Wilders heeft geen kans tegen doorsnee moslim

Gebruikersavatar
Pointer
Berichten: 117
Lid geworden op: wo sep 26, 2007 4:10 am
Locatie: NL
Contacteer:

Re: Wilders heeft geen kans tegen doorsnee moslim

Bericht door Pointer »

mercator schreef:
Pointer schreef: Een draconisch beleid leidt tot escalatie en verharding met als gevolg dat je steeds minder greep krijgt op de ontwikkelingen.
Neen hoor. Maak West Europa onaantrekkelijk voor Moslims en asielzoekers en die stroom droogt van zelf op. Dat kan perfect legaal en geweldloos gebeuren door onze sociale instituties drastisch te veranderen. Dat gebeurt zo nu op dit moment in Oost Europa, toch bepaald geen achterlijk en wetteloos gebied. Hoe komt het denk je dat je in Polen geen enkele moslim ziet? Simpel, er zijn zo goed als geen door de overheid georganiseerde sociale voorzieningen, een zeer beperkte werkloosheidsuitkering en vrijwel uitsluitend privé-pensioenen. Of dat nu wenselijk is of niet laat ik in het midden, maar ik stel vast dat de situatie daar wél zo is, en wat moslimtoestanden betreft is het resultaat ernaar. In de straten van Krakow géén groteske zwarte vodden parades en op elke straathoek een moskee.
Een Moslim die zijn achterlijk bergdorp in Marokko verlaat weet dat hij in Polen van de regen in de drup komt en blijft daar gewoon weg.

Ik vind dat altijd zo"'n rare discussie, ook perfect acceptabele geindustrialiseerde landen als Japan, Nieuw-Zeeland, Canada bijv. worden nooit opgeroepen om massa's armoedige moslims op te vangen, niemand stelt daar vragen bij. Maar België en Nederland zouden wél de morele plicht hebben om de deuren wagenwijd open te zetten voor de halve Aziatische en Afrikaanse wereld?!
Het lijkt me helemaal geen goed idee om al onze verworvenheden overboord te zetten, zodat het leven hier voor iedereen zo beroerd wordt, dat er geen moslim meer wonen wil. Overigens zit ook Canada met een moslimprobleem en hebben ze zelfs de stommiteit begaan om net als in het Verenigd Koninkrijk over beperkte invoering van de sharia te beginnen.
Ik laat dus niet in het midden of dat wenselijk is.
Het pure racisme van de Slavische volkeren staat me ook helemaal niet aan. Russen zijn Russen, of ze nu spleetogen hebben of niet en om mensen van dezelfde nationaliteit te verdrukken omdat ze andere uiterlijke kenmerken hebben kan mij niet zo enthousiast maken als u kennelijk bent over de Russische praktijk. Een Servische doctrine was dat als er in een stad tien Serven wonen die stad als Servisch moet worden aangemerkt an dan moet die stad gezuiverd worden van vreemde elementen of die anderen moeten zich aan de Serven onderwerpen. Daar ben ik ook al niet zo enthousiast over en dat soort racisme komt dichterbij via Oostenrijk, precies zover als de Islamitische horden in Eurpopa zijn opgedrongen en zelfs in Spanje, Portugal en Zuid-Frankrijk vinden we dat terug. Ook mijn voorouders zijn uit dat gebied (Lucetania) verdreven waar ze al vóór of omstreeks het jaar nul hebben geleefd.
Nee, ik ben zeer gehecht aan gelijke behandeling, maar dan moet je ook streng zijn. Geen apart beleid en zeker niet draconisch.
Aanpassen of opkrassen is het fatsoenlijke devies en om dat simpele idee te verruilen voor het stichten van een ultra-rechtse terreurstaat, zoals het huidige Rusland mag dan een pvv-idee zijn, wat ik toch wel betwijfel, maar dat zal in ons land zeker niet gebeuren. Als ze in Polen daar anders over denken hebben we het Europese Hof om daar wat aan te doen. Je kunt namelijk niet vrijblijvend lid van de EU zijn. Ook wat u voorstelt voor Nederland zou automatisch schorsing uit het EU-verband inhouden en nu is het niet helemaal toevallig zo dat ik het daar volledig mee eens ben.
Overigens brengt het dragen van een burka het verkeer in gevaar, omdat deze vermomming - in tegenstelling tot een integraalhelm - het vrije zicht beperkt.
Verbieden dus.
Met simpele rechtsmiddelen kun je dus al heel veel bereiken.

Update:
Ik was nog even vergeten om iets te zeggen over dat oproepen om grote hoeveelheden Aziaten en Afrikanen binnen te laten.
Daar heb ik echt nog nooit iets over gehoord. Dat willen we niet en dat wordt ons ook niet gevraagd. Vluchtelingen, dat is wat anders, maar dat zijn slechts kleine getallen die we door de VN toegewezen krijgen, ieder land haar deel. De bulk der moslims is hier gekomen op uitnodiging, omdat zij het werk wilden doen wat wij liever lieten liggen. Op een gegeven moment kregen ze recht op gezinshereniging en nu is de aanwas zo groot, omdat die lui zich vermenigvuldigen als konijnen, terwijl ze de naam hebben het uitsluitend met klein melkvee te doen.
Maar ja, ik geef ook de voorkeur aan een dame en dat misgun ik niemand.
Wel fout is dat de regering de weg terug heeft afgesneden, door seks met dieren wettelijk te verbieden. Vooral mijn hond lijdt daar verschrikkelijk onder, want honden met elkaar is natuurlijk dubbel fout. Het was natuurlijk die vervloekte paap Hirsh Balin weer, die vergeten is dat de dieren per paartje bij Noach in de ark mochten komen, mannetje en vrouwtje, ook bijen en mieren en IVF was er echt nog niet in die tijd, terwijl homoseksualiteit ook nog bij dieren veel meer voorkomt dan bij mensen. Denk dus niet dat katholieken minder achterlijk zijn dan moslims.
Waarom schrijft u "moslims" trouwens met een hoofdletter? Het is immers niet afgeleid van een eigennaam?
Laatst gewijzigd door Pointer op za mar 14, 2009 7:41 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Integratie zonder assimilatie = infiltratie
naar boven
Berichten: 5046
Lid geworden op: do nov 16, 2006 10:14 pm
Contacteer:

