OM wil celstraf voor oud-politicus

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89715
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

OM wil celstraf voor oud-politicus

Bericht door Ariel »

Het jachtseizoen is geopend, en al het "extreem rechts tuig" wordt afgeschoten. Wilders next.
OM wil celstraf voor oud-politicus

DEN HAAG - Het Openbaar Ministerie (OM) eiste woensdag bij het gerechtshof in Den Haag opnieuw een geldboete van 500 euro en een voorwaardelijke gevangenisstraf van twee weken tegen oud-politicus Michiel Smit. Het opzettelijk uitdelen van pamfletten met de kop Waardebon Gratis naar Marokko is volgens het OM een belediging van een groep mensen.

De oud-voorman van de extreemrechtse partij Nieuw-Rechts verspreidde in juli 2006 samen met drie andere mannen de pamfletten in een wijk in Maassluis waar veel Marokkanen wonen. De reden was de verstoring van een buitenspeeldag door Marokkaanse jongeren. De makers van de flyer vonden dat er te zacht was opgetreden tegen de relschoppers. In het pamflet werd Marokkanen een enkele reis naar hun vaderland aangeboden. Burgemeester Koos van Karssen van Maassluis deed aangifte.

http://www.telegraaf.nl/binnenland/3109 ... cus__.html" onclick="window.open(this.href);return false;
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Anneke
Berichten: 1174
Lid geworden op: vr jan 12, 2007 6:59 pm

Re: OM wil celstraf voor oud-politicus

Bericht door Anneke »

Dat eeuwige beledigd voelen ook :x Het zijn die politiek correctie geitenbreiers die het er constant naar maken dat die arme moslims/marokkanen zich beledigd voelen! Ik vind dat dat gewoon moet kunnen; het beledigen, bespugen, belachelijk maken van een groep mensen. En al helemaal als ze het verdienen! Als Marokkanen de best geïntegreerde groep immigranten van Nederland zouden zijn, zouden de 'beledigingen' niet terecht zijn. Marokkanen zijn juist de bevolking die het meeste problemen oplevert!! Waarom verdedigen? Waarom praat men ze aan om beroep te doen op beledigde gevoelens?

Ik wordt er zo ziek van he. Hoe meer ik van dit soort berichten lees, hoe meer ik de neiging krijg Nederland te laten vallen en te verruilen voor een land dat niét zo dichtbij de afgrond ligt. Vluchten uit je eigen land :mad:
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89715
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: OM wil celstraf voor oud-politicus

Bericht door Ariel »

Ilona schreef:Vluchten uit je eigen land :mad:
Voor jou wordt dat dan twee keer vluchten uit je eigen land Ilona.
Triest hoor. Denk je veilig te zijn, maar dan blijkt dat jij van de regen in de drup gekomen bent.
Nederland mag zich ook wel eens druk maken om vluchtelingen die gevlucht zijn voor Islam.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Re: OM wil celstraf voor oud-politicus

Bericht door BFA »

Waar kan je nog naartoe?
De ruiters van de Apocalyps zetten wereldwijd hun opmars verder.
Politieke correctheid.
Multiculturaliteit.
Steeds verder voorstschrijdende totalitariteit, door het samenwerken met de vervolgers voor wie een hoop mensen gerechtigd naar hier gevlucht waren.
Schaamte voor de eigen verwezenlijkingen.

4 serieuze kwalen waar veel te veel mensne voor in ontkenning staan en zodoende geen remedie voor gezocht wordt.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
Gebruikersavatar
Anneke
Berichten: 1174
Lid geworden op: vr jan 12, 2007 6:59 pm

Re: OM wil celstraf voor oud-politicus

Bericht door Anneke »

Ariel schreef:
Ilona schreef:Vluchten uit je eigen land :mad:
Voor jou wordt dat dan twee keer vluchten uit je eigen land Ilona.
Triest hoor. Denk je veilig te zijn, maar dan blijkt dat jij van de regen in de drup gekomen bent.
Nederland mag zich ook wel eens druk maken om vluchtelingen die gevlucht zijn voor Islam.

Dat laatste interesseert niemand. Alle, echt alle oosterse kerken bestaan voor het grootste deel uit vluchtelingen voor de islam. De Assyrisch, Aramese, Armeense, Koptische, noem maar op. Allemaal vluchtelingen voor de islam. Er is een reden dat die mensen gevlucht zijn en die is dat het hier beter is dan daar. Is dat nou echt zo moeilijk te begrijpen voor Balkenende en consorten?

