op politics.be: oproep vernieting Israel toegestaan?

Plaats reactie
PollyCorrect
Berichten: 384
Lid geworden op: wo jan 14, 2009 4:49 pm

op politics.be: oproep vernieting Israel toegestaan?

Bericht door PollyCorrect »

Op politics.be, waar ik zelf nu al 3 maal achter elkaar om onnozele redenen ben geband ('auteursrecht', quoten, dat soort nepredenen), staat er nu een post van een zekere J.D., een brave Leuvenaar die zelf flink actief blijkt te zijn in het "Brandend Actueel" houden van het subforum "Gaza Offensief" en die regelmatig voor één of andere supermarkt zijn haat jegens Israel staat te promoten... en van die post ben ik geschrokken:

http://forum.politics.be/showpost.php?p ... stcount=22" onclick="window.open(this.href);return false;

#22
Jaani_Dushman

Geregistreerd: 13 april 2004
Locatie: Het hinterland van Erpe-Mere
Berichten: 23.351

--------------------------------------------------------------------------------
Oorspronkelijk geplaatst door liberalist_NL
Israël moet zich maar laten vernietigen inderdaad.
(Jaani_Dushman)
Ik verwacht niet dat zij zich zomaar zal laten vernietigen. Nazi-Duistland heeft zich ook niet zomaar laten vernietigen.
Maar dat belet niet dat de strijd voor de vernietiging van de staat Israël een legitieme strijd is, die onze steun verdient.

Een staat die gestoeld is op apartheid, etnische zuiveringen, deportaties en religieuze segregatie, verdient het om vernietigt te worden.
__________________
Dit verdient een klacht en ik moedig allen die nog toegang hebben tot dat forum om op de rode driehoek te drukken wegens oproep tot geweld.

Hartelijk dank en bij voorbaat sorry indien ik FFI hiervoor gebruik.
PollyCorrect
Berichten: 384
Lid geworden op: wo jan 14, 2009 4:49 pm

Re: op politics.be: oproep vernieting Israel toegestaan?

Bericht door PollyCorrect »

Het staat er nog steeds.
:shock:

http://forum.politics.be/showthread.php ... ost4023953" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89716
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: op politics.be: oproep vernieting Israel toegestaan?

Bericht door Ariel »

Misschien moet je een klacht indienen bij het MDI Polly.
Kijken hoe onpartijdig ze zijn.
Ik kan niet op de rode driehoek drukken , want ik ben geen lid op dat forum.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Mahalingam
Berichten: 52147
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: op politics.be: oproep vernieting Israel toegestaan?

Bericht door Mahalingam »

Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
PollyCorrect
Berichten: 384
Lid geworden op: wo jan 14, 2009 4:49 pm

Re: op politics.be: oproep vernieting Israel toegestaan?

Bericht door PollyCorrect »

Ariel schreef:Misschien moet je een klacht indienen bij het MDI Polly.
Kijken hoe onpartijdig ze zijn.
Ik kan niet op de rode driehoek drukken , want ik ben geen lid op dat forum.
Eerst kijken hoe onafhankelijk de moderatie daar wel is.
Ik word nl om de haverklap geband om niet-inhoudelijke redenen.

Heb wel de informatie al doorgezonden naar een paar organisaties die er misschien iets mee zullen doen.

Mahalingam, ik zag je post. Jemug die Jaani weet niet meer waar ie het heeft nu!
Je trekt nu wel de aandacht in de goede richting en ik hoop dat Liberalist NL ernaar kijkt, en reageert.

Heb je gemerkt dat de auteur van die hersenkronkel de HELE zondag heeft doorgebracht met het spuwen van anti-Israelische haatfluimen?
naar boven
Berichten: 5046
Lid geworden op: do nov 16, 2006 10:14 pm
Contacteer:

Re: op politics.be: oproep vernieting Israel toegestaan?

Bericht door naar boven »

PollyCorrect schreef:
(Jaani_Dushman)
Ik verwacht niet dat zij zich zomaar zal laten vernietigen. Nazi-Duistland heeft zich ook niet zomaar laten vernietigen.
Maar dat belet niet dat de strijd voor de vernietiging van de staat Israël een legitieme strijd is, die onze steun verdient.
Een staat die gestoeld is op apartheid, etnische zuiveringen, deportaties en religieuze segregatie, verdient het om vernietigt te worden.
__________________
Dit verdient een klacht en ik moedig allen die nog toegang hebben tot dat forum om op de rode driehoek te drukken wegens oproep tot geweld.