Re: Wilders heeft geen kans tegen doorsnee moslim

Bericht door naar boven »

Pointer schreef:...
Nee, ik ben zeer gehecht aan gelijke behandeling, maar dan moet je ook streng zijn. Geen apart beleid en zeker niet draconisch.
Aanpassen of opkrassen is het fatsoenlijke devies...
Uw geliefde PvdA denkt daar anders over:
'Aanpassen of opdonderen'
Ploumen stelt dat Wilders en Verdonk het alleen over 'aanpassen of opdonderen' hebben als het gaat over de integatie van migranten. 'Zij komen niet met werkbare oplossingen', aldus de partijvoorzitter van de PvdA.
bron
...
Pointer schreef:Overigens brengt het dragen van een burka het verkeer in gevaar, omdat deze vermomming - in tegenstelling tot een integraalhelm - het vrije zicht beperkt.
Ook hoofddoekendraagsters vormen een gevaar. Ik heb er al eens een omver gefietst en tientallen andere bijna. Bijna: omdat ik er rekening mee houd dat ze mij niet zien aankomen.
RTFM
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Wilders heeft geen kans tegen doorsnee moslim

Bericht door mercator »

Pointer schreef: Het lijkt me helemaal geen goed idee om al onze verworvenheden overboord te zetten, zodat het leven hier voor iedereen zo beroerd wordt, dat er geen moslim meer wonen wil.
De moslims(idd zonder hoofdletter, u hebt gelijk) maken juist ONS leven hier beroerd, er is dus niks mis mee om ze tot ongewenste personen te verklaren. Heeft ook niets met het racisme waar jij ivm Rusland en Polen naar verwijst te maken, Islam is een ideologie, ongeacht de huidskleur van de belijder ervan.

Ik denk ook dat de Serven en andere Slavische volkeren al eeuwenlang aan den lijve hebben ondervonden wat het is om Moslims als buren te hebben, voor ons hier is dat een relatief recent fenomeen. Dat collectief geheugen kan je daar niet zomaar uitvlakken. Fenomenen als de gijzelingen en moorden in het theater in Moskou, de slachting in de school in Beslan zijn dan nog recente voorbeelden van "moslimcultuur", je kan de Russen echt geen ongelijk geven dat ze de moslims liever kwijt dan rijk zijn. Wat zou er gebeurd zijn met de publieke opinie hier als die moslims IDD de Ikea en de Mediamarkt in Amsterdam hadden opgeblazen?

Ik wind er geen doekjes om, moslims horen niet thuis in een moderne en seculiere maatschappij, en ik zou graag elke Moslim uit Europa zien vertrekken. En zo werkt democratie ook-of zo zou ze moeten werken-als de meerderheid van onze West Europese bevolking er zo over zou denken wordt dat dan de wet, punt. En dat hoeft echt niet met deportaties per trein en uitroeiingskampen te gebeuren, want dat verwijt krijg je dan al direct natuurlijk. Marokko is toch ook onaantrekkelijk voor West Europeanen, en dat neemt toch niemand de moslims ginder kwalijk? Het kan allemaal best, en op perfect legale en geweldloze wijze. Wil je geen muizen in je schuur? Je kan een kat kopen om ze te verdelgen, ok, maar je kan ook het graan zo goed afdekken dat de muizen er niet aan kunnen knabbelen. Da blijven de muizen gewoon weg.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Pointer
Berichten: 117
Lid geworden op: wo sep 26, 2007 4:10 am
Locatie: NL
Contacteer:

Re: Wilders heeft geen kans tegen doorsnee moslim

Bericht door Pointer »

naar boven schreef:
Pointer schreef:...
Nee, ik ben zeer gehecht aan gelijke behandeling, maar dan moet je ook streng zijn. Geen apart beleid en zeker niet draconisch.
Aanpassen of opkrassen is het fatsoenlijke devies...
Uw geliefde PvdA denkt daar anders over:
'Aanpassen of opdonderen'
Ploumen stelt dat Wilders en Verdonk het alleen over 'aanpassen of opdonderen' hebben als het gaat over de integatie van migranten. 'Zij komen niet met werkbare oplossingen', aldus de partijvoorzitter van de PvdA.
bron
...
Pointer schreef:Overigens brengt het dragen van een burka het verkeer in gevaar, omdat deze vermomming - in tegenstelling tot een integraalhelm - het vrije zicht beperkt.
Ook hoofddoekendraagsters vormen een gevaar. Ik heb er al eens een omver gefietst en tientallen andere bijna. Bijna: omdat ik er rekening mee houd dat ze mij niet zien aankomen.
Mijn geliefde Partij van de Arbeid zal de ogen niet gesloten houden voor de realiteit en dat wordt dan de lakmoesproef voor moslims die lid van de partij zijn. Overigens ben ik geen lid, want ik wil onafhankelijk commentaar blijven geven.
Ik zie niet in wat er mis is met het omver rijden van hoofddoekjes als zo'n wezen zomaar over straat slingert. Je moet het er niet op aanleggen, maar het kan gebeuren en kijk dan niet om, om enig contact aan te gaan, want daar kun je meer moeilijkheden mee krijgen dan zo'n ... bloedend op straat te laten liggen.
Ik zou zeggen oefen wat meer om de situatie goed onder de knie te krijgen.
Het geval wordt geheel ten onrechte bij het rijexamen niet behandeld.
Let wel, ik schrijf "het geval" en niet "het ongeval" want het is ongetwijfeld voorzien en uitgelokt door zich onder zo'n doekje te verbergen en dan kun je niet anders verwachten. Doorrijden na een ongeval is uiteraard strafbaar.
Bent u toevallig vrachtwagenchauffeur?
Integratie zonder assimilatie = infiltratie
Gebruikersavatar
Pointer
Berichten: 117
Lid geworden op: wo sep 26, 2007 4:10 am
Locatie: NL
Contacteer:

Re: Wilders heeft geen kans tegen doorsnee moslim

Bericht door Pointer »

mercator schreef:
Pointer schreef: Het lijkt me helemaal geen goed idee om al onze verworvenheden overboord te zetten, zodat het leven hier voor iedereen zo beroerd wordt, dat er geen moslim meer wonen wil.
De moslims(idd zonder hoofdletter, u hebt gelijk) maken juist ONS leven hier beroerd, er is dus niks mis mee om ze tot ongewenste personen te verklaren. Heeft ook niets met het racisme waar jij ivm Rusland en Polen naar verwijst te maken, Islam is een ideologie, ongeacht de huidskleur van de belijder ervan.

