Harry Potter en het verderfelijke westen

Plaats reactie
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Harry Potter en het verderfelijke westen

Bericht door Dhana »

De islamisering in Engeland neemt groteske vormen aan... nu is al verboden voor moslimskindjes om Harry Potter te zien of te lezen.... en niet om religieuze redenen als zou tovenarij van de duivel komen... maar omdat de zieltjes van de moslimkindjes (mede) daardoor te veel onder invloed van westerse cultuur zou komen...

En dat land laat Wilders niet binnen.... misschien omdat ze zelf niet eens inzien dat ze het paard van Troje binnenshuis aan het vetmesten zijn.

http://www.elsevier.nl/web/10224443/Nie ... Potter.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
Bloodgod
Berichten: 528
Lid geworden op: ma feb 23, 2009 1:29 am

Re: Harry Potter en het verderfelijke westen

Bericht door Bloodgod »

Dhana, Nu is al verboden voor moslimskindjes om Harry Potter te zien of te lezen.... en niet om religieuze redenen als zou tovenarij van de duivel komen... maar omdat de zieltjes van de moslimkindjes (mede) daardoor te veel onder invloed van westerse cultuur zou komen...

Het is zo jammer, op deze manier wordt de "moslim"kinderen een onbezorgde kinder/pubertijd ontnomen.
Voor die kinderen is het dag in dag uit oppassen geblazen! Je mag geen kaffirvriendje/innetje, mag niet spelletje doen, mag niet ijsje, mag alleen alles stiekem. Ze horen en zien dingen van volwassenen die het daglicht niet verdragen, kroppen het allemaal op, en die frustratie moet er een keer uit he?
Tegen welke prijs? Die vingerwijzende zogenaamde schriftgeleerden moeten écht serieus hun bek houden, ik word er gewoon onpasselijk van.
Living on enemy ground, I will not obey your law.
Gebruikersavatar
Scarlatti
Berichten: 5268
Lid geworden op: vr mei 09, 2008 10:12 pm

Re: Harry Potter en het verderfelijke westen

Bericht door Scarlatti »

nee neee dat is t niet alleen volgens mij.. het heeft weer met die verkapte religie achtige indoctrinatie te maken.. vd week zag ik t helaas ook bij een of andere chr.gemeente in Amerika, waar die kinderen mèt de ouders overigens naar een bijbelcamp gingen en mijn god.. die hebben duidelijk islam/hamas filmpjes gekeken.. dezelfde obessionele indoctrinatie, geheven armpjes, gillen dood aan... ook Harry Potter werd daar verboden vanwege duivelse invloeden... wèrkelijk :shock: doodeng om te zien...
Islam=LEVENSBEDREIGEND

'LOQUENDI LIBERTATEM CUSTODIAMUS'
Laten wij waken over de vrijheid van het spreken... (Pim Fortuyn 1948-2002)
Gebruikersavatar
H.Numan
Berichten: 8527
Lid geworden op: do mei 08, 2008 3:33 am

Re: Harry Potter en het verderfelijke westen

Bericht door H.Numan »

Met een paar kleine wijzigingen is Harry Potter opeens wel acceptabel:
  • Harry heet geen Harry, maar Haroen
  • Alle verwijzingen naar vrouwen en meisjes worden opzet naar mannen en jongens
  • Professor Dumbledore is imam, moefti of ayatollah
  • Lord Voldemort is kruisridder
  • Magie is prima, zolang de naam Allah maar positief vermeld wordt
  • Zwijnstein (Hogswort) heet nu Kamelenburg
  • Quidditch wordt gespeeld op vliegende tapijten
een volk dat voor korannen zwicht
zal meer dan lijf en goed verliezen
dan dooft het licht….
Anoniem
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: Harry Potter en het verderfelijke westen

Bericht door Dhana »

Bloodgod schreef:Dhana, Nu is al verboden voor moslimskindjes om Harry Potter te zien of te lezen.... en niet om religieuze redenen als zou tovenarij van de duivel komen... maar omdat de zieltjes van de moslimkindjes (mede) daardoor te veel onder invloed van westerse cultuur zou komen...

