23 jan "Purpose of Life" door Dhr.Khalid Yassin Bi

Ontdekislam
Berichten: 8
Lid geworden op: di dec 23, 2008 12:40 pm

23 jan "Purpose of Life" door Dhr.Khalid Yassin Bi

Bericht door Ontdekislam »

Asalamu alaikum wa rahmatulahi wa barakatuhu

Goedendag,

Ontdekislam organiseert in samenwerking met de Islamitische Universiteit Rotterdam een Lezing.


De lezing met de titel "Purpose of Life" zal gegeven worden door de wel
bekende Khalid Yasin. Dus iedereen is welkom!

Meer info:
http://www.ontdekislam.nl/forum/viewtop ... 11&t=37100

Wij vragen u zoveel mogelijk collega's, vrienden en familieleden op de
hoogte te stellen van deze lezing en eventueel de flyer verder te
verspreiden op andere fora's/websites.


Flayer
Afbeelding

Voor inschrijvingen:
http://www.ontdekislam.nl/purposeoflife/



--------

Met vriendelijke groet,

Asalamu alaikum wa rahmatulahi wa barakatuhu

-Het Beheer-

http://www.ontdekislam.nl

[email protected]
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Hallo Ontdekislam.

Welkom. Even een vraagje aan je.
Wat kunnen wij van Khalid Yasin leren?

Vriendelijke groet
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Bericht door Manon »

stond hier allang jongen!

Om FFI te kloppen moet je sneller zijn hoor!

Is het waar dat je daarvoor nog eens moet betalen ook? Of is dat enkel voor de halalthee?
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Polleke
Berichten: 3234
Lid geworden op: ma sep 04, 2006 3:07 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door Polleke »

Hier is een video met een preek van Khalid Yasin:
http://www.youtube.com/watch?v=Owyf1BuGPmI

Zijn persoonlijke showroom:
http://www.halalco.com/khalidyasin.html

mvg, Polleke
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

:shock: Zit hij op de WC toen deze video gemaakt werd?
Ik denk dat er flink in de buidel getast moet worden om de man te betalen. Geen wonder dat ze graag de zaal vol willen hebben.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Bericht door mercator »

Ariel schreef: Ik denk dat er flink in de buidel getast moet worden om de man te betalen.
Dat hij het er in deze wereld maar goed van neemt, want als neger komt hij toch in de Hel terecht :D !

Op het eerste plaatje van die video zie je een kameel, en dat symboliseert al dadelijk het intellectueel niveau van wat volgt. Wat een dwaas en hysterisch namaak Martin Luther King-gedoe zeg.
Alleen daarheen!

Laten we maar hopen dat ie heel zijn Islam-supermarkt niet meebrengt, want dan is er geen plaats meer voor de gelovigen zelf. Ik moest enorrm lachen met de "Okabashi-sandalen", to walk comfortably during hadj (35 $).
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Bericht door Manon »

Ik begrijp die amerikaanse zwarte moslims toch ook helemaal niet.

Zouden ze vergeten zijn dat het hun arabische moslimbroeders waren die hun voorouders zijn komen opjagen om als slaven te kunnen verkopen?

Of weten ze zelfs niet dat het DANKZIJ de blanke slavenhouders is dat zij zich wèl konden voortplanten? In tegenstelling tot de arabische landen een eeuwen en eeuwen langer een VEELVOUD van slaven hebben gaan halen in Afrika, maar daarbij alle mannen kastreerden zodat er slechts 10% gekastreerde mannelijke slaven overbleef.

Men zou zich beginnen afvragen welke afrikaanse slaven er beter af waren:
- dezen die door de arabieren aan de westerlingen werden verkocht en later met gezin en al OVERLEEFDEN in de Amerikaanse katoenplantages, met als gevolg de huidige etnische diversiteit in de VS

of
- dezen die door de arabische moslims naar de islamitische landen werden gevoerd, gecastreerd en daar 10% kans hadden om te overleven. Vandaar ook de zeer weinige zwarte arabieren in die landen.