Ik denk ook dat de Serven en andere Slavische volkeren al eeuwenlang aan den lijve hebben ondervonden wat het is om Moslims als buren te hebben, voor ons hier is dat een relatief recent fenomeen. Dat collectief geheugen kan je daar niet zomaar uitvlakken. Fenomenen als de gijzelingen en moorden in het theater in Moskou, de slachting in de school in Beslan zijn dan nog recente voorbeelden van "moslimcultuur", je kan de Russen echt geen ongelijk geven dat ze de moslims liever kwijt dan rijk zijn. Wat zou er gebeurd zijn met de publieke opinie hier als die moslims IDD de Ikea en de Mediamarkt in Amsterdam hadden opgeblazen?

Ik wind er geen doekjes om, moslims horen niet thuis in een moderne en seculiere maatschappij, en ik zou graag elke Moslim uit Europa zien vertrekken. En zo werkt democratie ook-of zo zou ze moeten werken-als de meerderheid van onze West Europese bevolking er zo over zou denken wordt dat dan de wet, punt. En dat hoeft echt niet met deportaties per trein en uitroeiingskampen te gebeuren, want dat verwijt krijg je dan al direct natuurlijk. Marokko is toch ook onaantrekkelijk voor West Europeanen, en dat neemt toch niemand de moslims ginder kwalijk? Het kan allemaal best, en op perfect legale en geweldloze wijze. Wil je geen muizen in je schuur? Je kan een kat kopen om ze te verdelgen, ok, maar je kan ook het graan zo goed afdekken dat de muizen er niet aan kunnen knabbelen. Da blijven de muizen gewoon weg.
Nee, nee, nee, helemaal verkeerd. Persoonlijk pik ik het niet als ik last heb van een moslim en dat hoeft niemand te pikken, net zomin als we het hoeven te pikken dat we last hebben van elkaar. Een beschaafd mens gedraagt zich zo dat niemand er last van heeft en als dat anders uitpakt, moet er opgetreden worden. Kijk, als je dienst doet in Urusgan, dan is het wat anders, want die lui wonen in hun eigen land en hebben andere gewoonten, maar een man in een burka moet je ook daar gewoon voor z'n ballen schieten, want dat is een foute.

Maar weet u, wij willen onze Turken en Marokkanen eigenlijk helemaal niet kwijt als ze zich goed gedragen, want dat werk moet toch gedaan worden en gelukkig zitten er een hoop stomme voortijdige schoolverlaters bij, die, zoals alle voortijdige schoolverlaters hun hele verdere leven de rotklusjes moeten opknappen. Het is hun keuze, maar je moet er geen last van hebben. Bij last moeten er disciplinaire maatregelen genomen worden, heel redelijk.
Lui die rotklusjes opknappen (mij krijg je er niet voor), heb je ook in een moderne seculiere maatschappij nodig.
Ze zijn er altijd geweest en je hebt ze nodig.

Laten we verder geen misverstanden kweken over racisme en Slavisch superioriteitsgevoel, want die Serven doen ook rot tegen Kroaten, wat hetzelfde volk met dezelfde taal is, maar met een andere kerkelijke organisatie. In Slovenië is het ras wat meer vermengd met het Italiaanse, maar daar zit ook nog een flinke smak Slavisch bloed in. Nee het gaat niet om moslims die dezelfde Servische streken hebben of andersom. Het gaat puur on de orthodox katholieke Slavische identiteit. Het is weer religie wat de doorslag geeft, al wist die Karadzic niet meteen over welke kant hij zijn kruisje moest slaan, waardoor hij zich op tv per ongeluk van de paapse variant bediende. Dat werd bijna een oproer.
Integratie zonder assimilatie = infiltratie
Gebruikersavatar
Pointer
Berichten: 117
Lid geworden op: wo sep 26, 2007 4:10 am
Locatie: NL
Contacteer:

Re: Wilders heeft geen kans tegen doorsnee moslim

Bericht door Pointer »

Links666 schreef:
Pointer schreef:
naar boven schreef:Pas maar op. Uw uitspraken kunnen uitgelegd worden als islamofobie.
Jawel, dat is ook al gebeurd, dat lokte toen dreigingen met dood en verderf uit, gericht aan mijn echte naam en mijn echte huisadres en per telefoon
Jezus :x Wat afschuwelijk dat je dit mee hebt moeten maken!!
Achteraf moet ik zeggen dat het erg meeviel, want als ze zo opdringerig zijn, kun je ze makkelijker traceren en toen de politie niet wilde ingrijpen, heb ik ze zelf gevonden en liet 16 gaatjes na in hun voordeur in de vorm van een P, de P van Pointer. Gelukkig lagen er geen explosieven achter die deur opgeslagen. Als je zielig gaat zitten afwachten wordt het wel link natuurlijk.
Integratie zonder assimilatie = infiltratie
Gebruikersavatar
Scarlatti
Berichten: 5268
Lid geworden op: vr mei 09, 2008 10:12 pm

Re: Wilders heeft geen kans tegen doorsnee moslim

Bericht door Scarlatti »

Mijn God... wat weet ik WEINIG.. :shock: dat van dat staalen de Amerikanen naar Hitler bijv wist ik niet eens :question: hoe kòm je aan al die wetenschap? Ik vind het bijzonder interessant moet ik zeggen al ben ik 'wat ademloos' erdoor..
Islam=LEVENSBEDREIGEND

