De 2de nationale bekeerlingendag.

Plaats reactie
Teva Teff

De 2de nationale bekeerlingendag.

Bericht door Teva Teff »

Nationale bekeerlingendag.
2de nationale bekeerlingendag.
De Putselaan 223A
Rotterdam
25 Januari 2009
Teva Teff

Bericht door Teva Teff »

Dagprogramma:

12.15: Inloop plus mogelijkheid tot inschrijving.
Bezoekers krijgen voor aanvang thee en koekjes.
12.56: salaat-el-dohr
13.20 :Kort welkomstwoordje
13.30 :Lezing van Remi Soekirman, interactief
14.56: Salaat-el-Asr
15.15: Lezing van Khalid Yasin, interactief.
17.18: Salaat-el-Magreb
17.30: (direct na het gebed): maaltijd. Na maaltijd is er een mogelijkheid om te netwerken.
19.10: Salaat-el-Isha
19.30: Presentatie van Johan namens bekeerlingengroep
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89880
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

:shock: Ik neem aan dat jij je niet gaat bekeren Teva?

Of zullen we met ze'n alle daar naar toe gaan. Kijken hoe gelukkig de nieuwe bekeerlingen zijn. We moeten dan wel een bos bloemen of een fles wijn voor alle bekeerlingen meenemen. :razz:
Laatst gewijzigd door Ariel op ma dec 22, 2008 5:00 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Teva Teff

Bericht door Teva Teff »

Moslimbekeerlingen.
Ik kan daar niet echt tegen.
De walgelijke praat die daar uit komt.
Ik zou dat nooit een dag vol kunnen houden.
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Bericht door Manon »

Zoals de meeste bekeerlingen hebben die moslimbekeerlingen gewoonlijk zo'n godsdienstwaanzinnige blik in hun ogen.... Doet ongemakkelijk aan en ik vind dat van àlle bekeerlingen een zeer gevaarlijke waan.
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Bericht door mercator »

Teva Teff schreef: 12.56: salaat-el-dohr

14.56: Salaat-el-Asr

17.18: Salaat-el-Magreb

19.10: Salaat-el-Isha
Wat?! Ok dat salade gezond is, maar dit lijkt me toch een wat eenzijdig dieet voor de nieuwe bekeerlingen zeg. Die groente is dan nog do(h)r ook, niet moeilijk als die uit de Magreb komt .

Wat een belachelijk gedoe, een feestje om te vieren dat men lid is geworden van de meest achterlijke hobbyclub die er op het ogenblik bestaat:Islam.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Mahalingam
Berichten: 52313
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Bericht door Mahalingam »

Als je even de doopceel van die Khalid Yasin bekijkt dan zal je zien dat die zich profileert op dezelfde manier als die TV-predikers in de USA.
Kompleet met wonderen want hoe moet je het anders noemen als na zijn toespraak tig mensen een sortement Indaling van de Heilige Geest krijgen en prompt naar voren rennen om zich te bekeren?
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Bericht door Manon »

Mahalingam schreef:Als je even de doopceel van die Khalid Yasin bekijkt dan zal je zien dat die zich profileert op dezelfde manier als die TV-predikers in de USA.
Kompleet met wonderen want hoe moet je het anders noemen als na zijn toespraak tig mensen een sortement Indaling van de Heilige Geest krijgen en prompt naar voren rennen om zich te bekeren?
doet hij ook aan het "lammen leren lopen" speeltje? of is het enkel "ik wil me bekeren" scenario! Wel grappig in feite, zo'n opvoering.
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Bericht door mercator »

Mahalingam schreef:Als je even de doopceel van die Khalid Yasin bekijkt dan zal je zien dat die zich profileert op dezelfde manier als die TV-predikers in de USA.
Hij doet me wat denken aan Jerry Falwell destijds, brulde ook van van sin en fornication etc., tot bleek dat die zelf zowat elke dag in de hoerenkast zat. Van die Khalid druipt de bedriegerij en huichelachtigheid er zo af. Maar ja, dat de sukkels van Ontdekislam maar gerust hun door de Ongelovige Varkens verstrekte steuncenten aan die schertsfiguur geven, beter dan dat het naar Hezbollah en Hamas gaat.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Teva Teff

