Israël, Gaza strook en Hamas.

Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Bericht door Zwartmeer »

Afbeelding
Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
Polleke
Berichten: 3234
Lid geworden op: ma sep 04, 2006 3:07 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door Polleke »

Hahaha, volledig getraind en opgeleid voor sapjes Jihad! Uitgezonden door maroc.nl?

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Kill all sapjes!
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Bericht door Manon »

Kill all sapjes!
Goed kijken hoor Pol: "kill all ZIONIST sapjes": 100% hate, no sugar!
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Polleke
Berichten: 3234
Lid geworden op: ma sep 04, 2006 3:07 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door Polleke »

circe schreef:
Kill all sapjes!
Goed kijken hoor Pol: "kill all ZIONIST sapjes": 100% hate, no sugar!
Ja, doe mij maar een zionist sapje:

http://www.annmariecalhoun.com/blog/upl ... 762107.bmp
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Bericht door Zwartmeer »

Polleke schreef:Hahaha, volledig getraind en opgeleid voor sapjes Jihad! Uitgezonden door maroc.nl?
Nee hierdoor: http://www.jihadwatch.org/archives/024131.php

Elke ochtend om 6 uur precies komt bij mij de laatste Jihadwatch van Robert Spencer in de bus. Nou ja email-bus.
Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
Polleke
Berichten: 3234
Lid geworden op: ma sep 04, 2006 3:07 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door Polleke »

Ah, hier nog zo´n protest foto.

Afbeelding

Reactie Israel: I still know what you did last summer!
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Bericht door Zwartmeer »

Polleke schreef: Ja, doe mij maar een zionist sapje:
In de islam is maar een sapje toegestaan en dat is bloed!
Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Bericht door mercator »

Chaimae schreef: Gedenk ze in je verplichte gebeden, met name het ochtendgebed. God daalt dan tot de allerlaagste laag van de Hemel toe neer en staat dan ontzettend dicht bij je.
Doet ie dat met de trap dat neerdalen, of is er een lift in de hemel? :D
Mss kan Allah beter iets nuttigs doen voor de lui van Hamas(turbatie), bijv. die rioolbuisraketten iets nauwkeuriger richten zodat ze niet op de Palestijnen zelf terecht komen.
Ik vind het wel grappig ergens, hoe jullie moslimpjes dat vertrouwen in dat Allah-type hebben. Vér heeft die toch jullie toch niet gebracht. Behalve de uitgeweken moslims die hier aan onze ruif mogen komen vreten is het overal in Moslimlanden doffe ellende, onderdrukking en armoede.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Bericht door Zwartmeer »

mercator schreef: Ik vind het wel grappig ergens, hoe jullie moslimpjes dat vertrouwen in dat Allah-type hebben. Vér heeft die toch jullie toch niet gebracht. Behalve de uitgeweken moslims die hier aan onze ruif mogen komen vreten is het overal in Moslimlanden doffe ellende, onderdrukking en armoede.
We kunnen die moslims wel van alles verwijten, we moeten ook naar ons zelf kijken. Voordat wij ons in olie gingen interesseren zaten al die moslimlanden nog in de middeleeuwen. Wij hebben ze er uitgehaald. De hedendaagse moslim heeft ook een auto, koelkast, tv, pc, wasmachine, enz. Dat maakt dat het lijkt dat we met culturen van hetzelfde niveau als ons van doen hebben. Maar niets is minder waar. Die achtergesteldheid was zonder ons nooit overgegaan. En nu werken ze met al die technologie die ze op een presenteerblaadje gekregen hebben tegen ons.
Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
Gebruikersavatar
Adinah
Berichten: 365
Lid geworden op: wo okt 29, 2008 4:44 am

Bericht door Adinah »