Dat vluchten uit je land lijkt wel genetisch erfelijk. Voor zover ik het weet al zeker 3 generaties achter elkaar, gevlucht voor de islam. Ik wil niet de vierde zijn, maar kijkende naar de situatie nu... :?
Gebruikersavatar
Scarlatti
Berichten: 5268
Lid geworden op: vr mei 09, 2008 10:12 pm

Re: OM wil celstraf voor oud-politicus

Bericht door Scarlatti »

Exact BFA.. waar kun je nog naar toe... naar Israël?

en wat jij zegt Ilona en Ariel, is dit niet voldoende ook om als klacht in te dienen? Het IS toch een FEIT! Of hebben die rukkers vd regering geen tijd om tv te zien en kranten te lezen? overal waar 'de fanatische islamiet' in grote getale zich OPDRINGT is er meer dan ELLENDE! Op àllerlei en èlk vlak wat je maar bedenken kunt!

Dit moet nu echt àfgelopen zijn!
Islam=LEVENSBEDREIGEND

'LOQUENDI LIBERTATEM CUSTODIAMUS'
Laten wij waken over de vrijheid van het spreken... (Pim Fortuyn 1948-2002)
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89715
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: OM wil celstraf voor oud-politicus

Bericht door Ariel »

Het enige wat wij kunnen doen is een goede keus maken als we gaan stemmen. Stem rechts, en wie weet komt er later verbetering in onze situatie.
En het helpt ons enorm als Moslims veel kabaal en narigheid veroorzaken , onaangepast gedag vertonen en vooral veel eisen stellen. Heel veel eisen stellen. Hoe meer hoe beter. Dan gaan de ogen van meer mensen open.
Kijk maar naar Italië waar men ook voor rechts gekozen heeft.

Een minister uit Italië wil moslims die zich niet aanpassen deporteren naar het land van hun afkomst.

Lees dit artikel maar.
Spoiler! :
Italy: Minister says govt must expel immigrants who fail to integrate


Rome, 22 Jan. (AKI) - An Italian Minister said on Thursday that immigrants who did not want integrate must be deported from the country. "We must fight everything that is related to violence, because our will is to integrate, however, in order to integrate we must expel all those that do not want to take part in it," said Andrea Ronchi, Minister of Department for European Community Policies.

Ronchi made the remarks during a roundtable with members of the Italian Islamic Religious Community (COREIS) in the northern Italian city of Milan. During the meeting, Ronchi attacked the UCOII, the largest Muslim umbrella group in Italy, accusing it of supporting terrorism.

According to Ronchi, the UCOII "supports terrorism and fundamentalism."

"For example, I have always been a supporter of a register of the imams and muslim prayers in the Italian language. I also enthusiastically support the initiative by Rome's Grand mosque to publish on its website all sermons preached there ," said Ronchi.

"I am not against mosques, but I say no to those tied to the UCOII, an organisation whose sources of finance must be clarified."

Ronchi, whose political career began in the post-fascist political party, Alleanza Nazionale, was sworn on 8 May 2008 as the European Union Affairs Minister in the cabinet of Italian prime minister Silvio Berlusconi

http://www.adnkronos.com/AKI/English/Po ... 2936746045" onclick="window.open(this.href);return false;
.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Roelof
Berichten: 1718
Lid geworden op: vr jul 11, 2003 2:38 am

Re: OM wil celstraf voor oud-politicus

Bericht door Roelof »

Ariel schreef:Het jachtseizoen is geopend, en al het "extreem rechts tuig" wordt afgeschoten. Wilders next.
OM wil celstraf voor oud-politicus

DEN HAAG - Het Openbaar Ministerie (OM) eiste woensdag bij het gerechtshof in Den Haag opnieuw een geldboete van 500 euro en een voorwaardelijke gevangenisstraf van twee weken tegen oud-politicus Michiel Smit. Het opzettelijk uitdelen van pamfletten met de kop Waardebon Gratis naar Marokko is volgens het OM een belediging van een groep mensen.

De oud-voorman van de extreemrechtse partij Nieuw-Rechts verspreidde in juli 2006 samen met drie andere mannen de pamfletten in een wijk in Maassluis waar veel Marokkanen wonen. De reden was de verstoring van een buitenspeeldag door Marokkaanse jongeren. De makers van de flyer vonden dat er te zacht was opgetreden tegen de relschoppers. In het pamflet werd Marokkanen een enkele reis naar hun vaderland aangeboden. Burgemeester Koos van Karssen van Maassluis deed aangifte.

http://www.telegraaf.nl/binnenland/3109 ... cus__.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Ja, zo gaat dat in dit land.