Bericht door Teva Teff »

mercator schreef:
Mahalingam schreef:Als je even de doopceel van die Khalid Yasin bekijkt dan zal je zien dat die zich profileert op dezelfde manier als die TV-predikers in de USA.
Hij doet me wat denken aan Jerry Falwell destijds, brulde ook van van sin en fornication etc., tot bleek dat die zelf zowat elke dag in de hoerenkast zat. Van die Khalid druipt de bedriegerij en huichelachtigheid er zo af. Maar ja, dat de sukkels van Ontdekislam maar gerust hun door de Ongelovige Varkens verstrekte steuncenten aan die schertsfiguur geven, beter dan dat het naar Hezbollah en Hamas gaat.
De sukkels van OntdekIslam.
Ik adviseer eenieder lid te worden van dat forum en in een respectvolle discussie in de rubriek 'Atheïsme en Islam' of desgewenst 'Actueel' zijn zegje eens te gaan doen.
En dan naar aanleiding van die ervaring hier eens te komen babbelen of de sukkels van OntdekIslam wel een goede begripsomschrijving is van de moslimforummers aldaar.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Bericht door mercator »

Teva Teff schreef: Ik adviseer eenieder lid te worden van dat forum en in een respectvolle discussie in de rubriek 'Atheïsme en Islam' of desgewenst 'Actueel' zijn zegje eens te gaan doen.
En dan naar aanleiding van die ervaring hier eens te komen babbelen of de sukkels van OntdekIslam wel een goede begripsomschrijving is van de moslimforummers aldaar.
Ik ben s gaan kijken en ben nog in mijn oordeel bevestigd. Wat je in die rubrieken tegenkomt is van hetzelfde gehalte als de rest van dat forum. Het is niet omdat een gehersenspoelde moslim"geleerde" zijn bijgeloof wijdlopig en met Koran-teksten en commentaren "kracht" bijzet dat het daarom minder een achterlijk bijgeloof is. Dat rubriekje bijv."De wonderen van de Koran", ja zeg...
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
stropke
Berichten: 3409
Lid geworden op: zo nov 06, 2005 12:25 am
Locatie: Limburg

Bericht door stropke »

mercator schreef:
Teva Teff schreef: 12.56: salaat-el-dohr

14.56: Salaat-el-Asr

17.18: Salaat-el-Magreb

19.10: Salaat-el-Isha
Wat?! Ok dat salade gezond is, maar dit lijkt me toch een wat eenzijdig dieet voor de nieuwe bekeerlingen zeg. Die groente is dan nog do(h)r ook, niet moeilijk als die uit de Magreb komt .
:lol: :lol: :lol:
Tja, islam menu's zijn eenzijdig.
Ge kunt er ook vlees bij doen: plakjes salaami.
Maar ik hou het bij:
salaat-el -krab
salaat-alla-zalm
salaat -tonijn enz.
Mo is dood. Jezus is de Opgestane Heer, das het wezenlijk verschil !!
Wat heb je aan een dode profeet? Nopes !
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Bericht door Chaimae »

Bekeerlingendag, een hartstikke leuk initiatief. Tig keren beter dan een Marokkaans rai-party, waar de duivel in zijn vuist lacht.
Teva Teff

Bericht door Teva Teff »

mercator schreef:
Teva Teff schreef: Ik adviseer eenieder lid te worden van dat forum en in een respectvolle discussie in de rubriek 'Atheïsme en Islam' of desgewenst 'Actueel' zijn zegje eens te gaan doen.
En dan naar aanleiding van die ervaring hier eens te komen babbelen of de sukkels van OntdekIslam wel een goede begripsomschrijving is van de moslimforummers aldaar.
Ik ben s gaan kijken en ben nog in mijn oordeel bevestigd. Wat je in die rubrieken tegenkomt is van hetzelfde gehalte als de rest van dat forum. Het is niet omdat een gehersenspoelde moslim"geleerde" zijn bijgeloof wijdlopig en met Koran-teksten en commentaren "kracht" bijzet dat het daarom minder een achterlijk bijgeloof is. Dat rubriekje bijv."De wonderen van de Koran", ja zeg...
Nee, ik heb geschreven: Actief lid worden en gezellig dialogen met de moslims aldaar.
Aanvullend: bijvoorbeeld over atheïsme, Israël, de moord op van Gogh, islamonderwijs etc.
Teva Teff

Bericht door Teva Teff »

Chaimae schreef:Bekeerlingendag, een hartstikke leuk initiatief. Tig keren beter dan een Marokkaans rai-party, waar de duivel in zijn vuist lacht.
Een gekkenhuisverkleedpartijtje in Rotterdam
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Bericht door mercator »

Teva Teff schreef: Nee, ik heb geschreven: Actief lid worden en gezellig dialogen met de moslims aldaar.
Ieder zijn specialiteit natuurlijk, maar dààr heb ik geen zin in. Zulke discussies zijn tijdverlies, omdat moslims nu eenmaal niet voor zichzelf mogen nadenken. Zo gauw die daarmee begint zit je al helemaal niet meer met een moslim te praten!
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Bericht door mercator »

Teva Teff schreef: Een gekkenhuisverkleedpartijtje in Rotterdam
En het winkelwagentje niet vergeten om al die Islam-prullaria van mister Yaseen te kopen!
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
naar boven
Berichten: 5046
Lid geworden op: do nov 16, 2006 10:14 pm
Contacteer:

Re: De 2de nationale bekeerlingendag.