'LOQUENDI LIBERTATEM CUSTODIAMUS'
Laten wij waken over de vrijheid van het spreken... (Pim Fortuyn 1948-2002)
Gebruikersavatar
Pointer
Berichten: 117
Lid geworden op: wo sep 26, 2007 4:10 am
Locatie: NL
Contacteer:

Re: Wilders heeft geen kans tegen doorsnee moslim

Bericht door Pointer »

naar boven schreef:
Pointer schreef: Doe je huiswerk dan, sukkel!
:D Dus iedereen die opmerkt dat het wat genuanceerder ligt dan u stelt behoort tot een pietepeuterig klein ultra-rechts fascistenkliekje?
Nee, zeker niet, maar het is een standaardreactie van dat kliekje op gedegen argumenten. Bedenk dat ik mijn mening niet geef als ik feiten vermeld. Het is een feit dat het overdag doorgaans lichter is dan 's nachts. Dat vertellen is geen mening geven maar een feit dat door iedereen gecontroleerd kan worden en het is dus nogal raar om mij dan enig antikapitalistisch gedachtegoed aan te wrijven. Ik heb geen ideologie en dat hebben de meeste "progressive liberals" niet, omdat wij heel pragmatisch uitgaan van een analyse van de realiteit en ieder moment gecorrigeerd willen worden als we iets over het hoofd of verkeerd zien. Dan ga je zoeken naar wat voor zo veel mogelijk mensen het beste is, tegenstellingen in evenwicht brengend, zoals met het beroemde Nederlandse poldermodel en daarin moet je flexibel zijn, niet verstarren. Een ideologie is daarbij een enorm blok aan het been. Deze gedachte ligt ten grondslag aan het afschudden van de ideologische veren door de PvdA. Laat de principe ruiterij maar aan anderen over. D66 is de enige andere partij die ook zo'n benadering heeft. Politiek dient gebaseerd te zijn op degelijke wetenschap en actuele ervaring, net als de medische praktijk. Als de dokter zegt dat het hart uit je donder gesneden moet worden, omdat het haast instort en er een nieuw exemplaar, nog warm, voor je klaar ligt, dan gaan de beentjes van de vloer en het lichaam gestrekt. Je gaat een tukje doen, in de redelijke verwachting dat je over een maand of drie weer voorzichtig mag tennissen, maar je mag ook naar huis, om daar met een uur of een week, misschien met een maand op eigen houtje dood te gaan. Om voldoende vertrouwen te winnen moet de deskundige ook echt deskundig zijn en van daaruit handelen.

Het geheim van verstandige politieke argumenten zit in twee dingen: Feiten in plaats van geloof en kennis in plaats van ideologie.
Als het doel dan is dat zo veel mogelijk mensen daar profijt van hebben en er niemand uit de boot valt, ben je een "progressive liberal."
In de praktijk is dat kapitalisme met ingebouwd en verzekerd solidariteitsbeginsel.

Deze laatste drie zinnetjes kun je moeilijk een ideologie noemen maar dat is alles en meer is er niet.
Integratie zonder assimilatie = infiltratie
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Re: Wilders heeft geen kans tegen doorsnee moslim

Bericht door hans van de mortel »

Pointer schreef:Ergo, Amerika kan zich geen betaalbare nucleaire inzet veroorloven, omdat het voortbestaan van de VS niet in gevaar komt door Iran, maar voor Israël ligt dat anders en daartoe heeft Iran met dreigende taal voldoende grond voor gegeven. Een Iraanse operationele atoombom is het einde voor Israël dat is zeker. Is dat nu zo moeilijk te begrijpen?
Ik heb inderdaad wat meer moeite om sommige dingen te begrijpen. Maar je hebt je punt duidelijk gemaakt. Echter, Iran weet DONDERSGOED dat hij NIETS voorstelt. Dreigende taal? Ach toe nou! Israël wilde Iran al eerder verblijden met een bombardement. Maar de VS keurden dit (nog) niet goed. Met andere woorden, wie aan Israël komt, komt aan de VS. En dat weten die arabische, Iranese, Iraakse en alle islamitische sukkels bij elkaar maar al te goed. Vandaar die woedende frustratie die een bevestiging is van hun eeuwige onmacht tegenover de kennismacht van het anti-islamisme. Islam is nu eenmaal ten dode opgeschreven! :razz:
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
naar boven
Berichten: 5046
Lid geworden op: do nov 16, 2006 10:14 pm
Contacteer:

Re: Wilders heeft geen kans tegen doorsnee moslim

Bericht door naar boven »

Pointer schreef:Nee, zeker niet, maar het is een standaardreactie van dat kliekje op gedegen argumenten. Bedenk dat ik mijn mening niet geef als ik feiten vermeld. Het is een feit dat het overdag doorgaans lichter is dan 's nachts. Dat vertellen is geen mening geven maar een feit dat door iedereen gecontroleerd kan worden en het is dus nogal raar om mij dan enig antikapitalistisch gedachtegoed aan te wrijven. Ik heb geen ideologie en dat hebben de meeste "progressive liberals" niet, omdat wij heel pragmatisch uitgaan van een analyse van de realiteit en ieder moment gecorrigeerd willen worden als we iets over het hoofd of verkeerd zien. Dan ga je zoeken naar wat voor zo veel mogelijk mensen het beste is, tegenstellingen in evenwicht brengend, zoals met het beroemde Nederlandse poldermodel en daarin moet je flexibel zijn, niet verstarren. Een ideologie is daarbij een enorm blok aan het been. Deze gedachte ligt ten grondslag aan het afschudden van de ideologische veren door de PvdA. Laat de principe ruiterij maar aan anderen over. D66 is de enige andere partij die ook zo'n benadering heeft. Politiek dient gebaseerd te zijn op degelijke wetenschap en actuele ervaring, net als de medische praktijk. Als de dokter zegt dat het hart uit je donder gesneden moet worden, omdat het haast instort en er een nieuw exemplaar, nog warm, voor je klaar ligt, dan gaan de beentjes van de vloer en het lichaam gestrekt. Je gaat een tukje doen, in de redelijke verwachting dat je over een maand of drie weer voorzichtig mag tennissen, maar je mag ook naar huis, om daar met een uur of een week, misschien met een maand op eigen houtje dood te gaan. Om voldoende vertrouwen te winnen moet de deskundige ook echt deskundig zijn en van daaruit handelen.