Even nadenken en het antwoord is zo gevonden.
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Ontdekislam
Berichten: 8
Lid geworden op: di dec 23, 2008 12:40 pm

Niet verwacht!

Bericht door Ontdekislam »

Mensen van dit forum zijn echt interssant bezig!

Jullie kunnen wel wat tegen geloof hebben maar dat jullie zo laag en kinderachtig kunnen spreken , verbaasd me zeer aangezien de titel van deze forum!

DEMOCRATISCHE FORUM OVER ISLAM EN MAATSCHAPPIJ!
Zijn dit de reactie van "Democratische forums leden"??
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: Niet verwacht!

Bericht door Manon »

Ontdekislam schreef:Mensen van dit forum zijn echt interssant bezig!

Jullie kunnen wel wat tegen geloof hebben maar dat jullie zo laag en kinderachtig kunnen spreken , verbaasd me zeer aangezien de titel van deze forum!

DEMOCRATISCHE FORUM OVER ISLAM EN MAATSCHAPPIJ!
Zijn dit de reactie van "Democratische forums leden"??
wees eens wat meer specifiek? waarover heb je het?

Wist je niet dat de arabieren eeuwenlang een veelvoud aan zwarte negertjes gingen vangen als slaven? wist je niet waarom "kaffer" in feite een aanduiding voor afrikaan was, in navolging van de islamitische benaming voor "ongelovige"?

Of wat is je probleem in feite?
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Ontdekislam
Berichten: 8
Lid geworden op: di dec 23, 2008 12:40 pm

Bericht door Ontdekislam »

Ariel schreef:Hallo Ontdekislam.

Welkom. Even een vraagje aan je.
Wat kunnen wij van Khalid Yasin leren?

Vriendelijke groet
Aangezien dit de enigste serieus vraag is, ga ik hier antwoord op geven.
De titel zegt genoeg. Om te leren wat doel van het leven is vanuit de islamitische hoek.

Wel jammer van jou tweede reactie;)
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Niet verwacht!

Bericht door Ariel »

Ontdekislam schreef:Mensen van dit forum zijn echt interssant bezig!

Jullie kunnen wel wat tegen geloof hebben maar dat jullie zo laag en kinderachtig kunnen spreken , verbaasd me zeer aangezien de titel van deze forum!

DEMOCRATISCHE FORUM OVER ISLAM EN MAATSCHAPPIJ!
Zijn dit de reactie van "Democratische forums leden"??
Op een democratische manier proberen wij om de bedrieglijke Islam te ontmaskeren.
De Islam is een illusie. Als je lid van deze club bent dan lijkt het mooi en een wonder, net zoals de illusie van de waterval van Escher.
Islam is niet zo als Moslims ons proberen wijs te maken, en slimme mensen kijken door deze illusie heen en zien dat Islam fake is.

Afbeelding

BTW, Trouwens, het bewijs dat we democratisch zijn heb je nu zelf gemerkt. Jouw post staat nog steeds op dit forum. Stel dat een Christen op jullie forum een oproep doet om naar een kerkdienst te komen en te bekeren tot het Christendom, dan weet ik nog zo net niet of die post zou blijven staan.

Vriendelijke groet.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Bericht door Manon »

Die Escher blijft één van mijn favo kunstenaars. Het blijft fascineren.
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Ontdekislam
Berichten: 8
Lid geworden op: di dec 23, 2008 12:40 pm

Re: Niet verwacht!

Bericht door Ontdekislam »

circe schreef:
Ontdekislam schreef:Mensen van dit forum zijn echt interssant bezig!

Jullie kunnen wel wat tegen geloof hebben maar dat jullie zo laag en kinderachtig kunnen spreken , verbaasd me zeer aangezien de titel van deze forum!

DEMOCRATISCHE FORUM OVER ISLAM EN MAATSCHAPPIJ!
Zijn dit de reactie van "Democratische forums leden"??
wees eens wat meer specifiek? waarover heb je het?

Wist je niet dat de arabieren eeuwenlang een veelvoud aan zwarte negertjes gingen vangen als slaven? wist je niet waarom "kaffer" in feite een aanduiding voor afrikaan was, in navolging van de islamitische benaming voor "ongelovige"?