Het is zo jammer, op deze manier wordt de "moslim"kinderen een onbezorgde kinder/pubertijd ontnomen.
Voor die kinderen is het dag in dag uit oppassen geblazen! Je mag geen kaffirvriendje/innetje, mag niet spelletje doen, mag niet ijsje, mag alleen alles stiekem. Ze horen en zien dingen van volwassenen die het daglicht niet verdragen, kroppen het allemaal op, en die frustratie moet er een keer uit he?
Tegen welke prijs? Die vingerwijzende zogenaamde schriftgeleerden moeten écht serieus hun mond houden, ik word er gewoon onpasselijk van.
Precies zo is het Bloodgod... in de ergste thuisgevallen is het zelfs ten strengste verboden om kinderleidjes te zingen...


Geen wonder dat het gros van deze kinderen opgroeit tot totaal gestoorden. Iedere vorm van zelfexpressie dat elk kind nodig heeft om tot een geestelijk gezonde volwassene op te groeien wordt in de kiem gesmoord... Is het je wel eens opgevallen dat moslimkinderen zo vaak niet de echt open en spontane uitstraling hebben die hun nederlandse leeftijdgenoten wel hebben?? Hun gezichtjes, vooral die van de jongetjes, hebben allemaal dezelfde strakke zielloze uitdrukking alsof het allemaal klonen zijn... En inderdaad is het dan verwonderlijk dat ze helemaal van God los gaan in de pubertijd?

Een paar jaar geleden heb ik eens een programma gezien over het feit dat de meerderheid van de schizofrene jongeren van marokkaanse afkomst is... Er kwam ook een marokkaanse psychiater aan het woord en die legde de schuld daarvan bij de Nederlanders omdat die jongens gediscrimineerd worden o.a. doordat ze de toegang tot discotheken verboden werd....

Hoe die man aan zijn bul gekomen is, is mij een raadsel... maar ja, dat was nog in de goede oude tijd dat ik nog van mijn stoel kon vallen over achterlijkheid.
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: Harry Potter en het verderfelijke westen

Bericht door Dhana »

Scarlatti schreef:nee neee dat is t niet alleen volgens mij.. het heeft weer met die verkapte religie achtige indoctrinatie te maken.. vd week zag ik t helaas ook bij een of andere chr.gemeente in Amerika, waar die kinderen mèt de ouders overigens naar een bijbelcamp gingen en mijn god.. die hebben duidelijk islam/hamas filmpjes gekeken.. dezelfde obessionele indoctrinatie, geheven armpjes, gillen dood aan... ook Harry Potter werd daar verboden vanwege duivelse invloeden... wèrkelijk :shock: doodeng om te zien...

Inderdaad heel eng en ziek allemaal... enige verschil is dat die kinderen darbij niet opgeroepen worden tot het uitroeien van een hele natie...
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
Hayat
Berichten: 827
Lid geworden op: za jul 29, 2006 12:07 am
Locatie: Kinali Kar

Re: Harry Potter en het verderfelijke westen

Bericht door Hayat »

H.Numan schreef:Met een paar kleine wijzigingen is Harry Potter opeens wel acceptabel:
  • Harry heet geen Harry, maar Haroen
  • Alle verwijzingen naar vrouwen en meisjes worden opzet naar mannen en jongens
  • Professor Dumbledore is imam, moefti of ayatollah
  • Lord Voldemort is kruisridder
  • Magie is prima, zolang de naam Allah maar positief vermeld wordt
  • Zwijnstein (Hogswort) heet nu Kamelenburg
  • Quidditch wordt gespeeld op vliegende tapijten

Kooshumorloosbijdrage....... pffff (geen leven gewoon...)

--------------------------------------------------------------------------------------------------

Anyway, verschrikkelijk wat er in Engeland aan de hand is. Ieder kind MOET Harry Potter verplicht gelezen hebben. Het is werkelijk een fantastisch voorbeeld van kinderliteratuur geschreven door werkelijk een geweldige schrijfster.