Maar een islamitische haatbaard gaat vrijuit:
Rechtbank spreekt imam El Moumni vrij

ROTTERDAM - Imam El Moumni is maandag door de rechtbank in Rotterdam vrijgesproken. De geestelijk leider van de Rotterdamse Nasr-moskee kan volgens de rechters niet het opzettelijk discrimineren van homoseksuelen en het aanzetten tot discriminatie en haat worden verweten. Volgens de rechters vallen de uitspraken die de geestelijke heeft gedaan, onder godsdienstvrijheid.
  • Afbeelding


Het Openbaar Ministerie (OM) dat twee weken geleden 1200 euro boete tegen de imam had geëist, gaat in beroep tegen de uitspraak.

Justitie startte een jaar geleden een onderzoek naar de uitspraken van El Moumni in het televisieprogramma NOVA. In de uitzending, die was gewijd aan het geweld van Marokkaanse jongeren tegen homoseksuelen, vergeleek de geestelijke homoseksualiteit met een besmettelijke ziekte. Bovendien zei hij in de uitzending dat homoseksualiteit schadelijk is voor de samenleving en dat de Nederlandse samenleving met uitsterven wordt bedreigd.

Na de uitlatingen van El Moumni kwamen er bij de politie in Rotterdam 49 aangiften en meldingen wegens discriminatie binnen.

De rechtbank vindt dat de uitlatingen van de imam in principe als discriminerend gekwalificeerd kunnen worden. Omdat El Moumni de bewuste uitspraken deed op basis van de koran en andere heilige geschriften, vallen de uitlatingen wat betreft de rechtbank onder godsdienstvrijheid.

El Moumi was er maandag niet bij toen de rechtbank hem vrijsprak.


De Telegraaf.
  • Afbeelding
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: OM wil celstraf voor oud-politicus

Bericht door Manon »

De rechtbank vindt dat de uitlatingen van de imam in principe als discriminerend gekwalificeerd kunnen worden. Omdat El Moumni de bewuste uitspraken deed op basis van de koran en andere heilige geschriften, vallen de uitlatingen wat betreft de rechtbank onder godsdienstvrijheid.
Toch wel een belangrijk stukje.

als El Moumni die uitspraken doet als uiting van zijn mening, dan mag het dus niet.
Is in Nederland de godsdienstvrijheid dan hoger in tel dan de vrijheid van meningsuiting?

en wie zijn de goden op wie men zich mag beroepen?

Geldt "by Yove" in geval van enige uiting van discriminatie? of moét het een monotheistische religie zijn die discriminerende teksten publiceert.
Mag ik uit naam van Quatzaldepopl of zoiets ook gaan eisen dat we kinderoffers gaan brengen? of word ik dan gelijk afgevoerd naar een of andere TBS instelling?
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Gebruikersavatar
Anneke
Berichten: 1174
Lid geworden op: vr jan 12, 2007 6:59 pm

Re: OM wil celstraf voor oud-politicus

Bericht door Anneke »

:mad: :shock:
Omdat El Moumni de bewuste uitspraken deed op basis van de koran en andere heilige geschriften, vallen de uitlatingen wat betreft de rechtbank onder godsdienstvrijheid.
JE MAAKT EEN GRAPJE???
Toen de paus soortgelijke uitspraken deed, maar toen opriep om deze mensen te 'helpen', struikelde heel politiek correct Nederland over zijn woorden!! En nu is het een haatimam, en dan is het ineens godsdienstvrijheid! Nu zijn die achterlijk debielen van de rechtbank WEL in staat om de heilige geschriften erbij te halen, maar hetzelfde bij Wilders doen om te kijken of hij gelijk heeft, dat doen ze voor het gemak even niet!!

Dit wordt echt te gek, zullen we dan maar met zn allen een enkeltje Israël boeken? Ik bekeer me zonder blikken of blozen naar het jodendom om alleen maar in een van de weinige landen die TEGEN islam is toegelaten te worden!