Of wat is je probleem in feite?
Hallo,

Mijn probleem is dat jij niet aan de regels houdt.
Ik heb het over de doel van het leven en jij hebt over de persoonlijkheid van Dhr, Khalid Yasin, Dat vind ik echt onbeschoft van jou.
Voordat jij iemand gaat beoordelen om zijn uiterlijk vraag ik jou of jij eerst naar aantal lezingen van hem gaat luisteren als jij ze nog kan begrijpen.

Jij komt ook wat geschiedeniskennis tekort. Dus ik raad je aan om wat doen aan je kennis.

Vrijmetselaars denkwijze! ( Die ken ik wel)

Maar toch bedankt voor je reactie.
Ontdekislam
Berichten: 8
Lid geworden op: di dec 23, 2008 12:40 pm

Re: Niet verwacht!

Bericht door Ontdekislam »

Ariel schreef:
Ontdekislam schreef:Mensen van dit forum zijn echt interssant bezig!

Jullie kunnen wel wat tegen geloof hebben maar dat jullie zo laag en kinderachtig kunnen spreken , verbaasd me zeer aangezien de titel van deze forum!

DEMOCRATISCHE FORUM OVER ISLAM EN MAATSCHAPPIJ!
Zijn dit de reactie van "Democratische forums leden"??
Op een democratische manier proberen wij om de bedrieglijke Islam te ontmaskeren.
De Islam is een illusie. Als je lid van deze club bent dan lijkt het mooi en een wonder, net zoals de illusie van de waterval van Escher.
Islam is niet zo als Moslims ons proberen wijs te maken, en slimme mensen kijken door deze illusie heen en zien dat Islam fake is.

Afbeelding

BTW, Trouwens, het bewijs dat we democratisch zijn heb je nu zelf gemerkt. Jouw post staat nog steeds op dit forum. Stel dat een Christen op jullie forum een oproep doet om naar een kerkdienst te komen en te bekeren tot het Christendom, dan weet ik nog zo net niet of die post zou blijven staan.

Vriendelijke groet.
50% van onze leden zijn christelijk en dat bewijs ik als jij naar www.ontdekislam.nl gaat.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Niet verwacht!

Bericht door Ariel »

Ontdekislam schreef: Vrijmetselaars denkwijze! ( Die ken ik wel)
Wat mankeert er aan vrijmetselaars? Ik ken er ook een paar. Wat ik opmerk is dat ze heel tolerant zijn naar elke religie. Zelfs naar Islam, wat me enorm verbaasd.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Ontdekislam
Berichten: 8
Lid geworden op: di dec 23, 2008 12:40 pm

Re: Niet verwacht!

Bericht door Ontdekislam »

Ariel schreef:
Ontdekislam schreef: Vrijmetselaars denkwijze! ( Die ken ik wel)
Wat mankeert er aan vrijmetselaars? Ik ken er ook een paar. Wat ik opmerk is dat ze heel tolerant zijn naar elke religie. Zelfs naar Islam, wat me enorm verbaasd.
Dan ken jij ze nog niet! Zij beweren dat... maar of het zo is is dus de vraag.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Niet verwacht!

Bericht door Ariel »

Ontdekislam schreef:
50% van onze leden zijn christelijk en dat bewijs ik als jij naar www.ontdekislam.nl gaat.
Ik ga zeker eens neuzen daar. Dank je wel voor de link.
Maar hoe staan jullie tegen Christenen die jullie willen bekeren? En mag een Moslim zich ongestraft bekeren tot het Christendom?
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Ontdekislam schreef:
Dan ken jij ze nog niet! Zij beweren dat... maar of het zo is is dus de vraag.
Absoluut menen ze dat . In ieder geval degene die ik gesproken heb.
Ik heb al mening zwaar en vervelend gesprek gehad met vrijmetselaars.
Ik ben van mening dat ze blind zijn wat betreft Islam. Veel te liberaal naar mijn idee.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ketter
Berichten: 4218
Lid geworden op: do jun 22, 2006 9:06 am
Locatie: Vlaanderen

Re: Niet verwacht!