Harry Potter is niet eens Westers. Harry Potter heeft natuurlijk wel Westerse invloeden. Het gevoel dat bijvoorbeeld gewekt wordt bij het lezen van Harry Potter and the Deathly Hallows dat de overname van het ministerie van toverkunst en de vervolging van mudbloods (modderbloedjes) doet denken aan de vervolging van de Joden. En dat mensen naar geheime radioprogramma's moesten wijken om echt nieuws te horen dat niet gecensureerd werd door deatheaters (dooddoeners) die een beetje vergeleken kunnen worden met SS'ers.

Harry Potter is juist vooral een nieuwe wereld, eentje die verzonnen is door een meesteres van de magie en fantasie. Je zorgen even weg doen en duikje nemen in Hogwarts of Diagon Alley. Scholen moeten Harry Potter dan maar in de klas voorlezen van mij apart. Ieder leerjaar één deel of zo. Te prachtig om niet te delen met ieder kind op de wereld. Heb die boeken over en over en over en over gelezen heartbeat:.
Life is a bitch. Ze is weer terug.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Harry Potter en het verderfelijke westen

Bericht door mercator »

Hayat schreef: Ieder kind MOET Harry Potter verplicht gelezen hebben. Het is werkelijk een fantastisch voorbeeld van kinderliteratuur geschreven door werkelijk een geweldige schrijfster.
Vind jij dat? Heel dat Harry Potter gedoe is een hoop politiek-correcte en trendy onzin, bedacht door een uitgeverij om zoveel mogelijk van die dwaze boekjes te verkopen. De inhoud is al even dwaas als de Heilige Koraan.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Harry Potter en het verderfelijke westen

Bericht door mercator »

H.Numan schreef:Met een paar kleine wijzigingen is Harry Potter opeens wel acceptabel:
  • Harry heet geen Harry, maar Haroen
  • Alle verwijzingen naar vrouwen en meisjes worden opzet naar mannen en jongens
  • Professor Dumbledore is imam, moefti of ayatollah
  • Lord Voldemort is kruisridder
  • Magie is prima, zolang de naam Allah maar positief vermeld wordt
  • Zwijnstein (Hogswort) heet nu Kamelenburg
  • Quidditch wordt gespeeld op vliegende tapijten
:D

Zo kan je verder gaan met allerlei aanpassingen om onze zwakbegaafde Nieuwe Europeanen ter wille te zijn:
Knorretje uit de Disneyfilms wordt een geitje etc.
Ken je de versie voor jonge Marokkaantjes van die Disney tekenfilm over de Indiaanse prinses? Pakkahandtas !
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
H.Numan
Berichten: 8527
Lid geworden op: do mei 08, 2008 3:33 am

Re: Harry Potter en het verderfelijke westen

Bericht door H.Numan »

Waarom Koos Homorloos? Omdat toevallig niet zo gecharmeerd ben van die schoenenzaak Allahs Hakkenbar?
Verklaar mij eens waarom de door mij gegeven punten niet serieus zijn.
Harry Potter is niet eens Westers.
Nee? Uit welke cultuur komt hij dan? Opper Voltaans? Neder Saoedisch? Bangladesh? India? Gij moogt het zeggen.

En als je toch bezig bent: waarom zijn Knorrie in Winnie the Pooh en de 3 biggetjes verboten?
In de zelfde lijn: als Winnie zijn vriendje Knorrie vervangt door Beeeeh het Geitje, dan opeens mag het wel.
En als de Wolf de 3 schaapjes gaat vangen ook.

