Amsterdam wordt bestuurd door 'debielen'

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89853
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Amsterdam wordt bestuurd door 'debielen'

Bericht door Ariel »

Amsterdam wordt bestuurd door 'debielen'
woensdag 18 februari 2009

Fatima Elatik 'geen echte moslima meer'
Amsterdam wordt bestuurd door verschillende types. Naast Job Cohen (PvdA) en Ahmed Marcouch (PvdA) is daar nog een andere bestuurder werkzaam. Fatima Elatik (PvdA), 'burgemeester' van het Amsterdamse stadsdeel Zeeburg. Ahmed is dan de burgemeester van Slotervaart.

Mevrouw Elatik waren we echt vergeten, totdat zij een aantal maanden geleden opnieuw werd ontdekt door Pauw en Witteman. Zij is al een aantal jaren een actieve PvdA-bestuurder. Vroeger was zij de koningin van politieke correctheid.

Uit de mode
Maar zelfs binnen de PvdA is de politieke correctheid uit de mode. Dus moet Fatima zich anders gaan gedragen. Zij heeft natuurlijk aandachtig alle kranten en tijdschriften van de afgelopen jaren bestudeerd, vooral sinds Fortuyn. Dat blijkt ook uit haar interview met NRC. Zij nam moeiteloos de gedachten van Ayaan, ondergetekende en zelfs wijlen Fortuyn over. Elatik heeft geen last van authenticiteit.

Natuurlijk mag iedereen zich ontwikkelen en ontdoen van zijn of haar domheid. Maar iemand die oprecht van mening verandert, is ook bereid om het veranderingsproces openhartig uit te leggen. Maar Fatima is een opportunist. Want zij praatte met NRC alsof zij altijd zo had gedacht. Zo beweerde zij: ‘Het doel van Ayaan en mij is precies hetzelfde: de bevrijding en de gelijkberechtiging van vrouwen. Alleen: zij kiest voor de confrontatie, van boven naar beneden. Ik kies ervoor om de mensen van beneden naar boven te duwen. Om hen dezelfde weg te laten gaan als ikzelf.’ Wat een doel! Dit wisten we echt niet. Heeft zij dit vijf minuten voor het interview bedacht?

'Echte moslima'
Laten we naar het zelfgemaakte verhaal van Fatima luisteren:
‘Rond mijn zestiende was ik een echte moslima, met lange handschoenen, lange broeken en een hoofddoek. Ik weigerde ook om mannen een hand te geven. Het was puberaal gedrag. Net zoals toen ik daarvoor Madonna wilde zijn en urenlang voor de spiegel mijn haren stond te touperen. Het was een vorm van het vinden van een identiteit. Ik was Nederlander, Marokkaan én moslim en koos ervoor een echte moslim te worden. Het waren de jaren tachtig, dus voor de tijd van mafkezen als Bin Laden. Mensen lieten me gewoon mijn gang gaan met een "ach ja, puberteit".’

Let op deze woorden: ‘koos ervoor een echte moslima te worden.’ Fatima is dus geen echte moslima meer. Dus, er bestaat een echte moslim en een niet echte moslim. En de echte moslim is een puber. Een puber? Was Mohammed Bouyeri ook een puber? De puberteit bij moslims duurt wel heel lang. Had de profeet Mohammed dan ook last van puberteit? Misschien was dit het probleem van profeet Mohammed: een opstandige puber die andersdenkenden vervolgde en bestrafte. Hoe zit het nu met Allah? Is ook hij een jonge God met puberteitsproblemen? Er zijn mensen die denken dat Allah en met hem vele andere goden niet sporen. Maar gelukkig dankzij dappere Fatima weten wij wat er mis zou kunnen zijn met Allah: puberteit.

Eigenlijk lijkt Fatima op Kamerlid Geert Wilders (PVV). Ook hij is van mening dat de echte moslims erg lastig zijn. Toch wil Fatima, de niet echte moslima, dat de rechter Wilders zal moeten veroordelen. Dit is onlogisch. NRC stelde aan Fatima die zichzelf niet als een echte moslim beschouwt, een intelligente vraag:

Waarom draagt u nog wel de hoofddoek?