Zwartmeer schreef:Ondanks alle geweld en ellende waar Israël mee zit zou ik niet een seconde twijfelen om voor dat land te kiezen werd ik voor de keuze gesteld om in een land in het Midden-Oosten te wonen.
Ik ook niet...helaas moet ik nog een paar jaartjes wachten voor ik definitief terug kan. :-( Maar in de zomer ga ik minstens 1 maand, maar waarschijnlijk zelfs 2 maanden! Ik kan echt bijna niet wachten gewoon.
Kill all sapjes!
:D :D Haha, geweldig! Telkens als je denkt dat je de grootste mafkees wel voorbij hebt zien komen, blijkt het nog gekker te kunnen. :lol:
Am Yisraël Chai!
עם ישראל חי
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89868
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Laatste nieuws.
'Israël overweegt staakt-het-vuren'
dinsdag 30 december 2008 18:08


(Novum/AP) - Israël overweegt de aanvallen op Gaza tijdelijk te staken om Hamas een kans te geven de raketbeschietingen te stoppen. Dat heeft een bron bij het ministerie van defensie dinsdag gezegd.

Mocht het bestand door Hamas niet worden gerespecteerd, dan volgt er een grondoffensief, zo meldde de anonieme bron. Het voorstel om tot een staakt-het-vuren te komen zal worden gedaan tijdens een vergadering van het Israëlische veiligheidskabinet op woensdag.

Tijdens die vergadering zullen ook verschillende plannen voor een grondoffensief worden besproken. Israël slaagt er ondanks de grootscheepse luchtaanvallen vooralsnog niet in de raketbeschietingen vanaf de Gazastrook te stoppen. President Shimon Peres gaf dinsdag toe dat de strijd tegen Hamas erg zwaar is. "Oorlog tegen terroristen is in sommige opzichten moeilijker dan het vechten tegen legers", zei hij.

Er wordt al enige tijd gespeculeerd over een mogelijk grondoffensief, een Israëlische invasie van Gaza. Premier Ehud Olmert vertelde Peres dinsdag dat het luchtoffensief dat Israël sinds zaterdag tegen Gaza onderneemt 'de eerste van een aantal' maatregelen is dat Israël heeft goedgekeurd. Bij het luchtoffensief kwamen tot nu toe zeker 370 Palestijnen om. De meesten waren veiligheidstroepen van Hamas, maar er vielen ook 64 burgerslachtoffers, onder wie twee zusjes, van 4 en 11.

Hamas vuurde de afgelopen 72 uur zo'n 250 raketten en mortiergranaten af. Daarbij vielen in totaal vier Israëlische doden.
http://www.elsevier.nl/web/Nieuws/Laats ... tid=217955

Alhoewel dit bericht in een Israëlische krant tegen gesproken wordt
Defense officials deny plan to propose 48-hour Gaza truce

Shin Bet and Israel Defense Forces officials on Tuesday denied reports that the defense establishment had recommend a diplomatic initiative to abate the war against Hamas and embark on a 48-hour truce, before it becomes necessary to begin a significant ground invasion of the Gaza Strip.

According to the reports, senior defense officials were to propose that Prime Minister Ehud Olmert seek out the temporary truce, based on an initiative originally proposed by French Foreign Minister Bernard Kouchner.
http://www.haaretz.com/hasen/spages/1051234.html
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Bericht door Zwartmeer »

Ik vond in de Jihadwatch van vandaag nog wat leuks:

"When Christians kill Muslims, it's the Crusades. When Jews kill Muslims it's murder, and when Muslims kill Muslims, it's like talking about the weather. Nobody really cares about it."
http://www.jihadwatch.org/archives/024123.php
Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Bericht door Zwartmeer »

Hamas vuurde de afgelopen 72 uur zo'n 250 raketten en mortiergranaten af. Daarbij vielen in totaal vier Israëlische doden.
Daar doen ze het dan allemaal voor. De praktijk zal zijn dat een 1000 raketten later er 20 Israelische doden zullen zijn en 2000 dooie Palestijnen. Voor die 20 doen ze het allemaal. Dit bewijst voor mij dat hun Jodenhaat groter is dan de liefde voor het eigen volk.
Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Bericht door mercator »

