en de mazzel. Iedereen heeft inderdaad zijn eigen verantwoordelijkheid, en daar hebben we absoluut geen koran voor of bij nodig.
En ook geen bijbel! Jezelf zijn is al voldoende. Want als God echt bestaat heeft hij toch alle elementen om goed te doen in de mens gelegd? En zo moeilijk is het niet. Doe het goede, en het zal u verheffen! Dat begrijpt iedere boerenlul. Wat gij niet wilt dat u geschiedt doet dat ook een ander niet. Zoals u behandelt wilt worden, behandel ook uw medemens. En ga zo maar door! Allemaal simpele voor ieder kind te begrijpen voorstellingen van logisch redeneren.

Helaas. Dat ontbreekt ten enemale bij GODSDIENSTWAANZINNIGEN die hun houding, hun moraal, hun gedragscode afstemmen op wat een hen onbekende persoon ooit bevolen heeft te doen. Te lezen in een boekje (koran) of ander geschrift dat vijftig keer zo groot en met recht een dik boek genoemd mag worden (bijbel). In dat laatste staat dan ook onnoemelijk veel vermeld. De moslim - doorgaans van huis uit analfabeet - moet genoegen nemen met voor hem eenvoudige simpele gereciteerde regeltjes die voor iedere analfabeet te begrijpen zijn. Zoals: GELOOF of GELOOF niet! GELOOF daarom in ’allah’ en kom in het paradijs om gratis te neuken naar keuze uit 72 nog niet eerder gebruikte nog te neuken jonge beeldschone vrouwen. BESCHIKBAAR VANAF NEGEN JAAR!

Mag een moslim zich nog met recht een beschaafd mens noemen? Ik denk het niet! Want, lees maar verder.

Mohamed de profeet, die beweerde dat hij een pratende postduif van ’allah’ op bezoek heeft gehad, is de meest intelligente analfabeet onder de moslims.

Maar dat wisten sommigen onder u en Wilders nog niet. Die eer valt dan ook het moslimmannetje Abouchaleb en de Balkenende kliek ten deel.
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
Gebruikersavatar
Ketter
Berichten: 4218
Lid geworden op: do jun 22, 2006 9:06 am
Locatie: Vlaanderen

Bericht door Ketter »

islaminside20 schreef:Ik laat het hierbij ik plaats op dit forum niet meer dus jullie hebben ook geen last meer van mij, zeg wat je wilt iedereen is onderpand van zijn eigen daden.
Ik heb nooit last gehad van jou.
Nu ja, als je opgeeft zal ik ook niet meer de moeite doen om duidelijk te maken waar jouw argumenten rammelen.

Slechts één opmerking blijft over:
Er is ook nog nooit een wetenschappelijke waarneming gedaan van Allah

Je verzint er dus maar verder op los in je leven, Islaminside, maar ondanks dat: het ga je goed.
Zonder (ji)haat straat.

Wat is er zo moeilijk te begrijpen aan het feit dat ik niet kan geloven in een God die zo duidelijk kwaadaardig is?
Plaats reactie