Weg met godsdienstvrijheid, ik meen het. Ieder geloof dat niet strookt met wat wij gewend zijn; wegjorissen en oprotten. Het kan toch niet zo zijn dat Wilders een dure procedure tegemoet gaat terwijl een haatbaard vrijgsproken wordt alleen omdat hij gelovig is en Wilders niet?
Gebruikersavatar
Roelof
Berichten: 1718
Lid geworden op: vr jul 11, 2003 2:38 am

Re: OM wil celstraf voor oud-politicus

Bericht door Roelof »

circe schreef:Is in Nederland de godsdienstvrijheid dan hoger in tel dan de vrijheid van meningsuiting?
Daar ziet het wel naar uit circe.

Onze huidige coalitie bestaat uit een giftige mix van religieuze dwingelandij en linkse doctrine.
Zij doen er blijkbaar alles aan om de vrijheid van meningsuiting ondergeschikt te maken aan de godsdienstvrijheid.

Wat daar de gevolgen van gaan zijn hoef ik denk ik niet duidelijk te maken...
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: OM wil celstraf voor oud-politicus

Bericht door Manon »

In dat geval wordt het dus heel interessant om te weten WELKE GODSDIENSTEN de vrijheid krijgen.

Want als Quatzaldepopl geen kinderlijkjes krijgt, dan wordt mijn recht op godsdienstvrijheid ook geschaad natuurlijk.

En op basis van wat bepaalt men welke goden mogen gediend worden en welke niet?

Is er ergens een minister waar we deze vraag aan kunnen stellen?
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Gebruikersavatar
Roelof
Berichten: 1718
Lid geworden op: vr jul 11, 2003 2:38 am

Re: OM wil celstraf voor oud-politicus

Bericht door Roelof »

Ilona schreef::mad: :shock:
Omdat El Moumni de bewuste uitspraken deed op basis van de koran en andere heilige geschriften, vallen de uitlatingen wat betreft de rechtbank onder godsdienstvrijheid.
JE MAAKT EEN GRAPJE???
Toen de paus soortgelijke uitspraken deed, maar toen opriep om deze mensen te 'helpen', struikelde heel politiek correct Nederland over zijn woorden!! En nu is het een haatimam, en dan is het ineens godsdienstvrijheid! Nu zijn die achterlijk debielen van de rechtbank WEL in staat om de heilige geschriften erbij te halen, maar hetzelfde bij Wilders doen om te kijken of hij gelijk heeft, dat doen ze voor het gemak even niet!!

Dit wordt echt te gek, zullen we dan maar met zn allen een enkeltje Israël boeken? Ik bekeer me zonder blikken of blozen naar het jodendom om alleen maar in een van de weinige landen die TEGEN islam is toegelaten te worden!

Weg met godsdienstvrijheid, ik meen het. Ieder geloof dat niet strookt met wat wij gewend zijn; wegjorissen en oprotten. Het kan toch niet zo zijn dat Wilders een dure procedure tegemoet gaat terwijl een haatbaard vrijgsproken wordt alleen omdat hij gelovig is en Wilders niet?
Ja Ilona, er wordt in dit land duidelijk met twee maten gemeten.

En degene die het hardst over normen en waarden roept blijkt zelf de grootste leugenaar en ook nog eens een landverrader te zijn...
RTL NIEUWS: "BALKENENDE LEUGENAAR"

Vergeet 11 mei 2011. We gaan wat eerder naar de stembus. Onze minister-president heeft namelijk keihard staan LIEGEN.
  • Afbeelding
RTL Nieuws wobbelde brisante documenten bijelkaar die aantonen dat het kabinet wel degelijk plannen had om in 2003 Irak te gaan shock & awen. Generalissimo Don Pedro Balkenende heeft altijd ontkend dat het kabinet militaire deelname aan de operatie heeft overwogen. Maar dat is dus gelul. Alexander Pechtold (D66) eist nu het hoofd van de Balk. Over twee weken vindt er een debat in de Tweede Kamer plaats. Jan-Peter heeft dus voldoende tijd om naar het buitenland te vluchten. Bye bye.

Bron: geenstijl.nl
Kun jij je nog herinneren dat wij in 2005 door middel van een referendum duidelijk NEE hebben gezegd tegen de zogenaamde Europese grondwet?