Ik denk dat jij over evenveel humor beschikt als de gemiddelde mohammedaan. Helemaal niet dus. :crying:
Of heb je gewoon last van PMS?
een volk dat voor korannen zwicht
zal meer dan lijf en goed verliezen
dan dooft het licht….
Anoniem
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Harry Potter en het verderfelijke westen

Bericht door mercator »

H.Numan schreef: Of heb je gewoon last van PMS?
Post Moslim Syndroom
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
H.Numan
Berichten: 8527
Lid geworden op: do mei 08, 2008 3:33 am

Re: Harry Potter en het verderfelijke westen

Bericht door H.Numan »

Die aanpassingen worden allang gedaan. kijk eens naar Euro Disney, dat bekende geflopte pretpark. Wat is het logo van alle Disney parken, behalve die bij Parijs? Juist een -haram- muis. Maar Euro Disney voert als enige de geest van Alladin. Hoe komt dat?

Heel simpel: de Amerikanen deden hun huiswerk niet goed, en dachten zich rijk. Euro Disney flopte dan ook als een mohammedaanse politicus.
  • Verkeerde locatie. Veel te koud om het hele jaar open te zijn. Barcelona of Rome zijn dan betere locaties.
  • Veel te veel concurrentie. Walibi, Bobbejaanland, de Efteling, vele Duitse parken binnen een straal van 200 km. Een Fransman vind Parc Asterix toch even wat Franser dan Joero Disnie
  • Veel te commercieel. Zekers, je mag picknicken. Maar de picknick wei ligt achterin, en je moet je bammetjes voorin in een kluisje bewaren. Weinig ouders die met hongerige kinderen succesvol 2x langs de vele oerend dure restaurants lopen.
  • Puur Amerikaans: een fanatiek 100% rookverbod en 0% alcohol. In Frankrijk. Waar kinderen Bourgogne in de fles krijgen, in het land van Gaulloise.
In wezen is het park allang failliet gegaan. ik ben er vele malen geweest, was er zalig rustig. Nergens in de rij staan, je kon geljk de atractie in.

Maar waarom is het er dan nog steeds?
Een groep Arabische investeerders nam de failliete boedel over. Er waren twee voorwaarden: het moest Euro Disney blijven heten (Halal-land komt misschien straks) en die vervloekte muis moest iets Arabisch worden. Die investeerders hebben het management flink verandert, en nu draait het. Niet echt rendabel, maar niet meer met megaverliezen.
een volk dat voor korannen zwicht
zal meer dan lijf en goed verliezen
dan dooft het licht….
Anoniem
Hayat
Berichten: 827
Lid geworden op: za jul 29, 2006 12:07 am
Locatie: Kinali Kar

Re: Harry Potter en het verderfelijke westen

Bericht door Hayat »

mercator schreef:
H.Numan schreef:Met een paar kleine wijzigingen is Harry Potter opeens wel acceptabel:
  • Harry heet geen Harry, maar Haroen
  • Alle verwijzingen naar vrouwen en meisjes worden opzet naar mannen en jongens
  • Professor Dumbledore is imam, moefti of ayatollah
  • Lord Voldemort is kruisridder
  • Magie is prima, zolang de naam Allah maar positief vermeld wordt
  • Zwijnstein (Hogswort) heet nu Kamelenburg
  • Quidditch wordt gespeeld op vliegende tapijten
:D

Zo kan je verder gaan met allerlei aanpassingen om onze zwakbegaafde Nieuwe Europeanen ter wille te zijn:
Knorretje uit de Disneyfilms wordt een geitje etc.
Ken je de versie voor jonge Marokkaantjes van die Disney tekenfilm over de Indiaanse prinses? Pakkahandtas !
Allereerst is Harry Potter bedacht door J.K Rowling. Ze wist het einde van haar verhaal al helemaal aan het begin in de trein van Frankrijk naar Engeland. Kijk dat jij nooit in staat zult zijn zoiets te kunnen bedenken hoeft niet te betekenen dat anderen dat niet kunnen. Dus doe vooral niet af van het werk van een ander. De zwakbegaafde hier ben jij en dat weet je. Dus trol vooral verder, want meer dan trollen kan je niet en mensen als jij moeten ook iets hebben in het leven waar ze de tijd mee doorbrengen. Dus ik begrijp het.
Life is a bitch. Ze is weer terug.
Hayat
Berichten: 827
Lid geworden op: za jul 29, 2006 12:07 am
Locatie: Kinali Kar

Re: Harry Potter en het verderfelijke westen

Bericht door Hayat »

H.Numan schreef:Waarom Koos Homorloos? Omdat toevallig niet zo gecharmeerd ben van die schoenenzaak Allahs Hakkenbar?
Verklaar mij eens waarom de door mij gegeven punten niet serieus zijn.
Harry Potter is niet eens Westers.
Nee? Uit welke cultuur komt hij dan? Opper Voltaans? Neder Saoedisch? Bangladesh? India? Gij moogt het zeggen.