Zwartmeer schreef: Daar doen ze het dan allemaal voor. De praktijk zal zijn dat een 1000 raketten later er 20 Israelische doden zullen zijn en 2000 dooie Palestijnen. Voor die 20 doen ze het allemaal. Dit bewijst voor mij dat ze de Joden meer haten dan dat ze van hun eigen mensen houden.
Er is iets dat ik niet begrijp aangaande die Qassam raketten. Die tuigen zijn meer dan 2 m lang, moeten met vrachtwagens vervoerd worden, kunnen toch-willen ze Israël bereiken-vanuit een redelijk klein gebied afgevuurd worden. Dan zou het toch voor de IDF een redelijk eenvoudige zaak moeten zijn om die lanceerplaatsen onbruikbaar te maken? Weet iemand daar iets meer over?
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Adinah
Berichten: 365
Lid geworden op: wo okt 29, 2008 4:44 am

Bericht door Adinah »

Ik denk dat die lanceerplaatsen ook niet zoveel moeite kosten. Het gaat er waarschijnlijk om wat er allemaal in huizen verborgen ligt. Je moet die dingen tenslotte ook ergens opslaan. En als er allemaal raketten nog in huizen opgeslagen liggen, kunnen ze immers zó weer doorgaan met afvuren. (lijkt mij, hoor)

Maar ik zal het voor de zekerheid ff navragen...denk dat vrienden van mij beter weten hoe dat zit. Ik zie het namelijk ook allemaal niet zo goed voor me. Ik kom er dus nog op terug.
Am Yisraël Chai!
עם ישראל חי
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Bericht door Chaimae »

Marokkaanse hackers,
Een Marokkaanse hackers groep is zaterdag begonnen met hacken van Israelische sites als protest tegen de Israelische luchtaanvallen op Gaza.

De hackers zeiden heel wat Israelische sites te hebben verwoest waaronder de site van de grootste universiteit in Israel.

De hackers beloven voor elke Palestijnse slachtoffer een Israelische site te hacken.
http://www.thamazigh.com/ThamazighKortn ... p?page=127
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
Polleke
Berichten: 3234
Lid geworden op: ma sep 04, 2006 3:07 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door Polleke »

mercator schreef:
Zwartmeer schreef: Daar doen ze het dan allemaal voor. De praktijk zal zijn dat een 1000 raketten later er 20 Israelische doden zullen zijn en 2000 dooie Palestijnen. Voor die 20 doen ze het allemaal. Dit bewijst voor mij dat ze de Joden meer haten dan dat ze van hun eigen mensen houden.
Er is iets dat ik niet begrijp aangaande die Qassam raketten. Die tuigen zijn meer dan 2 m lang, moeten met vrachtwagens vervoerd worden, kunnen toch-willen ze Israël bereiken-vanuit een redelijk klein gebied afgevuurd worden. Dan zou het toch voor de IDF een redelijk eenvoudige zaak moeten zijn om die lanceerplaatsen onbruikbaar te maken? Weet iemand daar iets meer over?
Israeli communities within range of rocket fire from Gaza
Afbeelding

Monthly Distribution of Rocket Hits
Afbeelding

Monthly Distribution of Mortar Shells
Afbeelding

Kassam launchers found in Bet Hanoun in Gaza
Afbeelding
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Bericht door Zwartmeer »

Chaimae schreef:Marokkaanse hackers,
Een Marokkaanse hackers groep is zaterdag begonnen met hacken van Israelische sites als protest tegen de Israelische luchtaanvallen op Gaza.

De hackers zeiden heel wat Israelische sites te hebben verwoest waaronder de site van de grootste universiteit in Israel.

De hackers beloven voor elke Palestijnse slachtoffer een Israelische site te hacken.
http://www.thamazigh.com/ThamazighKortn ... p?page=127
Je bewijst hiermee wat ik eerder zei!
Zwartmeer schreef:We kunnen die moslims wel van alles verwijten, we moeten ook naar ons zelf kijken. Voordat wij ons in olie gingen interesseren zaten al die moslimlanden nog in de middeleeuwen. Wij hebben ze er uitgehaald. De hedendaagse moslim heeft ook een auto, koelkast, tv, pc, wasmachine, enz. Dat maakt dat het lijkt dat we met culturen van hetzelfde niveau als ons van doen hebben. Maar niets is minder waar. Die achtergesteldheid was zonder ons nooit overgegaan. En nu werken ze met al die technologie die ze op een presenteerblaadje gekregen hebben tegen ons.
Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
Polleke
Berichten: 3234
Lid geworden op: ma sep 04, 2006 3:07 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door Polleke »

Chaimae schreef:Marokkaanse hackers,
Een Marokkaanse hackers groep is zaterdag begonnen met hacken van Israelische sites als protest tegen de Israelische luchtaanvallen op Gaza.