Deze is in december 2007 (na een kleine aanpassing) alsnog door onze MP ondertekend:
Balkenende - landverrader

Morgen gaat onze gristelijke premier, Jan Peter Balkenende, in Lissabon het laatste restje soevereiniteit van Nederland weggeven aan de EU. Hij vindt dat hij daar recht op heeft, want hij heeft de basis van het “Nee” uit 2005 succesvol weg weten te nemen: het liedje en het vlaggetje zijn uit het onleesbaar gemaakte verdrag gehaald. Niets is echter minder waar…
  • Afbeelding


In NRC (sorry) vandaag de volgende kop: Duitsland wil toch vlag en volkslied in EU-verdrag

Op initiatief van Duitsland komt er in de bijlagen van het Europees Verdrag, het zogenoemde Hervormingsverdrag, toch een verwijzing naar de Europese vlag en het Europees volkslied.. Lees het artikel hier.

Het was te verwachten… Er dient zich nu echter een interessante vraag aan:
De Balkenbende houdt bij hoog en bij laag vol dat het nieuwe verdrag fundamenteel anders is, en dat het weghalen van liedje en vlaggetje “recht heeft gedaan” aan het nee van 2005. Als nu die twee symbooltjes er weer inkomen zijn deze uitspraken achterhaald en kunnen zelfs zij niet ontkennen dat het eerdere nee nog steeds van kracht is.

Desondanks gaat Balkenende tekenen…


Vrijspreker.nl
Democratie? MY ASS!!

De politiek vertegenwoordigt de wil van het volk allang niet meer...
Laatst gewijzigd door Roelof op wo jan 28, 2009 5:46 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Re: OM wil celstraf voor oud-politicus

Bericht door BFA »

waar kun je nog naar toe... naar Israël?
Soms denk ik alles te verkopen voor een boot.
+/- 15m motorcruiser met 800pk of meer in het ruim.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
Gebruikersavatar
Roelof
Berichten: 1718
Lid geworden op: vr jul 11, 2003 2:38 am

Re: OM wil celstraf voor oud-politicus

Bericht door Roelof »

circe schreef:In dat geval wordt het dus heel interessant om te weten WELKE GODSDIENSTEN de vrijheid krijgen.

Want als Quatzaldepopl geen kinderlijkjes krijgt, dan wordt mijn recht op godsdienstvrijheid ook geschaad natuurlijk.

En op basis van wat bepaalt men welke goden mogen gediend worden en welke niet?

Is er ergens een minister waar we deze vraag aan kunnen stellen?
Ministers zijn de schijnheiligheid zelfe circe, die zullen doen of hun neus bloed en beweren dat zij de regels van onze rechtstaat naleven.

Het is echt niet zo vreemd dat de Nederlandse burger het vertrouwen in de politiek verloren heeft...
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: OM wil celstraf voor oud-politicus

Bericht door Manon »

BFA schreef:
waar kun je nog naar toe... naar Israël?
Soms denk ik alles te verkopen voor een boot.
+/- 15m motorcruiser met 800pk of meer in het ruim.
ben je dan niet beter af met een zeilboot? zo'n motorcruiser heeft "juice" nodig hé.



PS. mag ik dan mee? ik ben nogal bootachtig aangelegd :smile:
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Gebruikersavatar
Anneke
Berichten: 1174
Lid geworden op: vr jan 12, 2007 6:59 pm

Re: OM wil celstraf voor oud-politicus

Bericht door Anneke »

Ik weet niet meer wie het was op dit forum, die sprak over de post-democratische tijdperk. He's damn right.

Het Verdrag van Lissabon bevat inhoudelijk 95% van de eerder besproken EU grondwet. Toen ik aan mijn professor vroeg waarom er nu geen referendum aan te pas kwam, had hij er gewoonweg geen antwoord op. 'Tja, dat is nou eenmaal politiek'.

Nee, dat is helemaal geen politiek :mad: Ons eerst vragen wat wij van een Europese superstaat vinden, en wanneer wij het afkeuren ons bedonderen met een soortgelijk verdrag maar dan onder een andere naam?
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: OM wil celstraf voor oud-politicus

Bericht door Manon »

ik zou bijna zeggen: "troost je, wij hebben geeneens een referendum gekregen" maar als je dan het resultaat ziet hebben wij blijkbaar niks gemist. JA was het en JA zal het wezen, zelfs Ierland had geen been om op te staan!

Uitwijken naar Mongolie... zou dat misschien nog iets worden? Of nee, daar zat islam ook al ingebed natuurlijk.