Het geheim van verstandige politieke argumenten zit in twee dingen: Feiten in plaats van geloof en kennis in plaats van ideologie.
Als het doel dan is dat zo veel mogelijk mensen daar profijt van hebben en er niemand uit de boot valt, ben je een "progressive liberal."
In de praktijk is dat kapitalisme met ingebouwd en verzekerd solidariteitsbeginsel.

Deze laatste drie zinnetjes kun je moeilijk een ideologie noemen maar dat is alles en meer is er niet.
:D Ik zal maar een reactie plaatsen, want dan kunt u weer een dozijn of meer regels tekst produceren. Bij deze, geen dank..
RTFM
Gebruikersavatar
Pointer
Berichten: 117
Lid geworden op: wo sep 26, 2007 4:10 am
Locatie: NL
Contacteer:

Re: Wilders heeft geen kans tegen doorsnee moslim

Bericht door Pointer »

naar boven schreef:
'Aanpassen of opdonderen'
Ploumen stelt dat Wilders en Verdonk het alleen over 'aanpassen of opdonderen' hebben als het gaat over de integatie van migranten. 'Zij komen niet met werkbare oplossingen', aldus de partijvoorzitter van de PvdA.
bron
...
Ik wil nog even kort ingaan op het geval Ploumen. Aardige man hoor, maar zijn uitspraak is niet alleen gedateerd, hij is ook vertrokken en zonder nu Mevrouw Verdonk en de heer Wilders veren in hun reet te steken vind ik het onzin wat Ploumen daarover zei. Wij hoeven helemaal niet met werkbare oplossingen te komen omdat het moslims zijn die de problemen maken en hebben met integratie. Dus laat zij dan maar met oplossingen komen en als ik dan even mag voorzeggen:
lievelingen van Allah,
houdt je gewoon strikt aan onze wetten en weest niet lastig. De Italiaanse gastarbeiders hebben dat vóór jullie al zo gedaan, dus dat moeten jullie dan ook wel kunnen. Zelfs Ambonezen zijn prima terecht gekomen en die zijn nog bruiner dan jullie, dus daaraan ligt het ook niet.
Om onze onbekommerde vriendelijkheid te tonen hebben we ter aanmoediging een cursus valschermspringen voor jullie geboekt.
De ballah voor Allah hè?
Integratie zonder assimilatie = infiltratie
Gebruikersavatar
Scarlatti
Berichten: 5268
Lid geworden op: vr mei 09, 2008 10:12 pm

Re: Wilders heeft geen kans tegen doorsnee moslim

Bericht door Scarlatti »

Pointer schreef:
naar boven schreef:
'Aanpassen of opdonderen'
Ploumen stelt dat Wilders en Verdonk het alleen over 'aanpassen of opdonderen' hebben als het gaat over de integatie van migranten. 'Zij komen niet met werkbare oplossingen', aldus de partijvoorzitter van de PvdA.
bron
...
Ik wil nog even kort ingaan op het geval Ploumen. Aardige man hoor, maar zijn uitspraak is niet alleen gedateerd, hij is ook vertrokken en zonder nu Mevrouw Verdonk en de heer Wilders veren in hun reet te steken vind ik het onzin wat Ploumen daarover zei. Wij hoeven helemaal niet met werkbare oplossingen te komen omdat het moslims zijn die de problemen maken en hebben met integratie. Dus laat zij dan maar met oplossingen komen en als ik dan even mag voorzeggen:
lievelingen van Allah,
houdt je gewoon strikt aan onze wetten en weest niet lastig. De Italiaanse gastarbeiders hebben dat vóór jullie al zo gedaan, dus dat moeten jullie dan ook wel kunnen. Zelfs Ambonezen zijn prima terecht gekomen en die zijn nog bruiner dan jullie, dus daaraan ligt het ook niet.
Om onze onbekommerde vriendelijkheid te tonen hebben we ter aanmoediging een cursus valschermspringen voor jullie geboekt.
De ballah voor Allah hè?
:knorrie: :razz: :wink:
Islam=LEVENSBEDREIGEND

'LOQUENDI LIBERTATEM CUSTODIAMUS'
Laten wij waken over de vrijheid van het spreken... (Pim Fortuyn 1948-2002)
Gebruikersavatar
Pointer
Berichten: 117
Lid geworden op: wo sep 26, 2007 4:10 am
Locatie: NL
Contacteer:

Re: Wilders heeft geen kans tegen doorsnee moslim

Bericht door Pointer »