Bericht door naar boven »

De derde alweer.

http://www.bekeerlingendag.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
Hoewel de specifieke doelgroep van deze dag bekeerlingen zijn, ben je als niet-moslim of niet-bekeerling natuurlijk ook van harte welkom!
Wat het verschil is tussen een niet-moslim en een niet-bekeerling zullen we ons maar niet afvragen..

Afbeelding
RTFM
Gebruikersavatar
Bernie
Berichten: 434
Lid geworden op: do aug 10, 2006 8:59 pm

Re: De 2de nationale bekeerlingendag.

Bericht door Bernie »

Wat een karikaturen van zichzelf. Haal de teksten weg en het lijkt wel een carnavalsafiche.

Een niet-bekeerling lijkt me trouwens iemand die altijd al moslim was.

Zijn er mensen die erheen willen gaan? Misschien wel leuk als de sprekers wat zinvolle vragen uit de zaal krijgen?
The Prophet said, "Isn't the witness of a woman equal to half of that of a man?" The women said, "Yes." He said, "This is because of the deficiency of a woman's mind."
Bukhari Volume 3, Book 48, Number 826
Mahalingam
Berichten: 52313
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: De 2de nationale bekeerlingendag.

Bericht door Mahalingam »

Niet alleen wordt er man/vrouw gescheiden, ook de affiches zijn gescheiden, denk ik.
Want spreker nummer 4 staat niet vermeld.

Afbeelding

http://www.bekeerlingendag.nl/

Die ene spreker Pierre Vogel is een Salafist.
Hier zie je hem bij de Zwitserse grens waar hij niet binnen mocht . Hij persona non grata daar vanwege haatpraat. (zie in het Zwitserland draadje)
Grenzwache erwischte Pierre Vogel in Basel: Hassprediger gestoppt!

Afbeelding

http://www.blick.ch/news/schweiz/basel/ ... ppt-135597
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89880
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: De 2de nationale bekeerlingendag.

Bericht door Ariel »

Bekeerde broeder Al Khattab lijkt me ook geen lieverdje. Zijn baard staat me niet aan.

Hier is Broeder Al Khattab in zijn volle glorie te zien.

The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89880
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: De 2de nationale bekeerlingendag.

Bericht door Ariel »

Hihihi...Dit is de site van broeder Al Khattab vroeger Jozef Cohen.... .
Let even op de reclame. Een bijna blote vrouw siert zijn website. En zijn hele familie is te zien op zijn site.
Meneer is dus ook een salafist.
http://www.angelfire.com/ak5/salafi/" onclick="window.open(this.href);return false;
When I Opened the Quran the First time I could not put it down, It is what I always believed Judaism was supposed to be!! Every criticism of the Jews was precise but not hateful , it was Allah showing the Jews how to correct ourselves and return to true Monotheism"

Yousef al Khattab 2002


En dan heeft hij nog een link naar deze site. :shock:

Rabbi say its a Mitzvah to suck a babies penis
Rabbi Infects Babies With Herpes After Flatulating Them!
Rabbi Interprets Bowl Movements as Messianic Sign
Enz...

http://www.angelfire.com/ak5/salafi/Lea ... ctions.htm" onclick="window.open(this.href);return false;

Meneer is voor Sharia. Een jood bekeert zich tot Islam. Dat is een goeie vangst voor Islam. Wat doet deze knakker in Nederland. :?

The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
naar boven
Berichten: 5046
Lid geworden op: do nov 16, 2006 10:14 pm
Contacteer:

Re: De 2de nationale bekeerlingendag.

Bericht door naar boven »

Ariel schreef:Hihihi...Dit is de site van broeder Al Khattab vroeger Jozef Cohen.... .
Let even op de reclame. Een bijna blote vrouw siert zijn website. En zijn hele familie is te zien op zijn site.
...
Die dame zag ik zojuist op de website van Koenraadt Elst ook al staan (en niet liggen zoals bij Al Khattab).
Staat dus blijkbaar op vele islam-gerelateerde site.

:D Islam wordt dus tegenwoordig gerelateerd aan overgewicht.
RTFM
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: De 2de nationale bekeerlingendag.

Bericht door mercator »

Bernie schreef:Wat een karikaturen van zichzelf. Haal de teksten weg en het lijkt wel een carnavalsafiche.
Haha, of eerder een stel kluchtzangers en potsenmakers op een plattelandskermis 50 jaar geleden.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Plaats reactie