Eerbetoon
Fatima: ‘Niet om mijn mooiheid te bedekken. Niet voor mijn vader. Die was er altijd tegen. Nee, de hoofddoek is uitdrukking van religiositeit. Het is ook een eerbetoon aan mijn moeder, de oermoeder der hoofddoekdragers. Zij leerde mij gemeenschapszin. Ze zei: 'Als het houten huis van je buurman in de brand staat, moet je niet wachten totdat je eigen huis in brand vliegt.' Wie weet, denk ik over twintig jaar: waarom had ik twintig jaar geleden dat ding op? Wie weet verandert het nog wel eens. Het leven is een reis.’

Wat een redenering! Zij doet het niet vanwege de islam maar vanwege religiositeit. Wat is dat? Is dat de islam of niet? Zij doet het ook vanwege haar moeder. Omdat haar moeder haar gemeenschapszin heeft geleerd, wil zij haar door het dragen van een hoofddoek eren. Interessante redenering: dus als je moeder een afschuwelijk uniform draagt, maar zij heeft jou wel gemeenschapszin geleerd, dan moet je haar uniform gaan dragen. Ik ben blij dat de overgrote meerderheid van het volk deze redenering niet aanhangt.

Debielen
Laten we even het gezonde verstand gebruiken. Een kind in de puberteit dat toch nog enige vorm van logica kent, zou hier ons met de volgende kinderlijke opmerking kunnen verrassen: Nu weet ik waarom Amsterdam zo slecht wordt bestuurd. 'Het zijn gewoon debielen die de stad besturen.'

Let op, dit zegt een kind dat op een basisschool zit. De rest laat ik aan u over.

Afshin Ellian
http://www.elsevier.nl/web/10224079/Afs ... bielen.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Re: Amsterdam wordt bestuurd door 'debielen'

Bericht door hans van de mortel »

Ariel schreef:Nu weet ik waarom Amsterdam zo slecht wordt bestuurd. 'Het zijn gewoon debielen die de stad besturen.'

Let op, dit zegt een kind dat op een basisschool zit. De rest laat ik aan u over.

Afshin Ellian
Is Amsterdam ooit weleens goed bestuurd? Dat is dan wel lang geleden. Ik moet mij beheersen, want als het over Amsterdam gaat, mijn stad, is het juist hierdoor gekomen dat ik zo’n grondige bloedhekel heb gekregen aan de PvdA. Al vanaf mijn twaalfde jaar! En dat is NOOIT, NEVER veranderd die mening. Altijd en eeuwig dat ondeskundige corrupte bestuur van de PvdA dat niets anders presteerde dan eindeloos geld over de balk gooien. Het enige waar zij goed zijn is in chaos. Kijk naar het fietspaden beleid in Amsterdam. Typisch PvdA. Zo inconsequent als de pest. Kijk naar de bunkerformatie die tegenover het Rijsmuseum is gebouwd met dank weer aan de PvdA, de eeuwige cultuur vernietigers. Nu is de restauratie van het prachtige Rijksmuseum pas op zijn vroegst in 2012 gereed! Ik denk dat alles bij elkaar men over deze restauratie net zo lang zal doen als de bouw van de stad St. Petersburg in Rusland. Als ik het goed heb werd die stad in een moerasgebied in zeven (!) jaar tijd gebouwd. Een stad met historisch prachtig mooie gebouwen die later Stalingrad heette en de nederlaag inluidde van een volk dat zijn ziel had verpatst aan een charismatische ’Verlosser’ met de ongeneeslijke ziekte van verlosserswaan.

Mijn haast onuitroeibare aversie tegen de PvdA is gebaseerd op hun incompetentie, het alles maar bewust fout doen, de corruptie en ons kent ons weg met ons mentaliteit. Want men wilde nooit luisteren naar goede raad van anderen. Er is ook een boek over geschreven ’Corruptie aan de Amstel’. Zelf herinner ik mij dat jaren achtereen de boekhouding van Amsterdam door de rijksoverheidsaccountant geweigerd werd, als zijnde een gatenkaas vol met vraagtekens en dubieuze nota’s. Je zou denken dat zo’n PvdA-ezel als burgemeester van Amsterdam (ook eentje met een jodenaam) zich geen twee keer aan dezelfde schandpaalsteen stoot. Maar dan kent u de PvdA nog niet met zijn joodse en islamitische burgemeeester(s) en stadsdeelbestuurders. Dat ging jaar in jaar uit zo. En dat verzin ik hier niet ter plekke. DAT IS HISTORISCH EEN FEIT! De PvdA zijn doordrijvers, smeerlappen, doordrammers van hun intellectuele incompetentie. Het samengaan met corruptie is hen niet vreemd. En dat steek ik nooit onder stoelen of banken. Ik heb wel ooit sympathie gehad voor de PPR die als ik het goed heb, in Groen Links is overgegaan. En ik heb daar ook 1x op gestemd (PPR). Voor de rest was het altijd de VVD en nu dan de PVV, een groep van enthousiaste gemotiveerde hardwerkende mensen die het opneemt voor elke Nederlander zonder een dubbele moraal of dubbel paspoort.