hans van de mortel schreef:
Pointer schreef:Ergo, Amerika kan zich geen betaalbare nucleaire inzet veroorloven, omdat het voortbestaan van de VS niet in gevaar komt door Iran, maar voor Israël ligt dat anders en daartoe heeft Iran met dreigende taal voldoende grond voor gegeven. Een Iraanse operationele atoombom is het einde voor Israël dat is zeker. Is dat nu zo moeilijk te begrijpen?
Ik heb inderdaad wat meer moeite om sommige dingen te begrijpen. Maar je hebt je punt duidelijk gemaakt. Echter, Iran weet DONDERSGOED dat hij NIETS voorstelt. Dreigende taal? Ach toe nou! Israël wilde Iran al eerder verblijden met een bombardement. Maar de VS keurden dit (nog) niet goed. Met andere woorden, wie aan Israël komt, komt aan de VS. En dat weten die arabische, Iranese, Iraakse en alle islamitische sukkels bij elkaar maar al te goed. Vandaar die woedende frustratie die een bevestiging is van hun eeuwige onmacht tegenover de kennismacht van het anti-islamisme. Islam is nu eenmaal ten dode opgeschreven! :razz:
Het is niet realistisch om de VS anti-islamisme aan te wrijven. De Yanks zijn voor een volle 85% hartstikke gelovig en slechts 12% geeft toe dat ze atheïst zijn of agnost of deïst. Nee dat schiet niet op daar met de ontkerstening, maar het is wel zo dat dit onder wetenschappers precies andersom is. In die hoek vind je slechts 12% gelovigen, waaronder één afgestudeerd geoloog die privé gelooft dat de aarde 6000 jaar geleden geschapen is en op zijn werk over paleontologie schrijft. Vreemde jongens die Amerikanen.
Afijn, er is ook een hoop islam in de VS maar die houden zich sinds 9/11 heel erg rustig, behalve de altijd al lawaaiige Nation of Islam die vindt dat blanke noord-Afrikanen ten onrechte de islam van de zwarten hebben aangenomen, dus als moslims rotzooi trappen gaat het meestal daar over en tegen elkaar. Beide groepen proberen aansluiting te vinden bij de doorsnee Amerikanen om de tegenpartij de wind uit de zeilen te nemen. Van anti-Amerikanisme is feitelijk geen sprake op een stelletje gekken na maar die kun je allemaal in een bescheiden kliniek onderbrengen en platspuiten.
Het vervelende is dat het zulke slechte soldaten zijn. Ze weten dat kogels er van voren uitkomen dus aan die kant moet je niet zijn, als je de trekker overhaalt, maar verder geloven ze dat Allah die kogel stuurt want alleen Allah gaat over leven of dood. Derhalve is richten onzinnig, denken ze. Onze dappere jongens en meisjes die Afghanen in Urusgan moeten opleiden voor leger en politiediensten hebben ook die ervaring. Maar goed het zijn prima straatvegers, dus geheel nutteloos zijn ze niet. Moslims hebben een mooie toekomst in de VS, wellicht een ijscokarretje, dan ben je toch eigenlijk een kleine ondernemer en kleine ondernemers hebben de VS groot gemaakt. Zelf ben ik op m'n 16de ook met zo'n ijscokarretje begonnen, in Apeldoorn, park Berg en Bos en ik kan je vertellen dat daar goed brood in zit, al deed ik het alleen maar op zaterdag.
Nee, anti-islamisme vind je alleen bij fanatieke idioten der ultra-rechtse christen gelovigen die willen strijden voor hun god tot ze erbij neervallen. Dat doen ze dan biddend of met het schuim op de mond onder het uitstoten van ijzingwekkende kreten. Daarmee maken ze duidelijk dat de heilige geest over ze gekomen is. Zoals ik al zei, vreemde jongens die Amerikanen.
Integratie zonder assimilatie = infiltratie
naar boven
Berichten: 5046
Lid geworden op: do nov 16, 2006 10:14 pm
Contacteer:

Re: Wilders heeft geen kans tegen doorsnee moslim

Bericht door naar boven »

Pointer schreef:Ik wil nog even kort ingaan op het geval Ploumen. Aardige man hoor, maar zijn uitspraak is niet alleen gedateerd, hij is ook vertrokken ...
Afbeelding
Ploumen, Lilianne
Elisabeth Maria Josepha (Lilianne) Ploumen (Maastricht, 12 juli 1962) is een Nederlandse politica. Zij is partijvoorzitter van de Partij van de Arbeid (PvdA)
RTFM
Gebruikersavatar
Anneke
Berichten: 1174
Lid geworden op: vr jan 12, 2007 6:59 pm

Re: Wilders heeft geen kans tegen doorsnee moslim

Bericht door Anneke »

Ik dacht al! Ik wilde net een soortgelijke post plaatsen NB, maar ik dacht, nee, ik ben gewoon niet up to date... Maar het gaat dus wél om een zij, die nog steeds voorzitter van de PvdA is :smile:
naar boven
Berichten: 5046
Lid geworden op: do nov 16, 2006 10:14 pm
Contacteer:

Re: Wilders heeft geen kans tegen doorsnee moslim

Bericht door naar boven »

Ilona schreef:Ik dacht al! Ik wilde net een soortgelijke post plaatsen NB, maar ik dacht, nee, ik ben gewoon niet up to date... Maar het gaat dus wél om een zij, die nog steeds voorzitter van de PvdA is :smile:
:) Hoe meer woorden, hoe minder waarheid.
RTFM
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Wilders heeft geen kans tegen doorsnee moslim

Bericht door mercator »

Pointer schreef:
Het is niet realistisch om de VS anti-islamisme aan te wrijven.
Dar klopt 100 %! De VS is het er juist om te doen om Europa te laten wegzakken in een moeras van Islamisering, zie de Amerikaanse bombardementen op Belgrado, aandringen om achterlijk Turkije bij de EU te krijgen, het geslijm van Oboema naar de moslimwereld toe, alle- geslaagde- pogingen om Europa te comprommiteren in Irak en Afghanistan en zo het mossel-terrorisme van de VS zelf naar Europa af te wenden. Ondanks de rethoriek over war on terror, de niet-bestaande massavernietigingswapens in Irak, de zogezegde nucleaire dreiging van Iran, die o zo gevaarlijke Talibaarden in Afghanistan, ziet het Pentagon maar al te graag dat Europa overspoeld wordt door een vreselijke moslimplaag, zo blijven wij zwak en onmachtig, ipv onze historische banden met Rusland te herstellen en zowel de VS als de moslim invloed buiten te houden.
Islamisering en Yankee-doctrine zijn objectieve bondgenoten.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Re: Wilders heeft geen kans tegen doorsnee moslim

Bericht door hans van de mortel »

mercator schreef:
Pointer schreef:
Het is niet realistisch om de VS anti-islamisme aan te wrijven.
Dar klopt 100 %! De VS is het er juist om te doen om Europa te laten wegzakken in een moeras van Islamisering, zie de Amerikaanse bombardementen op Belgrado, aandringen om achterlijk Turkije bij de EU te krijgen, het geslijm van Oboema naar de moslimwereld toe, alle- geslaagde- pogingen om Europa te comprommiteren in Irak en Afghanistan en zo het mossel-terrorisme van de VS zelf naar Europa af te wenden.
Excuus, mijn bewering was fout! Ik was even de draad kwijt. De VS zijn heer en meester in het trappen van rotzooi. Pointer heeft gelijk en jij maakt de werkelijkheid al helemaal duidelijk. Ik wist dit wel, maar was het even vergeten. Vroeger lieten de VS Israël links liggen. Maar ze zijn erachter gekomen dat dit niet verstandig is. De support van Israël is natuurlijk niet dezelfde als een houding van anti-islamisme. Anti-islamist ben jij en ik, maar niet de VS. Wie zich altijd al voor politiek interesseert weet dat de VS de grootste imperialisten aller tijden zijn. Het wordt dus tijd dat we wakker worden en begrijpen dat de VS zich uitsluitend en alleen voor hun eigen belangen interesseren. Als het maar geld en macht oplevert.