Bericht door Ketter »

Ontdekislam schreef:
Ariel schreef:
Ontdekislam schreef: Vrijmetselaars denkwijze! ( Die ken ik wel)
Wat mankeert er aan vrijmetselaars? Ik ken er ook een paar. Wat ik opmerk is dat ze heel tolerant zijn naar elke religie. Zelfs naar Islam, wat me enorm verbaasd.
Dan ken jij ze nog niet! Zij beweren dat... maar of het zo is is dus de vraag.

Man, man, man, wat een aanmatigende mentaliteit, ik zou zelfs zeggen: knal over de grens van arrogantie. We ontdekken hier duidelijk de compromisloze (en veelal intolerante) houding van Islam tegenover andersdenkenden.

Ik heb de indruk dat Ontdekislam mogelijk niet eens weet wie of wat vrijmetselaars eigenlijk zijn. Ik kan zelfs met redelijk veel vertrouwen zeggen dat Ontdekislam vrijmetselaars en atheïsten eigenlijk niet echt uit mekaar kan houden.

Over het topic: Ik heb geen behoefte aan de ongefundeerde en inhoudsloze preken van die persoon. Je kunt ze makkelijk downloaden van Youtube. Die man getuigt op deze van Nepspiritualisme en dezelfde aanmatigende houding dat we ontdekken van de maker van dit topic. En dat je kunt "ontdekken" op de .nl site met dezelfde naam.

We kennen de betekenis van het leven in Islam: Allah aanbidden. Waarom een behoefteloze Allah die behoefte heeft (en bereid is er venijnig psychopatische houding aan te nemen als je dit niet doet), is de impliciete tegenspraak die in mijn ogen zeer duidelijk bewijst hoe absurd Islamleer wel is.
Laatst gewijzigd door Ketter op wo dec 24, 2008 1:55 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Zonder (ji)haat straat.

Wat is er zo moeilijk te begrijpen aan het feit dat ik niet kan geloven in een God die zo duidelijk kwaadaardig is?
Gebruikersavatar
H.Numan
Berichten: 8527
Lid geworden op: do mei 08, 2008 3:33 am

Re: Niet verwacht!

Bericht door H.Numan »

Ontdekislam schreef:Mensen van dit forum zijn echt interssant bezig!
Meestal wel, gelukkig.
Jullie kunnen wel wat tegen geloof hebben maar dat jullie zo laag en kinderachtig kunnen spreken , verbaasd me zeer aangezien de titel van deze forum!
Hoezo? Wat is de trekkende foto? Een baardmanneke met een gebreid mutsje op. Smaken verschillen, maar echt aantrekkelijk vind ik die man er nu niet direct uitzien. Verre van dat. Gezien de *kuch* overtuigend neutrale *giegel* foto ga ik er gemakshalve van uit dat de waarheid van de Koe is.
DEMOCRATISCHE FORUM OVER ISLAM EN MAATSCHAPPIJ!
Zijn dit de reactie van "Democratische forums leden"??
Oh, dat vergat ik helemaal. Democratie is, voor mohammedanen, het vrijwillig ondersteunen van jullie religie. Sorry hoor. :evil:
een volk dat voor korannen zwicht
zal meer dan lijf en goed verliezen
dan dooft het licht….
Anoniem
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Niet verwacht!

Bericht door mercator »

Ontdekislam schreef: Ik heb het over de doel van het leven en jij hebt over de persoonlijkheid van Dhr, Khalid Yasin,
Wat het doel van het leven is weet ik niet, maar het doel van dhr. Sheik Yassin is tweeledig: het propageren van een door en door kwaadaardige en achterlijke ideologie(ik gebruik bewust het woord "religie" niet), nl. Islam, en en passant flink wat dollars eraan te verdienen.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
H.Numan
Berichten: 8527
Lid geworden op: do mei 08, 2008 3:33 am

Re: Niet verwacht!