Hartelijk dank en bij voorbaat sorry indien ik FFI hiervoor gebruik.
Als de genoemde criteria vernietiging zouden legitimeren dan zou er van het gehele islam-territorium weinig over blijven..
RTFM
PollyCorrect
Berichten: 384
Lid geworden op: wo jan 14, 2009 4:49 pm

Re: op politics.be: oproep vernieting Israel toegestaan?

Bericht door PollyCorrect »

Hij vindt het alleen maar leuk blijkbaar - als een slang dan, of een krokodil:
Oorspronkelijk geplaatst door Mahalingam :
Dat dit hier op het forum mag staan begrijp ik. Het is geen wettelijk verboden oproep tot geweld. Het is slechts een menig dat anderen dan de schrijver daarvan ook steun moeten geven aan vernietiging van een staat (door middel van 'strijd').

En trouwens, wie zegt dat de vernietiging van Israel een zaak van geweld is? Denk maar eens aan de Anjer-revolutie van Portugal!
Ook gaat het over een legitieme strijd, dus daarmee wordt zonder twijfel bedoeld: rechters, rechtbanken, aanklagers, advocaten en de hele santemekraam. Legal Jihad misschien?
Nee, een oproep tot strijd is niet hetzelfde als een oproep tot geweld. Graag de nuances in de gaten houden. Want anders lijkt het erop dat Jaani steun voor terroristen aanbeveelt als goede daad, en dat is onzin natuurlijk.
Bedankt voor deze aanvulling!
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: op politics.be: oproep vernieting Israel toegestaan?

Bericht door Manon »

Het werd nog steeds niet verwijderd hoor Polly. heb het net even geupped.
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Bloodgod
Berichten: 528
Lid geworden op: ma feb 23, 2009 1:29 am

Re: op politics.be: oproep vernieting Israel toegestaan?

Bericht door Bloodgod »

.
Laatst gewijzigd door Bloodgod op do mar 19, 2009 3:15 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Living on enemy ground, I will not obey your law.
PollyCorrect
Berichten: 384
Lid geworden op: wo jan 14, 2009 4:49 pm

Re: op politics.be: oproep vernieting Israel toegestaan?

Bericht door PollyCorrect »

circe schreef:Het werd nog steeds niet verwijderd hoor Polly. heb het net even geupped.
ik zag het net joh!

Er is toch wel een gruwelijk nuance verschil tussen bv "baskenland bevrijden" en "een land vernietigen"...

Vind het nog steeds NIET ok om aan te sporen tot het strijden voor de vernietiging van een LAND.
PollyCorrect
Berichten: 384
Lid geworden op: wo jan 14, 2009 4:49 pm

Re: op politics.be: oproep vernieting Israel toegestaan?

Bericht door PollyCorrect »

Gelukkig heeft Jozef Ostyn het wel begrepen, maar het lijkt niet veel uit te maken?
Dan zal ik weinig keuze hebben...
PollyCorrect
Berichten: 384
Lid geworden op: wo jan 14, 2009 4:49 pm

Re: op politics.be: oproep vernieting Israel toegestaan?

Bericht door PollyCorrect »

Ha die Mahalingam.

Ik begrijp niet echt wat je bedoeling is met de post die je op politics geplaatst hebt het lijkt wel een steunbetuiging aan Jaani Dushman.

Jammer hoor. Ik vind het nl verschrikkelijk om te lezen van Jaani Dushman, dat hij, als actief Pallie-protestortje uit Vlaanderen, blijkbaar deel uitmaakt van een netwerk dat de vernietiging van Israel nastreeft.

Ik vind het vreselijk om dat te lezen, en wel omdat ik zoveel mensen ken die met zoveel liefde geholpen hebben dat kleine lapje rotwoestijn van niks om te bouwen tot iets groots, trots en sterks. En omdat velen van mijn allerliefste mensen daar nu ook wonen en hard werken en gelukkig zijn ondanks alles.

Vreemd dat je hem hiermee een 2e keer de hand boven het hoofd houdt en de politics moderatie gelijk geeft wanneer Jaani Dushman oproept tot het streven naar de vernietiging van Israel. Waarom? Omdat deze strijd reëel is. Omdat zoveel landen vol van moslimgekken dat écht willen en daarvoor tot veel bereid zijn.

Dan vind ik het echt niet ironisch of grappig om te lezen dat dit soort uitspraken beschermd mogen worden.

]
Mahalingam
Berichten: 52147
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: op politics.be: oproep vernieting Israel toegestaan?

Bericht door Mahalingam »

Ik stuur je een PB.
Mijn overwegingen hang ik in dit geval niet aan de grote klok.
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Plaats reactie