De hekel aan de VS door moslims is terecht aangaande de rol die de VS speelt als corrupte politieagent, eeuwige bemoeial en onuitstaanbare betweter. Pointer ziet het goed, raar en naïef volk die Amerikanen die precies zo denkt als islamaanhangers en denkt dat het superieur is. FOUT! Die tijd is geweest. De VS zijn afhankelijk van Euroipa en Azië geworden. Net zoals islamaanhangers. Dit open en bloot aan de orde stellen zal de zogenaamde vriendschap tussen de VS en de rest van de wereld niet bevorderen. De VS zijn een uiterst gevaarlijk onbetrouwbaar land die lak heeft aan alles en nog wat. Ik herhaal: ’Obama gaat het heel erg moeilijk krijgen.’ Net zoals al zijn inwoners!

Ik las laatst dat Washington de gevaarlijkste stad in de VS is. Er zijn hele wijken dichtgetimmerd, omdat de bewoners verhuisd zijn vanwege de uit de grond gestampte ’no areas’ vanwege de grote uit de hand gelopen bende oorlogen, moord en doodslag. De drie grootste wapen leveranciers in de wereld zijn tevens de zich voordoende grootste vredes postduiven. Net zo goed als dat ik altijd anti-islam ben geweest, ben ik ook al van jongs af aan anti-VS! Ons gewaardeerd forumlid en enthousiast anti-islam prediker ’Roelof’ vindt dit niet leuk van mij. Voorlopig zie ik echter geen reden om mijn mening te veranderen. :knorrie: :knorrie: (Islam en VS)
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Wilders heeft geen kans tegen doorsnee moslim

Bericht door mercator »

hans van de mortel schreef: Wie zich altijd al voor politiek interesseert weet dat de VS de grootste imperialisten aller tijden zijn. Het wordt dus tijd dat we wakker worden en begrijpen dat de VS zich uitsluitend en alleen voor hun eigen belangen interesseren.
Wees maar zeker dat ze in het Witte Huis(dat ze nu zwart aan het schilderen zijn, maar dit terzijde) zich erg vrolijk maken over dommerds als Balkenende die braaf achter de VS-doctrine aanlopen en niet inzien dat ze daar hun eigen bevolking en cultuur mee schaden. Wat hebben Nederlandse militairen nou te zoeken in Irak en Afghanistan? Als de Amerikanen daar zo nodig naar toe wilden hadden ze dat maar op hun eentje moeten doen. Zelfde scenario 10 jaar geleden in de Balkan. In plaats van de Serven te steunen tegen de moslim-agressie waren de Nederlanders weer de eersten omop Amerikaans bevel Belgrado te bombarderen, een hoofdstad in het hart van Europa nb ! Of dat moslim-tribunaal in Den Haag, de moord op Milosevic...al dat soort zaken zijn een misdadige schande, wat je niet direct met die deftige bek*kte kliek in Den Haag zou associëren. En je vraagt je af waarom, wat verwachten de Haagse regenten nu voor goeds vanuit Amerika?
Soms heb ik de indruk dat veel Nederlanders zich als "mislukte Amerikanen" zien, dat ze het zelfs spijtig vinden dat ze geen Engels ipv Nederlands praten.

Ik wil hier nog even op inpikken op wat jij zegt over de neergang van de VS: idd worden de oorlogen van de VS in de ontwikkelingslanden gefinancierd met Chinees en Japans kapitaal, iets wat de Amerikaanse bevolking voor decennia moet gaan afbetalen. Kort gezegd kan de Amerikaanse staat zijn eigen broek niet meer ophouden, nu de industrie in Amerika naar 30er jaren toestanden afglijdt en Oost Europa het redelijk goed doet krijgen we een zeer gevaarlijke situatie en zal Obama steeds meer maatjes willen worden met de moslimwereld
om daar een tegengewicht tégen Europa en Azie mee te vormen. is dit slecht? Neen, vanuit Amerikaans standpunt niet natuurlijk, is gewoon raison d'état, maar het zou niet slecht zijn dat onze politici dat spelletje zouden doorhebben en dat de VS steeds een verborgen agenda erop nahouden als het hun "vriendschap" met Europa betreft.
Zo hoor je constant nog het fabeltje dat we de Amerikanen "dankbaar" moeten zijn dat ze ons in 1944 zijn komen "bevrijden" van die lelijke Duitsers. Klopt niets van natuurlijk, de Amerikanen zijn pas gekomen toen de Russen op het punt stonden de klus alleen te klaren, bedoeling was de nazi's en de communisten nog 25 jaar lang te laten vechten in Europa en beide kanten van wapens te voorzien. Zo is Amerika ook uit de grote depressie van de jaren 30 geraakt. En zo willen ze nu ook Europa zwak en verdeeld houden door het op alle mogelijke manieren met een gigantisch moslimprobleem op te zadelen. En onze "bewindslieden" genre Balkenende lopen daar blind en dom achter.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Re: Wilders heeft geen kans tegen doorsnee moslim

Bericht door hans van de mortel »