Bericht door H.Numan »

Ontdekislam schreef:Mijn probleem is dat jij niet aan de regels houdt.
Welke regels? Juichen dat er een Nederlandse militair gesneuveld is in Afghanistan?
Ik heb het over de doel van het leven en jij hebt over de persoonlijkheid van Dhr, Khalid Yasin, Dat vind ik echt onbeschoft van jou.
On, wat grappig. Ik vond dat die baardmans er redelijk onbeschoft uit zag. Gewoon omdat ik hem niet ken, uiteraard. Op basis van zijn snuit op de foto. Gek genoeg doe ik dat vrijwel altijd, omdat de enige basis is waar je op dat moment vanuit kan gaan. Jij doet dat anders? Vertel eens, je maakt me nieuwsgierig.
Voordat jij iemand gaat beoordelen om zijn uiterlijk vraag ik jou of jij eerst naar aantal lezingen van hem gaat luisteren als jij ze nog kan begrijpen.
Grappenmaker! Ik hoop niet dat je denkt dat ik -op vrijwillige basis- naar een NSDAP of woestijn nazi bekeringsfeestje ga.
Jij komt ook wat geschiedeniskennis tekort. Dus ik raad je aan om wat doen aan je kennis.
Je bedoelt dat je liever niet herinnert wordt aan het feit dat de arabieren de grootste slavenhandelaars aller tijden zijn?
Vrijmetselaars denkwijze! ( Die ken ik wel)
Ik niet. Ben reuze geintresseerd. Leg maar uit, ben een en al oor.
een volk dat voor korannen zwicht
zal meer dan lijf en goed verliezen
dan dooft het licht….
Anoniem
Ontdekislam
Berichten: 8
Lid geworden op: di dec 23, 2008 12:40 pm

Bericht door Ontdekislam »

Ariel schreef:
Ontdekislam schreef:
Dan ken jij ze nog niet! Zij beweren dat... maar of het zo is is dus de vraag.
Absoluut menen ze dat . In ieder geval degene die ik gesproken heb.
Ik heb al mening zwaar en vervelend gesprek gehad met vrijmetselaars.
Ik ben van mening dat ze blind zijn wat betreft Islam. Veel te liberaal naar mijn idee.
Hoe weet jij dat zo zeker? :roll:


Als ik jou was zou ik dit goed doorlezen:
(Openhartige Vrijmetselaar vertelt over de Vrijmetselarij…)


Beste lezer,
Ik ben een vrijmetselaar (maçon) met een hoge rang. Uitgezonderd de cosmetische randactiviteiten van de vrijmetselarij, is het ons verboden over al datgene te praten, wat wij bespreken, besluiten en doen. (….) Derhalve ben ik gedwongen het onderstaande anoniem met u te delen.
Waarom moet alles geheim blijven?

De vrijmetselarij is een wereldwijde organisatie. De belangrijkste componenten van onze organisatie zijn de Rotary en de Lions. Officieel houdt de vrijmetselarij zich in het kort bezig met individuele zelfontplooiing en liefdadigheidsacties. Veel mensen worden echter een vrijmetselaar omdat zij hopen carrière te maken door gebruik te kunnen maken van het krachtige maçonnieke netwerk.

Echter de organisatie en de mensen achter de vrijmetselarij hebben ook een eigen (verborgen) doelstelling; zoveel mogelijk macht bezitten en uitoefenen. Daarom kan niet iedereen een vrijmetselaar worden. De maçonnieke wereld is alleen geïnteresseerd in talentvolle mensen die in hun vakgebied grote prestaties (kunnen) leveren. Hoe meer mensen met een maatschappelijk hoge positie lid zijn, des te groter de macht van de vrijmetselarij is.

Over de gehele wereld is de vrijmetselarij goed vertegenwoordigd in de media, de ambtenarij, de politiek, de ministeries van justitie, de grote concerns, de financiële instellingen, de religieuze en spirituele bewegingen, de politie, het leger en de verschillende geheime diensten. Vooral de media zijn voor ons van cruciaal belang. Het bovenvermelde wil niet zeggen dat de meeste mensen in die organisaties vrijmetselaren zijn. Maar de sleutelposities zijn wel in handen van vrijmetselaren, waardoor wij die organisaties controleren. Zoveel mogelijk macht, met liefst zo min mogelijk mensen is daarbij ons devies.
OOK WEBSITE'S DUS!