Gisteren bij Phara het vraagje: heeft islam zich met geweld verspreid. Antwoord van de politiek correcte dames die daar zaten: nou nee, natuurlijk niet! ik kijk maar eens om de maand naar dat programma, om ziek van te worden.
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Gebruikersavatar
Anneke
Berichten: 1174
Lid geworden op: vr jan 12, 2007 6:59 pm

Re: OM wil celstraf voor oud-politicus

Bericht door Anneke »

Ik kijk geen tv meer, ik weet dat ik dat niet aan kan. Voor National Geographic maak ik een uitzonderling, maar ik kan dat linkse geleuter niet langer aanhoren.
Gebruikersavatar
Roelof
Berichten: 1718
Lid geworden op: vr jul 11, 2003 2:38 am

Re: OM wil celstraf voor oud-politicus

Bericht door Roelof »

circe schreef:
BFA schreef:
waar kun je nog naar toe... naar Israël?
Soms denk ik alles te verkopen voor een boot.
+/- 15m motorcruiser met 800pk of meer in het ruim.
ben je dan niet beter af met een zeilboot? zo'n motorcruiser heeft "juice" nodig hé.
Ja, en reken maar dat een boot met 800PK wel een slokje lust.

Ik heb ook een bootje, maar die is geen 15 mtr.
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Re: OM wil celstraf voor oud-politicus

Bericht door BFA »

Ja, en reken maar dat een boot met 800PK wel een slokje lust.

Ik heb ook een bootje, maar die is geen 15 mtr.
Die 800pk's geven 45 tot 50 knopen, is nodig om op Mohammedaanse piraten te kunnen uitlopen. Zijn er geen piraten, gebruik je die niet, drinkt de boot niet zo veel.
Die piraterij die we nu zien in Somalie zal zich langs alle Islamitische kusten verspreiden.

15m geeft voldoende leefruimte voor enkele personen indien dit zich aandient. Je moet een beetje smokkelwaar kunnen wegstouwen ook. Toekomstig verzet tegen Islam zal juice nodig hebben. Er zullen geen Engelsen en misschien ook geen Amerikanen zijn deze keer om de nodige juice uit vliegtuigen te droppen. Zij zitten met hetzelfde Islamitisch probleem. Voor smokkelwerk kunnen 800 pk's ook van pas komen.

@ Circe,
Je kan mee.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: OM wil celstraf voor oud-politicus

Bericht door Pilgrim »

De Balkenbende houdt bij hoog en bij laag vol dat het nieuwe verdrag fundamenteel anders is, en dat het weghalen van liedje en vlaggetje “recht heeft gedaan” aan het nee van 2005. Als nu die twee symbooltjes er weer inkomen zijn deze uitspraken achterhaald en kunnen zelfs zij niet ontkennen dat het eerdere nee nog steeds van kracht is.
Wat een stommelingen. Ik had helemaal geen probleem met dat liedje en dat vlaggetje, maar wel met de immigratieparagraaf!! Ik heb ook geen moeite met een verenigd Europa zolang het maar een EUROPEES Europa is, binnen de grenzen van de eigen cultuur en voor de eigen cultuur. "Eigen cultuur eerst!" Balkenende heeft mij dus geen "recht gedaan". :mad:
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Mahalingam
Berichten: 52143
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: OM wil celstraf voor oud-politicus

Bericht door Mahalingam »

Het Openbaar Ministerie (OM) eiste woensdag bij het gerechtshof in Den Haag opnieuw een geldboete van 500 euro en een voorwaardelijke gevangenisstraf van twee weken tegen oud-politicus Michiel Smit. Het opzettelijk uitdelen van pamfletten met de kop Waardebon Gratis naar Marokko is volgens het OM een belediging van een groep mensen.
Heel vroeger waren het linksen die in opdracht van de regenten werden opgepakt voor vergelijkbare acties.
Ik moet hierbij terug denken aan de provo-tijd toen langharig werkschuw tuig het waagde om in de openbare ruimte (op het plein waar 'het Lieverdje' standbeeld stond) krenten uit te delen aan het publiek. Dit was een grove belediging tegen de regentenkaste en als men niet door de politie lam werd geslagen dan werd men wel gearresteerd en later veroordeeld wegens ophitserij. Daar was ik zeer verontwaardigd over.
En nu ben ik weer net zo verontwaardigd dat iemand voor de rechter staat. Het foute handelen wordt door onze regenten nu geen ophitsing maar belediging genoemd.
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Roelof
Berichten: 1718
Lid geworden op: vr jul 11, 2003 2:38 am

Re: OM wil celstraf voor oud-politicus

Bericht door Roelof »

  • Afbeelding
Plaats reactie