Wij zijn het helemaal met elkaar eens. Niet vanwege de wederzijdse loyalitiet, maar vanwege het kennisbewustzijn. Kennis van de geschiedenis en de harde werkelijkheid. De werkelijkheid van de miezerige onderkruiperige Nederlandse laffe politiek. Kok als PvdA fanaat was ooit eens een jochie met een koltrui en liep voor de troepen van de arbeiders. Niks mis mee, ware het niet dat hij nu op het geldvette pluche zit in een driedelig kostuum na zijn beschamende afgang met Sebrenica waardoor hij moest aftreden op het hoogtepunt van zijn politieke loopbaan. Als Nijenrode student had hij beter een fatsoenlijke baan in het bedrijfsleven kunnen ambiëren. Gelukkig horen we niks meer van hem. Balkenende als CDA huichelaar is niet de enige CDA-boef die op de rand van het normen en waarden toelaatbare balanceert. Vele CDA-ers gingen hem voor. Ik kom daar nog op terug. Christen moralisten! Ik word kots misselijk van die zich van god bedienende huichelaars. Het wordt tijd voor openheid van zaken. :mad:
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
naar boven
Berichten: 5046
Lid geworden op: do nov 16, 2006 10:14 pm
Contacteer:

Re: Wilders heeft geen kans tegen doorsnee moslim

Bericht door naar boven »

Wat Israël is voor de Arabieren is Amerika voor de Europeanen.

Hoe verleidelijk is de slachtofferrol en hoe gemakkelijk is zo'n zondebok..
RTFM
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Wilders heeft geen kans tegen doorsnee moslim

Bericht door mercator »

naar boven schreef:Wat Israël is voor de Arabieren is Amerika voor de Europeanen.

Hoe verleidelijk is de slachtofferrol en hoe gemakkelijk is zo'n zondebok..
Maar neen. Ik stel alleen maar vast dat wij Europeanen grote uilen (den Uylen :D ) zijn om ons altijd maar door de VS te laten voorliegen, niks kwaaie wil van de VS, die doen alleen maar wat een staat hoort te doen, nl. de behartiging van de eigen belangen. Onze Europese politici hebben daar heel wat van te leren.
Ik ga niet alle leugens de revue laten passeren, dat zou ons te ver voeren. Slechts eentje maar: de VS hebben heel Europa volgestouwd met kernwapens "tegen de Russen". Hadden we ook de NATO voor. De Russen hebben het bijltje er al in 1991 bij neergelegd. Toch liggen die kernwapens hier nog. Waarom? Haja, om ons nu te "beschermen tegen schurkenstaten". Weer slikken wij dat als zoete koek. Die kernwapens liggen hier als een stok achter de deur tegen Europa zélf natuurlijk, mocht het terug een wereldmacht dreigen te worden. En nu moeten de NATO-lidstaten naar het andere eind van de wereld om daar de Amerikaanse belangen te dienen! Ik denk dat ze daar in het Witte Huis over de grond rollen van het lachen telkens als ze aan Balkenende en consoorten wéér zo iets verkocht hebben gekregen.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
H.Numan
Berichten: 8527
Lid geworden op: do mei 08, 2008 3:33 am

Re: Wilders heeft geen kans tegen doorsnee moslim

Bericht door H.Numan »

Ik moet het niet zo hebben van die 'Amerika heeft het altijd gedaan, samen met Israel' verhaaltjes.
Europa en VOORAL Nederland heeft een enorm verkeerd beeld van Amerika. Dat beeld wordt zeer bewust gecreeerd door de media.
een volk dat voor korannen zwicht
zal meer dan lijf en goed verliezen
dan dooft het licht….
Anoniem
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Re: Wilders heeft geen kans tegen doorsnee moslim

Bericht door hans van de mortel »

H.Numan schreef:Ik moet het niet zo hebben van die 'Amerika heeft het altijd gedaan, samen met Israel' verhaaltjes.
Europa en VOORAL Nederland heeft een enorm verkeerd beeld van Amerika. Dat beeld wordt zeer bewust gecreeerd door de media.
Kan wel zijn, maar Amerika (VS) veroorzaakten wel bijna de derde wereldoorlog. Denk maar aan de Cuba crisis. Wie kennis van zaken heeft weet dondersgoed dat het bluffen bij poker met het pistool onder de tafel meestal slecht afloopt. Niet voor degene met het pistool, maar voor de ander die eerlijk poker speelt. En ik zou niet weten welke pers negatief over ’onze’ vriend Amerika heeft geschreven. Amerika is een mooi land met aardige mensen, maar politiek zo rot als een nispel. :mad:
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
Gebruikersavatar
Scarlatti
Berichten: 5268
Lid geworden op: vr mei 09, 2008 10:12 pm

Re: Wilders heeft geen kans tegen doorsnee moslim

Bericht door Scarlatti »

H.Numan schreef:Ik moet het niet zo hebben van die 'Amerika heeft het altijd gedaan, samen met Israel' verhaaltjes.
Europa en VOORAL Nederland heeft een enorm verkeerd beeld van Amerika. Dat beeld wordt zeer bewust gecreeerd door de media.
Vertel eens Numan, ik leer graag en ben me bewust van kennelijk grote kennis hiaten.

Van dat staal naar Nazi Duitsland bijvoorbeeld wat ik weer van Pointer geleerd heb :shock: nou daar SCHROK ik gewoon van, net zoals ik een paar weken geleden zag bij National Geography dat zij veel vdie lui die 'medische experimenten' in die horrorkampen uitvoerden, willens en wetens 'hebben geholpen te ontsnappen aan de gerechtshoven' omdat zij hun kennis wilden gebruiken ook weer om 'het volk en volkeren' te manipuleren.. grùwelijk was dat programma trouwens, eerlijk gezegd ben ik 'mijn onschuld' nu wel zo ongeveer volledig kwijt wat 'de mensheid' betreft.. :?

Ik heb overigens wel degelijk gezien bij het topic 'laten wij eens wat video's bekijken' dat d VS óók kampen met grote moslim groeperingen die zelfs al hele steden hebben afgegrendeld en met wapens bewaken waar zelfs NIEMAND in komt, geen politie en ook geen pers... dus wat dat betreft is de naïeviteit daar minstens zo groot als t hier is in Europa..
Islam=LEVENSBEDREIGEND

'LOQUENDI LIBERTATEM CUSTODIAMUS'
Laten wij waken over de vrijheid van het spreken... (Pim Fortuyn 1948-2002)
Gesloten