Veel mensen bij die organisaties, en zelfs bij de vrijmetselarij zijn zich niet eens bewust van het feit dat zij slechts onze instrumenten zijn, die onze doelen dienen. Ook in Nederland heeft de maçonnieke orde veel macht. Belangrijke besluiten worden door ons genomen. In de hierboven genoemde organisaties en instellingen worden onze beslissingen slechts bekrachtigd. Geen enkel, voor ons belangrijk besluit kan worden genomen en uitgevoerd zonder onze goedkeuring.
Is dat niet duidelijk genoeg?


Bij belangrijke beslissingen gaan wij als volgt te werk: Allereerst wordt er door ons een beslissing genomen. Vervolgens wordt er een probleem(/situatie) gecreëerd waarvoor wij de oplossing (lees: de reeds genomen beslissing) al hebben. De media en/of de “onafhankelijke” organisatie(s) attenderen de samenleving dan op het “grote” probleem en vragen de betrokken instanties om met oplossingen te komen. Dan wordt de beslissing die wij reeds genomen hadden, ook officieel door die “onafhankelijke” instanties genomen.


De Nederlandse vrijmetselarij heeft een vooraanstaande rol in de wereld. (….) Zonder overdrijven, en met een gemengd gevoel van trots en schaamte, kan ik u zeggen dat wij de ware heersers zijn van de wereld. Maar de vrijmetselarij wil de totale macht. Een belangrijk obstakel daarbij is het feit dat er veel landen zijn.


Dit betekent ook dat er veel landen gecontroleerd moeten worden. Daarom wil de vrijmetselarij dat de landen zich heel geleidelijk aan, zonder dat de burgers het beseffen, verenigen in federaties waarbij veel bevoegdheden worden overgedragen aan een liefst niet (rechtstreeks) door de burgers gekozen orgaan van de federatie. In de EU is dit de Europese Commissie. Het zal u niet verbazen dat veel commissieleden, zoals de heer B******* die voor zijn diensten door ons met deze functie beloond is, heel goed naar ons luisteren.


Op de lange duur moeten de verschillende federaties samensmelten tot één unie die wij achter de coulissen zullen besturen. Bestuur de bestuurders. Om dit doel te bereiken hanteren wij verschillende middelen en tactieken. Een belangrijke tactiek is het op verschillende niveaus tegen elkaar opzetten en uitspelen van mensen en groeperingen. Verdeel en heers is onze strategie.


Zo kan de vrijmetselarij, achter de schermen, het meeste invloed uitoefenen. Indien er geen tegenstellingen of tegen elkaar staande groeperingen zijn, worden er tegenstellingen en vijanden gecreëerd. Zo laten wij bijvoorbeeld veel linkse organisaties geloven dat de armoede in de wereld ontstaat doordat, niet wij, maar multinationals de wereld globaliseren. Indien manipulatie door de media niet voldoende bleek te zijn hebben we niet geschuwd daden tegen een groep te verrichten en dit vervolgens door een andere groepering te laten opeisen. Waar wij vooral beducht voor zijn, zijn sterke groeperingen of partijen. Indien een partij of groepering te sterk wordt, wordt die groepering verzwakt en worden de anderen ondersteund.


De ontwikkelingslanden worden in onze strategie opzettelijk arm gehouden. Dit doen wij voornamelijk met de IMF en de door ons neergezette regeringsleiders. Indien een land of gebied toch te sterk dreigt te worden zorgen wij voor conflicten en onrusten. Vooral in de arme gebieden in de wereld zijn er vele regeringen en staten gekomen en gegaan. Maar veel is er niet veranderd, en zolang de vrijmetselarij dat niet wil zal er ook niks veranderen.