Wouter Bos zou zich diep en diep moeten schamen dat hij van zo’n infantiele anti-volksverlakkerijclub lid is geworden. Je vraagt je af waarom in godsnaam toch? Heeft die man nooit zijn zaken op een rijtje gezet? Ik vind Wouter een uitermate correcte sympathieke intelligente en verstandige vent. Ach, iedereen maakt fouten. Ik was twaalf jaren bij de Jehovah’s Getuigen en had maar niks in de gaten. Ik verwacht dan ook van Wouter dat hij er niet zo lang over doet als ondergetekende om tot inzicht te komen. Ik zal hem een mailtje sturen. Aardige man.

Met hartelijke groet,

Hans van de Mortel
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
PollyCorrect
Berichten: 384
Lid geworden op: wo jan 14, 2009 4:49 pm

Re: Amsterdam wordt bestuurd door 'debielen'

Bericht door PollyCorrect »

****** Afshin Ellian, you rock and you deugt. ******

PS: ik ben het eens met de stelling "moslim zijn is een vorm van puberteit",
en het is wel degelijk mijn eigen mening want ik poneerde hem hier 2 dagen terug nog. :cool:
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: Amsterdam wordt bestuurd door 'debielen'

Bericht door Manon »

PollyCorrect schreef:****** Afshin Ellian, you rock and you deugt. ******

PS: ik ben het eens met de stelling "moslim zijn is een vorm van puberteit",
en het is wel degelijk mijn eigen mening want ik poneerde hem hier 2 dagen terug nog. :cool:
KLOPT!

maar de vraag was of het in het geval van Elisabeth's dochter een geval van puberteit was of een geval van hopeloze verliefdheid al of niet getriggerd door een ietwat labielere persoonlijke toestand die daarom niet direct een gevolg van puberteit moet zijn....

waauw! wat een zin!
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
PollyCorrect
Berichten: 384
Lid geworden op: wo jan 14, 2009 4:49 pm

Re: Amsterdam wordt bestuurd door 'debielen'

Bericht door PollyCorrect »

circe schreef:
PollyCorrect schreef:****** Afshin Ellian, you rock and you deugt. ******

PS: ik ben het eens met de stelling "moslim zijn is een vorm van puberteit",
en het is wel degelijk mijn eigen mening want ik poneerde hem hier 2 dagen terug nog. :cool:
KLOPT!

maar de vraag was of het in het geval van Elisabeth's dochter een geval van puberteit was of een geval van hopeloze verliefdheid al of niet getriggerd door een ietwat labielere persoonlijke toestand die daarom niet direct een gevolg van puberteit moet zijn....

waauw! wat een zin!
Ja, zeg dat wel! Ik geloof dat je nu even moet gaan relaxen hoor! :P
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Re: Amsterdam wordt bestuurd door 'debielen'

Bericht door BFA »

‘Rond mijn zestiende was ik een echte moslima, met lange handschoenen, lange broeken en een hoofddoek. Ik weigerde ook om mannen een hand te geven. Het was puberaal gedrag. Net zoals toen ik daarvoor Madonna wilde zijn en urenlang voor de spiegel mijn haren stond te touperen. Het was een vorm van het vinden van een identiteit. Ik was Nederlander, Marokkaan én moslim en koos ervoor een echte moslim te worden. Het waren de jaren tachtig,
In de jaren '80 was nergens zulk een Moslima te bespeuren. Immigrantenkinderen beriepen zich dan op hun seculariteit, deden mee aan kunstprojecten en nog een deel dingen met het doel te tonen: Wij zijn allemaal mensen, er is geen verschil.
Het beeld van: lange handschoenen, lange broeken en een hoofddoek, is pas midden jaren '90 opgekomen, nadat de Muslim Brotherhod alle integratiebewegingen geïnfiltreerd en overgenomen had.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
Plaats reactie