En als je toch bezig bent: waarom zijn Knorrie in Winnie the Pooh en de 3 biggetjes verboten?
In de zelfde lijn: als Winnie zijn vriendje Knorrie vervangt door Beeeeh het Geitje, dan opeens mag het wel.
En als de Wolf de 3 schaapjes gaat vangen ook.

Ik denk dat jij over evenveel humor beschikt als de gemiddelde mohammedaan. Helemaal niet dus. :crying:
Of heb je gewoon last van PMS?
De tovercultuur. In de magische wereld kom ik andere culturele waarden tegen. Hij is inderdaad opgegroeid bij zijn westerse stiefvader en stiefmoeder, maar kwam terecht in iets wat los staat van welke cultuur dan ook. Althans, zo kijk ik er tegen.

Die vraag moet je de verantwoordelijken stellen. Ik was niet eens op de hoogte van het verbod.

Ik zal misschien niet over humor beschikken. Daar hoef jij mij niet van op de hoogte te brengen. Wat mij alleen opvalt is dat jij het belachelijke idee hebt daar wel de beschikking over te hebben. Dat is dan ook de reden waarom ik jou er mee confronteer.
Life is a bitch. Ze is weer terug.
Hayat
Berichten: 827
Lid geworden op: za jul 29, 2006 12:07 am
Locatie: Kinali Kar

Re: Harry Potter en het verderfelijke westen

Bericht door Hayat »

H.Numan schreef:Die aanpassingen worden allang gedaan. kijk eens naar Euro Disney, dat bekende geflopte pretpark. Wat is het logo van alle Disney parken, behalve die bij Parijs? Juist een -haram- muis. Maar Euro Disney voert als enige de geest van Alladin. Hoe komt dat?

Heel simpel: de Amerikanen deden hun huiswerk niet goed, en dachten zich rijk. Euro Disney flopte dan ook als een mohammedaanse politicus.
  • Verkeerde locatie. Veel te koud om het hele jaar open te zijn. Barcelona of Rome zijn dan betere locaties.
  • Veel te veel concurrentie. Walibi, Bobbejaanland, de Efteling, vele Duitse parken binnen een straal van 200 km. Een Fransman vind Parc Asterix toch even wat Franser dan Joero Disnie
  • Veel te commercieel. Zekers, je mag picknicken. Maar de picknick wei ligt achterin, en je moet je bammetjes voorin in een kluisje bewaren. Weinig ouders die met hongerige kinderen succesvol 2x langs de vele oerend dure restaurants lopen.
  • Puur Amerikaans: een fanatiek 100% rookverbod en 0% alcohol. In Frankrijk. Waar kinderen Bourgogne in de fles krijgen, in het land van Gaulloise.
In wezen is het park allang failliet gegaan. ik ben er vele malen geweest, was er zalig rustig. Nergens in de rij staan, je kon geljk de atractie in.

Maar waarom is het er dan nog steeds?
Een groep Arabische investeerders nam de failliete boedel over. Er waren twee voorwaarden: het moest Euro Disney blijven heten (Halal-land komt misschien straks) en die vervloekte muis moest iets Arabisch worden. Die investeerders hebben het management flink verandert, en nu draait het. Niet echt rendabel, maar niet meer met megaverliezen.
Ik ben er één keer geweest en heb echt de tijd van mijn leven gehad. Dat er aanpassingen gedaan worden is een beslissing die zij daar vooral nemen moeten. Ik zou het niet weren als er een muis op het logo zou staan. Ik denk ook niet dat aanpassingen genomen zijn vanwege de muis. Dan zouden ze zich concentreren op:
A. een minderheid;
B. een minderheid die statistisch gezien een koopkracht heeft waarmee de aanschaf van een toegangsbewijs niet te realiseren is.