Begin jaren 90 kozen wij een nieuwe vijand waarvan wij dachten dat het voor onze doeleinden het grootste obstakel zou zijn. Met alle mogelijke middelen bestrijden wij deze beweging. Wij laten zelfs een land als proefobject fungeren. Niet zelden gaan wij met onze tegenstanders mee om ze zodoende in een door ons gewenste richting te duwen. Zo richten wij m.b.v. de inlichtingendiensten zelf ook verwante groeperingen van deze beweging op en laten wij deze groepering allerlei handelingen verrichten. Ook heeft de vrijmetselarij ook in deze beweging leden. Wij vernietigen vaak onze tegenstanders van binnenuit. Wat er in de beginjaren 90 zich in de wereld heeft afgespeeld is en wat de toestand van de vijand is, zal u snel duidelijk worden als u alles vanuit een vogelperspectief bekijkt.

Wij werken ook soms met individuen samen, totdat wij ze niet meer kunnen gebruiken. In het verleden hebben we bijvoorbeeld in Chili, Pinochet gebruikt. (……).


Een grote hindernis is voor ons het Internet. Door de opkomst van Internet verloren de traditionele media, en daarmee de gevestigde orde, macht. (….) Internet ondersteunt democratie terwijl wij eigenlijk geen democratie willen hebben. (…..) Veel grote hacks en dos-aanvallen zijn met onze instemming gepleegd. Wij creëerden met onze media een gevoel dat Internet onveilig en gevaarlijk is, en dat Internet vooral gebruikt wordt door criminelen, zedendelinquenten en terroristen. Tevens hadden wij hiermee een argument om controle op en over Internet uit te oefenen. Ook zorgden wij ervoor dat er op lokaal en internationaal niveau, veel wetgeving kwam die de vrijheden van Internetters beperkte.


Toen wij de macht uit handen wilden nemen van bestaande machthebbers hebben wij de mensen van de bestaande machtsblokken losgeweekt met het individualisme. Nu wij de macht hebben is het individualisme een gevaar voor ons. Mede om die reden worden de rechten van de (individuele) burgers beperkt en zaaien we angst onder de bevolking om zodoende ook groepssaamhorigheid en gehoorzaamheid te krijgen.


U begrijpt dat we een belangrijke periode in de wereldgeschiedenis in gaan. Ik ben ervan overtuigd dat u nu de wereld door een andere bril zult bekijken en dat u de gebeurtenissen om u heen beter zal kunnen doorgronden. Als een vrijmetselaar die u kent, het bovenstaande niet kan onderschrijven, kunt u hem/haar op zijn/haar woord geloven. Zij weten niet beter. Door de organisatiestructuur van de vrijmetselarij zijn alleen de hoogste rangen van deze feiten op de hoogte.


Het woord “wij” en “ons” heb ik taalkundig gebruikt om het een en ander aan u duidelijk te maken en niet omdat ik trots ben maçon te zijn. Ik vraag u allen om vergiffenis voor mijn bijdrage aan dit geheel. Voor een mooiere wereld.


(was niet ondertekend)

===============================
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Niet verwacht!

Bericht door mercator »

Ontdekislam schreef: 50% van onze leden zijn christelijk en dat bewijs ik als jij naar www.ontdekislam.nl gaat.
Op die site kan je allerlei interessants leren, zoals dat er honden bestaan die gedachten kunnen lezen, dat de onderlippen van de Ongelovigen in de hel zo lang worden dat ze erop trappen, en ook wel oproepen om tot "imam-geleide menselijke bommen getransformeerd te worden".
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
H.Numan
Berichten: 8527
Lid geworden op: do mei 08, 2008 3:33 am

Bericht door H.Numan »

Grappig genoeg kan ik geen objective informatie vinden over de vrijmetselarij in religieuze websites. Kinnesinne, concurrentie en zo. Hoe meer fundie, hoe kinderachtiger de negatieve omschrijvingen zijn. Mohammedanen zijn, dat ben je vast wel met me eens, aanzienlijk meer fundie dan super-fundy-reborn christians.

De lu.. sorry, leuterkoek die je hierboven serveerde consumeer ik dan ook maar met een beetje reuzel en suiker.
een volk dat voor korannen zwicht
zal meer dan lijf en goed verliezen
dan dooft het licht….
Anoniem
Plaats reactie