De hackers zeiden heel wat Israelische sites te hebben verwoest waaronder de site van de grootste universiteit in Israel.

De hackers beloven voor elke Palestijnse slachtoffer een Israelische site te hacken.
http://www.thamazigh.com/ThamazighKortn ... p?page=127
Nou nou, da's een hele impact. Een administrator vergeet soms de portal page op FTP rechten 777 te zetten waardoor een webpagina overschrijfbaar wordt. Dat is in dit geval hackers voor beginners, maar meer kun je ook niet verwachten natuurlijk.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Bericht door mercator »

Polleke schreef: Kassam launchers found in Bet Hanoun in Gaza
Afbeelding
Dank voor je technische toelichting. Maar dan nog begrijp ik niet hoe één van de meest technologisch geavanceerde legers van de wereld er niet in slaagt die primitieve tuigen te onderscheppen. Ik had begrepen dat ze als brandstof een mengsel van kunstmest en benzine hebben,dus veel meer dan een soort grote vuurpijl kan je het niet noemen.
65 jaar geleden al wisten de Engelsen de Duitse V1s bijna allemaal af te schieten voor ze België of Londen bereikten, waarom is dit nu niet mogelijk? Maar mss zie ik dat helemaal verkeerd.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Polleke
Berichten: 3234
Lid geworden op: ma sep 04, 2006 3:07 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door Polleke »

Zoals je op de foto ziet zijn Qassam raketten zeer mobiele lanceer platformen. Het is makkelijk te vervoeren, op te stellen en weer af te breken voor een Israelische tegenaanval kan terugslaan.

Ze zijn dus zeer mobiel en daarom moeilijk op te sporen. Uit tactische en PR overwegingen worden ze altijd vanuit dichtbevolkte gebieden afgevuurd zodat er zoveel mogelijk slachtoffers vallen bij een Israelische tegenactie.

Da's een beproefde tactiek: politie- en militaire commandanten en Hamasleiders wonen altijd in dichtbevolkte buurten. In Gazastad staan de huizen echt heel dicht op elkaar.

Omdat de wereldopinie voor Israel heel belangrijk is worden, zoals nu bij de luchtbombardementen, alle doelen eerst geverifieerd door de militaire inlichtingendienst en kleine spionagevliegtuigjes.

Het is dus onmogelijk om effectief de lancering van Qassam raketten tegen te houden. Daarom concentreert Israel zich op de installaties, gebouwen en diensten van Hamas.
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Bericht door BFA »

Israeli Air Force Strikes Rockets in Transit

http://www.youtube.com/watch?v=qG0CzM_F ... re=channel
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
Mahalingam
Berichten: 52300
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Bericht door Mahalingam »

Ik zie de video. Dat is een handje vol Hamas boeven die onverwacht hun 72 maagden ontmoeten.
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89868
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

En ze hebben die handige dingen nodig in Israel, want de raketten dringen steeds dieper Israel in.
Raketten Gaza nog dieper Israël in

JERUZALEM - De Israëlische stad Beersheba is dinsdag voor het eerst getroffen door een raket die vanuit de Gazastrook was afgevuurd. De raket heeft 42 kilometer afgelegd, de langste afstand ooit door een Palestijnse raket.

De Hamas-beweging, die het voor het zeggen heeft in de Gazastrook, heeft de verantwoordelijkheid voor de aanslag opgeëist. Er vielen geen slachtoffers in Beersheba.
http://www.telegraaf.nl/buitenland/2896 ... _in__.html
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89868
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Mahalingam schreef:Ik zie de video. Dat is een handje vol Hamas boeven die onverwacht hun 72 maagden ontmoeten.
Dit zijn dan hoogst waarschijnlijk weer burger slachtoffers , die riool pijpen aan het laden waren.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Plaats reactie