Bij het opzetten van een bedrijfsplan of deze wijzigen, zal gelet op deze twee punten, toch echt niet de muis veranderd zijn vanwege het islamitische gevaar van de muis voor de omzet. Of ze moeten er mensen hebben werken met het jouw intelligentie vermogen, wat inderdaad resulteren kan in erg idiote beslissingen.

Bovendien heeft een geest ook niet echt een positief karakter in literatuur. Zeker niet eentje die 'betoverende' vermogens heeft. Je kan het gewoon niet hebben dat iets wat kenmerken vertoont van het midden-oosten toch echt een geweldig hit is geworden.
Life is a bitch. Ze is weer terug.
Gebruikersavatar
H.Numan
Berichten: 8527
Lid geworden op: do mei 08, 2008 3:33 am

Re: Harry Potter en het verderfelijke westen

Bericht door H.Numan »

Hayat schreef:Ik zal misschien niet over humor beschikken. Daar hoef jij mij niet van op de hoogte te brengen. Wat mij alleen opvalt is dat jij het belachelijke idee hebt daar wel de beschikking over te hebben. Dat is dan ook de reden waarom ik jou er mee confronteer.
Jij confronteert me nergens mee. Hooguit met je eigen Droogstoppel moraliteit en humor.
Verder mis ik inhoudelijk antwoorden, op een paar nietszeggende niemendalletjes na.

Of ik over humor beschik? Geen idee. Ik krijg regelmatig mailtjes van mensen die mijn humor en cynische stukjes waarderen. Die mensen denken dus dat ik over humor beschik. Maar ik realiseer me heel goed dat wat de een humor vind de ander afgrijselijk vind. Ik heb bijvoorbeeld nooit de lol van Freek de Jonge of Paul de Leeuw kunnen waarderen. Aangezien beide heren over zeer riante inkomens beschikken op basis van hun humor concludeer ik dat smaken gewoon verschillen. Dat is iets dat jij waarschijnlijk nog moet leren.

Overigens ben ik van mening dat mohammedanen het land uit moeten.
Hoe goed ben jij je klassieken?
een volk dat voor korannen zwicht
zal meer dan lijf en goed verliezen
dan dooft het licht….
Anoniem
Gebruikersavatar
H.Numan
Berichten: 8527
Lid geworden op: do mei 08, 2008 3:33 am

Re: Harry Potter en het verderfelijke westen

Bericht door H.Numan »

Hayat schreef:Ik ben er één keer geweest en heb echt de tijd van mijn leven gehad. Dat er aanpassingen gedaan worden is een beslissing die zij daar vooral nemen moeten. Ik zou het niet weren als er een muis op het logo zou staan. Ik denk ook niet dat aanpassingen genomen zijn vanwege de muis. Dan zouden ze zich concentreren op:

A. een minderheid;
B. een minderheid die statistisch gezien een koopkracht heeft waarmee de aanschaf van een toegangsbewijs niet te realiseren is.

Bij het opzetten van een bedrijfsplan of deze wijzigen, zal gelet op deze twee punten, toch echt niet de muis veranderd zijn vanwege het islamitische gevaar van de muis voor de omzet. Of ze moeten er mensen hebben werken met het jouw intelligentie vermogen, wat inderdaad resulteren kan in erg idiote beslissingen.
Jij begrijpt het nog niet helemaal, he? Grote investeerders hebben helemaal geen probleem om hun geld te beleggen in desnoods heroine. Hetgeen op zeer grote schaal gebeurt, in het Midden Oosten. Het is bepaald niet toevallig dat de heroine hoofdstad van de wereld Istanboel is. Of dat de grootste drugs kartels buiten Zuid Amerika mohammedaans zijn. Dat wil natuurlijk niet zeggen dat ze hun eigen producten consumeren.

Bovendien heeft een geest ook niet echt een positief karakter in literatuur. Zeker niet eentje die 'betoverende' vermogens heeft. Je kan het gewoon niet hebben dat iets wat kenmerken vertoont van het midden-oosten toch echt een geweldig hit is geworden.
Ongetwijfeld, mevrouw de spiegologe. Is dat nou een lekker gevoel, je koppie in het zand steken?
een volk dat voor korannen zwicht
zal meer dan lijf en goed verliezen
dan dooft het licht….
Anoniem
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Harry Potter en het verderfelijke westen

Bericht door mercator »

H.Numan schreef: Overigens ben ik van mening dat mohammedanen het land uit moeten.
Hoe goed ben jij je klassieken?
Carthago delendam esse.

Zei Scipio bij elke interventie in de senaat, ook over zaken die niets met Carthago te maken hadden.
Idd moeten eerst alle Moahammedanen W Europa uit, achteraf gaan we dan de andere problemen aanpakken. Zo iets.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
H.Numan
Berichten: 8527
Lid geworden op: do mei 08, 2008 3:33 am

Re: Harry Potter en het verderfelijke westen

Bericht door H.Numan »

FOUT!
Toen zat Scipio allang niet meer in de senaat. Het was Cato de oudere.
"Ceterum censeo Carthaginem esse delendam."
een volk dat voor korannen zwicht
zal meer dan lijf en goed verliezen
dan dooft het licht….
Anoniem
Gebruikersavatar
Scarlatti
Berichten: 5268
Lid geworden op: vr mei 09, 2008 10:12 pm

Re: Harry Potter en het verderfelijke westen

Bericht door Scarlatti »

Mijn idee! eerst weg die lui dan kunnen we eindelijk 'de eigen' problematiek aanpakken!
Islam=LEVENSBEDREIGEND

'LOQUENDI LIBERTATEM CUSTODIAMUS'
Laten wij waken over de vrijheid van het spreken... (Pim Fortuyn 1948-2002)
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Harry Potter en het verderfelijke westen

Bericht door mercator »

H.Numan schreef:FOUT!
Toen zat Scipio allang niet meer in de senaat. Het was Cato de oudere.
"Ceterum censeo Carthaginem esse delendam."

Aaaah....je hebt gelijk. Cato de Censor, idd. Scipio Africanus had de Pheniciërs al s overwonnen...in mijn mistig brein duiken de datums 202 en 146 voor Christus op.
Maar ik heb geen Latijn voor Middel-Nederlands gehouden, da's toch al iets!
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
H.Numan
Berichten: 8527
Lid geworden op: do mei 08, 2008 3:33 am

Re: Harry Potter en het verderfelijke westen

Bericht door H.Numan »

Hayat schreef: Allereerst is Harry Potter bedacht door J.K Rowling.
Ja, en?
Ze wist het einde van haar verhaal al helemaal aan het begin in de trein van Frankrijk naar Engeland.
Laattiefijnzijn.
Kijk dat jij nooit in staat zult zijn zoiets te kunnen bedenken
Heb ik dat ooit gezegd?
hoeft niet te betekenen dat anderen dat niet kunnen.
Heb ik dat ooit gezegd?
Dus doe vooral niet af van het werk van een ander.
Heb ik dat ooit gezegd?
De zwakbegaafde hier ben jij en dat weet je.
Nee, leg eens uit. Ik zie hier een dom gansje dat de doelpalen aan het verplaatsen is.
Dus trol vooral verder, want meer dan trollen kan je niet en mensen als jij moeten ook iets hebben in het leven waar ze de tijd mee doorbrengen. Dus ik begrijp het.
Oh, wat begrijp jij? Ik krijg de indruk dat jij niet echt veel begrijpt. Tenminste, als het niet halal is. En zelfs dat begrijp je niet.
een volk dat voor korannen zwicht
zal meer dan lijf en goed verliezen
dan dooft het licht….
Anoniem
Plaats reactie